Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Heb je misschien een idee wie we zouden moeten vragen? De algemene oproep heeft niet veel opgeleverd.quote:Tom Paris schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:48:
Een van de piloten uit Het Luchtvaart Topic - Deel 2? En dan uiteraard het vliegtuig als 'vliegende computer': hoe zit dat met software aan boord, redundancy, communicatie, etc.
Curry zegt:
Weet alleen ook niet wie je dan moet contacten.
Curry zegt:
Mux heeft zijn eigen PSU ontwikkeld en heeft hier al eea aan prijzen voor gekregen (mux' blog: Nog een prijs gewonnen + Coe!)
Misschien leuk hem eens te contacten?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
BBG zuinige server (nieuw!) - BBG zuinige all-round computer - Coe, de ¤90 sandy bridge all-in-one - @EfficientElec
Lijk mij de beste afsluiting van zo een serie.
Zie je een spelfout? Wijs me er dan even op, waardeer ik altijd!
BBG zuinige server (nieuw!) - BBG zuinige all-round computer - Coe, de ¤90 sandy bridge all-in-one - @EfficientElec
quote:davidaap123 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:27:
Eens met muddy, ik mis de .plan fotoverslagen
quote:sanderev66 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:45:
Idd, een kijkje in de Tweakers-keuken lijkt me een ideale afsluiting voor de serie
quote:mux schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:47:
Hmmmm, what about zeef zelf inderdaad?
quote:MoiZie schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:38:
Waar is die "ik henk m". Eens met muddymagical!
Daar hebben we facebook voor waar we zo af en toe wat op plaatsen.quote:MuddyMagical schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:35:
Tweakers zelf! Een repo over het serverpark, hoe de redactie werkt, video team, testlab, etc.
Lijk mij de beste afsluiting van zo een serie.
Ok, nu weer terug naar de Tweakers zelf.
zeef wijzigde deze reactie 27-01-2013 19:28 (81%)
Curry zegt:
Begrijp me goed, ik vind de serie echt fantastisch om te zien, maar moet zeggen dat ik toch nog wel het meeste respect heb voor hoe Tweakers vanaf een zolderkamer is gegroeid naar de huidige omvang. Daarom zou ik het naast super interessant ook een waardige afsluiting vinden van de serie om daar een repo over te maken.
En ik heb geen facebook...
MuddyMagical wijzigde deze reactie 27-01-2013 22:42 (3%)
zeef wijzigde deze reactie 27-01-2013 23:27 (24%)
Curry zegt:
Dan luidt mijn lijstje rugnummers (in niet supernuttige volgorde):
CiPHER, storagekoning
crisp, codekoning
gambieter (technisch gezien minder dan 400km van amsterdam... moet je wel wat water oversteken), W&L-koning
YellowOnline, tja... zal ik het maar zeggen? De 'natte droom' van elke tweaker
CLB, mobile-koning (laptops, telefoons)
Wiethoofd, GoT-koning
Dit zijn volgens mij allemaal wel mensen die iedereen een keer heeft gezien en dikke respect voor heeft. Stuk voor stuk hele interessante mensen die een waardige afsluiting van een seizoen GotT kunnen zijn.
mux wijzigde deze reactie 27-01-2013 23:34 (41%)
Dat wou ik horen.quote:zeef schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:25:
Het gaat om verzamelingen van de Tweakers zelf. De serie is van en voor jullie. Wij komen nog wel een keer aan de beurt. Dus, genoeg over ons.
Ik sluit me volledig aan bij het lijstje van mux hierboven!
Lijkt me iig een leuke afsluiter van de serie.
sanderev66 wijzigde deze reactie 28-01-2013 07:39 (45%)
@pvenpven || KWF || Slotje.com (te koop) || blog || reviews || marktplaats
Curry zegt:
Er zitten in het Iracing topic ook mensen die een complete rijsimulator gebouwd hebben
Lenovo Thinkpad W530 | 3720QM | 750Gb + 128Gb SSD | 8Gb | 1080p 95% RGB | K2000M | 9-cell | Win8
Of een algemene overview van de memorabele zaken die zich in de HK hebben voorgedaan oid.
Daarnaast: die 400 km, is dat de grens waarbij Daniel het met zijn nieuwe BMW nog net op en neer haalt op 1 tank?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
What happens in HK stays in HKquote:The Eagle schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:31:
Of een algemene overview van de memorabele zaken die zich in de HK hebben voorgedaan oid.
Lenovo Thinkpad W530 | 3720QM | 750Gb + 128Gb SSD | 8Gb | 1080p 95% RGB | K2000M | 9-cell | Win8
*zucht* Kijk nou eens naar wat we tot nu toe gemaakt hebben en ga dan denken :"Wie mis ik daar nog". Niet de standaard roddel en achterklap onzin. Bedenk nou eens iemand wiens collectie je graag zou zien.quote:The Eagle schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:31:
Misschien eens leuk om eindelijk het verhaal achter HlpDsk en/of Toverstaf naar buiten te brengen
Neuh, maar verder wil ik niet rijden voor zo'n item.quote:Daarnaast: die 400 km, is dat de grens waarbij Daniel het met zijn nieuwe BMW nog net op en neer haalt op 1 tank?
Curry zegt:
Orion84 wijzigde deze reactie 28-01-2013 12:47 (32%)
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr | 500px
Tipje van de sluier:
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Reg. datum: 10-04-2010
Er is toch net een repo geweest over een console verzamelaar? Zonder XtinctHeD te kort te doen, maar het lijkt me niet handig om er twee achter elkaar te doen.quote:The Eagle schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:46:
Wat wellicht wel een mooie zou zijn is deze: XtinctHeD in "Goeie oude (retro) consoles deel 11"
Tipje van de sluier:
[afbeelding]
gallery: KnetterGek
--- Spreuk van de dag --- Voedselintolerantie ---
We like! Stuur een DM met mij en het beoogde slachtoffer er in.quote:Orion84 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:44:
Volgens mij lopen er in de fotografie hoek ook nog wel een aantal Tweakers rond met interessante collecties aan camera apparatuur. Misschien dat dat nog wel een optie is, bijvoorbeeld incl. kijkje in de donkere kamer (iets wat voor veel tweakers een fenomeen van voor hun tijd is, maar door sommigen nog steeds actief wordt gedaan)?
Zou graag l3p toevoegen maar dat gaat helaas niet lukken.quote:Zerfox schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:59:
What about l3p? Ik heb verschillende casemodders voorbij zien komen @Gathering of the Tweaker maar l3p is toch wel iemand die niet mag worden overgeslagen!
Je wordt op je wenken bediend. Zie huidige filmpje.quote:Comp_Lex schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:37:
Misschien moeten jullie de eisen verlagen. Ik zit te denken aan iemand interviewen die in zijn vrije tijd met een interessant stukje software/systeem bezig is.
zeef wijzigde deze reactie 03-02-2013 18:52 (39%)
Curry zegt:
Bijvoorbeeld Mennovanw heeft een zeer indrukwekkende Canon FD en meetzoeker verzameling. Ikzelf heb eveneens ook een behoorlijke verzameling van (analoge) fotoapparatuur.
Canon EF: D30, 1D, 1N+PB-E2, 650, 17-40L, 28-80L, 580EXII
Canon FD: F-1, F-1n, NEW F-1, EF, T70, T80, 2xT90, 7.5 t/m 300mm
Canon RF: 7s VI-T, 110ED, 50 f0.95, 50 f1.2
En nog veel meer...
profiel: gallery: nustys bedoel check zn posts maar, continu waanzinnige foto's.
En dit komt dan van iemand die alleen af en toe gluurt in dat topic verder niks met vliegtuigofotografie heeft.
Snuurtje wijzigde deze reactie 10-02-2013 18:12 (45%)
Reg. datum: 08-01-2002
Thanks !quote:Snuurtje schreef op zondag 10 februari 2013 @ 18:09:
Kunnen jullie niet eens meelopen met Nusty? Die maakt de meest waanzinnige vliegtuigshots ooit, internationaal geroemd om zn foto's, zou graag wat over hem zien!
profiel: gallery: nustys bedoel check zn posts maar, continu waanzinnige foto's.
En dit komt dan van iemand die alleen af en toe gluurt in dat topic verder niks met vliegtuigofotografie heeft.
Maar ik bedank voor de eer
Curry zegt:
Reg. datum: 30-03-2002
In het licht van SpriteTM en Mux en de casemodders wellicht ook leuk om een keer de andere kant van het tweak spectrum (software development) te zien.
En hij heeft natuurlijk een behoorlijk aantal tweak/hacks gemaakt voor de verschillende mobile platforms.
http://www.okbreijnen.nl
Kunst huren? Kijk naar de kunstuitleen service van Kunst.nl
Prima. Ga jij als Wilson uit Home Improvement in de video terugkomen. In plaats van (voornamelijk) een tuinhek heb jij dan voortdurend een camera voor je snuffert.quote:nustys schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:02:
[...]
Thanks !![]()
Maar ik bedank voor de eerIk sta liever achter de camera dan er voor

Ik zou een 'dagje meelopen' wel mooi vinden. Ik zou zeggen dat het het waard zou zijn om door jouw ogen momenten en plekken te kiezen. Met wat creatief camerawerk is prima te voorkomen dat je in beeld bent.
Dadona wijzigde deze reactie 11-02-2013 14:40 (9%)
Too bad, toch een eer dat men graag een aflevering met je had gemaakt! Keep up the good work!quote:nustys schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:02:
[...]
Thanks !![]()
Maar ik bedank voor de eerIk sta liever achter de camera dan er voor
Reg. datum: 10-10-2011
Absoluut erg jammer!quote:Snuurtje schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 02:06:
[...]
Too bad, toch een eer dat men graag een aflevering met je had gemaakt! Keep up the good work!
Reg. datum: 20-09-2004
ik vind dat joopc en gebrander een leuke bijzondere hobby hebben opgezet!
Eigenwijs is ook wijs
Reg. datum: 28-02-2012
Chainfire lijkt mij ook wel leuk, alleen maar 4,5 en 5 sterren apps met heel veel downloadsquote:Puc van S. schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:22:
Als eens gedacht aan om Chainfire (die ook de N10 tablet aan jullie heeft uitgeleend) te interviewen?
In het licht van SpriteTM en Mux en de casemodders wellicht ook leuk om een keer de andere kant van het tweak spectrum (software development) te zien.
En hij heeft natuurlijk een behoorlijk aantal tweak/hacks gemaakt voor de verschillende mobile platforms.
"Je bent en blijft een eikel, weet je dat"
Curry zegt:
Niet alleen gaat het om het modden, maar ook om het compleet aanpassen van de PCB + inhoud (technisch dus)
www.facebook.com/bleedingviolin
Reg. datum: 10-10-2011
Hhmm, ziet er best cool uit, thnx! Ik ga z'n topic eens even beter bekijkenquote:Ricepuppet schreef op donderdag 11 april 2013 @ 02:16:
Wellicht I_am_akira met zijn Portabilzing?
Niet alleen gaat het om het modden, maar ook om het compleet aanpassen van de PCB + inhoud (technisch dus)
We kunnen nog wel wat hulp gebruiken dus alle input is welkom
Pagina: 1