Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Wilbert de Vries
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 31-10 12:47

Wilbert de Vries

Hoofdredacteur
In samenwerking met Bol.com kan Tweakers voor het derde jaar op rij enkele users verblijden met een e-reader. Nadat we eerder al de PRS-T1 en PRS-T2 is het nu de beurt aan de PRS-T3-reader van Sony. In totaal kunnen we er vijf weggeven.

Sony Reader PRS-T3Net als zijn voorgangers heeft de PRS-T3 een 6"-display. Ditmaal is de resolutie van het e-ink-scherm echter geen 800x600 pixels, maar 1024x758 pixels. Het geheugen is met 2GB wel gelijk gebleven. De accu zou het bij elke dag een half uur lezen terwijl wifi is ingeschakeld 1,5 maand volhouden. Als wifi uit staat, zou dit twee maanden zijn, aldus Sony.

Bol.com en Tweakers kunnen in totaal vijf van deze nieuwe Sony-e-readers weggeven. Om kans te maken op een van deze PRS-T3's hoef je alleen maar de vraag te beantwoorden waarom jij de e-reader zou moeten winnen.

De opdracht
Om kans te maken op een van de vijf e-readers, stuur je jouw motivatie waarom je zou moeten winnen naar naar ereader@tweakers.net.

Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat...

Je inzending mag bestaan uit tekst (maximaal 500 woorden), beeld, video of iets anders dat virtueel in onze digitale brievenbus past. Als je bang bent dat je mail te groot wordt, dan zorg je dat jouw inzending op een andere manier vanuit je mail te bekijken is. De winnaars worden door Bol.com geselecteerd op basis van originaliteit, creativiteit en uiteraard een vleugje geluk.

Spelregels
  • Meedoen kan van 23 t/m 29 september 23.59 uur via het mailadres
  • Werknemers en crew van Tweakers zijn uitgesloten van deelname
  • Testers krijgen uiterlijk 1 oktober bericht via e-mail
  • Bol.com selecteert de winnaars op basis van hun inzending
  • De vijf winnaars publiceren binnen twee weken na ontvangst een userreview in de Pricewatch

Wilbert de Vries wijzigde deze reactie 23-09-2013 09:39 (58%)
Reden: 31 september blijkt niet te bestaan ;)

• MastersInstinct
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 27-10 06:57
Ingezonden!

MastersInstinct wijzigde deze reactie 23-09-2013 08:14 (90%)

• Jeff88
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 02-09 20:19
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat...ik als student erg veel moet lezen en denk dat dit geweldig zou gaan op zo'n mooie lichtgewicht e-reader!

• renzo4000
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 31-10 21:19

renzo4000

*Doh!*

I'm in! Helaas de vorige keer niet gewonnen, wellicht dit keer wel. Ik heb zelf nog steeds niet de stap gemaakt om een ereader aan te schaffen. Ik lees mijn ebooks nu nog op mijn ipad en telefoon maar is lang niet altijd ideaal.

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11:06

Quad

Ondertitel

quote:
Jeff88 schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:16:
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat...ik als student erg veel moet lezen en denk dat dit geweldig zou gaan op zo'n mooie lichtgewicht e-reader!
Er staat duidelijk dat je het moet e-mailen. :')

Quad wijzigde deze reactie 23-09-2013 08:19 (71%)

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma.
Have you tried turning it off and on again?

• woutnieuw93
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-10 18:43
.

woutnieuw93 wijzigde deze reactie 23-09-2013 08:20 (97%)

• Tweaking Art
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 31-08 00:25
Haha alsof je inzending die je gepost hebt verwijderen veel nut heeft. :')

In ieder geval, mail verstuurd. :)

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 31-10 17:01
Oeh, tof. Ik ga even kijken hoe ik dit ga aanpakken :D

• Bombtrack
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-10 12:28

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

hmm lastige dit. Even iets leuks verzinnen

Bombtrack wijzigde deze reactie 23-09-2013 08:33 (184%)

Videoproductie op maat - Diablo III

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
Prima, ik doe ook niet mee maar houd het lekker voor me. Had jij beter ook kunnen doen :)

Offtopic, dus *knip*

janvanduschoten wijzigde deze reactie 23-09-2013 09:16 (76%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ WIN LINUX GAMES
$GameProfiles Steam Desura Origin

• Appie-G
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-10 15:05
quote:
Ingezonden :9

Offtopic, dus weg.

Succes iedereen :)

janvanduschoten wijzigde deze reactie 23-09-2013 09:17 (39%)

• cenix
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 24-10 10:55
Ingezonden, keeping my fingers crossed!

• SpeedBart
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 31-10 11:17

SpeedBart

Futurama 0wnage

Zo, verzonden, ben benieuwd.

Bite my shiny metal ass!!

• Bijlemans
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09-07 13:40
Een klein maar hopelijk creatief mailtje gedicht. Nu maar afwachten.

Opnieuw een leuke actie!

Untill you find something worth dying for, you're not really living.

• johnscheepers
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 01-07 07:23
Ik zou ook graag zo'n reader willen.
Wij gaan graag overwinteren en als we we dan zo'n10weken gaan
zijn dat heel wat boeken.
Je mag al steeds minder gewicht meenemen dus dit is de ideale oplossing

Gr . John _/-\o_

• Argonath
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 26-03 16:37
Mee gedaan! Ben benieuwd :-)

• frankwopereis
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 30-10 14:11

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Ik sla hem over :) Heb de boeken toch liever fysiek, dus kan ik beter een ander de kans geven :)
Succes allen !

 Macbook Pro 2012 |  iPhone 5 16gb |  iPod touch 8gb | Garmin Nuvi 775T | Philips 40PFL5625H | Wii | Nikon D90 + MB-D8 + 18-105 + 70-300 + 35mm 1.8

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 31-10 17:01
Overigens: Testers krijgen uiterlijk 31 september bericht via e-mail

:?

• Ordos20
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16-01 13:01

Ordos20

DUDE~!

Ik doe mee! Met de Post NL gaat het hier super qua levering. En ik wil heel graag mijn vriendin verassen (die nu volop aan het lezen is op haar telefoon).

• Cr0N
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
Ik pas. Technisch is dit een van de meest matige readers die dit jaar is uitgekomen, ook hier op tweakers.
Een moderne ereader heeft inmiddels een frontlight en een beter E-Ink scherm. Tuurlijk, een prijs is een prijs maar toch.

Jammer dat tweakers niet voor een veel meer geavanceerd en modern model heeft gekozen.
Zoals de Kobo Aura of de nieuwste Kindle Paperwhite 2. Dit forum staat er vol over.

Tweakers en Bol doen de ereader markt geen plezier om zo'n matig ontvangen en gereviewd product te promoten. Onbegrijpelijk dat waarschijnlijk commercieel belang boven technische ontwikkeling wordt gekozen.

Waar is toch de high tech mentaliteit van Tweakers gebleven? Dit zou meer bij nu.nl of de Telegraaf passen.

Cr0N wijzigde deze reactie 23-09-2013 08:57 (3%)

• BeArt
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 31-10 21:40
Kleine opmerking;

Zowel de topic-titel (geven ... weg), als de topic-start geven de indruk dat het om een gewone wedstrijd gaat, waar je niets voor hoeft te doen nadat je gewonnen hebt.
Enkel de 3 laatste zinnen maken dit duidelijk (Testers + review).

Verder natuurlijk een leuk initiatief, en als ik de tijd vind neem ik graag deel.

• ShadowShape
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 29-10 21:34
Uiteraard doe ik graag mee. Ik heb nog geen ervaring met een e-reader en wil het zeker proberen. De prijs (aanschafprijs) houdt mij nu nog tegen.
Volgens mij heeft iemand de kalender niet bekeken toen de datum werd gekozen ;-)

• boskantman
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 31-10 09:17
quote:
Testers krijgen uiterlijk 31 september bericht via e-mail ?
Wil dat zeggen dat we nooit bericht krijgen want naar mijn weten zal er in ons leven geen 31 september zijn...

boskantman wijzigde deze reactie 23-09-2013 09:03 (4%)

• maniak
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 31-10 13:02

maniak

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Ik doe ook deze keer weer mee. Als het verleden een inschatting zijn van mijn kansen verwacht ik weer niet te winnen ;) Al doe ik deze keer niet voor mezelf mee maar voor mijn dochter van 6 :)

• ourselfs
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14-10-2013
Mijn vrouw leest al jaren boeken met een e-reader van een ander merk. Ik zelf heb een paar jaar terug een Sony PRS-T1 gekocht en daar heb ik heel veel plezier van. Die van mijn vrouw is zwaar en eigenlijk aan vervanging toe. Het zou te gek zijn wanneer ik haar kan verrassen met de nieuwe PRS-T3 :*) .

• Amanoo
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 03:18

Amanoo

Fan van l'ocarina di Budrio

Eens meedoen en duimen. Ik hoop dat ik win. Ik heb nu een cheapass ereader zonder touchscreen en minder goed verfrissend scherm, dus ik kan in ieder geval een goede vergelijking maken met oudere technologie. Gebruikt worden zal de tablet zeker, ik lees ebooks aan de lopende band, en touch screen en wifi lijken me erg nuttig voor naslagwerken.

• Boxed
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 27-10 12:14

Boxed

Is een vliegtuig...

Ik zou hem aan mijn vriendin (die een echte boekenworm is) geven, in de hoop dat ik haar daarmee het digitale tijdperk in kan trekken :).

A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane

• EGM360
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 03-10 23:39
Ik zou wel graag deze E-reader willen winnen om hem aan mijn vriendin kado te doen. Zij leest ontzettend veel en dit scheelt ons in het gewicht wat we meenemen op vakantie. Daarnaast is het natuurlijk een gadget en kan ik hem lenen.

• DaCondensator
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 13-10-2013
Leuke actie Tweakers.net! Mijn brief is immers ook de deur uit. Succes naar alle andere Tweakers!

• WWAS
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11:11
quote:
Jeff88 schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:16:
Haha lekker Jeff

• Vendar
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 08-10 14:19
Onzinpost, dus weg.

janvanduschoten wijzigde deze reactie 23-09-2013 10:28 (83%)

• ThinClientQ
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 31-10 22:26
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat... ik altijd op m'n donder krijg van mijn moeder, vriendin, schoonmoeder, tante, 'je leest niet goed'.

• Wildfire
  • Laatst online: 09:56

Wildfire

Joy to the world!

Inzending de deur uit. Zou mooi zijn als ik win, kan ik 'm aan m'n moeder cadeau doen die pas sinds kort het plezier van lezen heeft ontdekt. Kan ik vervolgens namens haar een recensie publiceren (een e-reader zou ze prima kunnen bedienen, maar een recensie op internet publiceren zou haar helaas niet lukken vrees ik... :P)

Systeemspecs: Klik hier! | MSI Z87 XPower & Core i3-4130T Thin Mini-ITX systeem te koop

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 31-10 15:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Kep ook een leuke van 151 woorden ingezonden:

Ze snurkt niet, ze laat geen geurende windjes, maar toch houdt ze je wakker. Gelach en geproest, wanneer Draco Malfidus eindelijk die verdiende klap krijgt van Hermelien; een snik van verdriet wanneer Perkamentus van de toren valt en een episch eureka moment wanneer Voldemort eindelijk verslagen wordt....Ik lig er letterlijk niet wakker van. Het constante waterbed-gevoel door overmatig gewiebel in bed alsof ik op een waterbed lig en vooral het felle licht zijn bijna letterlijk een doorn in mijn oog.
De Sony e-reader brengt daar verandering in: geen gewiebel meer in bed omdat ze krampachtig een pocketboekje moet vasthouden; geen fel licht meer in mijn ogen; heerlijk! Harry mag de "Lumos Maxima" toverspreuk weer veilig uitspreken zonder dat het verblindende licht me wakker houdt. Het eerste boek wat ik op de ereader zet is het sprookjes verhaal van de "Sandman" die me weer lekker laat slapen.

Ingezonden door tweakers.net gebruiker Deathchant

Canon: 40D | 10-22/3.5-4.5 | 17-55/2.8 IS | 70-200/2.8L IS II
Carl Zeiss : 2/50 Makro-Planar T* :)

• mvoosten
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-09 18:18
.. omdat ondanks dat ik aan mijn 4e ereader ben, ik nog steeds op zoek ben naar de ideale ereader. Wellicht dat de Sony PRS-T3 dat is voor mij?

• B-Vage
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 01-05 08:02
Ik wil de E-reader graag winnen zodat mijn zoontje en ik wat meer gaan lezen i.p.v. met andere elektronica te spelen. Zou een geweldige boost kunnen geven aan de lees ontwikkeling van mijn zoon.

• rogier80
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 27-10 23:56

ik wel eens met eigen ogen wil zien dat dit schitterende e-book reader slechts 3 minuten laden nodig heeft om vervolgens een heel boek uit te kunnen lezen! Werkelijk ideaal!

Je moet je vlucht halen....je e-book reader blijkt leeg te zijn....snel nog even 3 minuten aan de lading....snel met de taxi naar Schiphol....eenmaal aangekomen in het vliegtuig...SOny e-book Reader erbij....he he...rust...lekker boekje lezen en voor je het weet ben je op plaats van bestemming. _/-\o_

• Kaaswagen
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 29-10 11:28

Kaaswagen

Xj900F baby!

Ik zou hem moeten winnen omdat mijn vriendin in 3 kamers de muren heeft bekleed met boeken en ik voorzie dat dit alleen maar erger wordt..

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.

• Conroe
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 09:53
Ik zou graag winnen omdat ik nog volop aan het revalideren ben van zware operatie in maart (na 2 niet-geslaagde ingrepen jaar voordien)!
Ik ondervind hiervan nog vaak hinder (pijn/tegentrekkingen/prikkels)!
Moet dan ook geregeld pauze inlassen (tijdje gaan liggen of wat andere houding aannemen zodat ik er weer even tegenaan kan)!
Vandaar dat de PRS-T3 wel eens mijn trouwe bondgenoot zou kunnen worden! _/-\o_
Ik had me trouwens al eerder eens voorgenomen om mijn oude hobby van op school terug op te nemen (boeken lezen dus)!
Maar tot op heden houdt het ict-virus me nog steeds gegijzeld!
Dit lijkt me dan ook d ultieme kans...
Best of both worlds zeg maar! :)
Alvast hl erg bedankt, mocht ik een van de gelukkigen zijn!

• progster
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23-04 19:40
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat mijn vriendin nog steeds ouderwetse papieren boeken leest. Deze vervangen met een digitale variant bespaart me ettelijke kilo's tillen bij onze volgende reis (want uiteraard mag ik de koffer dragen).

• orange.x
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 30-10 16:46

orange.x

Vierkante Cirkel

quote:
progster schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:35:
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat mijn vriendin nog steeds ouderwetse papieren boeken leest. Deze vervangen met een digitale variant bespaart me ettelijke kilo's tillen bij onze volgende reis (want uiteraard mag ik de koffer dragen).
Om 5 voor 9 heb ik echt bijna dezelfde mail gestuurd, iets uitgebreider maar met hetzelfde probleem :) Een veelvoorkomend probleem denk ik haha :)

• pe1dnn
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 10:08
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat... ik, net als bij de vorige modellen, gek ben op het vinden van de nieuwe, onvoorziene en grappige bugs die Sony ongetijfeld ook dit keer weer heeft weten toe te voegen aan dit product...

• maniak
  • Laatst online: 31-10 13:02

maniak

quote:
pe1dnn schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:47:
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat... ik, net als bij de vorige modellen, gek ben op het vinden van de nieuwe, onvoorziene en grappige bugs die Sony ongetijfeld ook dit keer weer heeft weten toe te voegen aan dit product...
Zeker orgineel _/-\o_

• Noordelijk
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 13-10 18:31
Simpelweg omdat je er digitale boeken mee kunt lezen! Ik heb er meer dan 15.000!

Noordelijk wijzigde deze reactie 23-09-2013 11:02 (27%)

• ard-e
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 31-10 21:40
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat.. Ik mijn vrouw ervan wil overtuigen dat het lezen via een E-reader net zo leuk is als het lezen uit een 'ouderwets' papieren boek!

Ben hier dagelijks wel te vinden :-)

• RiCkY82
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 13:34
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat...Deze Sony E-Reader bij uitstek de beste is in categoriseren, doorzoeken en uiteindelijk weergeven van mijn boekcollectie. Een must have dus voor elk vervent lezer!

• pe1dnn
Als je hier je "Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat..." melding post, vergeet het dan niet ook te sturen via e-mail als je echt mee wil doen...

• Noordelijk
  • Laatst online: 13-10 18:31
quote:
pe1dnn schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:22:
Als je hier je "Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat..." melding post, vergeet het dan niet ook te sturen via e-mail als je echt mee wil doen...
Aha, je hebt email-adressen nodig, begrijp ik. :+

• Deadlockk
  • Laatst online: 21-10 20:44
Mijn moeder gaat 8 oktober het ziekenhuis in en ik zou het fantastisch vinden om haar een e-reader te geven om de tijd door te komen...
Ze leest ontzettend graag boeken, dus ik weet dat dit veel voor haar zou betekenen.

De review verzorg ik zelf, ik kan daar dan ook in verwerken hoe het is voor een a-technisch persoon om de e-reader te gebruiken.

Deadlockk wijzigde deze reactie 23-09-2013 11:55 (47%)

• LeonM
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:23
Cool, gave actie, ik ben inmiddels in mijn zoektocht naar een papierloos leven aangekomen bij de aanschaf van een e-reader, dus ik heb zeker even een mailtje gestuurd!

Ben benieuwd :)

• Xtreem1988
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-10 23:03
De vraag is niet waarom heb ik hem nodig, maar waarom "NIET"? Ik zit elke dag lang op de bus, heb veel tussenuren op hogeschool, dus tijd genoeg! Bovendien lees ik graag en kan een e-reader bovendien verschillende boeken vervangen door 1 reader en is dus makkelijk mee te nemen... Dus kort maar krachtig "Waarom niet?"

• Comkees
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 22-10-2013
mooi kado voor mijn moedertje ik heb er al een ben heel tevreden _/-\o_

Comkees wijzigde deze reactie 23-09-2013 12:09 (7%)

• Razer46
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08-08 10:24
Ik doe mee!

• Godgeneral16
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23-10 09:49
Nou, ik heb wat ingezonden... ik hoop dat ik een kans maak ;D

• Captaint
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23-09-2013
Weer zo'n leuke actie! Vooral doorgaan!

• Tobbe
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 02-10 10:54

Tobbe

Niet alleen broodjes smerend.

Ik ben astmatisch en allergisch voor de schimmels en (de afvalstoffen van) mijten die graag in boeken leven.

Ik lees graag boeken, maar bij een boek waar je zodra je de karakteristieke 'geur' die een ouder boek heeft al kan ruiken, ben ik na een half uur lezen al 'strontverkouden' en na n anderhalf uur lezen voldoen al mijn symptomen zelfs aan die van griep (inclusief koorts). Ik ben niet echt ziek natuurlijk, want het is een allergische reactie en meestal na een uur buiten in de frisse lucht gelopen te hebben kom ik er langzaam wel weer van af, maar dat is niet echt er gezellig een boek bij pakken. Zeker niet 's avonds voor het slapen.

Een e-reader geeft mij deze symptomen niet! Het is voor mij dus letterlijk gezond lezen! :)

Glimlach! Je bent op internet!

• Ayera
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 10:45
quote:
Deathchant schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:54:
Kep ook een leuke van 151 woorden ingezonden:

Ze snurkt niet, ze laat geen geurende windjes, maar toch houdt ze je wakker. Gelach en geproest, wanneer Draco Malfidus eindelijk die verdiende klap krijgt van Hermelien; een snik van verdriet wanneer Perkamentus van de toren valt en een episch eureka moment wanneer Voldemort eindelijk verslagen wordt....Ik lig er letterlijk niet wakker van. Het constante waterbed-gevoel door overmatig gewiebel in bed alsof ik op een waterbed lig en vooral het felle licht zijn bijna letterlijk een doorn in mijn oog.
De Sony e-reader brengt daar verandering in: geen gewiebel meer in bed omdat ze krampachtig een pocketboekje moet vasthouden; geen fel licht meer in mijn ogen; heerlijk! Harry mag de "Lumos Maxima" toverspreuk weer veilig uitspreken zonder dat het verblindende licht me wakker houdt. Het eerste boek wat ik op de ereader zet is het sprookjes verhaal van de "Sandman" die me weer lekker laat slapen.

Ingezonden door tweakers.net gebruiker Deathchant
Het is maar wat je leuk noemt...

Verder: '...en vooral het felle licht zijn bijna letterlijk een doorn in mijn oog.'

De ereader brengt daar geen verandering in, deze is namelijk niet backlit. (volgens mij geen enkele e-ink e-reader?)

• ExPLoDa
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 24-02 17:27
Ik zou deze prijs graag winnen omdat ik toch wel een echte originele "boekenwurm" ben. Ik ben nog steeds gewend om van standaard papier te lezen en zou graag een keer kennis maken met de e-reader technologie ;) Mocht ik winnen zal ik ook een uitgebreide review hier posten ;)

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 31-10 15:57

Deathchant

Don't intend. Do!

@Ayera, wat kan ik ermee dat je het niet leuk vindt wat ik ingezonden heb? Of wilde je me dat gewoon even zeggen dat jij het niet leuk vindt? Ok de Sony heeft geen backlight...beetje smartass als je het mij vraagt
Laat ik dan ook even een schepje daar bovenop doen:
pricewatch: Kobo Aura HD (Zwart, 6.8")
-> e-ink & backlight O-)

Deathchant wijzigde deze reactie 23-09-2013 13:54 (17%)

Canon: 40D | 10-22/3.5-4.5 | 17-55/2.8 IS | 70-200/2.8L IS II
Carl Zeiss : 2/50 Makro-Planar T* :)

• tafelkleed123
  • Laatst online: 26-09-2013
quote:
ExPLoDa schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:32:
Ik zou deze prijs graag winnen omdat ik toch wel een echte originele "boekenwurm" ben. Ik ben nog steeds gewend om van standaard papier te lezen en zou graag een keer kennis maken met de e-reader technologie ;) Mocht ik winnen zal ik ook een uitgebreide review hier posten ;)
Dat laatste is een vereiste :)

Ik doe ook mee! Moge de beste winnen ;P

• Laurens01
  • Laatst online: 28-07 20:59

"ik een enorm leesbeest ben met een zeer beperkte leefruimte."

• phate247
  • Laatst online: 15-09 11:35
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat...ik veel onderweg ben en echte boeken heel wat minder handzaam zijn.

• 360Degreez
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 25-10 17:27
Sweet! Lijkt me helemaal top om daar mijn e-Books op de verslinden.

Al is het maar omdat ik dan niet elke avond een moeilijke discussie van mijn partner hoef te winnen om de inmiddels heilig verklaarde tablet te bemachtigen.

Laat mij maar lekker lmijn gang gaan met de e-Reader. Dan kan ik in alle rust lezen en hoef ik me geen zorgen meer te maken om laders, kabeltjes, vage synchronisatieproblemen, plots verdwenen Ebooks en slecht werkende eBook apps.

Leuk initiatief, leuk cadeau en zover je op jezelf mag stemmen doe ik het bij deze graag!

• mutley69
  • Registratie: oktober 2008
  • Niet online
Tja, ik zou 'm moeten winnen, om m'n verzameling Sony spulletjes te vervolledigen? Of om onze pa te overtuigen op z'n 75e? (niet dus - geef 'm gerust aan iemand anders, ik zal 'm gerust wel zelf betalen/kopen als m'n T2 versleten is - die hebben ze ooit gestolen en ik heb er een nieuwe gekocht, dat zegt genoeg hoe goed ik dat ding wel vindt).

• Milites
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 28-10 17:28
"ik enorm veel papers moet lezen voor mijn master onderzoek en dit waarschijnlijk veel beter gaat op een goede e-reader dan op een laptop"

• Bart321
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 02-10 16:57
Ik moet een e-reader winnen omdat ik er een heb en hem niet nodig heb. Niet echt overtuigend. Nee, ik sla over.

• r1k996
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 27-03 22:15
Ingezonden!

• Sebaszz
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-10 23:34
Ik doe graag mee, ik zou hem graag willen winnen zodat ik hem aan mijn moeder kan geven, ze is al enige tijd op zoek naar een ereader, zou leuk zijn als dit haar eerste mag zijn.

• LessRam
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 30-10 14:19
quote:
Ordos20 schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:52:
Ik doe mee! Met de Post NL gaat het hier super qua levering. En ik wil heel graag mijn vriendin verassen (die nu volop aan het lezen is op haar telefoon).
Misschien beter het plaatselijke crematorium aanschrijven?

Don't rely on their truth alone

• NoelMakers1
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 31-10 16:59
Net mijn antwoordt ingestuurd ! ,May the best win!

• matthys70
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 23-10 10:47
Ook ingezonden .. zou de eerste keer zijn als ik wat win. Maar niet geprobeerd is niet geschoten :-)

• NoelMakers1
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 31-10 16:59
quote:
matthys70 schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:35:
Ook ingezonden .. zou de eerste keer zijn als ik wat win. Maar niet geprobeerd is niet geschoten :-)
Zo dacht ik er dus ook over ;)

• pe1dnn
quote:
Noordelijk schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:25:
Aha, je hebt email-adressen nodig, begrijp ik. :+
Nee, dat is een vereiste om mee te doen, leest de openingstekst. Ik heb sowieso geen email-adres nodig, ik heb al een email-adres...

• nnndoh
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Laat maar, ben geen persoon voor een goede user review

• Douweegbertje
  • Laatst online: 03:42

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Het stikt opeens wel van allerlei zieke mensen hier. Laten we hopen dat een "zieligheids-factor" niet mee speelt.

.oisyn: Douweegbertje, geniaal als ie is, poogt de ambiguteit van mijn stelling op een ludieke manier aan te tonen door te insinueren dat ik liever een natte 40 dan een droge 30 heb.

• Rotzaap
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 03-01 00:29
Jaaa toffe actie tweakers!
Check de inbox!

En duimen tot 1 oktober!

• pe1dnn
quote:
douweegbertje schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:12:
Het stikt opeens wel van allerlei zieke mensen hier. Laten we hopen dat een "zieligheids-factor" niet mee speelt.
Ik zit ook al te wachten op tranentrekkende verhalen van extra zielige en schrijnende pechvogels voor wie een PRS-T3 de enige oplossing is om uit de uiterst trieste en uitzichtsloze situatie te geraken.

• pe1dnn
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat... ik graag 50 tinten grijs wil lezen op een appraraat dat maar 16 tinten grijs kan weergeven.

• Dikkiedikdik
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
quote:
Ayera schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:32:
De ereader brengt daar geen verandering in, deze is namelijk niet backlit. (volgens mij geen enkele e-ink e-reader?)
Er zijn wel ereaders met backlight, alleen leest dat niet fijn. Er zijn ook ereaders met frontlight en dat is fantastisch, bijv. de kobo's en de kindle's. Sony heeft met haar nieuwe model dat Tweakers nu mag weggeven van bol.com echt gigantisch de boot gemist door geen frontlight in te bouwen.

Een ieder die al leest met een ereader met frontlight zou nooit meer zonder willen. Wel jammer, voor mijn vrouw haar PRS T1 zocht ik een opvolger, hopelijk komt de PRS T4 volgend jaar uit met frontlight en hopelijk besteed Sony er wat meer aandacht aan dat dat ze nu doen, het is echt het bastaardkindje van Sony. Ook op beurzen staan ze met haar ereaders in een hoekje van de stand.

• Ijsklont
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 24-10 10:35

Nou omdat ik de laatste tijd veel aan het reizen ben (Zit nu in Japan) en dan zou een E Reader goed van pas kunnen komen, voor taalboeken en reisboeken.

• Sailorbart
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 05-11-2013

Tegen alles wat de anderen in dit topic zetten kan ik (59 Jr) niet op, maar reken er op dat ik het ding "stuk" zal lezen _/-\o_

Met vriendelijke groeten / Bon vent tous / Best Regards / Tanti Saluti / Mit freundlichen Gren / Saludos / Saudaes / Hopi kumindamentu / Med vnlig hlsning / Ystvllisin terveisin / Beste Wense / Me Xairetismous / Vennlig hilsen / Sve Naj Bolje / Dea bhioch / مع أطيب التحيات / Bestu kvejur / Tan Bun / हार्दिक शुभ कामनाएँ / 獻上 最好的問候 / Hamba Kahle / Toate cele bune / Z najlepszymi pozdrowieniami / ד"ש חם (dash cham) / Saygilarimizla /

Bart

• taspoes
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 24-10-2013
Ingezonden.

De kans is klein maar ach... Niet geschoten altijd mis, toch?

• 419544
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 25-07 19:24
Ook maar ingezonden, ben benieuwd :)

• m3nno
  • Laatst online: 03-10 15:54
Erg leuke actie! Success!

m3nno wijzigde deze reactie 23-09-2013 20:41 (183%)

• TimDux
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 26-10 11:47
Volgend jaar ge ik samen met mijn vriendin een wereldreis maken, helaas kunnen niet al onze boeken mee. Zo'n mooie e-reader zou nog net passen!

• gerbie71
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 31-10 16:46
quote:
Ordos20 schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:52:
Verassen? Vliegt dat ding in de fik dan? ;)

• max998
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08-04 13:13
om de jeugd nou eens geinteresseerd te laten worden in boeken is een e-reader uiteraard een geweldig apparaat.

• zxr750j
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15-04 15:14
Ze denken dat mijn dochter dyslexie heeft, dus een beetje extra lezen kan geen kwaad!

• BT92
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19-10 18:51
Verzonden. Nu in spanning afwachten...

• geerttttt
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 31-10 14:17

geerttttt

Manisch positief

Ingezonden, ben benieuwd!
Lijkt me ook wel is leuk om een review te schrijven voor zo'n actie :)

Oost west, 127.0.0.1 best!

• Crazyanz
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09-10 12:52
Ik ben smartphone gebruiker van het eerste uur, ik heb al meerdere tablets versleten en ik doe eigenlijk alles digitaal... behalve het lezen van boeken. Een ereader zou dus een mooie aanvulling zijn.

• oli4b
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 31-10 20:29
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat ik de PRS-T3 had en deze helaas is gestolen vorige week en ik dus dringend aan een nieuwe toe ben.

Rx10

• Kaguya
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 21-05 14:11
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat... ik het waard ben, u toch ook?

• Aerkhanite
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 28-10 18:34

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Ingezonden!

• Pistolebob
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 24-10 19:25
Ik zou de Sony PRS-T3 moeten winnen omdat ik te veel afgeleid word wanneer ik studieboeken lees op de PC.
(Facebook etc.)

Ik heb vrijdag een tentamen en heb nog erg weinig gedaan :P
Met een Sony PRS-T3 zou dat opgelost zijn.

• Murdy
  • Laatst online: 10:58

Murdy

Nou, ook maar wat ingestuurd.
Ik zie niet de meerwaarde van zo'n ding tov het lui op de bank hangen voor mijn 40".
Misschien als ik er en krijg dat ik toch het licht ga zien?

Wie niet horen wil moet TV kijken

• gielie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 31-10 14:00
quote:
Murdy schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:04:

Misschien als ik er en krijg dat ik toch het licht ga zien?
Zit geen lichtje bij h

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

• Vendar
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 08-10 14:19
quote:
Waarom is mijn vraag over de regels weggemod als "onzin"? Ik heb vragen over de privacy en dat wordt als onzin ervaren? Ik zie in de OP niets over de achtergrondvoorwaarden. Ik vind dat amateuristisch. Mensen gaan wellicht persoonlijke omstandigheden melden of gebruiken in hun inzending en ik wens te weten wat er met die gegevens wordt gedaan.

Worden die bij Sony opgeslagen en mogen die gebruikt worden als reclame bijvoorbeeld? Of worden die bewaard door Bol.com? En wat staan die zichzelf toe dat er met die gegevens wordt gedaan? Er zit toch een commercieel belang bij dat Bol samenwerkt met Sony om gratis e-readers weg te geven.

In een tijd waarin we dagelijks berichten lezen hier over geheime diensten, over hacking, over tracking & tracing en over allerlei mogelijke misstanden die te maken hebben met ICT, is het vreemd te moeten constateren dat juist deze website in haar ijver om de community te verleiden met een stel gadgets, geen zin heeft om de inzenders te verwittigen van wat er met hun inbreng wordt gedaan en hoe er met de gegevns wordt omgegaan.

Moet ik dit soms bij het CBP neerleggen... :(

• Menesis
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 31-10 21:42
Zo, 12 uur geweest, dit was mijn inzending :P
4000 boeken
4000 boeken
uitgaande van ~0,5 MB per boek.

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:45

P_Tingen

omdat het KAN

En dit die van mij:

Ik het he-le-maal gehad heb met mijn zus. Ze blijft maar roepen hoe geweldig "echte" boeken zijn en hoe je dat dan dus mist met een e-reader. Het gevoel van een echt boek, het bladeren, de geur; dit alles maakt volgens haar dat een boek van papier is en niet elektronisch kan zijn.

Uiteraard heeft ze nog nooit gelezen met een e-reader.

Mocht ik er een winnen, dan zou ik hem aan haar geven zodat ze tenminste wat beter te pruimen is op verjaardagen.

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1 2 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013