Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Steefmeister
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18:32
quote:
Linus_BE schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:49:
[...]
Neen ik draai niet de laatste versie, maar ben deze nu wel aan het flashen :) Ik had het werkend gekregen, maar soms doet de magnetometer raar en gaan de waardes buiten het bereik van tasker. Soms is de waarde van het magnetisch veld groter als de cover open is dan wanneer niet. Ik heb het inmiddels opgegeven :p Als je wil kan ik je mijn tasker instellingen laten zien, maar verwacht geen 100% stabiliteit.

edit: PvZ 2 werkt nu ook bij mij
Hoe is de batterijduur in vergelijking met de stock rom? Scheelt het wat?

Heb de Gpad sinds gisteren in huis en heb helaas nog niet zoveel ermee kunnen spelen. Scherm is een enorme vooruitgang tegenover mijn tf101.

Wat ik sowieso heel positief vind is dat de batterij in sleep mode bijna niets verbruikt. Heerlijk. Met 20% batterij uit de doos gehaald. Een tijd ermee gespeeld tot de 4% en vanochtend stond hij nog op 4%. Straks uiteraard direct aan de lader en eens wat meer ermee spelen.

• Linus_BE
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 21:45
quote:
Steefmeister schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:18:
[...]

Hoe is de batterijduur in vergelijking met de stock rom? Scheelt het wat?

Heb de Gpad sinds gisteren in huis en heb helaas nog niet zoveel ermee kunnen spelen. Scherm is een enorme vooruitgang tegenover mijn tf101.

Wat ik sowieso heel positief vind is dat de batterij in sleep mode bijna niets verbruikt. Heerlijk. Met 20% batterij uit de doos gehaald. Een tijd ermee gespeeld tot de 4% en vanochtend stond hij nog op 4%. Straks uiteraard direct aan de lader en eens wat meer ermee spelen.
Ik heb de stock rom er geen dag op gehad dus ik weet het niet :) Momenteel met Mahdi ROM heb ik 92% over met 33 minuten screen time en 4h23 sinds ik hem uit de lader heb getrokken.

FX-8350 | Corsair H100i + 2 x Noctua NF-F12 | Asus Sabertooth 990FX R2.0 | Asus Strix GTX970 | 8GB Corsair Vengeance | Crucial M4

• crankthisup
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17-10 01:09
Hoera! De Ziggo App heeft een update gehad en werkt nu prima op de G Pad.

• silencedead
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:15
quote:
crankthisup schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:21:
Hoera! De Ziggo App heeft een update gehad en werkt nu prima op de G Pad.
Yeah, hier werkt die ook!

Canon 50D | Tokina 12-24 F4.0 | Canon 35 F2.0 | Tamron 17-50 F2.8 | Canon 70-200 F4/L USM | Canon Speedlite 580EX | Raynox M-250

• dEX2340
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-12 12:00
Ik wil custom ROM op LG G Pad flashen. Maar probleem: als ik USB-kabel verbind tussen PC en tablet, krijg ik enkel 'Langzaam opladen' in notificatiescherm.

Ik heb Root-toegang
LG USB drivers voor Windows zijn geïnstalleerd
USB debugging is ingeschakeld
Bij Instellingen - PC-verbinding heb ik de andere 3 opties geprobeerd + "Vragen bij het aansluiten" aangevinkt.

Maar hij vraagt niets bij het verbinden met PC.

=> net voor ik dit wil posten, oplossing gevonden. Met meegeleverde usb-kabel van LG werkt het wel, niet met een andere die ik hier had liggen.

Misschien dat anderen er ook mee geholpen zijn :-)

Nokia Lumia 930 (zwart): http://tweakers.net/productreview/100614/nokia-lumia-930-zwart.html

• Verona27
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:05
Ik volg dit topic al een tijdje maar het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe het nou zit met de Play editie van dit tablet. Weet iemand of deze ook ergens in Europa verkrijgbaar is, of blijft ie alleen in de VS? Het formaat van de LG en het hele uiterlijk vind ik namelijk nogal wat voor hebben op de Nexus 7, de LG software hoeft er dan weer niet zo nodig bij wat mij betreft.

• lambriks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 07-10 15:13
quote:
Verona27 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:40:
Ik volg dit topic al een tijdje maar het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe het nou zit met de Play editie van dit tablet. Weet iemand of deze ook ergens in Europa verkrijgbaar is, of blijft ie alleen in de VS? Het formaat van de LG en het hele uiterlijk vind ik namelijk nogal wat voor hebben op de Nexus 7, de LG software hoeft er dan weer niet zo nodig bij wat mij betreft.
Voor zover ik weet is de Google Play Edition alleen verkrijgbaar in de VS, en ik zie nergens tekenen dat dat anders gaat worden. Ik heb er zelf eentje via de VS besteld (zie eerdere post). De tablet bevalt prima, was zelf ook aan het denken aan een Nexus7.

• Verona27
quote:
lambriks schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:57:
[...]

Voor zover ik weet is de Google Play Edition alleen verkrijgbaar in de VS, en ik zie nergens tekenen dat dat anders gaat worden. Ik heb er zelf eentje via de VS besteld (zie eerdere post). De tablet bevalt prima, was zelf ook aan het denken aan een Nexus7.
Oke, maar hoe heb jij dat gedaan dan? Zelf eentje meegenomen of via iets als Myus?

• Roodey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13:11
Gelezen op Tweakers dat de BTW actie bij MediaMarkt er weer aan komt.
Ik ben in het bezit van een Surface 2. Die valt goed voor het browsen en film kijken (via usb-poort).
Echter mis ik geregeld apps. Nu.nl en NOS zijn een gedrocht op de Surface 2.
Ook Google Drive ontbreekt. Laat ik na een tijdje dit nu net fijner vinden dan Skydrive.
Ziggo app ontbreekt ook. Dus TV kijken op mijn Surface 2 kan niet.
Nu volg ik de LG G Pad al vanaf het begin. Het formaat spreekt mij heel erg aan!
De iPad Mini vind ik persoonlijk de mooiste tablet beschikbaar.

Zijn er mensen die van een Surface 2 of iPad afkomen naar de LG G Pad?
Wat mis je?

Ik verwacht de kickstand en usb-poort flink te gaan missen.

Roodey wijzigde deze reactie 20-01-2014 10:21 (5%)

Villian @ COC TweakersIII

• lambriks
quote:
Verona27 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:24:
[...]

Oke, maar hoe heb jij dat gedaan dan? Zelf eentje meegenomen of via iets als Myus?
Heel in het kort: Tunnelbear gebruikt om VPN verbinding te maken in de VS, browser openen in Incognito mode (om alle verwijzingen naar NL domein te voorkomen), vervolgens nieuw Google account aangemaakt (omdat het NL account in de VS je geen apparaten laat kopen), Google Wallet account hieraan gekoppeld en bestellen maar. Verzending heb ik via een vriend geregeld, maar dat kan waarschijnlijk ook via andere partij.

• danielik
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 04-05 19:42
quote:
Zou daar niks bestellen, hoop gezeik gehad. Verstuurde maar niet. Daarna dreigementen van ze gekregen dat ze een klacht over mij gingen indienen bij het NCWS. Maar ik krijg niks gevonden wat het NCWS is. Heb maar over hun een klacht ingediend bij de Stichting Webshop Keurmerk, Radar en nog iets weet even de naam niet.

Pauper bedrijf.

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Tevens is dat gewoon een universele sleeve die ¤ 1,50 kost op eBay.

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Supremo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 27-09 17:52
quote:
Roodey schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:56:
...
Ik verwacht de kickstand en usb-poort flink te gaan missen.
Kickstand is eventueel te verhelpen met een cover/hoes.

Waarom film kijken via USB? Is een USB stick met dual poort anders een oplossing?
http://www.scheerenfoppen...dual-usb-usb-stick/p50425

• TheBoneCollector
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02-12 07:56
Heeft iemand de orginele book cover in gebruik? Bevalt het?

• Verona27
quote:
lambriks schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:51:
[...]

Heel in het kort: Tunnelbear gebruikt om VPN verbinding te maken in de VS, browser openen in Incognito mode (om alle verwijzingen naar NL domein te voorkomen), vervolgens nieuw Google account aangemaakt (omdat het NL account in de VS je geen apparaten laat kopen), Google Wallet account hieraan gekoppeld en bestellen maar. Verzending heb ik via een vriend geregeld, maar dat kan waarschijnlijk ook via andere partij.
Oké ik snap het. Ga dan toch liever voor een Nederlandse versie, zet er dan wel gewoon een custom rom op. Volgens mij is dat makkelijker.

• cornfed99111
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21:28
Het schijnt dat Kitkat in aantocht is voor de G Pad.

http://www.tabletsmagazin...pad-8-3-en-optimus-g-pro/

• Steefmeister
Tot op heden ben ik erg content met mijn lg g pad. Hij is een stuk sneller dan mijn tf101. Wel merk ik inderdaad dat de batterij net iets te snel leeg is. Gelukkig heb ik me er nog niet zo aan gestoord.

Wat ik wel jammer vind is dat ik de plex app niet aan het werken krijg. De app start prima op en ziet mijn server. Echter, wanneer ik een filmpje wil starten blijft het scherm zwart en start de video niet.

Nog meer mensen die dit zijn tegengekomen? En nog belangrijker: hoe is dit op te lossen?

• Jorn1986
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:18
quote:
Verona27 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:40:
Of je moet zelf de Google Play Edition firmware er in gaan flashen: dan heb je ook een LG G Pad 8.3 Google Play Edition :)
Nadeel is alleen dat bij garantiegevallen je waarschijnlijk naar je garantie kunt fluiten.

Iemand bovenstaande firmware er in geflasht? Zo ja: bevalt dat?

“You can do anything you set your mind to” - Benjamin Franklin

• Verona27
quote:
Jorn1986 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Of je moet zelf de Google Play Edition firmware er in gaan flashen: dan heb je ook een LG G Pad 8.3 Google Play Edition :)
Nadeel is alleen dat bij garantiegevallen je waarschijnlijk naar je garantie kunt fluiten.

Iemand bovenstaande firmware er in geflasht? Zo ja: bevalt dat?
Ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken, desalniettemin bedankt voor het meedenken!

• Jorn1986
Ik twijfel of ik deze wil hebben met een erg reflectief scherm. Ik vraag me daarom af of een matte screenprotector een optie is: heeft een van jullie deze er op gedaan? Zo ja: blijft het scherm dan zijn kleurweergave en scherpte behouden, of blijft er dan niks van over? Is met een matte screenprotector er bij lichtval op het scherm nog wat op af te lezen?

Want: Google Play Edition firmware + niet-reflecterend scherm zou eigenlijk worden:
http://tech2.hu/wordpress/wp-content/uploads/2013/07/asus_google_nexus_8_concept_tech2.jpg
(fake). Als dat ding uitkomt zou het pas mogelijk midden 2014 zijn...

Jorn1986 wijzigde deze reactie 22-01-2014 22:18 (33%)

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17:42
Waarom zou je twijfelen aan het glanzende scherm? Enkel buiten zou het een probleem kunnen zijn, mijn inziens.

Xbox Live: Ross1fum1

• Steefmeister
quote:
Steefmeister schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:38:
Tot op heden ben ik erg content met mijn lg g pad. Hij is een stuk sneller dan mijn tf101. Wel merk ik inderdaad dat de batterij net iets te snel leeg is. Gelukkig heb ik me er nog niet zo aan gestoord.

Wat ik wel jammer vind is dat ik de plex app niet aan het werken krijg. De app start prima op en ziet mijn server. Echter, wanneer ik een filmpje wil starten blijft het scherm zwart en start de video niet.

Nog meer mensen die dit zijn tegengekomen? En nog belangrijker: hoe is dit op te lossen?
Niemand met dezelfde ervaring?

Oudere versies installeren geeft het probleem ook niet opgelost. Via google kom ik helaas ook niet verder.

Weet niet of ik de tablet al wil rooten..

• TheBoneCollector
Software update staat klaar, V50010b

• magnum73
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21:47
quote:
En wat zijn de veranderingen ? Enkel de applicaties van lg zelf ?

• TheBoneCollector
Yep zie verder geen andere veranderingen.

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17:42
Hoe zijn jullie ervaringen met andere ROM's zoals CM? Ik heb net nog even de Tweakers review doorgelezen en daar kwamen wat gekke performance drops aan de orde. Zeker vergeleken met de Nexus 7 die vergelijkbare specs heeft. Ik ben daarom benieuwd of andere software die "problemen" oplost.

Xbox Live: Ross1fum1

• Supremo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 27-09 17:52
Misschien dat de reviewer van Tweakers kan aangeven hoe die drops te reproduceren zijn. Ik heb de nieuwe update V50010b geinstalleerd. Met de vorige firmware zag ik duidelijke drops met Youtube. Met de nieuwe firmware loopt het wat soepeler, maar toch zo nu en dan heel kort een hikje. Maar de problemen zoals gemeld in de Tweakers review ben ik nog niet tegen gekomen.

• Rev86
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-12 10:43
Heb lang getwijfeld, maar ga met de komende btw dagen (volgende week) toch de Gpad 8.3 halen.

Nu meen ik ooit eens ergens te hebben gelezen dat er ook een (ipad miniachtige) smartcover bestaat, dus een cover die je scherm beschermt en ook als standcase te gebruiken is, maar niet de achterkant bedekt (vind de achterkant juist mooi)

Ik heb al gezocht maar kom hem nergens tegen, iemand tips voor mooie cases?

• TheBoneCollector
quote:
Rev86 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:15:
Heb lang getwijfeld, maar ga met de komende btw dagen (volgende week) toch de Gpad 8.3 halen.
Tipje: kijk even bij Coolblue tweedekans, hebben regelmatig g-pads welke terug gekomen zijn.
De mijne heb ik bij hun gekocht voor 219,- omdat er twee krasjes op de achterkant zaten, met 23 maanden garantie.

TheBoneCollector wijzigde deze reactie 25-01-2014 19:00 (5%)
Reden: typo

• Rev86
quote:
TheBoneCollector schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:36:
[...]

Tipje: kijk even bij Coolblue tweedekans, hebben regelmatig g-pads welke terug gekomen zijn.
De mijne heb ik bij hun gekocht voor 219,- omdat er twee krasjes op de achterkant zaten, met 23 maanden garantie.
Bedankt voor de tip. Had even gekeken, geen Gpad gevonden, wel net naast een mooie tv gegrepen :D

Ik kom nog steeds geen fatsoenlijke Apple-style smartcover tegen, vraag me af of deze wel gaat komen... Dan mijn vriendin maar ervan overtuigen dat een hoesje verder niet nodig is! :)

• lambriks
quote:
Rev86 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:05:
[...]

Bedankt voor de tip. Had even gekeken, geen Gpad gevonden, wel net naast een mooie tv gegrepen :D

Ik kom nog steeds geen fatsoenlijke Apple-style smartcover tegen, vraag me af of deze wel gaat komen... Dan mijn vriendin maar ervan overtuigen dat een hoesje verder niet nodig is! :)
Bedoel je zo'n book cover? http://www.mobielbereikba.../lg/v500-g-pad-83/hoesjes

Heb 'm zelf en doet het prima (schakelt op standby bij sluiten cover). Ziet er ook nog goed uit en prijs is redelijk.

Edit: Lees net in een van je eerdere posts dat je graag de achterkant wilt zien; dat gaat helaas niet met deze cover...

lambriks wijzigde deze reactie 28-01-2014 08:27 (9%)

• TheBoneCollector
LG verkoopt nog de Quickpad Case alleen heb ik die hier nog niet gezien.

Youtube

• Rev86
quote:
TheBoneCollector schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:56:
LG verkoopt nog de Quickpad Case alleen heb ik die hier nog niet gezien.

Youtube
Die ja! Ik dacht toen een keer te hebben gelezen dat de flap over het scherm ook afzonderlijk te gebruiken is (zoals die Ipad mini smartcovers die aan de zijkant vastzitten met de magneet), dat lijkt mij het mooiste!

Kwam m hier net ook tegen, maar beetje overdreven die prijs 8)7

http://www.ebay.com/itm/L...s&hash=item2a36718787

• TheBoneCollector
quote:
Rev86 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:05:
[...]

Bedankt voor de tip. Had even gekeken, geen Gpad gevonden, wel net naast een mooie tv gegrepen
Staat nu een zwarte van hun op MP voor 218.

• Gerubu
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:23
Ik heb nog een LG G Pad te koop staan voor de geintreseerde :)
Er zit ook een mooie hoes bij.
En natuurlijk de bon.

V&A aangeboden: LG G Pad 8.3 Zwart incl Orginele Hoes en Bon

Gerubu wijzigde deze reactie 29-01-2014 11:59 (14%)

• FreeTweaker
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10-12 19:20
Sorry,.. maar het geluid van deze LG is waardeloos.

Het klinkt als of ze in het midden één klein stoffig dof klinkend luidsprekertje in het midden tussen de twee - ( verkeerd geplaatste geluidspoorten) - hebben geplaatst en dat dit miezerige geluid ook nog eens een lange weg door een soort geluidstunnel moet afleggen om dan indirect eindelijk naar buiten te komen.

Nog iets heel typisch met dat geluid was,..naarmate de accu reserve daalde werd de definitie van het geluid steeds slechter. Heel vreemd,..nog nooit zoiets meegemaakt. Na minder dan 30% accu-reserve was de verstaanbaarheid helemaal een drama.

Nee..Ik had deze LG bij b*l.com besteld, volgende dag gekregen, en de daar op volgende dag meteen weer retour gestuurd.

Hij zag er wel heel mooi uit en lag heerlijk in de hand en de kwaliteit van het scherm was super en draaide vlot en soepel.

Alleen jammer van dat muffige-stoffige-tunnel-geluid.

Voorlopig ga ik lekker met mijn Nexus-7/32 (2012) door (mijn toppertje) en wacht wel af wat er nog gaat komen.
~ ~ ~

• Lieuwe15
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:42
Tsja, het geluid is op alle mobiele apparaten brak en slecht. Ik vind de g pad niet slechter dan andere apparaten..

Laptop: Asus x56sn | Desktop: Amd X2 4850+, 6gb ddr2-800, 3.5tb hdd, Win7 x64 en Benq G2400w :)

• cornfed99111
De geluidskwaliteit is inderdaad niet van de beste eigenschappen.
Goed geluid op een mobiel apparaat is vaak een probleem.
Als geluid zo belangrijk is, kan je beter een Bluetooth luidspreker kopen.
Het blijft behelpen met zulke kleine luidsprekertjes.

De hoesjes en cases komen nu langzaam in groten getale op de markt.
De GPE versie zal zo zijn effect hebben op de maak industrie.
Ebay is een eerste aanlooppunt, maar je kan ook kijken op AliExpress.
http://www.aliexpress.com...0129052929&jump=kwref
Daar koop je vaak direct uit de fabriek.

• AMDFreak
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-12 13:09

AMDFreak

Intel is zo..

Ik vind het persoonlijk een vreemde rede om een apparaat terug te sturen omdat het geluid niet fijn is?

Vaak moet je bij aliexpress het in grotere getalen kopen :(

• TheBoneCollector
Zal de verkoop tegenvallen? MM heeft net de prijs verlaagd naar 244,-, BTW actie.

TheBoneCollector wijzigde deze reactie 29-01-2014 20:40 (12%)
Reden: verkeerde conclusie :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vraag me af of het geluid niet kapot was bij hem. Ik neem aan dat het toch wel minimaal telefoonspeakerkwaliteit geluid heeft.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• silencedead
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:15
quote:
TheBoneCollector schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:11:
Zal de verkoop tegenvallen? MM heeft net de prijs verlaagd naar 244,-
Heeft dat nietmet die btw actie te maken...

Canon 50D | Tokina 12-24 F4.0 | Canon 35 F2.0 | Tamron 17-50 F2.8 | Canon 70-200 F4/L USM | Canon Speedlite 580EX | Raynox M-250

• TheBoneCollector
Yep idd zie het nu, tnx

TheBoneCollector wijzigde deze reactie 29-01-2014 20:48 (25%)

• CLB
  • Niet online
Is vandaag om 18.00 (al) gestart :)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Jorn1986
quote:
silencedead schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:04:
[...]

Heeft dat nietmet die btw actie te maken...
Inderdaad, en heb er eentje gescoord vanavond :P Echt het perfecte formaat dat 8.3 inch.

Eerste indruk: wat een ZOOI van LG in de software. Daarnaast voelt voor mij die zooi vertragend aan.
Misschien dat ik van het weekend hem eens ga rooten en flashen naar een GPE, wat ik eigenlijk in eerste instantie ook wilde hebben.
Verder: schitterend scherm. Net eens Netflix aan het bekijken geweest.
Ik lees hierboven over het slechte geluid: ik vind het best aardig. Je moet de speakers verder wel genoeg "ademruimte" geven om het geluid goed weg te laten komen.

EDIT: wel even een noot: ik ben gewend geraakt aan een "kaal" Android op de Nexus4.

Jorn1986 wijzigde deze reactie 29-01-2014 21:13 (27%)

• TheBoneCollector
quote:
Jorn1986 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 21:06:
Misschien dat ik van het weekend hem eens ga rooten en flashen naar een GPE
V510 rom is nog niet werkend. Zijn wel kitkat roms zoals CM en Mahdi, zie XDA.
Have fun met je nieuwe G Pad!

• Jorn1986
Dit stappenplan bijvoorbeeld gaat niet werken om hem naar een V510 GPE te krijgen?

Jorn1986 wijzigde deze reactie 29-01-2014 22:02 (4%)

• TheBoneCollector
Dat gaat niet werken nee.... zie XDA, daar loopt een draadje hierover. Als je naar kitkat wil neem dan een CM rom of Mahdi. Succes.

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
quote:
Marzman schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 19:59:
Ik vraag me af of het geluid niet kapot was bij hem. Ik neem aan dat het toch wel minimaal telefoonspeakerkwaliteit geluid heeft.
Nee, ligt niet aan die van hem.. Ligt gewoon aan de stock rom van LG. Ik draai zelf de Mahdi rom en dat is echt een wereld van verschil vergeleken met de stock rom.
Voor de geïnteresseerden: Ik heb vandaag de Mahdi-rom geupdate naar de laatste versie en het lijkt erop dat het automatisch in/uitschakelen door een cover werkt.

PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• cornfed99111
quote:
AMDFreak schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:58:
Vaak moet je bij aliexpress het in grotere getalen kopen :(
Valt reuze mee. AliExpress is de retail kant van Alibaba. Dat is wel wholesale.
Je kan trouwens ook vragen of je één exemplaar mag krijgen. :)
Keuze genoeg.

Maar wat zie ik overal verschijnen in de diverse webshops?
Een vermelding van een cashback actie van LG t.w.v 50 euro! :*)
Op de site van LG zie ik nog niks staan erover.
Schijnbaar een looptijd van 1-2 t/m 31-3 2014.
Weet iemand al iets meer?

• TheBoneCollector
quote:
Edd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:34:
Nee, ligt niet aan die van hem.. Ligt gewoon aan de stock rom van LG. Ik draai zelf de Mahdi rom en dat is echt een wereld van verschil vergeleken met de stock rom.
Voor de geïnteresseerden: Ik heb vandaag de Mahdi-rom geupdate naar de laatste versie en het lijkt erop dat het automatisch in/uitschakelen door een cover werkt.
Hebben ze Quickremote of de IR werkend op de Mahdi rom? Was voor mij een reden om van CM weer terug te gaan naar stock ivm de afstandsbediening die ik veel gebruik.
Mooi als ze de cover werkend hebben.

• Roodey
quote:
cornfed99111 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 01:23:
[...]

Valt reuze mee. AliExpress is de retail kant van Alibaba. Dat is wel wholesale.
Je kan trouwens ook vragen of je één exemplaar mag krijgen. :)
Keuze genoeg.

Maar wat zie ik overal verschijnen in de diverse webshops?
Een vermelding van een cashback actie van LG t.w.v 50 euro! :*)
Op de site van LG zie ik nog niks staan erover.
Schijnbaar een looptijd van 1-2 t/m 31-3 2014.
Weet iemand al iets meer?
Welke webshops? Als het zo is dan koop ik zaterdagochtend een G Pad bij de Mediamarkt.

Edit: pdashop dus

• cornfed99111
De actie kan je bij de gebruikelijke grote webshops zien: Wehkamp, Coolblue, Bol.com en dergelijke.
Bol.com heeft de voorwaarden al online staan: http://www.bol.com/nl/cms/images/pdf/Cashback_LG_GPad.pdf

Bij LG staat het nu ook online: http://www.lg.com/nl/gpad-promo

De actieperiode waarin je de GPad moet kopen loopt van 30-1-2014 tot en met 31-3-2014.
Als je dus een GPad koopt bij Mediamarkt met de lopende "BTW vrij actie" betaal je
bij Mediamarkt ¤244 euro en dan komt nog een cashback van 50 euro ervan af... :o

Dus een LG G Pad voor ¤194 euro !! :9~

Edit: Actievoorwaarden zijn geen probleem. Beide acties zijn te combineren.
Edit II: Met shopkorting.nl gaat daar nog ¤3,07 vanaf.. 8)
Edit III: Deelnemende shops zijn Mediamarkt, Saturn, Coolblue, Bol.com en Wehkamp.

cornfed99111 wijzigde deze reactie 30-01-2014 11:39 (51%)

• CrackSlet
  • Laatst online: 22:00

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Hmm...nu wordt t wel heel aantrekkelijk om m te kopen. Wilde eigenlijk nog even een maandje wachten, maar zo'n prijs krijg je t komende half jaar niet

PSN: FritsBlaasbaard

• RJ-NL
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14:57
Ik twijfel ook om hem te kopen. 244 bij MM en dan ook nog een 50 euro retour! :P

• Roodey
quote:
cornfed99111 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:40:
De actie kan je bij de gebruikelijke grote webshops zien: Wehkamp, Coolblue, Bol.com en dergelijke.
Bol.com heeft de voorwaarden al online staan: http://www.bol.com/nl/cms/images/pdf/Cashback_LG_GPad.pdf

De actieperiode waarin je de GPad moet kopen loopt van 30-1-2014 tot en met 31-3-2014.
Als je dus een GPad koopt bij Mediamarkt met de lopende "BTW vrij actie" betaal je
bij Mediamarkt ¤244 euro en dan komt nog een cashback van 50 euro ervan af... :o

Mooi. Coolblue linkte naar LG promotions en daar stond de G Pad actie nog niet tussen.
Nu inmiddels de voorwaarden helder zijn kan ik straks naar de Mediamarkt :)
Voor ¤200 wil ik deze graag gebruiken naast mijn Surface 2.

• Edd
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
quote:
TheBoneCollector schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 07:37:
[...]

Hebben ze Quickremote of de IR werkend op de Mahdi rom? Was voor mij een reden om van CM weer terug te gaan naar stock ivm de afstandsbediening die ik veel gebruik.
Mooi als ze de cover werkend hebben.
Nee, niet dat ik weet. Maar ik gebruik die feature dan ook niet ;)

PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• cornfed99111
quote:
Roodey schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:14:
[...]

Mooi. Coolblue linkte naar LG promotions en daar stond de G Pad actie nog niet tussen.
Nu inmiddels de voorwaarden helder zijn kan ik straks naar de Mediamarkt :)
Voor ¤200 wil ik deze graag gebruiken naast mijn Surface 2.
Online bestellen is voordeliger. Je betaalt de thuiskopie altijd apart bij de Mediamarkt kassa.
Webshop is inclusief thuiskopieheffing en je kan een cashback doen bij shopkorting.nl.

• Roodey
quote:
cornfed99111 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:21:
[...]

Online bestellen is voordeliger. Je betaalt de thuiskopie altijd apart bij de Mediamarkt kassa.
Webshop is inclusief thuiskopieheffing en je kan een cashback doen bij shopkorting.nl.
Ik weet niet de exacte werking van shopkorting.nl, maar als ik iets in mijn hoofd heb moet ik het apparaat ook direct hebben. Dus vermoedelijk rijd ik zo in mijn pauze naar de Mediamarkt.

• cornfed99111
Succes met de jacht...

cornfed99111 wijzigde deze reactie 30-01-2014 11:42 (12%)

• Rev86
quote:
RJ-NL schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:54:
Ik twijfel ook om hem te kopen. 244 bij MM en dan ook nog een 50 euro retour! :P
Damn, heb m gisteren al gehaald. Dan dit weekend maar vragen of ze even een nieuwe bon willen maken voor me... :D

• RJ-NL
Zojuist toch maar besteld :9

Heb de witte gekozen. Zwart was al uitverkocht maar ik vind de witte toch ook wel mooi! :)

• Roodey
Net bij de MM in Apeldoorn de zwarte (laatste) LG G Pad 8.3 gekocht.
Zoals aangegeven voor ¤200,- laat ik de tablet niet liggen.
Wel moet ik me straks gaan afvragen of de Surface 2 overbodig wordt.

Dingen die me opvielen tijdens testen bij MM:
- Browsen heel snel in- en uitzoomen achter elkaar was laggy!
- Helderheid scherm maakt het kijken van donkere films niet echt optimaal!
- Geluid viel mij mee i.t.t. mensen hierboven!

Hopelijk lag de lagginess aan de software die MM er op had staan ivm installeren apps etc.
Heb wel ernstig getwijfeld of ik de tablet moest meenemen.

• RJ-NL
quote:
Roodey schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:07:
Net bij de MM in Apeldoorn de zwarte (laatste) LG G Pad 8.3 gekocht.
Zoals aangegeven voor ¤200,- laat ik de tablet niet liggen.
Wel moet ik me straks gaan afvragen of de Surface 2 overbodig wordt.

Hopelijk lag de lagginess aan de software die MM er op had staan ivm installeren apps etc.
Heb wel ernstig getwijfeld of ik de tablet moest meenemen.
Wellicht zijn er tussentijds updates voor uitgekomen maar zijn deze nooit geïnstalleerd?

• Jorn1986
quote:
cornfed99111 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:40:

Edit II: Met shopkorting.nl gaat daar nog ¤3,07 vanaf.. 8)
Edit III: Deelnemende shops zijn Mediamarkt, Saturn, Coolblue, Bol.com en Wehkamp.
Potverdorie... heb ik hem op woensdagavond gehaald... :( 50 euro korting gemist.

Voor 50 euro ga ik hem misschien wel terugbrengen en opnieuw dezelfde kopen.

Jorn1986 wijzigde deze reactie 30-01-2014 18:56 (3%)

• dEX2340
quote:
TheBoneCollector schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 07:37:
[...]
In België, met Telenet als digitale TV, werkt remote enkel om TV aan en uit te zetten. Kan jij dan wel zappen tussen zenders?

Nokia Lumia 930 (zwart): http://tweakers.net/productreview/100614/nokia-lumia-930-zwart.html

• dEX2340
quote:
Roodey schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:07:

Stock was ie bij mij ook heel laggy. Maar met Mahdi ROM veel beter en clean. Wel niet alles werkend denk ik: Miracast, ...

Veel grotere helderheid ook met Mahdi.

• D-TECH
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15:42

D-TECH

Sony NEX-5N te koop!

Heb nu een Surface RT maar wil eigenlijk ook wat handzamers om wat boeken te lezen enzo op de bank.

Met de acties op dit moment bijna niet te weerstaan, behalve dan de slechte verhalen over de software. Mijn Surface draait erg vloeiend op het moment (pas de laatste maanden met de 8.1 update, daarvoor drama), en ben bang dat ik er op achteruit ga met deze tablet.

Heb op mijn Nexus 4 cyanogenmod staan, en dat is vloeiend. Iemand ervaringen daarmee op deze tablet, of is het eigenlijk niet nodig?

• TheBoneCollector
quote:
dEX2340 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:02:
In België, met Telenet als digitale TV, werkt remote enkel om TV aan en uit te zetten. Kan jij dan wel zappen tussen zenders?
Yep ik kan met Quick Remote ook zappen tussen de zenders, is gewoon complete vervanger van normale AB,let wel ik zit op stock rom.
Handige is dat QR in scroll down menu zit dus snel toegangkelijk. Werkt super met mijn Samsung tv's en wordt hier veel gebruikt. Dat is ook de reden dat ik weer op stock rom zit, hopelijk heeft Mahdi of CM ir snel werkend.

TheBoneCollector wijzigde deze reactie 30-01-2014 20:00 (3%)
Reden: typo

• Steefmeister
Zelf gebruik ik de Mahdi ROM. Bevalt veel beter dan de stock rom. Vloeiender, helderder en iets betere batterij. Daarbij deed plex het niet met stock ROM en wel met de Mahdi ROM.

• Roodey
quote:
D-TECH schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:35:
Heb nu een Surface RT maar wil eigenlijk ook wat handzamers om wat boeken te lezen enzo op de bank.

Met de acties op dit moment bijna niet te weerstaan, behalve dan de slechte verhalen over de software. Mijn Surface draait erg vloeiend op het moment (pas de laatste maanden met de 8.1 update, daarvoor drama), en ben bang dat ik er op achteruit ga met deze tablet.

Heb op mijn Nexus 4 cyanogenmod staan, en dat is vloeiend. Iemand ervaringen daarmee op deze tablet, of is het eigenlijk niet nodig?
Ik heb zelf de Surface 2 en de G Pad. Welke vragen heb je?
De kalender app van LG is bijv. heel goed. Software kan misschien beter/sneller.
Wel lekker handzaam, ook om te lezen. De Surface is voor Office en videos beter.

• CLB
  • Niet online
Ding kost nu ¤ 250,00 bij de Mediamarkt vanwege BTW-actie.. En er is ¤ 50 cashback = ¤ 200, nice!

• RobertowNL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:15
Lang nadenken was dan ook niet nodig. Prijs was minder dan de Nexus 7 13 met de Cashback.
Hoop wel dat de Google Exp ROM snel beschikbaar komt ;).

Wel jammer dat er geen 3G/LTE versie is (nog)

• RJ-NL
Vannacht de mail gehad dat de tablet is verzonden van MM. Gisteren besteld rond 14 uur. Zou vandaag moeten worden afgeleverd maar de status is nog, wordt voorbereid door de verzender.

Update:
Ondertussen is de levering aangepast naar zaterdag... had al zoiets verwacht 8)7

RJ-NL wijzigde deze reactie 31-01-2014 08:13 (20%)

• pjitter
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08-12 14:08
Heb gisteren de GPad bij mm webshop besteld. Wilde eigenlijk de GPE door mijn vrouw uit Amerika Laten meenemen. Maar met de cashback en BTW actie is hij nu hier veel goedkoper. En na het gerucht dat de nexus lijn gaat verdwijnen, ga ik niet meer wachten op een nieuwe nexus 8.
Vanmiddag tussen 16.00 en 18.00 staat de postbode aan de deur. Dat zal een korte werkdag worden vandaag want op tijd naar huis.

• CrackSlet
  • Laatst online: 22:00

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

De naam Nexus gaat verdwijnen hè, de lijn blijft bestaan alleen gaat t nu de Google Play Editions heten oid. Zo kunnen de GPE's van HTC, LG & Samsung e.d. onder dezelfde lijn komen, maar Google blijft wel zijn eigen lijn telefoons en tablets maken.

PSN: FritsBlaasbaard

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:40
Ik had gister de LG G Pad mee genomen bij de mediamarkt. Wat is het geluid verschrikkelijk zeg; het klink net alsof iemand steeds in een microfoon zit te blazen zo distorted, erg zonde.
Bovendien verbruikt hij volgens mij erg veel batterij; op 24% viel hij uit na 1 uur en een kwartier video kijken.

Ik vind het wel jammer want het grote scherm is wel fijn en de touch screen werkt vele malen beter dan bij mijn Nexus 7.

• cornfed99111
Je tablet is gewoon defect.

• Rev86
quote:
Meessen schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:10:
Ik had gister de LG G Pad mee genomen bij de mediamarkt. Wat is het geluid verschrikkelijk zeg; het klink net alsof iemand steeds in een microfoon zit te blazen zo distorted, erg zonde.
Bovendien verbruikt hij volgens mij erg veel batterij; op 24% viel hij uit na 1 uur en een kwartier video kijken.

Ik vind het wel jammer want het grote scherm is wel fijn en de touch screen werkt vele malen beter dan bij mijn Nexus 7.
Vind het geluid zelf wel meevallen, misschien is er iets mis dan of heb je een hoesje met slechte uitsparingen? Heb al wel tabletes gehoord met beter geluid, maar voor mij is het prima zo. Als ik serieus geluid wil, ga ik trouwens mijn bluetooth speakertje gebruiken, daar kan geen tablet tegenop...

De accu ging de eerste keer ook snel leeg, maar nu een keer goed opgeladen en helemaal leeg gebruikt, en scheelt echt al een hoop!

Voor de rest wel tevreden over de tablet, 8inch is toch de ideale maat voor mij. Binnenkort misschien de GPE ROM erop, al moet ik zeggen dat ik de LG toevoegingen wel handig vind en nog niet echt last heb gehad van zware lag.

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 22:57
quote:
Rev86 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:44:
[...]De accu ging de eerste keer ook snel leeg, maar nu een keer goed opgeladen en helemaal leeg gebruikt, en scheelt echt al een hoop!
Dat dus, de accuduur van dit tablet is niet geweldig maar zo dramatisch is hij nu ook niet weer.

Die GPE rom ga je er niet opkrijgen trouwens.

Minder dan 200 euro voor de G pad met deze kortingen gestapeld is echt een buitenkansje ja.

• RobertowNL
quote:
ASW1 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Die GPE rom ga je er niet opkrijgen trouwens.
Nog niet lijkt mij? Of is alle hoop al opgegeven ;)?
Ga zelf wel een andere ROM flashen verwacht ik, stoor mij snel aan dingen die ik niet gebruik.

En heeft iemand hier de IVSO case? Hoe dik is de tablet met die case?

RobertowNL wijzigde deze reactie 31-01-2014 14:15 (29%)

• Rev86
quote:
RobertowNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:06:
[...]

Nog niet lijkt mij? Of is alle hoop al opgegeven :o
Ik zie nog wel, is ook geen must voor mij, anders had ik de GPE editie wel gehaald :)

Nu nog een mooie cover, maar ook daar wacht ik geduldig af tot er wat moois voorbij komt!

• Meessen
quote:
Rev86 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Vind het geluid zelf wel meevallen, misschien is er iets mis dan of heb je een hoesje met slechte uitsparingen? Heb al wel tabletes gehoord met beter geluid, maar voor mij is het prima zo. Als ik serieus geluid wil, ga ik trouwens mijn bluetooth speakertje gebruiken, daar kan geen tablet tegenop...

De accu ging de eerste keer ook snel leeg, maar nu een keer goed opgeladen en helemaal leeg gebruikt, en scheelt echt al een hoop!

Voor de rest wel tevreden over de tablet, 8inch is toch de ideale maat voor mij. Binnenkort misschien de GPE ROM erop, al moet ik zeggen dat ik de LG toevoegingen wel handig vind en nog niet echt last heb gehad van zware lag.
Ik heb geen hoesje, dus daar kan het niet aan liggen. Ik weet niet hoe makkelijk de Mediamarkt is met omruilen, ze zeiden gister wel al dat het binnen 24 uur moet als ik een defect zou vinden :|
Ben bang dat ze gewoon zeggen dat het normaal is of dat ze het niet horen.

Hij is nu volledig op het laden, kijken hoe vlug het daarna gaat. Vandaag is een review van de tab op Hardware.info gekomen en daar zie je dat de batterij duur best belabberd is in vergelijking met de nexus.

• Jorn1986
quote:
Jorn1986 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:50:
[...]

Potverdorie... heb ik hem op woensdagavond gehaald... :( 50 euro korting gemist.

Voor 50 euro ga ik hem misschien wel terugbrengen en opnieuw dezelfde kopen.
Daarnet naar de Media Markt geweest, en heb daar 10 minuten gestaan met die man. Uiteindelijk heeft ie een creditnota gemaakt en opnieuw dezelfde tablet aangeslagen met een nieuwe bon. Zometeen de cashback actie insturen!
Betekent: de LG G Pad 8.3 voor maar ¤203,14 :)

Heb al een screenprotector en micro-sd kaartje besteld, nou nog een leuke bookcover vinden.
De originele book cover van LG zelf staat op deze site erg negatief qua review. Diegene omschrijft als review:
quote:
Absoluut af te raden. Niet magnetisch, je kan hem maar op 1 manier open plaatsen op een tafel zodat je met de tablet kan werken, maar dan glijdt de onderkant constant weg. Na een tijdje open te hebben gestaan, sluit het flapje niet meer aan op de tablet. Wanneer de tablet openstaat dmv deze 'case' bevinden de volume knoppen zich onderaan, handig! Dat hoogwaardig kunstleer lijkt meer op goedkoop plastic
Is het waar wat ze schrijft over het wegglijden? De rest is ook waar? Is het ook echt zo dramatisch?

Is momenteel de IVSO Slim Smart Cover voor deze LG G Pad 8.3 de betere?

• Meessen
Is er trouwens een manier om te zien welke productie datum (batch) de tablet is en welke is de meest recent?

• Geomaris
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20-11 13:25
quote:
Jorn1986 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Is momenteel de IVSO Slim Smart Cover voor deze LG G Pad 8.3 de betere?
Die ISVO cover bevalt mij prima. Lekker handzaam, praktisch en ook stijlvol (wat ik prettig vindt in werksituaties). Wellicht dat ik op termijn nog een extra cover met BT keyboard aanschaf of een losse keyboard voor de productie :)

Kijk anders ook nog eens op XDA voor reviews.

• Gerubu
Heeft iemand die cashback al ingevuld op de website ?
Ik heb alles ingevuld maar krijg de melding dat de imei code niet geldig is?
Ik weet zeker dat ik alles goed ingevuld heb
Iemand anders met hetzelfde probleem?

• Jorn1986
quote:
Gerubu schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:48:
Heeft iemand die cashback al ingevuld op de website ?
Ik heb alles ingevuld maar krijg de melding dat de imei code niet geldig is?
Ik weet zeker dat ik alles goed ingevuld heb
Iemand anders met hetzelfde probleem?
Ik dacht dat het aan mij lag, maar jij hebt dus hetzelfde!
Heb ze gebeld en daarna nog eens gemaild. Hopen dat het opgelost gaat worden.
Maarja, nog een hele maand de tijd ervoor, maar wel vervelend dat er verplicht een IMEI-code (serienummer?) ingevuld moet worden, terwijl alleen mobiele telefoons naar mijn weten een IMEI-code hebben. Een tablet zonder 3G/4G connectiviteit kan dat niet hebben. Zie: International Mobile Station Equipment Identity (IMEI).

• Gerubu
Klopt een imei code hoort alleen bij een apparaat met een 3g of 4g verbinding.
Hopen dat LG dit snel oplost
quote:
Jorn1986 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:20:
[...]

Maarja, nog een hele maand de tijd ervoor, maar wel vervelend dat er verplicht een IMEI-code (serienummer?) ingevuld moet worden, terwijl alleen mobiele telefoons naar mijn weten een IMEI-code hebben. Een tablet zonder 3G/4G connectiviteit kan dat niet hebben. Zie: International Mobile Station Equipment Identity (IMEI).

• ASW1
Op die site vragen ze toch om het serienummer en niet om de imei?
Of krijg je wanneer je bij serienummer het serienummer invoert de melding dat het imei-nummer niet klopt?

• Gerubu
Klopt ik vul gewoon de serienummer in het serienummer veld
En dan komt de melding imei nummer klopt niet
quote:
ASW1 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:27:
Op die site vragen ze toch om het serienummer en niet om de imei?
Of krijg je wanneer je bij serienummer het serienummer invoert de melding dat het imei-nummer niet klopt?

• StraightOn.NL
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 11-12 16:07

StraightOn.NL

KleineLaptops.nl

quote:
Jorn1986 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:20:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem. De melding zegt inderdaad dat het IMEI nummer niet klopt, maar het gaat in feite om het Veld: Serienummer.

Nog iets wat niet klopt, in de beschrijving staat: het nummer onder de streepjescode óf het nummer onder instellingen >> info...

3 verschillende interpretaties..., geen die werkt....goed bezig LG

http://www.kleinelaptops.nl/--------------http://www.kleinelaptops.nl/---------------http://www.kleinelaptops.nl/

• RobertowNL
Heb hem gisteren wel kunnen invullen, nummer van de doos gehaald.

• diquan2001
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22:44
Typisch krijg het niet voor elkaar alle soorten van combinaties geprobeerd maar niks lukt.

Ga toch maar eens een mailtje richting LG sturen.

Vaag email adres werkt ook niet :(

diquan2001 wijzigde deze reactie 31-01-2014 22:27 (12%)

Galaxy Note III,INEW V3,Hyundai T7s,Galaxy SII Plus,Samsung Galaxy Note Pro 12.2,Xiaomi Note 4G LTE

• Skynick
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:00
Ook een trotse eigenaar van de lg pad 8.3 en bij mij werkt het invoeren van de code ook niet. Ik zal dan ook is een mailtje sturen.

Gebruiken jullie eigenlijk allemaal een screen protector? En gebruiken jullie dan mat of glans? Ik ben ook nog aan het kijken voor een cover, maar het aanbod lijkt nog erg beperkt in Nederland. Dan toch maar via amazon ofzo. :)

• ASW1
quote:
Skynick schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:50:
Gebruiken jullie eigenlijk allemaal een screen protector?
Ik niet, ik vind het ondingen.
De screenprotector die er af-fabriek op zit kun je gewoon laten zitten als je de lip eraf knipt.

De IVSO case is een prima case voor weinig geld.
De VOIA case (wordt vaak verkocht als LG case omdat er "for LG" op staat, maar is niet van LG, de originele LG case is alleen nog in Korea te koop) is lichtgewicht maar blijft niet goed staan. Duur en z'n geld niet waard.

• Monkeyk2010
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:19
Same here, alle combinaties geprobeerd continu de melding imeinummer incorrect....
even een mail sturen

• Jorn1986
quote:
ASW1 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:23:
[...]

De screenprotector die er af-fabriek op zit kun je gewoon laten zitten als je de lip eraf knipt.

De IVSO case is een prima case voor weinig geld.
De VOIA case (wordt vaak verkocht als LG case omdat er "for LG" op staat, maar is niet van LG, de originele LG case is alleen nog in Korea te koop) is lichtgewicht maar blijft niet goed staan. Duur en z'n geld niet waard.
Screenprotector van de fabriek af heb ik er ook maar op laten zitten, maar heb voor 5 euro er toch nog een paar gekocht op eBay die mat zijn, maar ik denk niet dat ik hem nog ga wisselen. Het is mij namelijk nog nooit gelukt een screenprotector "perfect" aan te brengen, zonder dat er ook maar 1 klein stofdingetje tussen het scherm en de protector zit.

Die IVSO bookcover zou ik graag willen hebben, maar die is alleen te verkrijgen op Amazon? Op Amazon moet je persé afrekenen met een credit-card en die heb ik niet.
Weet iemand waar je hem anders nog kan kopen? Of een vergelijkbare goede case? Heb zowat een uur lopen Googlen maar kom weinig goede bookcovers tegen voor een LG G Pad 8.3.

• RJ-NL
Vanavond ook eindelijk de G Pad ontvangen. Eerste indruk is erg goed!
Echter krijg ik bij de cashback dezelfde foutmelding als hierboven wordt gemeld. Er staat een e-mailadres bij voor vragen maar dit adres bestaat niet volgens Gmail, mail krijg ik retour. :S

• Gerubu
Zijn er ook mensen waarbij de cashback registratie wel gelukt zijn?

Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd ook via andere computers en browsers zonder succes
Ik vind het een slechte actie van LG je kan ze niet eens bereiken.
Zelfs de uitleg op de website om je serienummer op te zoeken klopt niet.
En als je op link hieronder klikt(Gpad-promo) staat er (HET SPIJT ONS. DE DOOR U OPGEVRAAGDE PAGINA IS NIET BESCHIKBAAR)

En als je de actie voorwaarden leest moet je ook de serienummer uit de doos knippen en een kopie van de bon sturen.(zie hieronder)

Om in aanmerking te komen voor deze promotie dienen deelnemers aan de volgende voorwaarden te voldoen: a) koop het promotieproduct, tussen 30 januari 2014 en 31 maart 2014 bij een van de geautoriseerde verkooppunten; en (b) Vul het online invulformulier in op www.lg.com/nl/Gpad-promo. Upload een foto van de originele streepjescode van de doos en een kopie van de kassabon voor 13 april 2014 op de actiewebsite. Om in aanmerking te komen voor de cashback campagne dienen deelnemers de originele streepjescode van de doos uit te knippen en een kopie van de kassabon voor 13 april 2014 in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar onderstaand adres:

Gerubu wijzigde deze reactie 01-02-2014 19:45 (6%)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True