Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• thijsco19
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:25
Gisteren toevallig een platoon van Deelicious en f1cyber tegen gekomen in een random, wel in het rode team :P. Was wel effe leuk, kom niet veel GoTers tegen in randoms.

Vandaag hoop ik nog effe de IS te kunnen unlocken, dan nog effe 400k credits grinden.

Ik heb die after battle report mod (deze), hij werkt wel maar de wins / battle klopt niet hij telt de defeats niet op bij battles?
Heb 4 battle's gespeeld en 2 defeats maar hij geeft dit aan: "Wins / Battles 2 / 2 100%".
Iemand die oplossing weet?

Ik gebruik de volgende mods:
J1mB0's Crosshair Mod
Statistics Pack for 0.8.3
Clock in hangar, battle + angles 2.4 (8.3)
Scope shadow remover
Dat was het volgens mij.

thijsco19 wijzigde deze reactie 09-02-2013 18:09 (60%)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• redwing
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 13:14
quote:
Foamy schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:02:
duidelijk weer een bonus weekend :( Zit je daar dus als scout alleen een chokepoint te defenden omdat de rest van je team (heavies) het een goed idee lijkt in de basis te blijven zitten. Op zich normaliter een mogelijke manier van spelen, maar niet als er maar 1 flag is...
Ik heb vanmorgen wat potjes gespeeld en ik ben het er wel mee een, behalve dan dat ik de meeste keren wel in het goede team zat. 2 potjes die echt opvielen waren in mijn chinese M5A1. 1e potje rijd ik ver richting vijand waarna ze me achterna komen. De eerste 5 minuten heb ik met 8 man achter me aan rondgescheurd in welke tijd de andere 7 kansloos werden afgemaakt. Daarna met die 8 nog steeds achter me aan door onze eigen linies gereden waarna het een simpele win was.

Potje daarna stond ik net als bovenstaand als scout alleen op een chokepoint. Alleen in dit geval stonden er een stuk of 6 tegenover me welke dus simpelweg niet durfden door te rijden. Zo heb ik dus gestaan totdat hun vlag was gecapped. Alle 6 waren trouwens tier 5 en 6......

Het is altijd leuk om te winnen natuurlijk maar op zulke manieren is het iets te simpel.

[removed]

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:10
Voor de klagers hier, tis bonusweekend he, dus elke drol die het geïnstalleerd heeft staan speelt vandaag en morgen.

• FitzChevalric.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 01-07 09:50
Ik zou het trouwens leuker vinden als ik echte tank view zou hebben....soms kan ik echt het doel niet goed targetten. Ook zijn sommige kanonnen zo snel en dodelijk dat ik mezelf afvraagt welk kanon er zo snel en dodelijk is op tier1

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13:17
quote:
FitzChevalric. schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:19:
Ik zou het trouwens leuker vinden als ik echte tank view zou hebben....soms kan ik echt het doel niet goed targetten. Ook zijn sommige kanonnen zo snel en dodelijk dat ik mezelf afvraagt welk kanon er zo snel en dodelijk is op tier1
Probeer je sniper view eens ;) Shift is de standaard key daarvoor.

Stichting Hobbyserver | WoT ColdZero | Noobmeter

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 26-07 19:57

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
thijsco19 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:22:
k heb die after battle report mod (deze), hij werkt wel maar de wins / battle klopt niet hij telt de defeats niet op bij battles?
Heb 4 battle's gespeeld en 2 defeats maar hij geeft dit aan: "Wins / Battles 2 / 2 100%".
Iemand die oplossing weet?
Installeer je mods eens overnieuw en kijk eens wat er gebeurd.
quote:
Misschien eens goed als jij de opties, controls en ingame F1 (geloof ik) bekijkt want volgens mij kun je nog veel interessante dingen ontdekken ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream | Modcompilation

• redwing
quote:
Ook zijn sommige kanonnen zo snel en dodelijk dat ik mezelf afvraagt welk kanon er zo snel en dodelijk is op tier1
De autoloaders (b.v. T1 met top-gun) kunnen zonder problemen iemand binnen 10 seconden dood hebben :) (Als ie niet dood is en je moet reloaden ben je dan weer zelf meestal dood ;) )

[removed]

• TukkerT
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 26-07 21:30
bah...probeer je wat exp te halen met je PzIII/IV, kom je in de ene na de andere pot met achterlijke teams...

18/20 verloren, en met de andere tanks die ik speel 18/20 gewonnen :(

• redwing
Zit je toch weer mooi op 50% winstrate ;)

[removed]

• TukkerT
  • Laatst online: 26-07 21:30
dat wel, maar met de exp schiet het zo dus niet echt op :P

• thijsco19
quote:
psychoclown schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:07:
[...]

Installeer je mods eens overnieuw en kijk eens wat er gebeurd.
Dankje het is gelukt, maar waar het nou aan lag? Beetje vreemd omdat de mod pack van Dynosy & ColdZero dezelfde mods gebruiken en daar werkt het wel goed.

Lekker potje gehad met me KV-1S :)
quote:
Victory! Map: Ensk zaterdag 9 februari 2013 19:55:03
Vehicle: KV-1S
Exp: 1.412 (Fine: 10) + Credits: 38.102 (Fine: 1.560)
Achievements: : Steel Wall, Top Gun, Kay's Medal II Class, Mastery Badge: "Ace Tanker"
http://mwreplays.com/newreplaysimg/893b8ebc89cd7a255dcd2a7a103f2fd1.png

thijsco19 wijzigde deze reactie 09-02-2013 20:36 (33%)

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• MSalters
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 27-07 15:07
Had ook weer zo'n team daarnet. Alle teamleden samen hadden minder XP dan de Top Gun bij de tegenstander. Tijd voor divisies op basis van nivo.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tijd voor geduld. Het tegenovergestelde komt vaak zat voor, dat je eigenlijk verdient te verliezen maar je team trekt je mee omhoog.

Natuurlijk heb je dat naarmate je zelf beter wordt minder, maar dat is hoe dan ook onvermijdelijk. Jij helpt beginnende (of dronken of...) spelers zo een tikje omhoog en straft aan de overkant dat soort spelers genadeloos af.

Vanochtend trouwens wel een tenenkrommend potje gehad. Ik enige arty van onze team. Eerst schakel ik arty van tegenpartij uit, daarna volgen 4 heavies - om vervolgens te verliezen omdat ik enige van team ben (T7-T9 8)7 ) die iemand uit weet te schakelen :'(

Maar goed, potje erna speelde ik met Hellcat en presteerde ik het om mezelf af te laten schieten door een enkele AMX 12t |:(

Soittakaa Paranoid!

• FitzChevalric.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 01-07 09:50
Ik krijg bij randoms constant dezelfde drie kaarten terwijl er veel meer zijn, hoe kan ik ook andere kaarten krijgen of kiezen?

• thijsco19
welke tier is dat? Ik krijg ook wel veel de zelfde, en sommige héél weinig of gewoon niet meer.

• Whuzz
  • Laatst online: 16-07 10:15

Whuzz

Dodgeball!

Wow, de goede score van vanmiddag gaat compleet verloren vanavond. Nu ik het spel wat begin te snappen begrijp ik ook de frustratie hier m.b.t. de teams beter.

We hebben nog 5 spelers. 4 daarvan zijn vlak bij de enemy cap. Ik houd in mijn eentje de hele tegenstand bezig ergens aan de rand van de map, 3 heavies. Dat gaat een poosje goed, dan ga ik dood. Die heavies hebben nevernooit genoeg tijd om hun cap te redden.... ALS mijn teamgenoten hadden gecapped....... Maar nee, ze besluiten die heavies aan te vallen. Met 1 heavy, 1 TD en 2 lights trekken ze er op uit om de tegenstander eens goed uit te roeien. Waarom makkelijk winnen als het ook moeilijk kan, nietwaar? Dat had op zich nog best goed kunnen komen, ware het niet dat de 2 lights sneller zijn dan de TD, die weer sneller is dan de heavy. En in plaats van een béétje bij elkaar te blijven gaan ze allemaal 1 voor 1 "naar binnen" en worden dus netjes 1 voor 1 afgeschoten.

:'(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• bal130
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:01
Hallo,
heb sinds vandaag ook WoT en heb beetje vanalles geprobeerd qua landen.
Maar wat is nu gemakkelijkste/leukste om mee te beginnen als noob?

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ok, het kan dus nóg erger... "Change to win: Global 9%, Per vehicle 6%" ... ok, naja, je weet nooit, kan goed komen.

...

5 (!!) tanks botsen op elkaar, rijden elkaar klem, schieten op elkaar (2 weten een teamkill te scoren). Eindstand 15 - 0 (ik heb er 2 gekilled, maar ja, -2 = 0) :'(

WOT-God, waarom haat je mij?

@ Bal: Russische lijn wordt meestal als het makkelijkst beschouwd. Veel armor, behoorlijke slagkracht, maar niet zo accuraat.

Ok, deze was dan wel weer lekker:

http://www.romeonline.nl/uploaded/WOT/Victory_003.PNG

Whuzz wijzigde deze reactie 09-02-2013 23:25 (27%)

• NoNoAD
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 17-06 11:00
Geprobeerd te dubbelen maar was bijna ondoenlijk en helemaal met mijn hummel en Gwpanter ( loop lijkt wel zo krom als een banaan: spot on = miss miss miss miss ..ow wooot 86 damage !! miss miss ) en als laatst toch maar even paar potjes Jgpanter2 gedaan.
Krijg ik dit als mooi afsluiter:
http://dl.dropbox.com/u/43451169/jgpanter2.jpg

Groot http://dl.dropbox.com/u/43451169/shot_027.jpg

skullcrusher : Tripje;Khebje

• TweakJerommeke
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 27-07 19:05

TweakJerommeke

Stay a while and listen

ik had met een platoon vandaag een winrate van 90%... wat een kanonvoer reed er rond zeg.

YouTube Kanaal | WoT Livestream

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
thijsco19 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:15:
[...]

Dankje het is gelukt, maar waar het nou aan lag? Beetje vreemd omdat de mod pack van Dynosy & ColdZero dezelfde mods gebruiken en daar werkt het wel goed.

Lekker potje gehad met me KV-1S :)

[...]

[afbeelding]
Waarschijnlijk een volgorde qua mods of net de statistics pack die niet goed gepakt wordt.

• Bean77
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 09:37
Purchased:
'Object 268' successfully purchased. - Credits: 6.100.000, Gold: 1.300.

CW tank nummer 17 in de garage (1x t arty en 16x t10)

Ik ga nu denk ik voor de t10 franse arty, of zijn de chinese/britse t10 het waard om eerder te unlocken?

Sony A7R - Carl Zeiss 21mm f/2.8 distagon / 55mm f/1.4 OTUS / 85mm f/1.4 Planar & 135mm f/2.0 APO - Sigma 35mm f/1.4 - - Canon 40mm STM f/2.8 - Lee filters 105 CPL/Bigstopper/GND Soft + Hard

• rgras
  • Niet online
Merken jullie ook een verschil in de efficiency-rating tussen XVM en planetwot? Bij planetwot heb ik 1634 terwijl ik ingame 1470 heb.

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

quote:
bal130 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 23:03:
Hallo,
heb sinds vandaag ook WoT en heb beetje vanalles geprobeerd qua landen.
Maar wat is nu gemakkelijkste/leukste om mee te beginnen als noob?
Hangt af van je speelstijl - wat lastig is gezien je dat in dit spel nog niet weet ;)

USSR en DE zijn wel de twee meest voor de hand liggende, met uitgebreide, well-rounded lijnen.

USSR geeft meestal net iets meer armour en wendbaarheid, DE vaak net iets meer hit points en nauwkeurigheid.

Als je vooral dichtbij wilt vechten (snelle reactietijd belangrijk) is USSR beter, ben je meer van lange afstanden en snipen dan is DE beter. Let op dat dat maar algemene regels zijn, binnen elke tree heb je uitzonderingen (Hetzer en PzIV 'derp' guns aan DE-kant, SU-76 en KV-4 snipers aan USSR-kant).

Ben je daarentegen iemand die in Quake3 alleen maar aan bunnyhoppen doet, dan is de FR light/scout-tree allicht beter, al moet je je dan door de ongelofelijk hemeltergend trage AMX 38 (Tier 3) en AMX 40 (Tier 4) heen worstelen. Maar vanaf de ELC AMX in tier 5 kun je los gaan en al driftend over het slagveld zwaardere tanks - en vooral artillery en tank destroyers keihard van achteren lastigvallen.

Dat gezegd USA is ook mooi afgerond voor elk wat wils van licht tot zwaar, met als enige nadeel voor de beginner dat armour vaak tegenvalt.

Als ik nu opnieuw zou beginnen zou ik me sowieso beperken tot twee trees, dat gaat wat sneller, en dan zou ik als eerste gaan voor USSR medium-tree, dus na de MS-1 de BT-2 en verder. Dat heeft als grote voordeel dat alle tanks min of meer in een rechte lijn dezelfde vaardigheden benutten, wat je leert in de BT-2 kun je prima nog op de T34-85 toepassen. Als tweede zou ik gaan voor de DE tank destroyer lijn, dus na de LTraktor de PzJg1. Hier wissel je wel van speelstijl af, de Marder is een sniper, de Hetzer een brawler, StugIII een sniper, de PzJg IV weer een brawler, de JagdPanther en verder zijn weer bij uitstek snipers. Maar allemaal zijn ze leuk om te spelen.

Edit:
Na verloop van tijd (als je de basics door hebt) is het ten zeerste aan te raden als arty te gaan spelen, Welke maakt niet zo uit (DE is nauwkeuriger, USSR zwaarder, FR sneller en USA all-round met weinig armour, the usual ;) ), het gaat erom dat je snapt hoe die dingen werken en dus ook wat je als tank moet doen om niet aan gort geschoten te worden erdoor.

dion_b wijzigde deze reactie 10-02-2013 12:39 (8%)

Soittakaa Paranoid!

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
rgras schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:05:
Merken jullie ook een verschil in de efficiency-rating tussen XVM en planetwot? Bij planetwot heb ik 1634 terwijl ik ingame 1470 heb.
Heb je toevallig een aangepaste config draaien?

• rgras
  • Niet online
NVM, ik zie dat ze de efficiency rating bij wot-news.com hebben aangepast: http://wot-news.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=14557

Trouwens, is Sharpe van PTS zwaar autistisch?

rgras wijzigde deze reactie 10-02-2013 13:03 (16%)

• Kojoottii
  • Laatst online: 12:01
Nieuwe rating ga ik er op vooruit, zal wel minder voor cap worden gerekend.

Sharpe = Marmist = een Italiaan met nogal wat passie :)

Hij kan behoorlijk in flipmode gaan idd, vrijwel altijd met goede redenen overigens :)

http://worldoftanks.eu/community/accounts/500012199-Coyotee/

• bal130
Dankjewel voor de hulp dion_b

Speel nu vooral met Duitse Pzkpfw38T en Su-18 van de Russen

Ben verder gewent wel te bunnyhoppen van BF3 maar dat is hier een no-go :+
Alleen heb nu kanon op Pzkpfw38T zitten waar redelijk mee te snipen valt (kanon 4,7cm pak ofzoiets) en dan kom je op himmelsdorf en dan faalt ie wel beetje |:(

Een vraagje nog wat is 'brawlen'?

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:28
Bizar }:O
Draw
Battle: Serene Coast zondag 10 februari 2013 13:12:50
Vehicle: T34
Experience received: 1.666
Credits received: 187.003
Battle Achievements: Confederate

13x ET-M660255 @ SB3600-TL21; Vera 3 te koop; Atag Q-Solar Q25SC200N

• Joindry
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 27-07 21:51

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

hoeveel damage deed je daar wel niet?

• Kojoottii
quote:
bal130 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:27:

Een vraagje nog wat is 'brawlen'?
Brawlen is van dichtbij, soms met neuzen tegen elkaar het gaan uitvechten. Dus er voor zorgen / hopen dat jij meer bounced dan hij doet en / of dom incasseren :) En zorgen / hopen dat jij meer damage doet dan hij.

Niet echt tactisch maar soms nodig om even snel een flank op te rollen bijvoorbeeld.

• rgras
  • Niet online
http://dl.dropbox.com/u/8618385/sharpeautism1.png
:')

http://dl.dropbox.com/u/8618385/e-50mram1.png
You shall not pass! ;)

• Kojoottii
Yep, dat is marmist, hij was vroeger nog veel erger, hij is in randoms gewoon afentoe niet te genieten. Maar wel een van de beste TC's die er op het moment zijn en zijn kritiek hoe slecht hij het ook brengt is eigenlijk altijd terecht.

• Appie Heijn
quote:
Joindry schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:38:
hoeveel damage deed je daar wel niet?
7307 zelf,
1698 spotted
>:) En nog was het niet genoeg...
Wel 148k winst :)

Appie Heijn wijzigde deze reactie 10-02-2013 14:04 (4%)

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

quote:
bal130 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:27:
Dankjewel voor de hulp dion_b

Speel nu vooral met Duitse Pzkpfw38T en Su-18 van de Russen

Ben verder gewent wel te bunnyhoppen van BF3 maar dat is hier een no-go :+
Alleen heb nu kanon op Pzkpfw38T zitten waar redelijk mee te snipen valt (kanon 4,7cm pak ofzoiets) en dan kom je op himmelsdorf en dan faalt ie wel beetje |:(
Maak je borst maar nat. De Pz38t is juist een van de sterkere T3's. Als je faalt in Himmelsdorf ligt dat ws aan je tactiek. Volgende tank, Pz38na is trouwens op papier meer van hetzelfde, maar speelt totaal anders. Je bent dan een light scout tank die temidden van veel zwaardere tanks moet zien te overleven. Je wapen is dan vrijwel nutteloos tenzij je een TD of arty van achteren kunt aanvallen. Daar moet je steeds in het achterhoofd houden wat je als artillerist zou willen. (#1: scout gaat niet dood, #2: scout zorgt dat targets continu opgelicht worden, #3, scout helpt vijandelijke scouts tegenhouden die arty dood zouden schieten, #4 als de kans zich voordoet schakelt scout enemy arty uit).

Soittakaa Paranoid!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Mijn god, vandaag is een grote aaneenschakeling van faalteam op faalteam. Winkans: 2%... ik wwt nog 2 kills te maken, maar binnen twee minuten was het 3-15 :'(

• bal130
quote:
dion_b schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:07:
[...]

Maak je borst maar nat. De Pz38t is juist een van de sterkere T3's. Als je faalt in Himmelsdorf ligt dat ws aan je tactiek. Volgende tank, Pz38na is trouwens op papier meer van hetzelfde, maar speelt totaal anders. Je bent dan een light scout tank die temidden van veel zwaardere tanks moet zien te overleven. Je wapen is dan vrijwel nutteloos tenzij je een TD of arty van achteren kunt aanvallen. Daar moet je steeds in het achterhoofd houden wat je als artillerist zou willen. (#1: scout gaat niet dood, #2: scout zorgt dat targets continu opgelicht worden, #3, scout helpt vijandelijke scouts tegenhouden die arty dood zouden schieten, #4 als de kans zich voordoet schakelt scout enemy arty uit).
Zou best kunnen dat het dan toch nog aan me speelstijl ligt zal erop letten, alleen laatste keer reed ik daar voorzichtig straatje in en rij iets verder spot ik 4-5 tanks 8)7

• Plato112
  • Registratie: december 2005
  • Nu online

Plato112

Da is toch nie normaal!

quote:
Kojoottii schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:18:
Nieuwe rating ga ik er op vooruit, zal wel minder voor cap worden gerekend.

Sharpe = Marmist = een Italiaan met nogal wat passie :)

Hij kan behoorlijk in flipmode gaan idd, vrijwel altijd met goede redenen overigens :)
Ik ben hem gisteren ook helemaal geflipt.
Ik zal wel extreem pech gehad hebben met de teams maar dit is nu al twee dagen echt gestoord. Zoveel campers en afkers. Die gewoon niks bijdragen en staan de campen in een hoekje van de map. Dat heeft mijn team gisteren minimaal 5 extra losses opgeleverd die die campers met één schot of korte afleiding door aanwezig te zijn hadden kunnen winnen.
quote:
Type 58 8 37.5%
Type T-34 6 33.33%
T21 6 16.67%
Jagdpanther 6 16.67%
Dat zijn mijn meest gespeelde tanks van gisteren echt niet normaal meer. Tuurlijk zijn er ook potjes bij waar ik gefaald heb, maar in 90% stond ik bij de top 3 van XP en vaak ook qua damage. Zelfs een win chance van 80% wordt regelmatig omgezet in een 2-15 loss, niet te filmen dit.

Plato112 wijzigde deze reactie 10-02-2013 14:27 (3%)

Speed limits are like herpes.

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 24-07 15:47
quote:
Geen niveau is geen niveau! Altijd leuk dat mensen het nog goed praten ook :). Maar zal misschien ook beetje komen door de algeheel jonge leeftijd van spelers.

Mensen die ragen ingame zijn per definitie zielig, helemaal als het zogenaamde goede spelers zijn.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• seriouzz
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 27-07 14:36
quote:
Postius schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:35:
[...]Mensen die ragen ingame zijn per definitie zielig, helemaal als het zogenaamde goede spelers zijn.
En als je een teammate een tip geeft, waardoor hij zeker wint, maar die dat dan compleet negeert, waardoor je het spel verliest. Dan vind ik dat zeker niet zielig als ik begin te ragen, maar heb ik eerder medelijden met het verstand van anderen.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

quote:
seriouzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:42:
Dan vind ik dat zeker niet zielig als ik begin te ragen
Je wist dat het een spelletje was? ;)
Het komt op mij altijd over als een kind van 5 die een spel dreigt te verliezen en dan het bord omver wil gooien.

• Kaap
quote:
seriouzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:42:
[...]
maar heb ik eerder medelijden met het verstand van anderen.
Ik vind het vrij zielig om zulke uitspraken te doen.

Je weet dat dit een gratis spel is en door heel veel kids gespeeld wordt :? Als je je zo ergert aan anderen is het wellicht verstandiger om gewoon het bij singleplayer games te houden...

• Kojoottii
quote:
Postius schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:35:
[...]

Geen niveau is geen niveau! Altijd leuk dat mensen het nog goed praten ook :). Maar zal misschien ook beetje komen door de algeheel jonge leeftijd van spelers.

Mensen die ragen ingame zijn per definitie zielig, helemaal als het zogenaamde goede spelers zijn.
Sorry maar waar praat ik het goed dan? Ik zeg alleen dat in mijn ervaring de punten die hij aankaart altijd terecht zijn. Hoe hij dat doet is een ander verhaal.

Let trouwens wel op dat je nu hem alleen aan het ragen ziet, als je zoiets plaatst, plaats dan op zijn minst ook de andere kant van de conversatie.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

quote:
Kaap schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:15:
[...]

Ik vind het vrij zielig om zulke uitspraken te doen.

Je weet dat dit een gratis spel is en door heel veel kids gespeeld wordt :? Als je je zo ergert aan anderen is het wellicht verstandiger om gewoon het bij singleplayer games te houden...
Dit.

Spelers als Seriouzz zijn de reden dat ik mijn zoontje alleen MMO spellen laat spelen als ik er bij ben, om alle ragers een beetje te relativeren. Dan leg ik hem uit dat nu eenmaal niet iedereen tegen zijn verlies kan en niet begrijpt dat het maar een spel is, dat mensen nu eenmaal fouten maken en dat je niet altijd kunt winnen.
En het is bedoeld als vertier en ontspanning. Als het niet leuk en/of niet ontspannend is, dan gaa je toch gewoon wat anders doen? :)

• Kojoottii
Nouja het is zegmaar hetzelfde als met de meeste sporten, je hebt recreanten die wat lopen aan te pielen voor de lol en je hebt mensen die graag het beste uit zich willen halen met een team en dat erg leuk vinden. Stop dat samen in een team dan krijg je irritaties aan beide kanten.

WG geeft wat dat betreft weinig keuze, TC is lang niet altijd een optie, zeker overdag.

• seriouzz
Waarom zou dat zo zijn? Het is niet dat ragen = iedereen uitschelden enzo he. Het laatste spel heb ik bijvoorbeeld zitten ragen op de churchill, in mijn opzicht terecht.

https://dl.dropbox.com/u/...001P_17_munchen.wotreplay

• seriouzz
quote:
Kojoottii schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:27:WG geeft wat dat betreft weinig keuze, TC is lang niet altijd een optie, zeker overdag.
Een soort van ranked MM, problem solved. En ik ben zeker niet de enige dat dat zou willen.

• Kojoottii
Ja of zoiets simpels als het kunnen aanmaken van rooms ala trainingroom, waar je dan wel gewoon voor xp kan spelen op de map naar keuze met de mensen die je wil. Ze zullen dan wellicht wat dingen moeten inbouwen dat je niet bijvoorbeeld met meerdere accounts kan lopen xp farmen ofzo, maar gezien alles serverside zou moeten gebeuren lijkt me dat niet zo moeilijk.

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

quote:
seriouzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:28:
Waarom zou dat zo zijn? Het is niet dat ragen = iedereen uitschelden enzo he. Het laatste spel heb ik bijvoorbeeld zitten ragen op de churchill, in mijn opzicht terecht.

https://dl.dropbox.com/u/...001P_17_munchen.wotreplay
En, denk je dat het geholpen heeft? :z

• Kaap
quote:
In je replay sta je op 10 meter van een M4 Sherman:

1. je blijft gewoon daar stilstaan en laat hem je afknallen op zijn dooie gemakje
2. je blijft in 3rd personview...
3. je richt niet eens, schiet gewoon op plekken waar je penetration indicator oranje of zelfs rood geeft

En dan loop jij te ragen op andere mensen dat zij er niks van bakken :? Kijk eerst naar jezelf :')

• seriouzz
quote:
Whuzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:40:
[...]En, denk je dat het geholpen heeft? :z
En daarom het medelijden langs mijn kant. Ik geef hem goede tips, en hij blijft maar met zijn zijkant naar de vijand gericht. Het had beter geweest mocht hij wel gedood zijn, dan zou hij wat meer nadenken 'hey, iemand geeft mij een tip, maar ik heb die niet gevolgd en ben doodgegaan. Misschien volgende keer zijn tip wel eens volgen'.

Is eigenlijk ook van toepassing op lemmingtrains, waarbij ik dan als enige de andere flank probeer te verdedigen. Eerst hulp vragen van een paar anderen, en hopen dat ik wat hulp krijg. Indien ik geen hulp kreeg, probeerde ik dan maar alleen die flank te verdedigen. Tegenwoordig volg ik dan gewoon die train, want anders is het gegarandeed suicide voor mijzelf. En dan maar hopen dat ze volgende keer doorhebben om geen lemmingtrain meer te doen, omdat je anders verliest.

• Belgar
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-07 10:39

Belgar

Archmaster ranzige code..

Chinees nieuwjaar: ideaal om even door de chinese lijn te lopen... Maar wat is die type t-34 toch een bagger tank. 40 matches gespeeld, 2x in de top5 gematched, de rest alleen als kanonvoer in de overige matches. Geen xp aan te verdienen en de topgun raakt nog geen schuur op 5m afstand. Raak je wel doe je 80 damage.

Gelukkig zijn de vervolg tanks wel de moeite waard om in te investeren

...Als het maar werkt

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 24-07 15:47
quote:
seriouzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:48:
[...]

En daarom het medelijden langs mijn kant. Ik geef hem goede tips, en hij blijft maar met zijn zijkant naar de vijand gericht. Het had beter geweest mocht hij wel gedood zijn, dan zou hij wat meer nadenken 'hey, iemand geeft mij een tip, maar ik heb die niet gevolgd en ben doodgegaan. Misschien volgende keer zijn tip wel eens volgen'.

Is eigenlijk ook van toepassing op lemmingtrains, waarbij ik dan als enige de andere flank probeer te verdedigen. Eerst hulp vragen van een paar anderen, en hopen dat ik wat hulp krijg. Indien ik geen hulp kreeg, probeerde ik dan maar alleen die flank te verdedigen. Tegenwoordig volg ik dan gewoon die train, want anders is het gegarandeed suicide voor mijzelf. En dan maar hopen dat ze volgende keer doorhebben om geen lemmingtrain meer te doen, omdat je anders verliest.
Dus jij doet net zo hard mee aan de faal tactieken (lemmingtrain) als de rest en dan ga je nog de rest de schuld geven? :/

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• seriouzz
quote:
Kaap schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:46:
[...]

In je replay sta je op 10 meter van een M4 Sherman:

1. je blijft gewoon daar stilstaan en laat hem je afknallen op zijn dooie gemakje
2. je blijft in 3rd personview...
3. je richt niet eens, schiet gewoon op plekken waar je penetration indicator oranje of zelfs rood geeft

En dan loop jij te ragen op andere mensen dat zij er niks van bakken :? Kijk eerst naar jezelf :')
Inderdaad zeker niet het beste spel van mij. Vooral omdat ik op tier 6 alleen guns met een hogere penetration gewoon ben, maar ik ga nu geen uitvluchten zoeken.

MAAR het grote verschil is, ik weet nu dat ik niet alleen die weg op moet gaan, maar eerst de anderen helpen de andere flank sneller op te rollen. Dat is het grote verschil tussen mij en de spelers waar ik op rage. Ik leer tenminste van mijn fouten.

• Kaap
quote:
seriouzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:48:
[...]
Ik geef hem goede tips, en hij blijft maar met zijn zijkant naar de vijand gericht.
Misschien hele gekke gedachte hoor, zomaar hersenspinsel, misschien kon die geen engels?

• seriouzz
quote:
Postius schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:52:
[...]Dus jij doet net zo hard mee aan de faal tactieken (lemmingtrain) als de rest en dan ga je nog de rest de schuld geven? :/
Ik probeer eerst hulp te krijgen, maar indien ik alleen blijf, en dus geen hulp krijg, ga ik ze inderdaad volgen. Op die manier verliezen we misschien wel gegarandeerd, maar hopelijk hebben ze dan door om zo'n train nooit meer te proberen. Ik spaar mijzelf de repairkosten uit (ook al is dit voor mij zeker niet de hoofdreden om dit te doen), en 1 tegen 5 of 1 tegen 7, zo hard ga ik ze niet ophouden, ze breken toch gegarandeed snel door.

• MrOleo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 27-07 18:04
quote:
seriouzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:53:
[...]

Inderdaad zeker niet het beste spel van mij. Vooral omdat ik op tier 6 alleen guns met een hogere penetration gewoon ben, maar ik ga nu geen uitvluchten zoeken.

MAAR het grote verschil is, ik weet nu dat ik niet alleen die weg op moet gaan, maar eerst de anderen helpen de andere flank sneller op te rollen. Dat is het grote verschil tussen mij en de spelers waar ik op rage. Ik leer tenminste van mijn fouten.
De les die je uit die game moet trekken is dat je op je minimap let en om je heen kijkt, dan had je geweten dat die m4 daar was. Je tips aan die churchill zijn op zich half correct, (flanken met een churchill? Hoe doe je dat) maar niet echt relevant daar de battle al over is en bijdraaien van de tank hem hooguit wat repair scheelt.
quote:
Postius schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:52:
[...]

Dus jij doet net zo hard mee aan de faal tactieken (lemmingtrain) als de rest en dan ga je nog de rest de schuld geven? :/
Een meerderheid wint een gevecht, als een lemmingtrain zich vormt, dan is dat de tactiek die het team kiest. Het is dan beter om je aan te passen aan de tactiek, (meegaan om te proberen door te stoten, dichter bij de massa proberen te verdedigen, zodat ze wel de tijd hebben om je te helpen) dan domweg naar de andere flank te gaan en dan 5 tegen 1 te worden afgeknald.

Zeker als je weet dat je een bovengemiddelde speler bent is de beste manier om te winnen ervoor te zorgen dat jij zo lang mogelijk leeft, ook al gaat dat ten koste van een paar medespelers.

MrOleo wijzigde deze reactie 10-02-2013 16:04 (31%)

erutangis

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

quote:
seriouzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:58:
[...]

Ik probeer eerst hulp te krijgen, maar indien ik alleen blijf, en dus geen hulp krijg, ga ik ze inderdaad volgen. Op die manier verliezen we misschien wel gegarandeerd, maar hopelijk hebben ze dan door om zo'n train nooit meer te proberen.
Ja, door die actie van jou heb je echt 14 anderen het licht doen zien! 8)7
Wat zal die andere gast gedacht hebben: "Uh ok... lemming#11 die er zelf weinig van lijkt te snappen geeft mij handige tips... riiiight."

Leading by example. Dat heeft veel meer effect dan op anderen gaan zitten ragen. Laat ze zien hoe het wél moet. Dan heb jij je best gedaan, hopelijk een leuk potje gespeeld. Dat de rest er weinig van bakt is jammer, maar goed kans dat ze zien dat ze volgende keer beter kunnen doen zoals seriouzz deed, want die had in zijn eentje met 4 kills, een defender, een confederate en een master badge duidelijk meer succes. ;)

• Kaap
Sowieso hechten heleboel mensen weinig aandacht aan chat. Te veel geschreeuw, gespam of talen die je toch niet snapt. Besides, je hebt wel betere dingen om op te letten dan op de chat.

• seriouzz
quote:
Kaap schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:54:
[...]

Misschien hele gekke gedachte hoor, zomaar hersenspinsel, misschien kon die geen engels?
Ik kan tips geven in de taal die het meest algemeen is, zeker in die van een MMO (ook al weet ik dat wot vaak een uitzondering is op dat vlak). Maar het is nu niet zo dat ik woorden gebruik die compleet onbekend zijn, in een spel met tanken. 'flank him', op tier 6 moet je al vaak genoeg het woord 'flank' tegengekomen zijn, om te verstaan wat dat wilt zeggen. Ik weet bijvoorbeeld ook al wat 'siema, kurwa,...' wilt zeggen, ook al kan ik helemaal geen Pools. Voor de rest kan ik onmogelijk de tips geven in elke mogelijke taal.

• Belgar
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23-07 10:39

Belgar

Archmaster ranzige code..

Ach, vanmiddag met mijn derp-hetzer paar potjes gespeeld. 3x topgun achievement achter elkaar, slechts 1 gewonnen. Kun je je erg over opwinden, maar ik zie er de lol wel van in.

...Als het maar werkt

• MrOleo
Och hemel, ik denk ik log even in voor een paar potten, ik schiet, seconde later een schot compleet ergens anders dan waar ik richt, hmm, nog eens proberen, ik rij iets vooruit, opeens sta ik 20 m verder half afgeknald zonder tracks...

Nee de server doet het prima wargaming, geen enkel probleem sinds 2 maanden.... Dan maar iets anders doen.

erutangis

• seriouzz
quote:
Whuzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:03:
[...]Leading by example. Dat heeft veel meer effect dan op anderen gaan zitten ragen. Laat ze zien hoe het wél moet. Dan heb jij je best gedaan, hopelijk een leuk potje gespeeld. Dat de rest er weinig van bakt is jammer, maar goed kans dat ze zien dat ze volgende keer beter kunnen doen zoals seriouzz deed, want die had in zijn eentje met 4 kills, een defender, een confederate en een master badge duidelijk meer succes. ;)
Als ik als enige high tier ben, dan weet ik dat ik er een aantal op mijn eentje kan tegenhouden.

Maar ik heb veel respect voor U, als u op uw eentje 4 of meer vijanden van dezelfde of een hogere tier kan tegenhouden, en er 4 effectief van killen. U mag dan effectief alleen die flank verdedigen, en zo het goede voorbeeld geven. Het komt echter veel vaker (als in: bijna altijd) voor dat je snel overrompeld wordt, en binnen 2 minuten dood bent. Dan heb ik pas echt het goede voorbeeld gegeven: 'als je de train niet volgt, ben je gegarandeerd dood zonder kills/veel damage, en weinig exp'

• 2crashandburn
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 02:56

2crashandburn

DPC team Loli Squad (WCG)

In je ééntje flank houden:

En hier maakte ik genoeg fouten. 'T is gewoon een kwestie de juiste tank hebben en deze goed kennen.

Noobmeter

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

quote:
seriouzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:17:
[...]

Als ik als enige high tier ben, dan weet ik dat ik er een aantal op mijn eentje kan tegenhouden.

Maar ik heb veel respect voor U, als u op uw eentje 4 of meer vijanden van dezelfde of een hogere tier kan tegenhouden, en er 4 effectief van killen. U mag dan effectief alleen die flank verdedigen, en zo het goede voorbeeld geven. Het komt echter veel vaker (als in: bijna altijd) voor dat je snel overrompeld wordt, en binnen 2 minuten dood bent. Dan heb ik pas echt het goede voorbeeld gegeven: 'als je de train niet volgt, ben je gegarandeerd dood zonder kills/veel damage, en weinig exp'
Dus jouw advies aan newbies is om maar de lemmingtrain te volgen, anders ga je dood? En dan ga je ragen op mensen die lemmingtrains volgen? :D

• seriouzz
quote:
Whuzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:25:
[...]

Dus jouw advies aan newbies is om maar de lemmingtrain te volgen, anders ga je dood? En dan ga je ragen op mensen die lemmingtrains volgen? :D
Ik raad u aan het nog eens allemaal aandachtig te lezen. :)

• seriouzz
quote:
2crashandburn schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:24:
In je ééntje flank houden:
[video]
En hier maakte ik genoeg fouten. 'T is gewoon een kwestie de juiste tank hebben en deze goed kennen.
Er is een groot verschil tussen een lemmingtrain, en een flank houden, waarbij je eerst gesteund werd door een paar teammates, die jammergenoeg snel dood waren ;)

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

quote:
bal130 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:15:
[...]

Zou best kunnen dat het dan toch nog aan me speelstijl ligt zal erop letten, alleen laatste keer reed ik daar voorzichtig straatje in en rij iets verder spot ik 4-5 tanks 8)7
Juist, en als jij in je eentje 4/5 tegen hebt, is het zaak om weg te komen. Of je nu een Leichttraktor of een Maus rijdt, als je ze allemaal tegelijk aan probeert te pakken gaat het mis. Rek ze uit, zorg ervoor dat ze een voor een in bereik komen (bijv door om een hoek te gaan staan oid) en schakel ze een voor een uit.

Soittakaa Paranoid!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

quote:
seriouzz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:32:
[...]

Ik raad u aan het nog eens allemaal aandachtig te lezen. :)
Ah, mijn fout. Inderdaad, doe gewoon je best en geeft het goede voorbeeld. Ragen op anderen is dat in elk geval niet :P

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Soms gaat het trouwens wel goed. Vanmiddag in El-Halluf. De scouts hebben zich kapotgerend, beide kanten staan TD's en heavies, maar niemand ziet elkaar. Op gegeven moment roep ik dat de T-34-1 van wat we hebben het dichtst in de buurt komt van een scout en vraag of hij de lui aan de overkant op kan lichten. Hij aarzelt, maar doet het uiteindelijk toch. Een US TD doet mee. Paar honderd damage geincasseerd - maar beide overleefd, ondertussen hebben wij zes tanks uitgeschakeld en kunnen we met een grote push zonder enige verdere verliezen alles afgemaakt :)

Soittakaa Paranoid!

• rgras
  • Niet online
quote:
Kojoottii schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:21:
[...]
Let trouwens wel op dat je nu hem alleen aan het ragen ziet, als je zoiets plaatst, plaats dan op zijn minst ook de andere kant van de conversatie.
Na een tijdje heeft de 'ontvanger' van Sharpe zijn rage gereageerd, waarbij ik nog even wat toevoegde.http://dl.dropbox.com/u/8618385/sharpeautism2.png

• MrOleo
Het zou fijn zijn als je wat meer respectvol bent naar de mensen die een moeilijk leven hebben door een serieuze handicap als autisme.

erutangis

• bal130
Dion je had idd gelijk die Pz38t is echt wel chill ivg met de rest alleen moet ik spelletje nog leren kennen met de handige "tricks & moves"
Net een rondje die Pz38na geprobeerd en ging echt rampzalig ivg met Pz38T :P

• BolleBeer
  • Laatst online: 24-07 15:51
Heb vandaag lekker Karnaval gevierd, dus speel weer eens zat met m'n tanks.

Maar ojee ojee, lijkt wel of 60% een bot is of nog zatter dan ik al ben. Wat een shit :(

WoT name: Onarf

• Kojoottii
Kan trouwens bevestigen dat 6th sense als 2e skill op 95% en BiA op 100% geen donder doet. Zal nog eens kijken als ie 96% is.

• thijsco19
Eindelijk een goed potje met me kv-3 is het team weer wat minder.
Trouwens het lijkt wel of sommige tanks me gewoon niet zien, de IS die opeens langs mij rijd nadat ik geschoten had, en later aan de andere kant de t29 die gewoon door rijdt?
http://mwreplays.com/newreplaysimg/d739ec7d038eb34ada33f123883cb000.png

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Vanmiddag de 59-16 met free exp geunlocked en er wel 100% crew op gezet. Volledig stock een potje rond rijden met Reality in zijn Hellcat en een mooie 2100 damage uit kunnen delen, gelijk een triple van 5.3k :D
Vervolgens nog zo'n potje gehad in de 3 potjes die ik erna deed. De gun op de type t-34 vond ik echt misplaatst maar voor de wenkbaarheid en de snelheid van de 59-16 is die echt perfect, zo zou de type t-34 ook (in mindere mate) moeten zijn!

• BolleBeer
  • Laatst online: 24-07 15:51
Heerlijk, van die aardappels die tegen een bot 'gg' zeggen. Moet niet gekker worden.

WoT name: Onarf

• arnom
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 11-05 23:16
@kojoottii: 6th sense is een perk die pas zijn werk gaat doen als hij 100% is. Dus hoef je niet te kijken. BIA zou wel moeten werken met 100%. En nee, de BIA helpt niet de 6th sense omhoog te krijgen.

• Kojoottii
quote:
arnom schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:18:
@kojoottii: 6th sense is een perk die pas zijn werk gaat doen als hij 100% is. Dus hoef je niet te kijken. BIA zou wel moeten werken met 100%. En nee, de BIA helpt niet de 6th sense omhoog te krijgen.
Ja was me ook nog nooit opgevallen dat het dat wel deed, maar blijkbaar heeft een dev anders gezegd, wat me niets verbaasd.

• Vorst8
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 11:16
iemand heeft inderdaad gezegt dat 6e sence bij 96% gaat werken als je al BIA hebt. want volgens hem geeft BIA 5% extra boven op die 96%. ik vind het alleen een wazig verhaal

• Jadiela
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11-02-2013
kHeb de 59-16 en type58 nog maar ff unlocked.

Snap niet zo goed hoe Bean al die credits bij mekaar knalt.

• redwing
Premium (en daar boven op de afgelopen dagen de 50% extra credit income voor de chinezen) zal wel snel gaan.

[removed]

• Kojoottii
quote:
Vorst8 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:18:
iemand heeft inderdaad gezegt dat 6e sence bij 96% gaat werken als je al BIA hebt. want volgens hem geeft BIA 5% extra boven op die 96%. ik vind het alleen een wazig verhaal
96% werkt ook niet :)

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Efficiency omhoog, WIN6 omhoog, win%..... omlaag. :(
Het zijn maar stats, maar het voelt niet eerlijk. Temeer omdat ik niet "op de stats" speel. Ik ga niet nutteloos in de cap zitten, ik ga niet achter de lemmingtrain aan om met mijn TD wat kills te kunnen inpikken maar kies bewust voor de kant waar ik nodig ben en ik probeer altijd voor het team te spelen. En in mijn scores zit dus wel een stijgende lijn, maar dat wordt nog niet echt beloond met meer winsten :'(

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
Victory ratio: 77.78%
Battles: 18
Efficiency: 1635.18
WN6: 2044.86
Average tier: 6.72
Experience: 19546 1085.89
Capture points: 13 0.72
Defense points: 22 1.22
Damage: 31654 1759
Kills: 22 1.22
Spotted: 31 1.72
Prima dagje gisteren dacht ik zo :)

• hopiconjo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13:50
Wat grappig dat toch veel mensen op de ingame chat reageren. Ik kijk er bijna nooit naar. Meestal begroet ik leden van HARD/GOT/HARDS en dat is het

• solique
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12:33

solique

Music Maniac

Ik neem tegenwoordig niet meer de moeite om te reageren in de chat, heeft toch totaal geen nut.
Alleen als ik bekenden voorbij zie komen zal ik eens wat typen.

solique wijzigde deze reactie 11-02-2013 09:39 (8%)

WoT - Steam - Last.fm - PSN - D3

• BramSd
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 13:21
quote:
Vorst8 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:18:
Ik heb dat ook gelezen, maar dacht meteen al dat het onzin moest zijn. Immers, dan zou een equipment als Ventilation hetzelfde moeten doen. Dan zou je dus bij 91% al een werkende perk moeten hebben.

Verder on-topic: bizarre potten gisteren. Ik heb ook een vreemde eindstand na 37 potjes: lage WN6 (1490), maar hoge damage (2121) en redelijke wins en average xp (56,76% en 778.05 respectievelijk).

Vooral die damage spreekt boekdelen. Ik deed gemiddeld meer dan 2100 damage per potje en dat terwijl ik vooral tier 6-8 speelde. Mijn T110E4 heeft uiteindelijk 5 potjes nodig gehad om te winnen en in die 5 potjes deed ik iets meer dan 20000 damage.
Maar goed, al met al is het wel ok gegaan. Ik baal alleen van de winrate op de T110E4 die ik gewoon niet omhoog krijg. Samen met de T-62A is dat een van de weinige tanks die ik heb (en nog speel) met <50% winrate. Zelfs mijn tier 8 arty heb ik naar de 50% weten te tillen.

Cooler Master ATCS 840 met: MSI P55-GD85, Intel Core i7 860 @3.6GHz met Scythe Mugen 2, 8GB Kingston DDR3-1600, MSI GTX 660Ti PE 2GB, Corsair HX750W, Intel X-25M Postville 80GB, 640GB WD Black, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• hopiconjo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13:50
Dit weekend de Batchat gekocht. Is toch wel anders spelen dan T62A. Je moet bij de bat toch altijd rekening houden dat je moet reloaden en dus even terug moet trekken. Echter dit komt niet altijd lekker uit. T62A heeft echt betere armour en je hebt altijd shell tot je beschikking.

• psychoclown

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

quote:
hopiconjo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:19:
Dit weekend de Batchat gekocht. Is toch wel anders spelen dan T62A. Je moet bij de bat toch altijd rekening houden dat je moet reloaden en dus even terug moet trekken. Echter dit komt niet altijd lekker uit. T62A heeft echt betere armour en je hebt altijd shell tot je beschikking.
Ik heb wel heel erg veel zin in het behalen van de BatChat, moet alleen nog wel een aardige bak exp vergaren voordat ik hem heb maar ik was voornamelijk bezig met de chinezen op dit moment. Ik denk dat ik dat weer op een wat lager pitje zet en weer wat vaker de tier 9's uit de garage haal, want dat zijn toch wel mooi 2 CW tanks + ben ik ook weer klaar met de tier 9 publics (die toch niet altijd je van het zijn, al gaat het meestal wel prima) :)

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:08

RoyK

Illustrator bij Lievespulletje

Gisteren heb ik eindelijk even echt voor WoT kunnen zitten. Ruim 2 uur gespeeld. Als een totale noob begon het in de laatste 5 potjes redelijk te gaan. Ik probeer veel meer te spotten en schade aan te richten om me daarna weer snel te verschuilen. Dat lijkt wel een beetje de key in het hele spelletje: niet gezien of gespot worden. Ik ben best een camp type in shooters wat voor mij inhoud dat ik verdedigend speel. Ik maak een paar kils en verplaats me.. en hou er een hoge k/d ratio op na. Maar het afwachten is in WoT mij soms wel iets te veel van het goede. Iedereen zit op elkaar te wachten. Er stonden 6 artillerie te wachten op een spot op de map en die kreeg vervolgens de volle laag. :)

De liefste muurdecoraties voor baby & kinderkamer bij www.lievespulletjes.nl

• ShockWave
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 00:29

ShockWave

Lost it somewhere

quote:
filipy23 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:03:
[...]

ShockWave? What happenned to ShockWae?

Babs out!
Heb een accountnaam weggekaapt die al 3 jaar niet meer ingelogd had...http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/default/Smile_great.gif

Zucht........ik ga me denk ik in de weekenden als er specials zijn maar met wat anders bezighouden.... en zelfs op maandagochtend is het tegenwoordig ruk......
quote:
Draw! Map: Redshire maandag 11 februari 2013 11:56:12
Vehicle:: T71
Exp: 1.299 + Credits: 54.852 (Compensation: 105)
4K damage gedaan.......
Dankzij een afk t43 bij onze base dus een draw............... 8)7 had een mooie x3 geweest

ShockWave wijzigde deze reactie 11-02-2013 12:09 (42%)

"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"

• Bean77
quote:
Jadiela schreef op maandag 11 februari 2013 @ 04:09:
kHeb de 59-16 en type58 nog maar ff unlocked.

Snap niet zo goed hoe Bean al die credits bij mekaar knalt.
Ik probeer dagelijks wel de tanks te dubbelen, al lukt dat doordeweeks nooit. Met de 3x weekenden kan ik alles dubbelen en dan heb ik zo'n 25-30 tanks. Dus unlocken loopt dus flink op.
Qua credits valt het wel mee omdat ik de nodige tanks skip. Scheelt me in aanschaf en verlies in verkoop. En anders flink wat potjes op mijn type59 en sinds kort de su122-44. Echte moneymakers. Voor de fun ook wat lagere tier tanks gekocht waar je ook redelijk geld mee kunt verdienen.

Ik verkoop geen toptiers om credits te krijgen. Ik heb ze allemaal in mijn garage staan (zie mijn onderschrift).

Sony A7R - Carl Zeiss 21mm f/2.8 distagon / 55mm f/1.4 OTUS / 85mm f/1.4 Planar & 135mm f/2.0 APO - Sigma 35mm f/1.4 - - Canon 40mm STM f/2.8 - Lee filters 105 CPL/Bigstopper/GND Soft + Hard

• RoyK
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:08

RoyK

Illustrator bij Lievespulletje

@Bean77 ben je dan genoodzaakt iedere keer goud te kopen om een extra slot aan te zetten in je garage?

De liefste muurdecoraties voor baby & kinderkamer bij www.lievespulletjes.nl

• Appie Heijn
Wederom een heerlijk potje :) met een T50-2 boven een E100 eindigen. Dit keer niet eens qua spotting. Puur op damage, 1000k bijna, weet niet of het veel is maar de tripple tikte er lekker in :)
https://dl.dropbox.com/u/19524644/WOT/shot_014.jpg
https://dl.dropbox.com/u/19524644/WOT/shot_013.jpg

Appie Heijn wijzigde deze reactie 11-02-2013 14:15 (44%)

• Bean77
quote:
RoyK schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:09:
@Bean77 ben je dan genoodzaakt iedere keer goud te kopen om een extra slot aan te zetten in je garage?
Ja. Soms heb je wel eens van de acties dat het goedkoper is en dan koop ik er een aantal. Maar per saldo kosten slots goud (300 uit mijn hoofd). Maar ook omzetten van XP naar free XP kost ook gold.

• TweakJerommeke
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 27-07 19:05

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ok six sense werkt niet als die op 95% is met BiA als eerste skill. Ik meende het ergens gelezen te hebben dat het wel zou moeten werken.

YouTube Kanaal | WoT Livestream

• x-cessive
  • Laatst online: 26-06 14:17
quote:
Appie Heijn schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:14:
Wederom een heerlijk potje :) met een T50-2 boven een E100 eindigen. Dit keer niet eens qua spotting. Puur op damage, 1000k bijna, weet niet of het veel is maar de tripple tikte er lekker in :)
[afbeelding]
[afbeelding]
1000K lijkt me veel! 1K zie ik;)
Maar is netjes, je krijgt veel xp omdat je als lage tier best wel veel damage hebt gedaan tegen hoge tiers. Krijg je dus meer xp voor dan wanneer je als tier X damage doet tegen een tier X.

• wsLy
  • Laatst online: 13:17
Daarom dat er met de VK2801 ook bizar veel XP te behalen valt. Heb potjes voorbij zien komen waarin mensen meer dan 4000 XP hadden. Dat was géén dubbel.

3843 xp
http://mwreplays.com/replay/5VN1UCKS2GKN/

En deze 4179 xp op de eerste win van de dag, dus 12537 xp.

Stichting Hobbyserver | WoT ColdZero | Noobmeter

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair: Vliegtuig Luchtvaart Crash Smartphones Google Sony Apple Games Politiek en recht Rusland

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013