Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16-09 11:58
quote:
-tom-562 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:58:
Dat zijn allemaal meningen van jullie natuurlijk. Maar als de verkoopprijs van een vrij nieuwe netbook RUIM 50% lager ligt dan de adviesprijs, dan kan je toch verwachten dat er iets fout is.
Otto, Wehkamp en Neckermann hebben bijna altijd adviesprijzen. Wehkamp is slimmer en doet dat minder tegenwoordig en is duidelijk de enige binnen die markt die het beter doet dan zijn conculega's.
Deze bedrijven leven van de mensen die iets niet in een keer kunnen betalen en ze dan 30% of meer laat "af" betalen. Dus je vergelijking gaat bij dit soort bedrijven wat mank.

Zoals hierboven al beschreven, 200,- voor een netbook is in mijn ogen een normale prijs, voor die 400+ euro kun je een Inspirion halen met de juiste kortingen.
Een apparaat dat een veelvoud sneller en beter is, anyways, zo te zien gaat het "feest" niet door.

We zullen wel zien.

Steam key's

• welkenaamnuweer
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 12:44
quote:
Bad Brains schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:07:
[...]
zo te zien gaat het "feest" niet door.
want?

jezusislief

• Richard
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 21:07

Richard

Kuru Kuru Kururin

quote:
Inderdaad, zolang we nog geen afwijzingen hebben is er nog steeds "hoop". Wellicht zit het Directieteam daar nu wel druk met HP te bellen hoe ze deze fout op zo'n net en goedkoop mogelijke manier op te lossen, bijvoorbeeld door 10 pallets met 500 stuks in 1x af te nemen @ HP NL.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Ondertitel

Inderdaad, zolang er niets gehoord wordt van het andere 'kamp' is het nutteloos en onjuist om al met procedures etc. te roepen en kan een bedrijf alleen maar nadelige gevolgen opleveren.

Zolang er niets wordt gemeld (schriftelijk, dus per e-mail!) raad ik aan om er verder niet over te hebben.

Wie goed doet, goed ontmoet.
Have you tried turning it off and on again?

• Schizo007nl
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11:52

Schizo007nl

Forza PSV!!

Artikel wordt in ieder geval in het winkelwagentje gelaten.. we zullen zien

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16-09 23:39
quote:
Richard schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:12:
[...]
Inderdaad, zolang we nog geen afwijzingen hebben is er nog steeds "hoop". Wellicht zit het Directieteam daar nu wel druk met HP te bellen hoe ze deze fout op zo'n net en goedkoop mogelijke manier op te lossen, bijvoorbeeld door 10 pallets met 500 stuks in 1x af te nemen @ HP NL.
Het zou zelfs een marketing stuntje kunnen zijn, om wat meer verkeer op hun site te genereren. :z

Beaches are for storming!

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Heb 'm als nog geannuleerd. Bij nader inzien heb ik helemaal geen 175 (inclusief verzenden) over voor zo'n netbook. Een mogelijke doorverkoop wordt ook lastig en schat ik niet boven de 225 en daar doe ik de moeite niet voor.

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13:19

BLACKfm

F*ck your couch!

quote:
-tom-562 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:58:
Dat zijn allemaal meningen van jullie natuurlijk. Maar als de verkoopprijs van een vrij nieuwe netbook RUIM 50% lager ligt dan de adviesprijs, dan kan je toch verwachten dat er iets fout is.
Ga jij maar even langs die dagaanbiedingen sites.. "Nu van ¤ 999,- voor 19,95 euro". Wellicht een extreem gevalletje maar daar gaan ook absurde bedragen als 'adviesprijs' over de toonbank.

Adviesprijs wil niet zeggen dat het daar ook voor verkocht moet worden. Adviesprijzen zijn in zulke gevallen ook prijzen van weken/maanden/jaren geleden.

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Dit topic ontploft werkelijk. Iets rustiger mag wel :) Ik kan onmogelijk 80 reacties gaan doornemen ;)

Ik zie dat er is bevestigd? Per telefoon? Gesprek is opgenomen? Hebben meer mensen dit gedaan?

Mocht dit daadwerkelijk zo zijn, dan heb je een zaak. Otto arrest (TV voor 99,-) liep spaak, omdat de consument geen onderzoek had gedaan naar een op het eerste oog "te mooie prijs". Als je hier onderzoek doet en een bevestiging hebt van een (1) medewerker zou je kunnen zeggen: nakomen! Punt is wel dat de bevestiging van 1 enkele medewerker je zaak niet super sterk maakt. Geen garantie qua uitkomst.

Otto zal zeggen: geen gerechtvaardigd vertrouwen, overduidelijk fout blabla
Jullie dan: Nee, wel gerechtvaardigd vertrouwen. Onderzoeksplicht ter dege uitgevoerd blabla.

Succes ermee :D

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
Mij is ook per telefoon bevestigd dat het niet klopt en dat ze er direct naar gingen kijken. Ik heb rond half 11 gebeld vanochtend. Dus we kunnen nu wel hopen dat ze er 1000 inslaan, maar het hele ding is niet meer leverbaar. (Volgens de helpdesk, smoesje, ik weet het) Dus ze gaan sowieso er onder uit proberen te komen. ;)

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 10:44
quote:
FiXeR.nl schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:55:
Mij is ook per telefoon bevestigd dat het niet klopt en dat ze er direct naar gingen kijken. Ik heb rond half 11 gebeld vanochtend. Dus we kunnen nu wel hopen dat ze er 1000 inslaan, maar het hele ding is niet meer leverbaar. (Volgens de helpdesk, smoesje, ik weet het) Dus ze gaan sowieso er onder uit proberen te komen. ;)
Dan geven ze toch gewoon iets vergelijkbaars, heb al betaald, dus benieuwd wat ze dan aanbieden :)

Nickname does not reflect reality

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
quote:
Brad Pitt schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:56:
[...]

Dan geven ze toch gewoon iets vergelijkbaars, heb al betaald, dus benieuwd wat ze dan aanbieden :)
Mocht ook, ik mocht iets van 169 euro uitzoeken. ;)

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 12-09 23:29
quote:
Brad Pitt schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:56:
[...]

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator SG/ASP
quote:
FiXeR.nl schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:57:
[...]

Mocht ook, ik mocht iets van 169 euro uitzoeken. ;)
Wat zei je? Doe maar een netbook? :P

SG-feedback | ASP-feedback

• Klein_Kipje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12:58
Bij mij staat hij ook nog gewoon bij mij bestellingen, geen mail of reactie van Otto, dus ze zullen toch wel iets aan het bedenken zijn.

Vrees echter dat ze niet gaan leveren

www.weitjerock.com

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:57

Mig29

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Sowieso schrijf je zo!

Hierboven staan slechts een paar nuttige posts met daartussen heel veel posts met -op z'n positiefst gezegd- alleen speculatieve waarde. Het lijkt mij verstandig om je inhoud van je post te wegen voordat je een bericht plaatst. De enige informatieve post die ik op dit moment kan bedenken is een status update omtrent communicatie vanuit Otto.

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Ik heb nog één vraag wat betreffende de mensen die via acceptgiro besteld hebben en nog nooit klant waren van Otto. Ik lees bij sommigen dat er een mailtje komt over de betaling of een deel vd aanbetaling ofzo zoals in:
quote:
BLACKfm schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:33:
Voor de goede orde ook besteld en bevestiging om 21:00 binnen gekregen. Met acceptgiro
en de melding dat ik over een limiet ben en moet betalen waarover ik nog een mail krijg.
Zijn die mailtjes al verstuurd of niet? Zoja wat staat daar precies in? Of wordt alles 'tegengehouden'...

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Centurion
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15-09 17:18
quote:
CLB schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:38:
Ik heb nog één vraag wat betreffende de mensen die via acceptgiro besteld hebben en nog nooit klant waren van Otto. Ik lees bij sommigen dat er een mailtje komt over de betaling of een deel vd aanbetaling ofzo zoals in:

[...]

Zijn die mailtjes al verstuurd of niet? Zoja wat staat daar precies in? Of wordt alles 'tegengehouden'...
Heb zelf ook nooit wat besteld bij Otto tot nu toe, maar geen mailtje gekregen over een aanbetaling.

-

• CLB
  • Niet online
Niet iedereen heeft zo'n melding gekregen ook voor zo ver ik de berichten hier lees en begrijp...
Sommigen dus wel en van die mensen wil ik weten of er al 'n mail is gestuurd met meer info.

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

quote:
CLB schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:40:
Niet iedereen heeft zo'n melding gekregen ook voor zo ver ik de berichten hier lees en begrijp...
Sommigen dus wel en van die mensen wil ik weten of er al 'n mail is gestuurd met meer info.
Je moest bij aangeven acceptgiro je bankrekening invoeren, het kan zijn dat er een backend zit die communiceert met een incassobedrijf om te controleren of er wanbetaling of iets in die trant aanwezig is / was.

Ik was ook nieuwe klant, maar geen verdere mailing ontvangen.

• appeltaar
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 12:33
Is Otto niet verplicht een melding te geven van het annuleren van je bestelling? Lijkt me wel netjes en het is natuurlijk niet netjes om klanten zo uit de weg te ruimen. Het lijkt net of ze weten waar ze mee bezig zijn.

• Beelzebub
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:02
Ik heb gisteren de netbook besteld en betaald. Zojuist ben ik gaan kijken op 'mijn OTTO', maar daar zie ik niks van mijn bestelling staan. Iemand met hetzelfde?
Ik heb wel een automatische bestelbevestiging ontvangen.

www.hetbsg.nl

• welkenaamnuweer
quote:
Beelzebub schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:45:
Ik heb gisteren de netbook besteld en betaald. Zojuist ben ik gaan kijken op 'mijn OTTO', maar daar zie ik niks van mijn bestelling staan. Iemand met hetzelfde?
Ik heb wel een automatische bestelbevestiging ontvangen.
hetzelfde hier! , maar als je dan aan Fleur vraagt (op de site) me bestelling is weg krijg ik het volgende antwoord:
Wanneer uw bestelling niet meer zichtbaar is wanneer u inlogt in ``Mijn Otto``, en u de bestelling niet geannuleerd heeft, is deze naar u onderweg. Om uw bestelling te volgen kijkt u bij uw persoonlijke gegevens onder ` Mijn Otto `.

jezusislief

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

quote:
welkenaamnuweer schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:47:
[...]

hetzelfde hier! , maar als je dan aan Fleur vraagt (op de site) me bestelling is weg krijg ik het volgende antwoord:
Wanneer uw bestelling niet meer zichtbaar is wanneer u inlogt in ``Mijn Otto``, en u de bestelling niet geannuleerd heeft, is deze naar u onderweg. Om uw bestelling te volgen kijkt u bij uw persoonlijke gegevens onder ` Mijn Otto `.
De bestellingen worden verzonden via PostNL, als je inlogt op mijnpakket.postnl.nl zie je dan dat er een pakket naar je toe is?

Edit: Meestal zichtbaar na 20:00/21:00 's avonds.

Quad wijzigde deze reactie 30-01-2013 19:52 (4%)

• Centurion
Hoe laat hebben jullie besteld?

Dan kunnen we kijken of er een patroon te ontdekken is.

Ik heb besteld om 22:10 op 29 januari, en hij staat nog gewoon in mijn overzicht.

-

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:02

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb zojuist een mail ontvangen van Otto die mij zeer positief stemt, zeg maar :) Even kijken hoe het verder verloopt.

"De essentie van sport is dat de snelste wint."

• welkenaamnuweer
*snip* offtopic

Mig29 wijzigde deze reactie 30-01-2013 21:13 (92%)

jezusislief

• Tweakzz
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10:55
Kreeg net dit binnen:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij OTTO. Wij zouden deze bestelling uiteraard graag meteen voor u uitvoeren.
U heeft echter met deze bestelling het bedrag waarvoor u bij OTTO kunt kopen overschreden. Wij moeten u daarom vragen een bedrag van ¤ 100,00 vooruit te betalen.

De betaling kan worden overgemaakt op banknummer 24.46.77.700. Vermeld hierbij het betalingskenmerk XXXXXXXXX. Wij zorgen ervoor dat de betaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt.

Wanneer uw betaling voor 9 februari 2013 bij ons binnen is, kunnen wij uw bestelling meteen in behandeling nemen. Tot die datum houden we de gegevens van uw bestelling vast.

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Zouden ze hem echt voor die prijs aan leveren, als ik deze 100 euro betaal?

• BLACKfm

BLACKfm

F*ck your couch!

Ik heb (ook) een mail gekregen (2x, want 2 bestellingen) met het verzoek tot vooruitbetaling van een deel.

Op 1 order moet ik 100 euro betalen (1x laptop besteld) en op de bestelling van vanmiddag (nog 2 netbooks) moet ik 205,- euro betalen. Beetje onlogisch dat er 5 euro verschil in zit maar heb tot 9 februari om te betalen.

Ik betaal de eerste 100 euro wel maar die 205,- wacht ik nog een paar dagen mee voor het geval dat :).

Edit:

Beetje vaag nut van een acceptgiro als je alsnog vooraf moet betalen... misschien maak ik wel niet gebruik van internetbankieren en zou ik nu lastig moeten gaan doen bij de bank. Maarja, Otto is dat vast een instelling die wel vaker van die wanbetalers heeft gehad.

BLACKfm wijzigde deze reactie 30-01-2013 21:16 (24%)

• CLB
  • Niet online
De bestedingsruimte bij veel nieuwe klanten is toch ¤70,00?
Laptop was ¤170,00 dus die ¤100,00 is dan logisch, maar verzendkosten zitten daar niet bij dan?

• harmpie21
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10:24
*snip* geen "ik ook" reacties graag

Mig29 wijzigde deze reactie 30-01-2013 21:17 (83%)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12:10

V3g3ta

Fueled by Metal!

Ik denk dat dat een automatisch gestuurde e-mail is. Dus maar ff gevraagd of ze hem leveren als ik vooruit betaal.

i7 4770K@4.0Ghz ,XSPC Cooled,Asus Maximus VI Formula,Corsair AX860i,Asus 7970 Matrix-P,Patriot Viper3 1866 16GB,NZXT Phantom 630,Asus MX239H,Creative I-TrigueL3500,Corsair M60,Roccat Alumic,G19S,Samsung 840Pro 256x2,WD Black 3TB+2+2

• Centurion
Dat lijken met niet meer dan geautomatiseerde mailtjes, geen reden tot vreugde verder.

Mocht ik zo'n mailtje krijgen, dan annuleer ik, heb geen vertrouwen in Otto.

-

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13:18
Het is in ieder geval duidelijk dat ze aan een kredietcheck doen. De ene persoon kan tot 600 euro bestellen. De andere persoon tot max 100 euro en weer iemand anders geen enkele euro.

PC | Motor

• BLACKfm

BLACKfm

F*ck your couch!

quote:
CLB schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:15:
De bestedingsruimte bij veel nieuwe klanten is toch ¤70,00?
Laptop was ¤170,00 dus die ¤100,00 is dan logisch, maar verzendkosten zitten daar niet bij dan?
170x2 = 340 euro, met 205 euro vooruitbetaling heb ik dus bij een order van 2 netbooks een 'krediet' van 135 euro. Vage constructie dus :). Zou dan eerder verwachten dat ik 275 euro zou moeten vooruitbetalen.

• pietpiet50
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16-09 21:46
heb gewoon op rekening gekocht, betaal straks in 1x en heb ook geen kosten
tot 250 euro kon je zo bestellen
in 'mijn otto' staat keurig in bestelling, en een flinke limiet.
Ander artikel voor vrouwtje is reeds aangemeld bij postnl dus komt do of vr al binnen
leveren dus vrij snel , als in voorraad is
laptop had levertijd van ongeveer een week

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:57

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Stuur even een mail naar Otto en vraag hoe ze dat krediet berekenen ;)

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

• Centurion
quote:
PilatuS schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:18:
Het is in ieder geval duidelijk dat ze aan een kredietcheck doen. De ene persoon kan tot 600 euro bestellen. De andere persoon tot max 100 euro en weer iemand anders geen enkele euro.
Ik denk dat dat op postcode gaat.

-

• CLB
  • Niet online
Zou best kunnen ja, in de grote (criminele) stad minder krediet ofzo :)

Mensen die zo'n mailtje hebben gehad hebben dus zo'n anderhalve week om te betalen?
Voordat ik dat zou doen, zou ik er denk 'n mailtje aan wagen naar Otto om te vragen of de order daadwerkelijk wordt uitgeleverd als je die aanbetaling doet... Anders kun je lang wachten op je geld denk...

• painkill
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16-09 20:48

painkill

Pain(k)(ill)

Dus, zij mogen zomaar een kredietckeck doen?
Of blijft het bij een bkr check?

In ieder geval, mijn limiet is 600

Mijn SNES verzameling!

• BLACKfm

BLACKfm

F*ck your couch!

quote:
CLB schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:25:
Zou best kunnen ja, in de grote (criminele) stad minder krediet ofzo :)

Mensen die zo'n mailtje hebben gehad hebben dus zo'n anderhalve week om te betalen?
Voordat ik dat zou doen, zou ik er denk 'n mailtje aan wagen naar Otto om te vragen of de order daadwerkelijk wordt uitgeleverd als je die aanbetaling doet... Anders kun je lang wachten op je geld denk...
Wettelijk 30 dagen ofzo.. Bij 1DF.nl wat besteld en dat was na 29 dagen eindelijk weer teruggestort :S...
Dus als je het na een maand nog niet terug hebt gaat er een 'steen door de ramen', om maar wat te noemen :P

• Tweakzz
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10:55
Ik wil niet speculatief gaan doen ofzo, maar er staan nu al 4 advertenties op marktplaats.
Allemaal nieuw in doos en gister geplaatst. Pure toeval of levert Otto ze echt uit?

HP Pavilion dm1 4303sd

• Centurion
quote:
Tweakzz schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:29:
Ik wil niet speculatief gaan doen ofzo, maar er staan nu al 4 advertenties op marktplaats.
Allemaal nieuw in doos en gister geplaatst. Pure toeval of levert Otto ze echt uit?

HP Pavilion dm1 4303sd
Waarschijnlijk al bij voorbaat geplaatst om de grote eventuele golf voor te zijn.

-

• CLB
  • Niet online
Inderdaad, allemaal mailen, lezen we hun reactie wel in: marktplaats... ik word er gek van >:)

Succes ermee! Mail Otto voordat je geld overmaakt is mijn advies, gezien die ShopReviews :')

CLB wijzigde deze reactie 30-01-2013 21:32 (29%)

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

quote:
CLB schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:30:
Inderdaad, allemaal mailen, lezen we hun reactie wel in: marktplaats... ik word er gek van >:)
quote:
Hallo,

Heeft u eigen foto's van deze laptop?
Waar is deze aangekocht? (ivm eventuele garantie)

Met vriendelijke groet,
Heb ik gestuurd..

Ik ben wel benieuwd met welke verhalen ze aankomen.

Stel dat dit de Otto apparaten zijn, en ze zijn echt nog niet uitgeleverd hoor.. Dan is dit gewoon frauduleus natuurlijk ;) .
Iets met aanbieden wat je (nog) niet hebt.

Quad wijzigde deze reactie 30-01-2013 21:33 (15%)

• Centurion
quote:
Quad schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:32:
[...]

[...]

Heb ik gestuurd..

Ik ben wel benieuwd met welke verhalen ze aankomen.

Stel dat dit de Otto apparaten zijn, en ze zijn echt nog niet uitgeleverd hoor.. Dan is dit gewoon frauduleus natuurlijk ;) .
Iets met aanbieden wat je (nog) niet hebt.
Welnee, dit is standaard praktijk in vrijwel alle vormen van internationale handel. Ook nationaal gebeurt dit heel vaak.

-

• welkenaamnuweer
ben benieuwd waneer ze aankomen

welkenaamnuweer wijzigde deze reactie 30-01-2013 22:10 (88%)

jezusislief

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

Naar alle drie. :+

Edit@CLB: Ik zou willen dat Otto dat ding gaat uitleveren, of tenminste een bericht ontvangen van hun kant. Want ding is ineens weg en er worden mensen gevraagd om vooruit te betalen.

Maar goed, er rest vooral wachten en geduldig zijn.

Quad wijzigde deze reactie 30-01-2013 21:38 (87%)

• CLB
  • Niet online
Kom op, was maar 'n geintje en totaal offtopic hier!! Ik wil statusupdates lezen en of jullie wat krijgen!

• Fiber
*snip* dat is geen update, maar een anti-update

Mig29 wijzigde deze reactie 30-01-2013 22:39 (86%)

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

Heuj, ik heb er eentje binnen.

Edit: weggehaald, niet meer relevant ivm ingrijpen Marktplaats.

Quad wijzigde deze reactie 30-01-2013 22:40 (134%)

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:35

franssie

Save the albatross

offtopic:
sowieso een laptop verkrijgen (anders dan in een criminele transactie) en 'm niet nodig hebben tenminste opmerkelijk.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

quote:
franssie schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:16:
offtopic:
sowieso een laptop verkrijgen (anders dan in een criminele transactie) en 'm niet nodig hebben tenminste opmerkelijk.
Tsja, stél dat ik hem ontvang gaat mijn Nexus 7 weg. Dan gaat de HP als portable use gebruikt worden :).

• Rob59
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
Ook hier het mailtje hier om eerst 100 Euro te betalen.
Standaard voor nieuwe klant zo te zien.
Ik annuleer het ding want heb geen zin in gedoe.

• Rob59
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
*snip* ongefundeerde speculatie

Mig29 wijzigde deze reactie 30-01-2013 22:37 (84%)

• welkenaamnuweer
quote:
Rob59 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:27:
*snip* ongefundeerde speculatie
don't feed the troll

Mig29 wijzigde deze reactie 30-01-2013 22:38 (51%)

jezusislief

• PeaceNlove
  • Laatst online: 16-09 22:25
don't feed the troll

Mig29 wijzigde deze reactie 30-01-2013 22:37 (94%)

• CLB
  • Niet online
don't feed the troll

Lijkt erop dat er nooit netbooks uitgeleverd gaan worden, aanbetalingen zou ik ook niet 1,2,3 doen :)

Mig29 wijzigde deze reactie 30-01-2013 22:38 (62%)

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:59
*snip* offtopic

Mig29 wijzigde deze reactie 30-01-2013 22:38 (95%)

• harmpie21
Inderdaad! Ik denk ook gewoon dat ze gaan leveren...

Betalingskenmerk kan je toch niet laten automatiseren? (Of kan dit wel?)

Neen namelijk aan dat iedereen een uniek betalingskenmerk hebben gekregen... ;)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• chocomel12
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 05-02-2013
quote:
CLB schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:34:
[...]

Misschien hadden ze daadwerkelijk een x aantal laptops en was de voorraad nu op = product offline...
Waarom die dan offline wordt gehaald en niet op 'niet voorradig' wordt gezet is me 'n raadsel.

Lijkt erop dat er nooit netbooks uitgeleverd gaan worden, aanbetalingen zou ik ook niet 1,2,3 doen :)
Misschien was het de laatste voorraad?

• CLB
  • Niet online
Imho is dat allemaal denken 'hoe wij het willen hebben', oftewel gewoon te positief.
Maar okee, als ze daadwerkelijk worden uitgeleverd hebben de bestellers 'n leuk apparaat voor dat geld :)

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 22:52
quote:
harmpie21 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:36:

Waarom zou je niet automatisch aan elke betaling een uniek kenmerk kunnen toekennen?

• Twisted-D
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 16-09 15:53
quote:
harmpie21 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:36:

Ja, en zo'n uniek kenmerk kan een systeem niet aanmaken?

Zo'n mail zegt niks. Zoals anderen hierboven ook al hebben aangegeven.

Wel goedkoop (voor mij in ieder geval) vermaak. Krijg ik 'em wel... krijg ik 'em niet...

Edit: @harmpie21 sorry ik kan het niet laten om even bijdehand te doen. Verder niet bedoeld om te kleineren of iets dergelijks.

Twisted-D wijzigde deze reactie 30-01-2013 22:49 (10%)

• harmpie21
Ik weet ook niet hoe dit in elkaar zit, vandaar ook: "Of kan dit wel?"

• tobitronics
Net mail gehad of ik 100 euro wilde aanbetalen, de groeten -> order geannulleerd. Ik ga het niet wagen met een 1-ster gerate webshop.

Specs I LG Google Nexus 5 I Asus Google Nexus 7(2013) I Hackintosh kopen? V&A

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 22:52
quote:
harmpie21 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:44:
Ik weet ook niet hoe dit in elkaar zit, vandaar ook: "Of kan dit wel?"
Het kan dus wel :-)

• Schizo007nl
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11:52

Schizo007nl

Forza PSV!!

*snip* hier stond een anti-update

Mig29 wijzigde deze reactie 31-01-2013 00:31 (81%)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Señor Sjon
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator SG/ASP
quote:
painkill schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:25:
Dus, zij mogen zomaar een kredietckeck doen?
Of blijft het bij een bkr check?

In ieder geval, mijn limiet is 600
Is geen bkr. Volgens mij gebruiken of gebruikten telco's dezelfde database. Zal wel een combi van postcode en leeftijd zijn.

• jps110
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 22:19
*snip* hier stond een anti-update

Mig29 wijzigde deze reactie 31-01-2013 00:32 (87%)

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-09 16:58
On topic:
Ik weet niet of ik het geld over moet maken, heb zelf geen ervaring met Otto. Maar als ik iedereen zo hoor in this thread, is het verstandigste om even af te wachten denk ik. Ik ga morgen contact op nemen met Otto (vandaag dus ;p) om te kijken wat ze te zeggen hebben.

Off topic:
*knip*

Orion84 wijzigde deze reactie 31-01-2013 08:04 (16%)

• Samtax
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16-09 07:04

Samtax

expornstar

Het vage is is dat ik nog steeds de order in mijn lijst heb staan en verder geen updates (mailtjes) of dergelijke heb binnen gekregen. Ach ik zie wel of hij wordt geleverd of niet :).

<SG>Momo | Solidarity Gaming Admin |

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12:35
quote:
Samtax schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:27:
Het vage is is dat ik nog steeds de order in mijn lijst heb staan en verder geen updates (mailtjes) of dergelijke heb binnen gekregen. Ach ik zie wel of hij wordt geleverd of niet :).
hetzelfde hier, geen mailtje voor aanbetaling, geen voor annulering en staat nog steeds in ''mijn otto''
ik heb de laptop net als de rest hier niet besteld omdat ik hem nodig heb. dus we wachten rustig af :)

www.novosmoke.nl - Elektrische Rookwaren

• iamzero456
Grappig. 3 laptops besteld en zojuist gebeld over de status. Medewerker begon over een technische storing in het systeem. Daar geloofde ik niks van maar heb maar niks gezegd. Hij belt mij terug op mobiele nummer, waar ik dus helaas niks kan opnemen (ik kan niet mijn werknummer doorgeven, dan kan hij ook andere mensen aan de lijn krijgen namelijk)

Ik verwacht er niks meer van, maar geen probleem als het uiteindelijk niet geleverd gaat worden

• welkenaamnuweer
Heb net ook gebeld *knip* verstond eigenlijk alleen dat er een storing was en als ik na 4? Terug wou bellen.
Maargoed volgens mij heeft de storing niets met de bestelling te maken want die hadden ze gisteren ook niet

Orion84 wijzigde deze reactie 31-01-2013 09:54 (8%)

jezusislief

• iamzero456
quote:
welkenaamnuweer schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:12:
Heb net ook gebeld *knip* verstond eigenlijk alleen dat er een storing was en als ik na 4? Terug wou bellen.
Maargoed volgens mij heeft de storing niets met de bestelling te maken want die hadden ze gisteren ook niet
Haha ja dezelfde persoon waarschijnlijk. *knip* Die storing is echt onzin. Ze zijn aan het vergaderen over de laptop gok ik.

Orion84 wijzigde deze reactie 31-01-2013 09:55 (6%)

• welkenaamnuweer
Bel nog een keer zelfde vrouw en geen storing dit x, mevr vertelde mij dat mijn bestelling geannuleerd is? Omdat het product uitverkocht is. Geen mail oid gekregen en dat ik maar een mail moet sturen om me geld terug te krijgen.
Nee het deugt niet bij Otto.nl maar dat hadden we misschien ook wel kunnen verwachten :p

jezusislief

• Señor Sjon
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator SG/ASP
Waarom denk je dat ik bij dit soort dingen nooit vooruitbetaal. Voor hetzelfde geld kan je zelf 4 weken wachten tot je geld een keer is teruggestort.

• Klein_Kipje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12:58
Bij mij staat hij nog wel gewoon in mijn bestellingen.

Communicatie is echt ruk als ze je bestelleng geannuleerd hebben (met een smoesje) en daarover geeneens kunnen mailen

www.weitjerock.com

• welkenaamnuweer
Iemand had toch gesprek opgenomen dat het sowieso aankwam?
Kan die dit misschien online plaatsen?

jezusislief

• jeanj
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:58

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Weet iemand wat de levertijd eigenlijk is als je een eerste keer klant bent? Ik kan het zo niet op hun site vinden.

Everything is better with Bluetooth

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
jeanj schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:38:
Weet iemand wat de levertijd eigenlijk is als je een eerste keer klant bent? Ik kan het zo niet op hun site vinden.
quote:
De bezorgtijd kan verschillen per product. De meeste kleding, kleine elektronica en living wordt binnen 5 werkdagen bezorgd. De maximale levertijd voor deze artikelen is 10 werkdagen.
Dus een tot twee weken. :/

Verkrijgbaar tegen betaling van verzendkosten: 40x eerste batch Astra SP mesjes in seal

• Timminator
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16-09 21:51
Bij mij staat de laptop nog steeds in bestellingen bij mijn Otto. Ik heb met Ideal betaald, spijt van want dat zal wel wat worden om het geld terug te krijgen. Acceptgiro kon ik helaas niet kiezen.
Maar als de laptop uitverkocht is en daardoor niet leverbaar gaat dan niet artikel 11-5 gelden:

Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.

• Arnoud72
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15-05 12:46
Het product is nog gewoon bij HP bestelbaar, Otto kan dus ook gewoon nieuwe voorraad bestellen mocht deze 'op' zijn. De levering van het product is alles behalve onmogelijk, maar willen ze het ook........ :)

• BLACKfm

BLACKfm

F*ck your couch!

Zojuist mijn eerste bestelling maar betaald, hierbij moest ik gebruikmaken van een betalingskenmerk (zoals op een acceptgiro).

Ik zie echter bij mijn 2e bestelling hetzelfde betalingskenmerk staan. Ik ben daar niet zo in thuis, maar kan het bij OTTO zo geregeld zijn dat dit kenmerk verbonden zit aan mijn account en niet zo zeer aan een specifieke bestelling? Want anders kun je de 2 bestellingen naar mijn idee natuurlijk niet uit elkaar houden...

• welkenaamnuweer
quote:
Timminator schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:49:
Bij mij staat de laptop nog steeds in bestellingen bij mijn Otto. Ik heb met Ideal betaald, spijt van want dat zal wel wat worden om het geld terug te krijgen. Acceptgiro kon ik helaas niet kiezen.
Maar als de laptop uitverkocht is en daardoor niet leverbaar gaat dan niet artikel 11-5 gelden:

Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
Daar ga ik nu een beroep op doen!

jezusislief

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Misschien moeten jullie allemaal even diep ademhalen en weer uitblazen. Geef het een paar werkdagen. Dit topic en dat van de Nokia zitten binnen een week op meer pagina's dan wat het hele Bol.com verhaal heeft gekost na ruim 3 maanden.

Je verliest het overzicht op deze manier, wat jullie (eventuele) zaak niet ten goede komt.

• welkenaamnuweer
Net maar weer gebeld, en werd mij verteld dat het product niet geleverd gaat worden omdat de prijs niet goed was en dit hadden wij misschien wel kunnen weten maar goed.
Heb na een lange discussie me rekeningnr gegeven en krijg het geld zo spoedig mogelijk terug!
Voor iedereen die betaald heeft, geef aub je rekeningnr aan hun door als je je geld terug wil.

jezusislief

• FaceDown
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 14-09 00:18

FaceDown

Fothermucker.

quote:
welkenaamnuweer schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:33:
Net maar weer gebeld, en werd mij verteld dat het product niet geleverd gaat worden omdat de prijs niet goed was en dit hadden wij misschien wel kunnen weten maar goed.
Heb na een lange discussie me rekeningnr gegeven en krijg het geld zo spoedig mogelijk terug!
Voor iedereen die betaald heeft, geef aub je rekeningnr aan hun door als je je geld terug wil.
Bijzonder slecht dat in dat geval a) veel mensen (waaronder ik) nog NIETS hebben vernomen van Otto op een orderbevestiging na, en b) veel mensen nota bene om een aanbetaling verzocht is.

Ik wacht nog rustig af. Als ik na een week niets heb ontvangen, dan ga ik informeren. Mochten ze niet van plan zijn te leveren, dan schakel ik mijn rechtsbijstandverzekering in.

Graag ontvang ik nog dat audiodocument waarin de prijs door de klantenservice bevestigd werd!

Error #405 Signature not found.

• welkenaamnuweer
quote:
FaceDown schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:42:
[...]

Bijzonder slecht dat in dat geval a) veel mensen (waaronder ik) nog NIETS hebben vernomen van Otto op een orderbevestiging na, en b) veel mensen nota bene om een aanbetaling verzocht is.

Ik wacht nog rustig af. Als ik na een week niets heb ontvangen, dan ga ik informeren. Mochten ze niet van plan zijn te leveren, dan schakel ik mijn rechtsbijstandverzekering in.

Graag ontvang ik nog dat audiodocument waarin de prijs door de klantenservice bevestigd werd!
Heb thuiswinkel.nl al ingeschakeld :) wacht hun reactie even af

jezusislief

• Samtax
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16-09 07:04

Samtax

expornstar

quote:
SpX schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:06:
Zojuist gebeld en gesprek opgenomen: mij werd verteld dat de prijs juist was en de netbook uitgeleverd gaat worden. Prijs is letterlijk genoemd evenals het verzekeren van de uitlevering.
Deze meneer heeft als het goed is het gesprek opgenomen.

<SG>Momo | Solidarity Gaming Admin |

• rubenvanvliet
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14
Ik had me voorgenomen om niet te reageren op dit topic door alle speculaties en geruchten.. Maar het wordt me nu wel erg onduidelijk allemaal.. De een zegt dat een medewerker de prijs/aanbieding bevestigd, de ander zegt dat een medewerker aangeeft dat het om een foutieve prijs gaat en dat de bestelling(en) niet geleverd gaan worden..

Het lijkt mij een goed idee om even af te wachten hoe OTTO hierop gaat reageren en wat voor oplossing ze eventueel gaan bieden, mocht het een fout betreffen. Het lijkt me nu nog te vroeg om de klantenservice plat te bellen aangezien het leveringstermijn van de laptop bij verre na nog niet verstreken is..

Ik zie nu zelfs berichten dat er al bepaalde instanties ingeschakeld zijn of gaan worden.. Normaliter ga je toch ook niet zo te werk als je een bestelling bij een webshop doet? Als ik een bestelling doe (of ik nou wel of niet vooraf betaal) wacht ik gewoon netjes totdat de levertijd verstrijkt voordat ik ga informeren.

• Fiber
Ik snap dat gebel en verdere acties allemaal niet helemaal. Mijn bestelling staat nog steeds, ik heb netjes betaald, ik heb na de orderbevestiging niks meer gehoord. Maar Otto geeft zelf een (belachelijk lange) levertijd op van vijf tot tien werkdagen. Ze hebben dus nog bijna twee weken de tijd om netjes te leveren. Geen paniek dus en gewoon rustig afwachten.

• harmpie21
Inderdaad sommigen gaan gewoon te hard van stapel!! Wacht gewoon rustig 1 week af wat OTTO gaat doen... Doen ze niks ga dan pas actie ondernemen! Zoals al gezegd is, de levertijd is nog niet eens verstreken...

• welkenaamnuweer
Misschien wel maar jullie bestelling staat er nog die van mij is weggehaald net als bij enkele anderen

jezusislief

• harmpie21
quote:
welkenaamnuweer schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:58:
Misschien wel maar jullie bestelling staat er nog die van mij is weggehaald net als bij enkele anderen
Is het dan niet eerst verstandiger om dit via OTTO eerst af te handelen? Via mail, heb je het meteen zwart op wit. En doen ze dan moeilijk dan pas andere instanties gaan inschakelen?

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
welkenaamnuweer schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:58:
Precies, en als je wat beter oplet en het topic leest, had je gezien dat wanneer je bestelling is 'verdwenen', en je geen bericht van annulering gehad hebt, je bestelling verzonden is.

Doe eens kalm allemaal en wacht gewoon af.

En als je dat niet kunt pak dan je fiets en fiets naar Otto toe.

"De essentie van sport is dat de snelste wint."

• rubenvanvliet
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14
Als je het volgende aan Fleur vraagt "verdwijnen bestelling" krijg je de volgende tekst (eerder ook al meegedeeld door een andere tweaker)

• welkenaamnuweer
quote:
AzzKickah schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:02:
[...]

En als je dat niet kunt pak dan je fiets en fiets naar Otto toe.
omw

jezusislief

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16-09 11:58
quote:
rubenvanvliet schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:04:
Als je het volgende aan Fleur vraagt "verdwijnen bestelling" krijg je de volgende tekst (eerder ook al meegedeeld door een andere tweaker)

Ik zou dan wel onder klantenrekening even kijken of daar een bedrag staat dat relateert aan de aankoopprijs (Tab blad in je klantenprofiel)
Als daar geen openstaand bedrag staat mag je aannemen dat hij is weggehaald/geannuleerd.

Steam key's

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneAsus

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013