Gathering of Tweakers

Quicksearch
60% Puur Sap!

Gaaf joh, k ben nu ook bezig. Maar ik krijg iets niet voor elkaar:

Ik wil dat groene pijltje naast "All Programs" Editen. Ik haal dat plaatje m.b.v. Recource Hacker op en dan wil ik het gaan bewerken in PSP. Het doorzichtige gedeelte van dat plaatje is zwart (ook in recource hacker met die preview), verander ik iets, of helemaal niets, dan is die doorzichtigheid weg! Paars helpt ook niet, wat doe ik verkeerd?

K heb het nu simpel opgelost door de achtergrond van het 1e plaatje wit te maken, en van de 2e grijs, maar dat is niet echt makkelijk |:(.
Hmm.. Tsja..

Heb tekst weggehaald... had eerst ff goed moeten lezen.. ;)

[Mijn Specs] Out of order...

Reg. datum: 21 november 2000

Sorry hoor jongens dit kan aan mij liggen.

Ik heb eerst dat Styles XP gedownload+geinstalleerd.

Toen heb ik de handeleiding gevolgd. Het lukt wel bij de blauwe, maar niet bij de zilveren theme??

Wat doe ik fout ;)

AMD XP3500+ @ 2618 mhz | XFX GF7900GTX | Kingston 2048 mb ram @ 400 mhz |
SB audigy 4 | MSI K8n SLI platinum | OS: WinXP SP2 & Vista x64 | 3Dmark06: 4218

If not then toch

quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:14 schreef Tentacle1 het volgende:
Ik wil dat groene pijltje naast "All Programs" Editen. Ik haal dat plaatje m.b.v. Recource Hacker op en dan wil ik het gaan bewerken in PSP. Het doorzichtige gedeelte van dat plaatje is zwart (ook in recource hacker met die preview), verander ik iets, of helemaal niets, dan is die doorzichtigheid weg! Paars helpt ook niet, wat doe ik verkeerd?

K heb het nu simpel opgelost door de achtergrond van het 1e plaatje wit te maken, en van de 2e grijs, maar dat is niet echt makkelijk |:(.

Same here - is ook een probleem bij de log-off en shutdown iconen (zie zwarte hoekjes). Heeft iemand al een oplossing?

http://www.xs4all.nl/~nielsvr/bluetheme.jpg
FF showen ;)

het Hardware-Hondje :]
Reg. datum: 21 januari 2000

quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:35 schreef m4rt1n het volgende:
Sorry hoor jongens dit kan aan mij liggen.

Ik heb eerst dat Styles XP gedownload+geinstalleerd.

Toen heb ik de handeleiding gevolgd. Het lukt wel bij de blauwe, maar niet bij de zilveren theme??

Wat doe ik fout ;)
Doorscrollen naar beneden dan vind je Metallic ! en die ook aanpassen.. Je kan er 3 aanpassen.. Jij hebt alleen de blauwe aangepast..

60% Puur Sap!

quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:03 schreef -OverSoft- het volgende:
Ik heb gelijk mijn logoff button ff ge-edit:

[afbeelding]

:) Ik ben nog bezig

(Het is een ventje die van een comp wegloopt)

Hij heeft die zwarte puntjes dus niet...
Hoe doe je dat OverSoft :?

quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:36 schreef Erhnam het volgende:

[..]

Doorscrollen naar beneden dan vind je Metallic ! en die ook aanpassen.. Je kan er 3 aanpassen.. Jij hebt alleen de blauwe aangepast..
Ja dat weet ik ook wel ;) . Dat heb ik dus gedaan.... :( WEet iemand verder nog iets??

If not then toch

quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:46 schreef Tentacle1 het volgende:

Hij heeft die zwarte puntjes dus niet...

Mhhh inderdaad - ik heb het 'gefixed' zoals jij als zei door de backgrounds gewoon het juiste kleurtje te geven, bij de icons werkt dat wel mooi, maar die pijl ziet er nog steeds niet uit :/ Ik kan trouwens niet wachten tot er een goede editor uitkomt, dit is best fun!

http://www.xs4all.nl/~nielsvr/bluepartlyfixed.jpg

gewoon net als de achtergrond van die balk gemaakt, doorzichtig werkte niet :(
Ik heb de hoekjes intact gelaten, alleen de binnenkant bewerkt, maar het werkt nog niet :(

http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen

quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:36 schreef NielsVanRooij het volgende:

[..]

Same here - is ook een probleem bij de log-off en shutdown iconen (zie zwarte hoekjes). Heeft iemand al een oplossing?

[afbeelding]
FF showen ;)
je bent stoer hoor, met je dr dolittle 2 divxje :r

het Hardware-Hondje :]
Reg. datum: 21 januari 2000

http://qod.gamepoint.net/p4/luna_blauw.PNG

Die van mij :P

quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:36 schreef NielsVanRooij het volgende:

[..]

[afbeelding]
FF showen ;)
Kijk hoe doen jullie dat... dus dat er bij "windows and buttons" en bij "color Scheme" een andere naam staat, want als ik die handleiding volg komt dat er niet te staan hoor???

hmmm dat deed ik niet goed ;)

Da's toch niet zo moeilijk, gewoon een stringetje aanpassen!

Ow ok dus das alles ;) Nee dan weet ik dat, ik d8 dat ik misschien iets fout deed, het is me trouwens nog niet gelukt in die zilveren theme... ???

om precies te zijn, je moet de version info aanpassen voor de bovenste naam en een van de eerste strings voor de 2e naam

60% Puur Sap!

Okee dan, k heb ff een manual inelkaar geflanst. Offie goed is weet ik niet, want bij mij ging het zowiezo wel goed ;) met de uitleg in deze topic.

Najah, voor de geinteresseerden onder ons moet je ff op mn website kijken (zie sign), daar staat het linkje naar de manual. Als ie niet goed is, hoor ik het wel! (Ik weet dat het korter kan).

Veel plezier! :Y)
het is wel erg ranzig dat die text van 'start' nog altijd een groene glow heeft... ;(

heeft iemand al ergens kunnen vinden hoe je dat kan editten?

If not then toch

quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 00:00 schreef -OverSoft- het volgende:

[..]

je bent stoer hoor, met je dr dolittle 2 divxje :r
Als je een beetje had opgelet (en nagedacht) dan had je kunnen weten dat ik daar niet een of ander divxje liet zien maar het feit dat de progress-bar ook een nieuwe kleur had. Deze thread gaat namelijk over het aanpassen van de XP themes..... |:(

Aha ik weet wat ik fout deed :( ,

ik probeerd dus al zoals hier boven geschreven, een kortere startknop te maken, maar zonder suc6 :)

Verder lukt het wel.

60% Puur Sap!

quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:53 schreef NielsVanRooij het volgende:

[..]

Mhhh inderdaad - ik heb het 'gefixed' zoals jij als zei door de backgrounds gewoon het juiste kleurtje te geven, bij de icons werkt dat wel mooi, maar die pijl ziet er nog steeds niet uit :/ Ik kan trouwens niet wachten tot er een goede editor uitkomt, dit is best fun!

[afbeelding]

Ik ben er eindelijk achter hoe je de boel doorzichtig maakt (logisch eigenlijk). Je opent het bitmapje wat je wilt wijzigen, kijkt hoe groot deze is en maakt een nieuwe bitmap met die grootte aan met een transparante achtergrond. Hierin maak je dus de aanpassingen (kopieer een gedeelte uit de originele bitmap) en daarna saven en replacen. Dus je moet gewoon "de transparante 'kleur'" als achtergrond gebruiken en dus niet zwart of paars :9.

/Edit NOT! :( Hij maakt de achtergrond gewoon wit, vandaar dat ik het niet zag |:(. Iemand anders nog een idee?

Jongens zouden jullie plz steeds je stylesXP_1.msstyles kunnen posten?? Met een screenshotje?? :P

The Consiglieri

quote:
Op zondag 21 oktober 2001 12:56 schreef KixAss456 het volgende:

[..]

jep, maar Classic, is ook nog steeds een Theme, alleen andere kleuren/knoppen...

Maar het scheelt naar mijn inziens wel een hoop geheugen
--> +/- 50mb (128 ipv 180)

En onder het mom van 'wie niet luisteren wil moet maar voelen', penetreerden we het doofstomme meisje

quote:
Op maandag 22 oktober 2001 23:53 schreef NielsVanRooij het volgende:

[..]

[afbeelding]
die ziet d'r wel gaaf uit, wil je hem hier posten als je hem klaar hebt?? :9~

AthlonXP1700+, ABIT KR7a-RAID, 512MB DDR (Dane-Elec), IBM 120gxp 80 gig HDD, Hercules 9800, Creative Audigy Player, LG 52x CD-R, LG 24x CD-RW, LG995E monitor, WinXP

quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 15:16 schreef RealCato het volgende:

[..]

die ziet d'r wel gaaf uit, wil je hem hier posten als je hem klaar hebt?? :9~
Ja joh die is wel :9~ posteñ! Posten! Posten! ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws