Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 06:16
quote:
Sc0rPi0N schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:09:
@Dennis Ownage ... tja kijk anders even het filmpje terug van een paar posts terug. 5 x Orbit, 2 warhogs enz. enz. DAT is ownage.
Dit is imo gewoon weer een fimpje van jou als ▄bercamper die twee keer een shieldnoob omlegt die niets terug doet.

De volgende keer post je zeker een 'ownage' fimpje van je dat je iemand twee keer achter elkaar heb gekilled die afk was zeker ? /3

Anyway .. Vanavond weer knallen na een rustig sociaal weekendje met de fam.
ik ben na maanden weer lekker begonnen met spelen en genieten...

PSN , Xbox en Steam : Dennis585

• Sc0rPi0N
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:46

Sc0rPi0N

Papa│

Prima ik zo graag een filmpje verschijnen waarin je je tactisch beweegt, plant, capt, defused en een paar spelers omlegt en zo een paar scorestreaks haalt achter elkaar.

Geen behoefte aan films waar je 2 spelers omlegt met je gun en jezelf hiermee de hemel inprijst dat dit toch zo een uniek moment was, want dan help ik je graag uit de droom.

Apple iPhone 4s & iPad 3 32Gb
CM Storm QuickFire Rapid (Cherry MX Red) (US import)
Specs Steam

• Double__D
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 12-10 21:13
quote:
dennis585 schreef op maandag 22 april 2013 @ 06:23:
er was zeker ownage : 2 kills op iemand die veilig dacht te zijn achter zijn shield.

in het battlefield topic krijg ik betere feedback , dus die kinderachtige plaatjes en opmerkingen
geeft jullie baby-leeftijd al aan.

maar boeien...
http://forum.fitnessbloggen.no/attachments/td50137_fry-not-sure-if-trolling-jpg.72209/

Dennis, ik vraag me af wat voor feedback je krijgt dan, want over dit filmpje (maar eigenlijk over de meeste van jouw filmpjes) kan ik niet zoveel zinnige feedback geven. Vooral ook omdat de combinatie van camping met een Target Finder automatisch ervoor zorgt dat ik het wegklik.

Ik ga er maar van uit, dat jij dit zelf ook niet superbijzonder vindt.. en dat je gewoon de boel loopt te trollen met jouw idee van "ownage".. 8)7

Rampant multiplying cells, implications of Oedipean complexes and god. Damn, I love Western vernacular!

• 2DeF_WoDy_x
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 24-09 10:09
Waarom zou hij zijn filmpjes niet mogen plaatsen? wat een onzin net of jullie zo goed zijn.
Hij killt em 2 x en is trots goed bezig

• reemprive
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 18:46
quote:
2DeF_WoDy_x schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:31:
Waarom zou hij zijn filmpjes niet mogen plaatsen? wat een onzin net of jullie zo goed zijn.
Hij killt em 2 x en is trots goed bezig
Omdat hij al 100 van dit soort filmpjes heeft gepost misschien?

Origin: Distinctiv3 YT

• Double__D
En omdat hij klaagt over de feedback... tja.. zet dan iets neer waar je ook daadwerkelijk feedback op kan geven. En als het echt goede en mooie gameplay is.. dan krijg je vanzelf wel complimenten.

Maar in Dennis' geval lijkt me dat highly unlikely.. O-)

Rampant multiplying cells, implications of Oedipean complexes and god. Damn, I love Western vernacular!

• Fid3lity
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-10 16:02
quote:
er was zeker ownage : 2 kills op iemand die veilig dacht te zijn achter zijn shield.

in het battlefield topic krijg ik betere feedback , dus die kinderachtige plaatjes en opmerkingen

maar boeien...
Ik probeer dat ook al maanden! Schiet alleen steeds tegen die schilden aan... Hoe doe je dit toch? :o

Alternate, aftersales zijn ook van belang!

• Dennis585
quote:
3XPER7 schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:00:
[...]

Ik probeer dat ook al maanden! Schiet alleen steeds tegen die schilden aan... Hoe doe je dit toch? :o
een grenade doet wonderen zoals je in het filmpje ziet...

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 23:20

Gundogan

Malkovich?

Maar weer wat anders dan.

Van het weekend even lopen klooien met de wapen stats van alle LMG's, AR's en SMG's (shotties en snipers zijn lastig om mee te werken omdat ze meestal one hit kill wapens zijn) uit alle CoD's vanaf 4. Gewoon om te kijken welke de beste is. :)

De formule* heeft nog wat tweakwerk nodig, maar hier is de top tien:

#1 MW2 ACR met stopping power
#2 MW2 FAMAS met stopping power
#3 BO2 SCAR-H
#4 MW2 SCAR-H met stopping power
#5 BO2 SWAT-556
#6 MW2 M16 met stopping power
#7 MW2 AK-47 met stopping power
#8 MW2 TAR-21 met stopping power
#9 BO1 Enfield
#10 CoD4 AK-47 met stopping power

En zonder stopping power:

#1 BO2 SCAR-H
#2 BO2 SWAT-556
#3 BO1 Enfield
#4 BO2 AN-94 als je met de eerste twee schoten raak schiet
#5 BO2 AN-94 op de de trage rate of fire
#6 MW2 ACR
#7 BO1 FAMAS
#8 BO2 M8A1
#9 BO1 Galil
#10 BO1 Spectre

MW3 wapens komen niet in de top50 (totaal 166 wapens) voor (beste wapens zijn de P90, MP7 SCAR-L, UMP45 en MP5). Slechtste wapen is de MW3 M60, daarna de WaW MG42.

* De formule neemt variabelen als time to kill, recoil (gecorrigeerd met centerspeed en rate of fire, heeft denk ik nog wat werk nodig), range, magazijn grootte, hipfire en ADS time en movement speed mee. Tweaken zit hem in het juiste gewicht toekennen. :)

offtopic:
Elke keer als Dennis een filmpje post komen er een hele zooi posts die het topic verder vervuilen. Wat is dit ook alweer? O-)

Phenom II x4 955 @ 3.8ghz, 8gb, Asrock 870 extreme, R9 270X

• 2DeF_WoDy_x
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 24-09 10:09
quote:
reemprive schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:44:
[...]

Omdat hij al 100 van dit soort filmpjes heeft gepost misschien?
En toch blijf je ernaar kijken? valse hoop? of nieuwsgierig..
Ik vind wel grappig die gozer met dat schild is nog slechter dan hem.
Dennis Ownz

• Double__D
quote:
Gundogan schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:11:

Van het weekend even lopen klooien met de wapen stats van alle LMG's, AR's en SMG's (shotties en snipers zijn lastig om mee te werken omdat ze meestal one hit kill wapens zijn) uit alle CoD's vanaf 4. Gewoon om te kijken welke de beste is. :)

#3 BO2 SCAR-H
#5 BO2 SWAT-556
#9 BO1 Enfield

#1 BO2 SCAR-H
#2 SWAT-556
#3 BO1 Enfield
#6 MW2 ACR
#7 BO1 FAMAS
#8 BO2 M8A1
#9 BO1 Galil
#10 BO1 Spectre

MW3 wapens komen niet in de top50 (totaal 166 wapens) voor (beste wapens zijn de P90, MP7 SCAR-L, UMP45 en MP5). Slechtste wapen is de MW3 M60, daarna de WaW MG42.

* De formule neemt variabelen als time to kill, recoil (gecorrigeerd met centerspeed en rate of fire, heeft denk ik nog wat werk nodig), range, magazijn grootte, hipfire en ADS time en movement speed mee. Tweaken zit hem in het juiste gewicht toekennen. :)

offtopic:
Elke keer als Dennis een filmpje post komen er een hele zooi posts die het topic verder vervuilen. Wat is dit ook alweer? O-)
Very interesting! Hoe kom je precies aan alle waarden voor die guns?

Zelf had ik ook al het idee dat die SCAR een beast-wapen is! Nog nooit zo snel goud gehaald ermee.. _/-\o_

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator VV Tweakers abonnementen
Grappig, want hier komt die SCAR er helemaal niet zo goed uit:

PWM in "[Multi] Call of Duty: Black Ops 2 - Deel 2"

http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=385491&layout=2&sort=prc

PWM wijzigde deze reactie 22-04-2013 12:39 (22%)

Nu, met zonder ondertitel

• c-style
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23-09 10:30
quote:

maar boeien...
Je feedback is dus dat je zulke filmpjes maar beter niet kunt posten ;)

Je deed er nog best lang over ook om die shield gozer te killen, als ik iemand met shield zie probeer ik hem altijd te knifen :+

YouTube channel steam profiel

• Dennis585
quote:
2DeF_WoDy_x schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:12:
[...]

En toch blijf je ernaar kijken? valse hoop? of nieuwsgierig..
Ik vind wel grappig die gozer met dat schild is nog slechter dan hem.
Dennis Ownz
plezier hebben in het spel is wat ik nu doe.
ik denk niet meer aan mijn kdr maar speel gewoon lekker weg.

• Double__D
quote:
Ik weet niet van wanneer de poll is, maar de SCAR heeft een tijdje geleden een buff gekregen waardoor het altijd een max 3 hit kill is op elke range. Dat maakt het voor mij wel fijner.

De AN94 schiet de eerste 2 kogels een stuk sneller... dus als je heeeel goed instant kan mikken, dan is dat misschien een fijner wapen.

Ik vind ze allebei wel relaxed om mee te spelen, maar ik neig net iets meer naar de SCAR.

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
Double__D schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:38:
[...]

Very interesting! Hoe kom je precies aan alle waarden voor die guns?

Zelf had ik ook al het idee dat die SCAR een beast-wapen is! Nog nooit zo snel goud gehaald ermee.. _/-\o_
http://denkirson.proboard...n=display&thread=4943

Alles hapklaar gemaakt door de goede man om in een statistisch analyse programma te zetten. :)

En over de BO2 scar: hij is inderdaad gebuffed van 45-33-24 damage naar 45-33-25 naar nu 45-33. Ook heeft de scar niet zo veel recoil, maar daar moet ik dus nog even naar kijken om de 'echte' recoil goed te berekenen.

Wel grappig dat de MW3 wapens er altijd slecht uitkomen. Kennelijk was het probleem met MW3 niet de lethality van de wapens. :p

Gundogan wijzigde deze reactie 22-04-2013 13:21 (8%)

• reemprive
Ik moest gisteren toch wel even grinniken:
http://i33.tinypic.com/256u3o0.png

• Double__D
quote:
Gundogan schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:16:
[...]

http://denkirson.proboard...n=display&thread=4943

Alles hapklaar gemaakt door de goede man om in een statistisch analyse programma te zetten. :)

En over de BO2 scar: hij is inderdaad gebuffed van 45-33-24 damage naar 45-33-25 naar nu 45-33. Ook heeft de scar niet zo veel recoil, maar daar moet ik dus nog even naar kijken om de 'echte' recoil goed te berekenen.

Wel grappig dat de MW3 wapens er altijd slecht uitkomen. Kennelijk was het probleem met MW3 niet de lethality van de wapens. :p
Nice... staan best verrassende dingen in! Toch grappig te bedenken dat ze met een beetje pielen de balans helemaal kunnen verstoren.

Trouwens, ik heb nooit echt een probleem gehad met MW3.. death-streaks waren vervelend evenals de Stealth Bomber in de Support-killsteak-class. Maar zo heeft elke CoD wel iets.
quote:
reemprive schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:09:
Ik moest gisteren toch wel even grinniken:
[afbeelding]
LOL,... net gekeken naar je Steam-wall... al die gasten die je uitmaken voor cheater... een beetje triest.

• reemprive
quote:
Double__D schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:07:
LOL,... net gekeken naar je Steam-wall... al die gasten die je uitmaken voor cheater... een beetje triest.
Zo vermoeiend is dat, als je zeker bent dat iemand cheat report dan gewoon. Ik zie nooit hackers in BO2, maar sommige mensen zien overal een hacker in. Je hebt van die gasten die in een game een naam of 5 roepen met de melding erachteraan "reported". Op zich maken ze natuurlijk voornamelijk zichzelf belachelijk, maar bovendien helpen ze met die achterlijke report-flood ook nog eens het report systeem om zeep. Overigens vind ik het een stunt dat er zo weinig hackers zijn, ik kan geen COD en ook geen BF herinneren waarin zo mimimaal gecheat werd.

Ben benieuwd of Infinity Ward dat weet vast te houden. De aanwezigheid van cheats is toch waarom veel mensen overgestapt zijn naar de consoles, maar het lijkt nu dat er daar meer gecheat wordt, mensen die dit soort rotzooi maken, serious? YouTube: Black ops 2 lag switch foot switch

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 01:10

Koeitje

Back-up tiems now?

quote:

maar boeien...
Hier een korte how-to:
- veel kills
- snel
- geen gecamp

Koeitje wijzigde deze reactie 23-04-2013 17:16 (6%)

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:22
Nee, maar wel een fail dat je de vlag liet cappen.
quote:
Dat was een grap. Een vieze spawncamp was het wel. :P

exactor it wijzigde deze reactie 23-04-2013 21:28 (42%)

Xbox Live GT: exactor it

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 01:10

Koeitje

Back-up tiems now?

quote:
exactor it schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:21:
Nee, maar wel een fail dat je de vlag liet cappen.

[...]
Ik kan er niets aan doen dat ze achter hun eigen vlag spawnen :(

• Sj44k13
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 01:20
Het valt me op dat bijna niemand de moeite neemt om het zware lucht geschut uit de lucht te schieten. Ik heb zelf een AA klasse waardoor ik veilig ben en die dingen rustig uit de lucht kan knallen, maar als er nou een of twee mensen ook hun best doen verliest het team veel minder....

• Sc0rPi0N

Sc0rPi0N

Papa│

Gisteren eindelijk de FHJ-18 op Gold gehaald. Bleef steken op de 10x User-Controlled scorestreaks. Nu verder met SMAW / RPG.

Enige nadeel van de SMAW is dat je maar 1 raket hebt.
quote:
9 van de 10 keer bij jij de enige die iets uit de lucht kan halen en zeker bij Loadstars ed heb je helemaal geen kans meer om een enemy te killen, ammo op te pakken , richten en schieten voordat je zelf al omgelegd wordt.

Sc0rPi0N wijzigde deze reactie 24-04-2013 11:50 (49%)

Specs Steam

• Sj44k13
Gebruik je scavenger :)

• reemprive
Gewoon een LMG met FMJ nemen, voordat het magazijn leeg is geknald is de air kaput :)

Edit:
Volgens mij is rapid fire helemaal grappig trouwens, met extended mags en FMJ. Ga dat even testen deze week.

reemprive wijzigde deze reactie 24-04-2013 13:16 (41%)

• steel123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19:21

steel123

Cryman

En in de tussentijd trek je zoveel aandacht dat er al lang 3 enemies om je heen steen ;)

Gewoon zorgen dat je vele malen beter bent dan de tegenstander en dat jij de scorestreaks haalt :P

• nebur86
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:39
quote:
reemprive schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:35:
[...]

Zo vermoeiend is dat, als je zeker bent dat iemand cheat report dan gewoon. Ik zie nooit hackers in BO2, maar sommige mensen zien overal een hacker in. Je hebt van die gasten die in een game een naam of 5 roepen met de melding erachteraan "reported". Op zich maken ze natuurlijk voornamelijk zichzelf belachelijk, maar bovendien helpen ze met die achterlijke report-flood ook nog eens het report systeem om zeep. Overigens vind ik het een stunt dat er zo weinig hackers zijn, ik kan geen COD en ook geen BF herinneren waarin zo mimimaal gecheat werd.
krijg dat ook veel in HC KC, en dan kijk je naar die gasten.. kd van 0.78 en lage SPM, ja dan zie je overal een hacker in ja.
Verder vrijwel geen cheaters in BO2, echt grote vooruitgang vergeleken met alle vorige CODs.

• Sjoerdiee
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-10 14:44
quote:
steel123 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:43:
En in de tussentijd trek je zoveel aandacht dat er al lang 3 enemies om je heen steen ;)

Gewoon zorgen dat je vele malen beter bent dan de tegenstander en dat jij de scorestreaks haalt :P
Je team mates kunnen als nog kill feeden, dus dan krijg je als nog al die streaks tegen je

• reemprive
quote:
nebur86 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:14:
[...]

krijg dat ook veel in HC KC, en dan kijk je naar die gasten.. kd van 0.78 en lage SPM, ja dan zie je overal een hacker in ja.
Verder vrijwel geen cheaters in BO2, echt grote vooruitgang vergeleken met alle vorige CODs.
HC whiners zijn helemaal erg, je kan met geen mogelijkheid tijdens een match achterhalen of iemand hackt. Maar je heb ook mensen die al reporten voordat ze tegen je hebben gespeeld en puur op basis van je combat record 8)7

• Dennis585
Volgende CoD heet Call of Duty: Ghosts, komt 5 november :

Het volgende deel in de Call of Duty-serie heet Call of Duty: Ghosts en komt volgens retailer Tesco in ieder geval naar Xbox 360 en PlayStation 3. Volgens retailketen Target moet de game verschijnen op 5 november.

Update: er is nu ook een advertentie van het Amerikaanse winkelketen Target opgedoken waarin Call of Duty: Ghosts genoemd wordt voor PlayStation 3 en Xbox 360. Op de afbeelding wordt vermeld dat de game vanaf 5 november beschikbaar is.

Origineel bericht: De winkel nam het spel onlangs in zijn assortiment op, inclusief boxart. Deze vermeldt Modern Warfare 3-ontwikkelaar Infinity Ward als de maker van Call of Duty: Ghosts. Activision heeft de komst van het spel overigens nog niet bevestigd. De uitgever heeft mogelijk wel alvast de informatie met retailers gedeeld, aangezien Tesco in het bezit is van de definitieve cover.

Call of Duty: Ghosts dook overigens al eerder op, bijgestaan door een video waarin details over de singleplayer en multiplayer gegeven werden. Nu de naam blijkt te kloppen, wordt vermoed dat de rest van de info ook accuraat zal blijken. Activision Nederland kan momenteel niet reageren op de berichtgeving

bron : http://www.gamer.nl/nieuw...28Gamer.nl+-+Headlines%29

• exactor it
Hehe. Ik mag van mezelf even een avondje kappen met LMGs en de SMR goud maken. Lekker met de Remington en de MP7 aan het schieten. Wat is het dan simpel man. Mikken is zo overrated.

• SqueakyClean
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-10 17:00

SqueakyClean

Squeakyclean

Moet je de KSG proberen! Duidelijk een wapen waar je echt wel wat skill voor nodig hebt.

Nog 7 Merciless kills en ik heb m goud. En dan snel verder met makkelijke andere wapens... O-)

• Rin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22-10 18:14

Rin

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
Gundogan schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:11:

#3 BO2 SCAR-H
#5 BO2 SWAT-556
#9 BO1 Enfield

#1 BO2 SCAR-H
#2 BO2 SWAT-556
#3 BO1 Enfield
#6 MW2 ACR
#7 BO1 FAMAS
#8 BO2 M8A1
#9 BO1 Galil
#10 BO1 Spectre

offtopic:
Ik blijf dit soort formules en stats wat.....kort door de bocht vinden. Dit werkt alleen als er een tegenstander recht voor je neus staat en niemand beweegt. Maar per speler is de richt snelheid anders en de manier van voortbewegen. Ik maai persoonlijk zelf bijvoorbeeld meer mensen niet met een lager firerate wapen met sterkere kogels dan een wapen dat gemiddeld per seconde een hogere damage heeft door de hogere firerate. Bijvoorbeeld de PDW in vergelijking met de MP& in Blops2. Dit soort factoren worden nooit in stats meegenomen en is dus zeer maar dan ook echt zeer persoonlijk. De Scar in MW2 was niet voor niets mijn dodelijkste wapen.

• Ruvetuve
  • Laatst online: 21-10 13:19
Ervaren anderen hier ook lag op BO2 PC vanavond?

Elke paar minuten ongeveer een hapering en ping naar 999

Ruvetuve wijzigde deze reactie 24-04-2013 23:20 (38%)

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
Rin schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:11:
[...]

Ik blijf dit soort formules en stats wat.....kort door de bocht vinden. Dit werkt alleen als er een tegenstander recht voor je neus staat en niemand beweegt. Maar per speler is de richt snelheid anders en de manier van voortbewegen. Ik maai persoonlijk zelf bijvoorbeeld meer mensen niet met een lager firerate wapen met sterkere kogels dan een wapen dat gemiddeld per seconde een hogere damage heeft door de hogere firerate. Bijvoorbeeld de PDW in vergelijking met de MP& in Blops2. Dit soort factoren worden nooit in stats meegenomen en is dus zeer maar dan ook echt zeer persoonlijk. De Scar in MW2 was niet voor niets mijn dodelijkste wapen.
Er zijn natuurlijk altijd factoren die persoonlijk zijn zoals ironsights, speelstijl en welke recoil je lekker vind. Je kan niet alles meenemen. :)

Maar dit is meer objectief kijken zonder het menselijke element.

Dit is de formule tot nu toe trouwens als je hem kan volgen :p (geeft een iets andere top10):

((((0.6 * minrange) / ((0.9 * minTTK) + (0.1 * minHSTTK))) / recoilscore) + (((0.4 * maxrange) / ((0.9 * maxTTK) + (0.1 * maxHSTTK))) / recoilscore) + (0.8 * ((1.25 * movement) / (ads*100))) + (ammoscore * 0.05) + (1/hipfire) * 5) * (type)

minrange* = minimum range waarde in meters (range in de code gedeeld door 40). Waar de max damage range ophoudt.
maxrage** = maximum range waarde in meters. Waar de min damage range begint.
minTTK = time to kill bij minrange
maxTTK = time to kill bij maxrange
recoilscore = alle recoilwaarden*** opgeteld, gedeeld door de centerspeed waarde. De uitkomst daarvan vermenigvuldigt met de rate of fire (rounds per minute = 60 gedeeld door tijd tussen schoten)
movement = movementspeed (bijvoorbeeld 100% = waarde van 100)
ads = tijd die het duurt om van hipfire naar aim down the sight te gaan
ammoscore = ammo in een magazin gedeeld door de addtime (= minimale tijd om een leeg wapen te herladen met reload cancel) keer vijf
hipfire = gemiddelde van alle hipfire waarden (je hebt een min en max hipfire waarde voor staan, bukken en liggen)
type = wapentype gewicht (1.1 = semi auto, 1.2 = burst en 1.3 = full auto)

* BO2 wapens hebben meerdere medium ranges soms en duidelijke damage drops, terwijl andere CoD's alleen een min en max range hebben met een geleidelijke dropoff daartussen. Daarom alleen min en max range hier.
** Heel veel LMG's hebben geen range maar doen bijvoorbeeld altijd 40 damage. Deze wapens heb ik maar de gemiddelde assault rifle range gegeven van hun game. Een betere manier om range te gebruiken is te kijken naar de TTK op een bepaalde vast afstand (5-10-25-50-100 meter bijvoorbeeld), maar dat is lastig omdat dus veel wapens geen duidelijke damage doen op een bepaalde afstand (zie *).
*** Recoil gaat over vier waarden van x en y (kruis dus). Hoe hoger de waarde, hoe meer de recoil naar die kant trekt en hoe zwaarder deze kan zijn. Een dubbele positieve waarde betekent extra recoil naar die kant toe (M14 uit CoD4 bijvoorbeeld). Alle negatieve waarden zijn positief gemaakt een opgeteld. Bij een dubbele positieve waarde is de hoogste waarde dubbel meegeteld. Dus de CoD4 M14 is 40, 80, 40, -40 wat 40+160+40+40 = 280 wordt.

Dan krijg je totale scores die lopen van 13.0518 voor de MW2 Famas met stopping power tot 5.8229 voor de MW3 M60 WaW MG42 zonder stopping power (MW3 wapens zijn niet altijd de slechtste).

• exactor it
quote:
Jobbie schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:07:
Moet je de KSG proberen! Duidelijk een wapen waar je echt wel wat skill voor nodig hebt.

Nog 7 Merciless kills en ik heb m goud. En dan snel verder met makkelijke andere wapens... O-)
KSG heb ik laatst goud gemaakt. Die vond ik uiteindelijk best prima gaan toen ik de gun eenmaal snapte. Moet alleen de laatste shotty dan zijn die diamonds ook binnen. Die laatste duurt alleen echt enorm lang om 250 oneshots te halen net als bij de S12. Bij de remington en ksg ging dat super snel juist. Logisch hoor maar ik ben de m1216 wel beu na 700 kills. :)

• Frentik
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-09 02:36

Frentik

Broken, Beat and Scarred

quote:
exactor it schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:24:
KSG heb ik laatst goud gemaakt. Die vond ik uiteindelijk best prima gaan toen ik de gun eenmaal snapte. Moet alleen de laatste shotty dan zijn die diamonds ook binnen. Die laatste duurt alleen echt enorm lang om 250 oneshots te halen net als bij de S12. Bij de remington en ksg ging dat super snel juist. Logisch hoor maar ik ben de m1216 wel beu na 700 kills. :)
Inderdaad die M1216 vond ik ook de meest irritante shotgun....4x schieten, draaien, 4x schieten, reloaden....
Ik moet van de primaries alleen nog de snipers goud maar daar ga ik niet eens serieus aan beginnen. Ze komen in de party games voorbij dus langzaam maar zeker level ik ze toch :P

>> Steam << >> WoT << >> WoT - Noob << >> YT Channel

• Sc0rPi0N

Sc0rPi0N

Papa│

@Frentik

Goede tip is om Primary Gunfighter te pakken bij snipers en daar:
CPU + Fast/Extended mag + Laser/FMJ

Had na een tijd lang de Ballista gebruikt te hebben (bolt action) even de SVU-AS gepakt en dat ging best goed met bovenstaande attachments. Binnen een week heb ik hem kunnen prestigen.

Als je eenmaal e.a. doorhebt is het toch leuk om iemand op afstand in 1 keer om te leggen.

Specs Steam

• reemprive
Als ik je een tip mag geven, gebruik de (variable) zoom attachment. Hier een vergelijking vanaf exact dezelfde positie met zoom attachment en zonder zoom attachment:
Met zoom:
http://i34.tinypic.com/2qvwhu1.jpg
Standaard:
http://i36.tinypic.com/23uwg9f.jpg

Aangezien BO2 maps vrij klein zijn en overzicht kunnen houden vrij belangrijk is heeft dit aardig wat nut.

• Sjoerdiee
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-10 14:44
Ik speel altijd met de variable zoom attachement eigenlijk, hij is dan minder ver ingezoomd net als op jou plaatje inderdaad

• Sc0rPi0N

Sc0rPi0N

Papa│

Thanks reemprive zal vanavond eens testen met die var zoom.

Specs Steam

• Dennis585
heerlijk : ik kan weer genieten van het spel.

ik speel nu half campy style met een shock charge en claymore.

heerlijk om ze te zien frituren.

• Sj44k13
Niet met een flashmasker:) Ik heb geen last van jouw halve gecamp;)

• reemprive
quote:
Sj44k13 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:24:
Niet met een flashmasker:) Ik heb geen last van jouw halve gecamp;)
Inderdaad, doorheen lopen en bukken en de campert is verleden tijd 8)

• Dennis585
quote:
reemprive schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:37:
[...]

Inderdaad, doorheen lopen en bukken en de campert is verleden tijd 8)
bukken heb geen nut tegen een claymore.

• reemprive
quote:
dennis585 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:46:
[...]

bukken heb geen nut tegen een claymore.
Ah, ik las weer eens niet goed. Claymores zie je tamelijk goed. In dat geval biedt de EMP granaat de oplossing.

• exactor it
Meh Flak Jacket pwnt claymores ook als je ze niet ziet. Die heb ik sowieso bijna standaard aan. Als ik merk dat er een figuur loopt te 'Dennissen' met de shock charge/claymore set-up komt Tac Mask en de Chicom erbij. En dan is het de kunst van zo vernederend mogelijk dood maken. :)

Laatst had ik zo een fijn campertje die ik via de killcam open-mic aangaf hoe ik hem ging aanpakken nadat hij mij in de ballen had geschoten. Het lukte ook nog. Hij moest er zelf ook hard om lachen hoorde ik weer in zijn killcam open-mic. :)

Overigens, Dennis, valt me de claymore/charge set-up tegen. Shock charge op een betty gooien is veel beter. Je vriest namelijk vast door de charge waardoor je niet snel kan bukken om hem te ontwijken. Dan kun je mensen van 360 graden op de meest vrouwelijke manier mogelijk doden. Shield planten en er achter staan terwijl je naar de enige ingang kijkt, levert je bonus punten op.

• steel123

steel123

Cryman

quote:
Frentik schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:49:
[...]
Inderdaad die M1216 vond ik ook de meest irritante shotgun....4x schieten, draaien, 4x schieten, reloaden....
Ik moet van de primaries alleen nog de snipers goud maar daar ga ik niet eens serieus aan beginnen. Ze komen in de party games voorbij dus langzaam maar zeker level ik ze toch :P
Snipen is mijn favoriet de laatste tijd :P
Ik heb trouwens ook alles diamond op de B23R pistol na, maar dit komt meer omdat ik BO2 helemaal niet meer zoveel speel :(
En ook omdat het echt een ruk pistool is. Ik speel nog 10x liever met de executioner dan met burst wapens zoals die B23R.

Tegenwoordig probeer ik ook gewoon zoveel mogelijk challenges te completen zoals die variable zoom, rapid fire, dual band, tri-bolt. Maar dit is ook niet alles.

• JVS74
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09-10 15:00
quote:
steel123 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:29:
En ook omdat het echt een ruk pistool is. Ik speel nog 10x liever met de executioner dan met burst wapens zoals die B23R.
In HC KC is het anders een beest van een wapen. Zelfs op de 'grotere' maps. Pistol only klasse met long barrel en dead silence en je eindigt met minimaal 6500 punten per potje.

• steel123

steel123

Cryman

Ja dat kan met de five-seven en tac45 ook, die vind ik allebei veel beter.
Maar ik houd niet van HC, teveel gecamp enz. Ik rush altijd te hard en dan ga ik te vaak dood omdat 9/10 keihard ergens staat te campen. Of een kleine area aan het 'vasthouden' is====campen!!

En je kan met bijna alles wel 6500+ punten halen in KC. Alleen met snipers lijkt me dat wat lastig.

• reemprive
quote:
JVS74 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:07:
[...]

In HC KC is het anders een beest van een wapen. Zelfs op de 'grotere' maps. Pistol only klasse met long barrel en dead silence en je eindigt met minimaal 6500 punten per potje.
Persoonlijk vind ik hardcore geen graadmeter, gezien elk wapen(behalve shotguns en sniperrifles) een potentiŰle winnaar is. Ik ben ook van mening dat het in core niet echt een goed pistool is in verhouding met de andere pistolen, die het in firerate ruimschoots winnen. De Kap40 wint het uiteraard omdat het feitelijk een mini smg is, en als je een beetje snel schiet met de semi automaten heb je ook sneller kills op range dan met de B23R . De Executioner is op korte afstand goed omdat het feitelijk een soort shotgun is.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22:50
quote:
exactor it schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:54:
Meh Flak Jacket pwnt claymores ook als je ze niet ziet. Die heb ik sowieso bijna standaard aan. Als ik merk dat er een figuur loopt te 'Dennissen' met de shock charge/claymore set-up komt Tac Mask en de Chicom erbij. En dan is het de kunst van zo vernederend mogelijk dood maken. :)
Ha, doet me denken aan ÚÚn van mijn klassen.

https://lkxgaq.bay.livefilestore.com/y1pz1BLpaAxL_Qr6igzKFQCOmKsNMjzm8YLLBuYVTqIvgnKjFqBlbcHS-hGRj91VdBdWuUuYhOklr3Rc65uWovIkszqrzy46qxA/AD.JPG?psid=1

• Sj44k13
Lol!

• Dennis585
AD 4 D WIN...

• reemprive
Mooie pot Hardpoint op Raid:
http://i44.tinypic.com/2hpio2u.jpg
De tegenstanders waren niet aan het klagen dit keer maar gaven me een compliment :)

• DervishD
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 01:43
Ik heb BO2 nu zelf toch ook maar gekocht, geen spijt van gehad tot nu toe. Wat ik zelf vooral prettig vind zijn dat sommige dingen sneller gaan zoals bv herladen en richten nadat je stopt met rennen. Dat soort kleine dingetjes maakt het net wat speelbaarder dan bv COD4. De maps vind ik ook beter ontworpen met carrier en cargo als mijn favorieten.

• nebur86
dat zijn idd mooie maps, zelf ben ik helemaal niet zo'n fan van nuketown en hijacked die bij vrijwel iedereen zo populair zijn.

te simpele maps waar je met een beetje granaten gooien en wild schieten ook al wat kunt.. mss daarom populair bij mindere spelers maar ik vind het drie keer niets

• DervishD
Nuketown en hijacked vind ik de slechtste maps waarbij nuketown er voor mij op negatieve manier uitspringt. Het is maar een beetje rondrennen en in het wilde weg schieten. Nou ben ik sowiezo niet iemand die graag constant door maps rent en daarom speel ik voornamelijk FFA. Dat komt met maar 8 spelers (soms minder) meer op tactiek aan. Er kan overal een tegenstander verstopt zitten dus je moet dan beter opletten en het vaak rustiger aan doen.

Wat ik wel mis is de server browser uit COD4, het is mij echt een raadsel waarom ze die hebben laten vervallen. Nu is het gewoon afwachten tegen wie je speelt. In COD4 zit ik vrijwel altijd op dezelfde server met goede regels die streng worden gehandhaafd. Ik vind het ook leuk om met een vast groepje mensen te spelen.

Wat ze ook beter hadden kunnen doen in BO2 is het spawnen. Het is me al zo vaak voorgekomen dat ik na het spawnen nog maar 2 stappen heb gezet en al alweer dood ben en dat dan 3 of 4 keer achter elkaar. Dan wordt het gewoon fokking irritant en dan ben ik er ook klaar mee, dan heb ik ff geen zin meer om te spelen.

Iets anders wat soms ook zeer irritant is zijn van die klapjostis die als een stel mongolen in hun mic zitten te schreeuwen. Komen ze aandacht tekort ofzo?

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
DervishD schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:46:
Nuketown en hijacked vind ik de slechtste maps waarbij nuketown er voor mij op negatieve manier uitspringt. Het is maar een beetje rondrennen en in het wilde weg schieten. Nou ben ik sowiezo niet iemand die graag constant door maps rent en daarom speel ik voornamelijk FFA. Dat komt met maar 8 spelers (soms minder) meer op tactiek aan. Er kan overal een tegenstander verstopt zitten dus je moet dan beter opletten en het vaak rustiger aan doen.

Wat ik wel mis is de server browser uit COD4, het is mij echt een raadsel waarom ze die hebben laten vervallen. Nu is het gewoon afwachten tegen wie je speelt. In COD4 zit ik vrijwel altijd op dezelfde server met goede regels die streng worden gehandhaafd. Ik vind het ook leuk om met een vast groepje mensen te spelen.

Wat ze ook beter hadden kunnen doen in BO2 is het spawnen. Het is me al zo vaak voorgekomen dat ik na het spawnen nog maar 2 stappen heb gezet en al alweer dood ben en dat dan 3 of 4 keer achter elkaar. Dan wordt het gewoon fokking irritant en dan ben ik er ook klaar mee, dan heb ik ff geen zin meer om te spelen.

Iets anders wat soms ook zeer irritant is zijn van die klapjostis die als een stel mongolen in hun mic zitten te schreeuwen. Komen ze aandacht tekort ofzo?
Nuketown kan nog wel aardig zijn met 3v3 of 4v4. Met meer loopt het vaak vast (mass spawnkillen en 2-3 mensen op elke chokepoint zodat gamemodes als demolition en domination zeer moeilijk worden). Hijacked heeft dat nog meer. Daar kan je zelfs met Hellstorm missiles dubbel spawntrappen (zelf in het ene huisje zitten -> kill iedereen die op het stuk erachter spawned -> missile op de andere kant omdat je de spawn flip -> weer iedereen killen met je wapen omdat je de spawn flipt met je missile -> nieuwe missile op de andere kant ect ect) en sowieso is het midden erg chokepoint gevoelig.

De server browser voor ranked is er juist uit omdat ze geen 24/7 Nuketown/Hijacked, 40v40 Shipment of crouch only servers willen.Daarbij is het makkelijker om met een groep te spelen nu. Wel zouden ze een unranked systeem met een server browser kunnen toevoegen ala MW3. Kan zelfs ook op de consoles (zie Killlzone2). Maar ik denk dat ze dat er uit hebben gelaten vanwege hun zeer strikte anti-cheat beleid (bang dat admin en mod tools tot hacks voor ranked zouden kunnen leiden).

En spawnen is wel irritant soms ja. Ze willen spawntrappen voorkomen, maar nu wordt het te vaak 'revengespawnen' tenzij je als groep geconcentreerd speelt en weet wanneer spawns gaan flippen. Met randoms is het vaak frustrerend als ze de hele tijd het vijandige team dicht bij de B vlag laten spawnen bijvoorbeeld omdat ze van A/C direct naar C/A rennen. Maarja, de ontwikkelaars/uitgever hebben liever veertien mappen waar je alle gamemodes op kan spelen dan een paar mappen specifiek voor een bepaalde gamemode met fixed, beschermde spawns en spawntimers.

• DervishD
quote:
Gundogan schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:18:
De server browser voor ranked is er juist uit omdat ze geen 24/7 Nuketown/Hijacked, 40v40 Shipment of crouch only servers willen.
Dat snap ik dus niet. Als iemand op z'n eigen server lekker 24/7 nuketown wil draaien, so what? Degene die dat geweldig vinden kunnen zich op zo'n server uitleven en de rest vind ook wel iets van z'n gading. Dat vind ik zelf juist het goede van COD4, er zit voor iedereen wel iets bij.

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
DervishD schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:08:
[...]

Dat snap ik dus niet. Als iemand op z'n eigen server lekker 24/7 nuketown wil draaien, so what? Degene die dat geweldig vinden kunnen zich op zo'n server uitleven en de rest vind ook wel iets van z'n gading. Dat vind ik zelf juist het goede van COD4, er zit voor iedereen wel iets bij.
75% van de bevolkte servers in BO1 is waarschijnlijk Nuketown 24/7 9v9. Hoe ouder de game is, hoe erger het wordt. Dan houd je uiteindelijk maar een paar servers over die 'normaal' zijn. En als de game nog nieuw is, willen veel mensen zo veel mogelijk xp per potje. En dan ga je op overvolle servers spelen op te kleine maps.

Als je 24/7 crouch en knife only Nuketown wilt draaien, prima, maar dan wel unranked. Laat ranked gewoon zoveel mogelijk vanilla zijn met het liefst goede servers van de game zelf. Dan heb je in ieder geval op het hoogtepunt voldoende variatie in gamemodes/maps/spelers en kan je snel spelen zonder angst om op een server te komen met regels en admins die de taak niet aankunnen.

• Fid3lity
quote:
Gundogan schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:18:
[...]

De server browser voor ranked is er juist uit omdat ze geen 24/7 Nuketown/Hijacked, 40v40 Shipment of crouch only servers willen.
Het mooie in deel 1 was dat er genoeg servers waren die unranked draaiden en zodoende dus ook nog wel eens wat mods konden gebruiken. Het gebrek daaraan is nu gewoon jammer. En die ranked 24/7 Nuketown servers: /care? Het was niet voor niets een server browser, je kon er voor kiezen om dat wel of niet te doen.

Fid3lity wijzigde deze reactie 27-04-2013 17:43 (14%)

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
3XPER7 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:41:
[...]

Het mooie in deel 1 was dat er genoeg servers waren die unranked draaiden en zodoende dus ook nog wel eens wat mods konden gebruiken. Het gebrek daaraan is nu gewoon jammer. En die ranked 24/7 Nuketown servers: /care? Het was niet voor niets een server browser, je kon er voor kiezen om dat wel of niet te doen.
Nu is het care als je een server wilt zonder regels en een normale maprotatie. Die zijn zwaar in de minderheid. :)

Als je ranked hebt die strikt vanilla is met matchmaking Ún unranked waar alles kan en mag met een server browser, bestrijk je alles zonder dat groepen door elkaar lopen. Dan heb je de makkelijkheid die je nu hebt met BO2 gecombineerd met vrijheid. Beetje zoals Counter-Strike: Global Offensive.

Probleem is dan wel natuurlijk dat je dan afhankelijk bent van de uitgever of ze dedicated servers gebruiken voor ranked. Of mensen die servers willen huren waar ze niks aan kunnen veranderen. :p

• DervishD
Vanochtend een tijdje Core KC gespeeld en dat tikt lekker aan zeg, vooral als je 7 kills op een rij hebt (wat mij niet vaak gebeurd). Op die manier ga je een stuk sneller door de levels heen. HC KC ook maar eens proberen.

De MTAR vind ik trouwens wel een fijn wapen icm reflex sight en fast mag en als perks lightweight, toughness, tactical mask en dexterity + 2 keer een concussion grenade.

Edit: nu ook een tijdje HC KC gespeeld en ik moet zeggen dat Hardcore me wel bevalt. Het is vooral makkelijker om kills te behalen vanwege de extra schade die kogels aanrichten.

DervishD wijzigde deze reactie 28-04-2013 20:04 (18%)

• MicScott
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 13-10 23:11

MicScott

.Grey.

Wat mij betreft zijn er maar twee voordelen aan dedicated servers:

- vaak met dezelfde mensen spelen, ookal zijn het geen steam-vrienden
- admins die cheaters kicken

Half miljard nadelen:
- Heel moeilijk om in een groep te spelen, tenzij je toevallig zelf als clan een drukbezochte server runt
- Debiele regels waar je voor gekicked wordt
- Gekicked worden omdat een admin denkt dat je cheat
- Gekicked worden omdat je op een andere manier op een admin zn lange teen stapt
- Stomme maproulatie
- Duurt eindeloos om een server te vinden zonder vage roulatie en met jouw gametype, goede ping, niet vol maar wel bijna, etc etc.

En aangezien ik al maaaaaaanden geen cheater heb gezien, is het tweede voordeel al zo'n beetje opgeheven, dus ik ben er wel blij mee zoals het is.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Fid3lity
Je vergeet wel even de punten:

- Filteren op ping
- Server regels met max-ping voor kick

Dat in combinatie met het verwijderen van lag compensation maakt het allemaal een stuk fijner. Dat er sneue servers / admins tussen zitten, soit. Er zitten ook een hoop servers tussen met wel fatsoenlijke admins en regels die ervoor zorgen dat spelers ook echt objective spelen. Denk aan S&D met spelers die eigenlijk alleen maar TDM doen om te kutten, of boosters die het spel voor anderen verneuken.

Nu kom je ook gewoon spelers met pings van 100+ ms tegen, irritant genoeg. In Black Ops I zouden zij in veel gevallen gewoon automagisch gekickt worden.

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
3XPER7 schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:42:

- Filteren op ping
Nee, dat vind ik onnodig. Lagvoordeel is iets anders, je zou ook met 100 ping gewoon normaal mee moeten kunnen spelen.

• stinky1701
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21-10 16:13
quote:

- Filteren op ping

Dat in combinatie met het verwijderen van lag compensation maakt het allemaal een stuk fijner.
hear hear.
ik kan bij online spelen overal mee leven, behalve lag....of lagcomp.

• Sj44k13
quote:
MicScott schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:52:

Half miljard nadelen:
- Heel moeilijk om in een groep te spelen, tenzij je toevallig zelf als clan een drukbezochte server runt
- Gekicked worden omdat je op een andere manier op een admin zn lange teen stapt
- Stomme maproulatie
- Duurt eindeloos om een server te vinden zonder vage roulatie en met jouw gametype, goede ping, niet vol maar wel bijna, etc etc.

En aangezien ik al maaaaaaanden geen cheater heb gezien, is het tweede voordeel al zo'n beetje opgeheven, dus ik ben er wel blij mee zoals het is.
Je hebt ook nog het voordeel dat je exact kan kiezen welke map of maps je wil spelen en niet verbonden bent aan standaard playlists. Ik vind de standaard maproulatie ook niet altijd even best.

• reemprive
quote:
MicScott schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:52:

Half miljard nadelen:
- Stomme maproulatie

Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Admin's zijn maar al te vaak annoying pricks, ik ben bij BO1 ook vaak genoeg gebanned. Het cheater argument is ook niet meer legitiem, ik heb laatst nog een tweet gestuurd naar pcdev met een compliment omdat ik nog nooit een FPS heb gespeeld waarbij cheaters geen probleem vormen. Lag comp heb ik vrij weinig last van, in het begin merkte ik dat nog wel eens maar nu merk ik daar eigenlijk vrij weinig van.

• Fid3lity
En als je dus een goeie server gevonden hebt, is het zo ontzettend veel beter dan matchmaking. Dan speel je op zo'n server alleen met mensen die daadwerkelijk voor het objective gaan. Dan kun je ook van die "no lasers or gtfo" regels verwachten, wat voor mij een blessing zou zijn. Beide aanpakken hebben zo hun voor- en nadelen, maar ik heb toch echt liever een server browser.

• reemprive
quote:
3XPER7 schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:04:
En als je dus een goeie server gevonden hebt, is het zo ontzettend veel beter dan matchmaking. Dan speel je op zo'n server alleen met mensen die daadwerkelijk voor het objective gaan. Dan kun je ook van die "no lasers or gtfo" regels verwachten, wat voor mij een blessing zou zijn. Beide aanpakken hebben zo hun voor- en nadelen, maar ik heb toch echt liever een server browser.
Alle 2 zou helemaal mooi zijn :)

• Fid3lity
En als ze nou dedicated servers ook naar consoles zouden brengen, kunnen ze meteen alles wat met lag comp te maken heeft uit de code slopen. Maarja, dat zou snijden in de profits.

• DervishD
Ik speel nu eigenlijk alleen nog maar HC KC, vind ik zelf de leukste game modus en de XP tikt ook lekker aan.

Gisteren ook nog even COD4, FFA gespeeld op en server met 16 mensen. Het is dan echt 1 grote chaos en ik werd om de haverklap neergemaaid. Wat dat betreft ben ik blij dat ze in BO2 het aantal spelers in FFA tot 8 hebben beperkt.

Edit: kan iemand mij uitleggen waarom ik 9 van de 10 keer in nuketown, hijacked of raid terecht kom? De betere maps zoals aftermath, overflow en cargo komen bijna niet voorbij.

DervishD wijzigde deze reactie 30-04-2013 20:51 (20%)

• Sc0rPi0N

Sc0rPi0N

Papa│

Nuketown mogen ze van mij weer apart zetten. K*tmap dat het is. Leuk om een keer te doen maar niet 4 keer achter elkaar.

En gisteren weer goed kunnen scoren met HC gamemodes. Denk dat ik Fid3lity join met HC.
Heb het gisteren ook gezegd maar Core is leuk als je niet een halve minuut op elkaar hoeft te schieten. Bij core moet je een zo sterk mogelijk wapen pakken terwijl je bij Hardcore ook andere classes kunt maken met suppressor zonder dat je een gun krijgt met rubberkogels.

Ben bezig met de Swat 556 maar wat een sloom ding zeg. Schiet je de eerste burst mis dan moet je ˇf naar sec overschakelen ˇf wegduiken en proberen weer te schieten anders ben je dood.

Specs Steam

• Double__D
quote:
DervishD schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 14:05:
Ik speel nu eigenlijk alleen nog maar HC KC, vind ik zelf de leukste game modus en de XP tikt ook lekker aan.

Gisteren ook nog even COD4, FFA gespeeld op en server met 16 mensen. Het is dan echt 1 grote chaos en ik werd om de haverklap neergemaaid. Wat dat betreft ben ik blij dat ze in BO2 het aantal spelers in FFA tot 8 hebben beperkt.

Edit: kan iemand mij uitleggen waarom ik 9 van de 10 keer in nuketown, hijacked of raid terecht kom? De betere maps zoals aftermath, overflow en cargo komen bijna niet voorbij.
Ik ben nu bezig met m'n calling cards voor HC-matches.. en Kill Confirmed is inderdaad het leukst, want hier wordt iets minder gecampt. Nog steeds zie je wel gastjes die 18 kills hebben en dan 2 confirms, maar het leuke van dat soort figuren is dat ze echt niet bewegen.. dus je kan rustig de tijd nemen om een omtrekkende beweging te maken en ze van achteren te verrassen met een headshot. (oppassen voor die laffe claymores en shock-charges)

Aftermath een betere map? Ik weet niet of ik dat met je eens ben.. :P Maar je hebt gelijk wat Nuketown 2025 betreft.. die map gaat nergens over met HC.. want voor dat je de hoek om bent ben je al dood.. en je eigen team loopt zo vaak in paniek te sproeien dat je zelf geTK't wordt. Zo vaak dat een potje eindigt in 3 vs. 2 vanwege alle kicks. 8)7

• Fid3lity
quote:
Sc0rPi0N schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 08:48:
Nuketown mogen ze van mij weer apart zetten. K*tmap dat het is. Leuk om een keer te doen maar niet 4 keer achter elkaar.

En gisteren weer goed kunnen scoren met HC gamemodes. Denk dat ik Fid3lity join met HC.
Heb het gisteren ook gezegd maar Core is leuk als je niet een halve minuut op elkaar hoeft te schieten. Bij core moet je een zo sterk mogelijk wapen pakken terwijl je bij Hardcore ook andere classes kunt maken met suppressor zonder dat je een gun krijgt met rubberkogels.

Ben bezig met de Swat 556 maar wat een sloom ding zeg. Schiet je de eerste burst mis dan moet je ˇf naar sec overschakelen ˇf wegduiken en proberen weer te schieten anders ben je dood.
De SWAT is inderdaad een lastig wapen om mee op gang te komen, maar als je eenmaal Select Fire erop hebt zitten is het nog best wel een lekker wapen.

• superwashandje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22-10 17:48

superwashandje

grofheid alom

klopt, alleen vind ik het dan weer jammer dat het je 1 van de 10 sloten kost. dan pak ik liever de an94 ofzo.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Sc0rPi0N

Sc0rPi0N

Papa│

Ja dat is de enigste AR die ik al Gold heb :+

Sc0rPi0N wijzigde deze reactie 01-05-2013 16:26 (6%)

Specs Steam

• Fid3lity
quote:
superwashandje schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:23:
klopt, alleen vind ik het dan weer jammer dat het je 1 van de 10 sloten kost. dan pak ik liever de an94 ofzo.
Keuzes he, zo'n SWAT doet met Select Fire 900 of ~937 RPM, de AN-94 doet dat alleen op de eerste 2 kogels.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

ja dat is waar maar die extra kogels per minuut wegen bij mij niet op tegen een secondary grenade/tac insert/black hat dinges of wel of geen lethal etc :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• reemprive
quote:
3XPER7 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:26:
[...]

Keuzes he, zo'n SWAT doet met Select Fire 900 of ~937 RPM, de AN-94 doet dat alleen op de eerste 2 kogels.
Nadeel van de SWAT is dat hij inaccuraat is met select fire, de AN94 is behoorlijk on target. Op korte afstand merk je dat niet zo, maar op langere afstand zijn de inslagen van de SWAT mij wat te random. Dat probleem heeft de SCAR ook wel een beetje, wat je ook terug ziet in accuracy stats(moet je wel de accuracy van spelen zonder select fire eruit filteren). De AN en TAR hebben daarom bij mij een lichte voorkeur boven de SCAR en helemaal de SWAT. Als je met een burst van 5 kogels 4 op doel krijgt met de AN en 2 met de SCAR/SWAT dan maakt een verschil in firerate en/of damage ook niet meer uit. In geval 1 is het een kill en 2 niet.

• Gundogan

Gundogan

Malkovich?

quote:
reemprive schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:22:
[...]

Nadeel van de SWAT is dat hij inaccuraat is met select fire, de AN94 is behoorlijk on target. Op korte afstand merk je dat niet zo, maar op langere afstand zijn de inslagen van de SWAT mij wat te random. Dat probleem heeft de SCAR ook wel een beetje, wat je ook terug ziet in accuracy stats(moet je wel de accuracy van spelen zonder select fire eruit filteren). De AN en TAR hebben daarom bij mij een lichte voorkeur boven de SCAR en helemaal de SWAT. Als je met een burst van 5 kogels 4 op doel krijgt met de AN en 2 met de SCAR/SWAT dan maakt een verschil in firerate en/of damage ook niet meer uit. In geval 1 is het een kill en 2 niet.
De SWAT met select fire heeft bijna alleen maar een opwaartse recoil zonder veel horten en stoten, dus redelijk voorspelbaar en met een beetje controle nog bruikbaar op lange afstanden. Maar de AN94 is inderdaad misschien net even fijner/makkelijker omdat ie minder snel omhoog schiet. En die heeft ook veel meer range. :)

• reemprive
Ja, voor korte afstand vind ik hem wel aardig, alleen is het magazijn zo snel leeg :S

Ik gebruik sinds kort na de Deathmachine, dat gaat heel lekker eigenlijk. Maar ik heb last van iets wat volgens mij niet de bedoeling is, ineens blokkeert het ding(misschien door een emp, dat weet ik niet) en vervolgens kan ik dat hele potje geen Deathmachine meer gebruiken, ook al haal ik 1 of meer nieuwe. Zo ziet het eruit, R voor reload doet niks:

• DervishD
Ik ben toch wel erg fan van de peacekeeper, behoorlijk krachtig ook op langere afstand.

Net ook weer een paar lekkere rondes HC KC gespeeld en gepromoveerd. Ben nu Colonel :)

• nebur86
gisteren heel hard gegaan op slums HC KC met Skorpion EVO en uav, hunter killer en hellstorm missile als scorestreaks, 68-9 :D

• MicScott

MicScott

.Grey.

quote:
reemprive schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:37:
Ja, voor korte afstand vind ik hem wel aardig, alleen is het magazijn zo snel leeg :S

Ik gebruik sinds kort na de Deathmachine, dat gaat heel lekker eigenlijk. Maar ik heb last van iets wat volgens mij niet de bedoeling is, ineens blokkeert het ding(misschien door een emp, dat weet ik niet) en vervolgens kan ik dat hele potje geen Deathmachine meer gebruiken, ook al haal ik 1 of meer nieuwe. Zo ziet het eruit, R voor reload doet niks:
[video]
Gisteren met OreH en de rest ook even met de death machine gespeeld. Was erg leuk. Vooral op nuketown 8)

• DervishD
quote:
nebur86 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:27:
gisteren heel hard gegaan op slums HC KC
Ik ook, ik zat ff in the zone zeg maar. Ik had 23 kills en 3 deaths :P Daarna met dezelfde spelers op cargo met lightweight, dead silence en dexterity. De tegenstanders werden zelf pissig op me omdat ik steeds op de containers zat en van boven aan viel met als gevolg zelfs 26 kills (en 4 deaths). Dat waren m'n 2 beste rondes tot nu toe :*)

• reemprive
quote:
MicScott schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:56:
[...]

Gisteren met OreH en de rest ook even met de death machine gespeeld. Was erg leuk. Vooral op nuketown 8)
Eigenlijk is het een veel opleverende killstreak, natuurlijk ben je zelf wel exposed in tegenstelling tot andere killstreaks die elders hun werk doen, maar het levert mij gemiddeld >6 kills op per death machine. Dat haal ik met een gelijkwaardige killstreak als een Sentry Gun niet zo consistent. Vooral bij KC is het een lekker wapen omdat je meteen tags kan rapen :P

• Fid3lity
Ach, als ik in HC Kill Confirmed een keer "in de zone" zit, is er wel eens zo'n teammate die dat opvalt en die daar niet blij mee is. Teamkill = streak gone. Jammer, gelukkig ook niet te vaak. Begin zulke potjes dan met 18 - 3 en eindig 'm wel met 40 - 18 ofzo.

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 22-10 15:25
Gister hc kill confirmd gedaan. Ik moet nog een paar bloodies met mijn shotgun.
Ik had 4 kills dus denk blijf even "afwachtend spelen" word ik express gekilled door een teamgenoot:@

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

hehe, shotguns zijn leuk in HC S&D. en al helemaal als je op nuketown speelt. van de week het hele team neergeknald met mijn shotgun class. (andere rondes ben je dan weer als eerste af, dat dan weer wel :P)

• Fid3lity
Dit gebeurt mij ook maar 1 keer, ever.. Potje HC Kill Confirmed op Standoff. In totaal iets van 3 of 4 AGR's, VSAT's en Escort Drones gehaald. Leuk, even patsen:

http://tweakers.net/ext/f/zTxDVIqZEDYboNeUCz5sAsOn/medium.jpg

• DervishD
Was vanavond weer 1 en al gecamp door snipers, dat zuigt gewoon al het leuke uit het spel. En als dat nou werkelijk de enige manier is waarop sommigen een hoge score kunen halen dan zijn ze gewoon ontzettend slecht in het spel. Het getuigd van geen enkele kunde.

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

erg netjes blue! thumbs up! alleen volgende keer meer confirms :P

• AntonMol
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-10 02:50
Zo, eindelijk in de laatste prestige. Heb de m1216 maar geunlocked om mee te spelen, ik weet het het is een noob gun, maar moet alles toch een keer diamond halen. En in nuketown is het echt een uberwapen haha!

• Fid3lity
quote:
superwashandje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:35:
erg netjes blue! thumbs up! alleen volgende keer meer confirms :P
Dat gaat niet als je met een M27 achter een AGR en een ED aan moet blijven rennen :+

• exactor it
Hoezo is de M1216 nou weer een noob wapen? Omdat hij sterk is op korte afstand?

• DervishD
Tering zeg, ze kunnen de naam beter veranderen in Call of Campers, heb het nog nooit zo erg meegemaakt. Letterlijk iedere ronde waar ik in kom zit vol met campers. Is het soms een speciaal camping weekend ofzo?
Pagina: 1 ... 13 ... 22 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013