Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• timewatch
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07-09 23:25
hallo,
ik heb rond zitten googlen maar kom er niet uit..
want iedere x als ik de gtx770 opzoek maakt niet uit wat ik er bij typ dan kom ik uit op asus msi etc etc met hun oc stuff en hun veranderde koelers.. maar dat wil ik niet ik vind het juist vet hoe de gtx770 der uit ziet gewoon zoals die is met het oplicht gevende geforce logo!

daarbij kosten die rond de 400 en zag ik dat een gewone 330 euro koste
http://nl.hardware.info/r...i-en-frametimes-conclusie

dus mijn vraag is waar haal ik zoon kaartje :o ?

• VasZaitsev
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 00:21

VasZaitsev

Heeft soms gelijk.

Als het goed is heeft EVGA die.

pricewatch: EVGA GeForce GTX 770 2GB Superclocked EVGA Cooler

Was de eerste hit op google....

I have the shiniest meat bicycle!

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:15

mrc4nl

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Fruiticious, ofzo.

quote:
ik denk dat ie deze bedoeld:
http://content.hwigroup.net/images/products/thumbs/186801.jpg

Ora et Labora

• timewatch
quote:
yup die bedoel ik =[
pricewatch: EVGA GeForce GTX 770 2GB SuperClocked

heeft zelfde skin alleen 100 euro duurder ;s 8)7 :(

• VasZaitsev

VasZaitsev

Heeft soms gelijk.

Zitten daar lichtjes op?

Maar, EVGA heeft die ook gewoon.

Prijzig: ja, EVGA is nou eenmaal vaak een duur merk.

Reference kaarten zijn sinds de vorige generatie behoorlijk uitgestorven. De 400 serie van nvidia en de 5000 serie van AMD hadden nog wel veel reference kaarten.

• timewatch
quote:
VasZaitsev schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 01:19:
Zitten daar lichtjes op?

Maar, EVGA heeft die ook gewoon.

Prijzig: ja, EVGA is nou eenmaal vaak een duur merk.

Reference kaarten zijn sinds de vorige generatie behoorlijk uitgestorven. De 400 serie van nvidia en de 5000 serie van AMD hadden nog wel veel reference kaarten.
zonde dat ze uitsterven =[

uhm 1x wel 1x niet was vandaag bij gamescom en zag er met lichtjes en volgens mij youtube filmpje gezien dat iemand zei dat die licht gaf dat het met software aftestellen was ik kijk morgen of ik filmpje nog kan vinden

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

quote:
timewatch schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 01:18:
[...]

yup die bedoel ik =[

heeft zelfde skin alleen 100 euro duurder ;s 8)7 :(
jup das best kud. zover ik weer is ook de 690 met zon mooie koeler uitgerust.
maarja voor die prijs, zal ik je niet echt verder kunnen helpen:
pricewatch: EVGA GTX 690

Ora et Labora

• VasZaitsev

VasZaitsev

Heeft soms gelijk.

Ik vind het niet erg, merken als MSI, ASUS etc veranderen vaak het pcb, en dat is vaak een verbetering [al heeft MSI het onlangs nog behoorlijk verkloot]waardoor je kaart stabieler en koeler is, vaak ook beter over te klokken.

En vaak zijn de niet-reference kaarten ook een stuk stiller/koeler.

Ik ben behoorlijk blij dat mijn HD5870 geen reference design is, maar een overclocked versie van Club 3D, waardoor die veel stiller is.

Wat je wel kan proberen, is kijken of je van een water-overklokker zijn reference koeler kan kopen.

• timewatch
quote:
mrc4nl schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 01:22:
[...]

jup das best kud. zover ik weer is ook de 690 met zon mooie koeler uitgerust.
maarja voor die prijs, zal ik je niet echt verder kunnen helpen:
pricewatch: EVGA GTX 690
nee klopt 680 heeft hem ook 690 en titan alleen die kosten 2e hands 600 euro wat mij dan toch snel naar een winkel zou lijden voor een 780 voor 550-600 euro.
http://tweakers.net/categ...CkWWJOUpW0UpmlhaGSrG1tbUA

de evga gtx 770 is ook niet meer voorradig 1 winkel die hem verkoopt met 10+ dagen levertijd moet genoeg zeggen..

• timewatch
quote:
VasZaitsev schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 01:24:
Ik vind het niet erg, merken als MSI, ASUS etc veranderen vaak het pcb, en dat is vaak een verbetering [al heeft MSI het onlangs nog behoorlijk verkloot]waardoor je kaart stabieler en koeler is, vaak ook beter over te klokken.

En vaak zijn de niet-reference kaarten ook een stuk stiller/koeler.

Ik ben behoorlijk blij dat mijn HD5870 geen reference design is, maar een overclocked versie van Club 3D, waardoor die veel stiller is.

Wat je wel kan proberen, is kijken of je van een water-overklokker zijn reference koeler kan kopen.
ja klopt dat die kaarten vaak beter zijn maar dacht als ik dan 330 hoef te dokken inplaats van 400 en kaartje ziet er mooi uit staat toch netjes door de case window
ja zou kunnen weet jij trouwens of die koeler dan meschien op een 680 zou kunnen
of zou die echt alleen op een 770 passen ;o?

timewatch wijzigde deze reactie 26-08-2013 01:30 (9%)

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 10:42

Compizfox

steak, Liara.

Tip: Dat wat jij zoekt heet het "reference model".
quote:
Waarom? Meestal zijn de koelers van reference modellen nogal brak (van AMD ten minste).

Powered by 1,3,7-trimethyl-1H-purine-2,6(3H,7H)-dione

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Je wilt het reference model gewoon niet hebben.. Die is het luidste en het minst koele..
En die reference modellen zijn echt niet goedkoper. (http://tweakers.net/price...xMlCkIDE9NTizKlXJytDAoBYA)

Het is alsof je specifiek naar de intel stock cpu koeler opzoek zou gaan :+

http://tweakers.net/ext/f/DuD5Ofv2FbFq4xYWV4WnPneD/full.jpg

SmokingCrop wijzigde deze reactie 26-08-2013 10:25 (73%)

Klik voor een Clean Custom Tweakers CSS + bug fixes die nog niet released zijn :)

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

quote:
SmokingCrop schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:22:
Je wilt het reference model gewoon niet hebben.. Die is het luidste en het minst koele..
En die reference modellen zijn echt niet goedkoper. (http://tweakers.net/price...xMlCkIDE9NTizKlXJytDAoBYA)

[afbeelding]
de referentie is slechts 2 graden warmer en 1 db luider dan de jetstream versie. ik kan nou niet zeggen dat het een wereld van verschil is.

Ora et Labora

• timewatch
quote:
mrc4nl schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:02:
[...]

de referentie is slechts 2 graden warmer en 1 db luider dan de jetstream versie. ik kan nou niet zeggen dat het een wereld van verschil is.
precies en bij deze kaart scheelt weinig ok fabrieken clocken hem iets hoger maarja als kaartje max draait en kan spel niet meer op full hd koop ik nieuwe.

palit kende ik niet goed werk vaak met msi asus of evga en die zaten rond de 400 en vond de nvdia mooier en die was 340 dus had zo iets van dan pak ik die

• SmokingCrop
  • Niet online
quote:
mrc4nl schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:02:
[...]

tsjah.. de jetstream versie :F
vergelijk dan met de msi versie bv.. je betaalt meer voor die reference card dan de niet reference dus dit is toch echt wel een no-brainer..
Het is wel erger bij de GTX 760, het verschil tussen reference & non-reference:
http://tweakers.net/ext/f/VIVGlx9gnQAD8PQsB9YccrkN/full.jpg
quote:
timewatch schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:07:
precies en bij deze kaart scheelt weinig ok fabrieken clocken hem iets hoger maarja als kaartje max draait en kan spel niet meer op full hd koop ik nieuwe.

palit kende ik niet goed werk vaak met msi asus of evga en die zaten rond de 400 en vond de nvdia mooier en die was 340 dus had zo iets van dan pak ik die
Die MSI zit echt niet rond de 400? Dat is de lightning versie.
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 2GB Twin Frozr OC
> als je de kaart laat lopen op evenveel Mhz als de reference dan zal alles een stuk koeler en stiller worden bij deze non-reference kaarten x)
> je ziet die koeler niet eens? die koeler wijst naar beneden als hij eenmaal in de behuizing zit..

SmokingCrop wijzigde deze reactie 26-08-2013 11:25 (43%)

Klik voor een Clean Custom Tweakers CSS + bug fixes die nog niet released zijn :)

• timewatch
quote:
SmokingCrop schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:21:
[...]

tsjah.. de jetstream versie :F
vergelijk dan met de msi versie bv.. je betaalt meer voor die reference card dan de niet reference dus dit is toch echt wel een no-brainer..
Het is wel erger bij de GTX 760, het verschil tussen reference & non-reference:
http://tweakers.net/ext/f/VIVGlx9gnQAD8PQsB9YccrkN/full.jpg

[...]

Die MSI zit echt niet rond de 400? Dat is de lightning versie.
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 2GB Twin Frozr OC
> als je de kaart laat lopen op evenveel Mhz als de reference dan zal alles een stuk koeler en stiller worden bij deze non-reference kaarten x)
> je ziet die koeler niet eens? die koeler wijst naar beneden als hij eenmaal in de behuizing zit..
> ag ik zie het nu dom van me 8)7
> natuurlijk is de nvdia stock vaak slechter want anders zetten ze er geen andere koelers op (lijkt mij)
maar ik dacht als die 70 euro goedkoper is ist nog niet zoon slecht kaartje |:(
kwa geluid moet hij stiller zijn als die ik nu heb
msi gtx 660 twin frozr

over de led het blijkt de gtx 780 te zijn van evga mijn excusses
YouTube: GeForce GTX 780 LED Controller

• Firedre
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44

i5-3570/ GA-Z77MX-D3H/ BQ Shadow Rock SR1/ Kingston 8GB/ EVGA 650ti Boost SC/ Seasonic 460 Fanless

• Essox Lucius
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-09 21:39
quote:
SmokingCrop schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:22:

[afbeelding]
Nou , ik heb de Asus780GTX en in begin was ik bang dat ik zou een windturbine in mijn Pc hebben met de stock koeler.
Tot zo ver merk ik niets van tov de Asus 7970 CU II Top. kaartje is stil en is nog overgeklockt.
Ik speel Arma III ermee en de kaart is nog nooit boven de 55 graden geweest.

Dezelfde koeler zit ook op de Titan,en dat is een high end kaartje.

• timewatch
quote:
Essox_Kill8ox schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

Nou , ik heb de Asus780GTX en in begin was ik bang dat ik zou een windturbine in mijn Pc hebben met de stock koeler.
Tot zo ver merk ik niets van tov de Asus 7970 CU II Top. kaartje is stil en is nog overgeklockt.

hallo,
De asus koeler is inderdaad een mooi ding,
maar ik wauw de kaart echt voor de skin..
en 500 euro uit te gaan geven voor een gpu zie ik niet echt zitten..
of het moet me in de toekomst geld schelen
daarom dacht ik 770 leuk kaartje reference zelfde koeler maar in nederland is die weer is bijna niet aan te komen..
en omdat Nederland zoon geweldig $%ˆ# land is als je iets besteld uit het buiteland.
om 3459350438 verschillende regels te verzinnen zodat je inplaats van leuk 400 dollar omgerekend 300 euro in 1x op 500 euro komt ofzo

toch bedankt voor de moeite trouwens tot nu toe

• SmokingCrop
  • Niet online
Wat ik me afvraag is wel waarom je hem voor de skin neemt?
Een grafische kaart zit toch gewoon naar de grond gericht erin? Of heb je een speciale behuizing of iets dergelijks?
quote:
Essox_Kill8ox schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:27:

Je zal ook geen grote verschillen zien meestal ;)
Maar als je voor een goedkopere prijs een betere kan hebben.. (die stiller & wat koeler is)

SmokingCrop wijzigde deze reactie 31-08-2013 20:46 (64%)

• bwerg
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

quote:
timewatch schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:34:
om 3459350438 verschillende regels te verzinnen zodat je inplaats van leuk 400 dollar omgerekend 300 euro in 1x op 500 euro komt ofzo
Dat heet belasting ;) In de VS worden prijzen doorgaans excl. belasting vermeld, dus dat moet je daar ook nog extra betalen.

En ja, aftermarket is toch bijna altijd beter. En aangezien een aftermarket-koeler heel normaal is kost dat vaak ook niet meer dan een reference koeler.

bwerg wijzigde deze reactie 31-08-2013 21:04 (17%)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• SmokingCrop
  • Niet online
quote:
bwerg schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:03:
[...]

Dat heet belasting ;) In de VS worden prijzen doorgaans excl. belasting vermeld, dus dat moet je daar ook nog extra betalen.
Deze zending die altijd rechtstreeks vanuit een land gesitueerd buiten de Europese Unie, naar een bestemmeling in de Europese Unie (in feite BelgiŽ) worden gezonden.
Bijgevolg kunnen er zich 3 situaties voordoen:

• Wanneer de totale intrinsieke waarde van de zending niet meer bedraagt dan 22 euro wordt er in alle gevallen volledige vrijstelling van rechten bij invoer en BTW verleend.
• Indien de totale waarde van de zending meer bedraagt dan 22 euro maar minder dan 150 euro, wordt de vrijstelling verleend van rechten bij invoer maar dient de BTW te worden betaald op de totale waarde van de zending, onverminderd de eventuele toepassing van andere vrijstellingsbepalingen.
• Wanneer de waarde van de zending meer bedraagt dan 150 euro dienen de rechten bij invoer en de BTW te worden betaald op de totale waarde van de zending, onverminderd de eventuele toepassing van andere vrijstellingsbepalingen.

3.Mogelijke kosten verbonden aan zendingen
Indien u goederen uit een land buiten de Europese Unie ontvangt kan u met volgende kosten te maken krijgen:

er moet een douaneaangifte worden gedaan en een douanebestemming worden gegeven aan de zending (bijvoorbeeld : betaling van de belastingen bij invoer)
In vrijwel alle gevallen doet het post- of koeriersbedrijf dat het transport van deze zending uitvoert een aangifte bij de Douane.

Het post- of koeriersbedrijf kan u een rekening sturen voor:
inklaringskosten
(de kosten die het post- of koeriersbedrijf maakt voor het doen van de aangifte bij de Douane); zelfs zonder openen van de colli en controle door de douane kunnen de post of de koerierbedrijven voor eigen rekening “douane aanbiedingskosten” vragen.
afhandelingskosten
(de kosten voor ander werk dat het post- of koeriersbedrijf voor u doet);
de eventueel te betalen belastingen;
(invoerrechten, BTW en accijns, hoeveel belastingen u bij invoer moet betalen is afhankelijk van het goed dat u invoert.)
soms worden andere verschuldigdheden vermeld als “voorafbetaling van sommen” (in het Frans “avances de fonds”) waarmede de douane feitelijk niets te maken heeft;

> http://fiscus.fgov.be/interfdanl/nl/citizens/pakket.htm

SmokingCrop wijzigde deze reactie 31-08-2013 21:21 (34%)

• timewatch
dus in principe als ik zoon kaartje uit de vs laat komen..
en goed contact opneem met de zaak en vraag of ze het willen opsturen zonder garantie bewijs maar deze zouden willen mailen en het als gift opsturen zou ik zonder extra kosten het moeten krijgen...

De gtx 770 moet green leds hebben heb het vandaag al op verschillende forums gelezen het moet aangezet kunnen worden via een titan led software dus daarvoor zou je het al willen hebben..
en klopt het kaartje komt op zijn kop te hangen waardoor je koelblok niet ziet maar de zeikant blijf je zien
http://i.imgur.com/lZPncfLh.jpg
uiterlijk vind ik toch belangrijk al kost het een klein beetje performance is het verschil heel groot dan zou ik het ook niet doen.
maar ik heb dit jaar een corsair 600d special edition white gekocht en ziet er toch straks uit zoon groen oplichtend logotje en meschien wil ik een extra 770 kopen als de 770 niet genoeg kracht meer heeft gewoon puur omdat het zoon mooi kaartje is. en sli der kick ass uitziet

ik weet de gevolgen van sli kans op haperingen etc

• deraco96
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 00:25

deraco96

Altijd.

Tsja. Ik vind het gewoon een beetje idioot. Koop gewoon een Titan als je zo graag wil patsen met je spullen, weet je zeker dat het werkt en waarschijnlijk zijn twee geÔmporteerde gtx 770's bijna net zo duur. Een andere ootie is ergens in je case of in je videokaart groene leds modden. Importeren lijkt me werkelijk niet handig.

of in ieder geval... soms.

• marineII7
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14-09 22:18

marineII7

Semper Fi

als je het echt alleen doet voor het groene nvidia ledje waarom dan geen hd7970 matrix? pricewatch: Asus MATRIX-HD7970-3GD5 komt met aan de zijkant led waardoor het woord matrix mooi is verlicht. de hd7970 zit niet ver onder de gtx770 ( als ze niet op hetzelfde niveau zitten) en voor 400 euro betaal je nog steeds veel geld maar het lijkt mij beter dan 600 euro voor een gtx 780 of een import proberen binnen te halen met alle risico's die dat met zich meebrengt.

Alienware m17x R4 / HD7970M/ i7-3630QM/ 250GB Samsung 840/ Full hd/ 6GB 1600 mHz

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

quote:
marineII7 schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:58:
als je het echt alleen doet voor het groene nvidia ledje waarom dan geen hd7970 matrix? pricewatch: Asus MATRIX-HD7970-3GD5
ma das een 3 slots koeler

mrc4nl wijzigde deze reactie 01-09-2013 01:00 (33%)

Ora et Labora

• marineII7
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14-09 22:18

marineII7

Semper Fi

quote:
wat is daar het grote probleem van dan? zover ik weet heeft de Corsair 600d die de TS heeft gewoon ruimte daarvoor en naar mijn weten ook genoeg om Crossfire te doen. Mischien zie ik iets over het hoofd maar ik zie geen probleem van een 3 slots koeler die er wel degelijk uitziet :+

Alienware m17x R4 / HD7970M/ i7-3630QM/ 250GB Samsung 840/ Full hd/ 6GB 1600 mHz

• soulrider
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 09:45
de kast heeft er misschien plaats voor maar zijn moederbord en da rest van de kaarten die er al ingeplugd zijn misschien niet ?

in mijne ene kast past bv ook maximaal een 2slotskaart (slot er naast is vrij, maar die voglende niet meer), in de andere max. 1slots kaart: alle andere sloten al bezet...

• Essox Lucius
Tot zover dat ik nog weet levert alleen Dell en HP nog originele Nvidia 780 GTX GPU's in hun systemen.
Een los te bestellen bij Dell of bij bestelde complete Dell systeem te krijgen is volgens mij geen optie voor U?

http://configure.euro.del...=dhs&fb=1&vw=icon

• timewatch
quote:
Essox_Kill8ox schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:40:
Tot zover dat ik nog weet levert alleen Dell en HP nog originele Nvidia 780 GTX GPU's in hun systemen.
Een los te bestellen bij Dell of bij bestelde complete Dell systeem te krijgen is volgens mij geen optie voor U?

http://configure.euro.del...=dhs&fb=1&vw=icon
Bedankt voor de tip.
maar het lijkt mij dat deze 2 bedrijven geen kaarten gaan versturen,
en om een hele nieuwe pc te gaan kopen voor 1 kaartje zie ik ook niet echt zitten
die i7 860 is 4gen en heb hem nog max 60-70% zien werken dus nieuwe pc is pas over 2-3 jaar een optie

• Essox Lucius
Ik heb in verleden losse onderdelen besteld bij Dell,als je de centen ervoor hebt ik zou zeggen bel ze maar effen.
Nee heb je al ,ja kun je krijgen :P

• timewatch
quote:
Essox_Kill8ox schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:05:
Ik heb in verleden losse onderdelen besteld bij Dell,als je de centen ervoor hebt ik zou zeggen bel ze maar effen.
Nee heb je al ,ja kun je krijgen :P
ok, zou is proberen ik zag een inno3d voor 370 euro
dus dadelijk is kijken wat hun vragen voor een kaartje..
is inno3d trouwens beetje goed merk met garantie?
want ik zie het meer als een merk zoals palit =[

• Essox Lucius
Ik ben niet bekend met het merk inno3D

maar hier een link naar een uitgebreide review van de kaart:
http://nl.hardware.info/r...eforce-gtx-780-ichill-3gb

• timewatch
quote:
soulrider schreef op zondag 01 september 2013 @ 01:52:
de kast heeft er misschien plaats voor maar zijn moederbord en da rest van de kaarten die er al ingeplugd zijn misschien niet ?

in mijne ene kast past bv ook maximaal een 2slotskaart (slot er naast is vrij, maar die voglende niet meer), in de andere max. 1slots kaart: alle andere sloten al bezet...
kast heeft genoeg plek klopt,
moederbord niet 2e gpu koop ik pas over 2-3 jaar + nieuwe cpu + nieuwe mobo en kijk ik dan naar lay out van mobo bijv zo iets:
MSI Z87 MPOWER,s1150

3 slots zou geen probleem zijn alleen veel te dik dan zou alles maar net passen..
en ben ik bang voor overhitting

• timewatch
quote:
Essox_Kill8ox schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:27:
Ik ben niet bekend met het merk inno3D

maar hier een link naar een uitgebreide review van de kaart:
http://nl.hardware.info/r...eforce-gtx-780-ichill-3gb
kunnen dus leuke coolers maken,
uhm dell kan ik pas morgen bellen van 9 tot 6
dus stel ik het een dagje uit =]
ga nog wel rond kijken

ik zag trouwens pas ook dat je via evga site kon bestellen dan komt hij op 350 euro + een game
dus is kijken of dell goedkoper kan

• SmokingCrop
  • Niet online
+ game is meestal waardeloos :p (behalve als je bv battlefield 4 ofzo ermee kan kopen, die zijn meestal minder goedkoop te vinden)

Games op PC zijn uber cheap.
Humblebundle, amazon/steam sales, online key stores en V&A (V&A vooral voor die spellen die ze via de gpu weggeven)
zo heb ik Splinter cell: blacklist deluxe edition (= inclusief SP: conviction) nog voor hij uitkwam van een tweaker gekocht voor 15 euro die hem gekregen had bij de grafische kaart..

SmokingCrop wijzigde deze reactie 01-09-2013 14:52 (44%)

• timewatch
quote:
SmokingCrop schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:50:
+ game is meestal waardeloos :p (behalve als je bv battlefield 4 ofzo ermee kan kopen, die zijn meestal minder goedkoop te vinden)

Games op PC zijn uber cheap.
Humblebundle, amazon/steam sales, online key stores en V&A (V&A vooral voor die spellen die ze via de gpu weggeven)
zo heb ik Splinter cell: blacklist deluxe edition (= inclusief SP: conviction) nog voor hij uitkwam van een tweaker gekocht voor 15 euro die hem gekregen had bij de grafische kaart..
haha ja klopt,
zijn ook cheap ;p toppers geven ze niet vaak er bij 1e hadden ze wel in Engeland bij een samsung ssd kreeg je assassins creed 3 der bij ( vorig week los gekocht demo model voor 8 euro (af en toe is die mycom veiling toch leuk haha(gpu's niet daar bieden ze als debielen op en halen ze daarna niet op halve tijd komt het zelfde model 1-2 dagen later er weer op te staan)
Pagina: 1

Populair: Apple iPhone 6 iPhone Apple iPhone 6 Plus Smartphones Laptops Microsoft Games Apple Activision Smartwatches

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013