Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 19:13
mbt de chat, ik tik meestal alleen GL & HF...

Afgelopen weekend de PZ-IV weer even terug gekocht voor de lol. Was helemaal vergeten hoe die "plof" gun werkte (dat stompje). Langzame shells maar als ze raken is het echt een BOOMM!!! Zoveel lol gehad.
Verder ook de t6 medium van de chinezen geunlocked en ongeveer 1,5m verdiend door het chinezen weekendje.
Mijn VK3002DB is in de verkoop gegaan.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• rgras
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Heb je er nog XP opstaan voor de Leopard I lijn (zo ja, hoeveel?)?

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 19:13
quote:
rgras schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:44:
Heb je er nog XP opstaan voor de Leopard I lijn (zo ja, hoeveel?)?
Volgens mij staat er nog zo'n 30k exp op mijn 3002DB

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:34

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik typ in de bijna steevast: "kisses from Belgium"
en niets meer... heeft zelden toegevoegde waarde.
Ik durf wel eens dankje te zeggen wanneer mijn aarsch gered wordt.

• swartzkip
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17-09 19:57
quote:
arnom schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:18:
@kojoottii: 6th sense is een perk die pas zijn werk gaat doen als hij 100% is. Dus hoef je niet te kijken. BIA zou wel moeten werken met 100%. En nee, de BIA helpt niet de 6th sense omhoog te krijgen.
BiA werkt alleen als alle crew members hem op hebben & op 100% hebben.

• Knowuse
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 02:18
Ik heb nog iets van 100K op mijn 3002DB staan :*) Nu maar hopen dat ze geen rare dingen doen, zoals hem een tier omhoog gooien.
quote:
Sneezzer schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:46:
[...]

Volgens mij staat er nog zo'n 30k exp op mijn 3002DB

Shuttle st20g5

• User
  • Laatst online: 20-09 13:24
quote:
Knowuse schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:19:
Ik heb nog iets van 100K op mijn 3002DB staan :*) Nu maar hopen dat ze geen rare dingen doen, zoals hem een tier omhoog gooien.

[...]
Gaat de XP dan niet mee op de tank?

If you want war, fine by me | Mijn World of Tanks replays

• psychoclown
  • Laatst online: 23:47

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Kunnen de offtopic discussies lekker ergens anders gevoerd worden?
Totaal niet nuttig voor dit topic en komt eveneens de sfeer niet ten goede.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream | Modcompilation

• Knowuse
Jawel, maar dan heb je meer xp nodig voor de volgende tank en moet ik hem weer terug kopen.
quote:
User schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:21:
[...]

Gaat de XP dan niet mee op de tank?

Shuttle st20g5

• KiDoNL
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-09 11:56
Nog meer mensen vast op: Updating launcher: checking for updates?

Kom er nu ook achter dat ik een 504 gateway timeout krijg bij het benaderen van de site...

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 12-04 17:26
Ja Kido ik heb inderdaad ook die melding. Kom ook niet door de launcher heen. Waarschijnlijk heeft iedereen dit probleem. Lekker vervelend haah!

• AcXeller
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:38

AcXeller

Lt. Asshole

Je kan ook gewoon worldoftanks.exe opstarten, dan skip je de launcher en kom je gewoon in de garage.

• rgras
  • Niet online
quote:
Knowuse schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:19:

[...]
Volgens mij is twee weken geleden bevestigd door Serb(?) dat de 3002DB zijn plaats behoud.

• Kojoottii
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:16
quote:
swartzkip schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:06:
[...]

BiA werkt alleen als alle crew members hem op hebben & op 100% hebben.
Ja heren, ik weet heus wel de basis principes van de perks :)

Het ging hier erom dat serb of een andere dev hadden geroepen dat 6th sense zou werken wanneer je BiA op 100% had en 6th sense op 95%, dat leek mij ook al bullshit. Maar dat bevestigde ik nu alleen maar omdat mijn t57 crew net die situatie had ;)

Bewijst maar weer hoe goed ze hun eigen software kennen...

Kojoottii wijzigde deze reactie 11-02-2013 18:29 (5%)

http://worldoftanks.eu/community/accounts/500012199-Coyotee/

• rgras
  • Niet online
Ik begin de Comet steeds meer te waarderen:
http://dl.dropbox.com/u/8618385/shot_086.jpg

• Whuzz
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21:51

Whuzz

Dodgeball!

Ok, ik begin de eerste 1000 games te naderen, mijn WN6 stijgt nog altijd gestaag maar heeft nog een lange weg te gaan. Mijn win% schommelt slechts rond de 45%, maar ik heb nu ook pas voor de eerste keer een crew op 100% en ben bezig met perks. Ik heb nog veel te leren en nu ik het spel wat begin te begrijpen wordt dat pijnlijk duidelijk ;)
Dus, ik wil de komende tijd wat vragen stellen over specifieke dingen waar ik mee worstel. En dan gaat het om dingen waar ik me echt geen raad mee weet, dus specifieke situaties. Er zijn ook nog 10000 generieke situaties waarin ik een fout maak, maar meestal weet ik dan wel wat ik fout deed en hoe het beter kan. Maar er zijn enkele "handen in het haar" situaties.

So here we go.

Map: Steppes
Game: Standard, Encounter
Tank: German TD's (speel nu JgdPanther)

Het probleem: Ik kan geen goede posities vinden en/of de strategie die ik kies pakt altijd verkeerd uit.
Kies ik de flank waar (bij encounter) de cap zit, dan blijkt de tegenstander de andere flank te kiezen, mijn team te wipen om vervolgens natuurlijk de cap te pakken. Kies ik de andere zijde om dat probleem te voorkomen, blijkt de enemy voor een cap-rush te gaan :(

Aan de "niet cap" zijde van de map heb je de standaard "standoff" positie waar minimaal de helft van beide teams altijd aan weerszijde achter hun rotsen zitten en een poos over de kleine vlakte daartussenin heen en weer schiet.
Mijn probleem daar is dat ik als TD weinig kan uithalen. De arty-safe posities bieden weinig tot geen kans tot schieten. De andere tanks helpen met een meer directe LoS is erg lastig, omdat ik als TD mijn hele hull buiten de rotsen moet brengen waarna ik ofwel door arty gepakt wordt ofwel onder focus-fire kom te liggen en ik slechts nog als hulldown obstakel voor mijn teamgenoten kan dienen :')

Aan de cap-zijde is het een vergelijkbaar probleem. Je hebt daar een weg in een "geul" die naar de cap leidt (of gewoon via de flank naar enemy base bij standard). Enige succes dat ik daar heb ik als er enemies in de cap zitten en ik vanaf halverwege die weg vanuit een bosje wat kan raken. Voor de rest is dat deel van de map behoorlijk open, zonder cover, en is het vaak een kwestie van 1 schot lossen, hard wegrennen en ergens anders weer proberen.

Wat. doe. ik. fout?

Whuzz wijzigde deze reactie 12-02-2013 09:39 (3%)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• User
Steppes + TD is een beetje een boutmap, maar aangezien je een JagdPanther hebt, valt er wel wat aan te doen.

Wat ik meestal doe, is als een malle naar de vijand rijden om als eerste aan HUN kant op een flank te staan. Je team kan dan rustig oprukken totdat ze naast je staan, en de vijand kan je daar niet wegschieten omdat ze dan uit cover moeten komen. Kunnen ze wel doen, maar dan worden ze aan puin geschoten door je team.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

quote:
User schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:40:
Steppes + TD is een beetje een boutmap, maar aangezien je een JagdPanther hebt, valt er wel wat aan te doen.
Dat die map + TD niet de meeste gelukkige combo is vermoedde ik ook al ja :P
quote:
Wat ik meestal doe, is als een malle naar de vijand rijden om als eerste aan HUN kant op een flank te staan. Je team kan dan rustig oprukken totdat ze naast je staan, en de vijand kan je daar niet wegschieten omdat ze dan uit cover moeten komen. Kunnen ze wel doen, maar dan worden ze aan puin geschoten door je team.
Dat is een poging waard, moet ik wel eerst de engines wat upgraden. Met de stock engine is "als een malle rijden" er niet bij. Werd gister door een groepje bejaarde met rollators ingehaald terwijl ik een heuveltje op kroop ;w

• skoozie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 01:45
Steppes met TD als ik in het zuiden start zet ik hem meestal rechts van de map in een bosje met uitzicht op die "geul", links kan je achter de grotere berg staan maar dan kan je gecircled worden. je kan ook iets terug blijven links en vanuit cover vuursteun leveren bij die berg. gebruik bosjes om minder snel vuur te trekken (Zorg dat jij niet door de bosjes kan kijken, en schiet op de spots van anderen, hierdoor zal je tijdens schieten niet zichtbaar worden) Steppes is het leukste met een heavy bij die berg links onder vind ik. soms blijf ik ook wel eens in het midden hangen, maar door hogte verschillen kan je overal net niet lekker bij.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Mickroz
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 20-09 13:42

Mickroz

@PublicEnemyNL

kan iemand voor mij checken of XVM Hitlog werkt in replays?

WoT Mickroz-Steam-Twitch-YouTube

• 2crashandburn
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 31-08 17:31

2crashandburn

DPC team Loli Squad (WCG)

quote:
Mickroz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:31:
kan iemand voor mij checken of XVM Hitlog werkt in replays?
It does.

Noobmeter

• Mickroz

Mickroz

@PublicEnemyNL

thanks, ga ik verder zoeken waarom die het niet doet :(

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Whuzz schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:35:
Het probleem: Ik kan geen goede posities vinden en/of de strategie die ik kies pakt altijd verkeerd uit.
Kies ik de flank waar (bij encounter) de cap zit, dan blijkt de tegenstander de andere flank te kiezen, mijn team te wipen om vervolgens natuurlijk de cap te pakken. Kies ik de andere zijde om dat probleem te voorkomen, blijkt de enemy voor een cap-rush te gaan :(

Aan de "niet cap" zijde van de map heb je de standaard "standoff" positie waar minimaal de helft van beide teams altijd aan weerszijde achter hun rotsen zitten en een poos over de kleine vlakte daartussenin heen en weer schiet.
Mijn probleem daar is dat ik als TD weinig kan uithalen. De arty-safe posities bieden weinig tot geen kans tot schieten. De andere tanks helpen met een meer directe LoS is erg lastig, omdat ik als TD mijn hele hull buiten de rotsen moet brengen waarna ik ofwel door arty gepakt wordt ofwel onder focus-fire kom te liggen en ik slechts nog als hulldown obstakel voor mijn teamgenoten kan dienen :')

Aan de cap-zijde is het een vergelijkbaar probleem. Je hebt daar een weg in een "geul" die naar de cap leidt (of gewoon via de flank naar enemy base bij standard). Enige succes dat ik daar heb ik als er enemies in de cap zitten en ik vanaf halverwege die weg vanuit een bosje wat kan raken. Voor de rest is dat deel van de map behoorlijk open, zonder cover, en is het vaak een kwestie van 1 schot lossen, hard wegrennen en ergens anders weer proberen.

Wat. doe. ik. fout?
Wat je bij encounter vooral moet zijn is mobiel en dynamisch. Aangezien je een TD bent die ook nog eens aardig vlot bent kun je prima eerst op de ene flank van afstand helpen en daarna naar de andere flank switchen. Gebruik slopes van heuvels om niet zo makkelijk geartied te worden (kan overigens wel maar moet het wel een ervaren arty speler zijn).

Toch wel weer een aantal lekkere potjes gehad gisteren want ik wilde toch even de triples halen op een aantal tanks. Zo had ik een lekkere 6,3k triple op mijn IS-2 die wel erg van pas komt op weg naar de 110 :)
quote:
Victory ratio: 77.78%
Battles: 9
Efficiency: 1678.62
WN6: 2316.94
Average tier: 7.78
Experience: 9914 1101.56
Capture points: 0 0
Defense points: 0 0
Damage: 18542 2060
Kills: 18 2
Spotted: 22 2.44

• Mickroz

Mickroz

@PublicEnemyNL

gevonden, hitlog zit in VehicleMarkersManager.swf, en die had ik eruit gelaten, omdat die nog steeds niet lekker werkt bij mij.

• MrOleo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20:56
Soms gaan die dubbels maken wel heel makkelijk:

Victory ratio: 100%
Battles: 5
Efficiency: 2924.01
WN6: 2714.63
Average tier: 7.4
Experience: 6479 1295.8
Capture points: 36 7.2
Damage: 11962 2392
Kills: 13 2.6
Spotted: 8 1.6

+ mijn eerste cap points met mijn GW Tiger behaald.

erutangis

• BramSd
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:44
Victory ratio: 57.58%
Battles: 33
Efficiency: 1766.63
WN6: 2073.22
Average tier: 7.76
Experience: 31556 956.24
Capture points: 16 0.48
Defense points: 69 2.09
Damage: 63554 1926
Kills: 52 1.58
Spotted: 52 1.58

Voor het eerst sinds lange tijd eens pech gehad met de Type 59: 15 potjes en 8 gewonnen. Meestal win ik er wel 12 uit 15 of beter (in platoon).
Toch niet al te verkeerd.

Cooler Master ATCS 840 met: MSI P55-GD85, Intel Core i7 860 @3.6GHz met Scythe Mugen 2, 8GB Kingston DDR3-1600, MSI GTX 660Ti PE 2GB, Corsair HX750W, Intel X-25M Postville 80GB, 640GB WD Black, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Knowuse
Gisteren ook druk bezig geweest met tripplen en eigenlijk alleen de T-54 ging een beetje lastig. Door de tripples met de T25/2 de T28 Prot unlocked, Top gun van Type T-34. Doordat ik gisteren twee keer wou tripplen, maar 10 potjes op de Conqueror kunnen spelen, maar wel twee keer een dikke tripple en een 60% win rate.

Nog iets van 65K xp voordat ik klaar ben met de Conqueror en nog 50K xp voor de T-54. De T-54 gaat op een rustig tempo, maar de FV215b komt nu wel erg in zicht. Als ik alle tank wil kopen die ik binnenkort ga unlocken (T28 prot, FV215b ,T-62A en nog wat lage tiers) , heb ik iets van 15 mil nodig. Zodra ik de FV215b heb unlocked mag de Type 59 dus voluit aan de bak om creds binnen te harken. Afhankelijk wanneer de UK TD's komen, koop ik misschien de FV215b nog.

Shuttle st20g5

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Je weet dat de britse heavy (vooralsnog) niet vervangen wordt?

• Jip99
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 12-03 11:29
Gisteren lekker bezig geweest met de T-34, ik vind het toch echt wel een prettige tank.. redelijk snel en een goede traverse speed.. dus tank voelt vlot aan :) en het fijne is ook dat hij toch best snel volledig is te unlocken! en ik heb nu de 57mm zis en dat is toch een fijn ding! het is maar 57mm maar penetratie is hoog en je raakt bijna altijd wel.. en het ding is nog accuraat en een reload tijd van 2,3 sec ofzo.. :)
ik vind hm toch iets fijner dan de pzIV.. alleen is het kanon van de pzIV wel beter.. (maar slome reload)

nu moet ik nog beter worden in flanken en niet naar voren racen... en dan ben ik helemaal blij..

• Knowuse
quote:
psychoclown schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:47:
Je weet dat de britse heavy (vooralsnog) niet vervangen wordt?
Ja en das best jammer, maar het is voor het eerst dat ik plezier heb om een heavy lijn te spelen. Aan het begin van mijn WOT carriere de russiche heavy lijn gespeeld en buiten de KV vond ik het niet echt leuk. Mijn win rate voor de IS-3 na 290 battles was 44.48%, ik denk dat ik deze tank nog eens terug ga kopen nu ik wat meer ervarig heb.

Shuttle st20g5

• Bean77
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:48
gelukkig dat er gisteren voor anderen nog wat te dubbelen viel. Ik heb zelf gisterenavond in een platoon met 2 GoT'ters een zwaar ellendige avond gehad met een winrate van zo'n 30%.
Het was te bizar voor woorden. Als platoon continue goede scores met flinke damage, maar teammates die de ene na de andere bizarre acties lieten zien. Hoe machteloos kan je dan zijn..... Normaal maak ik mij niet zo heel druk, maar het frustratieniveau steeg tot ongekende hoogtes.
Ik ga er van uit dat het vandaag alleen maar beter kan worden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Sony A7R / Carl Zeiss 21mm f/2.8 distagon / 55mm f/1.4 OTUS / 85mm f/1.4 Planar & 135mm f/2.0 APO / Sigma 35mm f/1.4 / Sony EF 55mm 1.8 / Canon 40mm STM f/2.8 / F-Stop Guru / Gitzo GT2531 / Lee filters 105 CPL/Bigstopper/GND Soft + Hard

• themaxter
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 03:02

themaxter

Bugged..

Special is zowieso voorbij, dat scheelt meestal nogal in het noob gehalte van de teams ;)

Gisteren avond laat nog even stel potjes gedaan en ondanks dat ik zelf eigenlijk niet erg lekker speelde toch nog 70% gewonnen en even die beide chinese tier 6 tankjes gehaald :)

themaxter wijzigde deze reactie 12-02-2013 11:26 (50%)

• dynosu
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:02

dynosu

Orly ?

x3 is niet alleen de xp he, ook het n00b gehalte :)

Mijn Replays

• 2crashandburn

2crashandburn

Zojuist een hilarische situatie met m'n leopard:
http://sadpanda.us/images/1403652-TBV3HCC.jpg
Ik ramde hem waarop ik onder hem dook. Vervolgens bleef ik gewoon rijden en kon hij niets meer doen. XD

Noobmeter

• Doler
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15-09 07:41
Nog een screenshot uit de oude doos, GOT op oorlogspad, september 2012. Good old times :).

http://i.imgur.com/Y9SMVYL.jpg

Noobmeter GunnerDoler

• dynosu

dynosu

Orly ?

af en toe leuk om te doen :) oude screenies bekijken :) Zal vanavond ook eens kijken.

Mijn Replays

• User
Zo heb ik er ook nog 'een paar'. Even crossposten van GoT.
quote:
Dus. Ik zit hier op stage op mijn oude laptop. De laptop waar ik voor het eerst World of Tanks op heb gespeeld!

En, wat komen we hier tegen? Juist. Screenshots! 346 screenshots om precies te zijn. De eerste is gemaakt 4 dagen nadat ik met WoT ben begonnen en de laatste is op 12 december 2011 gemaakt.

De eerste screenshot laat de memory leak zien die in de closed beta redelijk veel voor kwam. De laatste is een screenshot om de weakspots van de T95 te laten zien. Wat een wereld van verschil zitten er tussen die 2 screenshots! Zit ook een hoop tijd tussen trouwens. In die tijd is er veel gebeurt:

- De eerste voorzichtige WoT stapjes van User
- Handmatig (!) reporten van teamkillers
- Een whopping 18.000 man online
- De eerste potjes na de beta, gevult met M6A2E1tjes
- De eerste tank companies van de release
- Platoons met de nieuw opgerichte Gathering of Tanks clan!
- De T23!
- En natuurlijk clan wars met de clan. :)
- Etc! 8)

Is de gameplay van World of Tanks in de afgelopen 2 jaar veel veranderd?

Niet echt. Ook toen waren er random teamkillers, zelfs meer dan nu! Ook toen had je faalpotjes en lemmingtrains, die zijn niet pas in de laatste paar maanden op komen zetten. Verder is er aan de clan en WoT wel veel veranderd! Een stuk of wat clanleden uit de screenshots zijn (helaas) gestopt. Anderen zijn weer overnieuw begonnen. Ook is het (treurige) afscheid van de T23 te zien, 1 van mijn favoriete tanks!

Maargoed, zoiets heet nostalgie. Ik hoop dat jullie het interessant vinden om 'wat' oude screenshots van WoT te bekijken. :)

(Zitten wel geregeld een paar dubbelen/zwarten tussen btw)

Screenshots hier (200+ MB)

• oosterhofjf
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:32
De goede oude tijd. Nu is er veel meer mogelijk in het spel.

Zojuist begonnen met de franse heavy lijn. De eerste 2 tanks die ik tegenkom zijn mega traag. Echt niet te doen :P sterker nog ben in game aan het vechten... ofja rijden terwijl ik dit typ. De D2 is helaas ook niet veel sneller. Wel leuke armour op zich. Doet me weer een beetje denken aan de goede oude tijd met de maus. Als enige tier 10 zijn :P

Verder kan ik vermelden dat ik premium heel erg mis. De extra inkomsten en ervaring maken je echt verwend. Als is het maar even voor het gemak een klein beetje gold besteden.

Al bij al duurt het gewoon een heel stuk langer voordat door een tank heen bent. De stats zijn ook niet veel beter. Mooi voorbeeldje met de M7. leuk tankje, maar die gun op het begin is van tier 2 XD dan iets van 2500 grinden met een gun die nergens doorheen komt. Snelheid heb je ook niet aangezien de tank volledig stock is. resultaat: 180 gemiddeld xp en winrate van 32%. Niet dat ik nu wel zo geweldig speel, maar gemiddeld xp is verdubbeld en winrate naar 49% gegaan.

Oja is er nog wat in de game engine gedaan ofzo? Ben van een amd x965 black edition naar een 2500k gegaan op 4.9 en mijn fps zijn verdubbeld :P

oosterhofjf wijzigde deze reactie 12-02-2013 14:52 (6%)

http://i44.tinypic.com/qybczk.jpg

• Bean77
quote:
Doler schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:20:
Nog een screenshot uit de oude doos, GOT op oorlogspad, september 2012. Good old times :).

[afbeelding]
Leuk! Krijg er zelfs een glimlach op mijn gezicht van :*) . Spiderwolf in zijn arty, robertjuh in zijn kv-4. Hoe stereotype kan deze screen zijn _/-\o_
nog even en ik krijg heimwee haha

Sony A7R / Carl Zeiss 21mm f/2.8 distagon / 55mm f/1.4 OTUS / 85mm f/1.4 Planar & 135mm f/2.0 APO / Sigma 35mm f/1.4 / Sony EF 55mm 1.8 / Canon 40mm STM f/2.8 / F-Stop Guru / Gitzo GT2531 / Lee filters 105 CPL/Bigstopper/GND Soft + Hard

• dynosu

dynosu

Orly ?

spider zat niet op arty, maar op een M12. Dat is geen arty, dat is the spidergun ... :D

Mijn Replays

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19:28
quote:
Appie Heijn schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:14:
Wederom een heerlijk potje :) met een T50-2 boven een E100 eindigen. Dit keer niet eens qua spotting. Puur op damage, 1000k bijna, weet niet of het veel is maar de tripple tikte er lekker in :)
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoeveel geld heb jij in dit spel zitten?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• dynosu

dynosu

Orly ?

quote:
Postius schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:37:
[...]

wat heeft dat ermee te maken ?

Mijn Replays

• warlord01
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14-09 22:25
quote:
dynosu schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:39:
[...]

wat heeft dat ermee te maken ?
Hij bedoelde het gebruik van gold ammo

• Knowuse
Deze is zo goed, komt van het ru forum en vertaal door de dude van het For the record blog, Serb's z'n development tool, ik lag in een deuk:

http://4.bp.blogspot.com/-9WqCssuk3v4/URonq4ergNI/AAAAAAAAAEo/6WYPDzabLo4/s1600/uVexR0E.jpg
quote:
On the let side, SerB can select a nickname of the player he wishes to "take care of" - on the right side he has following options:

- put the player to a noob team
- put the player to the bottom of the team
- make the player play against pros

- make the shells disappear (?)
- no penetrations
- reduce XP income
- reduce credit income
- make the player stuck
- when playing arty, put the player on city maps
- Malinovka forever

And on the right side:
- damage dealt (reduced by 2, 3, 4....)
- chance of fire (50 percent plus...)
- chance of player module getting critted (the ticker under it means "crit your gun module first")
- chance of player's crewmember dying (the ticker under it means "kill the gunner first")

And under it, the ultimate ticker:
"Remove player from this list automatically when he pays for premium account"

Shuttle st20g5

• dynosu

dynosu

Orly ?

gold ammo of niet, maakt niets uit. Dat is bijna 1000 xp en dat is nog zonder premium account mee te tellen. Dus mooi potje is het toch wel :)

Mijn Replays

• MrOleo
quote:
dynosu schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:42:
af en toe leuk om te doen :) oude screenies bekijken :) Zal vanavond ook eens kijken.
Inderdaad, heel leuk, tenzij je zo dom bent als ik om WoT opnieuw te installeren, je WoT folder te deleten en geen backup te maken van de screenshot map. Weg 100 screenshots van mooie momenten |:(

erutangis

• 2crashandburn

2crashandburn

Fantastische potje campen met de BL-10 op El Halluf :P
http://sadpanda.us/images/1403806-C8TJ1MA.jpg

Noobmeter

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Zojuist ook weer een aantal potjes gehad (voornamelijk tier 9) die echt heel droevig waren.
Toppunt was nog wel een pot waar de enige andere tier 9 (platoongenootje) na maar 1k damage gedaan te hebben helaas zijn connectie verliest. Mede door wat stomme en lelijke crits/misses had ik op het eind nog maar 1 HE over tegen een Hummel, bijna full hp KV-4 en een 50 120 die al klappen had gehad.
quote:
Defeat Map: ! Steppes dinsdag 12 februari 2013 14:56:37
Vehicle: IS-8
Exp: 1.201 + Credits: 66.516
Achievements: : Defender
Vervolgens na nog wat van zulk soort potjes er maar weer mee opgehouden.. 8)7

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 03:38
quote:
psychoclown schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:46:
Zojuist ook weer een aantal potjes gehad (voornamelijk tier 9) die echt heel droevig waren.
Toppunt was nog wel een pot waar de enige andere tier 9 (platoongenootje) na maar 1k damage gedaan te hebben helaas zijn connectie verliest. Mede door wat stomme en lelijke crits/misses had ik op het eind nog maar 1 HE over tegen een Hummel, bijna full hp KV-4 en een 50 120 die al klappen had gehad.

[...]

Vervolgens na nog wat van zulk soort potjes er maar weer mee opgehouden.. 8)7
Ja daarstraks was echt beroerd... Ernaar eventjes gestopt en toen weer met de T29 in platoon gaan spelen en dat ging wel lekker:

Wins / Battles 8 / 8 100%
Avg. / Total Exp. 1 113 / 8 911

Totaal 18 battles gedaan en er 13 gewonnen. 90mm ligt ook op de T29 en nu is het tijd om naar de turret en 105mm te gaan.

Stichting Hobbyserver | WoT ColdZero | Noobmeter

• MrOleo
Amerikanen, mijn favoriete target na lorraine's en amx 50b's, blazen altijd zo heerlijk op als je arty speelt:

http://i.imgur.com/IeoFMD2.jpg

en even later, zelfde pot:

http://i.imgur.com/ci9Wih1.jpg

erutangis

• ShockWave
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 18-09 20:59

ShockWave

Lost it somewhere

Als lammetjes naar de slachtbank....http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/Smile-playing.gif
2e in mijn team had ongeveer een derde minder damage gedaan en ik had meer damage gedaan dan de eerste 6 spelers van de tegenstander..
Dit maakt het brakke weekend toch weer een beetje goed..http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/Smile_great.gif

Screenshots:
https://dl.dropbox.com/u/54510589/WoT/shot_008.jpg
https://dl.dropbox.com/u/54510589/WoT/shot_009.jpg
https://dl.dropbox.com/u/54510589/WoT/shot_010.jpg

http://mwreplays.com/newreplaysimg/3fbd90832a8f482a63c826c57bee4a9f.png

"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:57
quote:
Postius schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:37:
[...]

Vanwaar de vraag precies? Kan geen relatie verzinnen met die screenie's en geld. Gold ammo gebruik ik op bepaalde tanks op bepaalde momenten. Vooral de pz2 met gold mitrailleur is heerlijk om je frustratie kwijt te raken. Gemiddeld draai ik dan 20-30k verlies 8)7 Of met een is8 topgun STI's pesten = consequent voor cheater uitgemaakt worden aangezien zij zich frontaal niet pennable(leuk woord) achten.

13x ET-M660255 @ SB3600-TL21; Vera 3 te koop; Atag Q-Solar Q25SC200N

• peregrine101
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 14-09 18:01
quote:
oosterhofjf schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:41:
De goede oude tijd. Nu is er veel meer mogelijk in het spel.

Zojuist begonnen met de franse heavy lijn. De eerste 2 tanks die ik tegenkom zijn mega traag.
Wacht maar tot je de BDR G1B hebt, over traag gesproken..........Je wilt dan heel graag de sterkere motor, maar om die te kunnen gebruiken, heb je de betere ophanging nodig. Ik heb dus nu wel de motor, maar moet nu weer opnieuw beginnen om de betere ophanging te krijgen, en dan kan ik het hele zwikkie eindelijk monteren. Hopen op wat meer snelheid met dat stuk ijzer.

• redwing
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 23:10
quote:
peregrine101 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:37:
[...]

Wacht maar tot je de BDR G1B hebt, over traag gesproken..........Je wilt dan heel graag de sterkere motor, maar om die te kunnen gebruiken, heb je de betere ophanging nodig. Ik heb dus nu wel de motor, maar moet nu weer opnieuw beginnen om de betere ophanging te krijgen, en dan kan ik het hele zwikkie eindelijk monteren. Hopen op wat meer snelheid met dat stuk ijzer.
Helaas gaat ook die betere motor je niet veel helpen....

[removed]

• Postius
quote:
Appie Heijn schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:58:
[...]

Vanwaar de vraag precies? Kan geen relatie verzinnen met die screenie's en geld. Gold ammo gebruik ik op bepaalde tanks op bepaalde momenten. Vooral de pz2 met gold mitrailleur is heerlijk om je frustratie kwijt te raken. Gemiddeld draai ik dan 20-30k verlies 8)7 Of met een is8 topgun STI's pesten = consequent voor cheater uitgemaakt worden aangezien zij zich frontaal niet pennable(leuk woord) achten.
Het eerst wat ik zag was 10+ garage slots, was gewoon benieuwd.

• themaxter
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 03:02

themaxter

Bugged..

Garageslots zegt niet zoveel heb er destijds door een code in te vullen 10 keer 1 gratis gehad + een lading credits :)

• Knowuse
Je kan een modul gebruiken die je load met 10% verhoogd (spring of torsie bar) , erg handing.
quote:
peregrine101 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:37:
[...]

Shuttle st20g5

• oosterhofjf
Toch weer even terug gegaan naar mijn main account. Na 2 faalpotjes van mezelf, bijna alles gewonnen met een nette score.

Lekker vanouds met de batchat rondscheuren en het team redden :)

Zag dat ik nog maar 5k nodig heb voor de T-62A. Is het waard om die tank te kopen?

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:19
quote:
oosterhofjf schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 01:12:
Toch weer even terug gegaan naar mijn main account. Na 2 faalpotjes van mezelf, bijna alles gewonnen met een nette score.

Lekker vanouds met de batchat rondscheuren en het team redden :)

Zag dat ik nog maar 5k nodig heb voor de T-62A. Is het waard om die tank te kopen?
T-62A is een vette tank. Echter wel mijn inziens een downgrade van de T-54. Die laatste is veel wendbaarder, sneller en betere acceleratie.

• Knowuse
Heeft WG met de T-62A weer hun truukje uitgehaald dat de tier 10 heel anders speelt dan de voorgaande tanks.

Gisteren een zeldzaam lekkere avond gehad.
Victory ratio: 71.43%
Battles: 28
Efficiency: 1493.22
WN6: 1661.59

Shuttle st20g5

• Joindry

Joindry

Héél anders zou ik het nu niet noemen. Het is geen VK A naar VK P overgang.

• kowlier
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 00:52
gisteren de crusader unlocked. speelt heel wat leuker dan de covenanter hoewel het bijna compleet dezelfde tank is. nu nog die stockgun kwijt en we kunnen knallen. spijtig dat ik in zoveel brawls beland met die tank, daar is ie echt niet voor gemaakt :(

• MrOleo
quote:
MrOleo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:15:
Soms gaan die dubbels maken wel heel makkelijk:

Battles: 5
Efficiency: 2924.01
WN6: 2714.63
Average tier: 7.4
Experience: 6479 1295.8
Capture points: 36 7.2
Damage: 11962 2392
Kills: 13 2.6
Spotted: 8 1.6
Hah, en voor de tweede dag op rij mijn dubbels makkelijk gehaald 8)

Battles: 7
Efficiency: 4668.6
WN6: 2698.31
Average tier: 7.71
Experience: 8771 1253
Capture points: 75 10.71
Defense points: 60 8.57
Damage: 14830 2119
Kills: 16 2.29
Spotted: 16 2.29

En met free exp de e50 105mm gun unlocked, wat een kanon zeg :9

erutangis

• rgras
  • Niet online
quote:
kowlier schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:33:
gisteren de crusader unlocked. speelt heel wat leuker dan de covenanter hoewel het bijna compleet dezelfde tank is. nu nog die stockgun kwijt en we kunnen knallen. spijtig dat ik in zoveel brawls beland met die tank, daar is ie echt niet voor gemaakt :(
Dat blijft hetzelfde bij de Cromwell en Comet. Zorg ervoor dat je flanked zodat je vol DPM kan blazen met je hoge ROF.
quote:
MrOleo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:40:
[...]
En met free exp de e50 105mm gun unlocked, wat een kanon zeg :9
Wacht maar tot je de E-50M hebt..
- nog accurater
- hogere ROF
- veel hogere penetration
- lagere aimtime
:)

• Bean77
quote:
rgras schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:44:
Wacht maar tot je de E-50M hebt..
- nog accurater
- hogere ROF
- veel hogere penetration
- lagere aimtime
:)
en veel beter rammen >:) _/-\o_

• Gleighton
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 22:17

Gleighton

And you will feel awesome!

Gisteren voor de grap maar eens een hetzer met derp gekocht, had gisterenavond meteen een potje met 4 derp kills achter elkaar (tier 4's oneshotten). Geweldige tank :D

Gleighton wijzigde deze reactie 13-02-2013 11:26 (7%)

C is for Cookie

• hopiconjo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18-09 16:09
T62A vind ik zeer zeker de moeite waard. Snelle rpm en bounced toch redelijk veel. T62A moet minimaal 3000 damage te halen zijn in een battle. Eigenlijk voor alle mediums; in een platoon dodelijk!!!. Batchats in platoon zijn toch samen 6000 damage; kan je binnen 1 reload toch 2 heavies van de kaart spelen met je platoon

• Bean77
quote:
hopiconjo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:42:
T62A vind ik zeer zeker de moeite waard. Snelle rpm en bounced toch redelijk veel. T62A moet minimaal 3000 damage te halen zijn in een battle. Eigenlijk voor alle mediums; in een platoon dodelijk!!!. Batchats in platoon zijn toch samen 6000 damage; kan je binnen 1 reload toch 2 heavies van de kaart spelen met je platoon
erg wendbaar, 5,44 sec reload (uit mijn hoofd incl. BIA en rammer), zo'n 300-350 dmg op een betrouwbare gun (zeker met gold). Daarentegen erg kwetsbaar tegen alle andere tanks, ook de lagere tiers.
In goede handen een erg goede tank, maar het moet wel in je speelstijl passen.

• Joindry

Joindry

quote:
En bouncen, maar idd die gun is er echt over :9~ . Ik ben mijn crew nog aan het hertrainen, 96% nu. Die mobiliteit en gun zijn tha bomb. Is er eigenlijk geen enkele tank die ik niet pvp aandurf.

Gisteren doodleuk 2 IS-3's in platoon ingeblikt op mn uppie, in the open. Gewoon wegsteken achter de ene zodat de andere me niet kon raken. Brandje stichten hier, voorwielletje schieten daar.
Door de extra pen heb je ook een stuk minder 0 crits op heavies.
Ik vraag me wel af hoeveel XP je moet hebben voor je ace, gisteren 5,3k damage gedaan en 2k spotting en nog geen ace...

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20-09 03:40
Voor diegenen die een e50m rijden.

Ik zit te twijfelen of de IS-7 of de E50m mijn volgende tier X gaat worden.
Hoe meer ik met de e50 speel hoe leuker ik hem vind, en na dit weekend heb ik ook voldoende goldshells om in tier X battles kont te schoppen.
De e50m is volgens mij precies een e50 maar dan met betere gun en hp-pool.
Ik vroeg me dan ook af of de e50m daadwerkelijker beter is dan de e50, m.u.v. de grotere HP-pool en betere gun (wat ik opvang door tier 9 matchmaking en voldoende goldshells)

Het lijkt me namelijk dat door de matchmaking het dingen van shells haast onmogelijk wordt aangezien je voornamelijk tegen tier 9/10 tanks wordt geplaatst, waar de e50 vaker tegen tier 7/8 moet vechten. (armor en maneuverability zijn toch gelijkwaardig?)

Als ik dan het totale plaatje bekijk denk ik dat ik beter af ben met een e50 met goldshells dan met een e50m (voor CW ga ik de e50m toch niet gebruiken, aangezien ik dat zelden/nooit speel).

De is7 daarentegen is beroemd en berucht, aangezien de t1105 er bij mij niet gaat komen lijkt dit mij de beste tier X heavie (die ze niet gaan kapot nerven). Ik merk wel dat ik heavies over het algemeen een stuk minder leuk vindt dan vroeger (m.u.v. de kontschoppende bunkerturret,T29 en ik moet nog ooit een kv-1s kopen)

• hopiconjo
Als je E50 leuk vind moet je gewoon voor de E50M gaan. Als CW voor jou niet uitmaakt dan is de drang voor de IS7 niet nodig.

• eL_Jay
quote:
hopiconjo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:19:
Als je E50 leuk vind moet je gewoon voor de E50M gaan. Als CW voor jou niet uitmaakt dan is de drang voor de IS7 niet nodig.
Dank, maar ik denk dus dat ik stiekem de e50 veel leuker vind dan de e50m.
Wat betreft de is-7, het is gewoon de beste peek-a-boo tank afaik en dat is soms wel leuk :p (daarnaast heeft die de snelheid om een falend team deels te kunnen opvangen)

Moeilijk, moeilijk moeilijk, misschien dan toch maar eens de verschrikking die lorraine 40 heet gaan grinden naar de batchat, want ik hou van mijn 1390. Hoewel,als 1390 kun je in tier X battles nog als underdog wegkomen, dat zal je met een batchat niet lukken.

Misschien kan ik gewoon beter wat funtankjes (t71, KV-1S, 3001h) kopen. Ik speel namelijk geen premium, en met 2 tier X en 2 tier 9 is het onderhoud al duur zat en aangezien ik toch puur voor mijn vermaak (hoe moeilijk dat soms ook kan lijken;)) tank, is dat denk ik de beste oplossing.

Ben benieuwd of psychoclown een goede vergelijking voor me kan maken van de e50 en e50m.

• hopiconjo
Antwoord van kyozu over de 50M weet ik al :) schaf hem maar vast aan :)

• Bean77
quote:
eL_Jay schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:15:
Ik zit te twijfelen of de IS-7 of de E50m mijn volgende tier X gaat worden.
No brainer -> E50M!

Ik zelf vond de e50 best wel tegenvallen, ik twijfelde of ik de E50M wel moest unlocken en of dat wel een tank voor mij zou zijn. E50M is eigenlijk een E50 met BIA en betere - bouncy - armour en betere gun. Daarentegen als je BIA op je E50M hebt wordt die nog veel leuker en beter.

E50M is het echt waard om te unlocken in vergelijking met een E50. Voor mij zoals gezegd een No brainer!

• eL_Jay
quote:
hopiconjo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:36:
Antwoord van kyozu over de 50M weet ik al :) schaf hem maar vast aan :)
Verschil is dat kyozu hem ook voor competetive doeleinden gebruikt. Ik speel 99.9% randoms en dan lijkt de e50 met premium shells mij de betere keus. (onderhoudskosten e50+premium (korting)shells en e50m zonder lijken me redelijk gelijkwaardig.
ik wil kyozu's mening graag weten omdat hij vermoedelijk de meeste potjes in beide tanks heeft gereden (en beheersd) van de posters in dit topic. Ik had zelf 175 a 200 potjes nodig om de e50 (grotendeels) onder de knie te krijgen. M.u.v. <tier 5, de T1 heavy en de kv3 vond ik de e50 de moeilijkste tank om plezier mee te leren hebben.

Mijn woordkeuze van volgende tier X was misschien niet zo goed gekozen overigens:P

Edit:
Nadat ik de e50 onder de knie heb staat die bij mij in de top 5 favo tanks.
(1 13.90)
(2 T29)
(3 T25at)
(4 E50)
(5 KV =107mm zis RIP)

Ik twijfel er niet aan dat de e50m de betere tank is, ik vraag me alleen af of het marginale verschil het verschil in matchmaking/kosten kan goedmaken voor een niet competetieve casual random player als ikzelf.
overigens rijd ik de e50 in de volgende config:(BIA & Repairs: Vents/Rammer/Binoc)

iemand nog tips voor modules op een 1390?
ik rijd nu met vents/camo/coated optics. ik zit te denken om de camo te vervangen door binocs of niet.
(helaas speel ik zo divers met deze tank, dat ik daar moeilijk modules op kan kiezen)

eL_Jay wijzigde deze reactie 13-02-2013 12:59 (33%)

• Appie Heijn
quote:
Postius schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 23:42:
[...]

Het eerst wat ik zag was 10+ garage slots, was gewoon benieuwd.
Op die fietstank! Inderdaad wat premiums gekregen incl bijbehorende slots :)

Qua geld heb en wil ik het niet bijhouden, sommige zitten diverse avonden per maand in de kroeg wat veel geld kost. Dit is iets wat naast vierkante oogjes en een verhoogt stressgehalte bij mij weinig negatieve aspecten biedt :)

Nu met de T34 speel ik minder vaak met premium actief.

• Zertaxka
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19-09 12:30

Zertaxka

Baddest Baddie

quote:
eL_Jay schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:30:
[...]

Dank, maar ik denk dus dat ik stiekem de e50 veel leuker vind dan de e50m.
Wat betreft de is-7, het is gewoon de beste peek-a-boo tank afaik en dat is soms wel leuk :p (daarnaast heeft die de snelheid om een falend team deels te kunnen opvangen)

Moeilijk, moeilijk moeilijk, misschien dan toch maar eens de verschrikking die lorraine 40 heet gaan grinden naar de batchat, want ik hou van mijn 1390. Hoewel,als 1390 kun je in tier X battles nog als underdog wegkomen, dat zal je met een batchat niet lukken.

Misschien kan ik gewoon beter wat funtankjes (t71, KV-1S, 3001h) kopen. Ik speel namelijk geen premium, en met 2 tier X en 2 tier 9 is het onderhoud al duur zat en aangezien ik toch puur voor mijn vermaak (hoe moeilijk dat soms ook kan lijken;)) tank, is dat denk ik de beste oplossing.

Ben benieuwd of psychoclown een goede vergelijking voor me kan maken van de e50 en e50m.
IS-7 is niet zo goed in randoms als je denkt hoor. Zeker nu je veel gold shooters tegen komt, knalt iedereen door je voorkant heen. Met als gevolg dat er altijd wel een crew member aan gaat of een module. Ook is ie niet zo heel wendbaar, wel snel. Als je een goede tank voor randoms wil dan zou ik voor de E50-M gaan.
Heb er zelf spijt van dat ik ipv de T62A de IS-7 heb gekocht :'( . Zelfs de E100 had ik denk ik meer fun mee gehad.
Begrijp me niet verkeerd, de IS-7 is een leuke tank, maar voor randoms ben je toch niet zo doorslag gevend voor het verloop als je zou denken.

Noobmeter | Feldzug | Replays

• Kojoottii
e50M is een leuke tank voor randoms, maar er zijn gewoon veel betere tanks. Ik heb 1000+ battles met de oude e50 gespeeld in randoms en de e50m is nagenoeg hetzelfde gebleven. Maar voor randoms gebruik ik nu veel liever de franse autoloaders.

En in wars / TC's hebben e50m's gewoon geen echte rol om dezelfde reden er zijn gewoon altijd tanks die de rollen beter kunnen uitvoeren.

e50m is geen medium en geen heavy, het heeft de slechtste dps van alle mediums als ik me niet vergis en ook nog eens shitty armour en snelheid.

Zelfde verhaal voor alle duitse tanks eigenlijk, je kan er prima mee pubstompen, maar je hebt geen rol in TC's of wars.

We gebruiken e50m eigenlijk alleen in trollsetups bij wars, 15 man e50m rush omdat je geen war tanks verliest en je tegenstander wel, en je wint eigenlijk altijd alsnog met zo'n rush als je het niet te vaak doet.

Maar voor randoms, doe mij maar liever een batchat, 50b, foch155. Betere / gelijke snelheid en veel betere dps en gezien e50m ook niet tot nauwelijks bounced maakt dat ook niet uit. Plus in randoms spelen ze vaak slecht samen en kan je de autoloader heerlijk abusen :P

btw: IS7 is nog steeds een van de sterkste allround tanks die er zijn met de t110e5, als je met een is7 geen verschil kan maken in een random, verwacht dan helemaal geen wonderen van de E50m

Kojoottii wijzigde deze reactie 13-02-2013 13:50 (20%)

• Joindry

Joindry

Ik speel random veel liever de e50m dan de is-7. Kosten kunnen me niks schelen, op termijn maken ze beiden verlies. Maar waar ik compleet gek van wordt op de IS-7 zijn de aimtimes (zelfs met alle skills erop)
je kan met een e50m peekabo doen en weer veilig wegzitten achter een hoekje vooraleer een IS-7 volledig heeft ingezoomed.
Begrijp me niet fout. IS-7 is een zeer goede tank. Maar in randoms verwachten mensen ook meer van je in een IS-7. Met een medium kan je echt heel de map rondhossen en iedereen in het andere team het leven zuur maken; Heerlijk toch.
De IS-7 speel ik echt niet graag meer. Eigenlijk zelfs niet in CW.
E50m komt idd in zwaardere lotingen uit dan de e50. Maar je hebt ook 45 pen meer. Het is eigenlijk de Mausgun die erop zit. Met hogere rof en betere accuracy. Als het niet is voor CW, maar vooral voor platoon, niet twijfelen en e50m kiezen.

(armor en maneuverability zijn toch gelijkwaardig?)

neen echt niet, turret draait sneller, traverse speed ligt ook hoger en je armor bounced meer (ninjabuf ofzo), volgens mij hebben je zijkanten ook spaced armor nu (aan de tracks)

Joindry wijzigde deze reactie 13-02-2013 14:16 (12%)

• Kojoottii
Ja maar als je graag de hele map wilt overcrossen, pak dan een batchat ofzo als je echt snel wil zijn of een foch155, nagenoeg net zo snel als de e50m en je kan de ultieme peeka-boo (more like peeka-boom-boom-boom) doen :)

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
eL_Jay schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:30:
[...]

De E50M is wel erg lekker hoor en je bent lekker vlot en mobiel om de doorslaggevende factor te wezen in de battles. De E50 is misschien wel iets meer underdog maar daarentegen is de E50M wel weer nog wat meer viable.

• Bean77
Voor een E50 ben ik totaal niet bang voor een E50M vermijd ik toch veel liever (ook verhoudingsgewijs gezien mbt verschil in tiers).

• peterlimburg
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 00:42
Ik heb nu voor mijn KV-1 de 85mm gun unlocked maar na een paar potjes heb ik het idee dat de 122mm toch fijner is zijn er nog meer mensen die daar zo over denken?

• dramborleg
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-09 06:44
Met de 122mm gun kon ik amper tier 5 penetraten. Nadat ik de 85mm gun had ging dat een stuk beter en lukt tier 6 ook regelmatig (even opzoeken waar je precies moet raken scheelt :9). Damage mag dan een stuk lager zijn maar ik ga niet meer terug!

• Joindry

Joindry

"Obtain the Sniper achievement by achieving at least 85% hits out of a minimum of ten shots fired with the potential damage of 1,000 HP and more, and earn 550 experience points!

After all, isn't Cupid a sniper too?"

tijd om mijn duitsers van stal te halen

• Kojoottii
T57 van stal halen, dat ding komt altijd wel met de meeste schoten bovenaan en is redelijk zuiver :P Die 23 seconden drum reload is zo lekker :P

• Postius
Ik was zo blij dat ik een betere motor in die trage (maar zwaar gepantserde) KV-1. Keek ik is goed naar de stats, is het eigelijk een gelijkwaardig motor. Toen maar een betere gun erop gezet. het gaat al een stuk beter nu, nog steeds wordt ik links en rechts ingehaald door een passerende slak maar mijn gun is nu accuraat genoeg om van die afstanden wat te raken!

• wsLy
Ace tanker op mijn T29 erbij.

Wat een verdomd lekkere pot was dit!
http://i.imgur.com/FU1KKCu.jpg
http://mwreplays.com/newreplaysimg/eab3371eaa93a42c0f0d31b05a46ee75.png

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Twee avonden tijd, XVM winkansen:
< 46% : 18
>= 46% : 5 (waarvan slechts 2 > 50%)

Ik weet het, XVM zegt niet alles, en een paar van die 18 hebben we gewonnen, maar ook 2 van die 5 verloren. Ik doe mijn best, doe momenteel bijna altijd 1.5 - 2x mijn HP aan dmg, maar mijn god mijn winrate :'(

Kan ik niet ergens aanvinken dat ik in het rode team wil? :P

Whuzz wijzigde deze reactie 13-02-2013 20:18 (9%)

• oosterhofjf
begin van het potje: (iemand): fk this im out 17 % chance.

Ik reageer erop: nice! a fun game

gevolg: in het begin een mooi plekje en mol 2 x e50m met mijn e50m de derde komt erbij en schiet mij af. Op zich prima, maar dan komt een tier x mij helpen (te laat) en gaat helemaal in het open staan met als gevolg dat hij in no time dood is. 3 arty krijgen counter arty en binnen 2 minuten waren we totaal 6 tanks kwijt XD wtf

Volgend potje batchat: ammo rack door friendly fire...

yeey! leuk begin van de avond

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

quote:
oosterhofjf schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:49:
begin van het potje: (iemand): fk this im out 17 % chance.

Ik reageer erop: nice! a fun game

gevolg: in het begin een mooi plekje en mol 2 x e50m met mijn e50m de derde komt erbij en schiet mij af. Op zich prima, maar dan komt een tier x mij helpen (te laat) en gaat helemaal in het open staan met als gevolg dat hij in no time dood is. 3 arty krijgen counter arty en binnen 2 minuten waren we totaal 6 tanks kwijt XD wtf

Volgend potje batchat: ammo rack door friendly fire...

yeey! leuk begin van de avond
Die 17% staat daar niet voor niets, zo is mij al duidelijk geworden :')
Zelfde ervaring hier, dat soort matches zijn meestal een compleet rapefest. Ik neem me altijd voor dat ik in dat geval gewoon mijn best doe en tevreden ben als ik minimaal 2x mijn HP aan dmg doe.

• TukkerT
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-09 21:59
zucht...het is deze week ook echt niet leuk om te spelen...

Niet dat ik een topper ben, maar dit slaat af en toe werkelijk alles :/

• wsLy
32 battles gedaan 21 gewonnen, 1 draw en 10 losses.
Wel lekker gegaan vandaag :) Heb turret en 105mm op de T29 liggen, man wat is dat heerlijk.

• SOEFuture
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:37
Hurray! 1000 Gold gewonnen met mijn M5A1 Stuart :)
Jammer genoeg wel net 18 exp te weinig behaald met de Type 58..

http://worldoftanks.eu/ne...showdown-contest-results/

• eL_Jay
quote:
Whuzz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:54:
[...]

Die 17% staat daar niet voor niets, zo is mij al duidelijk geworden :')
Zelfde ervaring hier, dat soort matches zijn meestal een compleet rapefest. Ik neem me altijd voor dat ik in dat geval gewoon mijn best doe en tevreden ben als ik minimaal 2x mijn HP aan dmg doe.
Dat is altijd mijn voornemen, mijn team kan nog zo hard falen, als ik lompe damage en eventueel een paar kills doe, dan ben ik tevreden en heb ik een goede pot gehad :) Het is natuurlijk onzin om een mooie pot te laten verpesten omdat je team gewoon faalt.
quote:
SOEFuture schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:18:
Hurray! 1000 Gold gewonnen met mijn M5A1 Stuart :)
Jammer genoeg wel net 18 exp te weinig behaald met de Type 58..

http://worldoftanks.eu/ne...showdown-contest-results/
Gratz

• MrOleo
quote:
Whuzz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:17:

Kan ik niet ergens aanvinken dat ik in het rode team wil? :P
Je zit al in het rode team voor het grootste deel van de overige spelers in het spel :)

MrOleo wijzigde deze reactie 13-02-2013 22:21 (11%)

erutangis

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:46
quote:
MrOleo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:20:
[...]

Je zit al in het rode team voor het grootste deel van de overige spelers in het spel :)
Standaard optie!

Weet iemand overigens een mod die de performance kan opkrikken? Ik heb beetje last van lage fps, zo rond de 30/35 fps, en met frame drops naar de 5 toe :( . En dat met alle settings op low, met 1440 x 900 pixels.

Ja ik weet moet een betere pc :P, maarja geen geld ;( .

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• oosterhofjf
http://forum.worldoftanks...-wot-tweaker-upd-for-083/

Dit tooltje werkt uitstekend! Kan hiermee WOT prima draaien op mijn ultrabookje van de SB generatie.

Vooral de smoke is killing. Neem aan dat de rest van de settings ingame al lager hebt gezet?

Kan je eventueel je processor overclocken? Zelf ben ik het amd kamp naar het intel kamp gegaan en de fps zijn gewoon verdubbeld na een flinke overclock.

• Appie Heijn
Heeft iemand nog connecties met HAMI? Wat een &%@#! gozer zat er bij mij in het team Darkrequiem[HAMI], bah..... Beetje op iedereen lopen schelden en doen. Had de gasten in die clan iets hoger ingeschat.

• Mickroz

Mickroz

@PublicEnemyNL

quote:
oosterhofjf schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 00:16:
http://forum.worldoftanks...-wot-tweaker-upd-for-083/

Dit tooltje werkt uitstekend! Kan hiermee WOT prima draaien op mijn ultrabookje van de SB generatie.

Vooral de smoke is killing. Neem aan dat de rest van de settings ingame al lager hebt gezet?

Kan je eventueel je processor overclocken? Zelf ben ik het amd kamp naar het intel kamp gegaan en de fps zijn gewoon verdubbeld na een flinke overclock.
dank! smoke is idd killing, zeker in sniper mode! lagged bij mij als de neten, nu nog de lag spike na 15 sec vinden die ik heb sinds 8.0.

gister nog wat gotters tegengekomen, platoon met deelicious volgens mij.
was een leuk potje!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneAsus

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013