Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• darkmoon66
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11-09-2013
Geachte Tweakers en zijn leden,

Ik ben dus van plan met een bedrag van 100-150 euro per maand een pc te halen, samen met een tv en een ps3 (cod & BF erbij natuurlijk) :)

nou wil ik gewoon gaan voor een lange duur pc,
dwz dat ik dus eigenlijk niet meer wil een pc te hoeven aanschaffen. (a )
Dit brengt mij bij media markt en dan als het gaan om eigenschappen i7-processor ookal word het nog niet behaald..
dit brengt "ons" bij de volgende 2 pc's:
(heel kort)

http://www.mediamarkt.nl/...34,587749.html?langId=-11
+wifi, i7-3770,

http://www.mediamarkt.nl/...34,847299.html?langId=-11
+wifi, i7-4770

of weet iemand een betere, niet alleen prijs/prestatie maar ook daadwerkelijk beter functioneert. :D :9~ _/-\o_

waarom nr.1 of 2? graag even met een bevestiging :) een goed argument gewenst.

Bij voorbaat dank

Met vriendelijke groeten,

Darkmoon

• dbhuis
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21:57

dbhuis

I'm going slightly mad

Eigenlijk zijn ze allebei gewoon slecht voor de prijs. Waarom bouw je niet gewoon een eigen PC? Het is echt niet lastig.

Do you even mechanical?

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
100/150 per maand? Ga je op afbetaling kopen? In dat geval zeg ik; succes, alle keuzes zijn te duur betaald ;)

Cyanide & Happiness - Facebook & Pivacy

• Teun.
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Beide zijn niet zulke goede gaming PC's, je hebt een betere videokaart nodig. Voor dat budget zet je een prachtig exemplaar in elkaar ;) Zulke PC's hebben niet altijd de beste onderdelen en zullen ook niet al te lang meegaan dus. Zet er toch zelf een in elkaar met goede onderdelen.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12:40

TWeaKLeGeND

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
DAA beleid

Lees dit maar eerst even, daarna kunnen we verder praten

@ vorige reageerders: Hij vroeg om een 'desktop' niet om een game pc, ondanks de tv ps3 en 'natuurlijk' cod en bf erbij. Hij wil iets op afbetaling kopen, dan krijg je dus nooit iets met een redelijke prijs/kwaliteit

Argh, troll alert, zo een post neerzetten met de zogenaamde ervaringen in zijn profiel.. right

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 28-07-2013 17:52 (65%)

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:29
Zo'n PC op afbetaling kopen is een van de domste dingen die je kan doen.

Stel je koopt een PC van ¤1200 en je lost elke maand ¤100 af.
Dan ben je 13 maanden bezig met aflossen. Je betaalt gewoon ¤100 extra.

En hoe langer je doet over afbetalen, hoe meer je extra betaalt.

TheS4ndm4n#1919

• c.williams1987
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-09 16:40

c.williams1987

Ik zie dat je net 19 bent en dat je nog naar school gaat. Om een bedrag boven de ¤700,- op afbetaling te kunnen kopen moet je een inkomen van ruim boven de ¤1500,- netto hebben. Wij zijn er in onze winkel mee gestopt, omdat we bijna alleen maar afwijzingen kregen. Heb je daar al rekening mee gehouden? Ik zou het je hoe dan ook op alle mogelijke manieren af willen raden.

edit: typo

c.williams1987 wijzigde deze reactie 28-07-2013 17:53 (3%)

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:29
In zo'n geval kun je misschien je ouders lief aankijken. Dat je het geld bij hun kan lenen.
Of sparen.

TheS4ndm4n#1919

• CptChaos
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CptChaos

It's a kind of magic

Een i7 is in 99,99% van alle gevallen voor desktop gebruik ook nog eens dik overkill. Een i7 heb je echt niet nodig, een i5 volstaat ook en scheelt al gauw een 200 euro in prijs. Een moederbordje van nog geen 100 euro en je hebt alweer 100 euro in de pocket.

[ Spotweb ][ BuG Community ][ Diablo ]

• darkmoon66
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11-09-2013
quote:
TWeaKLeGeND schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:47:
DAA beleid
waarom? ik wil d'r dus alles mee doen, misschien zelfs als ik later op glasvezel zou zitten hosten..
(processor) maar ik heb totaal geen verstand van waarom ze nou tóch altijd zwaar onder presteren, wanneer ze samen komen, terwijl je in principe juist héééééél snel moet zijn toch? maar gewoon niet mogelijk om te zien.. pfheeh ik zie qoudcores met redeleijke videokaart ook genoeg haperen..
Lees dit maar eerst even, daarna kunnen we verder praten
quote:
Heatonme schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:43:
100/150 per maand? Ga je op afbetaling kopen? In dat geval zeg ik; succes, alle keuzes zijn te duur betaald ;)
ja ik weet dat het slecht is, maar ik ben op een punt gekomen dat het voor mij eigenlijk niet mogelijk is om stil te zitten. klopt! ik ben 19!^^ maar heb ook al een jaar geen werk..-_-

-ik moet maar hopen dat ze het aannemen waarom eigenlijk niet, ik betaal toch.. maar dat van minimum inkomen is gewoon belachelijk.. als je ook daadwerkelijk garant kan staan als ik ben :)

voor de rest voor c.williams en de rest,
als ik nou geld had (bv een lening) kon ik ook wel eentje samenstellen en dan van jullie dit vragen :)
maar hoe kan ik aan een lening komen, dat is mijn probleem nu.. (zoek een werk :+ )
hahaha tussentijd gek worden van de stilte! heb toch als burger wel recht op 1 vd 2?
sws omdat ze me geen inkomen geven? me onterecht oppakken, is wel het minste wat de staat voor mij zou kunnen doen O-) |:( :O

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Hoe langer je afbetaald des te meer het kost plus dat je "investering" exponentieel minder waard word. Technologie op afbetaling kopen is echt het slechtste wat je kunt doen.

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB GTX460 OC 1G/2x4096MB Corsair DDR3-1600/Crucial m4 128GB/24" Samsung 245BW Specs

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:32

R0y.

Bananen!!!!

quote:
darkmoon66 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:04:
[...]

[...]

ja ik weet dat het slecht is, maar ik ben op een punt gekomen dat het voor mij eigenlijk niet mogelijk is om stil te zitten. klopt! ik ben 19!^^ maar heb ook al een jaar geen werk..-_-

-ik moet maar hopen dat ze het aannemen waarom eigenlijk niet, ik betaal toch.. maar dat van minimum inkomen is gewoon belachelijk.. als je ook daadwerkelijk garant kan staan als ik ben :)

als ik nou geld had (bv een lening) kon ik ook wel eentje samenstellen en dan van jullie dit vragen :)
maar hoe kan ik aan een lening komen, dat is mijn probleem nu.. (zoek een werk :+ )
hahaha tussentijd gek worden van de stilte! heb toch als burger wel recht op 1 vd 2?
sws omdat ze me geen inkomen geven? me onterecht oppakken, is wel het minste wat de staat voor mij zou kunnen doen O-) |:( :O
Hoe kan je voor zo iets de MM verzekeren dat je betaald, als je geen inkomen hebt? Iedereen kan zeggen ik betaal toch ;) Ik vind het best normaal dat ze het niet accepteren. Zo gaan bedrijven op hun bek..
Als je mooie leuke spullen wilt hebben, moet je er ook wat voor doen imo.

Maar goed, ik zou persoonlijk sparen en zelf iets in elkaar zetten ;)

R0y. wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:13 (3%)

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Het is niet mogelijk om stil te zitten nee, dus zoek je werk.. als je zogenaamd zo goed garant kan staan voor de afbetaling, dan heb je geen koop op afbetaling nodig. Je hebt totaal geen kennis en hebt blijkbaar geen zin om conform de richtlijnen hier op tweakers te handelen.

'Ik wil alles doen' is niet wat die DAA link van je vraagt.

En nee, je hebt als burger geen recht op een tv ps3 en games, en een i7 om 'alles mee te doen'

Een dualcore e6760 met 2gb ram 160gb hdd van 50 euro van marktplaats heb je tegenwoordig misschien 'recht' op.

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:12 (24%)

• Heatonme
  • Niet online
quote:
ik ben 19!^^ maar heb ook al een jaar geen werk..-_-
Hoe kom je er dan met je goede verstand bij dat jij dit wel even kan kopen?
quote:
Pardon? Ik denk dat jij eerst maar eens moet leren werken.

Cyanide & Happiness - Facebook & Pivacy

• ToyotaMR2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:47
Ik zou niet inzien waarom jij op 19 jarige leeftijd een lening zou moeten aanvragen/krijgen.
Alleen maar omdat je 'niet stil wilt zitten'. Ga iets doen dan.
Je gaat me niet wijsmaken dat je helemaal geen werk kunt vinden.

¤1200,- + (want ook nog een TV, etc etc.) uitgeven, wat je niet hebt, aan eigenlijk pure luxe.
Is niet tof, niet verstandig, niet slim...

Begin eerst maar eens met werken ;)

• digital_ownage
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 12-09 21:24
Ik raad je sterk af om een ps3, tv ÉN een game PC te halen.
Ik denk dat je met jouw financiële situatie het beste af bent met een ps4, cheap ass game pc zodat de wat oudere spellen die niet op de ps4 kunnen op de pc gespeeld kunnen worden. Dan neem je nog een 1080P TV/monitor en een goedkoop 2ehands monitorrietje. Je sluit je PC aan, aan de tv/monitor en de 2e hands monitor. Als ik me niet vergis heb je van die hdmi switches waarmee je dus je PS4 kan switchen aan je monitor/tv zodat je niet constant stekkers loopt te verwisselen.
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed¤ 75,70¤ 75,70
1ASRock FM2A75 PRO4-M¤ 56,50¤ 56,50
1EVGA GeForce GTX 650 Ti 1GB¤ 108,60¤ 108,60
1Toshiba DT01ACA050, 500GB¤ 42,-¤ 42,-
1Fractal Design Core 1000¤ 27,80¤ 27,80
1Sharkoon USB 3.0 Frontpanel¤ 12,-¤ 12,-
1Antec VP350P¤ 34,45¤ 34,45
1Plextor PX-128M5S 128GB¤ 82,30¤ 82,30
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal¤ 439,35

Daar neem je een xbox 360 controller bij voor de pc, kost maar 30 euro en speelt erg fijn: pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wired Controller Zwart
Nu heb je nog een goed scherm nodig, daarvoor gebruik je deze: pricewatch: LG IPS237L Zwart In het geval je hier liever een tv voor wil kan ik je niet verder helpen.
Als goedkope monitor neem je deze dan bijvoorbeeld voor 15 euro: V&A aangeboden: 2x Acer AL1715 (17", 12ms, D-sub) (1x is genoeg, meer kan je ook niet aansluiten geloof ik) dan heb je nog genoeg scherm zodat je kan tekstverwerken enz en de pc kan gebruiken tijdens het gebruik van de ps4.

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Respect voor digital_ownage voor het geven van advies (waar toch niks mee gedaan word) maar wel tof dat je de moeite neemt ;-)

• digital_ownage
quote:
TWeaKLeGeND schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:15:
Respect voor digital_ownage voor het geven van advies (waar toch niks mee gedaan word) maar wel tof dat je de moeite neemt ;-)
Ja dank je, eigenlijk zou de TS gestenigd moeten worden wegens zijn openingspost, maar je kan niet alles hebben he.

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Ik vermoed dat TS net uit de gevangenis komt (hij heeft het over onterecht opgepakt worden) en binnen de muren niet veel heeft kunnen nadenken over zijn toekomst.

Met alle respect dus TS, prioriteiten prioriteiten prioriteiten, je hebt nog een lang leven voor je (hopelijk) begin er nu alvast aan!

Als je gewoon een pc nodig hebt, je hebt serieus prima machientjes voor voorlopig tot je wel werk hebt etc, voor 50-75 euro. Een tweedehands PS3 en TV heb je ook wel voor 300 euro (dus over 2 maanden als je 150 euro per maand opzij kan leggen die je nu voor afbetaling wil gebruiken). Snap dat iedereen wel eens wil kunnen gamen. Maar seriously, prioriteiten!!

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:22 (37%)

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:23
quote:
darkmoon66 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:39:
Geachte Tweakers en zijn leden,

Ik ben dus van plan met een bedrag van 100-150 euro per maand een pc te halen, samen met een tv en een ps3 (cod & BF erbij natuurlijk) :)
Even rekenen, PC zal zo'n 400 zijn, TV ook en reken voor de PS 500. Is 400+400+500=1300EUR.
Met mogelijkheid tot betalen van 150EUR per maand is dat 1300/150= bijna 9 maanden het geld opsparen en dan kun je het uitgeven ;) Dit kun je versnellen door gewoon te gaan werken.

Of bijvoorbeeld, betreffende de PC, elke maand één of 2 onderdelen halen tot je alles compleet hebt.

En betreffende prioriteiten:
Nummer 1: werk
Nummer 2: met beetje geld een simpel PC'tje regelen
Nummer 3 tot 100: vul zelf maar in
Nummer 101: iets dat ook maar in de richting van gamen gaat.

En betreffende rechten:
Er is geen enkele wet die je recht geeft op een computer van ¤1000
Of op een PS4
Er is geen recht op werk
Je kunt hooguit hopen dat je misschien in aanmerking komt voor een beetje uitkering voor op het moment, waar je ook niet altijd recht op hebt

ShitHappens wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:28 (26%)

• ToyotaMR2
quote:
TWeaKLeGeND schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:20:
Ik vermoed dat TS net uit de gevangenis komt (hij heeft het over onterecht opgepakt worden) en binnen de muren niet veel heeft kunnen nadenken over zijn toekomst.
Daar had hij daar anders genoeg tijd voor.
Maar... als hij nu eindelijk vrij is, dan hoeft hij toch niet meer stil te zitten?

Wellicht is een ander topic handiger voor je. Hulp, advies, raad vragen omtrent je leven/toekomst ipv hoe werk ik mezelf dieper in de shit door allerlei afbetalingen/leningen aan te gaan.

Gewoon werk zoeken (landbouw/kassen/schoonmaak ..) is mijn beste advies. En ver weg blijven van afbetalingen/leningen.

"gedwongen keuze" ook echt :D

ToyotaMR2 wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:25 (3%)

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Dat was ook sarcastisch/verwijtend bedoeld ToyotaMR2 :P

• xares
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13:16
Ik snap sowieso niet waarom de Mediamarkt etc. dit aanbieden.

Als iemand een PC niet direct kan kopen zonder lening dan is de kans ook groot dat vroeg of laat de lening niet afbetaald gaat worden.

• Bluepenguin
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Ik wil me niet bemoeien met iemands persoonlijke omstandigheden, maar heb je (gezien jouw inkomen) op dit moment niet meer aan een goede pc uit de Tweakers V&A? http://tweakers.net/categ...2MDILeksiC1WMkqWilRKbYWAA en blader eens rustig of er iets bij zit voor je.

Het zijn uiteraard 2e hands computers, maar zoals iemand hierboven al zei, er is bijna niets dat zo snel in waarde achteruit gaat als computerhardware. Je kunt dus voor niet al te veel geld een erg goede game-pc kopen. Gaat misschien niet 5 jaar mee zoals bij een nieuwe computer, maar je hebt wel voor een jaar of 3 (bij wijze van spreken) een goed apparaat. En tegen een stuk minder geld.

P.S. als je toch mijn mening zou willen weten: je neemt denk ik nogal een gok op het moment dat je nu dure spullen aanschaft, en niet zeker bent (want de arbeidsmarkt is in NL niet erg ruim op het moment) of je in het komende jaar een baan krijgt.
Misschien heb je familieleden met een eigen bedrijf die je op weg kunnen helpen, paar uren per week meehelpen in hun bedrijf, zoiets doet het altijd goed op je CV.

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

• digital_ownage
quote:
TWeaKLeGeND schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:20:

Met alle respect dus TS, prioriteiten prioriteiten prioriteiten, je hebt nog een lang leven voor je (hopelijk) begin er nu alvast aan!

Als je gewoon een pc nodig hebt, je hebt serieus prima machientjes voor voorlopig tot je wel werk hebt etc, voor 50-75 euro. Een tweedehands PS3 en TV heb je ook wel voor 300 euro (dus over 2 maanden als je 150 euro per maand opzij kan leggen die je nu voor afbetaling wil gebruiken). Snap dat iedereen wel eens wil kunnen gamen. Maar seriously, prioriteiten!!
Ach, zo ver denk ik niet. Je zou 'm eerst kunnen laten trouwen en 'm daarna een vakantie naar Dubai kunnen geven. Vanuit daar geef je 'm een kamelentocht door de Arabische Emiraten. Op het moment je in zo'n primitief bergdorpje bent aangekomen zorg je dat 4 gidsen en 1 vrouw beweren dat de TS de ene vrouw verkracht heeft. (Pas als 4 mannen in de Arabische Emiraten getuigen zijn van een verkrachting, of de verkrachter zelf heeft toegegeven is de verkrachter schuldig)
Omdat de TS dan 1. Schuldig is aan seks buiten het huwelijk. 2. Volgens de wetten een verkrachter is en 3. In een primitief bergdorpje is, is de kans groot dat hij gestenigd kan worden.

Ontopic:
Deze PC is een erg goed alternatief voor mijn wenslijst PC'tje: V&A aangeboden: Budget GamePC Hier kan je makkelijk 320 op bieden.

digital_ownage wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:30 (6%)

• ToyotaMR2
Van behulpzaam naar ... :')

• OmeJoyo
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:28
Overigens kan ik je als Ex-mediamarkt medewerker vertellen dat als je geen inkomen hebt je ook geen afbetaling krijgt. Dat terzijde ben je hier al genoeg "terecht" gewezen.

Verder de pc's uit de topicstart zijn simpelweg veel te duur en dat is zonde van je geld.

Koop een 2e hands tv in de eerste maand, een 2e hands PC in de 2e en een 2e hands PS3 in de derde maand.

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Haha, en met een verkeerd beeld van VAE blijkbaar.

TS, het is bijna een feit dat geen enkele respectabele winkel je een lening gaat aanbieden, die werken allemaal via bedrijven die inkomsten en bkr checks doen, dus zie maar wat je met de rest van het advies hier doet ;)

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:32

R0y.

Bananen!!!!

Volgens mij is het punt nu wel gemaakt ;)

move along people nothing to see here.

R0y. wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:34 (35%)

• digital_ownage
Volgens mij is mijn advies nog steeds het beste. Leen wat geld van je ouders, of vraag of ze je het gunnen.
quote:
digital_ownage schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:14:
Ik raad je sterk af om een ps3, tv ÉN een game PC te halen.
Ik denk dat je met jouw financiële situatie het beste af bent met een ps4, cheap ass game pc zodat de wat oudere spellen die niet op de ps4 kunnen op de pc gespeeld kunnen worden. Dan neem je nog een 1080P TV/monitor en een goedkoop 2ehands monitorrietje. Je sluit je PC aan, aan de tv/monitor en de 2e hands monitor. Als ik me niet vergis heb je van die hdmi switches waarmee je dus je PS4 kan switchen aan je monitor/tv zodat je niet constant stekkers loopt te verwisselen.
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed¤ 75,70¤ 75,70
1ASRock FM2A75 PRO4-M¤ 56,50¤ 56,50
1EVGA GeForce GTX 650 Ti 1GB¤ 108,60¤ 108,60
1Toshiba DT01ACA050, 500GB¤ 42,-¤ 42,-
1Fractal Design Core 1000¤ 27,80¤ 27,80
1Sharkoon USB 3.0 Frontpanel¤ 12,-¤ 12,-
1Antec VP350P¤ 34,45¤ 34,45
1Plextor PX-128M5S 128GB¤ 82,30¤ 82,30
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal¤ 439,35

Daar neem je een xbox 360 controller bij voor de pc, kost maar 30 euro en speelt erg fijn: pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wired Controller Zwart
Nu heb je nog een goed scherm nodig, daarvoor gebruik je deze: pricewatch: LG IPS237L Zwart In het geval je hier liever een tv voor wil kan ik je niet verder helpen.
Als goedkope monitor neem je deze dan bijvoorbeeld voor 15 euro: V&A aangeboden: 2x Acer AL1715 (17", 12ms, D-sub) (1x is genoeg, meer kan je ook niet aansluiten geloof ik) dan heb je nog genoeg scherm zodat je kan tekstverwerken enz en de pc kan gebruiken tijdens het gebruik van de ps4.

• ToyotaMR2
quote:
digital_ownage schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:34:
Volgens mij is mijn advies nog steeds het beste. Leen wat geld van je ouders, of vraag of ze je het gunnen.
Durf ik te betwijfelen.
Werken voor je geld is beter.

Dan zouden die jonge pikkies met geld van papa en bijbehorende auto's van ¤50k+ zich ook anders gedragen.

ToyotaMR2 wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:42 (16%)

• digital_ownage
quote:
ToyotaMR2 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:39:
[...]

Durf ik te betwijfelen.
Werken voor je geld is beter.

Dan zouden die jonge pikkies met geld van papa en bijbehorende auto's van ¤50k+ zich ook anders gedragen.
hahahaha ja
Maar in het geval de TS het geld heeft he.

• ShitHappens
Kennelijk niet genoeg om te overwegen om zelfs een pc van 1k op afbetaling te gaan kopen... Investeren in een spaarrekening zou een betere stap zijn (op voorwaarde dat TS een bankrekening heeft uiteraard, anders wordt het alsnog lastig)

Maar met zoveel ervaring op diverse gebieden, op professioneel niveau, zou het toch helemaal niet moeilijk moeten kunnen zijn om werk te vinden?

ShitHappens wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:54 (46%)

• we_are_borg
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

we_are_borg

You will Comply

Als ik de TS was zou ik eerst maar even voor werk gaan zorgen en niet te kieskeurig zijn als je gezond ben. De PC, PS3 en TV is later een zorg zonder werk kan je toch nergens geld lenen zet het idee maar uit je hoofd.Studiefinanciering er voor gebruiken klinkt leuk maar dan kom je later wel weer achter, als je dit heb.

Luister wat andere voor mij al zeiden eerst werk dan de rest.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:15
Sinds het hele economische gezeur krijg je alleen nog een lening als je het ook gewoon normaal zou kunnen betalen. Als je geen geld hebt of een vaste baan krijg je geen lening.

PC | Motor

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22-06 20:41
quote:
[b]TWeaKLeGeND schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:47:

Argh, troll alert, zo een post neerzetten met de zogenaamde ervaringen in zijn profiel.. right
... geboren 1994, opleiding mavo??? heeft hij op vijfjarige leeftijd het mavodiploma gehaald? :? O-)

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

Dat merkte ik ook op ja maar dat zal wel een foutje zijn

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:54 (41%)

• ShitHappens
Er zijn nog scholen die zichzelf nog mavo mogen noemen ;)

Maar: al zou hij mavo gedaan hebben. Betekent waarschijnlijk nu nog kwalificatieplichtig, met een MBO opleiding bezig waardoor met dat beetje stufi gespaard kan worden?

ShitHappens wijzigde deze reactie 28-07-2013 18:56 (4%)

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
Jullie rekenen gaat er ook niet op vooruit volgens mij.

2013-1994= 19 jaar, zoals ook eerder in dit topic is vermeld. Vanaf je 12/13e ga je naar het VO, dus de MAVO kan in al die tijd al lang en breed afgerond zijn.

<!-- Lege ruimte te huur -->

• ShitHappens
Aan de opmerking van Tens te zien gaat hij ervan uit dat de term mavo reeds uitgestorven is door het vormen van het vmbo.

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22-06 20:41
quote:
ShitHappens schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:56:
Er zijn nog scholen die zichzelf nog mavo mogen noemen ;)
Oops, dat wist ik niet.

• TWeaKLeGeND

TWeaKLeGeND

quote:
sypie schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:56:
Jullie rekenen gaat er ook niet op vooruit volgens mij.

2013-1994= 19 jaar, zoals ook eerder in dit topic is vermeld. Vanaf je 12/13e ga je naar het VO, dus de MAVO kan in al die tijd al lang en breed afgerond zijn.
Mavo bestaat sinds 1999 niet meer (fusie vbo + mavo naar vmbo in niveau 1-4) is waar hij op doelde, de meeste mensen van 19 weten niet eens wat mavo is

TWeaKLeGeND wijzigde deze reactie 28-07-2013 19:49 (4%)

• Arnlith
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:09

Arnlith

PSN ID: Zhalix

quote:
TWeaKLeGeND schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:48:
[...]

Mavo bestaat sinds 1999 niet meer (fusie vbo + mavo naar vmbo in niveau 1-4) is waar hij op doelde, de meeste mensen van 19 weten niet eens wat mavo is
Mavo bestaat in sommige gevallen nog wel na 1999, maar wat vaker voorkomt is dat vmbo scholen zich mavo scholen noemen ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren / BBG-er
Ik weet niet wat men bezielde, maar dit topic staat in DAA en ging oorspronkelijk over de aanschaf van een systeem. Niet over het afsluiten van een lening, de leeftijd van de topicstarter of het opleidingsniveau.

Dit topic is zo ontspoord dat ik hem op slot zet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneAsus

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013