Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• balchy
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 09-01 12:25
Kunnen jullie met acceptgiro betalen? Ik namelijk niet. En dit is duidelijk een zetfout, er staat namelijk dat het afgeprijsd is van 7 euro, maar ik ga het toch proberen. :D

• KWM
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:17
Nee, ik kon ook niet met acceptgiro betalen. Ik heb er ook een besteld en betaald, levertijd is 17-08-2013. Ben benieuwd :)

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

BLACKfm

Fuck your couch!

Nounou... acceptgiro... we kunnen de 8.50 euro niet ophoesten?
Staat gewoon bij dat het niet kan voor die bestelling. Zal administratief wel te duur zijn.

• PixelShooter
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 26-07 19:08

PixelShooter

Ondertitels zijn net te kort

Heb het gokje toch ook maar even gewaagd, voor 8 euro en een beetje zou het toch mooi zijn. Ik heb betaald met Mastercard, ging perfect. iDeal en al die andere Nederlandse dingen ken ik niet, maar MC zit goed in elkaar dus geen paniek ;)

PixelShooter wijzigde deze reactie 12-08-2013 00:55 (3%)

Niet pessimistisch, maar realistisch!

• WhySoSerious?
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:49
Ik heb er twee besteld en gewoon met acceptgiro betaald.
Geen zin om weer op je geld te wachten als het niet geleverd wordt. :D

• Dabbel
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 27-07 20:27
Ik heb er 2 besteld voor de controllers. Voor dat geld hoef je het niet te laten.

• Jadang
  • Registratie: september 2010
  • Nu online

Jadang

Alles is belast

Bij mij staat echter in de bevestiging dat het bedrag ¤0 bedraagt, kan er denk ik al van uit gaan dat dit een prijsfout is..

We zullen zien wat hier het resultaat van zal zijn.

Edit: Site geeft wel juiste bedrag aan van ¤8,50.

Jadang wijzigde deze reactie 12-08-2013 01:12 (12%)

 rMBP 13" i5/8GB/256GB - Universiteit van Amsterdam

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13:18
Denk dat ze een nulletje vergeten zijn als je kijkt naar de eigenlijke prijs: pricewatch: Microsoft Xbox Controller + Gears of War: Judgment Zwart, Xbox 360

Gears of War vind ik wel leuk en een nieuwe controller is welkom dus zou leuk zijn als ze uitleveren :)

Meessen wijzigde deze reactie 12-08-2013 01:24 (16%)

• Rabie
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 24-03 20:03
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Denk dat het toch niet geleverd gaat worden. Toch maar voor de zekerheid besteld.

• amas
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:31

amas

Law of Nature: Chaos

Ik heb gewoon acceptgiro kunnen selecteren, mn controllers beginnen een beetje te slijten. Deze moet wel voldoen tot November :+

Diablo 3 | Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• Atomsk
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:25

Atomsk

Freeloader ✺

Heb het ook geprobeerd, maar eigenlijk is het zinloos. Tot nu toe annuleerde Bol altijd dit soort prijsfoutjes, dus dat zullen ze deze keer ook wel gaan doen.

Het is alleen nog wachten op een sneu figuur die er 35 besteld, er hierover komt opscheppen + 10 x naar de klantenservice belt "om het zeker te weten". :')

_██_
(ಠ_ృ)

• Appleman
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20:05

Appleman

Mactastic

Ik vind het überhaupt sneu om zo een topic te openen. En ook totaal niet slim. Lijkt mij handiger om 1 te bestellen en pas als hij binnen is te melden dat het daadwerkelijk zo is. Zo heb je er zelf ook nog profijt van want misschien laten ze jou wel profiteren van de fout aangezien het er maar 1 is. Als jij dit topic opent en je laat 300 tweakers dat setje bestellen dan weet ik zeker dat je hem niet krijgt.

Macbook Retina | iPad Mini | iPhone 5S Space Grey | Monster Inspiration | Canon EOS 1100D | PS3 | PS4

• Dekaasboer
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15:13

Dekaasboer

Slr altijd op zak :p

Het is inmiddels alweer aangepast naar 99,99.

En voordat er alweer vragen komen van "wat is mijn recht?" Nou helemaal niks! Dit is overduidelijk een fout en je mag je geld terug krijgen. Meer niet.

Mijn nieuwe projectje: www.werkenbijhetleger.nl

• Draakje5
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:26
quote:
Dekaasboer schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:12:
Het is inmiddels alweer aangepast naar 99,99.

En voordat er alweer vragen komen van "wat is mijn recht?" Nou helemaal niks! Dit is overduidelijk een fout en je mag je geld terug krijgen. Meer niet.
Als de prijs 99,99 behoorde te zijn, mag je mij vertellen waar de fout zit als iets van 6,99 voor 6,49 wordt neergezet. ;) Kan namelijk geen typefout zijn.

• DexterDee
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23-07 23:34

DexterDee

I doubt, therefore I might be

quote:
Draakje5 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:50:
[...]

Als de prijs 99,99 behoorde te zijn, mag je mij vertellen waar de fout zit als iets van 6,99 voor 6,49 wordt neergezet. ;) Kan namelijk geen typefout zijn.
Obvious troll is obvious... Niet elke fout is een typefout. En hoe het gebeurd is, is niet relevant. Bol.com heeft dit artikel niet willens en wetens voor een dergelijk laag bedrag willen verkopen. Het prijsverschil is van dien aard (meer dan 10x zo goedkoop) dat bol.com dit in haar volste recht kan classificeren als een kennelijke fout zoals vermeld in hun algemene voorwaarden. Ze hoeven dit artikel dus absoluut niet uit te leveren voor die prijs, ook niet aan tweakers die moeilijk doen en met hun rechtsbijstandverzekering zwaaien.

Klik hier om mij een DM te sturen

• eagle00789
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:08

eagle00789

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Est. November 2005

prijs is inmiddels hersteld naar 99.99

• appeltaar
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18:42
quote:
Atomsk schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 03:49:
Heb het ook geprobeerd, maar eigenlijk is het zinloos. Tot nu toe annuleerde Bol altijd dit soort prijsfoutjes, dus dat zullen ze deze keer ook wel gaan doen.

Het is alleen nog wachten op een sneu figuur die er 35 besteld, er hierover komt opscheppen + 10 x naar de klantenservice belt "om het zeker te weten". :')
Nee hoor, ik heb weleens gezien dat Bol gewoon levert bij prijsfouten. Geen verkeerde info verstrekken aub.

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19:08
Ik vraag me vooral af hoelang het duurt voordat er een mail binnenkomt met de annulering.

• danielkraak
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20:04
Ik heb gisteren de klantenservice gebeld en die heeft gezegd dat de prijs klopte. Ik heb hiervan een opname.

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:42
quote:
danielkraak schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 10:43:
Ik heb gisteren de klantenservice gebeld en die heeft gezegd dat de prijs klopte. Ik heb hiervan een opname.
Geeft alleen maar aan dat er daar ook idioten werken ;) Aan die opname ga je weinig hebben (moet je daar mensen ook niet over informeren?) . Vrees dat je afgescheept wordt met een kortingsbon of helemaal niets

• Dextertime
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 25-07 14:39
Heb er gister ook 1 besteld onder het mom van; "niet schieten is altijd mis".
Verwacht hem eerlijk gezegd niet, maar in het verleden hebben ze ook foutief geprijste artikelen alsnog geleverd (bij mij met de Synology 412+).
Dit alleen wel na het nodige overleg, in eerste instantie keiharde afwijzing.
Prijverschil was alleen niet zo overduidelijk als nu.

We gaan het zien :)

• Atomsk

Atomsk

Freeloader ✺

quote:
appeltaar schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:36:
[...]

Nee hoor, ik heb weleens gezien dat Bol gewoon levert bij prijsfouten. Geen verkeerde info verstrekken aub.
Dat bewijst niets. Kans is gewoon heel klein dat ze hiermee akkoord gaan, maar droom lekker verder.

_██_
(ಠ_ృ)

• appeltaar
*knip* Probeer eens wat vriendelijker te blijven

gambieter wijzigde deze reactie 12-08-2013 13:04 (85%)

• appeltaar
quote:
Atomsk schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:39:
[...]

Dat bewijst niets. Kans is gewoon heel klein dat ze hiermee akkoord gaan, maar droom lekker verder.
Jouw bewering dat ze 'tot nu toe altijd dit soort prijsfoutjes annuleerden' is gebaseerd op je verwachting. Zoals ik al aangaf, ik heb meerdere malen gezien dat bestellingen t.g.v. overduidelijke prijsfouten door Bol gewoon geleverd werden.

Bovendien heb ik niets om over te dromen, aangezien ik niets heb besteld.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 26-07 15:16

HollovVpo1nt

HD2 noob

quote:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat 99 euro een placeholder is. 99.99 euro is namelijk geen bijzondere prijs voor een dergelijke bundel want Gears+Controller los kost je minder dan 99.99 euro. Ik dacht zelf dat ze een kommaatje verkeerd neergezet hadden en dat de prijs 69,50 had moeten zijn in plaats van 6,95. Je kunt beter 99 euro neerzetten en zeker weten dat je niet weer in de fout zit.

• hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online

hupske

AFCA

Mijn bestelling is ook nog niet veranderd. Bestelstatus; Wordt verwerkt.
Heb zo gevoel dat ze het gewoon gaan leveren anders zal het al wel aangepast zijn denk ik.

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:15
quote:
appeltaar schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:15:
[...]

Jouw bewering dat ze 'tot nu toe altijd dit soort prijsfoutjes annuleerden' is gebaseerd op je verwachting. Zoals ik al aangaf, ik heb meerdere malen gezien dat bestellingen t.g.v. overduidelijke prijsfouten door Bol gewoon geleverd werden.

Ik hoop dat ze het uitleveren, maar ook mijn ervaringen zijn negatief. Ik heb ooit een hardeschijf besteld die overal rond de 400 euro kostte en bij Bol.com 150 euro ongeveer. Ook deze hebben ze geannuleerd helaas. Maar elk geval is weer een ander geval, dus gewoon afwachten en hopen op het beste!

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• Atomsk

Atomsk

Freeloader ✺

quote:
appeltaar schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:15:
[...]

Vergelijkbaar geval: HP Probook wederom goedkoop bij Bol.com werden allemaal geannuleerd. Heb wel eens een 3TB externe HD geleverd gekregen van Bol, die tijdelijk (foutje?) iets van 20-30 euro goedkoper was dan elders. Bij echt grote prijsfouten als deze heb ik het echter nog niet zien gebeuren. Maar goed, niet dat ik er bezwaar tegen heb natuurlijk. :P

_██_
(ಠ_ృ)

• appeltaar
quote:
Atomsk schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:34:
[...]

Vergelijkbaar geval: HP Probook wederom goedkoop bij Bol.com werden allemaal geannuleerd. Heb wel eens een 3TB externe HD geleverd gekregen van Bol, die tijdelijk (foutje?) iets van 20-30 euro goedkoper was dan elders. Bij echt grote prijsfouten als deze heb ik het echter nog niet zien gebeuren. Maar goed, niet dat ik er bezwaar tegen heb natuurlijk. :P
Oftewel je spreekt nu je eigen post van eerder vandaag tegen.
Ook voor jou hoop ik, indien je een bestelling hebt geplaatst, dat je deze geleverd krijgt.

• biesman
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 00:46
Mijn bestelstatus is veranderd van "validatie klantgegevens" naar "wordt verwerkt". Er is nog hoop dus, even afwachten, levering duurt nog een paar dagen. Anders gewoon pech gehad, never shot is always mis 8)7

• HollovVpo1nt
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 26-07 15:16

HollovVpo1nt

HD2 noob

quote:
biesman schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:55:
Mijn bestelstatus is veranderd van "validatie klantgegevens" naar "wordt verwerkt". Er is nog hoop dus, even afwachten, levering duurt nog een paar dagen. Anders gewoon pech gehad, never shot is always mis 8)7
Heb jij toevallig met acceptgiro betaald? Ik heb namelijk met iDeal betaald en daar staat sinds ik besteld heb "wordt verwerkt".

• Richard89
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 27-07 23:12
Was je misschien nieuwe klant? kan me voorstellen dat ze dan nog wel een validatie uitvoeren.

bij mij staat hij vanaf het begin al op wordt verwerkt.

• biesman
Ik had betaald met een bol cadeaukaart (code), had een paar gekocht op marktplaats. De vorige keer dat ik met zo'n cadeaubon afrekende stond er eerst ook "validatie klantgegevens". Waarschijnlijk omdat ik niks heb moeten bijbetalen, dit keer ook niet. Die validatie duurt niet langer dan 1 werkdag, maar goed dat de status veranderd is zegt nog niet alles. De levering is pas over een paar dagen, dus de status "wordt verwerkt" blijf nog wel even staan denk ik, pas de dag voor levering zal er uitsluitsel plaatsvinden gok ik

• Licko
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12:40
Mijn bestelling wordt volgens de bestelpagina 17-8 geleverd ;b betaald met ideal.

Xbox live ID : Sjefske | BF3

• xminator
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:10
quote:
Licko schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:54:
Mijn bestelling wordt volgens de bestelpagina 17-8 geleverd ;b betaald met ideal.
Jij bestelt voor het eerst iets via bol.com/het internet? Dat is een indicatie en zegt (nog) helemaal niets. Kom maar terug als je een track & trace hebt ontvangen.

• Licko
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12:40
Ik kom helemaal niet meer terug in dit topic haha, voor 8 euro ga ik niet moeilijk doen. Zie 't mailtje van bol.com wel verschijnen. Annulering of verzendbevestiging, we zien het wel :)

Xbox live ID : Sjefske | BF3

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:24
Op Budgetgamer zijn er al een aantal mensen waar de bestelling geannuleerd is. http://www.budgetgaming.n...t=81&show=&action=

Ben benieuwd.

Nog een leuke quote uit dat topic:
quote:
Ik haat Tweakers, bleeech.
Zal zeker weten gelogen zijn.
:P

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID: Avioto

• XeNeRgY
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:49

XeNeRgY

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

AFCA

Stond gisterenochtend al op de website. Toen dan ook besteld en tot heden nog geen update of iets ontvangen. Behalve dat het nu 99,95 kost volgens de website:)

XeNeRgY wijzigde deze reactie 12-08-2013 19:28 (19%)

I am the one who knocks....

• Draakje5
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:26
Erg slecht dat ze contactloos bestellingen aan het annuleren zijn bij bol.com.
Toont maar weer eens hoe slecht de service daar is in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Wehkamp waar je netjes per mail informatie kreeg van de klantenservice.

• biesman
Ai, op dat andere forum staan inderdaad al enkele annuleringen (niet op chronologische volgorde). Wat raar dat niemand van de tweakers hier dat nog gemeld heeft... Maar goed, lijkt me sterk dat at random wel en niet geleverd wordt, helaas pindakaas, zo te horen ook geen compensatie, jammer!

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:57
quote:
biesman schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:40:
Ai, op dat andere forum staan inderdaad al enkele annuleringen (niet op chronologische volgorde). Wat raar dat niemand van de tweakers hier dat nog gemeld heeft... Maar goed, lijkt me sterk dat at random wel en niet geleverd wordt, helaas pindakaas, zo te horen ook geen compensatie, jammer!
Misschien waren dat wel mensen die 10 + besteld hebben.
Ik heb nog altijd staan wordt verwerkt, verwachte levertijd 17-08

Cyclonic wijzigde deze reactie 12-08-2013 19:42 (6%)

• biesman
quote:
Cyclonic schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:41:
[...]

Misschien waren dat wel mensen die 10 + besteld hebben.
Haha inderdaad, wij tweakers hebben natuurlijk allemaal netjes 1 besteld 8)7
Trouwens wel best een dildo forum, weer wat gezien vandaag...

• BDHowner
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-07 23:14
Mijne staat ook nog op "wordt verwerkt" (gewoon eentje besteld).

• biesman
De mijne vooralsnog ook, zondagavond besteld.

• androidlover
  • Laatst online: 13:10
ook 1 besteld en wordt ook nog verwerkt. 17-08 beschikbaar.

• draytek2950
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 14:57
*knip* Laat dit svp achterwege

gambieter wijzigde deze reactie 12-08-2013 20:44 (85%)

• HA5H
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-07 23:42
We wachten het af. Heb gisteravond na een poosje nadenken ook eentje besteld en betaalt met iDeal (dacht dan ben ik van dat gedoe af), mocht de boel geannuleerd worden dan krijg ik toch m'n geld terug.

• gebruikershaes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18:55
LOL
quote:
Door User is offline ArmaniGamer (1832 reacties) op 12-08-2013 14:59 ( PM )
Quote:
Mijn bestelling heb ik geplaatst op 10-8-2013 14:21. Vooralsnog wacht ik op de levering.

Echter zou dit geen prijsfout zijn, aldus iemand op tweakers die contact heeft gehad met de klantenservice.
Gepost door: Z dragon op 12-08-2013 14:58

Ik haat Tweakers, bleeech.
Zal zeker weten gelogen zijn.

• biesman
quote:
Typisch zo'n verwend pubertje, dildo forum 8)7

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Sportzomer FTW!

Ipv anderen uit te lachen stel ik voor dat we terug on-topic gaan :)

Teleurgesteld maar toch trots!

• Nostordici
  • Nu online
quote:
gambieter schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:06:
Ipv anderen uit te lachen stel ik voor dat we terug on-topic gaan :)
En nog gefeliciteerd, sorry voor off topic :P
Maar heeft tenminste nog een sociaal nut ;)

• biesman
Iemand hier nog status updates cq annuleringen?

• Ps3gamer91
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 20:01
quote:
[...]

Misschien is er rekening gehouden met een marge en is DAAR een foutje in gekomen ;) Een percentage foutje perhaps?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Geckoo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:44

Geckoo

Good news everyone

@status; bestelling wordt verwerkt.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• DrParanoid
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:43
Status; Wordt verwerkt
Verwacht op: 17-08-2013

• slotjejunior
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:38
Soortgelijke prijsfout meegemaakt met een ander artikel. Werd netjes geleverd met een acceptgiro :)
Was een monitor die normaal bijna 200 kostte en nu voor 6 euro per stuk inclusief verzenden gekomen is.

slotjejunior wijzigde deze reactie 13-08-2013 08:32 (49%)

• AdmiralSnipe
  • Nu online
quote:
slotjejunior schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:30:
Soortgelijke prijsfout meegemaakt met een ander artikel. Werd netjes geleverd met een acceptgiro :)
Was een monitor die normaal bijna 200 kostte en nu voor 6 euro per stuk inclusief verzenden gekomen is.
Was dat ook bij bol??
Een tijdje geleden stond er op bol een mybook thunderbold duo voor 105 euro terwijl de prijs bij andere webshops rond de 400 zat, deze orders zijn toen geanulleerd.

Battlelog: AdmiralSnipe

• slotjejunior
  • Laatst online: 16:38
Jep!

• Johan tb
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 03-07 11:07
De levering zal niet alleen te maken hebben met het verschil in prijs, maar ook met het aantal bestellingen ik bedoel als er maar 50 van zijn besteld zijn ze eerder geneigd hun verlies te nemen dan als het om 5000 (of meer) stuks gaat.

• Nostordici
  • Nu online
Mijn status staat nu op: Wordt verwerkt, levering 17-08-2013. Ik weet alleen niet zeker of mijn bestelling al die tijd al op deze status stond of dat hiervoor een andere status was. Ondanks dat deze aanbieding te mooi is om waar te zijn, ben ik toch nieuwsgierig :P

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 18:50
Same here.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Hier staat de bestelling al sinds moment van bestellen op "wordt verwerkt" met dezelfde leverdatum van 17-08-2013.
Volgens mij is dit de eerste status dus waarschijnlijk stond die van jou daar ook al gelijk op.

• Piggen
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Productpagina geeft nu een prijs van 89,95 en er staat dat het product op voorraad is. Mijn bestelstatus geeft nog steeds ´wordt verwerkt´ en een verwachte leveringsdatum van 17-8. Ben benieuwd.

Edit: Yannick50 hieronder heeft gelijk. Ik keek niet goed.

Piggen wijzigde deze reactie 14-08-2013 00:26 (13%)

• Yannick50
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 19:34
quote:
Piggen schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:50:
Productpagina geeft nu een prijs van 89,95 en er staat dat het product op voorraad is. Mijn bestelstatus geeft nog steeds ´wordt verwerkt´ en een verwachte leveringsdatum van 17-8. Ben benieuwd.
De 89,95 is niet van bol, maar van een partner van hun

• BLACKfm
  • Nu online

BLACKfm

Fuck your couch!

'Vandaag besteld, morgen in huis' had ik intussen toch wel verwacht... als het morgen niet met de post binnen is ga ik er maar van uit dat het feest niet doorgaat.

Tenslotte gisteren voor 23:00 besteld (midden in de nacht), en nog geen verzend-bevestiging of andere mail gehad van bol.com

• BDHowner
quote:
BLACKfm schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 03:13:
'Vandaag besteld, morgen in huis' had ik intussen toch wel verwacht... als het morgen niet met de post binnen is ga ik er maar van uit dat het feest niet doorgaat.

Tenslotte gisteren voor 23:00 besteld (midden in de nacht), en nog geen verzend-bevestiging of andere mail gehad van bol.com
Waar heb jij het over?

Het ding is niet eens op voorraad.

• BLACKfm
  • Nu online

BLACKfm

Fuck your couch!

Als het bij bol.com te bestelling is lijkt het me op voorraad te zijn. Intussen kun je alleen bij een externe partij bestellen.

Gisternacht kon ik gewoon bij bol.com direct bestellen.

http://webcache.googleuse...troller/1004004013497278/

Cache, maar dan met een nog andere prijs.. Staat iig wel een directe bol.com bestelling mogelijkheid bij, zo ook gisternacht.

BLACKfm wijzigde deze reactie 14-08-2013 03:28 (42%)

• BDHowner
quote:
BLACKfm schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 03:24:
Als het bij bol.com te bestelling is lijkt het me op voorraad te zijn. Intussen kun je alleen bij een externe partij bestellen.

Gisternacht kon ik gewoon bij bol.com direct bestellen.

http://webcache.googleuse...troller/1004004013497278/

Cache, maar dan met een nog andere prijs.. Staat iig wel een directe bol.com bestelling mogelijkheid bij, zo ook gisternacht.
Ik kon het ook bestellen, maar hij was zeker niet op voorraad.

• BLACKfm
  • Nu online

BLACKfm

Fuck your couch!

Dan is het my bad :P..

Bij me bevestigingsmail staat 3-5 werkdagen levertijd.

BLACKfm wijzigde deze reactie 14-08-2013 04:17 (56%)

• Robbert_jan
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19:39
Status is inmiddels veranderd naar: Onbekend

Ik wacht met smart op de annuleringsmail ;)

• cpt.skydiver
  • Nu online
quote:
Robbert_jan schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:13:
Status is inmiddels veranderd naar: Onbekend

Ik wacht met smart op de annuleringsmail ;)
Status van de mijne is Geannuleerd. Was te verwachten.

Tweakers 7 userstyle

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Hier ook geannuleerd.

• yorroy
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13:48
Ennn hier ook geannuleerd..
Had met acceptgiro gedaan.

Ik had ook wel verwacht dat het geannuleerd zou worden en snap het ook helemaal van Bol.com
Wel vind ik dat het wel erg vaak fout gaat bij Bol.com met die prijzen.
Overigens heb ik nog geen annuleringsmail gekregen, wat dan wel weer slordig is.

• Zingo
Hier nu ook geannuleerd zonder enige vorm van mail en ruim 3 dagen na bestellen. Was te verwachten, maar ZEER slordig.

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13:05
Geannuleerd, mail kwam net ook binnen.

• androidlover
quote:
Op 11 augustus 2013 heeft u onder bestelnummer 8167567350 het artikel "Gears Of War: Judgment + Draadloze Xbox 360 Controller" besteld.

Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd.

Als uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wordt het betaalde bedrag pas teruggestort nadat alle artikelen uit uw bestelling zijn geleverd.

Betaalmethode: Acceptgiro

Voor bovenstaand(e) artikel(en) komt uw betalingsverplichting te vervallen.

Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,

• Gerubu
  • Laatst online: 15:47
Hiero ook geannuleerd.
Was ook wel te verwachten natuurlijk.
Heb wel even met Bol gebeld dat ik het slordig vind dat ze niet even een mail gestuurd hebben.
Heb daarom wel een tegoedbon van 5 euro gekregen en een excuus voor het ongemak :)
Beter iets al niets zeg ik maar.

• JantjeBr
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-07 01:41
Hier ook geannuleerd.
Zojuist (zoals velen hier waarschijnlijke) de mail binnen gekregen:
*Dubbel*

JantjeBr wijzigde deze reactie 14-08-2013 11:35 (84%)

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Nu is het wachten op de eerste persoon die een klacht indient bij het thuiswinkel waarborg of gaat dreigen met een rechtzaak tegen bol. 8)7

• BounceMeister
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:13
Bij mij was de order geannuleerd ruim voordat ik het mailtje kreeg. Ik zou dat andersom verwachten.

Helaas, maar het was wel erg goedkoop ook. (Hoewel ik me kan voorstellen dat oud Xbox360 spul nu nog gedumpt kan worden, straks wil niemand het meer).

You were disconnected from EA Online (1)

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Sportzomer FTW!

Zullen we de "ik ook" posts maar als een gegeven beschouwen? Iets meer inhoud zou wel fijn zijn :)

Teleurgesteld maar toch trots!

• Robbert_jan
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19:39
Wat mij betreft is de zaak hierbij afgehandeld. Ik zou het erg kinderachtig vinden als mensen naar Thuiswinkel stappen.

• AdmiralSnipe
  • Nu online
quote:
BounceMeister schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:36:
Bij mij was de order geannuleerd ruim voordat ik het mailtje kreeg. Ik zou dat andersom verwachten.

Helaas, maar het was wel erg goedkoop ook. (Hoewel ik me kan voorstellen dat oud Xbox360 spul nu nog gedumpt kan worden, straks wil niemand het meer).
Dit hadden we natuurlijk allemaal wel aan zien komen.
Xbox 360 spullen mogen dan wel goedkoper worden omdat de One eraan komt, maar een spel dat los bij Bol 34,99 kost + een controller voor 6,95 is natuurlijk niet realistisch.

• biesman
quote:
Gerubu schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:34:
Hiero ook geannuleerd.
Was ook wel te verwachten natuurlijk.
Heb wel even met Bol gebeld dat ik het slordig vind dat ze niet even een mail gestuurd hebben.
Heb daarom wel een tegoedbon van 5 euro gekregen en een excuus voor het ongemak :)
Beter iets al niets zeg ik maar.
Heb jij ze helemaal verrot gescholden ofzo of bedreigd met een rechtzaak >:)
Netjes een annuleringsmail gehad, kan Neckermann een puntje aan zuigen. Zag het aankomen, volgende keer meer geluk 8)7

• PixelShooter

PixelShooter

quote:
biesman schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:46:
[...]

Heb jij ze helemaal verrot gescholden ofzo of bedreigd met een rechtzaak >:)
Netjes een annuleringsmail gehad, kan Neckermann een puntje aan zuigen. Zag het aankomen, volgende keer meer geluk 8)7
Exact. Ik heb ook die annuleringsmail gekregen waarin alles stond dat ik moest weten, ook informatie over hoe het nu met m'n geld zat aangezien ik met CC betaald heb. Pas als ze daadwerkelijk iets verzenden, wordt het in rekening gebracht.

Ach ja, je kan maar proberen, zeker? :D

• biesman
quote:
PixelShooter schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Exact. Ik heb ook die annuleringsmail gekregen waarin alles stond dat ik moest weten, ook informatie over het nu met m'n geld zat aangezien ik met CC betaald heb. Pas als ze daadwerkelijk iets verzenden, wordt het in rekening gebracht.

Ben wel van bol gewend dat ze nog gelukkig wel klanten netjes inlichten, de cadeaubonnen waar ik mee betaald had zijn ook meteen weer opgewaardeerd, liggen weer klaar voor de volgende prijsfout 8)7

• HA5H
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-07 23:42
quote:
PixelShooter schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Exact. Ik heb ook die annuleringsmail gekregen waarin alles stond dat ik moest weten, ook informatie over hoe het nu met m'n geld zat aangezien ik met CC betaald heb. Pas als ze daadwerkelijk iets verzenden, wordt het in rekening gebracht.

Hier ook de mail ontvangen, ook zoals de rest zei was dit te verwachten. Had met iDeal betaald en krijg gewoon het geld weer teruggestort dus "Ik vind heulemaal goet, zal noit meer doewn!".

Had wel stiekem gehoopt op een cadeaubon, maar ach.. Viel te proberen toch? :*)

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:53

rimave

rimave.nl

He, verdorie. De bestelling is geannuleerd. Die had ik niet aan zien komen. :9

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Our love doesn't end here, it lives forever on the wings of time.

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:01
Netjes een e-mail van Bol.com gehad, ze hebben geleerd van vorige fouten aangaande de communicatie. Het had wat sneller gekund, maar het is natuurlijk vakantie tijd.

DELL XPS 17, Intel Core i7 2670QM @ 3,1 GHz, 16GB DDR3, 128GB SSD Samsung 830 Series, nVidia GeForce GT 555M 3GB, 120Hz 3D 1920 x 1080 Pixels Display, nVidia 3D Vision Kit | PSN: Oo_Morris_oO

• amas
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:31

amas

Law of Nature: Chaos

Idd een erg nette mail van bol.com waarin ze uitleggen hoe het precies zit. Bijgevoegd is ook een kortingscode van ¤5 op alle games. :)

Diablo 3 | Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• androidlover
Ode aan bol.com!
quote:
U heeft bij ons een ‘Gears Of War: Judgment + Draadloze Xbox 360 Controller’ besteld met bestelnummer 8167567350.

Dit artikel is op onze website voor een te laag bedrag aangeboden, namelijk voor euro 6,49 in plaats van euro 99,99. Helaas was hier sprake van een kennelijke vergissing, zoals wij dat noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal dit artikel niet geleverd worden en is uw bestelling geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Indien u het artikel al heeft betaald via iDEAL, dan wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Heeft u betaald via Maestro of Bancontact/Mister Cash, dan wordt het door u betaalde bedrag binnen drie weken teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.

Uiteraard betreuren wij onze vergissing en willen u graag tegemoetkomen. Daarom bieden wij u een cadeaucode aan ter waarde van euro 4,95, die u kunt inwisselen bij een nieuwe bestelling op onze website*.

Uw code: ---------------------------
Waarde: euro 4,95
Geldig tot en met: 31 augustus 2013
Geldig op: Games

Het inwisselen van deze cadeauboncode werkt als volgt:

Stap 1: kies een artikel dat u wilt bestellen en klik op ‘In winkelwagentje’. Als u meerdere artikelen wilt bestellen, klikt u op ‘Verder winkelen’
Stap 2: vervolgens klikt u op ‘Bestellen’
Stap 3: vul uw inloggegevens in
Stap 4: als nieuwe klant doorloopt u de stappen ‘Adresgegevens’ en ‘Verzendwijze & Cadeauservice’. Wanneer u al klant bent, gaat u rechtstreeks naar ‘Gegevens controleren’
Stap 5: controleer in het volgende scherm uw bestelling
Stap 6: kloppen alle gegevens? Dan gaat u verder door op ‘Naar betalen’ te klikken
Stap 7: kies een betaalmethode
Stap 8: vul in het veld ‘Bol.com cadeaubonnen, cadeaukaarten en/of kortingscode gebruiken’ de code uit deze e-mail in en klik op ‘Toevoegen’

Raadpleeg voor gebruik altijd de cadeaubonvoorwaarden. De cadeaubonvoorwaarden vindt u onderaan op onze site onder ‘Algemene Verkoopvoorwaarden’.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

• Virtual Reality
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 19:53
Bestelling hier ook geannuleerd, net wel een 2e mail ontvangen met een toegoedbon ter compensatie van ¤5 bruikbaar op games :P

• WhySoSerious?
Ja die mail heb ik ook net gekregen met cadeauboncode :)

WhySoSerious? wijzigde deze reactie 14-08-2013 16:09 (16%)

• RaymonK
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online
Zojuist een waardebon ontvangen!
Kan Neckermann wat van leren!

• KeaveXL
  • Laatst online: 20:02
Erg netjes van Bol.com. Dan baal ik achteraf toch wel dat ik deze combi niet 30x heb besteld. Dan had ik namelijk als nog een Xbox One voor 350 Euro kunnen scoren. :+

Macbook :D

• PixelShooter

PixelShooter

quote:
KeaveXL schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:06:
Erg netjes van Bol.com. Dan baal ik achteraf toch wel dat ik deze combi niet 30x heb besteld. Dan had ik namelijk als nog een Xbox One voor 350 Euro kunnen scoren. :+
*Maximaal 1 cadeaubon per account

Iemand moest het zeggen :+

• Zingo
+1 voor Bol.com. Ik had de controler op zich wel nodig voor de PC (ik game tegenwoordig vaak met drie man, dus was de ultieme aanbieding). Maar hier kan ik heel goed mee leven. Erg netjes gedaan van bol!

• WhySoSerious?
Aanschaftips? :+

Als ik de code invoer dan staat er:

Alleen artikelen onder de tab games t.w.v ¤ 4,95 geldig tot 01-09-2013 :)

WhySoSerious? wijzigde deze reactie 14-08-2013 16:15 (77%)

• KeaveXL
  • Laatst online: 20:02
quote:
Er stond laatst een mooie deal online, de nieuweste GoW + controller voor 6,95. Hoef je maar 2 euro bij te betalen! :+

Pixelshooter: 8)

KeaveXL wijzigde deze reactie 14-08-2013 16:13 (3%)

Macbook :D

Pagina: 1 2 Laatste

Populair: Vliegtuig Luchtvaart Crash Smartphones Laptops Google Apple Games Politiek en recht Rusland

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013