Haal op tgtsoft.com Styles XP. En daarna kan je naar smaak met resourse hacker in je themes klooien zonder dat XP gaat zeuren
If you can not convince confuse!
GoT Index » Windows Clients » [WinXP] Themes / Blauwe Startbutton!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
[Nieuw Topic]If you can not convince confuse!
Athlon 800, 704MB, MSI k7T turbo, 2x 40 en 30,7 Gig Maxtor 7200rpm, ATi 7500, WinXP
Rerum Novarum
If you can not convince confuse!
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
waarom zo Microsoft er niet blij mee zijn als het in hun voordeel werkt, want zoals jij het verteld maak ik er op uit dat je XP wel koopt door dit soort programmatjes en dat is toch mooi voor Microsoft?quote:Op zaterdag 20 oktober 2001 17:08 schreef Flat© het volgende:
iets zegt me dat microsoft daar helemaal niet blij mee zal zijn, dat er zo'n programma uitkomt.
want eigenlijk werkt 't alleen maar in hun voordeel, want stel dat die knop alleen maar groen zou kunnen zijn, zou dat een reden voor mij zijn om XP niet te kopen.
dankzij dit programma kan dat dus wel, en ben zou ik bereid kunnen zijn om XP te kopen
quote:Op zondag 21 oktober 2001 07:51 schreef dhm00 het volgende:
Gewoon op Classic zetten scheeld geheugen
quote:Op zondag 21 oktober 2001 07:51 schreef dhm00 het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2001 09:31 schreef afterburn het volgende:
[..]
En nog wat, em op 'Classic' zetten scheelt GEEN geheugen, aangezien ie alle themes rommel nog steeds laad.
Als je de W2K look wilt hebben, en geen memory wilt verspelen voor de mogelijkheden van themes, moet je even langs je services wandelen en themes daar op disabled zetten. Dan staan je themes tenminste echt uit en hou je jezelf niet voor de gek met een gedachten als die opmerking zoals hierboven.
jep, maar Classic, is ook nog steeds een Theme, alleen andere kleuren/knoppen...quote:Op zondag 21 oktober 2001 12:45 schreef Operations het volgende:
[..]
Ik heb alle extra XP zooi er inmiddels uitgesloopt.
Welcome scherm uitgezet, die themes service z'n nek omgedraait; dmv registry ook bij het aanmeldscherm de normale classic look, normaal startmenu, gewoon de icoontjes in My Computer (niet die stomme tiles en dat groeperen)
Ik heb er eigenlijk win2k van gemaakt
quote:Op zondag 21 oktober 2001 13:17 schreef Jaromir het volgende:
Hoe zet je dat welcom scherm eigenlijk uit?
Rerum Novarum
Ik ben ook alweer helemaal uitgekeken op "dat" XP. Ik gebruik ook weer de classic look. Eigenlijk wil ik weer windows 2000 installeren maar daar heb ik voorlopig nog geen zin in. Alle programma's weer opnieuw installeren alle tweaks opnieuw uitvoeren. BAHquote:Op zondag 21 oktober 2001 07:51 schreef dhm00 het volgende:
quote:
Ik heb alle extra XP zooi er inmiddels uitgesloopt.
Welcome scherm uitgezet, die themes service z'n nek omgedraait; dmv registry ook bij het aanmeldscherm de normale classic look, normaal startmenu, gewoon de icoontjes in My Computer (niet die stomme tiles en dat groeperen)
Ik heb er eigenlijk win2k van gemaakt
Theorie = niks werkt en iedereen weet waarom. / Praktijk = alles werkt maar niemand weet waarom. / Wij combineren theorie en praktijk = niks werkt en niemand weet waarom !!!!!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen !!!

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
AMD athlonXP 1800@2000 (1533@1677), Epox 8KHA+, 512MB RAM [133@146), 40GB Maxtor 7200RPM, geforce 4 MX440, 17 inch Dell, LG 16X 48X, creative sblive 1024, hauppauge winTV, slownera quicknet
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » [WinXP] Themes / Blauwe Startbutton!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona