Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

http://nl.pcmweb.s3-eu-west-1.amazonaws.com/thumbnails/580/c7219/htc_one_x.jpg

http://www.htcone.nl/wp-content/uploads/2013/05/htc-one-x-zoe-blink-feed-update.jpg

Dit topic is om het updaten / problemen met de update te bespreken voor de HTC OneX. De update zorgt voor de nieuwere Android 4.2.2 versie en Sense 5 met als nieuwtje onder andere Blinkfeed.

Heb je de update probleemloos binnen, dan kun je terecht in [HTC One X] Ervaringen & Discussie - Deel 2.

Het bericht op de frontpage nieuws: HTC begint uitrol van Android 4.2.2 en Sense 5 voor HTC One X

Android 4.2.2

De leukste wijzigingen van Android 2.2 zijn de daydream functie (dagdromen) en het aanpasbare lockscreen. HTC heeft met Sense 5 ook nog Blinkfeed geÔntroduceerd.
Daydream (Dagdromen)
De functie gebruik je als je je toestel ineen dock zet, oplaad of een combinatie daarvan. Je bereikt de functie als je gaat naar het menu >Weergave, gebaren en knoppen>Dagdromen / Daydreams. Druk op [menu] om aan te geven wanneer je het wilt gebruiken.

DagdromenKeuze dagdroom
Daar selecteer je wat je wilt zien, ik heb hier gekozen voor Google Play: Battery Widget Reborn (BETA) en als je toestel dan aan de lader ligt dan krijg ik bijvoorbeeld het onderstaande te zien, een van plaats verspringende batterijindicator;

Daydream

Er zijn uiteraard nog veel meer dingen die je kunt kiezen, zoek in de Play store naar "daydream"
Aanpasbaar lockscreen
Wat ook nieuw is is het aanpasbare lockscreen. Je komt er door in het menu te kiezen voor >Aanpassen>Blokkeerschermstijl en daar is de meest rechtse [Widget].
Er zijn veel mogelijkheden waarbij Google Play: DashClock Widget een handige is, daar zijn veel extensies voor. Ik heb in dit voorbeeld gekozen voor batterijindicator, aantal ongelezen mails en agenda meldingen(1). Je kunt de meldingen ook "uitrekken" om meer informatie te zien (2)

(1)Lockscreen Widget (2)Dashclock uitgeklapt

Uiteraard zijn er veel meer widgets die je kunt laten zien op je lockscreen.

Lockscreen widgets
Blinkfeed
Hieronder een filmpje van de HTX One met Sense 5 om een indruk te krijgen.

Blinkfeed kun je ook uitzetten in het menu onder [Aanpassen-]>[Beginscherm aanpassen].

Blinkfeed keuzescherm

janvanduschoten wijzigde deze reactie 20-08-2013 20:54 (88%)

De tijd gaat een stuk sneller tegenwoordig. Vroeger was het nu hooguit dinsdag.

• Crazymonkey
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:19

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Voorlopig alleen nog maar CID HTC_032, nog niks voor HTC_E11....

• BramT
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 18:34

BramT

Rule #1

Ik vraag waarschijnlijk naar de bekende weg, maar doe het hier toch maar even aangezien ik waarschijnlijk niet de enige ben die n.a.v. het frontpage-nieuws deze vraag heeft.

Is het mogelijk om de officiŽle OTA te downloaden en op een stock (niet-rooted) device te installeren (via een update.zip oid)? Of moet je echt wachten tot je 'm OTA krijgt?

* BramT gaat weer naarstig op zoek naar z'n geduld.... moet hier toch ergens liggen......

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• musicfreak
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 27-08 14:22
quote:
Crazymonkey schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:51:
Voorlopig alleen nog maar CID HTC_032, nog niks voor HTC_E11....
Is dit het nummer wat onder Serienummer van het apparaat staat? Ik heb nl. de Duitse Vodafone versie, beginnend met HT23WW...

• J0YR1D3R
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
quote:
musicfreak schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:01:
[...]

Is dit het nummer wat onder Serienummer van het apparaat staat? Ik heb nl. de Duitse Vodafone versie, beginnend met HT23WW...
Nee, dat is niet het serienummer maar het zogenaamde CID :) Kun je eenvoudig uitlezen zonder root met bijvoorbeeld CID Getter.

Website

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:05

Zorian

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Addicted to music

quote:
BramT schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:02:
Ik vraag waarschijnlijk naar de bekende weg, maar doe het hier toch maar even aangezien ik waarschijnlijk niet de enige ben die n.a.v. het frontpage-nieuws deze vraag heeft.

Is het mogelijk om de officiŽle OTA te downloaden en op een stock (niet-rooted) device te installeren (via een update.zip oid)? Of moet je echt wachten tot je 'm OTA krijgt?

* BramT gaat weer naarstig op zoek naar z'n geduld.... moet hier toch ergens liggen......
Ja dat kan. Mits je CID compatibel is.

I always wonder why birds choose to stay in the same place when they can fly anywhere on the earth, then I ask myself the same question.
I can HasWell? | Tweety <3

• msnguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-08 03:54
Via Custom ROM geflashed op mijn One X. Eerste ervaringen met Sense 5 en 4.2 zijn zeer positief! WŠt een vloeiende interface! Geen 3D flip meer in stock launcher (god thanks!) en de nieuwe gallerij app is super! Ook zijn de toggles in je drop-down echt heerlijk!

Ja, ik ben fan. Hopelijk voor de non-flashers dat ze snel deze update mogen downloaden.

• _Christiaan_
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 27-08 08:19

_Christiaan_

Master of SOG

Voordat ik ga updaten, wacht ik eerst even de ervaringen af. Ik heb in het verleden mijn One X een keer ge-udpate, waarna ik een paar maanden met brakke wifi heb gezeten, totdat de volgende update het weer had gefixt.

NOSIG

• Rhapsody
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:01

Rhapsody

Pruttel

Volgens AndroidWorld zijn er nog geen berichten van mensen in Nederland die de update al binnen hebben.

In Metal We Trust

• Xymox
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:51

Xymox

Determinism rulez !

quote:
J0YR1D3R schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:31:
[...]

Nee, dat is niet het serienummer maar het zogenaamde CID :) Kun je eenvoudig uitlezen zonder root met bijvoorbeeld CID Getter.
App geÔnstalleerd.

Ik zie staan : ro.boot.cid = HTC_E11

Hoe kan je zien welke firmware download compatibel is met de CID?

Bijv die op XDA : OTA_ENDEAVOR_U_JB_50_S_HTC_Europe_4.18. 401.2-3.20.401.3

*** Systeem specs Dell XPS 17 ***

• Zorian

Zorian

Addicted to music

quote:
Xymox schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

App geÔnstalleerd.

Ik zie staan : ro.boot.cid = HTC_E11

Hoe kan je zien welke firmware download compatibel is met de CID?

Bijv die op XDA : OTA_ENDEAVOR_U_JB_50_S_HTC_Europe_4.18. 401.2-3.20.401.3
Dan heb je dezelfde, internationale WWE CID als ik heb en kan je die gewoon flashen. Je toestel is dus niet branded. :)

I always wonder why birds choose to stay in the same place when they can fly anywhere on the earth, then I ask myself the same question.

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:27
Lekker een beetje ongeduldig afwachten op de update. Ben erg benieuwd. Op de HTC One van m'n moeder was ik positief verrast over Sense 5 terwijl ik normaal van de OASP roms ben. Gonna give this one a go :)

• BramT

BramT

Rule #1

quote:
Zorean schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:47:
[...]

Dan heb je dezelfde, internationale WWE CID als ik heb en kan je die gewoon flashen. Je toestel is dus niet branded. :)
Hier (ook E_11) lukte me het anders niet. Heb de zip als update.zip op de SD gezet maar zodra ik de recovery open krijg ik een groot rood uitroepteken (deze)...

• Xymox
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:51

Xymox

Determinism rulez !

Is er een verschil tussen de OTA update en die vanuit HBOOT?

(wordt bij recovery HBOOT de instellingen gewist?)

*** Systeem specs Dell XPS 17 ***

• Zorian

Zorian

Addicted to music

quote:
BramT schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:16:
[...]

Hier (ook E_11) lukte me het anders niet. Heb de zip als update.zip op de SD gezet maar zodra ik de recovery open krijg ik een groot rood uitroepteken (deze)...
Op dat punt moet je vol+ en power indrukken, daarna kies je voor Update from en dan selecteer je de zip.
Zorg ervoor dat je hem van tevoren op de telefoon hebt gezet.
Zet hem niet in een mapje maar in de root, dus direct zodra je de SD opent.

Doe dit op eigen risico trouwens, ik zag deze methode ergens staan en zou niet weten of het volledig klopt daar ik mijn telefoon rooted heb en ik gewoon een custom rom draai.

Zorian wijzigde deze reactie 20-08-2013 16:12 (13%)

• BramT

BramT

Rule #1

Hmm... Krijg alsnog een CID error. Raar. Zal thuis 's kijken of ik de juiste zip heb. Hier op het werk zag ik E_11 wel in het updatescript staan.

Er staat overigens "update from external storage" en "update from internal storage". Ik kan geen bestand/zip selecteren. Bij external storage krijg ik dus de CID-error. Bij internal kan hij (logisch) niks vinden.

Vanavond 's lekker verder knutselen. Binnenkort toch naar de One :)

• Zyron
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:03
Heb een custom ROM nu. Blinkfeed lijkt me interessant maar in hoeverre is het customizable? Iemand een prachtige uitgebreide handleiding?

• musicfreak
quote:
J0YR1D3R schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:31:
[...]

Aha. Ik vrees dat ik nog even moet wachten, mijn CID is VODAP102...

• BramT

BramT

Rule #1

Hier staat een handleiding voor je je niet-geroote telefoon kan updaten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=44771589

Werkt op de volgende CID's: "00000000" , "11111111" , "22222222" , "33333333" , "44444444" , "55555555" , "66666666" , "77777777" , "88888888" , "99999999" , "HTC__001" , "HTC__E11" , "HTC__203" , "HTC__Y13" , "HTC__102" , "HTC__405" , "HTC__304" , "HTC__A07" , "HTC__016" , "HTC__032" , "HTC__M27"

Je moet alleen wel even bootloader unlocken (daarna weer gewoon te locken).

Overige info uit die thread:
- Bovenstaande manier is het enige wat tot nu mogelijk is.
- Een RUU (update .exe) zou mogelijk zijn, maar is nog niet uit/beschikbaar.
- Verder zit er niks anders op tot wachten dus (op de RUU of de OTA).
- Of... je gooit er helemaal een custom ROM op natuurlijk.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De topicstart heb ik aangepast met de wijzigingen van Android 4.2.2 en Sense 5 met wat screenshots.

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:04

prutser001

ME3 - Silence81

Zit nu elke dag wel 3 keer op 'check for updates' te drukken... waarom moet dit nou weer zo lang duren...

Asus z87 Deluxe, Intel 4770K, 2 x R9 290X CFX, 16GB DDR3 2400, Samsung Evo 840 250GB, 4 x 2TB Seagate SSHD, CM 550

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:48

Deathchant

Don't intend. Do!

ja duurt lang ja :) Maar waar ik nog niks over kan vinden (Jan had wel al o pmijn FP-post gereageerd), is of blinkfeed echt volledig uit te schakelen is, of "slechts" move-baar naar een ander homescreen....

Canon: 40D | 10-22/3.5-4.5 | 17-55/2.8 IS | 70-200/2.8L IS II
Carl Zeiss : 2/50 Makro-Planar T* :)

• PROnline
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:24
Omdat HTC de load op de servers moet verdelen. Als iedereen tegelijkertijd de download mag binnen halen, dan is het voor iedereen traag, heeft iedereen connectieproblemen, mislukkende downloads en dan loopt iedereen te klagen.

• jappas
  • Laatst online: 27-08 13:02
quote:
BramT schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:40:
Hier staat een handleiding voor je je niet-geroote telefoon kan updaten: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=44771589

Werkt op de volgende CID's: "00000000" , "11111111" , "22222222" , "33333333" , "44444444" , "55555555" , "66666666" , "77777777" , "88888888" , "99999999" , "HTC__001" , "HTC__E11" , "HTC__203" , "HTC__Y13" , "HTC__102" , "HTC__405" , "HTC__304" , "HTC__A07" , "HTC__016" , "HTC__032" , "HTC__M27"

Je moet alleen wel even bootloader unlocken (daarna weer gewoon te locken).

Overige info uit die thread:
- Bovenstaande manier is het enige wat tot nu mogelijk is.
- Een RUU (update .exe) zou mogelijk zijn, maar is nog niet uit/beschikbaar.
- Verder zit er niks anders op tot wachten dus (op de RUU of de OTA).
- Of... je gooit er helemaal een custom ROM op natuurlijk.
Ik zag dat jij een aantal posts boven deze problemen had om de "3.20.401.3 OTA" te installeren en een error code kreeg. Mag ik vragen wat je gedaan hebt om deze toch te installeren?

Ik ben er nu zelf enige tijd mee aan het prutsen, maar hij wil niet installeren (error status 7) op mijn telefoon (HTC__E11). Ik kan nu namelijk ook niet door met het installeren van de werkelijke update en heb wel mijn telefoon leeg :P.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

quote:
Deathchant schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:54:
ja duurt lang ja :) Maar waar ik nog niks over kan vinden (Jan had wel al o pmijn FP-post gereageerd), is of blinkfeed echt volledig uit te schakelen is, of "slechts" move-baar naar een ander homescreen....
Ik had dit screenshot al in de startpost gezet, je kunt echt kiezen voor Blinkfeed of het traditionele beginscherm. Blinkfeed wordt dan niet gebruikt, het verhuist niet naar een ander blad.

http://tweakers.net/ext/f/H3hDy5gQft7vrUv5P7hQyCO7/full.png

• BramT

BramT

Rule #1

quote:
jappas schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:47:
[...]
Ik zag dat jij een aantal posts boven deze problemen had om de "3.20.401.3 OTA" te installeren en een error code kreeg. Mag ik vragen wat je gedaan hebt om deze toch te installeren?
[...]
Uiteindelijk niks. Als ik het allemaal goed gelezen heb moet je gewoon eerst je bootloader unlocken en recovery flashen en weinig geduld heb ik nou ook weer niet ;)

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@Jan, ok ik ben overtuigd. Dan ga ik ook maar installeren zodra de update komt :)

• prutser001

prutser001

ME3 - Silence81

quote:
PROnline schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:04:
Omdat HTC de load op de servers moet verdelen. Als iedereen tegelijkertijd de download mag binnen halen, dan is het voor iedereen traag, heeft iedereen connectieproblemen, mislukkende downloads en dan loopt iedereen te klagen.
Dat snap ik ook wel, dan zetten ze er maar een paar extra neer ofzo. Ik ben nou eenmaal ongeduldig.

Asus z87 Deluxe, Intel 4770K, 2 x R9 290X CFX, 16GB DDR3 2400, Samsung Evo 840 250GB, 4 x 2TB Seagate SSHD, CM 550

• Card Nox
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 00:11
Of dat ze de volgorde eens omgooien. Heb t gevoel dat wij Nederlanders altijd aan het kortste eind trekken... Of ben ik gewoon zo ongeduldig :-P?

• prutser001

prutser001

ME3 - Silence81

quote:
Card Nox schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:57:
Of dat ze de volgorde eens omgooien. Heb t gevoel dat wij Nederlanders altijd aan het kortste eind trekken... Of ben ik gewoon zo ongeduldig :-P?
We zijn niet de enige die ongeduldig zijn, kijk maar op de facebook van HTC.
Gelukkig hebben ze wel een gevoel voor humor :)

Robert Bakkerposted toHTC Nederland
18 hours ago
Roses are red
Violets are blue
When will the HOX+
Be updated too?
Like ∑ Comment ∑ Share
Robin Cloet, Jan Blom and Pieter van Dijk like this.

HTC Nederland Roses are red
Violets are blue
When the update arrives
Your phone will tell you

• musicfreak
Haha, geweldig. Vind het altijd wel slim als webcare van een bedrijf zo reageert. NS had dat laatst ook met een reisadvies naar Duckstad: https://twitter.com/San87/status/364497074462531584/photo/1

• ice angel
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 31-07 16:08
Aan humor heb je niks, zag ook dat UK ook zelfde verhaal krijgen zoal htc nl ook hier verteld.. we zijn niet de eenige... :S

• Mr.Monk
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14-08 21:38
Heb geduld :) we hebben er al erg lang op moeten wachtemn dus die paar weken kunnen er nog wel bij.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

En voor degene die geen geen geduld hebben (hallo :w) hebben we nog altijd [HTC One X] Rooten & Custom ROM's.

Fluitje van een cent en Android 4.2.2 met Sense 5 is toch echt wel lekkerder, toch weer het gevoel van een nieuwe telefoon :)

• ice angel
Is wel waar maar wil toestel nog niet rooten.

HTC maakt er nu echt een potje van. Voor heen ging het zo: melding - controlleren - downloaden - installeren zo gimg het altijd voorheen het geval.

• Rhapsody

Rhapsody

Pruttel

Niet overdrijven, ik ben blij dat de update nu uiteindelijk toch komt.

In Metal We Trust

• ice angel
Overdrijf niet ... Zo is het gewoon er wordt van af dinsdag al geroepen door HTC.
Ben van meening zet het klaar geef het vrij maak dan een melding ! Maar je wie ben ik.

• Rhapsody

Rhapsody

Pruttel

Er valt wel wat voor te zeggen dat ze dat willen reguleren. Als de server meteen platligt klaagt iedereen daar weer over.

In Metal We Trust

• PROnline
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:24
Het is alleen jammer dat ze geen RUU update hebben uitgegeven voor deze versie. Die gaan als een lopend vuurtje via torrents, lockers, mega.co.nz etc het internet over en bespaard HTC server capaciteit.

Aan de andere kant is het dan ook niet meer in de hand te houden. Als er een bug boven water komt, dan kunnen ze nu met een druk op de know de verspreiding stoppen. Bij het verspreiden in het wild is er geen houden meer aan.

• Card Nox
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 00:11
@ prutser, mooie reactie inderdaad. Achja, ik kan nog wel even wachten. De telefoon werkt nog perfect en heb geen bugs die gefixed hoeven te worden dus :-)

Edit: toch nog even handmatig gecheckt maar helaas.. Ik blijf het topic rustig volgen.

Card Nox wijzigde deze reactie 23-08-2013 23:43 (22%)

• dj_killjoy
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 28-08-2013
Heeft iemand inmiddels de update al? Of weet iemand wanneer deze uitkomt?

• ice angel
verlopig komt de update er niet... let maar op mijn worden zelfs in de UK is het zelfde verhaal helaas...

• mattie-w
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-04 21:36
Ik heb maar geroot. Ben overigens niet erg onder de indruk van sense. 5

mw

• Leeuw070
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 00:41
zit ook heel erg te dubben .... Bootloader unlock of nog een paar dagen geduld .
as zaterdag ga ik op vakantie en het liefst ben ik om naar sense 5 voor die tijd :)

keuzes......keuzes.....

Leeuw070 wijzigde deze reactie 25-08-2013 16:11 (5%)

Game PC

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Mijn ervaring met HTC is dat het soms een paar weken tot een maand kan duren voordat de update klaar staat, nadat de eerste batch is uitgerold.

NOSIG

• 4WardNL
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 26-08 17:55
quote:
Leeuw070 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 10:53:
zit ook heel erg te dubben .... Bootloader unlock of nog een paar dagen geduld .
as zaterdag ga ik op vakantie en het liefst ben ik om naar sense 5 voor die tijd :)

keuzes......keuzes.....
Voor zover ik het weet kan het unlocken van de bootloader en vervolgens de nodige vereisten uitvoeren om ROMs te kunnen flashen weinig kwaad. HTC moet hardware-defecten waarvan ze niet kunnen aantonen dat dit komt door software-geklooi zelfs nŠ het unlocken van de bootloader nog gewoon repareren onder garantie, dus ik zie alleen maar voordelen in het unlocken van de bootloader. :P

Ook denk ik dat je (HTC kennende) zonder een custom ROM te flashen, zaterdag Sense 5 nog niet binnen hebt
Of je moet natuurlijk een CID hebben zoals HTC_E11, dan kan je gewoon de officiŽle OTA downloaden die daarmee compatible is. :) (Zie de berichten op de eerste pagina van dit topic)

• Leeuw070
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 00:41
Ja , ik heb de HTC_E11 , bootloader is unlocked nu aangezien dit toch zeer waarschijnlijk de laatste grote update is voor dit toestel en verdere updates via de custom scene gaan verlopen . :)

Game PC

• dj_killjoy
  • Laatst online: 28-08-2013
quote:
ice angel schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 09:30:
verlopig komt de update er niet... let maar op mijn worden zelfs in de UK is het zelfde verhaal helaas...
Wat een onzin. Ik heb van HTC vernomen dat de update voor 1 september zou worden uitgerold, dus ook in NL.

• ice angel
Jij vindt dat ik vindt dat niet weet niet wat jou bron is .......... maat HTC roept al dagen (van af de 20ste) en we zijn niet de eenige land die zelfde tegen komt van HTC ook in UK wordt zelfde manier gecommuniceerd door HTC "we zijn begonnen met uitrollen van update" tuurlijk ik geloof in smurgen kabouters engeltjes en efljes !

• Xanion
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 14:23
quote:
ice angel schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:29:
Jij vindt dat ik vindt dat niet weet niet wat jou bron is .......... maat HTC roept al dagen (van af de 20ste) en we zijn niet de eenige land die zelfde tegen komt van HTC ook in UK wordt zelfde manier gecommuniceerd door HTC "we zijn begonnen met uitrollen van update" tuurlijk ik geloof in smurgen kabouters engeltjes en efljes !
Heb je je eigen tekst gelezen voor je ging posten???

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mochten mensen het niet willen afwachten, de topicstart van [HTC One X] Rooten & Custom ROM's heb ik aangepast met een zeer eenvoudige all in one toolkit voor het unlocken van de bootloader en het flashen / installeren van een custom recovery. Makkelijker dan dit gaat het worden :)

• pstalman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14-08 12:59
Ik krijg helaas error 7 (volgens mij is .3 nodig van de vorige versie) als ik met de hand de boel wil updaten.
Ook na het downloaden van de vorige (.3) update krijg ik een error, volgens mij error 9.

Dus vanavond die tool nog eens proberen en anders gewoon geduld hebben :)

Acties:
unlock via HTCDev
recovery update
proberen zip te flashen

pstalman wijzigde deze reactie 26-08-2013 11:13 (14%)

Mijn pc -- GW Wiki -- Oude pc -- D3 stat

• desertxeagle
  • Laatst online: 25-03 14:59
Update Htc one x is hier juist binnen aan het rollen. (BE, unbranded)

• pstalman
quote:
desertxeagle schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:13:
Update Htc one x is hier juist binnen aan het rollen. (BE, unbranded)
hey, thanks, hier nu ook in NL :)

• Hydroxine
  • Laatst online: 20:25
Begint hier nu ook binnen te rollen idd met een manual check!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 00:17

Yonix

What's up, bub?

quote:
janvanduschoten schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:59:
Mochten mensen het niet willen afwachten, de topicstart van [HTC One X] Rooten & Custom ROM's heb ik aangepast met een zeer eenvoudige all in one toolkit voor het unlocken van de bootloader en het flashen / installeren van een custom recovery. Makkelijker dan dit gaat het worden :)
Ik moet eerlijke toegeven dat de verleiding zeer groot is om dit te gaan doen, maar slechte ervaringen met een mislukte root die ik ooit heb uitgevoerd op een HTC Desire HD weerhouden mij hiervan. Wel tof dat je dit 'kant-en-klaar' presenteert. ;)

Edit:
http://tweakers.net/ext/f/bkof5KqsXShUDjTXrECNOU2y/medium.png

Yonix wijzigde deze reactie 26-08-2013 11:18 (11%)

Gigabyte G1.Sniper B5 || i5-4460 (3,4GHz) || Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 (925MHz/1250MHz) || 8GB Crucial Ballistix Tactical || Crucial MX100 SSD (128GB) || Seagate Desktop HDD (1TB) || XFX 550W Pro || Cooler Master N300 || PS4 & Xbox One

• NL-RaVeR
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21-08 20:11
quote:
Hydroxine schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:14:
Begint hier nu ook binnen te rollen idd met een manual check!
Zelfde hier met een unbranded toestel (NL). Installing update :9~

Desktop/Server/Notebook | Steam

• ice angel
klopt bij mij loopt ie ook binnen had................... het niet verwacht !

• prutser001

prutser001

ME3 - Silence81

quote:
undercover. schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:28:
Ik wacht af op de resultaten van wat hij doet met batterij, moest 'ie negatief zijn komt hij er toch niet op.
Kan haast niet slechter, ik gebruik mijn telefoon redelijk zwaar. 1 dag max.

Eindelijk, ik ben erg benieuwd.

Update komt snel binnen en 50% update. :)

prutser001 wijzigde deze reactie 26-08-2013 11:34 (72%)

• undercover.
  • Laatst online: 14-07 20:25
Ik wacht af op de resultaten van wat hij doet met batterij, moest 'ie negatief zijn komt hij er toch niet op.

• Yonix

Yonix

What's up, bub?

quote:
prutser001 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:28:
Eindelijk, ik ben erg benieuwd.

Update komt snel binnen :)
Hier komt de update in een langzaam tempo binnen. Na zo'n 15 minuten nog maar op 32% ...

Gigabyte G1.Sniper B5 || i5-4460 (3,4GHz) || Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 (925MHz/1250MHz) || 8GB Crucial Ballistix Tactical || Crucial MX100 SSD (128GB) || Seagate Desktop HDD (1TB) || XFX 550W Pro || Cooler Master N300 || PS4 & Xbox One

• haaibaa2
  • Laatst online: 27-08 16:15
Update loopt hier ook binnen op mijn Duitse One X+ (HTC_102). Ik wil graag Blinkfeed wel eens proberen!

Edit: Update is binnen, nu gauw installeren. :9~
Edit2: Geinstalleerd. Ik moet wel wennen aan BlinkFeed, jammer ook dat ik mijn startschermen helemaal kwijt ben, had alles net een beetje handig ingedeeld. Verder ziet het er mooi uit.

haaibaa2 wijzigde deze reactie 26-08-2013 12:20 (57%)

• pstalman
helaas een soortgelijke foutmelding tijdens het installeren, denk dat ik alles weer default? moet zetten of de bootloader moet locken

pstalman wijzigde deze reactie 26-08-2013 11:47 (12%)

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 26-08 13:47
Bij mij loopt ie nu ook binnen, het is een toestel van Typhone.

• BitchCrew
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16-08 09:26
HOX update is er :-)

Een uurtje geleden nog niets, nu wel :-)
BelgiŽ unbranded.

happy happy happy :D

• crashtestdummy
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20-08 14:53

crashtestdummy

Ajoeto member

Gefeliciteerd! De telefoon is ge-update naar versie 4.18.401.2

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:27
Ik zie 'm hier ook. Helaas op werk. 400mb via 3g is wat veel. Nog eventjes wachten. Ben benieuwd wat de update gaat brengen :)

• stievus
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 27-08 08:45
whoooo hij's er!

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

• ice angel
ziet er gelikt uit eerlijk is eerlijk ziet er ERG goed uit

• Liev
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 27-08 15:01
Week begint goed... :D Nu aan het installeren...

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb in de topicstart ook nog wat gezet over het aanpasbare lockscreen, daar ben ik zelf erg blij mee :)

• prutser001

prutser001

ME3 - Silence81

Gemixte gevoelens hier, de interface is aardig onder handen genomen.

Settings vind ik op dit moment wat onoverzichtelijk.
Blinkfeed is mwah, zal wel wennen zijn denk ik.
Home knop ingedrukt houden geeft niet meer je 'homescreens' maar zoek funtcie.
Apps menu is nu scrollen naar beneden en geen '1/2/3/4/5/6' meer. Dus bij het zoeken naar een app wist je eerst dat hij op pagina 3 stond ofzo nu moet je echt zoeken.

Homescreen niet meer in het midden, en ik krijg het nog niet verandert.
Ik kan blinkfeed ook niet naar het 'midden' zetten wat ik persoonlijk erg irritant vindt.

Toetsenbord is verandert maar zal ook wel een kwestie van wennen zijn.

Hij is wel lekker snel voor mijn gevoel, alles gaat net wat lekkerder en soepeler.

prutser001 wijzigde deze reactie 26-08-2013 12:10 (6%)

• Liev
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 27-08 15:01
Ik dacht dat de update ook met ZOE kwam? Niet dus?

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Bij mij staat de update ook klaar, maar voordat ik ga beginnen wil ik eerst weten of WiFi het nog goed doet met de nieuwe update.

Dus kan iemand mij vertellen of de WiFi nog naar behoren werkt?

NOSIG

• Martell
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 01:15
quote:
_Christiaan_ schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:42:
Bij mij staat de update ook klaar, maar voordat ik ga beginnen wil ik eerst weten of WiFi het nog goed doet met de nieuwe update.

Dus kan iemand mij vertellen of de WiFi nog naar behoren werkt?
Bij mij werkt de WiFi nog steeds uitstekend.

Overigens erg goede update. Toetsenbord is zoveel sneller dan het oude Sense toetsenbord, wat imo Swiftkey nu overbodig heeft gemaakt. Toestel is ook weer mooi snel geworden na de update. _/-\o_

PSN ID Hulzebos

• [ti]
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
quote:
prutser001 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:03:
Homescreen niet meer in het midden, en ik krijg het nog niet verandert.
Ik kan blinkfeed ook niet naar het 'midden' zetten wat ik persoonlijk erg irritant vindt.
Op 'n lege plek op 't scherm ingedrukt houden tot je 'widget / app' toevoegen pagina krijgt. Dan bovenin het panel wat je als homescherm wilt ingedrukt houden en slepen naar 'als home instellen'.

Ik moet ook behoorlijk wennen aan de nieuwe interface. Ik vind BlinkFeed persoonlijk maar niks (hij zet alleen maar pages bovenaan als 'highlights', mis compleet de status updates van vrienden), en aangezien FriendStream niet meer beschikbaar is, heb ik nu dus geen social widget meer. Wat zijn goede alternatieven (iets dat lijkt op FriendStream)?

• Yonix

Yonix

What's up, bub?

Ik ben nu een klein half uur aan het klooien met Sense 5 en ik moet zeggen dat het er 'slick' uitziet allemaal. Echter, ik vind het jammer dat er een aantal widgets verdwenen zijn, zoals het fotoraster.

http://tweakers.net/ext/f/4k5VSOm7a3Iki3RlIaawMLd2/medium.png

Daarnaast is de bladwijzer-widget vervangen/aangepast. Zo is het nu in Sense 5:
http://tweakers.net/ext/f/GWyhlwFLdpm5VuNmoIholV2N/medium.png

Voorheen had ik het zo (Sense 4+):
http://tweakers.net/ext/f/0B81PDe4C3fVXOlh6qVYAF0Z/medium.png

Een stuk overzichtelijker vind ik zelf. Is dit nog aan te passen in Sense 5? Daarnaast weet ik nog niet wat ik met de BlinkFeed-optie ga doen. Het is te druk en de diensten die het ondersteund zijn nog minimaal. Ik heb geen zin om een scherm vol met statusupdates van vrienden op Facebook voorbij te zien komen. Ik zie liever nieuws en posts van favoriete websites e.d. Zijn de diensten zelf uit te breiden of gaat dat via HTC?

En jammer dat het scrollen tussen de homescreens nu stopt bij de randen. Ik vond het altijd wel fijn dat je gewoon door kon scrollen.

• Harmsen
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 27-08 13:59
Ik ben blij met de update. Heb na de update gelijk een factory reset gedaan om weer met een schone lei te beginnen. De telefoon draait voor mijn gevoel weer soepel en het ziet er allemaal nieuw en modern uit! :)

Super dus :D

What a fine day for Science! | Specs

• M!chel
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:56
Helaas, geen Photosphere en ook geen Zoe op de One X :|

• bertjegassel
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:19
Wifi ontvangst is minder! Iemand meer last van? Voor update op het werk: 4 streepjes ontvangst. Na update slechts 2.

EDIT: opnieuw opgestart:lijkt beter!

bertjegassel wijzigde deze reactie 26-08-2013 14:54 (14%)

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb em ook binnen. Het ziet er idd slick uit. Een paar dingen die me opvallen:

- productivity lockscreen kan nu maar 3 dingen laten zien ipv 4/5.
- wekker alarm is gereset naar default
- nieuwe bloatware (heb ik weer gedisabled)
- sommige widgets op homescreens zijn verplaatst, maar voor de rest staat het goed
- batterij percentage in de balk (super!!!)
- recent apps menu veel overzichtelijker (je hoeft niet meer echt te scrollen)
- geen GPS & roaming toggles in vernieuwe notificatiebalk
- in de 3x4 calendar widget is het nu slechter te zien wanneer je een afspraak hebt
- lockscreen: geen ring naar het midden slepen, en de clock staat nu onderaan ipv bovenaan (productivity lock screen)
- camera: 5sec shuttertimer toegevoegd
- camera: scenes text & backlight toegevoegd
- beats audio niet meer aan/uit te zetten in standaard muziekplayer?
- gallery: highlight toegevoegd (wat is de functie behalve dat er een extra mapje aangemaakt wordt?)
- photo editing verslechterd: totaal andere presets (mijn oude saved presets zijn verdwenen). Niet meer handmatig witbalans, scherpte, contrast, levels, e.d. aan te passen. Wel transformfuncties (rotate, flip en straighten) erbij.
- muziekluisteren wordt onderbroken zodra een notificatie binnenkomt. Vreselijk :'( Voorheen hoorde je het geluid van de notificatie gewoon zachtjes erdoorheen.
- ik heb het gevoel dat de bas van het beats profiel een stuk meer aanwezig is. Ik luister hardcore/terror en hoor het behoorlijk goed.

Als ik het puur objectief moet bekijken is dit een zeer goeie upgrade. Toggles in je notificatiescreen, overaal vloeiendere/snellere sense-indruk, betere recentapps implementatie, batterijpercentage in de balk. Veel betere experience.

Helaas is de upgrade voor mij gematigd positief. Mede doordat ik veel fotografeer ermee, en gehecht was aan de bewerkingsopties. Die zijn wat mij betreft nu verslechterd. Ik kan geen witbalans, contrast e.d. meer handmatig bewerken. De presets kun je ook niet meer bewerken. Frames e.d. gebruik ik nooit. Dus wat dat betreft voor mij toch wel een behoorlijk minpunt.
Anderzijds zijn de notificatie toggles niet aanpasbaar, waardoor ik nog een homescreen vol met resterende settings moet duwen (zoals GPS, roaming e.d.). De screenshotoptie in dit togglemenu vind ik redelijk overbodig aangezien je dit met POWER+VOLUMEDOWN kunt doen.

Ik gebruik de telefoon ook veel als muziekspeler, waarbij het onderbreken van de muziek door notificatiegeluiden echt vreselijk storend is.

• Yonix

Yonix

What's up, bub?

quote:
Deathchant schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:37:
Ik gebruik de telefoon ook veel als muziekspeler, waarbij het onderbreken van de muziek door notificatiegeluiden echt vreselijk storend is.
Dat wist ik nog niet. Erg jammer, aangezien ik de telefoon ook graag gebruik als muziekspeler. Dat zo'n verandering Łberhaupt is doorgevoerd vind ik raar.

Trouwens, de nieuwe indeling van de galerij vind ik alles behalve prettig. Het staat allemaal maar door elkaar (Facebook, Flickr, Dropbox en de overige mappen) en dat stoort mij enorm.

De nieuwe update voegt leuke, nieuwe features toe, maar neemt ook oude, vertrouwde features weg. En met name dat laatste vind ik jammer. :(

• prutser001

prutser001

ME3 - Silence81

quote:
[ti] schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:57:
[...]

Op 'n lege plek op 't scherm ingedrukt houden tot je 'widget / app' toevoegen pagina krijgt. Dan bovenin het panel wat je als homescherm wilt ingedrukt houden en slepen naar 'als home instellen'.

Ik moet ook behoorlijk wennen aan de nieuwe interface. Ik vind BlinkFeed persoonlijk maar niks (hij zet alleen maar pages bovenaan als 'highlights', mis compleet de status updates van vrienden), en aangezien FriendStream niet meer beschikbaar is, heb ik nu dus geen social widget meer. Wat zijn goede alternatieven (iets dat lijkt op FriendStream)?
Ik krijg blinkfeed niet verplaatst, dus :

3|2|1|2|3 (op 1 wil ik Blinkfeed).
Als ik Blinkfeed uit zet en de standaard background aan zet staat het weer zoals voor de update.

Het enige dat ik wil is of 'doorscrollen' dus van helemaal links naar rechts, of blinkfeed in het midden.
Ik kan nu ook niet vinden waar ik kan doorscrollen, dus van 'pagina1' en dan naar links swipen dat je naar b.v. 'pagina5' gaat.

Ben er wel tevreden over hoor, maar dat zou het voor mij net even wat beter maken.

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

quote:
bertjegassel schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:21:
Wifi ontvangst is minder! Iemand meer last van? Voor update op het werk: 4 streepjes ontvangst. Na update slechts 2.

EDIT: opnieuw opgestart:lijkt beter!
Ik heb ook de sprong gewaagd en de update ook geÔnstalleerd. Mij viel ook op dat de Wifi minder balkjes aangeeft (normaal had eduroam op de TU Delft altijd vol bereik), maar ik weet niet of enkel de indicatie is veranderd of dat het bereik daadwerkelijk minder is. Van connection dropouts is tot nu toe nog geen sprake, maar ik heb de update nog niet lang genoeg om dit goed te kunnen testen.

Voor degenen die dit ook hebben: probeer eens in de wifi instellingen naar geavanceerd te gaan, en zet "optimalisatie Wi-Fi" uit. Er staat bij: "Batterijgebruik minimaliseren als Wi-Fi is ingeschakeld". Het zou misschien kunnen dat deze instelling je wifi op een lagere power rating zet als je toestel niet van internet gebruik maakt.

_Christiaan_ wijzigde deze reactie 26-08-2013 15:20 (6%)

NOSIG

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Over die notificatie bij muziek....ik heb gemerkt dat bij een whatsapp bericht de muziek gewoon doorspeelt. Bij een mail niet. Nog ff testen hoe het met sms zit....
Hmmm die gallery heb ik kunnen aanpassen door SHOW/HIDE albums te doen. Werkt goed. Het highlight-menuutje is toch ook wel handig moet ik zeggen :)

Overigens, de caroussel-mode op je homescreens werkt ook niet meer. Je kunt niet meer "doordraaien" van begin homescreen naar eind homescreen.

En dan die effing bloatware, o.a. instagram.....Leuk man, al die gratis ellende...Mooi stukje tokkie-software erbij. Meteen gedisabled natuurlijk.
Blinkfeed ga ik niet eens aan beginnen :)

Oh de browser ervaring lijkt bij mij wel een stuk vloeiender nu, dat vind ik wel fijn.

Het toetsenbord ziet er ook anders uit, maar de werking is nog even goed/slecht als voorheen :)
En ik vind het wel ruk dat ik nu de calendar updates niet meer op het lockscreen te zien krijg.....Ik mag er maar 3 van de 4 kiezen...why?

Oh en bij het fotobewerken kun je allerlei dingen doen zoals RETOUCH. Skin smoothing, face contour e.d. maar die zijn blijkbaar alleen beschikbaar als je een gezicht op de foto hebt staan, anders doen ze het niet. Beetje nutteloze toevoeging dan.

Dan over de WiFi:
- Wi-Fi optimization: minimize battery usage when Wi-Fi is on
- Best Wi-Fi performance: May consume more power

Lijkt net alsof de een de ander opheft (minimaliseren van stroomverbruik, en de 2e doet maximaliseren) :F

Deathchant wijzigde deze reactie 26-08-2013 15:23 (9%)

• Rigs
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14-08 01:25
zo die is binnen ;-)

ik blijf gewoon lekker nova launcher gebruiken want daar kan je meer icons + uccw gebruiken op homescreen.

alles werkt naar men eerste uur mening vlotjes en de nieuwe dialer interface en settings interface is gewoon prettiger werken, lijkt wel een beetje een nieuwe telefoon.

doordat ik nu 4.2.2 heb kan ik dus ook gebruik maken van dashclock widget en ook van

Dashclock Ownership Extension https://play.google.com/s...ls?id=com.mridang.owninfo

vraagje: als ik widget lockscreen gebruik en samen dashclock heb ik eigenlijk 2 maal de tijd op lockscreen weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

• prutser001

prutser001

ME3 - Silence81

Ik moet zeggen dat bij mij de Wifi ontvangst beter is geworden, op de 5ghz band heb ik een beter bereik.
2.4ghz heb ik nog niet getest maar die maakt me weinig uit.

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

oh en hoe zit dat met daydream? wat is daar de nuttige toevoeging van?
offtopic:
@riggs, je url doet het niet

Deathchant wijzigde deze reactie 26-08-2013 15:31 (26%)

• Felyrion
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-08 06:59

Felyrion

goodgoan!

quote:
Deathchant schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:29:
offtopic:
Voor zover ik heb begrepen is dat een soort screensaver functie voor als je android device docked of idle is.
volgens google zelf:
quote:
Daydream lets your Android device display useful and delightful information when idle or docked. Show off your photo albums, get the latest news from Google Currents, and more.
Lijkt me niet erg nuttig voor een telefoon. Ik denk dat het meer voor tablets is bedoeld.

Felyrion wijzigde deze reactie 26-08-2013 15:34 (7%)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Hmmm ok...maar dat is voor mij geen functionele toevoeging ;)

Oh nog een belangrijke: het developer-options menu is weg :'(

• 4WardNL
quote:
Deathchant schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:51:
Hmmm ok...maar dat is voor mij geen functionele toevoeging ;)

Oh nog een belangrijke: het developer-options menu is weg :'(
Die is niet weg, hij zit gewoon verborgen :)

Ga naar: Instellingen > Info > Software-informatie > Meer.
Als je je daar vervolgens meerdere keren (ik dacht zo'n 7 keer) op 'Build-nummer' tikt, komt 'Opties voor ontwikkelaars' weer in je Instellingen lijst te staan.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

quote:
Deathchant schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:29:
offtopic:
Zie topicstart :)

Je kunt instellen dat je scherm iets weergeeft zodra hij in een dock staat / wordt opgeladen. Ik gebruik zelf battery widget reborn, kan ik zien op welk percentage de batterij is en hoe lang het nog duurt voordat hij volledig is opgeladen.
Kijk anders even in de Play store bij "daydream" , dan kun je zien wat er allemaal mogelijk is (mocht je het willen).

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Hoe zit het bij jullie met het mobiele bereik? Die lijkt bij mij namelijk minder te zijn, maar ik weet het niet zeker.

NOSIG

• Radjesh
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23:23
quote:
_Christiaan_ schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:15:
Hoe zit het bij jullie met het mobiele bereik? Die lijkt bij mij namelijk minder te zijn, maar ik weet het niet zeker.
Hier is er geen verandering waarneembaar. Ook niet qua wifi, ziet er precies hetzelfde uit.

Niet

• 4WardNL
quote:
_Christiaan_ schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:15:
Bij mij nog altijd volledig bereik (5 streepjes), net als op elke andere ROM.

4WardNL wijzigde deze reactie 26-08-2013 16:48 (4%)

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Het zou ook aan mij kunnen liggen; ik kan me niet herinneren of ik goed bereik op deze locatie had. Maar ook niet of ik slecht bereik had :P

NOSIG

• Radjesh
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23:23
quote:
_Christiaan_ schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:50:
Het zou ook aan mij kunnen liggen; ik kan me niet herinneren of ik goed bereik op deze locatie had. Maar ook niet of ik slecht bereik had :P
Dan kan je er denk ik vanuit gaan dat er niks is gebeurd met je bereik :)

Niet

• Felyrion
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 27-08 06:59

Felyrion

goodgoan!

Na een tijdje getest te hebben: mijn wifi bereik is in ieder geval iets achteruit gegaan. Ik maak tijdens het sanitair relaxen vaak gebruik van het moment om even het nieuws te checken. Dat kon altijd nťt met het bereik, nu valt de verbinding continu weg :'(

Ook met maximale wifi kwaliteit ingeschakeld trouwens. (op de 2.4Ghz band)

Felyrion wijzigde deze reactie 26-08-2013 17:41 (13%)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• 4WardNL
quote:
Felyrion schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 17:40:
Na een tijdje getest te hebben: mijn wifi bereik is in ieder geval iets achteruit gegaan. Ik maak tijdens het sanitair relaxen vaak gebruik van het moment om even het nieuws te checken. Dat kon altijd nťt met het bereik, nu valt de verbinding continu weg :'(

Ook met maximale wifi kwaliteit ingeschakeld trouwens. (op de 2.4Ghz band)
Heb Sense 5 via een custom rom of officieel?
Mocht je het via een custom rom hebben: Voor MaximusHD is er een wifi-fix uit inmiddels, die de wifi problemen hoort te verhelpen.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zou ook graag even een wifi vergelijk willen zien tussen een standaard OneX met de update en een OneX met de Maximus ROM met wifi-fix.

Ik heb nu ook de Maximus ROM en een goed wifi signaal terwijl ik dat voor de fix wel minder had.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Populair: Tablets Mobiele netwerken Gamecontrollers Smartphones Apple Sony Microsoft Games Consoles Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013