Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Gekke Ur
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 17-08 12:43
Beste tweakers & modjes,

Ik heb gistermiddag een deal gesloten met mhoogewerf voor de koop van een core i7 3930k. Na het overmaken van de helft van het geld heb ik echter niets meer van deze persoon gehoord! :( op zijn profiel staan nu al 8 negatieve beoordelingen van een aantal andere tweakers die ook geld hebben overgemaakt maar verder niets meer van deze persoon hebben gehoord..

Vriendelijk verzoek aan de moderators om de gegevens van deze persoon NIET weg te gooien en de activiteiten van zijn account zoals ip adres, woonadres, etc niet te verwijderen!

Ik hoop dat anderen dit topic vinden en zich hier melden, zal dit topic ook bij mijn review zetten.

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:29
Een meneer uit groningen?

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• baronruud
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 23:48
Zozo, 3 dagen geregistreerd en al 9 negatieve V&A beoordelingen in 2 dgn!
Das duidelijk...

baronruud wijzigde deze reactie 10-07-2013 18:54 (10%)

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
quote:
Gekke Ur schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 18:40:
Vriendelijk verzoek aan de moderators om de gegevens van deze persoon NIET weg te gooien en de activiteiten van zijn account zoals ip adres, woonadres, etc niet te verwijderen!
Hoezo denk je dat we dat zouden verwijderen? Dat het voor de meeste gebruikers niet meer zichtbaar is wil niet zeggen dat niemand het meer kan zien.
De gebruiker is in ieder geval gebanned en gevraagd om uitleg.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Kan wel gemerged worden met: JohanBor Internetoplichting Vraag en Aanbod

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Gekke Ur
Zijn rekeningnummer heb ik ook gecheckt, staat geen melding bij op politie.nl: 685487245
Ik hoop vanavond zijn naw gegevens te bemachtigen!

• Gekke Ur
quote:
FlipFluitketel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 18:56:
[...]

De gebruiker is in ieder geval gebanned en gevraagd om uitleg.
Krijgen wij de eventuele 'uitleg' van deze persoon ook teruggekoppeld?

• Gekke Ur
quote:
Nee Apeldoorn volgens wat er onder de add stond.. Niet om zn adres gevraagd, i know stom! Les geleerd!

• Rob59
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
Een adres is meestal niet zo betrouwbaar bij zulke figuren.

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20:09

M2M

medicijnman

Bij geen beoordelingen altijd face 2 face een afspraak maken. En zeker argwaan hebben als er een 50/50 deal besproken wordt...

-_-

• Gekke Ur
quote:
M2M schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:34:
Bij geen beoordelingen altijd face 2 face een afspraak maken. En zeker argwaan hebben als er een 50/50 deal besproken wordt...
Tsjaa t 50/50 deal was mijn eigen voorstel! Anders was ik nu ¤250 lichter geweest ipv ¤125..

• Rene Brand
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08-10 13:35
Had zijn rekening nummer ook nagekeken, en inderdaad van de ING.
Zielig, dit soort, en zal zeker nog een keer opduiken, onder een andere naam, en natuurlijk Marktplaats.
Met zijn IP adres is hij toch zeker wel te achterhalen.

Rene Brand

• WhizzCat
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12-10 21:31

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Helaas, een IP adres is hoe dan ook niet betrouwbaar en je hebt er niks aan :) Het is niet alsof je daarmee geregistreerd bent bij een overheidsinstantie zoals b.v. bij de Belastingdienst.

VW lief O+ | Pavel is ook lief O+
#bsmfh @ irc.tweakers.net! | De BSMFH Wiki! | Assume makes an Ass out of u and me

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20:09

M2M

medicijnman

Gewoon aangifte doen. via een rekeningnummer kan de politie in ieder geval NAW gegevens achterhalen.

-_-

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
quote:
Gekke Ur schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:26:
[...]

Krijgen wij de eventuele 'uitleg' van deze persoon ook teruggekoppeld?
Als ie al met uitleg komt krijgen de personen die iets van hem gekocht hebben over het algemeen bericht ja. Maar als het echt een oplichter is verwacht ik geen uitleg.

offtopic:
Gebruik aub de edit-knop ipv meerdere posts achter elkaar te doen. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• P. Herz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22:14
ik heb wel een adres van deze persoon gekregen. echter is het idd te betwijvelen of dit adres wel de woning is waar de persoon woont.

(ben ook slachtoffer van zijn oplichterij)

P. Herz wijzigde deze reactie 10-07-2013 20:55 (34%)

• -Venom-
  • Laatst online: 21:14
Ook mij heeft ie dan te pakken... zucht... nog vantevoren zijn rekeningnummer nagekeken bleek niets aan de hand te zijn dus geld al overgemaakt...

Wordt vrees ik een duur grapje... al heb ik wel al contact gehad met mijn rechtsbijstand.
Straks eens aangifte doen als ik thuis ben.

Aankomende week heb ik vakantie.. wil best een ritje apeldoorn gaan maken eens kijken of hij daar woont :(

-Venom- wijzigde deze reactie 10-07-2013 20:50 (16%)

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
quote:
P. Herz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:43:
ik heb wel een adres van deze persoon gekregen. echter is het idd te betwijvelen of dit adres wel de woning is waar de persoon woont.

(ben ook slachtoffer van zijn oplichterij)

adres wat mij gegeven is:
Haal die gegevens aub even weg (persoonsgegevens willen we hier niet zien). Zoals je zelf al zegt, waarschijnlijk is het niet eens zijn adres.

• P. Herz
quote:
FlipFluitketel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:50:
[...]

Haal die gegevens aub even weg (persoonsgegevens willen we hier niet zien). Zoals je zelf al zegt, waarschijnlijk is het niet eens zijn adres.
ok sorry,
nouja heb zijn naam opgezocht op facebook en er is wel een michiel hoogewerf die in apeldoorn woont.

• Rob59
  • Niet online
Oplichters zijn erg goed in namen opzoeken.

• Gekke Ur
Heb ondertussen van twee medetweakers, het zelfde adres doorgestuurd gekregen.
Ik ga mijn bank mailen met een verzoek om de NAW gegevens bij het rekeningnummer aan mij te geven.
Dan met die gegevens aangifte doen.
Rechtsbijstand bellen.
Incassobureautje erop zetten :)

• AtleX
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
Gekke Ur schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:10:
Ik ga mijn bank mailen met een verzoek om de NAW gegevens bij het rekeningnummer aan mij te geven.
Mogen ze niet. ;)
quote:
Dan met die gegevens aangifte doen.
Kan je met alleen het rekeningnummer ook doen. :)

AlexKamsteeg.nl - Automotive Photography

• P. Herz
je kan ook iemand die goed is met computers vragen of die het IP kan achterhalen. als dit geen proxy is dan en het komt overeen met het adres wat hij/zij gegeven heeft dan zou je een poging kunnen wagen door er langs te gaan lijkt mij

• Gekke Ur
quote:
AtleX schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:12:
[...]

Mogen ze niet. ;)

[...]

Kan je met alleen het rekeningnummer ook doen. :)
http://www.juridischkenni...igde-van-bankrekening.htm

Blijkbaar dus wel :)

• pcgek
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:24

pcgek

FP ProMod

Focus op de lezer.

Laat iemand met een ING rekening even 1 cent overmaken,volgens mij komen dan de echte gegevens tevoorschijn. Als naam kun je gewoon iets van opgelicht invullen.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• Floppus
  • Laatst online: 00:22

Floppus

Adviseur

OL you need!

Het gegeven adres was per Mei 2013 te huur. Zaken als namen en adressen vragen hebben ook weinig zin. Het enige dat telt is het rekeningnummer: als die niet klopt krijgt de oplichter zijn geld niet. Helaas blijft het zo dat er altijd iemand gedupeerd moet zijn voor een rekeningnummer gemarkeerd staat...

Interessant is inderdaad welke naam de rekening teruggeeft bij gebruik van ING. Voor het openen van een rekening is nog steeds een identiteitsbewijs nodig, en de tenaamstelling kan je niet kiezen. (Bedrijf is ander verhaal, maar dan zijn persoonsgegevens elders gelogd).

Ik kan de vinger er niet opleggen, maar ik ben 95% zeker dat het hier om een oude bekende gaat...

Ik wil iedereen aanraden te verzamelen op http://www.opgeletopinternet.nl. Daar hebben ze een mooi systeem om alle gedupeerden te verzamelen en op de hoogte te houden. Ook is er een stappenplan met aangifte en brief naar de bank (om rekening te blokkeren).

Uiteraard verzamelen ook wij gegevens, dus wie meer informatie heeft: va@tweakers.net
Persoonsgegevens kunnen wij niet aan gebruikers afstaan, maar de politie heeft een aanvraagformulier voor gegevens en daar werken wij uiteraard altijd vlot aan mee.

Floppus wijzigde deze reactie 10-07-2013 21:50 (50%)

ERP, CRM, Financieel systeem of wat voor datasysteem ook: word een superheld

• Droid86
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Krijg bij het rekening nr via ing deze melding
Rek nr: 685487245

Er is een probleem met het rekeningnummer. Dit wordt nog niet herkend. Onze excuses voor het ongemak. Meer informatie

• Floppus

Floppus

Adviseur

OL you need!

Hmmmm, wellicht dat iemand die eerder al overgeboekt heeft (via ING) even kan kijken welke naam er bij de rekening staat.

Omzetten naar IBAN gaat, en dat is een live database. De rekening bestaat dus wel degelijk.
NL56INGB0685487245

Het IP Adres geeft wel omgeving Apeldoorn als meest waarschijnlijke locatie.

Floppus wijzigde deze reactie 10-07-2013 21:33 (46%)

• Rob59
  • Niet online
Een oude bekende met rekeningnummer dat nog niet bekend was. Nu wel.
De 1 cent overmaak methode met uiteraard wat opmerkingen erbij die wat alarmbellen laten afgaan bij wat aftappen is een manier om banken wakker te schudden.

• pcgek

pcgek

FP ProMod

Focus op de lezer.

Het gaat iig wel om een ING rekening:

Weergave gegevens voor rekeningnummer
Rekeningnummer:
685487245
IBAN:
NL56INGB0685487245

edit:
@hieronder

Zet maar neer :)

pcgek wijzigde deze reactie 10-07-2013 21:34 (13%)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• P. Herz
hij gaf mij ook nog een abn amro rekening. mocht iemand daar in geinteresseerd zijn

• Rob59
  • Niet online
quote:
P. Herz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:33:
hij gaf mij ook nog een abn amro rekening. mocht iemand daar in geinteresseerd zijn
Ik kan wel 1 cent overmaken met zelfde bank, stuur maar in DM.

• P. Herz
quote:
Rob59 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:37:
[...]

Ik kan wel 1 cent overmaken met zelfde bank, stuur maar in DM.
had me vergist sorry. was iemand anders die met 2 rekeningen aan kwam zetten.

• Rob59
  • Niet online
quote:
P. Herz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:42:
[...]

had me vergist sorry. was iemand anders die met 2 rekeningen aan kwam zetten.
Dat soort vergissingen moet je voor oppassen.

• Gekke Ur
zn secundaire email adres volgens outlook is pv*****@gmail.com misschien modders die dit bekend voorkomt?

• Floppus

Floppus

Adviseur

OL you need!

Stuur svp even het volledige adres per DM / naar va@tweakers.net :)

• ykp
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22:57
quote:
Floppus schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:27:
Hmmmm, wellicht dat iemand die eerder al overgeboekt heeft (via ING) even kan kijken welke naam er bij de rekening staat.
Ik heb geld via ING overgemaakt, bij de ING is hij bekend als 'Hr M J F Hoogewerf'.

• pcgek

pcgek

FP ProMod

Focus op de lezer.

Naam klopt dus.Is er geen adres tevoorschijn gekomen?

• ykp
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22:57
quote:
pcgek schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 22:13:
Naam klopt dus.Is er geen adres tevoorschijn gekomen?
Nee helaas niet.

• Gekke Ur
Heeft er iemand toevallig een telefoonnummer van hem gekregen? Kan die persoon dat even naar mij PMmen?

• Floppus

Floppus

Adviseur

OL you need!

Ik wil nogmaals oproepen dat mensen een topic openen op opgeletopinternet.nl en het stappenplan volgen. Hoe sneller en meer mensen dat doen, hoe sneller het rekeningnummer melding zal geven op mijnpolitie en hoe sneller de rekening mogelijke geblokkeerd wordt.

• Webdog
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 00:44
Ik heb hem ook een DM gestuurd om geheugen en een SSD af te halen.
Hij stond pas enkele dagen geregistreerd op tweakers, dan ga je geen geld overmaken.
Nooit iets van deze persoon terug gehoord of gezien.
Hij heeft die spullen nooit gehad.

• poema
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22-10 13:21
Er zal vast wel een reden voor zijn maar ik heb nooit begrepen dat iemand met een splinternieuwe account of 0 forumreacties advertenties mag plaatsen in v&a.

• Floppus

Floppus

Adviseur

OL you need!

Dat is hier niet de discussie; dan mag je de moeite nemen om de tig topics waar dat is behandeld door te nemen.

• Patientzero
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16-10 22:14
quote:
poema schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 06:07:
Er zal vast wel een reden voor zijn maar ik heb nooit begrepen dat iemand met een splinternieuwe account of 0 forumreacties advertenties mag plaatsen in v&a.
Heeft toch geen zin, activatie bij tijd of hoeveelheid posts. beide zo gedaan met wat geduld.

Daarom dus geld overmaken via paypal, dan heb je dit gezeur niet of minder.. althans je krijgt je centen terug.

• Floppus

Floppus

Adviseur

OL you need!

• VmanS
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 14-10 19:12
Ik zou de 4770k van deze kerel overnemen, maar kreeg dit terug:

hij staat nu gereserveerd
hoor vandaag of die tweaker langs komt
zo niet laat ik het gelijk weten

Mvg

Michel

Wat ik megavreemd vind. Nu had ik wel aangegeven dat ik hem wou komen ophalen dus misschien dat hij er zich op die manier vanaf wou maken.

Heb uiteindelijk dus niet overgemaakt of verloren, maar wilde toch even mijn contact met hem erbij vermelden.

VmanS wijzigde deze reactie 11-07-2013 14:52 (14%)

• bardi-1
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:34

bardi-1

Cryptomania

quote:
VmanS schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:44:
Ik zou de 4770k van deze kerel overnemen, maar kreeg dit terug:

hij staat nu gereserveerd
hoor vandaag of die tweaker langs komt
zo niet laat ik het gelijk weten

Mvg

Michel

Wat ik megavreemd vind. Nu had ik wel aangegeven dat ik hem wou komen ophalen dus misschien dat hij er zich op die manier vanaf wou maken.

Heb uiteindelijk dus niet overgemaakt of verloren, maar wilde toch even mijn contact met hem erbij vermelden.
Typische tekst voor een oplichter.

• Gekke Ur
quote:
Ik zal mij vanavond aansluiten op dit forum, inclussief aangifte etc etc.
Mijn bank is nu bezig met een procedure om de beste man aan te schrijven met het vriendelijke verzoek het geld terug te boeken. Dit gaat hij natuurlijk niet doen, waarop ik zijn adres gegevens krijg.
Overigens heb ik van meerdere tweakers het zelfde adres in Apeldoorn toegestuurd gekregen. Dus ik heb het vermoeden dat dit mogelijk wel klopt.

Op FB is een Michel Hoogewerf te vinden uit Apeldoorn, de beste man had zijn profiel niet goed afgeschermd waardoor ik zijn posts kon lezen. Hij gaf eind maart aan dat hij binnenkort ging verhuizen naar een nieuw huis in Apeldoorn, nu blijkt uit kadasterdata gevonden door een andere tweaker dat het opgegeven adres pas sinds eind mei verhuurt is. Mijn innerlijke detective zegt dus: nou dat adres zou best wel eens kunnen kloppen en het zou de moeite nog wel lonen om langs te gaan.

Verder wil ik alle betrokkenen die geld naar hem hebben overgemaakt vragen vooral WEL AANGIFTE te doen en zich aan te sluiten op het hier boven genoemde forum topic op opgeletopinternet.nl!

Samen staan we sterk, lets kick some ass (figuurlijk natuurlijk anders denken mensen dat ik aanzet tot haat of Michel basshing en dat willen we natuurlijk niet ;) )

• pcgek

pcgek

FP ProMod

Focus op de lezer.

Volgens mij is het zoals Floppes ook al aangeeft. Oplichter heeft de nodige ervaring en zal wel gebruik maken van een ander zijn bankrekening,die er uiteindelijk ook vanaf weet. Lijkt me sterk dat het hier om een beginneling gaat.

pcgek wijzigde deze reactie 11-07-2013 17:44 (13%)

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:34

ciris

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
Gekke Ur schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:44:
[...]

Tsjaa t 50/50 deal was mijn eigen voorstel! Anders was ik nu ¤250 lichter geweest ipv ¤125..
Een 3930K voor 250 euro. Dan ben je toch wel ietwat naïef als er dan geen lampje gaat branden. De beste bescherming tegen dit soort gasten is nog altijd je gezond verstand

http://31gaming.nl

• Gekke Ur
quote:
ciris schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:02:
[...]

Een 3930K voor 250 euro. Dan ben je toch wel ietwat naïef als er dan geen lampje gaat branden. De beste bescherming tegen dit soort gasten is nog altijd je gezond verstand
Aaah daar istie dan, tromgeroffel! CAPTAIN HINDSIGHT! Je zal je wel heel goed voelen nu je zo een ongelofelijk belangrijke bijdrage hebt geleverd aan dit topic!

• jorrit91
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22-10 14:03
Hoewel ik het heel makkelijk vind om alles wat jij wel weet, en een ander wellicht niet, naief te noemen, ben ik het in dit geval wel een beetje met Ciris eens. 250 voor een processor van 506 euro is niet realistisch. Dit is dan een wake up call voor de topic starter, want in veel gevallen blijkt het gewoon op te gaan: 'als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.' Verder hoop ik dat die gore galbak gepakt wordt, het is mij ook al overkomen, een keer met 600 zelfs, doet mij denken aan deze meme;) -dat killen dan misschien:P

• -Venom-
  • Laatst online: 21:14
Inmiddels ook aangifte gedaan en contact opgenomen met de bank.. ben benieuwd..
Ik hoop niet dat ik de best man ooit tegenkom voor zijn eigen bestwil :( :(

• Floppus

Floppus

Adviseur

OL you need!

Hoewel het natuurlijk goed is als mensen elkaar tips geven over waar op te letten is het niet de plaats hier om dat aan te kaarten. Een zeer gunstige prijs is één van de hoofdkenmerken omdat snelheid geboden is om veel contacten te leggen voor een rekening / account bekend staat, ik denk dat dat bij TS / gedupeerden wel doorgekomen is.

Als iemand aanvullingen heeft voor het tips topic, dan natuurlijk altijd graag. Maar hier gaat het even om deze zaak, het is gebeurd, er zijn gedupeerden en dat is vervelend genoeg. Zout in de wonde is niet echt nodig :)

Floppus wijzigde deze reactie 11-07-2013 20:51 (3%)

• dennisvalk
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 16:30
Klein tipje wat ik altijd doe: maak een afspraak om het product op te halen (danwel werkend wilt zien). Als je niet afgepoeierd wordt met smoesjes en je mag thuis langskomen, is de kans weer kleiner dat je opgelicht gaat worden. Vertrouw je het genoeg dan overstappen op "kan helaas toch niet langskomen, wil je hem alsnog opsturen/geld overmaken/enz?". Geeft mij in ieder geval meer vertrouwen als je langs mag komen om op te halen danwel beslissen om toch niet over te gaan voor een deal.

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:37
NVM

nooberke wijzigde deze reactie 12-07-2013 11:24 (115%)

• w0utje89
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:55
de laatste tijd zijn er sowieso meer oplichters actief op V&A.
lijkt erop dat ze tweakers hebben gevonden. ik ben zelf op zoek naar een iphone, nou dat is pas lachen om een goedkoop en serieus aanbod te vinden.
V&A aangeboden: Apple iPhone 4S 32GB Wit
ook al aangegeven met meld misbruik, reactie gekregen dat hij was verwerkt, staat er nog steeds op :)
degene daarvoor was toevallig voor werk in zeeland (terwijl hij in deventer woonde), zou pas na een paar weken kunnen. ik had geen haast dus vond dat prima, haalde ik hem wel in deventer op, nooit meer wat gehoord..

• Floppus

Floppus

Adviseur

OL you need!

Allereerst gaat dit topic over een heel ander geval, en ten tweede: waar zijn je bewijzen?
Nu ben ik even gaan kijken, en zie ik in communicatie een verdachte naam, dus blokkeer ik het, maar zonder enige aanwijzingen anders dan dat iemand in een uithoek zit (ja, je gelooft het niet, maar daar wonen / werken ook mensen...) dan wat wil je dan?

Het is inderdaad zo dat er op dit moment een piek is; zoals ieder jaar begin van de vakantie - blijkbaar vinden oplichters ook dat ze recht hebben op vakantiegeld. Dat is trouwens niet alleen hier, die piek zie je overal (helaas)

Anyway, dit is er niet het topic voor - dan krijg je alleen maar verwarring van door elkaar lopende dingen waarbij niemand meer weet wie wat waar.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013