Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Alles wat ik niet nodig heb van m'n computer af

Pagina: 1
Acties:

• Athylus
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 11-08-2013
Hey allemaal, ik wil graag mijn computer hebben zoals ik hem heb gekocht. Ik heb alle onderdelen los gekocht en hem zelf in elkaar gezet. Toen is er windows opgezet (waar ik geen disc van heb of iets dergelijks), en toen was mijn computer heel snel.

Ik wil hem graag sneller te maken door weer overnieuw te beginnen. Is er een manier om dit te kunnen doen?

(Ik denk ik post het hier maar want het heeft natuurlijk met m'n harde schijf te maken)

Athylus wijzigde deze reactie 11-08-2013 03:36 (11%)

• Bolletje
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren / BBG-er
quote:
Athylus schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 03:36:
(Ik denk ik post het hier maar want het heeft natuurlijk met m'n harde schijf te maken)
Dat is wel een beetje kortzichtig.

Maar je bedoelt gewoon een herinstallatie? Als in: harde schijf formatteren en opnieuw Windows er op zetten?

Nou, dan doe je dat toch? Of wat is nu precies je vraag?

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13-08 20:41
Als je geen Windows op cd/dvd hebt maar wel een mooie Windows sticker op je pc hebt zitten mag je Windows ook downloaden en branden. Je gebruikt dan de key die op die sticker staat.
Bij een herinstallatie heb je naast Windows ook drivers nodig voor je moederbord en videokaart e.d. anders werkt het niet of nauwelijks. Ook zal je al je programma's en spellen weer opnieuw moeten installeren.

En vergeet niet eerst al je documenten te kopiŽren naar een veilige locatie want anders ben je het na een format c: kwijt.

(Of je pakt gewoon je fresh start image en zet je die terug :P )

Hippocampus wijzigde deze reactie 11-08-2013 04:14 (7%)

• Msel
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 08:53

Msel

...

ASROCK 990FX X3 | AMD FX-8350 | ATI HD 5670 | 8GB DDR3-1333 | SAMSUNG 830-256GB | ADATA S510-64GB | SAMSUNG HD103SI 1TB | SEAGATE ST310005 1TB | WIN7 PRO X64

Pagina: 1

Populair: Gamescom 2014 Gamecontrollers Websites en communities Game-accessoires Smartphones Sony Microsoft Games Besturingssystemen Consoles

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013