Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Serie] De allerslechtste chauffeur van Nederland

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:

• Nivida_intel
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20-11 18:12

Nivida_intel

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Just smile and wave, boys.

http://programma.bnn.nl/data/image/abc_media_image/2013.07/904577615.jpg

Aangezien hier geen topic over was, en graag gedachten wil wisselen. Je kunt dus hier praten over dit programma, maar we houden het uiteraard beschaafd. En uiteraard houden we aan de regeltjes die er zijn.'

Het Programma
Riemen vast en helm op! Het nieuwe seizoen van De Allerslechtste Chauffeur van Nederland komt er aan. In #DACVN maken we ons land een stukje veiliger. We hebben de meest gevreesde automobilisten uit Nederland van de weg gehaald. En niet voor niks! We leren de brokkenpiloten, snelheidsduivels en angsthazen opnieuw autorijden. Of dit van een leien dakje gaat kun je zelf zien.

1ste seizoen
Wie heeft het niet gezien, hoe Pim Ruben aan reed.
Dat persoon werd uitgeroepen tot De Allerslechste Chauffeur van Nederland.

2e seizoen
Shanta, hoewel Iris ook een geschikte kandidaat was. Zij was diegene die de oldtimer aan gort reed

3e seizoen
Error 404 Driver not yet found

Wie word het dit seizoen??
Het aanzetten van hun koplampen vinden ze een bijzondere verrichting, ze schieten in de stress bij het zien van een verkeersdrempel en hun achteruitkijkspiegel gebruiken ze uitsluitend voor het stylen van hun kapsel. De acht kandidaten hebben allemaal hun rijbewijs, maar Joost mag weten hoe ze daar aan gekomen zijn. In een auto-bootcamp wordt bepaald wie de allerslechtste chauffeur van Nederland is, en wie er zoveel vooruitgang boekt dat hij met een spiksplinternieuwe bolide naar huis gaat. Dit zootje ongeregeld wordt, soms zelfs met gevaar voor eigen leven.

Wie bepaalt dat dan
Door middel van een jury, bestaat uit een aantal leden, en die bepalen of een kandidaat zijn rijbewijs terug krijgt.

Nieuw seizoen

De Allerslechtste Chauffeur gaat er vandoor met dé titel. En de chauffeur die de meeste vooruitgang boekt, mag met een auto naar huis! Maar of je daar dit seizoen zo blij mee moet zijn.. De kandidaten zijn zelf verantwoordelijk voor de smetteloze auto. Als dat maar goed gaat!

Vanaf 20 augustus, 20:30 uur op 1!

Castingtapes

Vorige topic:
[Serie] De allerslechtste chauffeur van Nederland

http://2.bp.blogspot.com/-kpxUNrksNGI/ThRq8V8yQ1I/AAAAAAAAA4E/BAEysDHXTpQ/s1600/de%2Ballerslechte%2Bchauffeur%2Bvan%2BNerderland.jpg

Nivida_intel wijzigde deze reactie 30-07-2013 21:06 (3%)

Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave.

• Robtimus
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21-11 21:19

Robtimus

heeft een echte avatar

Psssst... Pim was 2 seizoenen geleden. Vorig jaar was met Iris die in de eerste aflevering al haar auto (en een old timer ;() aan gort reed.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Stanzinist | Vroeger IceManX | system specs

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01:59

Royeboi

Ah, heerlijke televisie. Niet over nadenken, gewoon even lachen. Ik kan me ook voorstellen dat mensen zich hier aan irriteren, maar ik vind sommige dingen best informatief. Ik denk zelf in ieder geval iets bewuster na over deelname in het verkeer. Zouden meer mensen moeten doen.

Misschien is dit nog wel het leukste filmpje (compilatie van Pim) voor de OP:
YouTube: Pim is niet zo slim (part I) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011
YouTube: Pim is niet zo slim (Part II) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011

Royeboi wijzigde deze reactie 30-07-2013 20:54 (12%)
Reden: Deel 2 filmpje toegevoegd.

• Nivida_intel
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 20-11 18:12

Nivida_intel

Just smile and wave, boys.

quote:
Royeboi schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:53:
Ah, heerlijke televisie. Niet over nadenken, gewoon even lachen. Ik kan me ook voorstellen dat mensen zich hier aan irriteren, maar ik vind sommige dingen best informatief. Ik denk zelf in ieder geval iets bewuster na over deelname in het verkeer. Zouden meer mensen moeten doen.

Misschien is dit nog wel het leukste filmpje (compilatie van Pim) voor de OP:
YouTube: Pim is niet zo slim (part I) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011
YouTube: Pim is niet zo slim (Part II) De allerslechtste chauffeur van Nederland 2011
Helaas heeft BNN het eerste seizoen er af gehaald. :(

Nah! Just smile and wave, boys. Smile and wave.

• Whatson
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 05:32

Whatson

Singapore

quote:
Nivida_intel schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:07:
[...]

Helaas heeft BNN het eerste seizoen er af gehaald. :(
*knip*

argro wijzigde deze reactie 04-09-2013 08:41 (27%)

Download GeenStijl en Dumpert voor Windows Phone | Meld je aan als Beta-tester van mijn apps.

• Arnlith
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-11 20:05

Arnlith

PSN ID: Zhalix

En deze geef ik even een bump, aangezien het derde seizoen is begonnen. Wat een briljante start al met iemand die afvalt vanwege een paniekaanval / zenuwinzinking en een moraalridder die het zelf nooit fout heeft :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Krusher

Alizée

Gewoon heerlijke tv, en ze mogen van mij allemaal per direct niet meer de weg op :P

Krusher wijzigde deze reactie 27-08-2013 21:40 (5%)

:+

• Mint
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21-11 15:17
Kunnen ze bij het CBR niet een mogelijkheid implementeren om iedere deelnemer aan dat programma per direct het rijbewijs af te kunnen nemen? Als je ziet dat ze moeten uitwijken met 80km/u, schrikken, het stuur volledig loslaten en niet remmen moet je maar hopen dat je niet bij zo'n stuntpiloot in de auto zit (of toevallig in de buurt loopt)...

Heerlijke tv inderdaad, maar toont wel aan hoe zielig het gesteld is met diverse automobilisten.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 10:47

Quad

Delivered ✓✓

quote:
Krusher schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:40:
Gewoon heerlijke tv, en ze mogen van mij allemaal per direct niet meer de weg op :P
+1!

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓

• Teddy
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 02:04
Wat ik mij dan afvraag, hoe komen die mensen in de eerste instantie aan hun rijbewijs?

www.dprints.nl voor ontwerp en productie van stickers full & monocolor, voor casemods, borden en reclame.

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19-11 21:25
ze zullen wel andere kwaliteiten hebben laten zien aan de examinator....

Mijn paludarium met gifkikkers

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
  • Nu online
Haha lachen ook dat er eentje met de prijs (mini) de opdracht moet gaan doen :D

Flickr

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09:06
Er zijn dus zowaar mensen die denken dat dit allemaal echt is..?

Nickname does not reflect reality

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19-11 21:25
echt of niet, is gewoon leuk vermaak voor de kijker

Mijn paludarium met gifkikkers

• jip_86
  • Nu online
Mag hopen van wel. Zou schandalig zijn als ze die ouders voor een stelletje acteurs op laten draven.
Anders rijden vergelijkbare types zeker wel rond op de weg :X

Flickr

• Quad

Quad

Delivered ✓✓

quote:
Brad Pitt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 01:22:
Jij denkt dat ze daar voor Jan lul daar staan?

• thatsme007
  • Laatst online: 13-10 11:55
Als mijn Oma na al die jaren besluit weer te gaan autorijden zou ik toch echt een aantal rijlessen aanraden. Na zoveel jaar op de zijlijn is de situatie op de weg toch flink veranderd.

Voor diegene die net hun rijbewijs hebben vraag je je toch af waarom het op de dag bij het CBR zo anders ging.

• 124943
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 12:35
Dat deze mensen niet per direct hun rijbewijsverliezen en opnieuw examen moeten doen is een misdaad tegen de mensheid. Vooral die miep die er nu uit is gestapt. Eerst vehiculaire maniak, luisteren naar een dramatisch verhaal, en dan in een soort paniek stuip eruit stappen. Waarna ze doodleuk vermeld dat ze "nu wel rustiger rijdt".

Krankzinnig.

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21-11 15:47
quote:
Brad Pitt schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 01:22:
In seizoen 1 zat een kennis van mijn vrouw. Dus het is zeker wel echt.

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:03
quote:
jip_86 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 01:27:
Mag hopen van wel. Zou schandalig zijn als ze die ouders voor een stelletje acteurs op laten draven.
Anders rijden vergelijkbare types zeker wel rond op de weg :X
Zou eigenlijk wel slim zijn als het CBR bij elke EMG cursus wat van die acteurs op laat draven. Heeft blijkbaar wel effect.

Er zitten er een aantal in die prima kunnen rijden, maar gewoon een paar schakeltjes in hun hoofd missen dat ze met hun gedrag andere mensen in gevaar brengen. Daar heeft dit misschien wel effect op.

De rest van de deelnemers kan gewoon totaal geen auto rijden... Die moeten echt opnieuw lessen.
Als je ziet hoeveel pilonnen en piepschuim dingen er sneuvelen... Dat wil je niet weten hoe dat gaat in een parkeergarage, of als ze in 1 baan moeten blijven op de snelweg.

TheS4ndm4n#1919

• Fly-guy
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 02:16

Fly-guy

quote:
jeka schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:18:
[...]

Echt? :X

Dus die Timo (of hoe die heet) slaat in het echt ook zijn handen voor zijn ogen, met een verwijfde gil en drukt de koppeling in als er iets gebeurt?
Of die miep die de berm in duikt omdat er een vrachtwagen van de andere kant komt (op zijn eigen baan, niets aan de hand)?

Zou bijna nooit meer buiten komen...

• Krusher
  • Niet online

Krusher

Alizée

Ja, het zijn allemaal stuntmannen- en vrouwen :F

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21-11 19:07

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Timo zit ook op het fok forum zag ik. (In een soortgelijk topic)

Last.fm | Code Talks

• Ypho
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 10:04
Dit programma is niet goed voor m'n gezondheid. Ik zit me kapot te ergeren aan de rijkwaliteiten van deze mensen. Al kan ik niet geloven dat die allemaal 100% echt is. Ik geloof best dat deze mensen niet kunnen rijden, maar het zal allemaal wat verergerd worden voor TV.

BTW, zag ik nu gister dat in de belproef Ruben ook een pion net raakte?

• L1nt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 21-11 19:51

L1nt

Nothing is true

quote:
Fly-guy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:57:
[...]

Dus die Timo (of hoe die heet) slaat in het echt ook zijn handen voor zijn ogen, met een verwijfde gil en drukt de koppeling in als er iets gebeurt?
Of die miep die de berm in duikt omdat er een vrachtwagen van de andere kant komt (op zijn eigen baan, niets aan de hand)?

Nooit een bejaard stel tegen gekomen dat de auto meteen in het eerste de beste parkeerplek drukt zodra er iemand achter ze rijdt?
Mij vaak genoeg overkomen....en dan zat ik nog niet eens te drukken :X

Stuk voor stuk zouden ze het rijbewijs moeten afnemen IMHO.

Everything is permitted

• kevin33
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21-11 15:29

kevin33

Welkom in Utopia.

quote:
jeka schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:18:
[...]

Serieus?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 09:54

Orion84

Moderator SF & AK / Frontpage Admin

Fotogenie(k)?

quote:
Teddy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 01:13:
Wat ik mij dan afvraag, hoe komen die mensen in de eerste instantie aan hun rijbewijs?
Ze hebben het ooit wel gekund (in elk geval voldoende voor het papiertje), maar om uiteenlopende redenen niet meer. Echt rijden leer je pas na het behalen van het papiertje en er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom iemand na het behalen van het papiertje alsnog de verkeerde kant uit gaat:

- onzekerheid
- onhandigheid
- angst
- lompheid / slordigheid / asocialiteit

Al die zaken kunnen tijdens het lessen / examen(s) best (nog) onder controle zijn omdat je dan wel regelmatig rijdt en begeleiding hebt. Maar na het halen van het papiertje toch tot problemen leiden. Bijvoorbeeld doordat iemand veel te weinig rijdt (of alleen kleine bekende stukjes), omdat iemand een keer een ongeluk meemaakt, of vanwege het vierde puntje gewoon in de loop der tijd een beroerde rijstijl ontwikkelt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr | 500px

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 21-11 15:47
quote:
Serieus! Misschien word het allemaal wel wat overdreven maar acteurs zijn het zeker niet.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ze pikken er natuurlijk de sappigste fragmenten uit en de stress / opwinding van het meedoen aan zo'n TV show zal ook z'n rol wel spelen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr | 500px

• Krusher
  • Niet online

Krusher

Alizée

Als je niet met stress kan omgaan hoor je niet te rijden..

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Tja het is niet moelijk om op 16 miljoen mensen een paar enorme retards naar voren te halen. Ik zou me alleen kapot schamen als ik zo op tv kwam, die mensen kunnen amper normaal nadenken, dat wil je toch niet op tv aan heel Nederland laten zien?

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik zou trouwens de testjes ook wel willen doen, lijkt mij gewoon heel tof :)

Last.fm | Code Talks

• w4rguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-11 10:50

w4rguy

Junior IT Auditor

Ik moet zeggen, ik lig dubbel om hoe die mensen rijden. Ik rijd zelf ook niet regelmatig maar als ik een goede rit moet maken kan ik het wel (op een naar mijn idee verantwoorde en veilige manier). Ik ben niet de allerbeste chauffeur van nederland, maar alles behalve de allerslechtste.

Wat ik goed vindt aan het programma is dat het ook een ander beeld schetst voor de wegpiraten die niet in het programma zitten. Het helpt enorm om eens een andere wegpiraat bezig te zien en dan na te gaan hoe het er uit ziet als je zelf rijdt. Eén van mijn huisgenoten kijkt het samen met me en hij heeft een redelijk snelle rijstijl. Hij vraagt zich dan ook af hoe hij het zou doen in zo een test :P

Student Information Security Management en All-Round nerd

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:41

AzzKickah

06-CENSORED

Als ik naar dit programma kijk, voel ik precies dezelfde frustratie en ergernis die ik ervaar als ik zelf aan het verkeer deelneem. Soms vraag ik me wel eens af of het wel gezond is om dat programma te kijken, want soms zit ik te schelden op de bank.

Hoe heet die jongen die overduidelijk homo is en telkens z'n handen van het stuur haalt als er ook maar iets gebeurd? (Niet dat het wat uitmaakt dat ie homo is, maar ik weet z'n naam niet). Wat een idioot is dat zeg. Geen woorden voor. Onvoorstelbaar.

En ook allemaal stuk voor stuk lopen schreeuwen als idioten vanaf de kant over hoe de deelnemer het allemaal moet doen. Maar zelf kunnen ze er helemaal geen ruk van.
En dan vanuit de auto terugschreeuwen dat iedereen z'n bek moet houden. Onvoorstelbaar.

Die mensen... Heel verschrikkelijk.

Heerlijk programma :)

AzzKickah wijzigde deze reactie 28-08-2013 12:19 (3%)

"De essentie van sport is dat de snelste wint."

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 20-11 17:41
quote:
w4rguy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:18:
Ik moet zeggen, ik lig dubbel om hoe die mensen rijden. Ik rijd zelf ook niet regelmatig maar als ik een goede rit moet maken kan ik het wel (op een naar mijn idee verantwoorde en veilige manier). Ik ben niet de allerbeste chauffeur van nederland, maar alles behalve de allerslechtste.

Wat ik goed vindt aan het programma is dat het ook een ander beeld schetst voor de wegpiraten die niet in het programma zitten. Het helpt enorm om eens een andere wegpiraat bezig te zien en dan na te gaan hoe het er uit ziet als je zelf rijdt. Eén van mijn huisgenoten kijkt het samen met me en hij heeft een redelijk snelle rijstijl. Hij vraagt zich dan ook af hoe hij het zou doen in zo een test :P
Ik merk door dit programma juist dat wegpiraten daarvoor de noodzakelijke zelfreflectie missen... de meeste denken namelijk van zichzelf dat ze prima rijden en dat het aan de rest van de weggebruikers ligt.

• Krusher
  • Niet online

Krusher

Alizée

quote:
migchiell schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:21:
[...]

Ik merk door dit programma juist dat wegpiraten daarvoor de noodzakelijke zelfreflectie missen... de meeste denken namelijk van zichzelf dat ze prima rijden en dat het aan de rest van de weggebruikers ligt.
Of aan de auto :')

• w4rguy

w4rguy

Junior IT Auditor

quote:
AzzKickah schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:18:

Hoe heet die jongen die overduidelijk homo is en telkens z'n handen van het stuur haalt als er ook maar iets gebeurd? (Niet dat het wat uitmaakt dat ie homo is, maar ik weet z'n naam niet). Wat een idioot is dat zeg. Geen woorden voor. Onvoorstelbaar.
Timo
quote:
migchiell schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:21:
[...]

Bedoel je dan niet juist de deelnemers van het programma? Ik vind die nou niet echt representatief voor de kijkers van het programma (waar ik het over had)

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-11 18:33

Cthulhu

Carpe Noctem

quote:
Fly-guy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:57:
[...]

Dus die Timo (of hoe die heet) slaat in het echt ook zijn handen voor zijn ogen, met een verwijfde gil en drukt de koppeling het gaspedaal in als er iets gebeurt?

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:35
Oh man, ik hoop echt dat ik ze nooit tegenkom op de weg.

Dan kun je nog zo goed opletten zelf, maar als er zo een geval naast of achter je rijdt ben je dus gewoon mooi de pineut...

En wat is handen los en gas intrappen voor schrikrespons?!

• benchMarc
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 10:41
En hier wordt dan TV over gemaakt... Dit soort kansloze acties zie ik ook dagelijks in het verkeer. Hier kan ik alleen maar om janken. Figuren als deze moeten ze per direct hun rijbewijs innemen en nooit meer teruggeven. Als je echt te dom bent om fatsoenlijk te kunnen rijden dan pak je maar de bus en trein. Hoe kunnen zulk soort mensen überhaupt hun rijbewijs gehaald hebben?

• svliegen
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 28-08 12:02
quote:
adyta schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:49:
Kunnen ze bij het CBR niet een mogelijkheid implementeren om iedere deelnemer aan dat programma per direct het rijbewijs af te kunnen nemen? Als je ziet dat ze moeten uitwijken met 80km/u, schrikken, het stuur volledig loslaten en niet remmen moet je maar hopen dat je niet bij zo'n stuntpiloot in de auto zit (of toevallig in de buurt loopt)...

Heerlijke tv inderdaad, maar toont wel aan hoe zielig het gesteld is met diverse automobilisten.
Precies. En het CBR zou ook de betrokken examinatoren onmiddellijk moeten royeren.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Geloof niet dat de examinator altijd schuldig is. Als iemand binnen 2 weken zijn rijbewijs heeft gehaald (spoedcursus) vervolgens anderhalf / 2 jaar niet rijd, kan je dan de examinator het kwalijk nemen?

Last.fm | Code Talks

• Emphyrio1
  • Laatst online: 06-12-2013

Emphyrio1

a happy tweakert

quote:
benchMarc schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:00:
En hier wordt dan TV over gemaakt... Dit soort kansloze acties zie ik ook dagelijks in het verkeer. Hier kan ik alleen maar om janken. Figuren als deze moeten ze per direct hun rijbewijs innemen en nooit meer teruggeven. Als je echt te dom bent om fatsoenlijk te kunnen rijden dan pak je maar de bus en trein. Hoe kunnen zulk soort mensen überhaupt hun rijbewijs gehaald hebben?
In dat geval kunnen nagenoeg alle Belgen hun rijbewijs inleveren. Wat een tergend gebrek aan verkeerskennis zit daar zeg

• kevin33
  • Laatst online: 21-11 15:29

kevin33

Welkom in Utopia.

quote:
svliegen schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:02:
[...]

Precies. En het CBR zou ook de betrokken examinatoren onmiddellijk moeten royeren.
Toen ze hun rijbewijs haalden voldeden ze aan een bepaald eisenpakket, als ze het na de tijd compleet verkeerd doen, kun je het een examinator moeilijk kwalijk nemen.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Voois
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 11-11 19:25
Mooiste moment van de laatste aflevering:
Welk bord is dit:
Wouter: Een boulevard! Rechts de zee, de stippeltjes is het loop pad en die lijn is reling.
Ruben: Zit je me nu in de zeik te nemen?
Wouter: Pfff, nee ik zit je helemaal niet in de zeik te nemen!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

* Orion84 is nu toch wel benieuwd naar welk bord dat was :P

• Bart
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21-11 20:55

Bart

http://theorie.tv/assets/images/verkeersborden/large/L14-Vluchthaven.png

:)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 02:08

heuveltje

KoelkastFilosoof

Moet bekennen dat ik die ook nog nooit gezien had :X

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• Ruerd Jan
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21-11 11:54
Komt met name voor op wegen zonder vluchtstrook. Autowegen dus. Autosnelweg niet zo heel vaak.

• w4rguy

w4rguy

Junior IT Auditor

quote:
heuveltje schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:02:
Moet bekennen dat ik die ook nog nooit gezien had :X
saywut? Vluchthaven was niet zo heel moeilijk.

http://www.brimos.nl/webshop/cms/domainfiles/1/product/173/2120.jpg
Deze kende ik zelf niet. In de uitzending was de streep in het midden een heeeeel stuk korter moet ik zeggen..
quote:
Ruerd Jan schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:05:
Komt met name voor op wegen zonder vluchtstrook. Autowegen dus. Autosnelweg niet zo heel vaak.
Is het niet zo dat een autosnelweg als eis heeft dat er een vluchtstrook langs zit? Dat is toch juist het verschil tussen een autoweg en een autosnelweg :P

w4rguy wijzigde deze reactie 28-08-2013 14:06 (30%)

• Ruerd Jan
quote:
w4rguy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:05:
[...]

[afbeelding]
Deze kende ik zelf niet. In de uitzending was de streep in het midden een heeeeel stuk korter moet ik zeggen..
Dit is toch grensovergang / douane?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat veel mensen slecht rijden is nog niet zo verbazingwekkend, ook die moraalridder en opperwezens die alles aankunnen kom je dagelijks tegen maar ongelofelijk hoe sommige mensen reageren als het fout gaat (handen voor de ogen en niet remmen, deed die pim geloof ik ook steeds een paar seizoenen geleden). Dan ben je gewoon een idioot die niet kan nadenken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Bart
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21-11 20:55

Bart

quote:
Ruerd Jan schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:06:
[...]

In de uitzending zei men dat het gewoon 'stoppen' betekent. Dit was het enige bord wat ik niet kende en ik vond de definitie ook een beetje raar.

Zoeken op 'grensovergang verkeersbord' geeft in ieder geval dit bord als eerste hit dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

quote:
Is het niet zo dat een autosnelweg als eis heeft dat er een vluchtstrook langs zit? Dat is toch juist het verschil tussen een autoweg en een autosnelweg :P
Wanneer de vluchtstrook eveneens een spitsstrook is zie je zulke borden nog wel eens om pechhavens aan te duiden.

• Veldje123
  • Laatst online: 01:49
quote:
Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:15:
Tja het is niet moelijk om op 16 miljoen mensen een paar enorme retards naar voren te halen.
Als je een paar uurtjes rondrijdt op de snelweg of in de grotere steden heb je meer dan genoeg mensen om het programma mee te vullen denk ik. Natuurlijk is het op tv wat overdreven, zoals ongeveer elk programma dat je ziet op tv, maar veel dingen komen mij bekend voor als ik om me heen kijk.

• Ruerd Jan
quote:
Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:09:
[...]

Wanneer de vluchtstrook eveneens een spitsstrook is zie je zulke borden nog wel eens om pechhavens aan te duiden.
True. Die was ik even vergeten. Meeste spitsstroken die ik tegenkom zijn aan de linkerkant.

• w4rguy

w4rguy

Junior IT Auditor

quote:
Ruerd Jan schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:06:
[...]

bijna... Het betekent: "Stoppen!" (F10)
Valt onder de categorie "Overige geboden en verboden"

dus gewoon een stopbord.. alleen zijn wij deze gewend:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/66/Nederlands_verkeersbord_B7.svg/117px-Nederlands_verkeersbord_B7.svg.png
En deze hoort thuis in de bordenserie "voorrang"

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 02:08

heuveltje

KoelkastFilosoof

quote:
[...]

Heb dat ding serieus nog nooit gezien

Is dat bord nieuw ? want rond de N2 (autoweg zonder vluchtstroken bij eindhoven) staan wel veel van deze
http://www.gratisrijbewijsonline.nl/ongevalwet/afbeeldingennl/ongevalwetnl15.JPG

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• thatsme007
  • Laatst online: 13-10 11:55
quote:
w4rguy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:10:
[...]

[afbeelding]
Een raar bord eigenlijk, rond met rode rand is een verbodsbord. Eigenlijk zegt het dus verboden door te rijden o.i.d.

• w4rguy

w4rguy

Junior IT Auditor

quote:
heuveltje schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:11:
[...]

Is dat bord nieuw ? want rond de N2 (autoweg zonder vluchtstroken bij eindhoven) staan wel veel van deze
[afbeelding]
Even opgezocht. Het bord wat jij aanwijst valt weer onder de categorie BB (Bebakening). Terwijl degene die zij aangeven in de show onder de categorie "informatie" (L) valt. Dat zal vast met regeltjes te maken hebben op welke plek ze wat voor borden plaatsen.
quote:
thatsme007 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:15:
[...]

Een raar bord eigenlijk, rond met rode rand is een verbodsbord. Eigenlijk zegt het dus verboden door te rijden o.i.d.
De omschrijving gaf aan dat hij vaak wordt gebruikt in combinatie met een tekst in het bord of onder het bord. "Stop douane" is een veelgebruikte combinatie, of voor tolwegen (die we in Nederland bijna niet kennen, of zelfs helemaal niet(?). Het is dus niet verboden in te rijden .. want uiteindelijk mag je door..

w4rguy wijzigde deze reactie 28-08-2013 14:18 (30%)

• Majin Buu
  • Registratie: april 2005
  • Niet online

Majin Buu

No sh%t, Einstein...

Dacht het bord al te herkennen; vaak gebruikt door verkeersbrigadiers en klaarovers

http://i44.tinypic.com/4lrb7n.jpg

i3 4350 / H81M HDS / 8GB Tactical Tracer / R9 270 OC / FD Core 1000

• Nextron
  • Laatst online: 07:42

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

quote:
w4rguy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:10:
[...]

[afbeelding]
Zoals hierboven aangegeven zul je het stopbord uit de uitzending niet vast langs de weg vinden want de betekenis tussen deze en die van jouw achthoek zijn wel degelijk anders. Bij het ronde bord mag je namelijk niet verder rijden nadat je stil staat zolang het bord zichtbaar is.

Edit: Op de foto hierboven wordt geen RDW-goedgekeurd verkeersregelaar-hesje gedragen. Tsk tsk.

Nextron wijzigde deze reactie 28-08-2013 15:06 (6%)

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• Fly-guy
  • Laatst online: 02:16

Fly-guy

quote:
Cheshire schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
Dacht het bord al te herkennen; vaak gebruikt door verkeersbrigadiers en klaarovers

[afbeelding]
Correct, en betekent ook gewoon stop:
quote:
F10: Stop. In het bord kan worden aangegeven door wie of waarom het bord wordt toegepast
-EDIT- spuit 11 :*)

• epic_gram
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-11 14:42

epic_gram

undercover moderator

Ik vind het nogsteeds een heel goed programma! Volgens mij gaan mensen door zulk soort programma's wel beter rijden. :) Stukje bewustwording

Verder ook heel goed dat ze dit jaar met de prijs moeten gaan rijden, ik had vorige keren wel de indruk dat sommige deelnemers expres slecht reden.

Deze mooie vrouw die vorig jaar de auto won bijvoorbeeld: (gehaald uit het vorige topic :9 )

http://tweakers.net/ext/f/Rb4X883JMjVlTmXjHzEKp12J/medium.png

http://tweakers.net/ext/f/qGkOuT3tVV97n60xahffxyhB/medium.png

Tijdens de finale reed ze opeens perfect door parijs.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• jip_86
  • Nu online
Volgens mij zat die andere gast (broer?) haar toen van de wijs te helpen. Ging zij op een gegeven moment ook niet te keer van houd nou eens je bek dicht ik wil het zelf doen :P

Flickr

• thioz
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21-11 11:39
quote:
benchMarc schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:00:
Inderdaad... dat vraag ik me ook af, hoe kan zo'n complete idioot ooit een uur zonder lompe acties doorstaan hebben

I feel like i've been taking crazy pills

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
epic_gram schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:13:
Ik vind het nogsteeds een heel goed programma! Volgens mij gaan mensen door zulk soort programma's wel beter rijden. :) Stukje bewustwording

Verder ook heel goed dat ze dit jaar met de prijs moeten gaan rijden, ik had vorige keren wel de indruk dat sommige deelnemers expres slecht reden.

Deze mooie vrouw die vorig jaar de auto won bijvoorbeeld: (gehaald uit het vorige topic :9 )

[afbeelding]

[afbeelding]

Tijdens de finale reed ze opeens perfect door parijs.
Tuurlijk, even een showtje opvoeren en dan met een Peugeot (dit jaar een mini) naar huis gaan.

/▌

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 21:43
quote:
heuveltje schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:11:
[...]

[afbeelding]
Op vrijwel elke snelweg met aparte vluchthavens naast de vluchtstrook zie je ze. Vaak om te zorgen dat er toch een uitwijkmogelijkheid is vanaf de spitsstrook.. Vreemd dat je ze nog nooit hebt gezien
Ze staan sowieso op:
A7 in het noorden tussn Heerenveen en Groningen
A2 zuiden rondom Sittard/Born
A50
A28
A73

GAIAjohan wijzigde deze reactie 28-08-2013 17:01 (8%)

Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Vroeger stonden daar volgens mij ook de praatpalen.

/▌

• GAIAjohan
quote:
Marzman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:51:
Vroeger stonden daar volgens mij ook de praatpalen.
Niet per se.. Waar tegenwoordig een spitsstrook is waren dat soort havens voorheen niet..
Tegenwoordig worden ze standaard in elke nieuwe snelweg gedaan, spitsstrook of niet
Op de A73 weet ik wel enkele te noemen:
1 vb:
http://goo.gl/maps/Cm23o

Ik vond trouwens de borden die ze lieten zien van belabberde kwaliteit
Die vluchthavending was enorm lelijk
gevaarlijk kruispunt, was gewoon een x in het bord, geen kruis.. :+

GAIAjohan wijzigde deze reactie 28-08-2013 16:57 (13%)

Forza 4 & Horizon Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Last.fm | Code Talks

• GAIAjohan
quote:
Rijd eens door Gelderland en/of Overijssel.. Omdat ze daar allemaal inhaalverboden op GOW's pleuren en er geen parallelwegen zijn zoals vnmlk in Friesland moet tractoren op de weg, en houden ze alles en iedereen op.
In Limburg zie je ze ook wel, maar daar hebben ze meestal geen inhaalverbod..
N346,N348,N314 enkele voorbeelden waar je ze ziet..
Limburg doe ik ff als voorbeeld de N273..

• epic_gram
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-11 14:42

epic_gram

undercover moderator

quote:
jip_86 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:46:
Volgens mij zat die andere gast (broer?) haar toen van de wijs te helpen. Ging zij op een gegeven moment ook niet te keer van houd nou eens je bek dicht ik wil het zelf doen :P
Ja en die jongen had zelf ook geen rijbewijs, snap niet wat hij daar zat te zeuren haha.

Al met al zijn de chauffeurs dit jaar beter dan die van vorig jaar IMO

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bij mij in de buurt mag de traktor dan op de vluchtstrook. Maar die moeten ze wel hebben dan natuurlijk ;)

Last.fm | Code Talks

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
[...]

[afbeelding]
Hierboven zie je een klaarover met zo'n bordje. Dan is wel duidelijk wat het betekend, zo kon ik hem ook niet meteen plaatsen ;)

/▌

• jip_86
  • Nu online
quote:
GAIAjohan schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:03:
[...]

Rijd eens door Gelderland en/of Overijssel.. Omdat ze daar allemaal inhaalverboden op GOW's pleuren en er geen parallelwegen zijn zoals vnmlk in Friesland moet tractoren op de weg, en houden ze alles en iedereen op.
In Limburg zie je ze ook wel, maar daar hebben ze meestal geen inhaalverbod..
N346,N348,N314 enkele voorbeelden waar je ze ziet..
Limburg doe ik ff als voorbeeld de N273..
Zeeland inderdaad ook, geen parallelweg dus op de weg. http://goo.gl/maps/fIdNz

Flickr

• mkools24
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-11 18:26
quote:
jip_86 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:24:
[...]

Zeeland inderdaad ook, geen parallelweg dus op de weg. http://goo.gl/maps/fIdNz
Ik rij daar wel vaker en op die weg is het een maar een klein stukje, ik dacht komende vanaf de Oesterdam richting Stavenisse van de 1e tot de 2e rotonde dus daar valt het nog wel mee. Bovendien zie je daar ook nog een tractorstrook, al is het maar een klein stukje.

Om je punt duidelijker te maken had je trouwens beter dit stuk kunnen pakken, zelfs de Goolge wagen zit vast :P

http://goo.gl/maps/OVMLi

Maar na die rotonde is het dus weer normaal: http://goo.gl/maps/gh2b3

mkools24 wijzigde deze reactie 28-08-2013 20:28 (34%)

• Xepos
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23:55
Krijgen de kandidaten eigenlijk lessen/trainingen tussen de afleveringen?

• francoski
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21-11 12:00
@Xepos ik hoop het wel

Ik zie het nut trouwens niet echt om de deelnemers die toch al nooit met telefoon rijden, dat toch te laten doen. Laat die lekker inparkeren ofzo.

• Krusher
  • Niet online

Krusher

Alizée

quote:
tjallingk schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:04:
...

Ik zie het nut trouwens niet echt om de deelnemers die toch al nooit met telefoon rijden, dat toch te laten doen.
Gewoon om te laten zien wat er kan gebeuren.

• francoski
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21-11 12:00
quote:
Krusher schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:08:
[...]

Gewoon om te laten zien wat er kan gebeuren.
Ja ~ maar je brengt die mensjes in paniek, en zonder telefoon maken ze er ook een chaos van.

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ja, en de mensen die het vaak doen die rijden vrij simpel langs alle pionnetjes. :')

Last.fm | Code Talks

• Marzman
  • Niet online

Marzman

En stoppen voor het stoplicht.

Het nut is entertaintment.

Marzman wijzigde deze reactie 28-08-2013 21:39 (33%)

/▌

• AlexanderB
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

AlexanderB

I void warranties!

Moet eerlijk zeggen trouwens dat ik die "stop" (Behalve bij de klaarover, goed gezien btw.) nog nooit in Nederland ben tegengekomen..

Wel in het buitenland..

http://www.maxlehmann.ch/wpeuro/wp-content/uploads/2012/08/zoll.png

Maar srsly, de rest van de borden niet kennen is wel echt diep diep triest, die staan overal in NL langs de wegen..

Die vluchthaven staat trouwens meestal met onderbord "over 100m" ofzo, en dan zo'n klein bordje met motorkap open bij de vluchthaven zelf.)

Relax, its only rocket science!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Om 1 of andere reden denk ik in eerste instantie in een flits elke keer aan een vliegveld bij het woord vluchthaven.

• Krusher
  • Niet online

Krusher

Alizée

De ep was weer eens dramatisch slecht, vooral die remproef :X

En Timo.. aggressieve klojo :r

• Quad

Quad

Delivered ✓✓

Timo is een regelrechte baklap.. Klein kind is dat ook.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja wat een ontzettende baby is dat zeg.
Dat ie ook die bal tegen haar aan gooide... naaahhhhhhh :N

• max
  • Niet online

max

Fulltime Zanik-guru

Het is gewoon een relnicht, zal me niets verbazen als die straks het stokje van Gordon bij een of andere vage tv show gaat overnemen. :X

'03 VW Passat 2.8 sixpack | '83 VW Golf 1.1 keukenmixer \o/

- I only love 2 things in life; bacon and bacon.
- Goddamn cellular fuckin' phones!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-11 18:33

Cthulhu

Carpe Noctem

Hij weet nog steeds niet waar het rempedaal zit :X

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• w4rguy

w4rguy

Junior IT Auditor

Toch kreeg ik gister van mijn huisgenoot een kritische vraag en ik vraag me ook wel af hoe dat gaat. Als die mensen het programma verlaten, gaan ze dan ook echt weer rijden? En degene die de trofee wint voor allerslechtste chauffeur van Nederland, krijgt die echt zijn rijbewijs terug? Mag die weer de weg op? En doen ze ook aan nazorg? Degene die écht belabberd rijden (timo, dat oude vrouwtje met haar italiaanse man, die vrouw die hulp van haar man nodig heeft bij alles) krijgen die trainingen tijdens of na het programma? Of helemaal niet?

En misschien nog beter. De chauffeur die de meeste progressie boekt tijdens het programma wint de mini. Maar, degene die de meeste progressie boekt per week mag toch het programma verlaten? Dan zou toch degene die in de eerste week er uit gaat de auto mee moeten krijgen?

So many questions, so little answers...

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
w4rguy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:11:
Toch kreeg ik gister van mijn huisgenoot een kritische vraag en ik vraag me ook wel af hoe dat gaat. Als die mensen het programma verlaten, gaan ze dan ook echt weer rijden? En degene die de trofee wint voor allerslechtste chauffeur van Nederland, krijgt die echt zijn rijbewijs terug? Mag die weer de weg op? En doen ze ook aan nazorg? Degene die écht belabberd rijden (timo, dat oude vrouwtje met haar italiaanse man, die vrouw die hulp van haar man nodig heeft bij alles) krijgen die trainingen tijdens of na het programma? Of helemaal niet?
Je vergeet dat onuitstaanbare verschrikkelijke blonde lach-wijf.
Van die training weet ik verder ook niet.
quote:
En misschien nog beter. De chauffeur die de meeste progressie boekt tijdens het programma wint de mini. Maar, degene die de meeste progressie boekt per week mag toch het programma verlaten? Dan zou toch degene die in de eerste week er uit gaat de auto mee moeten krijgen?

So many questions, so little answers...
Nee, degene die er als 1e uit gaat, heeft bijna helemaal geen progressie gemaakt, want die kon het blijkbaar toch wel al. Degene die het laatst overblijft (Timo, gegarandeerd) die zou dan in principe de meeste vooruitgang geboekt moeten hebben. Maar dat ga ik bij die Timo ten zeerste betwijfelen. Wat een mafklapper is dat.

• RocketKoen
Ze sturen degene naar huis die op dat moment het minste gevaar op de weg is.
Dat wil niet zeggen dat degene die volgende week naar huis moet, beter kan rijden dan degene die ze deze week wegstuurden.

En misschien dat ze de laatste aflevering ofzo iedereen nog terug laten komen. Hoe ging dat vorig jaar? Toen was er toch ook een auto te winnen?

TheS4ndm4n#1919

• Bergie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 01:12

Bergie

Lekker belangrijk...

Rijbewijs zullen ze sowieso weer terugkrijgen lijkt me. Kan me niet voorstellen dat BNN het recht heeft een rijbewijs in te nemen. Het blijft gewoon entertainment he :)

Last.fm | Mijn DVD-collectie | Kawasaki ZX7R

• RocketKoen
quote:
Bergie schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:35:
Rijbewijs zullen ze sowieso weer terugkrijgen lijkt me. Kan me niet voorstellen dat BNN het recht heeft een rijbewijs in te nemen. Het blijft gewoon entertainment he :)
Als iemand bij het CBR meekijkt misschien wel ;)
Ze zeggen wel dat de "winnaar" zijn rijbewijs niet terug krijgt. Kan best dat ze daar mee akkoord moesten gaan. Daar tegenover staat dat er wel een auto te winnen is.

Natuurlijk kan degene die zn rijbewijs inlevert bij BNN, gewoon naar het stadhuis om een nieuwe aan te vragen.

TheS4ndm4n#1919

• Destruction
  • Laatst online: 00:48

Destruction

Automonteur

quote:
RocketKoen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:09:
[...]

Als iemand bij het CBR meekijkt misschien wel ;)
Ze zeggen wel dat de "winnaar" zijn rijbewijs niet terug krijgt. Kan best dat ze daar mee akkoord moesten gaan. Daar tegenover staat dat er wel een auto te winnen is.

Natuurlijk kan degene die zn rijbewijs inlevert bij BNN, gewoon naar het stadhuis om een nieuwe aan te vragen.
Dat dus..

Daarom lijkt het mij intressant om toch ook het CBR erbij te betrekken.. Diego is al rijp voor een EMG (die hij dus ook al te pakken heeft :+), Timo en ook die Mathijs moeten beide nog een rijverbod krijgen voor een fiets, die Mirdin moet je in een theater zetten, panieksfeertje bouwen, die Liesbeth moet haar rijbewijs gaan inleveren en 'haar' Ruud moet hem gaan halen (heeft geen rijbewijs), problem solved! Anita is denk ik de enige die - mits goed begeleid - nog iets zal kunnen bereiken.. En dan heb ik alle 6 prutsers al gehad..

Disagree met het loslaten van Shriejan, z'n laatste oefening verprutste hij nog.. Sowieso stikt dat ventje van de overmoed..

Destruction wijzigde deze reactie 04-09-2013 13:20 (5%)

Seat Cordoba 1.6 '00 | Kom ook gezellig meepraten in #vervoer | You can do things your own way, if it's done just how i say..

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
Destruction schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:19:
[...]

Disagree met het loslaten van Shriejan, z'n laatste oefening verprutste hij nog.. Sowieso stikt dat ventje van de overmoed..
Je zag wel dat ie een stukje bewustwording had na die ene proef. Daar hou ik dan maar aan vast.. :P

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 10:33
Van de andere kant zou je kunnen stellen, dat als het CBR z'n werk goed gedaan had, heel wat van de kandidaten geen kandidaten zouden zijn, omdat ze überhaupt geen rijbewijs horen te krijgen.

Hier staat tekst

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10:58
quote:
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:23:
Van de andere kant zou je kunnen stellen, dat als het CBR z'n werk goed gedaan had, heel wat van de kandidaten geen kandidaten zouden zijn, omdat ze überhaupt geen rijbewijs horen te krijgen.
Klopt, zoals Shriejan haalt hem wel, maar is erna overmoedig geworden.
Maar een Timo of die blonde lachmiep had nooit een rijbewijs mogen hebben. Ik snap namelijk niet hoe je niet kan weten waar een rem zit en toch je examen kan halen...

http://www.twitch.tv/suicyder

• Morrar
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21-11 15:09
Alsof het CBR iets met rijvaardigheid te maken heeft. Het is niet voor niets dat ze heel lang de slagingspercentages koste wat kost niet prijs wilden geven. Gaat een hoop geld in om en de omgang met de rijscholen... Beetje mafiapraktijken, maar goed, ik heb sowieso weinig met die club :+

Maar ik vermoed ook dat de kandidaten er voor op TV nog een schepje bovenop doen 'voor de lol' en om meer kans te maken op de prijs.

Morrar wijzigde deze reactie 04-09-2013 13:35 (19%)

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013