Honk if you love peace and quiet. | Klik hier voor iets echt Yumyum
Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Nieuw Topicnu wilde ik verder gaan maar kan het font dus nergens meer vinden,...hier ff een sample
als iemand het kent en een linkje heeft,..graaag,..

Heb je inmiddels al wat je zocht? Anders heb ik nog wel een paar fonts voor je...quote:Op dinsdag 24 juli 2001 08:35 schreef rtcmark het volgende:
wie kan me aan een ttf font helpen
met aziatische stijl, dus geen aziatische
tekens maar het normale alfabet
alvast bedankt
Rene
flentge@uwnet.nl
powered by TweakDSL!

En misschien ook waar ik die kan downloaden???
Alvast bedankt!
www.04.jp.orgquote:Op zaterdag 11 augustus 2001 18:00 schreef Yoda het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een design gemaakt en nu heb ik daar een font bij gebruikt dat ik nu kwijt ben. (na een reinstall)
nu wilde ik verder gaan maar kan het font dus nergens meer vinden,...hier ff een sample
als iemand het kent en een linkje heeft,..graaag,..
[afbeelding]
"Heden heb ik uw religie voor u vervolmaakt, en Mijn gunst aan u voltooid, en Ik heb de Islam voor u als religie gekozen". (Koran 5:3)
Squaro01.ttf --> contact me ff op icq als je em nodig hebt, hij is freeware trouwens..quote:Op zondag 29 juli 2001 14:15 schreef DaNCe2k het volgende:
[afbeelding]
ik zoek die font. weet iemand waar die te vinden is? en hoe die heet?
To make that what no one has made before
quote:
mijn dank is groot,...de site komt me inderdaad bekent voor
thnx
font.Ik heb 'm eens (een hele tijd geleden) gedownload van een 1-of-andere free-font site, maar 'k kan 'm niet meer vinden. Iemand enig idee?
http://www.hmc-heerlen.com
quote:Op dinsdag 24 juli 2001 08:35 schreef rtcmark het volgende:
wie kan me aan een ttf font helpen
met aziatische stijl, dus geen aziatische
tekens maar het normale alfabet
alvast bedankt
Rene
flentge@uwnet.nl
heb ik eentje ergens wel
contact me maar
prototype001@hotmail.com
mail ik'm over, als je hem nog niet hebt... kan je zo dus ff melden
...Get this, three beautiful women, a case of scotch, ice cubes, a waterbuffalo, and a nun...
And of course there's always your grandmother riding by half-naked on a unicycle...
Nelske: Dat kratje Brand krijg je nog wel een keer...

Welk lettertype is dit want ik ben een site aan het maken voor deze videotheek en die wisten het zelf niet.
Alvast bedankt.
Life is like a box of chocolates. It's a cheap thoughtless perfunctory gift that nobody ever asks for. - Cigarette-smoking man, The X-Files
Life is like a box of chocolates. It's a cheap thoughtless perfunctory gift that nobody ever asks for. - Cigarette-smoking man, The X-Files

De karakters bestaan uit 5x7 punten, tussen de karakters zit 1 punt.
Ben hier al erg lang naar op zoek, maar ik kom alleen maar verkeerde formaten tegen 8x10, 10x16, etc

Thanx In Advance!!!
Sex is not everything, but it's close.
Ik straal een negatief aura uit over computers >:)
quote:Op zondag 22 juli 2001 18:13 schreef Type het volgende:
dan guyz, ik heb al een hele tijd zitten zoeken, en ik dacht dat ik het gevonden had in chicken scratch, maar tja, was het NET niet
ik zoek het font op het plaatje =>
[afbeelding]
heeft iemand dit of herkend iemand dit??
alvast merci
Da's toch geen font? da's gewoon getekent volgens mij...
Soz dattik je hoop de grond intrap, maar het ziet er iets teafwisselig uit om er een font van te maken dus zal het wel geen font zijn...
quote:Op zondag 19 augustus 2001 20:02 schreef Armin het volgende:
Ik zoek het volgende (hele bekende) font. Kan ff niet meer op de naam komen dus...
[afbeelding]
Thanx In Advance!!!
Hmmm, volgens mij is dit gewoon weer een 04 font.
Check http://www.04.jp.org/ bij bitmap fonts.
Hmmmm...quote:Op maandag 20 augustus 2001 01:19 schreef SisterofMercy het volgende:
Oh en ik ben nog op zoek naar een fontje dat exact lijkt op het ondertiteling-font: beetje diffuus. Het liefst iets wat op duitse ondertiteling lijkt

dit is het beste dat ik voor zover kan doen.
'k zal even verder zoeken in m'n font lib en dan even uppen.
update:

Sorry, beter dan dit kan ik op dit tijdstip niet
Anywayz, je kan ze downloaden door op het plaatje te klikken als ze toch geschikt zijn
HTH.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.