Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• k1NG
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-08 01:19
Mede-auteur:
  • mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 02:14

mrc4nl

Mediamarkt Vakantiegeld actie - 3 t/m 9 juni 2013
http://tweakers.net/ext/f/izXC6Ow2oDqo5LyO4b7C0Qof/full.jpg

De mediamarkt vakantiegeld actie is weer van start, dat betekend 16% korting op heel veel producten *O*
edit, nu afgelopen :)
Voorwaarden

Voorwaarden kun je hier vinden. hieronder een samenvatting
quote:
  • Aanbiedingen max. 1 per klant. Geen verkoop aan handelaren.
  • Alle artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief Vakantiegeld BONUS voordeel.
  • Indien een actie artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.
  • Prijzen zijn excl. verwijderingsbijdrage en thuiskopievergoeding (www.thuiskopie.nl). De wettelijke BTW blijft gehandhaafd.

Welke artikelen zijn uitgezonderd

Foto/Video
  • JVC: GC-XA1
  • Sigma
  • FujiFilm: Finepix X100 serie, Xpro1 serie, X-E1 serie, X20, X-Mount lenzen.
  • Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, G1X, G15 en alle "L" lenzen.
  • Nikon: D800, D600, D7100 en alle lenzen boven de ¤1300,-
  • Panasonic: DMC-TZ-serie, FZ-serie, G-serie, GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
  • Sony: DSC-RX100, DSC-HX300, DSC-HX50, NEX-6, NEX-7, HDR-PJ650, HDR-CX410
  • Samsung: WB250F, WB800F, NX20, NX300, Galaxy Camera

Verhoogde prijzen

Het is geen geheim meer dat MM vlak voor een actie prijzen verhoogd en dat je na de korting vaak net zo veel betaald als normaal, dit is natuurlijk niet eerlijk maar je kan er niets tegen doen. Is een artikel goedkoper dan PW heb je geluk, is een artikel duurder dan heb je pech.

Opmerkingen over prijzen

Iedere vestiging is weer anders, dus het kan zijn dat prijzen per vestiging verschillen maar ook welke producten er meedoen.Kijk daarom in bij de mediamarkt bij jou in de buurt of de prijzen in de webshop voordeliger zijn of niet.De prijs in de webshop is de uiteindelijke kostprijs er gaan geen verdere kortingen vanaf. In de winkel heb je wat meer ruimte voor afdingen.Veelal gaan ze mee met de webshop prijzen mocht het betreffende product in de winkel voor een hogere prijs aangeboden worden.

Laat je niet ook niet gekmaken, de prijs van de MM is niet altijd lager dan in andere webshops, kijk eerst in de Pricewatch of het elders misschien goedkoper is (en betere service geeft).

BCC gaat vaak mee met de prijzen van anderen binnen een straal van 20KM, dat kan handig zijn omdat hun service vaak beter aangeschreven staat dan die van de mediamarkt.

mrc4nl wijzigde deze reactie 09-06-2013 23:45 (81%)

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-08 22:30
Het wilt nog wel eens voorkomen? :D Het is gewoon meer dan 50% wat niet meedoet :D

En de Synology Disk Station DS213j is ook ineens van de site verdwenen haha :D

• mrc4nl

mrc4nl

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Fruiticious, ofzo.

*knip* Hier stond de topicstart van een apart topic in het Fotografie forum. Dat is inmiddels gemerged met het topic hier in AK.

Thanks voor de info en layout, inmiddels (na de merge) verwerkt in de topicstart van het algemene topic.

Orion84 wijzigde deze reactie 03-06-2013 08:55 (126%)

Ora et Labora

• CrashOverDrive
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08:44
quote:
Cyclonic schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:38:
Het wilt nog wel eens voorkomen? :D Het is gewoon meer dan 50% wat niet meedoet :D
Ze falen alleen met hun voorwaarden, er staat die hele lijst aan producten (waarvan iedereen wel weet dat ze niet meedoen), maar er staat niet boven dat deze uitgesloten zijn. De lijst volgt direct op de lijst van "de bonus is geldig op:" >:)
quote:
Vakantiegeld Bonus - Actievoorwaarden

De Vakantiegeld BONUS actie is geldig op:

TV en HIFI, FOTO en VIDEO, NAS en MEDIASPELERS, CAR-HIFI en PORTABLE AUDIO, TELEFOONS en NAVIGATIE, NOTEBOOKS en TABLETS, WITGOED en HUISHOUDELIJK én PERSOONLIJKE VERZORGING.

Muziek, film en games

CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software

Computer

Accessoires en Software
Alle Apple iPads
Samsung Chromebook
Apple TV
E-readers

TV

Sony: HX920-serie, W905-serie, W805- serie en W807-serie
Panasonic: Alle 3D-modellen
Samsung: F7000-serie, F8000-serie, en F9000-serie
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, en 9000-serie
Humax 5100 en 5200
Sharp: LE645-serie, LE657-serie, LE757-serie en LE857-serie
LG: LA7408-serie, LA7909-serie,LA8609-serie, LA9609-serie, 960-serie enLA 6918-serie

Foto/Video

JVC: GC-XA1
Sigma
FujiFilm: Finepix X100 serie, Xpro1 serie, X-E1 serie, X20, X-Mount lenzen.
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, G1X, G15 en alle "L" lenzen.
Nikon: D800, D600, D7100 en alle lenzen boven de ¤1300,-
Panasonic: DMC-TZ-serie, FZ-serie, G-serie, GF-serie, HC-X900EG-K en HC-X800EG-K
Sony: DSC-RX100, DSC-HX300, DSC-HX50, NEX-6, NEX-7, HDR-PJ650, HDR-CX410
Samsung: WB250F, WB800F, NX20, NX300, Galaxy Camera

Witgoed

Alle Liebherr producten

Telecom

Abonnementen
Prepaid beltegoed
BlackBerry
Apple iPhone

Hifi & Portable

Bose
B&W
Sonos
Sony: RDP XA700, RDP XA900, SanS510, SanS410, SanS310

Accessoires & Power Service

Alle accessoires & Power Service diensten

Aanbiedingen max. 1 per klant. Geen verkoop aan handelaren.

Alle artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief Vakantiegeld BONUS voordeel.

Indien een actie artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.

Prijzen zijn excl. verwijderingsbijdrage en thuiskopievergoeding (www.thuiskopie.nl). De wettelijke BTW blijft gehandhaafd.
Alles wat normaal dus niet meedoet doet nu juist uitsluitend mee volgens hun eigen voorwaarden :+

Canon 650D | Canon 6D | Panasonic GM1
Extender 2x III | 16-35L | 24-105L | 70-200 F/2.8L IS II
430EX II | 2x Yongnuo-560 III | 2x Elinchrom RX ONE

• Cyclonic
quote:
CrashOverDrive schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:55:
[...]

Ze falen alleen met hun voorwaarden, er staat die hele lijst aan producten (waarvan iedereen wel weet dat ze niet meedoen), maar er staat niet boven dat deze uitgesloten zijn. De lijst volgt direct op de lijst van "de bonus is geldig op:" >:)

[...]

Alles wat normaal dus niet meedoet doet nu juist uitsluitend mee volgens hun eigen voorwaarden :+
Goed gezien man! heb ff een print screen gemaakt, ga morgen naar de winkel en laat ik dit zien bij de Samsung UE46F8000! _/-\o_ Zal wel weer een leuk gesprek worden met de manager 8)

• loopezz
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21-08 11:15
De voorwaarden zijn bekend en staan hier:
http://www.mediamarkt.nl/...nus_actievoorwaarden.html

Er is wel een lijstje van de waarschijnlijk uitgesloten producten, maar (!) dit staat nergens (duidelijk) vermeld. Geen kopje zoals "Uitgezonderd van de BTW actie zijn". Beetje raar, niet?

Intel Core i5 3570K | MSI Z77A-GD65 | 2× 4 GB Corsair Vengeance LP | HD 7950 royalKing | 4× HD103SJ (RAID 10)

• Julesk
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-08 16:52
quote:
loopezz schreef op maandag 03 juni 2013 @ 01:15:
De voorwaarden zijn bekend en staan hier:
http://www.mediamarkt.nl/...nus_actievoorwaarden.html

Er is wel een lijstje van de waarschijnlijk uitgesloten producten, maar (!) dit staat nergens (duidelijk) vermeld. Geen kopje zoals "Uitgezonderd van de BTW actie zijn". Beetje raar, niet?
Ga er maar van uit dat die gelijste productgroepen de uitzonderingen zijn.

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

is nu aangepast , nu kan ik eindelijk slapen :Z

Ora et Labora

• Pred!
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-05 18:45
quote:
Cyclonic schreef op maandag 03 juni 2013 @ 01:10:
[...]

Goed gezien man! heb ff een print screen gemaakt, ga morgen naar de winkel en laat ik dit zien bij de Samsung UE46F8000! _/-\o_ Zal wel weer een leuk gesprek worden met de manager 8)
Je zult echt geen moeite hoeven doen bij de TV's
Die korting krijg je zo wel op de F8000 van Samsung.
Is iedere keer zo met (w)elke actie dan ook.

Of het bij de MM is of bij de BCC (die ook weer mee doet)
Net als afgelopen week de actie bij Saturn 21% BTW vrij kreeg je ook de korting op de F7000 / F8000 van Samsung. Zo ook op de Philips 7008 serie en de 8008 serie (die nu ook zogenaamd is uitgesloten).

• Quacka
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 12:30
Nou, mijn ervaring is anders. Ik wil de LG 47LA7408, maar men wlde / kon weinig aan de prijs doen en zeker geen btw-korting. (dit was bij 'volger' BCC)
Al moet ik zeggen dat de mediamarkt-actie veel schreeuweriger is: Ze schreeuwen van alle daken dat er vakantiegeld-korting is op ALLE tv's. Volgens mij mogen wij consumenten er vanuit gaan dat redelijkerwijs mogelijk alle tv's tegen deze korting verkrijgbaar zijn. Wie op deze agressieve wijze reclame maakt, die moet dan ook wel woord houden. Ook juridisch gezien, lijkt me zo.
Ik ga van de week toch maar eens naar de mediamarkt.

Cookies beheren? Gebruik Ghostery

• Schildje
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-06-2013
Als iemand in MM Rotterdam Centrum/Alexandrium komt vandaag zou je dan even voor mij willen kijken of ze de tamron 17-50 zonder VC of met VC hebben? Alvast bedankt!

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
De voorwaarden zijn inmiddels bijgewerkt. Maar ook dit klopt niet helemaal. Ze zeggen dat iPhones zijn uitgesloten, maar de iPhone 5 wit 32gb is toch echt van 899 naar http://www.mediamarkt.nl/...35,565812.html?langId=-11 gegaan. Nog steeds niet de goedkoopste, maar goed. Zie geen 16gb online staan. Iemand enig idee wat de prijs in de winkel is?

• Sakete
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-08 21:14
quote:
Schildje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 08:00:
Als iemand in MM Rotterdam Centrum/Alexandrium komt vandaag zou je dan even voor mij willen kijken of ze de tamron 17-50 zonder VC of met VC hebben? Alvast bedankt!
Je kan ook gewoon ff bellen :) Smartphones hebben ook nog een belfunctie :+

Sakete wijzigde deze reactie 03-06-2013 08:41 (6%)

Flickr | 500px
Canon: EOS 7D | 17-55mm f/2.8 IS | 100mm f/2.8 Macro | 70-200mm f/4 L IS | 430EX

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
De Saturn actie van afgelopen week was iets beter, maar voor producten die daar snel op waren is dit een aardige herkansing.

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

ik heb de ts even wat aangepast in een wat algemener topic, en zag dat MM het woordje "UITGEZONDERD" heeft toegevoegd aan de voorwaarden, helaas dus.

Ora et Labora

• Playmaster
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 06-08 16:42
Net maar vast een lensjes besteld. Bij Saturn greep ik ernaast. Met de cashback actie best leuk. 70-300 na cashback voor 280 euro is niet duur denk ik zo maar :)

• denan
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-08 13:33

denan

[Plausible deniability]

hmmmm aardig teleurstellend. Ik ben op zoek naar een 47" 3d tv en alle prijzen in de webshop liggen (inclusief korting) op het reguliere niveau (give or take 20 euro) in de pricewatch. Bij mijn lokale expert krijg ik meer korting :/

(Disclaimer) == Roomba 780 review

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Galaxy S4 is 561 euro scheelt idd bijna niks met de aktie die saturn had. (daar was ie 551 euro)

Burp

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 01:10
De Vakantiegeld BONUS actie is geldig op: ...TABLETS...

Alle artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief Vakantiegeld BONUS voordeel.

SAMSUNG Galaxy Tab2 7.0 WiFi 8GB kost net als de afgelopen dagen nog 167,16 euro.

• spacer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 12-07 22:26

spacer

SAP nerd

Daarnet een Synology 213+ gescoord voor 271 euro, mooie prijs :).

• thefal
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22-08 02:31
quote:
Wii4all schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:11:
Galaxy S4 is 561 euro scheelt idd bijna niks met de aktie die saturn had. (daar was ie 551 euro)
In Nieuwegein stond die zelfs voor 521, al was dat nog wel zonder kopieerheffing ;)

EDITL Saturn dus

thefal wijzigde deze reactie 03-06-2013 12:00 (3%)

• RonaldDesigns
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-08 20:48

RonaldDesigns

▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅

Ik zat te twijfelen over tab2 bij Saturn met BTW actie, opeens was hij pleite. Met Google gevonden, blijkt het uitverkocht. Was 249 geloof ik met cashback.

Nu grote broer met 16%: http://www.mediamarkt.nl/...50,289391.html?langId=-11

Goedkoper geworden blijkbaar?

Intel Core i5-2500K - Corsair Vengeance Low Profile 4 GB @ 1600mhz - GeForce GTX 550 Ti - Cooler Master Elite 430 - Asus P8Z68 - Samsung Syncmaster T220 || Huawei Ascend G615

• Holland1994
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:43
quote:
Meessen schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:47:
De Vakantiegeld BONUS actie is geldig op: ...TABLETS...

SAMSUNG Galaxy Tab2 7.0 WiFi 8GB kost net als de afgelopen dagen nog 167,16 euro.
Zo'n gevoel heb ik ook.
Maar hij is inclusief kopieheffing ¤173,31. Daar gaat ¤50,- van af voor de cashback,
dus ¤123,71 is best netjes.

• DinoPK
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 01:17
Geen idee wat de prijzen waren voor de actie maar ik kan wel bevestigen dat mediamarkt goedkoper is dan saturn mbt de Samsung Note 10.1.
Waar ik vorige week bij Saturn 343 heb betaald (incl 17.nogwat korting) is hetzelfde model bij Mediamarkt nu 325. EN daar gaat nog eens de cashback vanaf, dus voor 275 euro heb je nu een note 10.1.

Jammer genoeg heb ik de cashback al geregeld en kan ik het prijsverschil nu niet ophalen door te dreigen het product in te ruilen (daarbij ligt Saturn niet op de route).

• k1NG
quote:
DinoPK schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:48:
Geen idee wat de prijzen waren voor de actie maar ik kan wel bevestigen dat mediamarkt goedkoper is dan saturn mbt de Samsung Note 10.1.
Waar ik vorige week bij Saturn 343 heb betaald (incl 17.nogwat korting) is hetzelfde model bij Mediamarkt nu 325. EN daar gaat nog eens de cashback vanaf, dus voor 275 euro heb je nu een note 10.1.

Jammer genoeg heb ik de cashback al geregeld en kan ik het prijsverschil nu niet ophalen door te dreigen het product in te ruilen (daarbij ligt Saturn niet op de route).
Die Samsung Galaxy Note 10.1 is inderdaad goedkoper dan vorige week. Denk dat ik hem nu toch maar ga aanschaffen en m'n 20% personeelskorting er gelijk over heen knal! :P

In principe zou je het prijsverschil terug kunnen krijgen, het is alleen een bon die ze om moeten zetten dacht ik! Je kan gewoon aangeven dat je het product ergens anders goedkoper hebt gezien, dan zouden ze met die prijs gewoon meegaan en zou je het verschil gewoon terug moeten krijgen.

k1NG wijzigde deze reactie 03-06-2013 13:06 (8%)

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23:17

GS88

π raat

Ik liep vorige week nog langs bij de Mediamarkt op de Beijerlandselaan in Rotterdam en heb ergens het gevoel dat ze de prijzen ietwat verhoogd hebben voor sommige producten.. Weet iemand of dat ergens bevestigd wordt?

Weet helaas niet meer de naam van de camera (ben niet meer in de winkel), maar het was een Sony Cybershot camera die nu opeens een tientje duurder is (exclusief korting, dat wel) :|

GS88 wijzigde deze reactie 03-06-2013 13:07 (30%)

Rotterdam - Sony Xperia ZL te KOOP / ruil

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:41

Angeloonie

Diablo III Addict

Dit is redelijk standaard bij dit soort acties. Prijs met x-bedrag verhogen, korting geven en uiteindelijk maar een gedeelte van de korting zelf betalen.

Battletag: <SG>Angeloonie#2758 - Armory - Diabloprogress
Powered by Diablo III, Arsenal, Seat Ibiza

• Myri
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22-08 15:22

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

quote:
GS88 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:05:
Ik liep vorige week nog langs bij de Mediamarkt op de Beijerlandselaan in Rotterdam en heb ergens het gevoel dat ze de prijzen ietwat verhoogd hebben voor sommige producten.. Weet iemand of dat ergens bevestigd wordt?

Weet helaas niet meer de naam van de camera (ben niet meer in de winkel), maar het was een Sony Cybershot camera die nu opeens een tientje duurder is (exclusief korting, dat wel) :|
Dat is ongeveer standaard. Bij de Saturn actie vond ik het trouwens qua laptops meevallen want op de meeste laptops kreeg je flinke kortingen ten opzichte van de laagste prijs in de Pricewatch. Je moet gewoon de prijzen vergelijken met de Pricewatch en Kieskeurig, zodat je weet hoeveel korting je krijgt :).

....911....

• CuBras
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 00:05
Ik weet niet of dit komt door de 16% actie, maar bij de Media Markt Webshop (alleen daar, meerdere vestigingen gebeld), kan je nu een LG Nexus 4 16 GB voor 400,01 (incl. thuiskopie heffing) halen.

Link: http://www.mediamarkt.nl/...32,642639.html?langId=-11

Hier zit dan ook nog een bumpercase bij.
Ik weet wat ik doe... C=

Edit: + gratis verzending.

CuBras wijzigde deze reactie 03-06-2013 14:01 (3%)

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:42
quote:
ChicaneBT schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:16:
[...]

Dat is ongeveer standaard. Bij de Saturn actie vond ik het trouwens qua laptops meevallen want op de meeste laptops kreeg je flinke kortingen ten opzichte van de laagste prijs in de Pricewatch. Je moet gewoon de prijzen vergelijken met de Pricewatch en Kieskeurig, zodat je weet hoeveel korting je krijgt :).
Het is bij de fysieke winkels al jaren standaardbeleid dat er vanaf twee weken voor dit soort acties geen prijzen opgehoogd mogen worden, enkel flyer aanbiedingen mogen opgehoogd worden

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 00:20

Royz

Kleurenblind!!

Jammer, L-lenzen doen niet mee. Dan houdt het op :)

Portfolio | Foto-series

• EnigmaNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 22-08 19:43
Ik vind het altijd heel erg teleurstellend dat er zoveel uitzonderingen zijn. Ze kunnen beter roepen "16% korting op sommige dingen" dan "16% korting op alles".

• jip_86
  • Registratie: juli 2004
http://www.mediamarkt.nl/...59,129045.html?langId=-11

EF-S 60mm voor 326,- lijkt lekker goedkoop zo. Kan alleen niet zien of ze daar die cashback van Canon voor het gemak alvast vanaf getrokken hebben? Als die er namelijk nog af gaat wil ik hem wel hebben zo :P

Iemand die dat zo kan zien?

Flickr

• Ruud
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21:36
quote:
jip_86 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:51:

EF-S 60mm voor 326,- lijkt lekker goedkoop zo. Kan alleen niet zien of ze daar die cashback van Canon voor het gemak alvast vanaf getrokken hebben? Als die er namelijk nog af gaat wil ik hem wel hebben zo :P

Als ik wil betalen moet ik 326 euro afrekenen. Daarnaast krijg ik nog 70 euro terug van Canon :)

• Cyclonic
Zoals gedacht geen korting op een Samsung F8000 gekregen, wel weer een leuk gesprek met de manager :D

Zou iemand een foto willen maken van een Philips 47PFL7008k als die een kortings prijs heeft in een fililiaal, heb de F8000 maar online besteld echter, ouders willen graag de Philips en die bestellen niet graag online :p

• jip_86
quote:
Ruud schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:53:
[...]

Als ik wil betalen moet ik 326 euro afrekenen. Daarnaast krijg ik nog 70 euro terug van Canon :)
Dat lijkt me een koopje dan toch? ¤250 :9

Flickr

• Wingie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 01:01
quote:
jip_86 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:51:

is zonder cashback van canon neem ik aan heb dezelfde lens vorige week bij saturn gekocht (bon ligt hier voor me) voor 321,= en heb zaterdag de cashback op de post gedaan.

• chippie777
  • Laatst online: 21:51
Nikon D7000 met 18-105 VR objectief voor 655,-- Niet slecht, nog goedkoper dan de actie bij Saturn afgelopen week. (dus maar gekocht :) )

chippie777 wijzigde deze reactie 04-06-2013 08:28 (9%)

• Nohead
  • Laatst online: 22-08 09:17

Nohead

PSN ID: Nohead

Op de website staat de D7000 met 18 - 105 voor 704¤
D7000 body voor 569¤

Asus A6VA | Q6600 | Asus P5KC | 6Gb Corsair DDR2 PC6400 | HD7850 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | PS3 | Nikon D7000 | Galaxy Nexus | Madcatz TE Stick

• knetterboy3
  • Laatst online: 18-08 19:49
Vandaag een HTC One zwart gescoord bij de Mediamarkt in Zwolle. Normaal zou ik zoiets niet bij de MM kopen, en zeker niet voor de standaardprijs daar (¤670). Met 16% korting en thuiskopieheffing van ¤6,05 kwam 'ie uit op 568 euro. Niet een hele spectaculair lage prijs, maar ik heb hem toch meegenomen (had ook nog zo'n Mediamarkt cadeaukaart, dus die ook maar gebruikt).

HTC One | Asus N56 | Windows 8.1 Pro | Core i7 920, 12GB RAM, Radeon HD 5870, Samsung 840 Pro 128GB + 2*1TB HDD RAID0 + 3TB HDD + Logitech Z-5500

• manmetdehamer
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19-08 21:57
Als ik zo op de site kijk lijken ze een stuk minder lenzen te hebben als de Saturn.
Misschien vanavond toch eens een kijkje gaan nemen hopen dat ze op de locatie Breda nog wat mooie Nikon lenzen in de aanbieding hebben.

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Bij Saturn hadden ze een hoop mooie Nikon lenzen in de aanbieding, maar ja die actie is alweer over.

....911....

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 22:17
Bij MM Rotterdam centrum doet de NEX-6 mee met de actie. Net voor 755 euro ipv 899 gehaald. Ze hadden nog genoegvop voorraad. Ook de samsung nx300 doet mee en kost 629. Wel nog maar een paar zeiden ze.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Zo, iedereen aan het bestellen zeker ;)

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Portfolio | Foto-series

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

quote:
Royz schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:47:
Zo, iedereen aan het bestellen zeker ;)

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
hehe, gewoon harder proberen :P

Ora et Labora

• NoGinryuGo
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22-08 14:13
quote:
Holland1994 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Zo'n gevoel heb ik ook.
Maar hij is inclusief kopieheffing ¤173,31. Daar gaat ¤50,- van af voor de cashback,
dus ¤123,71 is best netjes.
Eens, maar toch lame. Vorige week twee stuks gehaald voor mijn ouders. Dacht er nog over voor mezelf een te nemen. Zie ik zondag de website van MM op zwart: Vakantiegeldactie 16%. Mmm, interessant, nog eens wat er vanaf en dan zou ik rond de 100 Euro uitkomen: Daar wilde ik er wel eentje voor bijnemen. Maar de Tab 2 is qua prijs dus niet 16% goedkoper uitgevallen...

Maar ja, zal niet de eerste keer zijn bij willekeurig welke organisatie :o

PSN / SocialClub: risifran

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:42
quote:
NoGinryuGo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:34:
[...]

Eens, maar toch lame. Vorige week twee stuks gehaald voor mijn ouders. Dacht er nog over voor mezelf een te nemen. Zie ik zondag de website van MM op zwart: Vakantiegeldactie 16%. Mmm, interessant, nog eens wat er vanaf en dan zou ik rond de 100 Euro uitkomen: Daar wilde ik er wel eentje voor bijnemen. Maar de Tab 2 is qua prijs dus niet 16% goedkoper uitgevallen...

Maar ja, zal niet de eerste keer zijn bij willekeurig welke organisatie :o
De tab2 was afgelopen week een flyer aanbieding, en die mogen volgens de interne voorwaarden omhoog geprijsd worden als de flyer is afgelopen

• NoGinryuGo
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22-08 14:13
quote:
nooberke schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:38:
[...]

De tab2 was afgelopen week een flyer aanbieding, en die mogen volgens de interne voorwaarden omhoog geprijsd worden als de flyer is afgelopen
I stand corrected... Overigens is het verschil tussen vorige week en nu marginaal en nog altijd een hele scherpe prijs voor wat je krijgt: laat ik dat voorop stellen.

maar eens mens mag altijd hopen :)

PSN / SocialClub: risifran

• Christiano007
  • Laatst online: 08:59

Christiano007

Ich bin der champion

Wel tablets maar geen e-readers die mogen meedoen met de actie. Doe dan geen actie als zelfs dat soort artikelen geen korting krijgen :')

Ter land, ter zee en in de kroeg

• StefanT
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17-06 19:05
Vandaag twee MM bezocht en gekocht en gekeken en dit is mijn ervaring

MM Alphen - de Speedlite 600-EX RT zit in de bonus hoewel dit een accessoire is, ik betaalde 452 euro, krijg nog 100 cashback van Canon
MM Rotterdam Lijnbaan - Powershot G15 staat een bordje met het kortingsbedrag bij (hoewel dit is uitgesloten in voorwaarde. Dus wees er snel bij (zag m niet op voorraad in de schappen eronder)
L lens is uitgesloten, maar kreeg de 16-35 voor 1175 mee, is overal 1289, dus korting van 114 euro, plus 200 cashback van canon

• Pred!
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-05 18:45
quote:
Cyclonic schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:55:
Zoals gedacht geen korting op een Samsung F8000 gekregen, wel weer een leuk gesprek met de manager :D

Zou iemand een foto willen maken van een Philips 47PFL7008k als die een kortings prijs heeft in een fililiaal, heb de F8000 maar online besteld echter, ouders willen graag de Philips en die bestellen niet graag online :p
Cyclonic,

Ik weet niet waar je woont, maar stap de BCC maar 's binnen.
Daar staat o.a. de UE46F8000 nu voor ¤1697,16
(16% korting van 2199,- = ¤1847,16 en daarna ¤150,- retour van Samsung = ¤1697,16)

En daarna nog de EVOLUTION KIT van Samsung ontvangen twv ¤299,- in 2014.

De Philips 47PFL7008K staat voor ¤1227,16 (Na 16% en 200,- retour van Philips)

Succes !!!

• chippie777
  • Laatst online: 21:51
quote:
Nohead schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:08:
Op de website staat de D7000 met 18 - 105 voor 704¤
D7000 body voor 569¤
Klopt, maar ik heb toch echt 655,00 betaald :)
Stond voor 780 in hun systeem en daar ging de 16% vanaf.

• itsgreen
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 20-08 20:14

itsgreen

Large and in charge

Fijn, heb een Canon 650D kit kunnen kopen met een 18-55 IS II voor 495. Geen onaardige prijs imo :)

itsgreen wijzigde deze reactie 03-06-2013 19:37 (16%)

• Walker78
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 22-08 16:10
Vandaag de Fuji X10 bij MM Bijlmer Arena op de kop getikt voor ¤284,76. Wel een nette prijs, als je kijkt naar de pricewatch. Over die X10 op zich is al heel wat afgeschreven, zowel plussen (gelukkig in de meerderheid) als minnen, maar voor dat geld wilde ik 'm wel hebben :9

• FIFO
  • Laatst online: 28-07 11:01
quote:
bvbal79 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:46:
Bij MM Rotterdam centrum doet de NEX-6 mee met de actie. Net voor 755 euro ipv 899 gehaald. Ze hadden nog genoegvop voorraad. Ook de samsung nx300 doet mee en kost 629. Wel nog maar een paar zeiden ze.
Thx voor de update. Was al dringend op zoek, gelukkig lag deze MM om de hoek. Nu nog 1 op voorraad (in magazijn). Hoefde niet eens te vragen naar de korting.

• axel23
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 09:13
quote:
knetterboy3 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 17:16:
Vandaag een HTC One zwart gescoord bij de Mediamarkt in Zwolle. Normaal zou ik zoiets niet bij de MM kopen, en zeker niet voor de standaardprijs daar (¤670). Met 16% korting en thuiskopieheffing van ¤6,05 kwam 'ie uit op 568 euro. Niet een hele spectaculair lage prijs, maar ik heb hem toch meegenomen (had ook nog zo'n Mediamarkt cadeaukaart, dus die ook maar gebruikt).
Ok dan zit er zeker behoorlijk prijsverschil tussen de mediamarkten :( , vandaag 1 gescoord van een medetweaker :) die had hem gehaald in Rotterdam (mediamarkt bon zat erbij) voor 547 Euro incl. heffing. Basisprijs incl. thuiskopieheffing was 651,06 Euro...

• CasGas
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 19-08 21:29

CasGas

Ubiquiti FTW!!!

Iemand die weet of ze ook de 10-22 verkopen bij de mediamarkt? Ik zie de mediamarkt niet in de pricewatch erbij staan en op hun eigen site ook niet te zien..

CasparBorre.nl | 7D | 430 EX II | 50/1.8 II | 60 2.8 | 24-70 L 2.8 | 70-200 L F2.8 | 300 L F4

• shadax
  • Niet online
Vorig jaar bestelde ze de 10-22 wel gewoon voor me (MM Rijswijk)

• recemonster
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22-08 21:02
quote:
CasGas schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:38:
Iemand die weet of ze ook de 10-22 verkopen bij de mediamarkt? Ik zie de mediamarkt niet in de pricewatch erbij staan en op hun eigen site ook niet te zien..
Ze verkopen/verkochten hem wel. Voor de BTW actie bij Saturn was hij gewoon te koop maar sinds de actie daar is hij slechts 1x kort op de website geweest.

Zelf heb ik hem bij Saturn besteld voor 610,- alleen wacht nog op bericht dat ik hem kan afhalen.

• RobertJRB
  • Registratie: juli 2008
Wat een geluk dat ik dit topic net las, vlak voor sluitingstijd nog even langsgegaan en twee ipad mini's gekocht.
Wat is dat ding klein en licht vergeleken met mijn andere ipad (versie 1).

Deze past wel in m'n fototas :)

Leica M Monochrom - 18/3.8, 28/2, 35/2, 50/2, 90/2.5 | Sony A7 - 55/1.8

• Razzy
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22-08 21:21
quote:
RobertJRB schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:25:
Wat een geluk dat ik dit topic net las, vlak voor sluitingstijd nog even langsgegaan en twee ipad mini's gekocht.
Wat is dat ding klein en licht vergeleken met mijn andere ipad (versie 1).

Deze past wel in m'n fototas :)
Die zijn toch uitgesloten van de actie? :?

• RobertJRB
  • Registratie: juli 2008
Blijkbaar niet :)
Was wel maar 10 % dus misschien dat het alleen in dit finiaal was (almere)

Ook op de macs was het 10% trouwens.

Leica M Monochrom - 18/3.8, 28/2, 35/2, 50/2, 90/2.5 | Sony A7 - 55/1.8

• Jcktje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 04-07 09:58
Ik wilde vandaag bij de MM Utrecht een Nikkor 35mmf/1.8 bemachtigen, maar ik kreeg het laatste exemplaar helaas niet mee omdat dit objectief 'niet in de winkel had mogen liggen' ivm een klantbestelling...
Jammer weer :(

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 00:44
Is dit als vervanger van de BTW actie? Werd dat ze te gortig met de 21% btw?

16% korting is namelijk hetzelfde als de BTW weg ermee actie toen de BTW nog 19% was.

Oftewel; komt er later deze maand of volgende maand ook nog de BTW actie of is nu het beste moment om te kopen bij MM deze zomer?

Oh enne: je kan bij MM niet op order kopen he? Dus bijvoorbeeld dat je witgoed tegen een prijs koopt, maar dat je levering over 3 maanden wilt.

Hertog_Martin wijzigde deze reactie 03-06-2013 23:37 (19%)

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

quote:
Hertog_Martin schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:28:

16% korting is namelijk hetzelfde als de BTW weg ermee actie toen de BTW nog 19% was.

Oftewel; komt er later deze maand of volgende maand ook nog de BTW actie of is nu het beste moment om te kopen bij MM deze zomer?
De btw actie is niet 21% korting, maar bedrag gedeeld door 1.21, komt uit op 17.3% ofzo... Dus niet een heel groot verschil.

Afaik zijn deze acties maar een paar keer per jaar, dus ik zou er niet op rekenen dat er nog een komt voor de herfst... traditioneel is de btw actie in januari, vorig jaar ook in september omdat toen de 19% naar 21% ging. Dus nu is het moment als je iets wil gaan doen de komende tijd...

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 08:41

Barrycade

Zekers!

Saturn zat beter in de Nikon lenzen in de webshop. :(
Nu moet ik dus langs om te kijken of ze nog een leuke macrolens hebben liggen voor "weinig".

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

tja ik wil van de week nog eens gaan kijken in assen en grunn. maar vermoed dat het met non canikon lenzen zal tegenvallen :-(

Ora et Labora

• k1NG
quote:
Hertog_Martin schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:28:

Oh enne: je kan bij MM niet op order kopen he? Dus bijvoorbeeld dat je witgoed tegen een prijs koopt, maar dat je levering over 3 maanden wilt.
Vorig jaar hadden ze volgens mij ook een BTW actie in juli ergens..

• the mod man
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-08 20:47

the mod man

iets van fotograaf

quote:
mrc4nl schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 00:40:
tja ik wil van de week nog eens gaan kijken in assen en grunn. maar vermoed dat het met non canikon lenzen zal tegenvallen :-(
Specifiek opzoek naar iets? Ik woon naast de MM van grunn 8)

I can't wait to mod!

• mrc4nl

mrc4nl

Fruiticious, ofzo.

quote:
the mod man schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 01:14:
[...]

Specifiek opzoek naar iets? Ik woon naast de MM van grunn 8)
nee niet echt, ik wil gewoon lekker vergapen aan spulletjes waar ik toch geen geld voor heb :$
ik zoek nog wel iets in de m43 hoek maar ben er nog niet uit wat precies..... MF lenzen heb ik genoeg,AF lens zou leuk zijn, of toch maar een nieuwe body,mmmmm keuzes /3

mrc4nl wijzigde deze reactie 04-06-2013 01:22 (11%)

Ora et Labora

• Vistajevski
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-08 13:18
Zijn er ook nog MM's die korting geven op cto (i)mac's? In DH was dat niet het geval, maar bij vorige acties is regelmatig gemeld dat mensen bij sommige filialen wel korting kregen op bestellingen.

• StefanT
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17-06 19:05
Het helpt wellicht als je met je aankoop gewoon naar zo'n verkoper gaat en verbaast en teleurgesteld reageert als je hoort dat er geen korting opzit. Niet boos worden maar beteuterd kijken en zeggen, maar er staat toch alles. Zo kreeg ik 115 euro korting op een L lens. Je moet het ook treffen met een aardige verkoper maar er is blijkbaar een marge waarin ze zich mogen begeven, want ik begreep dat ze op die lens tot 100 euro mochten gaan.

• jip_86
quote:
jip_86 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Dat lijkt me een koopje dan toch? ¤250 :9
Gisteren toch maar opgehaald :)

Flickr

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

quote:
k1NG schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 01:09:
[...]

Vorig jaar hadden ze volgens mij ook een BTW actie in juli ergens..
Was september, omdat de btw toen van 19 naar 21 ging en ze hadden toen de actie om de laatste week 19% te vieren :)

• wwwhizz
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23:35

wwwhizz

wwwhisky!

Ik heb net online een printer besteld:
pricewatch: Samsung CLX-3305W All-in-One Color

Mooie prijs, ik was al een tijdje aan het wachten op een aanbieding :)

Change my avatar
PC, camera en overige specs

• k1NG
quote:
itsgreen schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:31:
[...]

Was september, omdat de btw toen van 19 naar 21 ging en ze hadden toen de actie om de laatste week 19% te vieren :)
Ja dacht wel dat ik me daarin zou vergissen, het is wel weer donders druk in die winkels. En dan werkt de airo soms ook niet in sommige winkels. :|

• MarkH NL
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 22-08 18:12

MarkH NL

Wil iemand nog wat weten? Ik loop over 20 minuten even naar de Media Markt ArenA :)

• yassiro
  • Laatst online: 01:29
quote:
MarkH NL schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:40:
Wil iemand nog wat weten? Ik loop over 20 minuten even naar de Media Markt ArenA :)
Wil je aub kijken wat de Canon EOS 700D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM Zwart kost?

Alvast bedankt voor de moeite ;)

• Wingie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 01:01
Apple macbook 15" retina 2,4 ghz
Dank

• dreamwalker
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:00
Het gaat de Asus n56vz-s4215h worden denk ik en neem ik ook gelijk nog even lumia 620 mee. Die Asus is een goed dingetje toch? Zeker voor 710 euro. Niet hele bijzondere dingen gehoord van de Haswell dus daar ga ik toch maar niet op wachten... of toch wel... Die acties dwingen je wel tot snel beslissen daar ben ik niet zo van... nou ja ik heb tot zaterdag.

• TweakerHunter
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 15-07 11:28
quote:
Tenzij het uitverkocht is dan O-)

• MarkH NL

MarkH NL

quote:
yassiro schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:44:
[...]

Wil je aub kijken wat de Canon EOS 700D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM Zwart kost?

Alvast bedankt voor de moeite ;)
Van 779 naar 654.36

Dat was de enige 700D die ik kon vinden (en deze voldeed aan je beschrijving)
quote:
Wingie schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:12:
Apple macbook 15" retina 2,4 ghz
Dank
Ben al geweest.

• Camo
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 22:19
Dus de mac's en ipad's zijn dus wel voor 10% korting? O.o

Helaas dan zeker niet de iPhone..?

• Grrrrrene
  • Niet online

Grrrrrene

Moderator Consumentenelektronica / VV
Verdorie, wacht ik netjes op de BTW-actie van MediaMarkt, doet de Panasonic TZ-serie die ik op het oog heb niet mee 8)7
Nouja, de Canon Speedlite 430 EX II is met 16% korting en 50 euro cashback ook erg interessant :) Onder de streep is dat 159,16 euro :D

En dan heb ik betaald met cadeaukaarten die ik een paar maanden terug bij AH kocht met 15% korting 8)7 Als je dat doortelt zit hij op 135,15 euro :9 _o_

Grrrrrene wijzigde deze reactie 04-06-2013 14:10 (22%)

Imitation is the sincerest form of flattery

• Jacco-M
  • Laatst online: 01:53
Gaat iemand toevallig nog naar de mediamarkt want ik ben geļnteresseerd in de lg 2251 monitor maar ik zie hem niet op de mm, of saturn site staan. En het is voor mij te ver rijden om even voor niks heen en weer rijden! Dus als iemand toevallig zou kunnen en willen kijken?

• MarkH NL

MarkH NL

quote:
Jacco-M schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:16:
Gaat iemand toevallig nog naar de mediamarkt want ik ben geļnteresseerd in de lg 2251 monitor maar ik zie hem niet op de mm, of saturn site staan. En het is voor mij te ver rijden om even voor niks heen en weer rijden! Dus als iemand toevallig zou kunnen en willen kijken?
Ik ga vanavond even terug, zal kijken bij ArenA :Y

• Raffel
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 26-05 10:49
Toch even geprobeerd bij MM Eindhoven of er een korting te krijgen was op de D600. Helaas alleen die 16% te besteden aan accessoires/andere camera producten. Nu was ik ook in de markt voor een 85mm prime, maar daar bleek alleen een showmodel van te zijn. Mocht iemand in Breda of Roermond nog beiden in de schappen zien liggen, dan hoor ik het graag :)

• Ivo Muijtjens
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-08 17:29
Iemand enig idee wat de Samsung Galaxy SIII kost? Bij de actie van Saturn kostte die rond de ¤335,-. Hier ligt helaas geen Saturn in de buurt, hoop dat die bij de MM ongeveer in dezelfde prijsklasse zit :)

• ADDG
  • Laatst online: 03:59
quote:
Ivo Muijtjens schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:14:
Iemand enig idee wat de Samsung Galaxy SIII kost? Bij de actie van Saturn kostte die rond de ¤335,-. Hier ligt helaas geen Saturn in de buurt, hoop dat die bij de MM ongeveer in dezelfde prijsklasse zit :)
http://www.mediamarkt.nl/...32,524523.html?langId=-11

• Ivo Muijtjens
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-08 17:29
quote:
Dankjewel. Ga vanavond eens kijken of ze de blauwe nog hebben. Prijs is gelukkig nog hetzelfde :D

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-08 20:43

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben nog niet langs geweest maar ik zie niks in de webshop over de Asus Nexus 7....ik wilde de 32GB versie en de onlineprijs komt op 204 euro. Gaat hier nog korting vanaf?

Canon: 40D | 10-22/3.5-4.5 | 17-55/2.8 IS | 70-200/2.8L IS II
Carl Zeiss : 2/50 Makro-Planar T* :)

• Sakete
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-08 21:14
quote:
Deathchant schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:29:
Ik ben nog niet langs geweest maar ik zie niks in de webshop over de Asus Nexus 7....ik wilde de 32GB versie en de onlineprijs komt op 204 euro. Gaat hier nog korting vanaf?
De onlineprijs is als het goed is inclusief korting.

Flickr | 500px
Canon: EOS 7D | 17-55mm f/2.8 IS | 100mm f/2.8 Macro | 70-200mm f/4 L IS | 430EX

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb een Canon 100mm macro lens besteld en ben zo dom geweest om die online te bestellen. Nu lees ik overal slechte verhalen over weken levertijd... heb ik weer :p

Portfolio | Foto-series

• MarkH NL

MarkH NL

quote:
Jacco-M schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:16:
Kon dat model niet vinden. Sorry!

• Jacco-M
  • Laatst online: 01:53
quote:
MarkH NL schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:45:
[...]

Kon dat model niet vinden. Sorry!
Top bedankt voor het kijken!

• Bassie90
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
Niceee net bij MM een Canon all in one MG6350 gekocht voor 108,36 euro, daar gaat nog 40 euro vanaf vanwege cashback actie bij Canon. Een top printer voor 68,36 euro, niet verkeerd al zeg ik het zelf.

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

quote:
Ivo Muijtjens schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:03:
[...]

Dankjewel. Ga vanavond eens kijken of ze de blauwe nog hebben. Prijs is gelukkig nog hetzelfde :D
Heb jij nog gekeken? Want ik heb 'm online besteld in de veronderstelling dat de genoemde prijs alleen voor online aankoop op ging
quote:
Media Markt Onlineprijs
. Anders annuleer ik wellicht en koop ik 'm gewoon in de fysieke winkel.

temp00 wijzigde deze reactie 04-06-2013 22:31 (9%)

islam = haat, religie = haat

• Bever!
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:35

Bever!

Ondertitel

quote:
Grrrrrene schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:04:
Verdorie, wacht ik netjes op de BTW-actie van MediaMarkt, doet de Panasonic TZ-serie die ik op het oog heb niet mee 8)7
Nouja, de Canon Speedlite 430 EX II is met 16% korting en 50 euro cashback ook erg interessant :) Onder de streep is dat 159,16 euro :D

En dan heb ik betaald met cadeaukaarten die ik een paar maanden terug bij AH kocht met 15% korting 8)7 Als je dat doortelt zit hij op 135,15 euro :9 _o_
Op papier doen ze niet mee in de praktijk bij bijna allemaal

Signature

• Shinoki
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20-08 15:47
Jammer geen canon 6D :(
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair: Websites en communities Smartphones Beheer en beveiliging Apple Sony Microsoft Games Politiek en recht Consoles Besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013