Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rambocus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 08:17
Ik wacht nog wel even met antwoordmail sturen dat ik het er niet mee eens bent, hangt tenslotte niet op een dag vast. Wacht eerst tot de order is verwijderd/aangepast op hun site. Tot op heden staat alles nog in verwerking

• Nap
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 06-06 05:56
Ik heb hem gewoon zo verstuurd (met wat enige toevoeging, bijv. ovv rechten en weren, dat je je standpunt nog kan aanpassen e.d.)

> Voorbeeldmail was van TS, dus daar mogen credits heen

Je moet bij dit soort zaken heel zakelijk en feitelijk blijven en (zoals we dat hier van plan zijn?) niet toegeven aan eenzijdige annuleringen zonder geldige reden. Laat ze maar eerst eens op een passende manier antwoorden en er moeite voor doen, en stoppen met die automatisch gegenereerde mailtjes. Dit is sowieso al niet een normale manier van beantwoorden, en je zou juist bij deze zaak verwachten dat ze zich er niet makkelijk van af willen maken.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Op [datum] januari 2013 ontving ik om [tijd] van u een e-mail waarin u mijn bestelling annuleert.

In reactie op die e-mail bericht ik u het volgende.

U stelt dat er uiteraard sprake is geweest van een fout op uw website. U verwijst daarbij ook naar een disclaimer. Ik wil u wijzen op het feit dat deze zogenaamde fout al sinds 15 januari op uw site aanwezig was . Op de besteldatum [DATUM] januari 2013) stond de prijs nog steeds op deze manier vermeld.

Er is door meerdere mensen bij u na gevraagd via uw klantenservice zowel online als via de telefoon of deze aanbieding en daarmee dus de prijzen juist waren. Dit is meermaals door uw medewerkers bevestigd. Redelijkerwijs mocht ik er dus op vertrouwen dat er hier geen sprake was van een fout en dat de genoemde prijzen juist en 100% correct zijn.

Om die reden ga ik niet akkoord met deze eenzijdige annulering en verzoek ik u de overeenkomst alsnog na te komen.

Onder voorbehoud van alle rechten en weren,

Met vriendelijke groet,

[ Naam ]
Bestelnummer: ONLINE-zxxxxx
Referentienummer: xxxxx
Dus via de reply en de klantenservice-pagina (via link in mail) moet genoeg zijn

• EN-IS
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:18

EN-IS

ChinaKorting.nl

quote:
Nap schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:05:
Ik heb hem gewoon zo verstuurd (met wat enige toevoeging, bijv. ovv rechten en weren, dat je je standpunt nog kan aanpassen e.d.)

Je moet bij dit soort zaken heel zakelijk en feitelijk blijven en (zoals we dat hier van plan zijn?) niet toegeven aan eenzijdige annuleringen zonder geldige reden. Laat ze maar eerst eens op een passende manier antwoorden en er moeite voor doen, en stoppen met die automatisch gegenereerde mailtjes. Dit is sowieso al niet een normale manier van beantwoorden, en je zou juist bij deze zaak verwachten dat ze zich er niet makkelijk van af willen maken.
Dank en aan Freakster86!

Hier kunnen we wat mee.

EN-IS wijzigde deze reactie 21-01-2013 20:06 (3%)

ChinaKorting.nl - Bestellen uit China met Korting! | Couponcodes - Aanbiedingen - Reviews - Aankoop Tips

• jps110
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23:11
Mannen, vanavond even bellen naar TrosRadar
De Radarlijn
Vanaf het begin van de uitzending - tot een uur erna - kun je de Radarlijn bereiken op 0800 1343.
De Radarlijn is een meldpunt voor consumentenkwesties. Elke maandagavond zit Radars telefoonteam klaar om deze te inventariseren. Indien mogelijk verwijst het telefoonteam je door naar instanties die jou verder kunnen helpen. Sommige gemelde onderwerpen komen aan bod in toekomstige uitzendingen van Radar. De rest wordt gearchiveerd.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

• Laank
  • Registratie: maart 2012
  • Nu online
Ik stuur net een reply op mijn annuleringsmail en nu krijg is een mail terug waarin staat dat ik een verzoek voor een wachtwoordreset heb gedaan :/

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23:00
Nu krijg ik alweer dezelfde mail als ik net eerder poste, terwijl ik wel mijn referentie nummer had vermeld. Leuk zo als ze je via automatische mails afwijzen, kan je weinig doen.

Meessen wijzigde deze reactie 21-01-2013 19:17 (7%)

• Brazos
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 31-07 18:34
quote:
Laank schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:14:
Ik stuur net een reply op mijn annuleringsmail en nu krijg is een mail terug waarin staat dat ik een verzoek voor een wachtwoordreset heb gedaan :/
Die kreeg ik ook.... Snapte het ook al niet.
quote:
Meessen schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:16:
Nu krijg ik alweer dezelfde mail als ik net eerder poste, terwijl ik wel mijn referentie nummer had vermeld. Leuk zo als ze je via automatische mails afwijzen, kan je weinig doen.
Heb je de mail wel als reply gestuurd op het mailtje dat de annulering ook stuurde? Het eerder genoemde mailadres in dit topic wordt niet(meer) gebruikt.

Brazos wijzigde deze reactie 21-01-2013 19:19 (42%)

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23:00
quote:
Heb je de mail wel als reply gestuurd op het mailtje dat de annulering ook stuurde? Het eerder genoemde mailadres in dit topic wordt niet(meer) gebruikt.
Ja: vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com
En via de website kan je alleen mailen als je een Vodafone account hebt. Dus dit is echt bullshit.

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 31-07 19:50
bij mij wel gelukt kreeg gewoon een bevestiging.

• kevinossel
  • Laatst online: 26-07 21:54
Tros Radar zou inderdaad nog een optie kunnen zijn. Wel is het zo dat iedereen opnieuw een overeenkomst is aangegaan en ik daarmee de kans klein acht dat er een kans van slagen is.

Naar mijn mening staat jullie antwoord al gegeven in artikel 3:35 BW, het gerechtvaardigd vertrouwen.

Daarmee wordt gekeken naar o.a. of er een overeenstemmende wil en verklaring is en als dat niet het geval is, je er vanuit zou mogen gaan of die er wel had kunnen zijn.

Een telefoon van ongeveer 450/500 euro dat samen met een abonnement wordt aangeboden voor 187.50 staat natuurlijk ver uitelkaar.

Willen jullie toch een brief schrijven/bellen of anderzijds. Maak je dan sterk voor de punten die kunnen verklaren waarom een telefoon zo goedkoop incl. contract aangeboden zou kunnen worden.

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09:37
vodafone_onderzoek@mailuk.custhelp.com
klantenservice@vodafonevast.nl
klantenservice.nl@vodafone.com
vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com

De 3e werkt niet.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

Catch22

De ene is je moeder

dat laatste is niet het probleem van de consument

En de ander is je zus
Xbox360, iPhone 5, Pana P42S20, Epson TW450, iPad 1, BMW e34 520i '95, Pipo S1Pro, CX919, Asus T100, eVic, iTaste VV, Protank 2
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• ThinkCreative
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 06:44
Je kan bij Vodafone ook gewoon zonder account een e-mail sturen hoor:
http://help.vodafone.nl/app/utils/login_form/redirect/ask

Op het onderste knopje duwen. :)

"Governments should leave the Internet alone." ~Bob Metcalfe

• Frank321
  • Laatst online: 01-06 22:35
quote:
ThinkCreative schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:24:
Je kan bij Vodafone ook gewoon zonder account een e-mail sturen hoor:
http://help.vodafone.nl/app/utils/login_form/redirect/ask

Op het onderste knopje duwen. :)
Maar die mail mag maar 1000 tekens groot zijn.

• Mikienator1
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23-07 13:00

Mikienator1

Project: Kistradio #1

Heb mij Laptop perongeluk aanlaten staan.. Dus heb nog de site dat die korting er nog staat

• Freakster86
quote:
Frank321 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:25:
[...]

Maar die mail mag maar 1000 tekens groot zijn.
Geachte heer/mevrouw,

Op 21 januari 2013 ontving ik om 17:30 van u een e-mail waarin u mijn bestelling met bestelnummer ONLINE-ETCETERA annuleert. In reactie op die e-mail bericht ik u het volgende.
U stelt dat er sprake is geweest van een fout op uw website. U verwijst daarbij naar een disclaimer. Ik wil u wijzen op het feit dat deze zogenaamde fout al sinds 15 januari op uw site staat.
Op [datum van bestellen] januari 2013 stond de prijs nog steeds op deze manier vermeld. Er is door meerdere mensen bij u na gevraagd via uw klantenservice zowel online als via de telefoon of deze aanbieding en daarmee dus de prijzen juist waren. Dit is meermaals door uw medewerkers bevestigd.
Redelijkerwijs mocht ik er dus op vertrouwen dat er hier geen sprake was van een fout en dat de genoemde prijzen juist en 100% correct zijn. Om die reden ga ik niet akkoord met deze eenzijdige annulering en verzoek ik u de overeenkomst alsnog na te komen.

Onder voorbehoud van alle rechten en weren,

Mvg [naam]

Past precies :)

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:26

ciris

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
Mikienator1 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:29:
Heb mij Laptop perongeluk aanlaten staan.. Dus heb nog de site dat die korting er nog staat
Point being?

ciris wijzigde deze reactie 21-01-2013 19:43 (89%)

http://31gaming.nl

• objectief2
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09:18
De tekst die Freakster86 hierboven heeft vermeld heb ik zojuist verstuurd aan de helpdesk.

Wat ik nog aan de tekst heb toegevoegd is de vermelding dat er 2 bijlagen meegestuurd worden. Te weten 2 screenshots, van gisteren en eergisteren waarbij gemeld is dat de prijzen zoals weergegeven kloppen. Verder is de tekst prima :)

objectief2 wijzigde deze reactie 21-01-2013 19:37 (14%)

• Vince_
  • Laatst online: 29-07 11:22
Heb hetzelfde gedaan als hierboven, dus ben benieuwd of ik hier een reactie op krijg van Vodafone.

• Freshnub
  • Laatst online: 08:33
Ik mag toevallig mijn abo verlengen en heb gister ook gekozen voor de Lumnia en deze is vandaag geannuleerd. Belde net ff met de klantenservice voor verlenging, waar ik pas na 20 minuten wachten werd geholpen. De jongen aan de telefoon wist mij te zeggen dat het een fout was op de website, waarop ik hem wees dat het er al een week zo op staat en het zelfs is bevestigd op hun twitter. Hierop antwoorde hij dat Vodafone geen officiele twitter heeft. Alleen een of ander UK twitter account. Waarop ik het volgende voorlas:

Vodafone Webcare
@vodafoneNL
Dit is het officiële Webcare account van Vodafone. Hier kun je 24/7 terecht met al je vragen over je smartphone, tablet of mobiel internet.
Amsterdam / Maastricht · http://www.vodafone.nl/klantenservice

Vervolgens deed hij alsof hij niet bekend was met deze account. Het had geen zin om met hem in discussie te gaan en het is duidelijk dat zelfs het telefoonteam aanwijzingen heeft gekregen en maar dom moeten spelen. Belachelijk dit van Vodafone!

• BounceMeister
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 09:05
Het is vreemd dat er nu twee processen door elkaar heen lopen. Enerzijds een annulering (ik heb de mail ook gehad), anderzijds een melding van de vertraagde levering (die kreeg ik een uur later).
De orderstatus staat nog steeds op "wordt verwerkt".

Ik heb deze vier e-mailadressen gebruikt, hopen dat er één aankomt op de juiste plaats.

vodafone_onderzoek@mailuk.custhelp.com
klantenservice@vodafonevast.nl
vodafonenl_help@mailuk.custhelp.com (foutmelding dat de mail niet via de site is verstuurd)
Vodafone@onlineactivatie.nl (dit is van de vervoerder, dynalogic, dus niet correct).

Is het nog nodig dat ik de spreadsheet invul?

Edit:
Heb hem voor de zekerheid maar ingevuld.

BounceMeister wijzigde deze reactie 21-01-2013 20:24 (15%)

You were disconnected from EA Online (1)

• Dewaterweg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-07 16:10
quote:
Freshnub schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:01:
Ik mag toevallig mijn abo verlengen en heb gister ook gekozen voor de Lumnia en deze is vandaag geannuleerd. Belde net ff met de klantenservice voor verlenging, waar ik pas na 20 minuten wachten werd geholpen. De jongen aan de telefoon wist mij te zeggen dat het een fout was op de website, waarop ik hem wees dat het er al een week zo op staat en het zelfs is bevestigd op hun twitter. Hierop antwoorde hij dat Vodafone geen officiele twitter heeft. Alleen een of ander UK twitter account. Waarop ik het volgende voorlas:

Vodafone Webcare
@vodafoneNL
Dit is het officiële Webcare account van Vodafone. Hier kun je 24/7 terecht met al je vragen over je smartphone, tablet of mobiel internet.

Vervolgens deed hij alsof hij niet bekend was met deze account. Het had geen zin om met hem in discussie te gaan en het is duidelijk dat zelfs het telefoonteam aanwijzingen heeft gekregen en maar dom moeten spelen. Belachelijk dit van Vodafone!
Had jij een Vodafone abonnement? Indien ja is je bundel ook teruggezet?

Ik heb namelijk nog steeds niks vernomen

• Nap
  • Laatst online: 06-06 05:56
quote:
kevinossel schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:23:

Naar mijn mening staat jullie antwoord al gegeven in artikel 3:35 BW, het gerechtvaardigd vertrouwen.

Daarmee wordt gekeken naar o.a. of er een overeenstemmende wil en verklaring is en als dat niet het geval is, je er vanuit zou mogen gaan of die er wel had kunnen zijn.
Het aanbieden van het abonnement is van hun kant al een wilsverklaring. Als jij het bestelt, is dat een tweezijdige wilsverklaring, dus is er een overeenkomst. Het feit dat er een overeenkomst is, betekent dat ze er niet van af kunnen komen met zo'n eenvoudige mail.

Laten we maar afwachten wat ze nu weer reageren op onze mail.

Ik heb net namelijk wel een mail gekregen waarin staat dat de order is vertraagd (de standaard "niet op voorraad"-mail). Er lopen dus duidelijk een paar dingen door elkaar heen, maar dat mogen ze zelf gaan uitvogelen.

• Freshnub
  • Laatst online: 08:33
quote:
Dewaterweg schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:03:
[...]

Had jij een Vodafone abonnement? Indien ja is je bundel ook teruggezet?

Ik heb namelijk nog steeds niks vernomen
Ja heb een voda abo, dat volgende maand afloopt. Maar de lumnia zou ik op een ander nummer nemen en dan later overzetten naar mijn huidige abo (telefonisch zou ik dit regelen). Toen ik vervolgens de gozer vroeg op mijn abo maar op te zeggen, kwam hij als antwoord dat ik dan weer een ander nummer moest bellen. Normaliter verbinden ze gewoon door tussen de afdelingen. Zo gaat het al jaren, maar vandaag lijkt Vodafone te stressen. Er is wel degelijk angst van Vodafone kant getuigen hun acties.

• Deick
  • Laatst online: 29-07 13:37
Als de mensen die verlengt hebben nou niet ook allemaal gaan bellen is de kans groter dat deze wel gewoon op de normale manier geleverd worden.

Als iedereen gaat bellen, zullen ze mischien eerder door hebben dat er een fout is als ze dat nog niet hadden.

• Dewaterweg
quote:
Deick schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:06:
Als de mensen die verlengt hebben nou niet ook allemaal gaan bellen is de kans groter dat deze wel gewoon op de normale manier geleverd worden.

Als iedereen gaat bellen, zullen ze mischien eerder door hebben dat er een fout is als ze dat nog niet hadden.
Volledig mee eens! 'je moet geen slapende honden wakker maken' al denk ik dat ze met verlengingen minder sterk staan aangezien de verlenging gelijk ingaat.

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 02:53
quote:
Dewaterweg schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:08:
[...]

Volledig mee eens! 'je moet geen slapende honden wakker maken' al denk ik dat ze met verlengingen minder sterk staan aangezien de verlenging gelijk ingaat.
Jup en geeft ons ook een kans als deze worden geleverd dat wij ze ook gaan krijgen, aangezien ze niet selectief mogen gaan leveren.

• Mr.Joker
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 02:39
Ik krijg een mail dat de bestelling geannuleerd is.

Vervolgens krijg ik een paar uur later een mail dat het toestel niet op voorraad is en er nog wordt gebeld voor een afspraak zodra het toestel binnen is. :9

• Dewaterweg
quote:
Cyclonic schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:10:
[...]

Jup en geeft ons ook een kans als deze worden geleverd dat wij ze ook gaan krijgen, aangezien ze niet selectief mogen gaan leveren.
Uiteraard! Ik zal indien ik hem geleverd krijg de afleverbon hierzo delen!

• Cyclonic
quote:
Dewaterweg schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:11:
[...]

Uiteraard! Ik zal indien ik hem geleverd krijg de afleverbon hierzo delen!
Super _/-\o_ Dat maakt het voor ons een stuk makkelijker :+

• CounterDesk
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 10:23
Ik heb inmiddels ook de vertraagde levering mail gekregen. Wel na de annuleringsmail van 17:27. Ook een reactie gestuurd op die annulerings mail dus we gaan het zien binnen 2 werkdagen.

Overigens plaats Vodafone zonder mijn toestemming tracking cookies op mijn computer! Foei!

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 01:07
quote:

Vodafone Webcare
@vodafoneNL

How how how, dat is wel vuil spel. Doen alsof dat hun Twitteraccount niet is. Hopelijk trekken ze die lijn niet door, want dan wordt dit echt een werk van hele lange adem.

EDIT: heb trouwens een vijftal screenshots getrokken van het account.

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23:32
Ook gemaild met de bijlagen.

• Deick
quote:
Nikolas schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:26:
[...]

How how how, dat is wel vuil spel. Doen alsof dat hun Twitteraccount niet is. Hopelijk trekken ze die lijn niet door, want dan wordt dit echt een werk van hele lange adem.

EDIT: heb trouwens een vijftal screenshots getrokken van het account.
Op vodafone.nl staat rechts onderaan gewoon dat het hun account is:P

• Slarno
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 31-07 21:01
quote:

Vodafone Webcare
@vodafoneNL

http://i47.tinypic.com/2midza.jpg

Via de link van de tweet ga je naar de website van Vodafone. Onderaan die pagina staat dit:
http://i49.tinypic.com/wkhd81.jpg

De klantenservice liegt dus gewoon. Lekker achterbaks van ze.

Slarno wijzigde deze reactie 21-01-2013 21:25 (7%)

• Dav1d
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
SpX schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:39:
[...]

[afbeelding] Dit is een zeer duidelijk beschreven bevestiging van de prijs en is later verwijderd.
Dat screenshot is fake, 99% zeker

Want:
  • Wel heel toevallig dat alle tweets van van Vodafone eindigen met met ^XX (afkorting van de medewerker) en nou net díe tweet niet.
  • Daarop is te zien dat twee mensen het bericht zouden hebben geretweet: nergens te vinden.
Triest hoor.

• ctrlaltdelbe
quote:
Slarno schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:22:
[...]

[afbeelding]

Via de link van de tweet ga je naar de website van Vodafone. Onderaan die pagina staat dit:
[afbeelding]

De klantenservice liegt dus gewoon. Lekker achterbaks van ze.
Ik ben TechVicious trouwens :) Graag gedaan :P
quote:
Dav1d schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:29:
[...]

Want:
  • Wel heel toevallig dat alle tweets van van Vodafone eindigen met met ^XX (afkorting van de medewerker) en nou net díe tweet niet.
  • Daarop is te zien dat twee mensen het bericht zouden hebben geretweet: nergens te vinden.
Triest hoor.
Ai, dat zou wel heel triest zijn :( Gelukkig is er nog die andere, die zag er wel echt uit.

ctrlaltdelbe wijzigde deze reactie 21-01-2013 21:33 (37%)

• boombes
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:06
quote:
[...]

Want:
Triest hoor.
Daar was ik ook erg bang voor eigenlijk toen ik alleen de tweet zag en niet meer.
Maar misschien was die wel echt dus heb ik hem maar meegestuurd. Is dit een soort van fraude in de bewijsvoering, of kan dat alleen tijdens een rechtzaak dat ze zich daarop beroepen? (ik weet dat ze van alles kunnen roepen natuurlijk maar hebben ze juridisch gezien nu ook het recht, dat is de vraag)

• Deick
quote:
[...]

Want:
Triest hoor.
Die was als grap bedoeld 8)7

• tonks
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
[...]

Want:
Triest hoor.
Maak daar maar 100% van hoor

• Deick
Hebben mensen die serieus mee gestuurd haha. Die was als grap tegen die eene kerel die gister zo de boel zat te verzieken. always left ofzo

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Nu online
Krijg mail dat bestelling geannuleerd is en vervolgens dat hij tijdelijk niet op voorraad is. Hmm vreemde zaak dit alles.

• Slarno
  • Laatst online: 31-07 21:01
quote:
Deick schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:35:
Hebben mensen die serieus mee gestuurd haha. Die was als grap tegen die eene kerel die gister zo de boel zat te verzieken. always left ofzo
Handig van je dat je daar nu pas mee komt in plaats van een paar uur terug toen iedereen die mail kreeg.

• SpX
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 06:19
quote:
Megamind schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:41:
[...]

Klopt ik had het ook gezien, nu staat er een tweet dat het tóch verkeerd was.
Toch is die tweet bevestigd door twee mensen. Heeft maar heel even erop gestaan.

• Deick
quote:
Slarno schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:36:
[...]

Handig van je dat je daar nu pas mee komt in plaats van een paar uur terug toen iedereen die mail kreeg.
Heb zelf die mail niet gekregen. verder dus ook niet gekeken of de mail die jullie stuurde wel klopte.
Anders had ik het uiteraard wel gemeld.

Maar zelf ook een beetje opletten.

• Wolly
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
Deick schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:35:
Wacht even, zijn er serieus mensen die deze hebben opgestuurd naar Vodafone :D Nu maar hopen dat ze daar hun koffie nog niet op hebben, wellicht geloven ze het zelf. :+

• ctrlaltdelbe
Wat is nu de beste actie voor de mensen die hem meegestuurd hebben? Afwachten of proactief gaan verontschuldigen?

• boombes
Ik heb gewoon dezelfde versie gestuurd en daar boven gezet (bij deze een gecorrigeerde versie)

niet erbij gezegd wat ik gecorrigeerd heb en wat er niet goed aan was dat mogen ze zelf uitzoeken

(een andere optie is: Bij deze de correcte versie.) dan weten ze meteen dat er maar 1 juiste is. maar zoals hier onder gezegd wordt hoop ik ook dat er een algemeen antwoord komt op al onze emails en dat we daarmee verder kunnen of gewoon geleverd krijgen }:O

boombes wijzigde deze reactie 21-01-2013 21:48 (40%)

• bos97
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 31-07 21:16
quote:
boombes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:41:
Ik heb gewoon dezelfde versie gestuurd en daar boven gezet (bij deze een gecorrigeerde versie)

niet erbij gezegd wat ik gecorrigeerd heb en wat er niet goed aan was dat mogen ze zelf uitzoeken
Heb jouw voorbeeld gevolgd, ik hoop nu maar dat ze inderdaad door de bomen het bos niet meer zien bij vodafone. ;)

9 oktober- 17 oktober @Kreta

• triesvan
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 23:20
Ook maar een nieuwe mail verstuurd, beetje jammer dat mensen dat niet eerder zeiden :/

als delivery naar een CC niet goed gaat, verzend de mail dan nog wel naar het primaire emailadres?

• bos97
quote:
triesvan schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:50:
als delivery naar een CC niet goed gaat, verzend de mail dan nog wel naar het primaire emailadres?
Dat moet wel in orde komen, denk ik zo! ;)

• HomePlayer
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 09:17
quote:
Was een redelijk succes,
Wie gaat er mee naar stap 2.0 ;-)

De gene die zich geroepen voelen om;
a feiten te verzamelen
b deelnemers te verzamelen
c moderater te zijn
d een beter formulier kunnen maken etc

Om een zaak te kunnen bouwen mocht daar animo voor zijn

zij kunnen het formulier gebruiken om zich aan te melden,
vul dan opnieuw het formulier in en vermeld je interesse/bijdrage in de laatste 2 velden.
(helaas zul je wel de meeste velden ff moeten invullen vereist nl)

Wie weet wat dit is Help

• Laank
  • Nu online
Ik heb net een mail ontvangen waarin mij verteld wordt dat de levering vertraagd wordt, dit terwijl ik 4 uur geleden een mail heb gekregen waarin de order geannuleerd werd.

• boombes
Achja ik krijg nu net een mail, and i shit you not: Verzoek Tot Hulp Geweigerd
mail: Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
niet is vastgelegd voor een bestaande account.

Jeej 2 - 0 voor vodafone!

http://www.vodafone.nl/zakelijk/klantenservice/ <-- ik heb nu via deze link en dan op email en daarna op de onderste mogelijkheid maar even dezelfde mail gestuurd.

Maar het is natuurlijk niet netjes als ze eenzijdig een koopcontract opzeggen en daarna niet eens de ruimte geven om te replyen op hun mail omdat je geen adres hebt aangezien je dat niet aan kan maken zonder nummer. Het verhaal wordt alleen maar mooier

boombes wijzigde deze reactie 21-01-2013 22:07 (47%)

• bos97
quote:
boombes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:59:
Achja ik krijg nu net een mail, and i shit you not: Verzoek Tot Hulp Geweigerd
mail: Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
niet is vastgelegd voor een bestaande account.

Jeej 2 - 0 voor vodafone!
Ik nu precies hetzelfde, wat is nu de handigste stap om te ondernemen, vraag ik me zo af, want nu maken ze zich er toch wel heel gemakkelijk vanaf. Voor een account heb je een vodafonenr nodig, wat je nog moet krijgen, als ze reageren! :o

• Hironshy
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:43

Hironshy

Orooo!!!

http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Klik op stuur email. Onderaan zie je een groen knopje met "Ga verder". Daar kan je een formulier invullen. Attachment erbij doen is niet mogelijk maar het is de enige manier om normaal een mail te sturen naar Vodafone:/

• Crahsystor
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 31-07 14:45
quote:
boombes schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:59:
...Uw verzoek om hulp kan niet worden geaccepteerd omdat uw e-mailadres
niet is vastgelegd voor een bestaande account...
Heb je ook een mail gehad over 'Ondersteuning - Account maken' met 'Er is automatisch een account voor u gemaakt maar u kunt zich pas aanmelden zodra uw wachtwoord is ingesteld.'? Zo ja dan moet je misschien dat mailadres gebruiken. Deed je dat al, dan doen ze mogelijke express moeilijk.

Overigens is mijn bestelstatus nog ongewijzigd sinds de 18e. Wel heb ik de annuleringsmail gehad. Ik vermoed daarom dat ze de de bestellingen voorlopig op vertraagd laten staan. Inventariseren wie er bezwaar maakt en de rest daarna annuleren.

edit:
quote:
Heb helaas die mail nooit gekregen. Dus ik kan ook geen account maken :)
Dus ook een faal van hun kant
Ik heb hem wel gehad, maar kom ook niet verder dan een gebruikersnaam en wachtwoord kiezen hoor. Je moet blijkbaar inloggen met je 06 en wachtwoord. Uiteraard heb ik nog geen VF 06...

Crahsystor wijzigde deze reactie 21-01-2013 22:13 (16%)

Addicted to silent computing

• boombes
quote:
Crahsystor schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:09:
[...]

Heb je ook een mail gehad over 'Ondersteuning - Account maken' met 'Er is automatisch een account voor u gemaakt maar u kunt zich pas aanmelden zodra uw wachtwoord is ingesteld.'? Zo ja dan moet je misschien dat mailadres gebruiken. Deed je dat al, dan doen ze mogelijke express moeilijk.

Overigens is mijn bestelstatus nog ongewijzigd sinds de 18e. Wel heb ik de annuleringsmail gehad. Ik vermoed daarom dat ze de de bestellingen voorlopig op vertraagd laten staan. Inventariseren wie er bezwaar maakt en de rest daarna annuleren.
Heb helaas die mail nooit gekregen. Dus ik kan ook geen account maken :)
Dus ook een faal van hun kant

• Algurgazan
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 01:03

Algurgazan

Ome Bob

Nog even voor de mensen die graag een echt vodafonetwitterbericht als bewijs willen sturen:

https://twitter.com/vodafoneNL/status/292665153638518785

https://dl.dropbox.com/u/12585681/Naamloos2.jpg

Helaas is dat testaccount inmiddels verwijderd, dus de originele conversatie bestaat niet meer, maar het antwoord van vodafone nog wel.. Dit stond allemaal al eerder in dit topic overigens..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• BounceMeister
Jammer dat die fake er bij zat. Ik zal ook een gecorrigeerde versie sturen.
Hopen dat dat geen problemen geeft.

• SpX
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 06:19
Helaas is het bericht in dit topic van de persoon die de foto van de tweet had geplaatst verwijderd door een van de moderatoren. Echter hebben twee andere mensen de tweet ook zien staan.. Fake hoeft hij dus niet per se te zijn, wellicht is de tweet verwijderd.

SpX wijzigde deze reactie 21-01-2013 22:28 (4%)

• BounceMeister
De tweet van test123... was toch wel goed?

• Traguardo
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 09:23
Ik heb 1 bericht gestuurd met daarin geen enkele bijlage. Ik ben benieuwd naar het antwoord van VF. Dat heb ik juist gedaan om in een vervolgstap de twitterberichten te kunnen overdragen en daarmee de druk op de ketel te kunnen verhogen. Op een gegeven moment wordt de groep aanhouders kleiner, op dat moment zullen ze het er ook wel mee gehad hebben ;)

• Freakster86
Ik heb zelf niks mee gestuurd. Eerst eens zien hoe ze reageren. Gooien met bewijzen kan later nog. Ze weten zelf ook donders goed dat wanneer je verwijst naar twitter en telefoon zij dat na kunnen gaan.

Tot woensdag :) reactie zal wel niet snel komen

• baio
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 31-07 21:47
Oke ik heb ook een mailtje terug gestuurd op het annuleringsmailtje. Dit heb ik gedaan op deze pagina.

Ik heb ze proberen te wijzen op het feit dat ze al een bevestiging hebben gestuurd. Volgens mijn mening is daarmee de koopovereenkomst niet zomaar te ontbinden door middel van een disclaimer. Enige waarmee ze eventueel wel kunnen ontbinden is als ze hard kunnen maken dat de prijs onredelijk laag is en dat de koper dit redelijkerwijs zelf in had kunnen zien. Dit is naar mijn mening ook niet het geval omdat er door telecomaanbieders veelvuldig geadverteerd wordt met stuntaanbiedingen van nieuwe telefoons voor 0 euro. Tevens kunnen de eigen medewerkers niet eens vaststellen of de prijs klopte of niet. Dit lieten ze blijken door eerst informatie naar buiten te brengen dat de prijzen op de website klopte om daarna hierop terug te komen. Als zij het zelf al niet kunnen, hoe moet ik het kunnen?

Ook twijfelde ik eigenlijk een beetje of ik de annuleringsmail wel serieus moest nemen. In de mail wordt nergens verwezen naar mijn bestelling, maar alleen naar een product. Die kwamen toevallig dan wel overeen maar voor de rest was er geen verband tussen mail en bestelling te vinden.

• Visser1
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 26-07 22:34
Juist....

Net mijn mailtje met een bezwaar verstuurd en ik krijg ineens de mail dat er geen voorraad is en dat ik gebeld wordt voor een afspraak?

Volgens mij maakt Vodafone gebruik van het piepsysteem: piepen ze, dan reageren we, anders negeren/annuleren wij.

Ben benieuwd of VF bij deze reeks meeleest?

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:26

ciris

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Ik denk meer dat het weer een automatisch systeem is. Gisteren besteld en ze zouden binnen 24uur leveren. Staat ook op de overeenkomst. Lukt niet om te leveren binnen 24uur en de bestelling staat nog in het systeem? Automatisch een mailtje de deur uit.

http://31gaming.nl

• BounceMeister
Ik krijg net 10 bevestigingen van de "vodafone thuis" klantenservice, met 10 verschillende referentienummers. Dat gaat niet helemaal goed...

• Gerubu
  • Registratie: februari 2011
  • Nu online
Ik heb er ook ongeveer 10 gekregen van de klantenservice
Gaat zeker wat mis daar zo

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 08:15
Dit topic gaat veels te hard, ik heb zelf vanavond ook een mail van annulering gehad. Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat er nu gemaild moet worden waar deze mails heen moeten en welke bijlages erbij moeten.. miss een idee voor de topic start? kan iemand mij het aub duidelijk maken?

If you're going trough hell, keep going.

• Snoop
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
quote:
BounceMeister schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:01:
Ik krijg net 10 bevestigingen van de "vodafone thuis" klantenservice, met 10 verschillende referentienummers. Dat gaat niet helemaal goed...
Verdorie ik heb er slechts 9 gekregen. Dat is meten met twee maten! 8)7

• Freakster86
quote:
Denzis schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:13:
Dit topic gaat veels te hard, ik heb zelf vanavond ook een mail van annulering gehad. Maar het is mij niet helemaal duidelijk wat er nu gemaild moet worden waar deze mails heen moeten en welke bijlages erbij moeten.. miss een idee voor de topic start? kan iemand mij het aub duidelijk maken?
Ik heb het een en ander in de TS verwerkt. Mochten er nog vragen, verzoeken, onduidelijkheden zijn dan hoor ik het wel :)

Freakster86 in "Nokia Lumia 820 Vodafone"

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 08:15
quote:
Freakster86 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 23:32:
[...]

Ik heb het een en ander in de TS verwerkt. Mochten er nog vragen, verzoeken, onduidelijkheden zijn dan hoor ik het wel :)

Freakster86 in "Nokia Lumia 820 Vodafone"
Bedankt Freakster,

Nu heel simpel.. lekker afwachten mensen.. geen onnodig gespam meer. _/-\o_

If you're going trough hell, keep going.

• Brazos
Ik kreeg net een mail, nadat ik gister werkelijk helemaal niks kreeg geen ontvangstbevestiging en niks, echt slordig.

In het onderwerp stond een "incident nummer" met wederom een automatisch gegenereerd berichtje

" Ontvangstbevestiging
Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw e-mail. U ontvangt binnen 2 werkdagen bericht van ons. Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice"

• Enes_81
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 29-07 17:00

Enes_81

Je weet niks!

Hé, aangezien zowat iedereen hier na de annulerlingsmail een mail heeft ontvangen dat er momenteel geen voorraad is, zou je natuurlijk kunnen testen of dat wel echt het geval is door nu hetzelfde abo te kiezen mét bijbetaling.

Wie of wie neemt er de tijd en moeite voor om dat te doen?

• Wolly
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
Enes_81 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:22:
Hé, aangezien zowat iedereen hier na de annulerlingsmail een mail heeft ontvangen dat er momenteel geen voorraad is, zou je natuurlijk kunnen testen of dat wel echt het geval is door nu hetzelfde abo te kiezen mét bijbetaling.

Wie of wie neemt er de tijd en moeite voor om dat te doen?
Iedereen heeft een annuleringsmail gekregen op basis van een fout op de website, de bestellingen zijn niet geannuleerd omdat de voorraad niet toereikend is.

• Enes_81
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 29-07 17:00

Enes_81

Je weet niks!

quote:
Wolly schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:34:
[...]

Iedereen heeft een annuleringsmail gekregen op basis van een fout op de website, de bestellingen zijn niet geannuleerd omdat de voorraad niet toereikend is.
Misschien was mijn bericht niet helemaal duidelijk, maar ná de de annuleringsmail hebben meerdere mensen waaronder ik, nog een mail ontvangen van Vodafone.
quote:
Beste Dhr E xxxxxx,

Je hebt op 20-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-20130120-190859865-xx.

Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

• Cyclonic
quote:
Enes_81 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:43:
[...]

Misschien was mijn bericht niet helemaal duidelijk, maar ná de de annuleringsmail hebben meerdere mensen waaronder ik, nog een mail ontvangen van Vodafone.

[...]
Die heb ik gisteravond ook nog gekregen ja, denk dat bij vodafone alles op automatisch staat, en nu gewoon standaard na 24 uur een vertragingsmail heeft gekregen.

• flipje1
  • Registratie: november 2012
  • Nu online
Heeft iemand al contact gehad met kippengaas, want volgens mij heeft hij vrijdag zijn Lumia 820 gekregen. Heb hem gister een pb gestuurd maar nog geen antwoord!!

• flipje1
  • Nu online
quote:
flipje1 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:09:
Heeft iemand al contact gehad met kippengaas, want volgens mij heeft hij vrijdag zijn Lumia 820 gekregen. Heb hem gister een pb gestuurd maar nog geen antwoord!!
Vrijdag 18 januari 2013 17:12

kippengaas

Nou, de vriendelijke meneer van Dynalogic is net langs geweest..... met een Lumia 820 (en een sim kaartje van 65 min/sms)! Jeuj!

flipje1 wijzigde deze reactie 22-01-2013 09:31 (27%)

• joblamie
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
Kijk, dat zijn de goede berichten. Nu moeten ze aan iedereen uitleveren lijkt me.

• Vonkie
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23-07 09:01
Eerst maar eens zien of het geen Troll was.
Tot die tijd geen poot om op te staan.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

Catch22

De ene is je moeder

dat was allang bekend, het verzoek aan hem was een kopie van een geanonimiseerd ontvangstbewijs, als bewijs voor VF

En de ander is je zus
Xbox360, iPhone 5, Pana P42S20, Epson TW450, iPad 1, BMW e34 520i '95, Pipo S1Pro, CX919, Asus T100, eVic, iTaste VV, Protank 2
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• Kannibaal!?
  • Laatst online: 05-01 23:31
Zojuist dit gespot op Twitter:

https://twitter.com/PietjePuk0123/status/293503566876925953

Ik als verlenger lijk dus ook achter het net te gaan vissen.

• Deick
Nou pietje puk bedankt :|

• FiXeR.nl
  • Laatst online: 00:41
quote:
Kannibaal!? schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:51:
Zojuist dit gespot op Twitter:

https://twitter.com/PietjePuk0123/status/293503566876925953

Ik als verlenger lijk dus ook achter het net te gaan vissen.
:F Zoiets kan toch nooit rechtsgeldig zijn. Er is zelfs al geleverd.

• Lonestander
  • Laatst online: 31-07 14:57
Is dat niet gewoon contract breuk? De verlening van pietjepuk was al ingegaan, en nu wordt die opeens terug gedraaid?

PSN: Nickman, Steam: Lonestander / Lone

• FiXeR.nl
  • Laatst online: 00:41
quote:
Lonestander schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:00:
Is dat niet gewoon contract breuk? De verlening van pietjepuk was al ingegaan, en nu wordt die opeens terug gedraaid?
Ik heb geen verstand van wetten. Maar is het niet zo dat je de telefoon koopt en het abonnement afsluit. Als 2 losse dingen. Dus mochten ze het abonnement willen terug draaien, dan mag dat (want dat is een dienst van ze, dat kunnen ze weigeren). Maar de telefoon is van jou want die heb je voor 0 euro gekocht van Vodafone en is niet meer hun eigendom dus maken ze daar geen aanspraak meer op.

• CounterDesk
quote:
FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:03:
[...]

Ik heb geen verstand van wetten. Maar is het niet zo dat je de telefoon koopt en het abonnement afsluit. Als 2 losse dingen. Dus mochten ze het abonnement willen terug draaien, dan mag dat (want dat is een dienst van ze, dat kunnen ze weigeren). Maar de telefoon is van jou want die heb je voor 0 euro gekocht van Vodafone en is niet meer hun eigendom dus maken ze daar geen aanspraak meer op.
Als je elke dienst overeenkomst (met een contract) zomaar eenzijdig terug kon draaien als dienstverlener dan was de wereld een donkere plaats...

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

• Lonestander
  • Laatst online: 31-07 14:57
quote:
FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:03:
[...]

Maar de dienst is toch ook afgesloten op contract basis. Het contract wordt nu door vodafone nietig verklaard. Zonder dat er overeenstemming is. Dus contractbreuk?

PSN: Nickman, Steam: Lonestander / Lone

• migros
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 09:35
Modbreak:
Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, reageer dan niet.

Orion84 wijzigde deze reactie 22-01-2013 10:41 (81%)

Leuk man gatheren

• Dewaterweg
En we hebben echt bewijs dankzij Kippengaas
quote:

Dewaterweg wijzigde deze reactie 22-01-2013 11:29 (8%)

• Brazos
quote:
Dewaterweg schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:28:
En we hebben echt bewijs dankzij Kippengaas

[...]
404, not found, krijg ik.

• Dewaterweg
quote:
Brazos schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:29:
[...]

404, not found, krijg ik.
Aangepast :9

• Brazos
quote:
*Nu wel

Brazos wijzigde deze reactie 22-01-2013 11:31 (8%)

• Laank
  • Nu online
quote:
Hier wel hoor!

• ReinTheMan
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:16
De links werken nu! Fantastisch!

• flipje1
  • Nu online
Yes eindelijk

• CounterDesk
EDIT: miraculeus werkt het nu wel... :X

CounterDesk wijzigde deze reactie 22-01-2013 11:35 (85%)

• Brazos
En nu wachten op reactie van Vodafone. We hebben nu weer iets achter de hand om de druk op te voeren.
Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Populair: Tablets Smartphones Beheer en beveiliging Laptops Google Apple Sony Games Consoles Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013