Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 4 ... 188 Laatste

Onderwerpen

• Sh4wn
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 04-04 22:15

Sh4wn

Python Programmer

quote:
Ah yes wat mooi, sites met frames, lelijke backgrounds, prachtige bezoekertellers, nostalgie! Blij dat er tegenwoordig toch iets mooiere sites zijn.

http://return1.net - elektronica en computers

• Kips
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15:45
quote:
Haan schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:24:
Lol ik word net gebeld door de bekende 'Microsoft helpdesk' om mij te helpen met mijn besmette Windows installatie :P
die wil ik nog steeds een keer thuis uitnodigen >:)

• Sh4wn
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 04-04 22:15

Sh4wn

Python Programmer

quote:
Haan schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:24:
Lol ik word net gebeld door de bekende 'Microsoft helpdesk' om mij te helpen met mijn besmette Windows installatie :P
Heb je hem wel een beetje aan het lijntje gehouden? Ik hoop ook ooit nog eens dat telefoontje te krijgen :')

http://return1.net - elektronica en computers

• denyos
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14:55
Ik had dat telefoontje van de week ook 2 keer achter elkaar. Toen ik smiddags weer gebeld werd door iemand van microsoft ben ik nogal boos geworden en hoorn er snel opgegooid. Bleek het de 3e keer wel echt iemand van Microsoft te zijn ivm met mijn Azure subscription. Oops :+

• Rutix
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13:54

Rutix

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Lol een familie lid werd gebeld over een virus op zijn windows pc. Zegt mijn familie lid: "maar dat kan helemaal niet." Aan de telefoon helemaal zeggen dat het wel kan zegt uiteindelijk me familielid: "Maar ik gebruik ubuntu!". Bam hoorn erop :P.

Nothing to see here!

• Haan
  • Laatst online: 09:40

Haan

dotnetter

Ghehehe

Kater? Eerst water, de rest komt later
Last.fm profiel

• PrisonerOfPain
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16:58
quote:
Oh man, de helft van die paginas doet me denken aan dingen die ik vroeger gemaakt heb

Current: Dragon Age III & Mass Effect. Previous: PvZ: Garden Warfare, Battlefield 4, Battlefield 3 (Frostbite team), Deus Ex: HR

• TheNephilim
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17-04 17:34

TheNephilim

Wtfuzzle

quote:
PrisonerOfPain schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:49:
[...]

Oh man, de helft van die paginas doet me denken aan dingen die ik vroeger gemaakt heb
Ik kreeg bij enkele exemplaren inderdaad ook een nostalgisch gevoel :+

Last.fmTwitch.tvVILF Gaming

• GateKeaper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-04 13:13

GateKeaper

#1 Procastinator

quote:
Screenshots brengen de boodschap niet over. Zo stil.. geen muziek, geen animaties... geen niks :-(

Procrastination for mr. President ! | Don't take me too seriously, it hurts like hell.

• OkkE
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:57

OkkE

twitter.com/okke29

Aan de ene kant inderdaad een nostalgisch gevoel, maar aan de andere kant ben ik toch ook wel blij dat we tegenwoordig (over het algemeen >:)) iets betere websites maken. :)
quote:
GateKeaper schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:56:
[...]

Screenshots brengen de boodschap niet over. Zo stil.. geen muziek, geen animaties... geen niks :-(
Klopt; toch kan ik me nog heel goed herinneren hoe dat was. :)

In-browser notepad? Paste this into address bar: data:text/html, <html contenteditable>
Security tip: encrypt your passwords using rot13(). For extra security, encrypt twice.

• pdebie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:01

pdebie

I'm scraping and I know it!

krijg net de melding dat een van onze autocompletes (artikelnummers) bij elke zoekactie ALLE resultaten terug geeft i.p.v. alleen de gefilterde. Afgelopen dagen is er niets aangepast en meldingen komen pas sinds net binnen.

* Zet Indiana Jones muziekje op en gaat op onderzoek uit

^ / _ \ ^

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

quote:
pdebie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:11:
krijg net de melding dat een van onze autocompletes (artikelnummers) bij elke zoekactie ALLE resultaten terug geeft i.p.v. alleen de gefilterde. Afgelopen dagen is er niets aangepast en meldingen komen pas sinds net binnen.

* Zet Indiana Jones muziekje op en gaat op onderzoek uit
Dat zijn de leuksten ja! ^^

• Haan

Haan

dotnetter

quote:
OkkE schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:58:
Aan de ene kant inderdaad een nostalgisch gevoel, maar aan de andere kant ben ik toch ook wel blij dat we tegenwoordig (over het algemeen >:)) iets betere websites maken. :)

[...]

Klopt; toch kan ik me nog heel goed herinneren hoe dat was. :)
Net even wat zitten zoeken in de Wayback machine en mijn homepage uit 2000 teruggevonden :X
De site bestond eigenlijk voornamelijk uit links naar Tolkien websites, een (voor die tijd) best aardige verzameling Tolkien afbeeldingen (let wel, dat was ruim voor de films uitkwamen) en links naar bierbrouwerijen :P
Dit uiteraard in frames en in Comic Sans.

Last.fm profiel

• Pankrates
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 12-04 23:58
quote:
Haan schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:40:
[...]
_O-

>++++++++++[>+>+++>++++++++>++++++++++>+++++++++++>++++++++++++>++++<<<<<<<-]>>>.>--
-.>.---.>------.<<.>>++.<<++++.>>-.>-.<<<<<++.>+++.>>--.<++.>+++++.<------.>++++++.+.---.<++++.<<<.

• pdebie

pdebie

Je vergeet de blinking tekst en de marquee :+
quote:
pdebie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:11:
Er was toch wel iets aangepast door een collega. Hij moest even snel wat fixen.

zucht |:(

Gevalletje van dit?
http://thejoysofcode.com/...-ninja-commit-wont-affect

pdebie wijzigde deze reactie 08-02-2013 11:48 (86%)

^ / _ \ ^

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

quote:
pdebie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:44:
Oew.. de marquee O+ Die kom je zelfs vandaag de dag nog wel eens tegen. :X

Procrastination for mr. President ! | Don't take me too seriously, it hurts like hell.

• Kips
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 15:45
quote:
quote:
_/-\o_

• Haan

Haan

dotnetter

quote:
Die kende ik toen nog niet :')

Haan wijzigde deze reactie 08-02-2013 11:51 (36%)

Last.fm profiel

• pdebie

pdebie

zucht. Ik mis die tijd dat je gewoon een midi file van de airwolf soundtrack op je website kon plaatsen, zonder je helemaal kapot te hoeven schamen. :+

^ / _ \ ^

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

quote:
pdebie schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:59:
zucht. Ik mis die tijd dat je gewoon een midi file van de airwolf soundtrack op je website kon plaatsen, zonder je helemaal kapot te hoeven schamen. :+
D'r is toch niks veranderd? Vandaag de dag zoek je 'm op op Youtube, en embed je het filmpje! Heb je er nog beeld bij ook.

• _Moe_
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 08:27
quote:
GateKeaper schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:12:
[...]

D'r is toch niks veranderd? Vandaag de dag zoek je 'm op op Youtube, en embed je het filmpje! Heb je er nog beeld bij ook.
Op de dag van vandaag moet je je er alleen maar voor schamen :)

Share your knowledge!

• ZaZ
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online

ZaZ

Tweakers abonnee

Of die pagina's met een felle rode of groene achtergrond met documentatie zodat je +10 min aan het lezen was.
En dan daarna had alles in je kamer een andere kleur omdat je ogen weer moesten wennen

• _Moe_
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 08:27
En natuurlijk niet te vergeten de animated gifs (voorbeeldje)

Share your knowledge!

• Ram0n
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 12:21

Ram0n

Filmverslaafde

En de gifjes die je cursor bleven volgen _/-\o_

Mijn filmsite

• PrisonerOfPain
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16:58
quote:
Ram0n schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:00:
En de gifjes die je cursor bleven volgen _/-\o_
De javascript klok die je cursor volgde.

http://rainbow.arch.scriptmania.com/scripts/mouse_clock.html

Current: Dragon Age III & Mass Effect. Previous: PvZ: Garden Warfare, Battlefield 4, Battlefield 3 (Frostbite team), Deus Ex: HR

• OkkE
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:57

OkkE

twitter.com/okke29

quote:
Net even wat zitten zoeken in de Wayback machine en mijn homepage uit 2000 teruggevonden :X
Ik kan helaas mijn eerste website(s) niet meer terug vinden, ergens baal ik daar wel van. Heb ook geen back-ups meer van die tijd.
quote:
Haha, uiteraard.

In-browser notepad? Paste this into address bar: data:text/html, <html contenteditable>
Security tip: encrypt your passwords using rot13(). For extra security, encrypt twice.

• Firesphere
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:14

Firesphere

I'm not dead yet!

quote:
Die zijn zo irritant voor cursors die overtuigd zijn van al die samenzweringstheorien!

I don't have OCD. I have CDO. It's the same, but with the letters in the right order.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

• Devilly
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16:25
quote:
Functioneel? Nee!
Geniaal? Ja!

Ik vind die dingen nog steeds leuk, zolang ik er zelf niet mee hoef te werken. :P

• Avalaxy
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online

Avalaxy

SPAAAAAAACEEE

quote:
denyos schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:28:
Bleek het de 3e keer wel echt iemand van Microsoft te zijn ivm met mijn Azure subscription. Oops :+
Die bellen ook vrij vaak. Ik krijg gemiddeld maandelijks wel een telefoontje van Microsoft waarin gevraagd wordt of/wat ik develop voor Windows 8 en of ik ondersteuning nodig heb met Azure :P

Blog || Follow me on Twitter

• BikkelZ
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14:01
quote:
Ik word helemaal zacht van binnen. Het web was nog zo onschuldig. En al die warez die in een miljoen miljard rar files verspreid stonden op allerlei Geocities accounts gelinkt vanaf Happy Hippo. Kan me die gele rasterachtergrond nog zo voor de geest halen.

Ook leuk om te bedenken dat ik al vanaf 1995 sporadisch met het idee rondloop een eigen homepage te beginnen, er aan begon, ze soms ook af maakte maar ze eigenlijk nooit publiceerde. Was toch leuk geweest als ik die nog eens voorbij zou zien komen.

Ik fix problemen die volgens de vorige ontwikkelaar in werkelijkheid waarschijnlijk nooit zouden voorkomen.

• HMS
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14:33
Ach anno 2013 kan dit nog prima toch: http://taxipoll.nl/ ? ;)

edit:
quote:
<meta http-equiv="Content-Type" content="taxipoll/htm; charset=iso-8859-1">
:D

HMS wijzigde deze reactie 08-02-2013 14:48 (49%)

• Firesphere

Firesphere

I'm not dead yet!

Ik heb niks tegen comments hoor. Sterker nog, 1 van mijn beste vrienden is een comment.

Maar toch vind ik het fijner als je niet complete classes uitcomment met als extra comment "Not needed anymore", gooi'm dan gewoon weg, ok?

I don't have OCD. I have CDO. It's the same, but with the letters in the right order.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• pdebie

pdebie

ja of functies niet als obsolete / depricated aanduiden en ik vrolijk die functies aanroepen en later te horen krijgen 'neeeeee die functie gaat eruit! dat moet je aanpassen'. |:(

^ / _ \ ^

• Struikrover
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-04 11:08

Struikrover

raven op je pantoffels

quote:
Devilly schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:38:
[...]

Functioneel? Nee!
Geniaal? Ja!

Ik vind die dingen nog steeds leuk, zolang ik er zelf niet mee hoef te werken. :P
Lol, ik volg komend semester een 'webdesign' vak bij de uni (ff wat punten halen :P), en bij een van de opdrachten zag ik al een klokje voorbij komen ja als 'tip' _/-\o_ .

Overigens past in datzelfde rijtje de FAQ: "De transparantie van m'n plaatje is niet zichtbaar" => "Heb je 'm wel als GIF opgeslagen?"

Dat wordt geweldig *O* oOo *O* oOo

Like brothers on a hotel bed

• Intru
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:02
Ben benieuwd welke universiteit/faculteit dat dan is.

• HMS
Hoezo ook webdesign op de uni? Wat is dat voor multimedia opleiding :P?

• Struikrover

Struikrover

raven op je pantoffels

Communicatiewetenschappen B-)
offtopic:
disclaimer: ik ben zelf gewoon een fatsoenlijke beta hŔ, dit is een uitstapje :P

* Struikrover scoort 10EC voor de minor.... schandalig eigenlijk, maar het komt me wel goed uit, heb in de loop der jaren ook wel andere vakken gedaan die nu niet meer mee tellen dus dan moet je wat.

EDIT: Oh, en voor de tussentijdse- en eindopdracht mag je geeneens iFrames en tabellen gebruiken in de opmaak :(

Struikrover wijzigde deze reactie 08-02-2013 15:03 (31%)

• Intru
quote:
Dat soort verhalen heb ik hier (RuG) ook wel eens gehoord, het niveau van een vak als webtechnologie schijnt echt beschamend te zijn.

Oh wacht, ik zie net dat je in ook in Groningen studeert :) Gaat dus ongetwijfeld over hetzelfde.

Intru wijzigde deze reactie 08-02-2013 15:07 (12%)

• Struikrover

Struikrover

raven op je pantoffels

Psst: http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/show?code=LIX004X10

EDIT: een ninja edit van jou :P. Klopt, bijna exact hetzelfde, niveau zal niet veel beter zijn.

Wat ik wel leuk vond was het vak 'Databases' van informatiekunde. Ging tenminste nog over normaalvormen in databases (3NF, 4NF) en hoe dat in elkaar zat. Heb ik daadwerkelijk iets van geleerd

Struikrover wijzigde deze reactie 08-02-2013 15:10 (71%)

• Intru
Dan kan je dit natuurlijk ook nog doen voor meer extra gratis punten: http://www.rug.nl/ocasys/rug//vak/show?code=LIX018P05

• BikkelZ
Ja als ik het dan zo zie viel HBO Informatica op Fontys nog best mee. De inhoud daar was niet zo veel mis mee.

Ik fix problemen die volgens de vorige ontwikkelaar in werkelijkheid waarschijnlijk nooit zouden voorkomen.

• Intru
quote:
BikkelZ schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:10:
Ja als ik het dan zo zie viel HBO Informatica op Fontys nog best mee. De inhoud daar was niet zo veel mis mee.
Bij informatica hebben we dat soort vakken gelukkig niet hoor, het zijn vooral communicatievakken die wat web-gebeuren willen doen.

• Struikrover

Struikrover

raven op je pantoffels

Dan vergelijk je ook wat: alfa-informatica (informatiekunde) met echte informatica.

Webgebeuren is bedroevend idd. Terwijl ik toch een volledige tool heb gemaakt op basis van python (Django) en KnockoutJS, voor m'n bachelorproject. Python wordt ook veel gebruikt bij robotica hier, men gaat steeds meer python gebruiken ook voor andere projecten, dus er zit zeker toekomst in. En webbased is ideaal voor makkelijke interfaces.

Struikrover wijzigde deze reactie 08-02-2013 15:13 (67%)

• BikkelZ
quote:
Intru schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:12:
[...]

Bij informatica hebben we dat soort vakken gelukkig niet hoor, het zijn vooral communicatievakken die wat web-gebeuren willen doen.
Zouden ze bij communicatie net hard huilen als ze onze communicatielesstof zien? Dat kwam op mij wel redelijk gedegen over, maar dat kan natuurlijk ook mijn ontwetendheid zijn.

• HMS
Kan je beter zoiets pakken: http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/show?code=INMWCC-12

Hoewel dat natuurlijk niet echt focust op design :P

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Opzich vind ik het ook wel bijzonder dat je dus studiepunten voor een vak kunt halen uit een andere opleiding, en deze dan voor jou diploma kunt toepassen.

Als de vakken gerelateerd zijn, okÚ.. maar compleet een andere richting? Bijzondere situatie....

• HMS
quote:
GateKeaper schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:22:
Opzich vind ik het ook wel bijzonder dat je dus studiepunten voor een vak kunt halen uit een andere opleiding, en deze dan voor jou diploma kunt toepassen.

Als de vakken gerelateerd zijn, okÚ.. maar compleet een andere richting? Bijzondere situatie....
Voor je minor kan dat soms, maar je moet een goedgekeurd (door de examencommissie) studieprogramma hebben waar ze op vermeld staan. Dan is het geen probleem, als dat niet zo is kan dat een probleem opleveren en tellen ze dus niet mee.

Voor je eigen interesse of als extra vakken mag het natuurlijk wel altijd.

• -DarkShadow-
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Kan aan de TU/e ook voor enkele studiepunten in het vrije deel van de Master. En tijdens de Bachelor kun je een half jaar lang een minor doen aan een andere faculteit.

-DarkShadow- wijzigde deze reactie 08-02-2013 15:25 (46%)

Soldeerstations
Multimeters
Krimpkous

• Intru
quote:
HMS schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:21:
Kan je beter zoiets pakken: http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/show?code=INMWCC-12

Hoewel dat natuurlijk niet echt focust op design :P
Volgens mij was Struikrover juist op zoek naar wat minor-vakken buiten onze faculteit (en/of makkelijke studiepunten).
quote:
GateKeaper schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:22:

Een minor (30 punten) bij een andere faculteit doen is heel gewoon bij de meeste opleidingen hoor :)

• HMS
quote:
Intru schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:24:
[...]

Volgens mij was Struikrover juist op zoek naar wat minor-vakken buiten onze faculteit (en/of makkelijke studiepunten).
Ik vond dat eigenlijk wel gratis studiepunten, een basis website waar je dingen in kan opslaan (database), in the cloud draait (Amazon EC2 oid) en AJAX gebruikt is al een 8 waard :'). Tentamen viel me ook erg mee.

edit:

En dan hebben we het over de absurde hoeveelheid bonus punten die daar boven op kunnen nog niet gehad.

edit 2:

Het is natuurlijk wel een Master vak, dus als je nog in je Bachelor zit dan heb je pech :P

HMS wijzigde deze reactie 08-02-2013 15:27 (19%)

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

quote:
HMS schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:46:
Ach anno 2013 kan dit nog prima toch: http://taxipoll.nl/ ? ;)

edit:

[...]

:D
Wauw, dat ze nog bestaan zo! :+

• Intru
quote:
HMS schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:25:
[...]

Ik vond dat eigenlijk wel gratis studiepunten, een basis website waar je dingen in kan opslaan (database), in the cloud draait (Amazon EC2 oid) en AJAX gebruikt is al een 8 waard :'). Tentamen viel me ook erg mee.
Ah, wist niet dat je het vak ook gevolgd had :) Het is inderdaad het makkelijkste vak uit de master, en een paar jaar geleden was het niveau best wel triest. Maar het blijft natuurlijk wel officieel een mastervak, dus niet echt handig als Struikrover iets zoekt voor in z'n minor.

• HMS
quote:
Intru schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:27:
[...]

Ah, wist niet dat je het vak ook gevolgd had :) Het is inderdaad het makkelijkste vak uit de master, en een paar jaar geleden was het niveau best wel triest. Maar het blijft natuurlijk wel officieel een mastervak, dus niet echt handig als Struikrover iets zoekt voor in z'n minor.
Ik ben inderdaad ook student aan de RUG. Ben nu bezig met mijn afstuderen, dus dit jaar is de MSc Computing Science ook binnen.
quote:
TheNephilim schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:27:
[...]

Wauw, dat ze nog bestaan zo! :+
In 2011/2012 werd het telefoon nummer nog voorgelezen door een Groningse stem (automatisch als je de pagina opende), plus je had een leuk MIDI achtergrond muziekje op de site.

HMS wijzigde deze reactie 08-02-2013 15:31 (28%)

• Intru
quote:
HMS schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:29:
Ik ben inderdaad ook student aan de RUG. Ben nu bezig met mijn afstuderen, dus dit jaar is de MSc Computing Science ook binnen.
Gezellig, ik hoef ook alleen nog maar m'n masterscriptie (van de Computational Science and Visualisation variant).

• Avalaxy
  • Nu online

Avalaxy

SPAAAAAAACEEE

quote:

In 2011/2012 werd het telefoon nummer nog voorgelezen door een Groningse stem (automatisch als je de pagina opende), plus je had een leuk MIDI achtergrond muziekje op de site.
Gebeurt nog steeds als je naar Taxi's of Bedrijf gaat.

• altrincham
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:35
quote:
nog steeds klik maar eens op contact pagina :P

*vrijdag post gaat altijd te traag bij mij :O (tnx Avalaxy ;))

altrincham wijzigde deze reactie 08-02-2013 15:37 (8%)

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ahja, Taxi Poll. Ik moet wel zeggen dat het muziekje me altijd vrolijk maakt :P

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• HMS
Hmm in Chrome en IE 10 doet het muziekje het niet :(

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Zucht... 16:13 nogmaar :-(

• Korben
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:13

Korben

() => {};

quote:
Ondertussen alweer 16:22 :Y)

| TESV \o/ | ME2 \o/ | FC3 \o/ | NL920 \o/
.oisyn: ╔chte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

En nu is nu.nl ook nog eens kapot :-( Niet dat het kwaliteit nieuws is... maar toch.

(landingpage doet het, doorklikken niet)

GateKeaper wijzigde deze reactie 08-02-2013 16:33 (20%)

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Oef, ik ben er wel klaar mee voor deze week denk ik :+ Nog even kijken of ik geen gekke dingen vergeten ben en dan maar eens opruimen en afwassen :o

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Echt, heb je een mooie webshop gemaakt voor iemand. Netjes met product-versies voor maten/kleuren/etc.... en dan nog 2 producten toevoegen, zonder productversies... 1 Liter en 0,1 Liter....

• BikkelZ
quote:
TheNephilim schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:03:
Echt, heb je een mooie webshop gemaakt voor iemand. Netjes met product-versies voor maten/kleuren/etc.... en dan nog 2 producten toevoegen, zonder productversies... 1 Liter en 0,1 Liter....
Geen handleiding er bij gegeven, niet even met de eindgebruiker gaan zitten en de eerste drie producten samen gevuld?

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

quote:
BikkelZ schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:05:
[...]

Geen handleiding er bij gegeven, niet even met de eindgebruiker gaan zitten en de eerste drie producten samen gevuld?
Webshop is gemaakt in opdracht met een bureau voor vormgeving, waar we trouwens nauw mee samenwerken. Die hebben de klant al meerdere malen uitgelegd hoe het moet en hoe het werkt. Zelfs op de valreep voor het online gaan van de shop, hebben we sommige producten nog even netjes verdeeld in productversies.

Maar... de klant ziet er ˇf het nut niet van in, ˇf heeft er geen zin in :+ Ze weet hoe het moet, het stelt ook niks voor XD

Het is zo'n mooie shop, jammer als je dan ziet dat je werk dan deels voor niets is... :o Aan de andere kant was het de eerste webshop, dus een mooi leerproject :*)

• BikkelZ
quote:
TheNephilim schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:19:
[...]

Webshop is gemaakt in opdracht met een bureau voor vormgeving, waar we trouwens nauw mee samenwerken. Die hebben de klant al meerdere malen uitgelegd hoe het moet en hoe het werkt. Zelfs op de valreep voor het online gaan van de shop, hebben we sommige producten nog even netjes verdeeld in productversies.

Maar... de klant ziet er ˇf het nut niet van in, ˇf heeft er geen zin in :+ Ze weet hoe het moet, het stelt ook niks voor XD

Het is zo'n mooie shop, jammer als je dan ziet dat je werk dan deels voor niets is... :o Aan de andere kant was het de eerste webshop, dus een mooi leerproject :*)
Ach als ze er tevreden mee zijn en betaald hebben 8)

Volgens mij zou je nu op dit moment een biertje open moeten trekken op de zaak dan wel onderweg zijn naar huis, anders is er wat goed mis

• mwolting
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-03 21:41
Wow, ik heb gewoon even een Leap Motion devkit weten te krijgen met mijn game-idee :*)

• Firesphere

Firesphere

I'm not dead yet!

Een bug ontdekken 7 uur nadat productie live is gegaan |:(

Dat wordt werken morgen.

• Avalaxy
  • Nu online

Avalaxy

SPAAAAAAACEEE

* Avalaxy heeft z'n designer hat opgezet en zit onder het genot van een koud biertje en 'chill' muziek banner-prototypes te maken voor de windows 8 marketing tool.

Voorbeeldjes:

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/426156_595383207153776_2145665617_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/535935_595383153820448_1020312460_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/578295_595383087153788_1828642503_n.jpg

En dat moeten er nog heel veel meer worden, met andere devices, andere voorgrond- en achtergrondkleuren, verschillende indelingen, verschillende slogans, etc.

• Boudewijn
  • Laatst online: 10:38

Boudewijn

omdat het kan

Zo, ik heb mezelf voor dit weekend als doel gesteld eens uit te zoeken wat een handig framework is.

Heb een database met data en wil eigenlijk met zo min mogelijk programmeren de gebruiker zijn eigen grafiekjes laten maken :p. En dat alles in/rond Ruby.

Zal wel weer op Rails + Javascript oid uitkomen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• G70boX
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-04 21:55
quote:
Firesphere schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:01:
Een bug ontdekken 7 uur nadat productie live is gegaan |:(

Dat wordt werken morgen.
Daarom nooit live gaan op vrijdag ;).

• Firesphere

Firesphere

I'm not dead yet!

Again, niet mijn keuze, maar alsnog, het maakt me niets uit, op vrijdag, woensdag of maandag, dit soort dingen hadden nooit kunnen gebeuren als het geen 3rd party probleem was wat ik mag oplossen.

• Jan_V
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13:54
quote:
BikkelZ schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:35:
Waarom moet het altijd helemaal in Regex? Ik vind het altijd zo'n ongedocumenteerde kluwen van karakters.

@Jan_V hmmm gek ik heb kort geleden nog een Mac Mini kunnen kopen voor iets meer dan 400 euro. Nu kan ik niks meer vinden onder de 600. Jammer, je verdient hem makkelijk terug met je eerste klus en het is een prima mediacentertje zolang je er niet op devt
Ik kreeg de Mountain Lion VM niet aan de praat op Hyper-V, dus in m'n zoektocht naar een Mac Mini heb ik er nu 1 gevonden en is die nu Snow Leopard aan het installeren.
64GB en 6GB geheugen Mac Mini van 2009 voor 350 euro. Vergeleken met de andere advertenties vond ik het geen slechte deal.

Gaat waarschijnlijk dienst doen als Plex client beneden. Moet nog een goede manier vinden om te kunnen RDP'en naar het systeem, zodat er ook development op plaats kan vinden.

[edit]
OS is nu aan het installeren, maar merk dat ze ook bij Apple gebruik maken van de Microsoft minuten....

Jan_V wijzigde deze reactie 08-02-2013 20:47 (5%)

Battle.net - Jandev#2601

• Firesphere

Firesphere

I'm not dead yet!

Ik schreeuwde mee :$
http://devopsreactions.tu...adding-new-firewall-rules

On another note:
Minifying HTML is bad. And you should feel bad.

Firesphere wijzigde deze reactie 08-02-2013 21:30 (25%)

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Je bent zelf hydrofiel.

Even een uurtje de FileSystemWatcher reverse engineeren voor een SO-vraag. 8)7

Weer wat geleerd over Win32, overlapped I/O en pointers. :P
quote:
Firesphere schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:28:
On another note:
Als in <section class="a"> in plaats van "article"? Maar dan heb je de niet-geminifyde code toch nog?

CodeCaster wijzigde deze reactie 08-02-2013 21:51 (51%)

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Struikrover

Struikrover

raven op je pantoffels

quote:
Firesphere schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:28:
Tja. Zie ook de volgende source:

http://www.google.nl/

Als het ze bandbreedte scheelt, op zo'n grote schaal, snap ik het wel

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Nice, eindelijk de review van mijn toetsenbord online!

productreview: Max Keyboard Nighthawk X8 review door TheNephilim

Is wel lastig hoor, zonder H1, H2 en dergelijke en in een textarea zo'n review typen :+

• Waster
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:41
Ik voor het eerst jslint te proberen gebruiken. Best wel veel javascript gedaan, maar nooit gebruikt. Maar ik zag dat er een Visual studio plugin voor was, dus maar even uitproberen. De nuttigste checks zijn natuurlijk de vergeten var-declaraties die vrij desastreus kunnen zijn in javascript. Maar dit programma komt niet eens door jslint heen:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
var indexController = function () {
    var submit;

function init() {
        submit = $("#formSubmit");
        submit.click(clickEvent);
    }

function clickEvent() {
        $.ajax({
            url"/Json/GetData",
            type"POST",
            dataType"json",
            data: { nametext }
        }).done(jsonResponse);
    }

function jsonResponse (data) {
        // doe iets
    }

init();
};

Want clickEvent is nog niet gedefinieerd. Maar functions zijn sowieso overal bereikbaar, ook als je ze pas later definieert. En zelfs als je met var clickEvent = function() {} je functie definieert is het geen probleem, zolang je maar initialiseert nadat alle functies zijn geladen.

Ik laat niet de volgorde van mijn functie declaraties bepalen door zo'n stom tooltje. Maar als ik dit gedrag uitzet in jsLint, dan heb je de enige reden waarom jsLint nuttig zou kunnen zijn - vergeten van var-declaraties - ben je ook kwijt |:(

• .Gertjan.
  • Laatst online: 16:23
quote:
Nog zo'n site... :/ Straks heb ik geen tijd meer om te werken omdat ik als die sites met grappige plaatjes wil aflopen :'(

Moet overigens wel toegeven dat er een hele hoop leuke tussen zitten :9
First test
http://media.tumblr.com/c51876c7104492f62b827b1e34f93fab/tumblr_inline_mhagxdlsyz1qz4rgp.gif

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• R4gnax
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:20
quote:
Waster schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:39:
Maar als ik dit gedrag uitzet in jsLint, dan heb je de enige reden waarom jsLint nuttig zou kunnen zijn - vergeten van var-declaraties - ben je ook kwijt |:(
Missende var declaraties worden ook al afgevangen door ES5 strict mode, dus als je geen waarde hecht aan compile-time checks (of aan alle andere waarschuwingen die jsLint je geeft), maar genoegen neemt met run-time checks, dan is "use strict" ook afdoende:
JavaScript:
1
2
3
4
5
(function(){
  "use strict";

foo = "bar"// <-- ReferenceError: assignment to undeclared variable foo
})();

• pedorus
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
quote:
Lol. Iemand die weet waar dat uit komt?

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

quote:
TheNephilim schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:39:
Nice, eindelijk de review van mijn toetsenbord online!

productreview: Max Keyboard Nighthawk X8 review door TheNephilim

Is wel lastig hoor, zonder H1, H2 en dergelijke en in een textarea zo'n review typen :+
Leest lekker weg :) Al is het gewicht van dat ding niet lastig inschatten hoor. Ik neem aan dat je vast wel een keukenweegschaal o.i.d. in huis hebt :) Veel digitale personen-weegschalen gaan tegenwoordig ook al tot de 100 gram nauwkeurig, die van jou niet?

En staat 't anders niet op de doos zelf? Of je pakketzegel? Al moet daar uiteraard een beetje gewicht vanaf voor de verpakking.

Gevonden, 2.8 pound, oftewel 1.27 kg.

Wel jammer van je eindconclusie though. Al zal de prijskwestie natuurlijk voor iedereen verschillen.

GateKeaper wijzigde deze reactie 09-02-2013 16:55 (16%)

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

quote:
Ik voor het eerst jslint te proberen gebruiken. Best wel veel javascript gedaan, maar nooit gebruikt. Maar ik zag dat er een Visual studio plugin voor was, dus maar even uitproberen. De nuttigste checks zijn natuurlijk de vergeten var-declaraties die vrij desastreus kunnen zijn in javascript. Maar dit programma komt niet eens door jslint heen:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
    var submit;

function init() {
    }

function clickEvent() {
        $.ajax({
            url"/Json/GetData",
            type"POST",
            dataType"json",
        }).done(jsonResponse);
    }

// doe iets
    }

init();
};

Want clickEvent is nog niet gedefinieerd. Maar functions zijn sowieso overal bereikbaar, ook als je ze pas later definieert. En zelfs als je met var clickEvent = function() {} je functie definieert is het geen probleem, zolang je maar initialiseert nadat alle functies zijn geladen.

Ik laat niet de volgorde van mijn functie declaraties bepalen door zo'n stom tooltje. Maar als ik dit gedrag uitzet in jsLint, dan heb je de enige reden waarom jsLint nuttig zou kunnen zijn - vergeten van var-declaraties - ben je ook kwijt |:(
Ik moet eerlijk zeggen dat het ik het ook wel een beetje een bijzondere volgorde vind. Is er een reden waarom je het zo doet?

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

quote:
GateKeaper schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:47:
[...]

Leest lekker weg :) Al is het gewicht van dat ding niet lastig inschatten hoor. Ik neem aan dat je vast wel een keukenweegschaal o.i.d. in huis hebt :) Veel digitale personen-weegschalen gaan tegenwoordig ook al tot de 100 gram nauwkeurig, die van jou niet?

En staat 't anders niet op de doos zelf? Of je pakketzegel? Al moet daar uiteraard een beetje gewicht vanaf voor de verpakking.

Gevonden, 2.8 pound, oftewel 1.27 kg.

Wel jammer van je eindconclusie though. Al zal de prijskwestie natuurlijk voor iedereen verschillen.
Thanks, ga ik even vermelden! Moest vanmiddag weg, kon het niet laten om em toch online te zetten. Hij was al zo lang in preview :+

Bedoel je jammer dat ik het zo ervaar, of jammer dat ik het zo beschreven heb? :o

Edit: Ik zie trouwens dat de eerste 2 zinnen van de conclusie verkeerd verwoord zijn.... even anders doen!

TheNephilim wijzigde deze reactie 09-02-2013 18:27 (5%)

• creator1988
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 08:03
quote:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
    var submit;

function init() {
    }

function clickEvent() {
        $.ajax({
            url"/Json/GetData",
            type"POST",
            dataType"json",
        }).done(jsonResponse);
    }

// doe iets
    }

init();
};

Dit is gewoon onzin. Gebruik JSHint eens ipv JSLint. functions die gedefinieerd worden als `function bla()` zijn direct beschikbaar in de volledige huidige scope (i.t.t. var bla = function()) dus dit is prima.

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

quote:
TheNephilim schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:24:
[...]

Bedoel je jammer dat ik het zo ervaar, of jammer dat ik het zo beschreven heb? :o

Edit: Ik zie trouwens dat de eerste 2 zinnen van de conclusie verkeerd verwoord zijn.... even anders doen!
Uiteraard jammer dat je het zo ervaart. Bedoel, 200 euro voor een keyboard is niet niets. Als dan de uiteindelijke conclusie is dat hij zijn geld niet waar is, dan is dat op zijn minst gezegd toch zonde te noemen.

• Waster
quote:
Patriot schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:12:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat het ik het ook wel een beetje een bijzondere volgorde vind. Is er een reden waarom je het zo doet?
Wat is er zo bijzonder aan de volgorde? Ik ben gewend constructors altijd als eerste methode van de class op te schrijven. De init construeert dit object, dus het is logisch om dat als eerste te definieren. Daarna doe ik de getters/setters. Dan de publieke methoden, privates en de eventhandlers. Nou is dit een klein voorbeeld, maar als je verschillende javascript objecten hebt met bijv. > 10 methodes is een vaste volgorde om door je classes heen te gaan wel fijn. Dan wil je niet dat een of andere domme tool je code niet begrijpt vanwege de volgorde van functie declaraties.
quote:
R4gnax schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:09:
[...]

Missende var declaraties worden ook al afgevangen door ES5 strict mode, dus als je geen waarde hecht aan compile-time checks (of aan alle andere waarschuwingen die jsLint je geeft), maar genoegen neemt met run-time checks, dan is "use strict" ook afdoende:
Die kende ik nog niet. Ik zal het proberen :)
quote:
creator1988 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:00:
[...]

Dit is gewoon onzin. Gebruik JSHint eens ipv JSLint. functions die gedefinieerd worden als `function bla()` zijn direct beschikbaar in de volledige huidige scope (i.t.t. var bla = function()) dus dit is prima.
Ik zie dat JSHint hem wel oppakt nu ik mijn code voorbeeld in een online JSHint stop. Even testen of dat ook in de Visual Studio plugin zo werkt.

• Firesphere

Firesphere

I'm not dead yet!

En dit is waar ze closing-tags voor hebben bedacht.
http://www.sewingandembroiderywarehouse.com/embtrb.htm

• R4gnax
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:20
quote:
creator1988 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:00:
[...]

Of dit 'prima' is, is behoorlijk subjectief. JsLint is niet enkel bedoeld om te valideren dat code correct is. Het is voornamelijk bedoeld om te valideren dat je code niet van 'slechte' onderdelen van de JavaScript taal gebruik maakt. De mogelijkheid om dwars door een function body heen nieuwe function statements op te nemen is ÚÚn zo'n slecht onderdeel. JsLint geeft er alleen in dit geval een false positive op.

(Ook in ES5 strict mode is het trouwens niet meer meer toegestaan om inner functions dwars door je hele function body heen te definiŰren. Ze moeten allemaal aan de top staan.)
quote:
Waster schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:25:
Wat is er zo bijzonder aan de volgorde? Ik ben gewend constructors altijd als eerste methode van de class op te schrijven.
Wat jij schrijft is geen class. Het is gewoon een function closure met daarbinnen in wat extra functies gedefinieerd. Constructor functies met prototype objects zijn het equivalent van een class in JavaScript:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
var Rectangle = function(width,height){
  this.width = width;
  this.height = height;
}

Rectangle.prototype = {
  area : function() {
    return this.width * this.height;
  },
  circumference : function() {
    return 2 * ( this.width + this.height );
  }
}

R4gnax wijzigde deze reactie 09-02-2013 22:35 (28%)

• Waster
JSHint loste het inderdaad op. Ik gebruik deze plugin namelijk: MSDN: JSLint.VS2012 extension

Maar hij heeft drie code-analyzers, twee versies van jslint en ÚÚn van jshint. De opties van de drie analyzers gebruikt hij dwars door elkaar heen. Ik heb nu alle opties jslint uitgezet en alleen de nuttige van jshint aangezet. Kan ik toch checken of ik per ongeluk een undefined variable declareer :)
quote:
R4gnax schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:31:
[...]

Of dit 'prima' is, is behoorlijk subjectief. JsLint is niet enkel bedoeld om te valideren dat code correct is. Het is voornamelijk bedoeld om te valideren dat je code niet van 'slechte' onderdelen van de JavaScript taal gebruik maakt. De mogelijkheid om dwars door een function body heen nieuwe function statements op te nemen is ÚÚn zo'n slecht onderdeel. JsLint geeft er alleen in dit geval een false positive op.

(Ook in ES5 strict mode is het trouwens niet meer meer toegestaan om inner functions dwars door je hele function body heen te definiŰren. Ze moeten allemaal aan de top staan.)
Volgens mij is de false positive in mijn voorbeeld niet het gevolg van het verbieden van functions op willekeurige plaatsen in een andere function scope. Het is het gevolg van de vrij primitieve analyzer die alleen van top to bottom kijkt en niet doorheeft dat de function een paar regels later is gedefinieerd. Maar gelukkig kan JSHint er wel mee omgaan :)

Het grappige is dat JSLint geschreven is door Douglas Crockford, degene die ook dit soort javascript patterns promoot. Overigens is zijn boek "Javascript: The Good Parts" verplichte kost voor iedereen die met javascript werkt.

• Martindo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15-04 11:31
quote:
Avalaxy schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:07:
* Avalaxy heeft z'n designer hat opgezet en zit onder het genot van een koud biertje en 'chill' muziek banner-prototypes te maken voor de windows 8 marketing tool.

Voorbeeldjes:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

En dat moeten er nog heel veel meer worden, met andere devices, andere voorgrond- en achtergrondkleuren, verschillende indelingen, verschillende slogans, etc.
Ik zou bij het paarse voorbeeld proberen ook de - nog - blauwe balken verkleuren naar paars. Dan lijkt het mij net even meer ÚÚn geheel.

Tweakblog | Portfolio

• johannessmit
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 29-03 09:54

johannessmit

Death rises, where war starts

aah, apache heet www-data en niet nobody wat smarty me voorkauwde xD

~Death looks into your eyes, when my gun looks in your eyes~

• Firesphere

Firesphere

I'm not dead yet!

quote:
johannessmit schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:56:
aah, apache heet www-data en niet nobody wat smarty me voorkauwde xD
:F
De user die apache mag starten heet www-data (of httpd, wwwdata, www-user), apache heet nog steeds apache. (En tenzij nobody echt bestaat, mag nobody niks, dus dat zou onhandig zijn ;) )

Firesphere wijzigde deze reactie 09-02-2013 22:58 (11%)

• Avalaxy
  • Nu online

Avalaxy

SPAAAAAAACEEE

quote:
Martindo schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:50:
[...]
Ik zou bij het paarse voorbeeld proberen ook de - nog - blauwe balken verkleuren naar paars. Dan lijkt het mij net even meer ÚÚn geheel.
Dat heeft geen enkele zin, de hele bedoeling is dat daar een screenshot van jouw (als in: developers die de tool gebruiken) app komt. Niet het plaatje dat ik er nu eventjes heb neergezet :P

• Martindo
Oh, dus een soort dynamisch voorbeeld? Gaaf ;)

Dan zou ik het andersom doen en de voorbeelden doen in de kleuren doen die de gebruiker heeft gebruikt als dat mogelijk is natuurlijk.. :P

Martindo wijzigde deze reactie 09-02-2013 23:18 (60%)

Tweakblog | Portfolio

• Avalaxy
  • Nu online

Avalaxy

SPAAAAAAACEEE

quote:
Martindo schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 23:17:
Oh, dus een soort dynamisch voorbeeld? Gaaf ;)

Dan zou ik het andersom doen en de voorbeelden doen in de kleuren doen die de gebruiker heeft gebruikt als dat mogelijk is natuurlijk.. :P
Los van dat het lastig is om dat goed te krijgen wordt het dan allemaal ingewikkelder, dan kun je als eindgebruiker bijna net zo goed zelf met photoshop aan de slag. De bedoeling is dat je heel simpel in 1~2 minuten mooie banners kunt genereren :)

• Martindo
Tja, dat is wel zo.

Heerlijk, hier een nieuwe versie van Code::Blocks ge´nstalleerd, loopt AVG Free 2013 te zeiken dat er een virus is enzo... Dan maar ff in Linux werken. :D

Tweakblog | Portfolio

• Firesphere

Firesphere

I'm not dead yet!

waarom codeblocks? Waarom geen Visual Studio?

Pagina: 1 ... 4 ... 188 Laatste

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.