Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tomskii5
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 11:50
Even een vraagje, die ratings wanneer worden die doorgevoerd? Is dat zo dadelijk of pas morgen?

EDIT @hierboven: nooope

Tomskii5 wijzigde deze reactie 28-01-2013 01:47 (12%)

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2807492.png[/img]

• Red Baron
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:52
Ik weet niet of die cadillac promo nog loopt, dan krijg je 3 maanden gratis geloof ik toch?

http://cadillaccupracing.com/

Mijn iRacing profiel - TourCoach parser - Specs

• Streskip
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:54

Streskip

Carlos

quote:
Niet nodig ;)

The squeeky wheel gets the grease.

• Hoogie2004
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17:05

Hoogie2004

Whohooooo

quote:
iXiro schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:12:
Hoeveel AA/AF draaien jullie daarbij?

Heb ook nog wat lopen proberen met skins voor de mclaren, blijft moeilijk :-P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De fel blauwe of fel gele :)

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:11:
Wie gaan er nog meer in de Corvette rijden?
Ik ga denk ik met de Ford GT rijden dit seizoen in de Proto GT weet nog niet helemaal zeker kan ook dat ik de Ford GT in de GT series doe en de Corvette in de Proto GT. Daarnaast nog de Lotus79 rijden op leuke banen denk ik. En eventueel nog andere series op leuke banen. Damn word druk seizoen zo met de GoT racejes erbij. :)

De Ford GT is iig echt lekker geworden deze build. Ze hebben hem flink aangepakt en dat is te merken. Vind hem zelfs beter rijden dan de MC Laren.

iRacing Profiel

• Ericjooo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21-10 23:26
quote:
Er is een Zandvoort-promo, een maand voor 5 Euro met alle basis-content + Zandvoort....

Code: PR-Zandvoort

Vorige maand werkte hij nog......de goedkoopste manier om de boel even te testen!!

iRacing Profiel

• Arfman
  • Laatst online: 16:30

Arfman

Drome!

dabelg, kun je anders eens je graphics settings tonen in iRacing en je driver settings? Het moet toch op te lossen zijn (desnoods via PM hier).

Joep: je mag mij ook wel toevoegen aan het GoT team voor de GT Challenge. Ik weet niet of ik elke week ga rijden (ga het wel proberen) maar dat zien we wel :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• Ericjooo
Voor de liefhebbers, er is ook op donderdag een Benelux-MP4 serie:

http://www.digitalracing....3_2782278_415411521871020

iRacing Profiel

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:00
quote:
Arfman schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:41:
dabelg, kun je anders eens je graphics settings tonen in iRacing en je driver settings? Het moet toch op te lossen zijn (desnoods via PM hier).

Joep: je mag mij ook wel toevoegen aan het GoT team voor de GT Challenge. Ik weet niet of ik elke week ga rijden (ga het wel proberen) maar dat zien we wel :)
zal ik straks is doen ben al in overleg met enkele iracers op forum maar zit nu op werk

gisterenavond nog iets gevonden in offline test sessies heb ik er totaal geen last van.

gaan straks volgende testen mijn 1GB full duplex op 10mb full duplex zetten misschien verlangt pc meer data van servers (raar zouden dan meer mensen moeten klagen)

resolutie enorm naar beneden halen met zelfde settings en cappen op 84 om te zien of er stutters dan zijn (bandbreedte van 680 kaart uitsluiten)

alle skins van tradingpaints eraf smijten + trading paint client uninstallen

dus wordt vervolgt ....

Mijn iRacing profiel

• aaikman
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 16:01
quote:
DutchDevil79 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:22:
[...]

Ik ga denk ik met de Ford GT rijden dit seizoen in de Proto GT weet nog niet helemaal zeker kan ook dat ik de Ford GT in de GT series doe en de Corvette in de Proto GT. Daarnaast nog de Lotus79 rijden op leuke banen denk ik. En eventueel nog andere series op leuke banen. Damn word druk seizoen zo met de GoT racejes erbij. :)

De Ford GT is iig echt lekker geworden deze build. Ze hebben hem flink aangepakt en dat is te merken. Vind hem zelfs beter rijden dan de MC Laren.
ik had mij vast gepinned op de radical, en er nog iets naast bij te doen ... dacht eerst de mclaren maar als ik het hier lees dan zijn 2 van mij oude favo's aardig geupdate (heb ze nog niet getest) ... mss dan straks maar is even testen ... zit met zieke kindjes dus van racen straks zal niet veel in huis komen helaas :(

MyIracingProfile

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
Ericjooo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:36:
[...]

Er is een Zandvoort-promo, een maand voor 5 Euro met alle basis-content + Zandvoort....

Code: PR-Zandvoort

Vorige maand werkte hij nog......de goedkoopste manier om de boel even te testen!!
Zolang de Cadilac promo nog geldig is (nog 3 maanden geldig btw) is die wel het beste wat je als nieuwe member kan nemen. Gratis 3 maanden + 3 banen extra erbij (Mosport, Infineon raceway en Mid Ohio)

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10:49
Ik ben nog aan het twijfelen wat ik ga rijden.

De Ford GT is een pak leuker om te rijden maar hij is blijkbaar wel wat trager geworden.
Alle setups voor de Ford GT die ik gemaakt heb samen met Joep zijn redelijk waardeloos geworden denk ik. Met m'n Suzuka setup had ik in alle geval al redelijk wat problemen.
Heb er al een seizoen mee gereden (en gewonnen in mijn divisie) en denk dat het tijd wordt dat ik eens overstap naar de Corvette.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Racing Lions HPD ARX-01c WIP
https://dl.dropbox.com/u/11193518/iRacing%20pics/hpd-wip.jpg

Eindelijk de leeuw aan de linkerkant goed gekregen. Nu nog aan de rechterkant. Die is niet precies hetzelfde, dus dat wordt nog wat. :F
Denk je dat de Ford GT en McLaren lastig waren :+

Niellie41 wijzigde deze reactie 28-01-2013 10:31 (9%)

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | Racing Lions

• TuxieDeni
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07:52
Ik heb zelf ook met de cadillac promo gedaan dus zou die gewoon proberen.
Beste wat ik heb gedaan dit jaar want denk niet dat ik hier nog mee kan stoppen, mede dankzij
de gezelligheid van iedereen hier en de hulp natuurlijk!

Mijn iRacing profiel

• FransJansen
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15:02
Jammer alleen promo voor nieuwe aanmeldingen :+

FransJansen wijzigde deze reactie 28-01-2013 11:55 (82%)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• Red Baron
Volgens mij is dat behoorlijk outdated. Een hoop van die links werken niet (meer) in ieder geval.

/edit: moet je niet die link weer weghalen he :P

Red Baron wijzigde deze reactie 28-01-2013 11:57 (21%)

• Arfman
  • Laatst online: 16:30

Arfman

Drome!

quote:
Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:30:
Racing Lions HPD ARX-01c WIP
[afbeelding]

Eindelijk de leeuw aan de linkerkant goed gekregen. Nu nog aan de rechterkant. Die is niet precies hetzelfde, dus dat wordt nog wat. :F
Denk je dat de Ford GT en McLaren lastig waren :+
Dat ziet er echt gaaf uit met die leeuw zo!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• Ericjooo
quote:
FransJansen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:51:
Jammer alleen promo voor nieuwe aanmeldingen :+
Binnenkort misschien weer 50 iRacing dollars voor 25 USD.....of een jaartje verlengen voor weinig....

iRacing Profiel

• FransJansen
quote:
Red Baron schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:57:
Volgens mij is dat behoorlijk outdated. Een hoop van die links werken niet (meer) in ieder geval.

/edit: moet je niet die link weer weghalen he :P
Was iets te vlug met posten ;)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

quote:
Arfman schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:00:
[...]

Dat ziet er echt gaaf uit met die leeuw zo!
Dankjewel :D De template van de HPD is hiervoor wel verschrikkelijk, maar het resultaat mag er zijn :)

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17:04
ik heb pas geleden Project Cars en rFactor2 gekocht, maar beide zijn nog in ontwikkeling.
ik zoek een game met goede physics en iets van license ranking ofzo. Denk dat Iracing dat allebei bied..?
hoe is het graphics gesteld ? gaat het ermee door..?

• rottentomato
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14-10 20:33
He Nick, laat ik het zo zeggen ik vind hem tot nu toe niet veel lelijker dan rFactor 2. Het loopt vooral soepeler en ziet er strak uit. Ik vind vooral het gemak waarmee je als beginneling een practice sessies binnen stapt een verademing.

Wel moet ik nog ontzettend wennen aan die website en de information overload. Tevens heb je dat je bij bepaalde events weer direct extra content moet aanschaffen. Maar goed als rookie is er toch nog een lang weg te gaan :) en zijn de default events natuurlijk goed genoeg.

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

De graphics zijn niet de beste die er zijn, maar het ziet er gewoon realistisch uit imo.
Geen rare bloom, blur en andere rare fratsen.

Hier is een video met onbewerkte beelden

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:36

Phydomir

Dennis

Persoonlijk vind ik de graphics van iRacing juist heel erg goed, maar alleen op de nieuwste circuits. De oudere circuits zijn inmiddels duidelijk al 3 jaar oud. Ga met de Mclaren op Interlagos of Zolder rijden en dan heb je wat mij betreft echt top graphics.

Twitch | Youtube | iRacing

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17:03
De graphics zijn voor mij ook goed genoeg. Ik heb toch geen tijd tijdens het rijden om te 'genieten' van mooie details. Ik heb mijn handen vol aan de auto's ;)

Alles over iRacing | iRacing Profiel

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:53

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
JoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:36:
De graphics zijn voor mij ook goed genoeg. Ik heb toch geen tijd tijdens het rijden om te 'genieten' van mooie details. Ik heb mijn handen vol aan de auto's ;)
Idem, ik zie op het forum wel eens bug meldingen voorbij komen dat er glitches op bepaalde banen zijn. Ik heb er volgens mij nog nooit 1 van gezien :p

niet helemaal waar, laatste bocht Oran Park kijk je door de duinen heen :p

Ff bezig met wat paints, maar dan is die paint reload optie toch wel heer erg handig hoor _/-\o_

Xbox Gamercard | iRacing profiel
Even the dark has a silver lining

• JoepW
quote:
BM schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:45:
[...]

Idem, ik zie op het forum wel eens bug meldingen voorbij komen dat er glitches op bepaalde banen zijn. Ik heb er volgens mij nog nooit 1 van gezien :p
Op Interlagos zag ik in het langzame gedeelte een glitch. Leek wel water op het gras en het was toch echt droog weer ;)

• Nickrsd
om in te stappen met dit spel, begin je dan met rookie license, dat is goed te doen natuurlijk.. zal me is goed gaan verdiepen erin. Wat zijn de kosten eigenlijk om alles aan te schaffen zodat je lkkr kunt rijden.,.?
dat is mij niet geheel duidelijk

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

quote:
Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:57:
om in te stappen met dit spel, begin je dan met rookie license, dat is goed te doen natuurlijk.. zal me is goed gaan verdiepen erin. Wat zijn de kosten eigenlijk om alles aan te schaffen zodat je lkkr kunt rijden.,.?
Het ligt er aan wat je wilt :)
Wil je oval of road racing gaan doen? Of allebei?
Je hoeft ook niet alles in een keer te kopen. Zou ik ook niet doen, want dan koop je al content die je toch (nog) niet kan gebruiken.

Circuits zijn $14,95 en auto's $11,95 per stuk.
Als je 3 of meer dingen tegelijk koopt dan krijg je korting.

Het is prijzig in het begin, maar iRacing is het geld dubbel en dwars waard imo. :)
Gewoon lekker beginnen met de rookie content en als je echt verder wilt in iRacing, dan pas meer content kopen. De rookie content is al uitdagend genoeg.

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:57:
Uhm, dat varieert nogal. Banen zijn $14,95, autos $11,95. Als je 3 stuks tegelijk koopt krijg je 10% korting, bij 6 of meer 20% korting.

In het begin zul je sowieso met rookie content rijden, dus hoef je nog niks aan te schaffen. Afhankelijk van de richting die je op wilt kun je gericht content gaan aanschaffen. Ben je meer van de GT wagens dan heeft het weinig zin om de Skip Barber, Star Mazda of zelfde de F1 aan te schaffen. Verder is het verstandig te kijken welke kampioenschappen je wilt gaan rijden, en daar de banen voor aan te schaffen.

Als je echt alle content wilt, zowel oval als road zal het een flinke rekening worden, maar d'r is absoluut niks of niemand die je verplicht om dat te doen :)

• Nickrsd
wow oke, dat is wel een investering dan. Wat mij het leukste lijk is road racing, gewoon circuits met normale gt en road cars.. open wheels trekt mij minder.. en oval racing(is dat nascar)? trekt mij helemaal niet.. Mijn ding ligt mij normale productie wagens en de snellere road cars. en dan normale cicruits..

bied iracing dat? en ook niet geheel onbelangrijk.. wat ik wil.. is daar gewoon activeteit in?

Nickrsd wijzigde deze reactie 28-01-2013 13:18 (10%)

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

oval is niet alleen NASCAR :) Er is veel meer en is leuker dan je denkt ;)
Wat jij wilt, tin top auto's op road circuits. Dat heeft iRacing ja :)

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:17:
wow oke, dat is wel een investering dan. Wat mij het leukste lijk is road racing, gewoon circuits met normale gt en road cars.. open wheels trekt mij minder.. en oval racing(is dat nascar)? trekt mij helemaal niet.. Mijn ding ligt mij normale productie wagens en de snellere road cars. en dan normale cicruits..

bied iracing dat? en ook niet geheel onbelangrijk.. wat ik wil.. is daar gewoon activeteit in?
Ja hoor :)

Voor de autos en banen die beschikbaar zijn verwijs ik je graag naar de startpost van dit topic, daar staat een opsomming van alle beschikbare conten :)

• JoepW
Ik ben een road mens en vermaak me al bijna 2 jaar met iRacing. Ik heb wel een tijd geleden op 'koop alles' gedrukt en dat is wel even schrikken!
spoiler:
ca. 25 x $ 11,95 + ca. 55 x $ 14,95 * 0,75 = ca. $ 800 of zo.

Maar laat je daar niet door afschrikken ;)
Want je kan zeker als je je beperkt tot road en bv GT auto's en alleen koopt wat je nodig hebt voor bepaalde series met een veel lagere investering uit!

• FransJansen
Ik ben ook pas sinds een paar maanden aan het rijden.

Aankoop 1 was het lidmaatschap, in een aktie 1 jaar voor $ 49,50
Aankoop 2 extra banen en auto`s $ 114,80.

Hoefde niet maar ik wilde graag de nederlandse en belgische circuits en de McLaren.
Ook alvast wat content gekocht voor toekomstige races.

Evenveel als 3 spelletjes voor de XBox of Playstation, maar naar mijn idee veel meer realisme.

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

Als de Cadillac aanbieding nog werkt, krijg je 3 maanden gratis + 3 extra banen.
http://www.cadillaccupracing.com/

• MrBarBarian
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16:59
quote:
Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:17:
Als ik naar mezelf kijk (wat ervaring van enkele jaren geleden met GTR), dan verwacht ik zeker 2 maanden me te kunnen vermaken met de standaard banen en auto's. Ik ben met je eens dat GT* auto's het leukst zijn, maar vergis je niet in Ovals. Veel moeilijker dan het lijkt en zeker een uitdaging.

Je leest op veel plekken dat het snel verhogen van je license geen doel moet zijn. Probeer eerst goed en foutloos te rijden, dan stijg je vanzelf in de ranking. Dat is mijn doel. En over twee maanden weet ik ook zeker of ik iRacing leuk genoeg vind om er meer geld in te stoppen.

iRacing Profiel

• ZeeZeiler
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:56
Vergeet niet dat je naast het kopen van content ook een lidmaatschap moet betalen. Dat is $12 per maand, of zo'n $95 per jaar. Best wel prijzig zo op het eerste gezicht.

Maar als je oplet kun je veel besparen. Door minimaal 6 banen/auto's in één keer te kopen heb je al 25% korting. En er zijn vaak akties. Twee jaar lidmaatschap voor de prijs van één. Of een actie waarbij je $100 kunt kopen voor $75.

En je kunt ook nog geld verdienen. Door te racen $40 per jaar, plus $5 per heel jaar lidmaatschap. En als je DWC/Pro kampioen wordt verdien je $10000. Er zijn dagen dat ik dat niet op zak heb...

Mijn iRacing profiel

• FransJansen
Ik kreeg net deze foto binnen op FB

https://fbcdn-sphotos-g-a...459481925_935446931_o.jpg

1970 Lime Rock met de Trans am

Vanavond Lime Rock met de McLaren

• Nickrsd
ik zal dan is beginnen met zo'n start aanbieding, en dan de 3 maanden kijken of het is wat ik er van verwacht. Ben nu ook bezig met Pcars en rfactor2, maar dat is toch een ander soort sim.

Begin bij de rookie content, en ga me daar is in verdiepen dan. naar 3 maanden heb ik een beeld van alles..
Dus nu die leuke aanbieding scoren

• JoepW
quote:
FransJansen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:58:
Ik kreeg net deze foto binnen op FB

https://fbcdn-sphotos-g-a...459481925_935446931_o.jpg

1970 Lime Rock met de Trans am

Vanavond Lime Rock met de McLaren
Denk niet dat LRP alleen in de oudheid leuke races had. Ook recent (eind vorig jaar is deze foto) wordt er nog steeds lekker gereden met van alles:
http://www.autoweek.com/storyimage/CW/20111114/GRAND_AM/111119932/AR/0/grandam-limerock.jpg

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:36

Phydomir

Dennis

Precies, de ALMS rijdt volgens mij ieder seizoen op LRP. 60 wagens in 4 klasse. Gekkenwerk!

Twitch | Youtube | iRacing

• FransJansen
Ik vind een gemixt veld nog wel het leukste om te zien en om te rijden. d:)b

24u Fun op spa was leuk met verschillende klassen op de baan.

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

En Grand-Am heeft ook nog de finale op LRP :)

• Red Baron
quote:
ZeeZeiler schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:44:
En als je DWC/Pro kampioen wordt verdien je $10000. Er zijn dagen dat ik dat niet op zak heb...
Er zijn ook dagen dat ik niet zo goed ben als Greger Huttu / Hugo Luis :+

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
Red Baron schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:52:
[...]

Het is dat ik niet zo goed met de F1 overweg kan, maar anders... :+

• dabelg
quote:
[...]

tja je kan gratis op training bij mij

1 ste les " ZET Die wagen in zijn 1 en je bent rapper weg "

:+ hehe was inkopper

Mijn iRacing profiel

• Hoogie2004
  • Registratie: mei 2005

Hoogie2004

Whohooooo

quote:
JoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:25:
Ik ben een road mens en vermaak me al bijna 2 jaar met iRacing. Ik heb wel een tijd geleden op 'koop alles' gedrukt en dat is wel even schrikken!
ca. 25 x $ 11,95 + ca. 55 x $ 14,95 * 0,75 = ca. $ 800 of zo.
Maar laat je daar niet door afschrikken ;)
Want je kan zeker als je je beperkt tot road en bv GT auto's en alleen koopt wat je nodig hebt voor bepaalde series met een veel lagere investering uit!
Bedankt voor die berekening...

Al de rekeningen zijn net een beetje weggezakt in mijn geheugen, rakelt meneer ze weer even op :)

@dabelg: LOL + beetje onder de gordel :+
Feit blijft ook dat hij zegt dat hij ook op dagen net zo goed / beter is dan Huttu + Luis :P

Hoogie2004 wijzigde deze reactie 28-01-2013 15:07 (9%)

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• JoepW
quote:
[...]

Dat zijn de dagen dat je ook voetbal zit te kijken tijdens iRacing ;)
quote:
Hoogie2004 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:06:
[...]

Al de rekeningen zijn net een beetje weggezakt in mijn geheugen, rakelt meneer ze weer even op :)

Feit blijft ook dat hij zegt dat hij ook op dagen net zo goed / beter is dan Huttu + Luis :P
Zo beter? (Zie org. Post) ;)

JoepW wijzigde deze reactie 28-01-2013 15:21 (44%)

• Streskip

Streskip

Carlos

quote:
JoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:18:
[...]

Dat zijn de dagen dat je ook voetbal zit te kijken tijdens iRacing ;)
Vind ik een hele goeie!!

Streskip wijzigde deze reactie 28-01-2013 15:25 (8%)

• dabelg
quote:
Hoogie2004 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:06:
[...]

tja ik help hem die dagen dat hij niet zo goed is he. wat is loon nu weer van goei trainerke 25 % van die 10000 $ :9~

Mijn iRacing profiel

• Streskip

Streskip

Carlos

Ik ga trouwens in de Corvette aan de GT Challenge beginnen, met Racing Lions. Niel heeft de livery een beetje 'mijn' gemaakt (blauwe spiegels), ga 'm even showen. Tevens een leuke start van de race van zo net:

Ging maar net goed O+

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

Had de race gekeken met de nieuwe skin. Leuke inhaal race :)
Als we eens samen op de baan rijden even een paar screenshots maken.

Niellie41 wijzigde deze reactie 28-01-2013 15:49 (11%)

• TuxieDeni
hahah dat was ff de billen bij elkaar knijpen ofniet!
Ik ga ook maar weer eens een rondje rijden

Mijn iRacing profiel

• Streskip

Streskip

Carlos

quote:
Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:47:
Had de race gekeken met de nieuwe skin. Leuke inhaal race :)
Als we eens samen op de baan rijden even een paar screenshots maken.
Ja zeker doen! Ik ga over 20 minuutjes weer die race doen, doe je mee?
quote:
TuxieDeni schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:48:
hahah dat was ff de billen bij elkaar knijpen ofniet!
Ik ga ook maar weer eens een rondje rijden
Ja moest wel even slikken :X

Streskip wijzigde deze reactie 28-01-2013 15:55 (28%)

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

quote:
Streskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:54:
[...]

Nee, waarschijnlijk ga ik vandaag niet meer racen.
Op het moment ben ik bezig met de NEO races. Ik denk niet dat ik vandaag nog ga racen.
Morgen ben ik wel bij de GoT practice, dan kunnen eventueel achter elkaar rijden en poseren voor de camera :P

• JoepW
quote:
Niellie41 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:56:
[...]

Nee, waarschijnlijk ga ik vandaag niet meer racen.
Vanavond doe je toch wel mee met de McLaren Challenge?

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

Nope. Basketbal training op maandag.

• ZeeZeiler
Klopt het dat de race van vanavond niet in de League agenda staat? Waarschijnlijk ga ik het niet redden, druk druk druk, maar indien mogelijk treed ik weer op als mobile chicane. :)

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Alle races die in de league worden georganiseerd en uit 2 heats bestaan staan niet in de league agenda.
iRacing ondersteund geen multi heat races in de league.
Dus......
Als een race uit meerdere heats bestaat wordt deze gehost bij 'Tournaments' ,met de restrictie dat je lid moet zijn van de league.
Die multi heat races zien jullie dan ook pas als ze gestart zijn bij Hosted sessies.

• ZeeZeiler
Duidelijk. Dank je, Joep.

Mijn iRacing profiel

• jhonno
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 24-08-2013
quote:
Streskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:54:
[...]

[...]

Ja moest wel even slikken :X
Ziet er goed uit je skin :)

Ik had medelijden met de Ford GT als 2e op de grid lol

• Ericjooo
Wat een draak die chicane op LRP zeg......we gaan lachen vanavond!!!

iRacing Profiel

• Streskip

Streskip

Carlos

quote:
jhonno schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:27:
[...]

Ziet er goed uit je skin :)

Ik had medelijden met de Ford GT als 2e op de grid lol
Haha ja, dat gebeurde daarnet weer, die Ford GT vooraan.. Was volgens mij iemand van hier, Robert de Rooij (of iets dergelijks). Hij had zelfs een Racing Lions livery!

Kapsalonnetje besteld, zo even omnomnom en tot dalijk in de McLaren :)

• Tweaker682
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 16:36
Ik ga denk ik vanavond uit de rookie class promoveren naar de D class, mijn SR staat op 3.5.
Dus even afwachten. tussen 22:00 en 24:00 GMT.

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
racer005 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:23:
Ik ga denk ik vanavond uit de rookie class promoveren naar de D class, mijn SR staat op 3.5.
Dus even afwachten. tussen 22:00 en 24:00 GMT.
Als je verder voldoet aan de MPR ga je vanavond idd promoveren :)

• JoepW
Hier en rondje met de McLaren op LRP (51.689)
Het kan veel sneller in de handen van kundige rijders denk ik, maar dit is na 12 rondjes het wel bij mij.
En ja, die chicane is een drama.

Hier ff snel een setupje https://dl.dropbox.com/u/...Park/13S1%20Joep%20Q1.sto
Vanavond doen we een testje voor de 'rookies';. Je kan meekijken bij de race vanavond door als MX5 te joinen. Rijden daarmee is NIET toegestaan!
En McLaren rijders: PAS OP DAT JE DE McLaren KIEST VANAVOND!!!!

JoepW wijzigde deze reactie 28-01-2013 18:38 (5%)

• Tomskii5
Vanavond is het toch eerst practice dan quali en dan race he? Gewoon een hosted race vermoed ik aangezien hij niet bij de league staat?

• JoepW
Hier staat alle info op een vaste plek van de races van de GoT McLaren Challenge en hoe je de sessie kan vinden:
Alle details
en hier op het member forum:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2494888.page

• Streskip

Streskip

Carlos

quote:
JoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:53:
Het kan veel sneller in de handen van kundige rijders denk ik, maar dit is na 12 rondjes het wel bij mij.
[video]
Ik dacht, welke chicane hebben jullie het over? En toen ik het filmpje keek dacht ik eerst dat je een foutje maakte.. Zal leuk worden dalijk die bocht... :|

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
quote:
Streskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:28:
[...]

Ik dacht, welke chicane hebben jullie het over? En toen ik het filmpje keek dacht ik eerst dat je een foutje maakte.. Zal leuk worden dalijk die bocht... :|
De kans dat je aan de chicane denkt in je eerste rondje is bijna 0 ;) Iedereen knalt altijd lekker door, ziet dan ineens wat pionnen en dan oeps |:( :+

Netjes rondje trouwens Joep, zag er snel uit! Ik reed 52-53 in mijn 3 oefenrondjes gisteren, mag toch hopen dat daar nog iets vanaf gaat 8)

NickThissen wijzigde deze reactie 28-01-2013 18:46 (14%)

Mijn iRacing profiel

• derx666
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

derx666

mecker ende blaet

Tsja, tijdens het bedenken van geschikte tracks leek me dit wel een leuke combo. Met chicane wordt bijna nooit gereden, en dus extra motivatie om hem juist nu wel te kiezen :)

My iRacing

• JoepW
quote:
NickThissen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:41:....Netjes rondje trouwens Joep, zag er snel uit! Ik reed 52-53 in mijn 3 oefenrondjes gisteren, mag toch hopen dat daar nog iets vanaf gaat 8)
Slow in en eventueel bijremmen mid corner om stuur te creëren is de manier voor een snel rondje.

• Tweaker682
quote:
[video]
Vanavond doen we een testje voor de 'rookies';. Je kan meekijken bij de race vanavond door als MX5 te joinen. Rijden daarmee is NIET toegestaan!
Maar wat is het wachtwoord om te joinen?
Anders kan ik niet meekijken

• NickThissen
  • Nu online
quote:
racer005 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:00:
[...]

Maar wat is het wachtwoord om te joinen?
Anders kan ik niet meekijken
Je hoeft alleen lid te zijn van de league dan kun je joinen.

Mijn iRacing profiel

• Nickrsd
ik ga snel opzoek naar een goede Actie aanschaf voor de basics van iracing.. wil gaan racen!

• Tweaker682
quote:
NickThissen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:04:
[...]

Je hoeft alleen lid te zijn van de league dan kun je joinen.
Ik ben lid van de league, maar de vorige keer moest je toch echt een wachtwoord invoeren.
ik kon er toen niet inkomen.

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

quote:
Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:05:
ik ga snel opzoek naar een goede Actie aanschaf voor de basics van iracing.. wil gaan racen!
Heb je de Cadillac promo al geprobeerd?
http://www.cadillaccupracing.com/

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
[video]
Damn, die chicane ligt ook op het meest blinde punt van de baan ook :D

• Nickrsd
*Your code is for new iRacing members only and can be used to open a new iRacing membership. The code will expire on 5/1/2013.

denk dat ik mis grijp, maar ik probeer.
quote:

• TuxieDeni
dat zei hij bij mij ook ja maar toch deed hij het;)

Mijn iRacing profiel

• Nickrsd
moet ik bij reffered, joepW hebben he?

• NickThissen
  • Nu online
quote:
Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:17:
moet ik bij reffered, joepW hebben he?
Zijn email ja (even PMen mocht je die niet weten). Dan krijgen we $10 in de pot voor sessies te hosten (zoals vanavond) :)

NickThissen wijzigde deze reactie 28-01-2013 19:18 (15%)

Mijn iRacing profiel

• Nickrsd
ik weet die niet, maar jullie kunnen die niet ff geven dan? dan stuur ik hem wel een pm

• FransJansen
12 postjes naar boven JoepW op het mannetje met het tekstballonetje klikken

• Nickrsd
hoop dat hij snel reageert dan

• Streskip

Streskip

Carlos

quote:
Niet echt netjes ;) Maar je kan er wel van uit gaan dat Joep dat zsm doet.

• Tomskii5
Zoals een wijze man dit spreekwoord ooit uitvond: "Geduld is een mooie deugd" ;)

Ik ben geregistreerd, tot zo dadelijk.

• Nickrsd
danga ik lkkr een appelflap eten met thee, dan wacht ik geduldig:)

• Tomskii5
PS: Welke aap heeft die Chicane uitgevonden op Lime rock, man :p

• Jubby
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 11:47
quote:
Nickrsd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:15:
*Your code is for new iRacing members only and can be used to open a new iRacing membership. The code will expire on 5/1/2013

[...]
5/1/2013 is 1 Mei 2013 dus geen probleem ..

• TuxieDeni
ik weet alleen niet of die referral het doet, ik heb dat toen ook gedaan met Joep als referral maar denk niet dat die er ooit wat van gezien heeft :(

Mijn iRacing profiel

• Streskip

Streskip

Carlos

quote:
Tomskii5 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:39:
PS: Welke aap heeft die Chicane uitgevonden op Lime rock, man :p
Er is ergens nog zo'n circuit met ook zo'n rotte knik, daar is een permanente gele vlag en dus verboden in te halen tijdens de gehele race. Denk dat inhalen vanavond daar ook niet echt een goed plan is..

• JoepW
quote:
TuxieDeni schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:44:
ik weet alleen niet of die referral het doet, ik heb dat toen ook gedaan met Joep als referral maar denk niet dat die er ooit wat van gezien heeft :(
Met de Caddy promo werkt de referral niet. :'(

• Tomskii5
quote:
Streskip schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:45:
[...]

Er is ergens nog zo'n circuit met ook zo'n rotte knik, daar is een permanente gele vlag en dus verboden in te halen tijdens de gehele race. Denk dat inhalen vanavond daar ook niet echt een goed plan is..
of toch daar althans niet. ;)

• TuxieDeni
Nouja Joep als ik het nog een keer kan doen, ben je gewoon de referral hoor haha!

Mijn iRacing profiel

• RichardA
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12-10 19:07
quote:
[...]

Als iRacing een rescan doet is die chicane heel anders... nieuwe versie is een stuk beter.
maarja.... rescan LRP staat toch wel ergens onder aan het lijstje.. in ieder geval bij mij

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
[...]

Alleen word in iRacing die gele vlag niet gecontroleerd :)

Viel me de eerste ronden van de Daytona 2.4 ook op. Opkomen van de banking hing de 1e 5 tot misschien wel 10 ronden bijna continu een gele vlag :)

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
JoepW schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:49:
[...]

Met de Caddy promo werkt de referral niet. :'(
Niet heel vreemd, referral werkt alleen met betaalde eerste lidmaatschappen.
Vanaf die ongeveer evenveel kosten.

iRacing is heel goed maar niet ...
Pagina: 1 2 3 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013