Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Actie] Telefoon weg? Win hier een HTC One met jouw verhaal

Pagina: 1

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:55

zeef

Community manager

back on track

http://tweakers.net/ext/f/QBW9mHJL5Q8hGUTzJZY5fIpK/full.pngWelke pech heb jij gehad met je mobiele telefoon? Deel hier je beeldverhaal!

Daar sta je dan… De dag waarvan je wist dat ‘ie zou komen is aangebroken. Of beter gezegd.. de dag waarvan je hoopte dat ‘ie NIET zou komen is er. Je telefoon is weg. Verloren onderweg, gestolen uit je huis of gesneuveld tijdens het stappen. Hij is weg. De fuck! Geen communicatie! Geen foto’s, geen twitter, geen whatsapp.. WHAAAAAAAH!

En dan begint naast het balen ook het geregel. Want natuurlijk heb je geen verzekering afgesloten…. want jou, jou overkwam dat soort dingen niet. Dacht je. Na de aangifte bij de politie, het afgepoeierd worden bij je inboedelverzekeraar en een nieuwe sim halen voor je abonnement dat nog anderhalf jaar loopt, sta je daar te balen. Met je oude gammele Galaxy -1. Had je nou maar die verzekering afgesloten.

Welnu, er is hoop. Tweakers en Vodafone gaan jou helpen. Wij zijn op zoek naar de meest ludieke, mooiste of juist dramatische schade- en/of diefstalverhalen. En omdat beelden meer zeggen dan woorden, zijn we op zoek naar een weergave in beeld. Het ongewilde afscheid van je smartphone was een trauma, maar door dat zo leuk mogelijk te beschrijven in een fotoverhaal, strip, filmpje, rebus, animatie of wat dan ook kun je een (troost)prijs winnen. De vijf meest creatieve, zielige en/of humoristische verhalen gaan we belonen met een gloednieuwe HTC One. Leef je uit, deel jouw dramatische verlies en pak die nieuwe telefoon.

http://tweakers.net/ext/f/3AtENHqjlFlLJLo5t4QMqt0i/full.pngWil je er nou voor zorgen dat dit schadeverhaal je niet nog een keer overkomt, bekijk dan eens de mogelijkheden van Vodafone Garant. Bij Vodafone zit je sowieso al goed door de vervangende toestelservice bij defecten maar met Vodafone Garant zit je helemaal goed. Je toestel is verzekerd tegen schade, verlies en diefstal en dat voor een zeer aantrekkelijke premie. Lees hier meer over Vodafone Garant.

De spelregels:
  • Je bijdrage moet uit beeldmateriaal bestaan. Tekst mag alleen ondersteunend gebruikt worden. Dit ter beoordeling door de jury. Een foto van een kapotte telefoon met een (zielig) verhaal is niet voldoende!
  • Je mag maar één keer posten in dit topic. Dus niet reageren op anderen. Wel mag je je post zo vaak editten als je wil.
  • Vragen, reacties en andere zaken over deze actie graag in het feedback topic.
  • Meedoen kan t/m 25 september
  • Winnaars worden uiterlijk 30 september bekend gemaakt
  • Medewerkers en crew van Tweakers & Vodafone zijn uitgesloten van deelname
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd

zeef wijzigde deze reactie 12-09-2013 13:04 (3%)

Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing

• lani100
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 01-08 13:44
http://i.imgur.com/l1Pi1Uq.jpg?1
Het gevreesde rode paaltje inmiddels een beetje krom door mijn ongeluk ;)

http://i.imgur.com/8qwnV0F.jpg?

Het begon allemaal op 29 Juli 2010, Ik was op weg naar school met een paar maten we fietsten altijd de zelfde route langs een kanaal aan het eind van het fietspad staat een rood paaltje. Ik was altijd al bang voor het paaltje en ja wel die dag waren wij niet aan het opletten en ik botste frontaal tegen het paaltje met mijn been.

Ik had een flinke val gemaakt na een tijdje stond ik op en pakte ik mijn telefoon tot mijn verbazing zag ik een barst ik dacht gelijk SHIT ! , dat valt wel te repareren dacht ik maar toen wou ik de telefoon aanzetten geen beeld ! En ik was niet verzekerd want ik ga altijd heel zuinig om met mijn spullen.

Een van mijn maten was tegen mij aangeknald omdat hij ook niet zat op te letten, Het hele verhaal bij zijn verzekering uitgelegd en in de tussen tijd 3 maanden met een gammele Nokia rond te hebben gelopen van de verzekering een nieuwe Samsung Galaxy S gekregen !

Nu bijna 3 jaar later wel mijn les geleerd Mijn Galaxy s3 verzekerd.

lani100 wijzigde deze reactie 12-09-2013 13:30 (15%)

i7 4770K, Gigabyte Z87-D3H 8GB Corsair Vengeance Asus R9 290X Direct CU II OC // Lenovo y500 i7 3630QM Nvida 750M 8GB ram

• SchulieBug
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-06 11:11
Dit verhaal gaat niet over mijn telefoon maar over de Sony Xperia van mijn dochter. Eind vorig jaar was ze toe aan een nieuwe telefoon, en ze wilde nu echt graag een smartphone. Na lang zoeken, wikken en wegen en advies van Pa, kreeg ze voor haar verjaardag op 26 december 2012 een mooie witte Sony Xperia Tipo, en ze was er dolgelukkig mee. Whatsappen, mailen, spelletjes, muziek en schoolroosters, alles kon en deed ze er mee..

Tot het moment dat we met het gezin naar Walibi gingen, mei dit jaar. Twee dagen in achtbanen, waterpartijen en nog veel meer, genieten! De eerste dag was inderdaad genieten, we waren moe maar voldaan en we hadden nog een hele tweede dag.. Na 's avonds de route voor de volgende dag te hebben uitgestippeld (we zouden en moesten als eerste in de Goliath) begonnen we dag twee vol zin, op naar de Goliath.. Na Goliath, Robin Hood en El Condor kwamen we bij het reuzenrad. Even tijd voor een pauze... Waar is de Sony Xperia Tipo? Weg, kwijt, foetsie..
http://schulies.org/uploads/Afbeeldingen/2013-05-11_Sony_Xperia_Tipo_Verloren.jpg

Een domper op de tweede dag, de hele dag naar de kl%$%#@.. Na veel bellen en mailen met, én veel wachten op, de reisverzekering kreeg ze een groot gedeelte terug en kon ze een nieuwe bestellen en de keus was snel gemaakt, het moest weer een Sony Xperia worden, maar nu een 'J' (net zoals Ma). Via Amazon.de besteld en in juni had ze haar nieuwe telefoon..

Ach en wee, na een paar weken kwamen we erachter dat de telefoon wel op Wifi kon, maar dat er niet mee gebeld kon worden. Alles geprobeerd, nieuwe firmware erop zetten, andere SIM kaart proberen, niets mocht baten. Dan maar terugsturen..
http://schulies.org/uploads/Afbeeldingen/2013-08-15_Amazon_geeft_terug.jpg

Het wachten begon weer, en na de vakantie ontving ze een complete nieuwe Sony Xperia J (nu zo'n 4 weken geleden) waarbij wel alles werkte. Blij dat mijn dochter was.. Jullie raden het al, totdat ze de nieuwe telefoon vrijdag 6 september buiten liet liggen en we daar na 2 uur én een bezoekje aan IKEA achter kwamen. De regenbui had er dan wel voor gezorgd dat de Sony mooi schoon was, maar tegen water kunnen ze niet goed. Eerst bij Teunis Rijssen gevraagd of reparatie nog mogelijk was, maar vandaag, 16 september, kwam het oordeel: moederbord kapot. De verzekering vergoed het helaas ook niet, dus dochterlief zit zonder telefoon, geen whatsapp, chat, agenda, mail, etc. Gelukkig is ze eind dit jaar weer jarig en kan ze misschien, met spaargeld, een nieuwe kopen..

De 3e telefoon binnen een 9 maanden, dat kun je met recht pech noemen. Misschien is't helemaal niet goed dat ik dit hier neerzet, ook met een HTC One kan het fout gaan...

SchulieBug wijzigde deze reactie 16-09-2013 17:25 (20%)

• gentlemen
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 01:33
Het begon allemaal na een dagje werken. Ik was zo blij dat ik klaar was met werken, dat ik enthousiast met maand oude Galaxy Note 2 huppelend de appartementencomplex inging. Tussendoor een whatsapp bericht naar mijn vriendin en tijdens het wachten op een reactie, het in mijn hand houdend als een notitieblok, liep ik bijna langs de deur van mijn buurman.

Toen kwam het moment, net voor zijn deur bijna passerend gleed mijn note uit mijn handen. Nooooo! Een kant van mijn scherm kwam op een rand van beton en stuiterde weer op de andere kant van mijn scherm. Dit deed heel erg pijn. Echt heel erg! Mijn hart klopte alsof er een trein op me afkwam. Ik stak mijn hand uit en met veel hoop, het lag namelijk op de schermkant, dat er geen barsten in mijn scherm zaten. Na het vastpakken en het omhoog te tillen, zag ik twee kanten met enorme barsten. Een barst was zelfs zo erg dat je de onderkant (zwarte folie) zag van je scherm. Je dag was goed maar zoals Telfort het zou zeggen: "van een x5 naar lijn 5". Toestel was helaas niet verzekerd en heeft voor schade gezorgd op mijn bankrekening.

http://img849.imageshack.us/img849/8226/o4gz.jpg

http://imageshack.us/scaled/medium/163/5i7w.jpg

gentlemen wijzigde deze reactie 12-09-2013 22:12 (30%)

• REDRUMikke
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-07 12:08
|:(

REDRUMikke wijzigde deze reactie 16-09-2013 20:23 (101%)

• XO101
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11-07 13:50
Jammer dat ik geen foto's meer heb van m'n nokia n73.

Die is gesneuveld toe ik al snowboarden richting het controle hekje ging en ik m'n rfid skipas vergeten was in mijn jas te stoppen. Tja, dan gaat het poortje niet open, klets je met je bovenbeen tegen het poortje aan, flikker je in een salto met bord en al over het hekje en omdat je mobiel in je broek zat, precies op de plek waar je bovenbeen het hekje raakte, was hij stuk.

Dubbel pech was dat het ook m'n navigatie systeem was, dus terugrijden was voor de verandering eens een keer op de borden rijden ipv de navigatie software.

Maarja, geen foto's meer dus bij voorbaat al kansloos in deze wedstijd ;)

• Bram1337
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22:46
Na de postbank telefoon (die mijn oma nu heeft) heb ik mijn tweede telefoon echt zelf uitgekozen en gekocht. Het werd de SonyEricsson W610i. Nou kent iedereen wel die gevreesde schoolbanken die je op de scholen terug vind. Dit maal gevreesd omdat om een andere reden dan je misschien zou denken.
http://i43.tinypic.com/29z9214.jpg + http://i44.tinypic.com/1zvvis.jpg =

Ik had de telefoon nog geen 3 weken en ik liep op broekzak hoogte tegen een tafelpunt aan en hoorde krak. Dat was een onbekend geluid dus ik keek snel of mijn telefoon het nog deed. Maar helaas, beeldscherm kapot!
http://i39.tinypic.com/mhx6pi.jpg

Ik baalde natuurlijk als een stekker want die telefoon had ik net nieuw en ik was er meteen al niet voorzichtig genoeg mee om gegaan. Na een week contact opgenomen met de online winkel en vertelde me dat schermschade niet onder de garantie viel (winkelnaam gecensureerd).
http://i40.tinypic.com/2llotbo.jpg

Wel kon ik het laten repareren voor 100-150 euro. Dat is 62.5% van de aanschafprijs! Mooi niet dat ik dat deed want 200 euro voor een telefoon was toen toch veel geld.
http://i41.tinypic.com/selh7a.png
Toen heb ik de telefoon maar naar de 'turk' gebracht die telefoons kon repareren. Hij heeft er voor 40 euro een nieuw scherm in gezet en eigenlijk werkt hij sindsdien weer prima. Helaas viel het scherm sindsdien soms uit maar wat kan je verwachten voor zo'n bedrag. Had ik nou maar vodafone garant gehad die eerste maand dan was dit niet zo'n tegenvaller geweest. ;)

Sindsdien heb ik het scherm van mijn telefoons nooit meer aan de buitenkant van mijn broekzak en is er nooit meer iets mee gebeurd. Nooit meer zo:
http://i42.tinypic.com/jp95dz.jpg
Houd erdus rekening mee in hoe je je telefoon terug in je broekzak stopt want er is eigenlijk maar één manier om het goed te doen; scherm aan lichaamkant. Voortaan altijd zo:
http://i39.tinypic.com/9pw0v5.jpg
Sindsdien heeft mijn beeldscherm het altijd overleefd in de gevaarlijke nabijheid van tafels.

Deze telefoon uit 2007 heb ik nog steeds. Ik gebruik hem als back-up telefoon in combinatie met een prepaid simkaart welke ik elk halfjaar een sms laat versturen om de hem actief te houden. Mijn derde (huidige) telefoon is de BlackBerry Bold 9700 en die is eigenlijk wel aan vervanging toe (traag en buggy). De HTC One of Nexus 5 lijkt mij een mooie opvolger.
http://i44.tinypic.com/2aik3es.jpg

Bram1337 wijzigde deze reactie 15-09-2013 22:03 (24%)

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

• MarkVeldman
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 05-06 22:59
Ik heb zelf ook een heel erg zuur gevalletje meegemaakt.
Vorig jaar had ik mijn vwo examens, met zijn allen in een gymzaal ploeteren op opgaven, geweldig dus. Natuurlijk wil je niet tijdens je examens gestoord worden, dus ik deed elk examen netjes mijn mobiel uit en stopte deze samen met mijn portemonnee in mijn jaszak. Deze bleef net zoals alle andere spullen in de kleedhokjes liggen, deze gingen op slot zodat er niets kon gebeuren met de spullen. Mijn examens duurden in totaal 2.5 week, in de 2 week op woensdag had ik wiskunde, welke voor mijn gevoel best goed ging dus ik liep tevreden terug naar de hokjes, waar ik tot mijn verbijstering mijn jaszakken leeg aantref. Ik ben denk ik wel de hele gymzaal 3x nagelopen maar mijn spullen waren toch echt gestolen… wat bleek, hadden ze de tussendeur tussen 2 kleedkamers niet op slot gedaan, is een leerling tijdens de examens naar de wc gegaan en heeft meteen mijn spullen meegenomen (hoe haal je het in je hoofd om tijdens je examens te gaan stelen…) . Kon ik mooi mijn ouders op laten bellen, ov kaart gestolen dus kon niet thuis komen. De week erop zou ik naar Rome dus heb de hele dag erna op politiebureau en gemeentehuis gehangen zodat ik met spoed een identiteitsbewijs kon aanvragen zodat ik tenminste met het vliegtuig kon. IMEI nummer van de telefoon opgegeven, mobiel geprobeerd te traceren (helaas werkte mijn anti-diefstal software denk ik niet goed want ik kom hem niet lokaliseren),de dag erna door alle stres en het weinig leren sowieso het examen van Duits verpest. Ik heb hierna nog een paar dagen hoopvol gewacht op een telefoontje van de politie met het bericht dat ze mijn Samsung S3 en mijn portemonnee wellicht hadden gevonden maar nee hoor, enige wat ik er ooit weer van terug heb gezien is mijn rijbewijs, die ze ergens in een woonwijk doormidden gescheurd hebben aangetroffen.
Veel jongeren krijgen van hun ouders hun mobiel etc. Ik behoor echter niet tot deze gelukkige groep en heb de hele zomer moeten werken om eindelijk mijn oude mobiel te vervangen voor een mooie S3. Nu kon ik eindelijk whatsappen en al die andere handige apps gebruiken die ik eerst niet had. En ik moet eerlijk zijn, ik gebruik mijn mobiel echt heel veel dus dit was flink onhandig.

De fout lag bij mijn school en ik heb ze hier ook op aangesproken, ze beloofden erachteraan te gaan maar ik heb sindsdien nog geen cent gezien.

Ik heb natuurlijk geen foto van de diefstal, het was een witte S3 en ik neem aan dat de meesten van jullie wel een idee hebben hoe deze eruit ziet dus lijkt me overbodig om dit toe te voegen, ik zal echter wel een stuk van mijn proces-verbaal toevoegen. Ik heb bepaalde informatie (zoals naam van verbalisant en schoolnaam) onherkenbaar gemaakt omdat dit hun reputatie kan schaden.
http://www.mupload.nl/img/q81p80tplqe.jpg

MarkVeldman wijzigde deze reactie 12-09-2013 21:00 (3%)

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:01

3DDude

I void warranty's

Telefoons:
Nadat mijn HTC Sensation (op mysterieuze wijze was verdwenen – gejat dus! )
Moest ik een nieuwe telefoon gaan regelen dus uiteindelijk uitgekomen op de HTC 8S, door positieve ervaringen van een klasgenoot.
Dus na een maand deze telefoon te gebruiken ongeveer heb ik deze uit mijn jaszak laten vallen, tijdens het fietsen.
Het bekende resultaat is dat er een mega barst in het scherm zat, het aanraakgedeelte (de Touch screen laag die onder het glas zit, werkte echter nog wel goed.
Vervolgens heb ik op Ebay een nieuw scherm besteld en dat scherm er bij de lokale winkel in laten zetten (was een dure grap trouwens 40 euro voor het erin laten zetten 0_o).
Na een week gebruik had ik dat de Touch screen laag kapot aan het gaan was ik kreeg allemaal zwarte inktvlekken en die werden steeds groter. Het aanraakscherm deed het echter nog wel prima, viel soms uit. Het enige lastige was dat als je belt je scherm uitvalt – en je dus – niet kunt ophangen.
En tijdens gewoon gebruik, je delen van het scherm (de gehele rechterkant en de rechterbovenhoek een zwarte vlek hebt en dus niet kunt zien wat daar achter zit aan tekst ofzo)
Uiteindelijk laad hij ook niet meer op.

Gelukkig ging mijn broer over van een iphone 4 naar een iphone 5 dus die heb ik nu. En ik vind het wel best zo. Scherm is een beetje klein maarja, hij werkt nog prima!
p.s. De iphone had ook een kleine reparatie nodig maar dat zoeken jullie maar op tweakers :P

Dus in het kort:
- HTC sensation, gestolen
- HTC 8S barst in het scherm (glas alleen)
- HTC 8s Na reparatie (zwart inktvlek)

Hieronder een foto van de inktvlek, dus na de reparatie van het nieuwe scherm - het glas is hierbij niet gebroken maar het is de touchscreen laag eronder, de inktvlek werd steeds groter.!
http://i1290.photobucket.com/albums/b524/joepvanaelst/image_zps8972bf18.jpeg

3DDude wijzigde deze reactie 12-09-2013 19:20 (6%)

MacBook Pro 15" (2011) - Intel i7 2720QM 2.2Ghz : 8GB DDR3 1600Mhz : 256GB Samsung 840 pro SSD : Ati 6750 1GB | Doe is gek, lees mijn review van de D-link DIR-868L

• meirnoordermeer
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-08 17:32
Oke hier is mijn verhaal:

Ik ben 17, woon sinds een jaar op Bonaire en had een iPhone 4S 32 GB simlockvrij. Ik was erg blij met deze telefoon en was helemaal weg van het design. Begin dit jaar had ik echter een probleem met de aan/ui knop. Deze zat vast en was niet meer in te drukken, dus moest ik via instellingen een bepaalde knop op het scherm aanzetten om alsnog mijn telefoon uit te kunnen zetten (die ik dan weer in de oplader moest doen om aan te krijgen). Ik was naar een Apple reseller op Sint Maarten geweest en die zeiden dat ik waarschijnlijk beter mijn iPhone naar Nederland kon sturen, omdat mijn vakantie niet lang genoeg was om mijn telefoon op tijd terug te krijgen. (Dit was rond kerst/oud en nieuw)

Weer terug op Bonaire hebben wij via DHL mijn iPhone express (in 4 dagen) naar Nederland gestuurd, naar mijn vaders magazijn (hij werkt op afstand). Ik ging 2 weken later naar Nederland en had voor de rest niks meer van mijn telefoon gehoord. De collega van mijn vader zou het regelen, dus ik dacht na aankomst mijn iPhone wel weer terug te krijgen. Aangekomen in Nederland kwam ik in het magazijn en kreeg ik te horen dat het pakketje leeg was aangekomen... Oftewel mijn iPhone 4S was tijdens de zending uit het pakketje gehaald, maar het pakketje zelf was wel aangekomen. Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat zoiets uberhaupt zou kunnen gebeuren, maar dit bewijst het tegendeel... Mijn supermooie iPhone, whatsapp, foto's weg ;w

Ik heb tot vandaag de dag nog steeds geen vergoeding van DHL teruggekregen. Alleen 20 euro, omdat ze zeiden dat het pakketje zoek was geraakt, maar dat was dus niet zo. Ze hebben zelfs de X-Ray scan uit Curacao bekeken en daar was duidelijk te zien dat de telefoon er nog in zat en zal de telefoon waarschijnlijk onderweg in bijvoorbeeld Venezuela eruit zijn gehaald. :(

Ik begrijp dat dit een beeldverhaal zou moeten zijn, maar weet niet welk beeld ik hierbij zou moeten gebruiken ;)

• M.amakran
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 03-04 14:23
Ik was in Marokko, mijn telefoon ging daar kapot (HTC sensation XL).http://i.imgur.com/0c16YIAl.jpgIk opzoek naar een telefoonzaak die vertrouwbaar was en een goede reputatie had. Toen had ik via via gehoord dat er een zat in de stad die vaak telefoons van andere Marokkaanse Nederlanders maakt. Ben hier naar toe gegaan hij zei ja ja dat kan ik maken. Hij zei bel me maar morgen terug. De volgende dag heb ik gebeld. Hij zei het is 15 euro omgerekend. Toen zei ik ja is goed. Ik kon het eind van de middag ophalen. Ik heb de telefoon opgehaald en hij ging aan dus dacht dat is wel goed (had ook haast). Toen ik wou bellen kon dit niet want de telefoon kan geen simkaarten vinden.http://i.imgur.com/Oy75zOnl.jpg De telefoon via Wi-Fi gebruiken werkt ook niet want hij vindt geen Wi-Fi punten. (In Nederland ook geprobeerd heb geen Wi-Fi zelfs niet naast de router.) Volume knopen hadden geen contact punten meer.http://i.imgur.com/V5Qi1Yvl.jpg Ik ging verhaal halen. Hij zei dat ik de telefoon hier niet heb laten maken en dat het mijn eigen schuld was(omdat hij zei dat het allemaal val schade was.) Hij heeft de telefoon slecht in elkaar gezet. De schade die je aan het toestel ziet is gebeurd bij de telefoonmaker. De telefoon was zo goed als nieuw.

http://i.imgur.com/x67mjYwl.jpg
Let op het zwart stuk dat recht hoort te zijn.

http://i.imgur.com/6UmINwcl.jpg
Er zit een scheur naast de powerbutton foto is beetje wazig.

http://i.imgur.com/V5Qi1Yvl.jpg
De volume knoppen zonder contact punten.

http://i.imgur.com/ts1ngXel.jpg
Spleet tussen de telefoon en het kapje.

http://i.imgur.com/wqe88ppl.jpg
Het Imei nummer is weggehaald.

http://i.imgur.com/YLmjLCnl.jpg
Accu schade. Weet niet hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen.

http://i.imgur.com/Nnlx6DBl.jpg
Kapje gaat helemaal niet meer dicht.

Moraal van het verhaal: Laat je telefoon niet in het buitenland maken.
En de telefoon die ik nu heb.
http://i.imgur.com/mHgrxsIl.jpg

• mike__thijssen
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 01:29
Nouja mijn verhaal dan maar. ik 17-9-2011 14 jaar geworden en ik wou graag een high-end android telefoon. nou die tijd vond ik de HTC EVO 3d geweldig met de goede specs en de leuke 3d feature. Daarvoor heb ik flink moeten strijden met mijn vader om zo een duur toestel van 600 in bezit te krijgen (met vodafone abbo) nou uiteindelijk de strijd gewonnen :) en ik blij met mijn HTC EVO. Nou ik altijd zuinig op mijn telefoon geweest en er zat geen beschadiging niks op totdat januari dit jaar. Ik s'morgens vroeg op mijn telefoon kijken voor school tot mijn verbazing ging mijn telefoon niet aan. ik dacht waarschijnlijk dat de oplader stuk was jammer genoeg dus niet :/ (waarschijnlijk gebrickt :( ). Mijn vader ermee naar een telefoon reperatiezaak nou daar zou die binnen een korte periode gerepareerd worden. Wij weken wachten bleekt het te zijn dat er is ingebroken in het reperatiebedrijf telefoon weg. Ik het nieuws fijn na school te horen gekregen 8)7 . Daarna na 4 maanden verzekeringswerk te hebben gehad honderd euro uitgekeert gekregen beter iets dan niets maar het was echt een drama zonder toestel te zitten voor een lange tijd geen communicatie Twitter whapp en de rest.. :-( . THE END ;w

• timselier
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 01-08 12:21
Dankzij mijn goede reactie vermogen hoef ik hier niet te vertellen hoe ontzettend triest het is dat mijn iPhone 4s is gerold in de metro in Rome. Je had het gezicht van die gozer moeten zien toen ik hem aan zijn arm weer de metro in trok. Vervolgens liet hij mn telefoon los waardoor die (schadeloos) op de grond viel. Toen heb ik die lozer maar weer snel losgelaten :).

Overigens is Rome een hele leuke stad. Laat je zeker niet afschrikken door dit verhaal, gewoon geen waardevolle spullen in je broek/jas zakken en slotjes (cijferslotjes) op je tas.

• Trackerfire
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 01-08 10:54
Beste Tweakers/Vodafone/Iedereen!

Mijn verhaal speelt zich af deze zomer:

Het is een heerlijke dag op de camping. Ik zou met mijn vader wat gaan vissen aan een meertje vlakbij. We hebben een camping in een mooie groene omgeving, al een aantal keer gevist. Dus ditmaal weer vol goede moed, en genietend van het lekkere weer op weg naar de pier waar we vaak vissen. Niets aan de hand zou je zeggen en dat was ook zo. We zijn al een tijdje lekker aan het vissen en ze bijten goed. Nog eventjes en we gaan naar huis roept pa... we gaan zo eten en als we te laat zijn word je moeder boos! Oke, oké... ga jij maar alvast, ik kom er zo aan roep ik nog. Pak 'm beet een halfuur later word ik gebeld... huh! Gebeld worden in Frankrijk... wie kan dat nou zijn... iedereen weet dat ik op vakantie ben... dit kost geld... duur! Oh het is ma, die is vast boos dat ik niet op tijd ben voor het eten.. Ja mam, ok mam, goed mam, ik kom er..... BEET!! M'n hengel! Wacht ff, shit! Daar gaat de hengel en de telefoon. Plons, hengel meegetrokken en mobiel op de bodem... dat was balen zeg! Ik hoorde ze in m'n hoofd al zeggen: 'Waterschade wordt niet gedekt meneer de Korte'. He balen! Ik hoop dat de vis die ik bijna gevangen had er blij mee is.

Om jullie mijn verhaal nog een keer in beeld te laten zien, heb ik de volgende strip gemaakt.

Ik hoop dat jullie (Tweakers) hem leuk vinden en uiteraard ook dat Vodafone de strip kan waarderen.

Veel succes iedereen!

http://s23.postimg.org/itwdmnl9n/Vodafonetweakers.jpg

Trackerfire wijzigde deze reactie 24-09-2013 17:33 (8%)

• Capacitor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:09
Samsung kwijt!
Dit verhaal speelde zich af toen ik een jaar of 13 was. Dit was mijn eerste telefoon. We gingen die avond hardlopen, maar besloten uiteindelijk om in een maisveld met mais naar elkaar te gaan gooien :+ Tijdens dat gevecht is de telefoon een keer uit mijn broekzak gevallen, want bij thuiskomst had ik hem niet meer :( Jammer, maar helaas zat er toen nog geen GPS op die dingen, dus terugvinden was niet meer mogelijk. Ben hier nog best verdrietig over geweest uiteindelijk :P

Op zoek naar een baan als Software Engineer (hbo/WO)? Stuur een DM!

• Caninho
  • Laatst online: 06-01 12:08
Zoals elke morgen ging ik in April 2012 weer naar mijn werk, met mijn toendertijd nagenoeg hagelnieuwe Samsung galaxy II. Vol trots doreg ik hem bij me en had recentelijk de overstap gemaakt van de Iphone naar Samsung. Vele verklaarden me voor gek en zeiden dat Apple de norm was. Ik wist wel beter en ging alsnog plat voor de samsung galaxy S2. jaarcontractje a 45 EUR de maand en een gloednieuwe samsung. Mijn ochtendritueel bestaat uit mijn jasje uitdoen vlak voor ik mijn auto instap. Hierbij kan ik weleens spullen op mijn autodak zetten om ze vervolgens op de passagiersstoel te zetten, volgen jullie het nog?

Mijn auto, die mij een tijd lang een veilig gevoel gaf, dat mijn toestel IN de auto was tijdens het rijden op de snelweg!!

http://imageshack.us/a/img827/4107/a0wd.jpg

Mij auto heeft bluetooth verbinding met mijn Samsung en zodra ik instapte zag ik keurig dat de sterkte maximaal was en reed rustig weg. Totdat ik met een scherpe bocht de snelweg op reed, merkte ik dat mijn bluetooth verbinding afnam en geheel stopte. Ik reed door en dacht dat er een storing was, wat ik wel vaker met mijn auto had. 1 kilometer later viel me op dat bij het resetten van de auto bluetooth verbinding er nog steeds geen connectie was en toen viel het kwartje.... mijn toestel lag nog op het dak toen ik vertrok. De bluetooth werkte natuurlijk gewoon door het glazen panoramadak heen!! Ik schrok me wezenloos en alles flitste door me heen. Aangezien ik op de snelweg was duurde het heel lang voordat ik weer terug kon rijden. Mijn werk kon ik natuurlijk ook niet bereiken, want ik had geen telefoon meer!. Aangezien mijn tank ook nog leeg begon te raken, moest ik onderweg nog tanken. Vanwege mijn hevige schrik tankte ik benzine ipv diesel. Mijn dag kon niet erger gestart zijn dan nu!. Nadat de benzine door de ANWB was uitgepompt en ik alsnog diesel had getankt, reed ik pas 1 uur later langzaam langs het stukje snelweg op zoek naar een witte samsung, maar tevergeefs. Ik dacht dat een automobilist al gestopt was om mijn Samsung mee te nemen of in een andere scenario dat mijn toestel geheel aan puin gereden was!. Later bleek dat het laatste het geval was.

1 uur later was ik pas op kantoor en legde mijn verhaal droevig uit aan mijn collega's. Ik kreeg als reactie 'oh, dat komt goed uit, want de galaxy 3 komt binnenkort uit!!', wat een lol zeg! Via de vodafone website probeerde ik contact te leggen via 'vind mijn smartphone'' , maar ook dit lukte niet. Schijnbaar was de accu uitgevallen. Tegen de eind van de middag was ik weer thuis en ging ik nogmaals bij de oprit naar de snelweg op zoek naar mijn smartphone. In de verte, in een scherpe bocht, zag ik iets wits liggen en ik snelde ernaar toe. Wat bleek, het was mijn toestel, echter geheel verminkt en diverse malen overreden :-( . Gelukkig zat de sim er nog in, deze kon ik nog hergebruiken....dacht ik. Helaas zaten er allemaal krassen op het simkaartje, dus onbruikbaar.

http://imageshack.us/a/img163/9749/95y1.jpg

en nog een foto van mijn wijlen smartphone, snif!

http://imageshack.us/a/img713/2592/x3ct.jpg

En ik zag er op dat moment ongeveer zo uit, helemaal belabberd, kon me wel voor mijn kop slaan 8)7 :

[http://imageshack.us/a/img834/6118/tnec.jpg

Het schijnt dat zo een smartphone tegen een stootje kan dus ging ik op zoek naar een reparateur in de bazaar van Beverwijk in het weekend wat op deze vreselijke dag volgde. Ik kreeg hoop toen enkele snelle verkopers zeiden dat ze wel trucjes hadden om het toestel nieuw leven in te blazen, nieuwe scherm en zo voor een zacht prijsje. :*) O-)

Ze gaven me tijdelijk hoop:

http://imageshack.us/a/img4/716/1jvd.jpg

Helaas dagen later was het definitief dood. Hij ligt nu in mijn lade stilletjes te vergaan om op enig dag in een kunstwerk te verwerken of zo. Uiteraard was het niet verzekerd en heb ik vanaf dat moment mijn oude iphone 3GS weer van stal gehaald, welke ik nog steeds gebruik omdat ik simpelweg geen keuze kan maken tussen al het moois wat HTC en Samsung te bieden hebben. Misschien biedt deze actie wel een uitkomst.

Dat was mijn verhaal, hopelijk hebben jullie na het lezen van dit stuk kunnen voelen wat ik heb meegemaakt.

Caninho wijzigde deze reactie 13-09-2013 15:40 (4%)
Reden: tekstuele aanpassingen

• itsalex
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:17
Wat ben ik nog blij met de "schades" die mijn toestellen al hebben gehad en dat is tot heden gelukkig goed beperkt gebleven (Ik heb altijd in mijn broekzak zitten en ik buig heel veel en ik voel echt de toestellen vaak beetje "kromtrekken", ook de lak is bij de meeste toestellen eraf) behalve mijn Ipad die plat met de volledige glasplaat van 1 meter hoogte op de tegels knalde nadat ik botste toen ik me omdraaide en mijn paps niet had gezien. Alles deed het nog (alleen het scherm was gebarsten maar de touch en multitouch deed het nog) maar bijna niets meer op te zien. Ik heb het volledige geld teruggekregen van de verzekering pff en ik heb een nieuwe glasplaat laten zetten voor ¤ 100,-- en mijn linkerkant is volledig verkreukeld (beetje teruggebogen) maar alles werkt nog behalve mijn hoofdtelefoonaansluiting, maar ik krijg zelfs nog mijn simkaartje erin en eruit. Als ik deze Ipad ga verkopen krijg ik niets meer voor vanwege de nu nog zichtbare schade en glasplaat die niet meer vast gemaakt kan worden.

Ik doe soms de afwas met mijn Iphone 5 tussen mijn schouder en oor en doe soms multitasking terwijl de Iphone 5 rustig tussen mijn oor en mijn schouder rust en soms til ook tegelijkertijd een PC op.

Hou het simpel, werkt het, werkt het niet werkt niet, zo simpel is het

• LoSBoL
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 01-08 18:22
4 weken om niet snel te vergeten…

Al jarenlang iedere woensdagavond gedurende de zomertijd een samenkomst van een gemêleerd gezelschap. _/-\o_
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-WT4K7J3H.jpg

Een avond die draait om gezelligheid, waarbij er vaak meer geluld wordt dan gereden. :D

We schrijven 24 juli, woensdag gehaktdag!

Maar helaas eindigde de rit al na slechts 35 kilometer...
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-PMZFLSRD.jpg
Na 2 uur (lichtelijk afgedwongen) gezelligheid was de conclusie van de pechdienst: 3 maanden oude accu zo dood als een pier, en misschien wat mis met het laadcircuit.

Na de volgende dag het laadcircuit door te hebben gemeten, gesterkt met 2 filmpjes op mijn HTC One X naar de dealer gegaan met de 3 maanden oude, kapotte accu onder de arm.

Zonder al teveel gemor kreeg ik een nieuwe mee en dat was precies op tijd! Want op zaterdag stond er een grote toerrit op de planning! _/-\o_

Zaterdag...
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-JBBDLPXJ.jpg

Maar toen het zonnetje doorkwam was het weer ouderwets gezellig en konden we van start! _/-\o_
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-TMJZGBZK.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NLWSMMRA.jpg

En na afloop thuis smaakte het biertje nog lekkerder! :9
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NPXNYEQ3.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto550-NPXNYEQ3.jpg

Woensdag 31 juli, gehaktdag!

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ZZXYS4VD.jpg
Na de tussenstop was het weer raak… Niet genoeg spanning om de startmotor netjes rond te krijgen… Na een duwtje de brommer aan gekregen en in 1 streep naar huis gereden.

Opnieuw op zoek naar de oorzaak, gek genoeg waren alle metingen goed…
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-J8ZAT3AH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-AY4BQ3MR.jpg

Dan toch de dynamodeksel er maar af voor de zekerheid, en ja hoor, oorzaak gevonden! HTC One X gepakt, foto geschoten en de telefoon op de kliko gelegd. :/ ja |:( Op de kliko gelegd 8)7
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-OTNJ3DTL.jpg

5 minuten later had ik het 2e 'defect' te pakken... :(
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-TBJTQVLL.jpg

Toch wel enigszins gehecht aan zowel de motor als de telefoon, en heel wat centjes armer zijn beide gerepareerd. De dynamo opnieuw gewikkeld. 8)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-FVIC7HCI.jpg

En de telefoon terug van de reparateur. _/-\o_
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OB6ZVZFU.jpg

Maandag 19 augustus Vakantietijd!
>:)

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-D6PAVVJS.jpg
De avond voor vertrek de route aan het uitstippelen toen er een facebook bericht binnenkwam op de Iphone van het vrouwtje.

Die vervolgens haar Iphone uit haar handen laat glijden in haar kopje thee… :X
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-3K3GGQ7B.jpg

De Iphone viel uit en is te drogen gelegd. ;w
Dat werd dus snel de One X vol zetten met muziek.

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4UTAILLJ.jpg
Genoeg elektronica mee om in alle gemakken te voorzien. De bestemming had immers geen internet of TV, maar met 35 MB internet voor 2 euro per dag kom je een heel eind. :)

Na een lange dag rijden kwamen we eindelijk op bestemming.

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-P46KSEG4.jpg

En na een heerlijke rit de volgende dag...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NY7P7VNN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-THIJRECM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-7XBXMUXJ.jpg
...Was het tijd voor de BBQ :9 De pret duurde echter niet lang, met het doel de boel wat op te leuken met muziek in plaats Franse radio, viel tijdens het aansluiten van de bluetooth dongle de One X uit de handen op de plavuizen… :'(

Met een verstoord beeld, en een niet reagerend touchscreen bleven we contactgestoord achter…

:o :(

Weg Muziek
Weg Whatsapp…
Weg Facebook…
Weg Internet…

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-BRXBLVBX.jpg
En Weg weersvoorspellingen!!!… Na de 3e aaneengesloten koude dag met regen zijn we weer huiswaarts gegaan… :|
Eenmaal thuisgekomen werd er gesneld naar de Iphone, een weekje drogen heeft geholpen!
Alles werkt!

Op de camera na... :'(
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CUKALCWO.jpg

Met toch nog een positief gevoel op zoek gegaan naar een nieuw scherm,
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-R6DUHO73.jpg

en tot de tanden gewapend met Youtube :P

Als een echte Tweaker aan de slag gegaan! O-)

Maar het mocht niet baten, het nieuwe scherm ging ook niet aan, het is echt gebeurt… ;w
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-PNEN7QO3.jpg

Het ergste is misschien nog, dat ik naar mijn miljoen op de bank kan fluiten… :F
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-KEWN37J8.jpg

Oh nee, deze was vervelender...
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-YPSYA64S.jpg
Weg Flitsmeister...

Sindsdien wordt al wachtend de tijd gedood met onderzoek op internet, wachtend… tot mijn abonnement verlengd mag worden, en ik een nieuwe HTC mag uitzoeken…. :z
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-OJPCJBSL.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-TJK3SCLK.jpg

Tot dit op Tweakers verscheen! :+
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-XK4WPLC3.jpg

:w

• kanem0chi
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 30-07 07:32
Hallo lezers, Vodafone en Tweakers!

Deze zomer heb ik een tijdje in Bulgarije mogen bivakkeren. Een van de mooiste baantjes die er is; Reisleider. Van de meest gave feestjes tot de grootste zwembaden en leukste mensen, heb ik mij daar weten en mogen te vertoeven! :>

Na enkele weken, kwam toch die ene mokerslag, die nare maar meest gevreesde dag. Ik was bezig op mijn telefoon, alle mooie momenten vastleggen, het thuisfront laten meegenieten en mensen laten schrikken dat zij in een glas met water kan.

Ik gaf je in goed vertrouwen aan een collega van mij, om dat ene perfecte moment vast te leggen. Dat moment staat nu perfect in mijn hoofd geprint.. Er was helaas een ruzie gaande, die zich om ons heen afspeelde, er werd getrokken, geduwd en voluit gescholden. Voordat mijn collega het doorhad, liepen er twee verward en bezopen weg, die zo onbeschoft weg liepen, dat ze nergens voor uitkeken.

Jullie werden geduwd, half geslagen terwijl zij weg liepen, waardoor het onvermijdelijke gebeurde.. je viel op de grond! :| Ik stond daar, met een gezicht daar word je bang van, het was gedaan, over en uit toen ik je zag. ;w

Zo snel mogelijk keek ik wie het waren, De halve kroeg/club door gerend om jullie te achterhalen, zodat jullie konden betalen, maar helaas nergens te bekennen, want het kon zo anders, met al die omstanders...

Omdat een foto meer zegt dan duizend worden, pakken we maar gelijk meerdere foto's en om van het hele gebeuren, toch nog wat leuks te maken, de strip.

http://i.imgur.com/vSYw1H2.jpg

Succes iedereen!

• flipperkast
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-09-2013
Het begon allemaal zo gezellig, een avond stappen met mijn vrienden.
Alleen was het wat vreemd wakker worden de volgende dag in het ziekenhuis hier in Hengelo (o)
Wat bleek er nu gebeurd te zijn, een klap voor de kop van een of andere mafkees.
Waardoor ik na de stoot met mijn achterhoofd nogal ongelukkig op de grond ben beland.
Hiervan heb ik 3 gaten achter in mijn hoofd overgehouden.
Nu bleek op het ziekenhuis dat alles nog aanwezig was, op mijn mobiel na deze is door de heren afhandig gemaakt.
Fijne heren zijn dat die je na de klap gewoon op de grond laten liggen, terwijl ze mijn kop zien bloeden :( .
Gelukkig hebben mijn vrienden optijd de ambulance kunnen bellen.
En ik had het toestel net 2 maand (HTC One X)

Na het ziekenhuis te hebben mogen verlaten, meteen mijn simkaart die zich in dat toestel bevond geblokkeerd en een nieuwe aangevraagt.
Alleen zit ik nu met een HTC desire HD met een huge barst in het scherm, waardoor de helft niet goed afleesbaar is.

P.S. Had een foto van mijn brakke HTC Desire HD willen plaatsen, maar zoals hieronder ook al wordt gemeld, kan ik mijn foto hiervan niet plaatsen.

Een fijne avond de stad in geweest dus.
Nou nee, het enige wat ik er nog van weet is dat ik van mijn (Toen nog HTC One X) omhoog keek en een vuist voor mijn kop zag, vanaf daar is verder alles zwart.
Maar heb gelukkig nog mijn HTC Desire HD, beter iets dan niets.

flipperkast wijzigde deze reactie 18-09-2013 14:05 (10%)

• flipsick
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 26-06 17:48
Na een creatieve ingeving besloot ik een rebus te maken van het verhaal.
Het gaat over een telefoon die ik een tijd geleden gehad heb. Verder nodig ik jullie uit deze rebus op te lossen.

http://i1246.photobucket.com/albums/gg618/Stef_Blom/PHONE/nr1_zpsfec20452.png
'Er was eens een jongeman, die na lang sparen een telefoon wilde die alles kon. Bellen, internetten, foto’s maken. Hij ging naar een gsmshop en liet zich informeren door een medewerker'

http://i1246.photobucket.com/albums/gg618/Stef_Blom/PHONE/nr2_zpsfd1824f8.png
Na een gesprek was volgens de verkoper een 'Sony Ericsson Xperia x1' de beste keuze. De jongeman kon zijn geluk niet op, zijn telefoon was sjiek en kon alles.

http://i1246.photobucket.com/albums/gg618/Stef_Blom/PHONE/nr3_zps87b64c78.png
Maar binnen enkele weken vertoonde de telefoon problemen. Die herhaalde zich steeds. Destijds was de winkelwaarde ongeveer 700 euro, maar ik liep vrijwel altijd met een verouderde nokia n73 omdat mijn toestel stuk was.

http://i1246.photobucket.com/albums/gg618/Stef_Blom/PHONE/nr4_zps6c756865.png
Na voor de vijfde keer de telefoon te hebben laten maken was de maat vol. Bij de 6e keer dat de telefoon stuk was vond de jongen dat hij zich lang genoeg rustig had gehouden, witheet van woede kwam hij bij de telefoonzaak aan.

http://i1246.photobucket.com/albums/gg618/Stef_Blom/PHONE/nr5_zpsf9d87ae3.png
Daar werd verteld dat drie keer hetzelfde onderdeel kapot moest gaan voordat ze een ander toestel mochten aanbieden. Maar omdat de zaak op zaterdag gevuld was met potentiële klanten, en de jongen's ogen vuur spuwden.

http://i1246.photobucket.com/albums/gg618/Stef_Blom/PHONE/nr6_zps2908dddd.png
Kreeg hij de belofte mee dat wanneer de telefoon nog een keer stuk ging, hij een nieuw toestel mocht uitzoeken. Dat duurde 'gelukkig' niet lang.
De jongen mocht na bijna een jaar ellende een nieuw toestel uitzoeken! Eindelijk gerechtigheid!

flipsick wijzigde deze reactie 25-09-2013 20:24 (255%)
Reden: Tekst toegevoegd

• draytek2950
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 31-07 16:39
Omdat de bedoeling is van deze opdracht dat beelden het verhaal vertellen, lijkt dit me aardig in de richting zitten van de bedoeling van de opdracht:

YouTube: Telefoon weg. Da's pech.

En de VIMEO-link, met exact hetzelfde filmpje. https://vimeo.com/74752661

:+. Hoop dat mensen er om kunnen lachen, dat kon ik zeker niet.

draytek2950 wijzigde deze reactie 17-09-2013 21:49 (10%)

• seabird
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 28-07 17:09
Een jaar heb ik nu mijn HTC One X.
In december zat er een kraakje in het scherm. Naar Vodafoon en daar hebben hem getracht te maken.
Helaas naar 2x niet gelukt. 3 x opgestuurd. Nog niet goed. Zo is het door gegaan tot 6 keer toe en een dik
half jaar verder. Goh eindelijk zag hij er goed uit. Dit was ergens begin augustus. Een half jaar zonder toestel.

En toen ......ging ik op vakantie en viel hij van de terras tafel af. :( Wat denk je het scherm stuk en randen beschagdigd. Dit heb ik nog nooit met een toestel gehad. Hij is nu weer weg voor reparatie.

Dit is helaas alleen maar tekst, kan de bonnen er wel bij doen maar dat is natuurlijk niets.

• robertjan88
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 01-04 16:02
Mijn ervaring is waarschijnlijk een beetje anders als die van anderen. En wel door VODAFONE zelf!

In April sloot ik een abonnement af met een mooie HTC One en wel in Duitsland. Nu veranderede er zich iets in mijn werk en ben ik eind Augustus naar Luxemburg vertrokken. Daarom werd mijn abonnement beëindigd en kon ik voor een resterend bedrag X de telefoon over nemen.

Nu in Luxembourg vraagt het ding mij om een Vodafone Protect key, welke ik mij nu niet bepaald kan herinneren te hebben ingegeven. Maar ala, even inloggen in MyVodafone en opgelost....of niet. Daar ze mijn abo hebben afgeloten kan ik ook niet meer inloggen.
Vodafone Duitsland gebeld, geen oplossing en geen geld terug.

Zit ik met een dure telefoon welke ik niet kan gebruiken..

TOP VODAFONE!!

• Arthox
  • Laatst online: 02-10-2013
http://i904.photobucket.com/albums/ac243/geiwndal/Smartphonedrama_zps96fb13e8.jpg

Arthox wijzigde deze reactie 19-09-2013 01:34 (99%)

• Kriss0r
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-04 08:48
Baby's proeven alles, ook HTC's. Helaas kunnen de handjes niet alles goed vasthouden..

http://imageshack.us/a/img850/60/tor7.jpg

http://imageshack.us/a/img12/1488/bd0p.jpg

http://imageshack.us/a/img856/914/3bfr.jpg

http://imageshack.us/a/img198/859/9yfc.jpg

http://imageshack.us/a/img33/1163/dtne.jpg

• Miro_NL
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-07 12:17
https://lh6.googleusercontent.com/-fU6D12ewwLc/Ujw9dUI_BRI/AAAAAAAAAxI/LNtBW9MHCWM/w640-h400-no/1.J-n-M-go-to-zoo.jpg
-------------------------------
https://lh3.googleusercontent.com/-OQsrqObP65U/Ujw9dWcUTQI/AAAAAAAAAxM/ehcP2Wu6Emo/w259-h194-no/2.goat.jpg
------------------------------
https://lh5.googleusercontent.com/-Qsra7tg-Dk0/Ujw9dSLrOFI/AAAAAAAAAxQ/V2GpPpyZK4k/w507-h441-no/3.crazy-goat.jpg
-----------------------------
https://lh5.googleusercontent.com/-sWgO1w_H7mc/Ujw9eK5rkMI/AAAAAAAAAxc/MT76GG43U_I/w300-h137-no/4.attack.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-av0qqtY4npI/Ujw9fX7n76I/AAAAAAAAAx4/Ewmefd6f54c/w300-h310-no/5.Juliana-Laugh.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-T9LxasLEYIM/Ujw9e1ML05I/AAAAAAAAAxk/pX5HALn625U/w463-h771-no/6.bruise.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-kI_iKMo4C8Y/Ujw9fdXUlCI/AAAAAAAAAx0/CbCsQoL2fqk/w463-h771-no/7.phone.jpg
------------------------------
https://lh6.googleusercontent.com/-Z851d869l9g/Ujw9fZCeN0I/AAAAAAAAAxs/qDaXVXS-QMI/w236-h165-no/8.crying.jpg
DISCLAIMER:
Zoiets kun je niet ter plekke vast leggen... dus, maar opgebouwd door images en fotos van "daarna".
Eerst hit was de telefoon, tweede in mijn knie. Gelukkig is mijn nichtje ongedeerd gebleven. Ze vond het wel geinig..

• NG00
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 01-08 09:49
http://img819.imageshack.us/img819/5148/8ag3.jpg
http://img818.imageshack.us/img818/5642/xrao.jpg
http://img43.imageshack.us/img43/146/fj9y.jpg

NG00 wijzigde deze reactie 21-09-2013 19:45 (45%)

• erikclausen
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 01-07 17:38
http://i42.tinypic.com/2ln8mps.png

http://i44.tinypic.com/10dttl4.png

http://i41.tinypic.com/a2xmci.jpg

http://i40.tinypic.com/ilyhaq.jpg

http://i42.tinypic.com/eprmb.jpg

http://i43.tinypic.com/2ecjlf8.jpg

http://i42.tinypic.com/2jcwjf4.jpg

http://i39.tinypic.com/o0xglk.jpg

http://i43.tinypic.com/i1lf60.jpg

http://i44.tinypic.com/2hyj4oy.jpg

http://i42.tinypic.com/alowep.jpg

http://i44.tinypic.com/5btxzn.jpg

http://i44.tinypic.com/1694vad.jpg

http://i43.tinypic.com/2iu6gqq.jpg

http://i40.tinypic.com/2ln8kuo.jpg

http://i39.tinypic.com/2yxqgow.jpg

http://i41.tinypic.com/4ku1qu.jpg

http://i41.tinypic.com/2cn73o2.jpg

erikclausen wijzigde deze reactie 24-09-2013 12:06 (32%)

• Kees_frl
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 24-07 09:16
Leuke actie, lekker creatief zijn om kans te maken op een te gekke telefoon. :D Erg leuk om de andere inzendingen ook te zien. _/-\o_ Heb een tijd nagedacht wat voor origineels in te zenden, en na een paar avondjes (kende prezi niet) ben ik met het volgende gekomen. Veel plezier, ik vond het leuk om te doen!

klik op het plaatje om te starten
http://data.boomerang.nl/m/mikevanos/image/bloementjes-bijtje-baby/s600/baby.jpg

Even klikken op het plaatje om te starten. Het is leuker met geluid aan, met de pijltjes kun je er doorheen klikken. :) autoplay voor de 'effecten' niet gebruiken svp :) Voor fullscreen kun je op de button rechtsonder klikken wat voor een goede weergave wel handig is :9

Kees_frl wijzigde deze reactie 23-09-2013 17:43 (11%)

• funk80
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:22
Leuke actie van Vodafone/Tweakers!
Hier mijn verhaal, kort en bondig

http://i40.tinypic.com/2qna4j5.jpg

funk80 wijzigde deze reactie 25-09-2013 09:22 (40%)

• mb1208
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 05-12-2013
http://img23.imageshack.us/img23/8203/2n9y.jpg

Deze foto zegt alles over mijn (ex) mobieltje. Is nu in handen van ene Willem H. te A.

mb1208 wijzigde deze reactie 23-09-2013 16:20 (24%)

• bosskiss
  • Laatst online: 16-12-2013
Laat me een kleine toelichting geven. Ik werkte toen der tijd als een post sorteerder. Waarbij ik werkte van 4 uur in de ochtend tot 8 uur. En elke dag was het een soort kleine overwinning om op te staan. Uiteindelijk knapte ik gewoon waardoor ik me mobiel (Sony Ericsson Vivaz) veel te hard weg gooide. De mobiel kan wel tegen een stootje maar na een zachte krak te horen wist ik hoe laat het was.

http://i.imgur.com/nCo3Jl7l.jpg

klik voor een groter plaatje.

bosskiss wijzigde deze reactie 23-09-2013 20:16 (10%)

• Lowizi
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:24
Wat een pech allemaal! Hier volgt mijn smartphone drama.
Achteraf kan ik er wel om lachen... een beetje dan :9

http://i39.tinypic.com/333bj41.jpg

Lowizi wijzigde deze reactie 24-09-2013 00:04 (24%)

Steam ID

• Little Charlie
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 25-07 20:37
Ik kan niet meedoen; ik heb 'n nokia, en die gaan niet zomaar kapot...

• romannvr
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 05-03 10:29
http://img14.imageshack.us/img14/5451/9i4g.jpg
Toen de bus over mijn nieuwe telefoon heen reed liep ik huilend naar huis ;w (ik heb er 9 maanden krantjes voor bezorgd) Nu ben ik weer aan het sparen voor een nieuwe telefoon want met de telefoon die ik nu gebruik word je niet echt populair ;) En om een of andere reden kon ik bij de politie geen aangifte doen omdat ik voor de helft schuld was dat ie kapot ging omdat ik terug trok 8)7 8)7
http://img837.imageshack.us/img837/8834/q9t3.jpg

romannvr wijzigde deze reactie 24-09-2013 17:38 (202%)
Reden: Plaatjes komen er niet in

• MGR87
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14-06 17:00
Drank maakt meer kapot dan je lief is...

https://dl.dropboxusercontent.com/u/95895941/Stripklein.jpg

MGR87 wijzigde deze reactie 25-09-2013 14:59 (43%)
Reden: Image resizen

• Delicatesther
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 06-02 12:37
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Klik op het plaatje voor de grote versie!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/20346191/InzendingEstherThumb.png

• nightraver23
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 29-07 18:39
Hier het verhaal van het schielijk heengaan van mijn Nexus 4 op de flanken van la Montagne de Bueren te Luik.

• AVB001
  • Laatst online: 22-07 11:48
Beste Tweakers, lezers en Vodafone,

Na 1,5 jaar veel plezier te hebben gehad van mijn HTC One X heeft het noodlot recentelijk toch toegeslagen..

http://img822.imageshack.us/img822/1584/9jme.jpg

AVB001 wijzigde deze reactie 25-09-2013 23:18 (6%)

• Jeegbers
  • Laatst online: 09-04 15:42
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTdtAcbh5TLlJY_OV32RyAcf-SgzKR8_3COC39cJY4AygaetSXEBsl3KWLDqA
Met z'n tweeën lekker 3 weken backpacken in Thailand...

http://www.uploadarchief.net/files/download/app%20booking.jpg
Hotels boeken met apps op je mobiel, lekker handig en snel!

http://www.uploadarchief.net/files/download/kohsamui_hatyai_songserm_ferry.jpg
Met de boot van Surat Thani naar Koh Samui, om lekker te gaan relaxen...

http://www.uploadarchief.net/files/download/tassen.jpg
Bagage gedumpt op de boot...

http://www.uploadarchief.net/files/download/boot%20ons.jpg
En genieten van een lekker boottochtje....

http://www.uploadarchief.net/files/download/diefstal%20tel.jpg
Eenmaal aangekomen in het hotel, blijkt onze tablet, telefoon en snorkelset gestolen...

http://www.uploadarchief.net/files/download/polioce.jpg
Aangifte bij de politie...

http://www.uploadarchief.net/files/download/pol%20rapp.jpg
Die ons nog ook nog wilde laten betalen voor de Thais geschreven aangifte, maar na wat kritische vragen "mochten we het wel laten zitten..." |:(

http://www.uploadarchief.net/files/download/speuren%20tel.jpg
Eigen speurwerk mocht niet baten...

http://www.uploadarchief.net/files/download/zoeken%20nieuwe%20tel.jpg
Tijdens vakantie maar vast op zoek naar een nieuwe telefoon...

http://www.uploadarchief.net/files/download/actie%20tweakers.jpg
Wat een leuke actie van Tweakers.net...

http://www.uploadarchief.net/files/download/vliegtickets.jpg
27 sept: de reis zit er weer op...

http://1.bp.blogspot.com/-ZDbeDqCUw5k/T0t3OvTMFoI/AAAAAAAACG4/f6rSGNZFbTs/s400/wasgoed.jpg
2 dagen wachten we thuis in spanning af...

http://www.uploadarchief.net/files/download/winnen%20htc.jpg
30 sept: toch nog een happy end! :D

Evelien ten Hagen & Jeroen Egbers

• r.m.bakker
  • Laatst online: 03-10-2013
http://i.imgur.com/aE6o1V8.jpg

• TomikoV1
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 01-08 11:21
Dit verhaal gaat over mijn broertje en zijn pas twee weken oude iPhone 5. Het incident is eind vorig jaar gebeurd.

• Nurp
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10-06 01:31
Klik op het plaatje voor de grotere versie :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/95895941/Untitled2klein.jpg

Nurp wijzigde deze reactie 25-09-2013 17:08 (18%)

• Poes de Hond
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 14-07 20:57
Chili con Android
Ingrediënten:
  • Gehakt
  • Bruine bonen
  • Paprika
  • Ui
  • Olijfolie
  • Ananas
  • Mix voor Chili con Carne
http://i42.tinypic.com/xncf91.jpg

1. Verhit wat olie in een pan en rul het gehakt. Snijd ondertussen de paprika en de ui in kleine stukjes.
2. Voeg de ui en paprika bij het gehakt en laat 5 minuten meesudderen.

http://i40.tinypic.com/30vdehc.jpg

3. Giet 400 ml water aan de pan toe en meng hierin de mix voor Chili con Carne. Voeg daarna bruine bonen toe en verhit het geheel zo’n 10 minuten op een laag vuur.

http://i40.tinypic.com/voudjc.jpg

4. Variatietip: Leg je HTC Desire op een plankje boven je fornuis en ga rustig iets anders doen. Keer terug naar de keuken na een luid geraas te hebben gehoord. Vind het plankje op de grond naast je fornuis, diverse potjes met kruiden overal en nergens en je telefoon in de pan. Enjoy!

* Disclaimer: Bovenstaande is nu ongeveer een jaar geleden. Als zoiets gebeurt dan vloek je eerst hard om daarna zachtjes te huilen. Je maakt in ieder geval geen foto’s. Ik heb het hele scenario opnieuw in scene gezet, uiteraard wel met de originele kapotte telefoon.Die heb ik heel erg schoongemaakt, maar het touchscreen werkte niet meer. Nooit aan toegekomen om hem te laten repareren, maar had hem nog liggen. Vergoedt zo’n verzekering ook schade door saus?

• Kippenknots
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-04 09:03
Hierbij mij inzending voor de Tweakers & Vodafone Actie:

[img]http://i1273.photobucket.com/albums/y419/panamera538/TweakersampVodafoneActiedoorKippenknots_zps1adb9181.jpg

Na het ''overlijden'' van mijn LG renoir, heb ik nu (nog steeds) een simpele Alcatel om bereikbaar te blijven :'(

Edit: ik weet niet zeker of mijn foto/stripverhaal groot genoeg wordt weergeven, maar het orgineel is groter! :)
Klik op het plaatje of zie : http://s1273.photobucket....1.jpg.html?sort=3&o=0

Kippenknots wijzigde deze reactie 26-09-2013 00:26 (170%)
Reden: struggels

• DarkyMe
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 01-03 03:46
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1238786_10151774926446288_1893037746_n.jpg

Een tijdje geleden had ik een super telefoon, blackberry torch 9800, maakte niet uit hoe vaak ik hem liet vallen hij bleef heel, totdat mijn ex mij belde in het bijzijn van mijn vriendin. Die ging zo uit haar dak dat ze mijn telefoon in tweeën brak voordat ik er maar iets aan kon doen en daarna probeerde door te spoelen in de wc. Mijn superphone zijn kryptonite was mijn vriendin...

Nadat ze bij zinnen was hadden we het uitgepraat en hebben elk 1 deel van mijn telefoon gehouden als herinnering.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/996835_10151774926466288_1990079688_n.jpg

En of wij nog bij elkaar zijn? Dat ziet u in de volgende episode van Superphone ;)

• interslice
  • Laatst online: 26-09-2013
One fine summers day I went to the bank and took out lots of cash ... you see the cash? right ... why is the girl there ... well ... she represents NEW YORK ... the statue of liberty !!! say hello xD .... While I was admiring NEW YORK I met a girl and went on a date! .... thats the picture of a date* again as i was admiring my DATE ... I left my phone under my ass .... i thought it was safe .... i bet you thought the picture of me getting a punch to my face was me getting mugged in new york!!! well you're wrong haha .... i just walked away with my date ... still admiring her ... and when i realised my phone was sitting on a bench in the mall .... opposite a big black guy ... I RAN back as fast as my legs could carry .... but alas ... the Iphone was gone ... missing in action ... the little apple eaten by the BIG APPLE ... the moral of the story is ... an apple a day :D THE ENDhttps://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1240263_10151774964566288_766600340_n.jpg

• Conroe
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:47
Verdorie, wat een toeval deze actie (hopelijk haal ik deadline nog)!

Dit weekend dan eindelijk de nieuwe Nexus 4 aangeschaft...
Glazen achterkant in nog geen 24 uur gebroken en wil zelfs niet meer booten! |:( :'(
Van mijn nachtkastje gegleden toen trilfunctie wekker afging...
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:

http://i40.tinypic.com/2hhkn09.jpg

http://i41.tinypic.com/2nh2b04.jpg

http://i41.tinypic.com/1zco1mu.jpg

http://i41.tinypic.com/309qazc.jpg

http://i43.tinypic.com/fc91m8.jpg

Ik ben er echt kapot van! :'( :'( :'(
Valt helaas niet onder garantie (toch maar even naar desbetreffende winkel gebeld)!
Voor alle duidelijkheid:
Deze HTC One zou dus écht geschenk uit de hemel zijn!!! _/-\o_
Anders moet ik noodgedwongen weer over op Nokia N900 smartphone tablet! ;w

Zie trouwens ook mijn vraagadvertentie voor HTC One of Nexus toestel die ik hier nog geplaatst heb:
V&A gevraagd: Highend smartphone/tablet (voorkeur HTC One en Nexus)
Wil ik dus gerust nog inruilen ook! :o

Alvast héél erg bedankt, mocht ik een van de gelukkige winnaars zijn!
Eeuwige dank verzekerd!!!!!!!

Groetjes,
Björn

[update 26 september]
Mijn toestand gaat schrijnend achteruit!
Helemaal ontredderd/depressief tot en met toch nog even moed gevonden wandelingetje te maken om mijn gedachten wat te verzetten...
Het leven van een zwerver is hard (want zo voelt het wel zonder smartphone)! ;w
Op mijn terugweg kwam ik zowaar nog Vodafone kapel tegen!
Toch maar eens binnenspringen dacht ik!
Baat het niet, dan schaadt het niet!

http://i40.tinypic.com/359ydk1.jpg

[update 27 september]
Vanmorgen om 6u30 werd ik gewekt met kletterend hoongeschal!
Ik kon mijn ogen niet geloven!
Was ik wel goed wakker?!
Allerallerallerlaatste stuiptrekking/ontlading van mijn Nexus 4?
Mogelijk visioen (uitstapje van gisteren indachtig)? O-)
Je zou van minder beginnen twijfelen...

http://i44.tinypic.com/4vssyb.jpg

Toch maar eens begrafenisondernemer contacteren vooraleer vergevorderde staat van ontbinding dacht ik zo!
Uitvaart aangevraagd in intieme kring voor mijn Nexus 4 die mij in nog geen 24 uur ontnomen werd...
Nu nog passend kistje zien te vinden en al het nodige papierwerk regelen enzo

http://i43.tinypic.com/xuep.jpg

Hopelijk heeft men ook nog plaats om er mijn gebarsten Nexus 4 covertje bij te plaatsen...
Iemand ideetje voor passend onderschrift?
LG Nexus 4 16GB
zondag 22 september 17u35 - maandag 23 september 8u
RIP

http://i41.tinypic.com/125tc9y.jpg

Saga to be continued?
Intussen loop ik nog eens langs Vodafone kapel!
Laat ons hopen dat dit binnenkort mijn nieuwe nachtkastje wordt...

http://i44.tinypic.com/2ex64w9.jpg