If 3 people are photographed together, the one in the middle will die first.
Wat je zegt ... een stukje vakwerk...
Nu nog mijn creative dx3 kaartje en ik ben helemaal happy
En Max doet het ook goed op XP
A good friend bails you out of jail at 4 a clock in the morning. A great friend will sit next to you and say "That was fucking awsome"
Border Community _/-\o_
Brand, het bier waar Limburg trots op is.
Maakt het nou echt zoveel uit in de ruimte op je schijf ik heb al getallen van 1 gb gehoord is dit echt zo ???
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Super stabiel
Lekker snel
WoW : EU Turalyon Lv 70 Human Fury Warrior
Nou ik zou daar helemaal niet blij mee zijn. Dit betekend dus wel dat je in het vervolg de gelekte drivers van Nvidia ook niet meer kan draaien omdat winXP het niet goed vindt ! (en btw ik kan m'n systeem zelf wel stabiel houden). Ik blijf lekker bij win2000 , vet stabiel en verbruikt ook nog eens minder Ram.quote:Op maandag 03 september 2001 23:00 schreef loekos het volgende:
Als voor dit osje de geoptimaliseerde drivers los komen is het hek echt van de dam! echt een stukkie vakwerk van die micro softies
Alleen al de manier hoe xp progjes of drivers uitkotst die nog niet geschikt zijn vind ik al subliem. zoiets dwingt de software fabrikanten om hun spullen echt goed in orde te maken voor win xp anders spuugt hij het gewoon weer uitop zo'n manier houd je je systeem opzeker wel lekker stabiel
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Ja want het RAM is zooooo duur vandaag de dag... daar moet je echt een minder OS voor blijven draaien...quote:blijf lekker bij win2000 , vet stabiel en verbruikt ook nog eens minder Ram.
A good friend bails you out of jail at 4 a clock in the morning. A great friend will sit next to you and say "That was fucking awsome"
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Where is my signature?
Win2k is GEEN minder OS dan XP.quote:Op dinsdag 04 september 2001 00:17 schreef nlchandler het volgende:
[..]
Ja want het RAM is zooooo duur vandaag de dag... daar moet je echt een minder OS voor blijven draaien...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ja toch?! Niet dan?!
quote:Win2k is GEEN minder OS dan XP.
ok dat kwam een beetje ongenuanceerd over...
maar
ja..
in feite ...
laat maar...
gelukkig is het een vrij internet... en een vrij land.. en een vrij GoT
quote:Op dinsdag 04 september 2001 00:31 schreef nlchandler het volgende:
[..]
ok dat kwam een beetje ongenuanceerd over...
maar
ja..
in feite ...
laat maar...deze discussie zou te vergelijken zijn met de IE vs Netscape oorlog... op een gegeven moment blijft een bepaalde groep hardcore users vasthouden aan iets waar ze aan gewend zijn geraakt... en die vinden dan ook echt dat hun progje beter is... en dat de hele wereld dan al "verder is" ... dat zien zij niet zo...
gelukkig is het een vrij internet... en een vrij land.. en een vrij GoT
Ik bedoelde eigenlijk dat je die 2 niet met elkaar kan vergelijken. Win XP is de opvolger van Win 2k. Niet de equivalent.
Netscape en IE waren/zijn dat wel...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
quote:Op dinsdag 04 september 2001 00:21 schreef salutem het volgende:
voor mij wel wat ram betreft maar hoe zit et nou met de grote van het os ???
Ik heb 3 machines draaien;
WinXP Corp 980mb (afgelopen zaterdag installed)
WinXP Eval 722mb (vorige week ergens installed)
Win2k A.S. 1100mb (december vorig jaar installed)
o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~
He... da's de tweede keer dat je me tuk heb... STOP...quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat je die 2 niet met elkaar kan vergelijken. Win XP is de opvolger van Win 2k. Niet de equivalent.
Netscape en IE waren/zijn dat wel...
O gelukkig ... zijn we het toch nog eens...quote:Ik vind Win XP ook veel prettiger werken hoor...
Tering. Alleen al voor t OS 1 GB (XP)quote:Op dinsdag 04 september 2001 01:07 schreef keldon het volgende:
[..]
Ik heb 3 machines draaien;
WinXP Corp 980mb (afgelopen zaterdag installed)
WinXP Eval 722mb (vorige week ergens installed)
Win2k A.S. 1100mb (december vorig jaar installed)
... maar vooral simpel
Bent het overigens helemaal eens met de topicstarter, nog nooit zo enthousiast geweest over een OS.
Even if you win the ratrace, you're still a rat.
je kan ze wel draaien, je krijgt alleen een warning over de "certificates van gates"quote:Op dinsdag 04 september 2001 00:15 schreef Hellhound het volgende:
[..]
Nou ik zou daar helemaal niet blij mee zijn. Dit betekend dus wel dat je in het vervolg de gelekte drivers van Nvidia ook niet meer kan draaien omdat winXP het niet goed vindt ! (en btw ik kan m'n systeem zelf wel stabiel houden). Ik blijf lekker bij win2000 , vet stabiel en verbruikt ook nog eens minder Ram.
* PvH vindt het voorgaande wel lekker in het gehoor klinken
btw , XP gebruikt hier veel minder ram dan W2k
zie: 149 MB, 33 proccesses, stuk of 10 explorerwindows open, 2x ftp downloads, 1x cd fikken , 1x TV kaart.... dit was het wel zo'n beetje..
loopt lekker hier hoor.
rete stabiel en het is gewoon nog zeer snel ook en werkt prettig. oogt ook prettig.
tis effe wachten op driver support.
en als je LiveWare 3 hebt geinstalled komt alle ellende .. dus dat kan je beter achterwege laten..
ASUS A7V8X, AMD Athlon XP 2200+, 1024MB, SB Live 1024
quote:Op dinsdag 04 september 2001 06:14 schreef PvH het volgende:
[..]
je kan ze wel draaien, je krijgt alleen een warning over de "certificates van gates"
Kan je ook nog erges uitzetten hoor
erges de keuzes: "Negeren, Waarschuwen, Weigeren"
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
Lieve mensen waarom dan lifeware installeren. Al je 5.1 speaker instellinkjes zitten standaard in XP... en niemand wil vrijwillig die irritante Creative Launcher (elke keer als je muis bovenin het scherm komt eet ie em op ofzoquote:en als je LiveWare 3 hebt geinstalled komt alle ellende