Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19:12

NMe

Admin Devschuur®
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:14:
Het is over en uit en je kan juridisch er niets aan doen!!
Oh? Dus als een bedrijf meermaals bevestigt dat het geen fout is terwijl er gezien aanbiedingen uit het verleden niet eens zo'n gekke prijs gevraagd wordt, dan is er juridisch alsnog niks aan te doen tegenwoordig? Wie zegt dat dan? Vodafone zelf? ;)

Dit zou best nog eens grappig kunnen worden als dit aangevochten wordt, al dan niet via de Reclame Code Commissie.
quote:
tonks schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:18:
[...]

Er gebeuren soms gekke dingen maar je kunt niet verwachten van Vodafone dat ze met verlies toestellen gaan opsturen
Wel dus, als je gecheckt hebt of de prijs klopt en daar bevestiging van krijgt.

NMe wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:20 (22%)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Slarno
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17:51
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:14:
Mijn broer heeft gebeld naar vodafone. Helaas worden alle orders geannuleerd. Dit heeft de hogere heren/damen bevestigd van vodafone. Het is jammer. Het is over en uit en je kan juridisch er niets aan doen!! Volgende keer hopen dat het wel lukt.

@ Alwaysleft
Je hebt gewoon gelijk. Mijn vermoeden was al vanaf begin af aan dat de boel geannuleerd zou worden
Dat beweerd de Vodafone medewerker zeker? :D

Mijne wordt vandaag verstuurd als het goed is, ik ben benieuwd :)

• pinokkia
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
quote:
NotSoSteady schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:17:
[...]

Dat deze acties niet doorgaan is meestal te wijten aan die aandachtsgeile gebruikers hier die er direct een heel topic van moeten maken, hoezo je eigen glazen ingooien. ;w
Juist precies. Je slaat de spijker op zijn kop. En nu gaan ze klagen en juridische maatregel. Als men duidelijk de voorwaarden en disclaimer leest. Heeft men geen poot om op te staan :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18:22
quote:
[...]

Dat deze acties niet doorgaan is meestal te wijten aan die aandachtsgeile gebruikers hier die er direct een heel topic van moeten maken, hoezo je eigen glazen ingooien. ;w
Eigen topic aanmaken doen we om andere topics niet te ''bevuilen''

OT: Als het daadwerkelijk geannuleerd wordt mogen ze wel eens opschieten want het is inmiddels bijna half 1.. zou toch denken dat er wat gang in moet gaan komen inmiddels.

Heel veel succes met de gene die verlengd hebben.. dat gaat nog handig worden..

If you're going trough hell, keep going.

• NMe

NMe

Admin Devschuur®
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:19:
[...]

Juist precies. Je slaat de spijker op zijn kop. En nu gaan ze klagen en juridische maatregel. Als men duidelijk de voorwaarden en disclaimer leest. Heeft men geen poot om op te staan :)
Die disclaimer gaat niet op wanneer je al gecheckt hebt of het een "druk- of zetfout" is en daarop te horen hebt gekregen van een medewerker dat het gewoon klopt.

• pinokkia
  • Nu online
quote:
NMe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:19:
[...]

Oh? Dus als een bedrijf meermaals bevestigt dat het geen fout is terwijl er gezien aanbiedingen uit het verleden niet eens zo'n gekke prijs gevraagd wordt, dan is er juridisch alsnog niks aan te doen tegenwoordig? Wie zegt dat dan? Vodafone zelf? ;)

Dit zou best nog eens grappig kunnen worden als dit aangevochten wordt, al dan niet via de Reclame Code Commissie.
Mocht je telefonisch hebben besteld en de vodafone medewerker heeft het bevestigd. Dan heb je nog geen poot om op te staan, want alle opgenomen opnamen worden gelijk verwijderd door vodafone.

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
NMe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:21:
Die disclaimer gaat niet op wanneer je al gecheckt hebt of het een "druk- of zetfout" is en daarop te horen hebt gekregen van een medewerker dat het gewoon klopt.
De meeste mensen hebben besteld zonder dat zij wisten of het klopte ;) Dat is iets heel
anders dan bij bijvoorbeeld Dell die de 2x 512GB SSD bevestigde waarna er pas 'n run op kwam :)

CLB wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:22 (43%)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Snoop
  • Niet online
Tja. al die aandacht is inderdaad een beetje dom . Als je weet dat deze 'actie' al een paar dagen bestond en jij er direct gebruik van hebt gemaakt dan zou ik ook balen als er na een aantal dagen opeens een heel topic aan gewijd wordt en hierdoor wellicht de eigen glazen worden ingegooid. Desalniettemin vind ik dat ze de orders uit moeten leveren. Iemand anders heeft hem namelijk gewoon ontvangen dus ze moeten wel leveren. Of dat nu met of zonder vertraging is maakt niet uit.

• pinokkia
  • Nu online
quote:
NMe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:21:
[...]

Lees eens goed op de website.

Citaat onderaan de website
Copyright © 2013 Alle rechten voorbehouden

Disclaimer
Uitsluiting aansprakelijkheid
Hoewel de informatie op deze website,
mobiele site of in deze App met uiterste
zorg is samengesteld en Vodafone
Libertel B.V. deze informatie steeds zo
actueel, volledig en nauwkeurig mogelijk
tracht te houden, kunnen hieraan geen
rechten worden ontleend. Tarieven en
voorwaarden kunnen aan verandering
onderhevig zijn. Vodafone Libertel B.V.
aanvaardt geen aansprakelijkheid voor
mogelijke fouten en tekortkomingen in
deze website, mobiele site of App.
Wijzigingen en correcties zijn voorbehouden.
Auteursrechten en intellectuele
eigendomsrechten
Alle auteursrechten en andere intellectuele
eigendomsrechten met betrekking tot de
inhoud en de vormgeving van deze website,
mobiele site of App komen toe aan
Vodafone Libertel B.V. of aan haar
licentiegevers en worden uitdrukkelijk
voorbehouden.
Informatie van derden
Vodafone Libertel B.V. is niet
verantwoordelijk voor de inhoud en/of
juistheid van de op deze website, mobiele
site of in deze App door derden geplaatste
teksten, afbeeldingen of hyperlinks.

pinokkia wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:24 (58%)

• Laank
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18:46
quote:
tonks schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:18:
[...]

Er gebeuren soms gekke dingen maar je kunt niet verwachten van Vodafone dat ze met verlies toestellen gaan opsturen
*kuch* HP ProBook 6465B bij Bol.com *kuch* :+

• NMe

NMe

Admin Devschuur®
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:23:
[...]

:D _O-

"Alle rechten voorbehouden" slaat op dat copyright en zegt niks over zet- en drukfouten. Als dát je disclaimer is heeft Vodafone juist geen poot om op te staan.

edit:
Na je edit nog steeds niet, want er zijn dus mensen die een feitencheck hebben gedaan op de info van de site én daarbij bevestiging gehad hebben dat het dus wél klopt. Dan gaat die hele disclaimer niet meer op en zijn er bij Vodafone gewoon blunders gemaakt. Man up and pay up zou ik zeggen.

NMe wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:26 (26%)

• Dewaterweg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13:41
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:21:
[...]

Mocht je telefonisch hebben besteld en de vodafone medewerker heeft het bevestigd. Dan heb je nog geen poot om op te staan, want alle opgenomen opnamen worden gelijk verwijderd door vodafone.
Dan heb je alle poten om op te staan. VF heeft dan namelijk een probleem! Je moet als consument er dan wel achteraan gaan maar het loont om de voicelog op te vragen.

En wat de verlengingen betreft ben ik benieuwd hoe ze dat gaan terugdraaien immers gaan de verlengingen meteen in. In mijn geval is mijn bundel meteen verlaagd en zijn mijn overige tegoeden ook weg.

Normaal gesproken ben ik wel van laat maar. Nu wil ik er best wat moeite voor doen daar mijn contract ook daadwerkelijk ingegaan is. Dit betekend dat VF is begonnen met het uitvoeren van hun aanbod namelijk de abonnement omzetting.

• pinokkia
  • Nu online
quote:
NMe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:25:
[...]

:D _O-

"Alle rechten voorbehouden" slaat op dat copyright en zegt niks over zet- en drukfouten. Als dát je disclaimer is heeft Vodafone juist geen poot om op te staan.
Lees ook effe de bijgevoegde disclaimer aub.

• CounterDesk
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 06-08 12:27
Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat Vodafone het nu juridisch eerst helemaal aan het uitzoeken is en dan pas over gaat tot annulering. Mochten mensen dan met wat slimme opmerkingen komen, dan kunnen ze snel reageren. Dat het allemaal wat langer duurt zou kunnen komen doordat die bestaande levering en de reacties op Twitter het net allemaal wat ingewikkelder maken. Blijven afwachten dus...

En ikzelf als bestelller: fingers crossed >:)

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

• NMe

NMe

Admin Devschuur®
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:26:
[...]

Lees ook effe de bijgevoegde disclaimer aub.
Ja, die stond er toen dus nog niet....en is dus sowieso niet relevant.

NMe wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:27 (7%)

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:37
quote:
[...]

Dat een tweaker deze actie onder de aandacht heeft gebracht kun je op twee manieren opvatten.
1. Shit, waarom? Had je mond gehouden. Dan had de rest meer kans op leveren.
2. Tweakers helpen elkaar. Jij bent ook blij als een andere tweaker jou wijst op een goede aanbieding.

Dat ze gaan annuleren moet ik eerst nog eens zien. Op zich is dit een best leuke casus :)
  • De aanbieding stond er bijna een week op.
  • Al op dag 1 is nagevraagd of deze aanbieding klopte.
  • Dit is bevestigd. Via tweets en volgens mij ook via de telefoon (iemand opname?).
  • Pas na 5 of 6 dagen komen ze er op terug en zeggen ze; foutje, bedankt!
Al met al hebben ze bij Vodafone meer dan genoeg tijd gehad om deze zogenaamde fout te corrigeren. Dat is niet gebeurd. Ze lezen waarschijnlijk mee hier, dus als iedereen gaat zeggen: "tja, foutje, volgende keer beter" dan kiezen zij natuurlijk het hazenpad.

Ik heb er zin in :D :+

• CLB
  • Niet online
quote:
NMe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:25:
edit:
Na je edit nog steeds niet, want er zijn dus mensen die een feitencheck hebben gedaan op de info van de site én daarbij bevestiging gehad hebben dat het dus wél klopt. Dan gaat die hele disclaimer niet meer op en zijn er bij Vodafone gewoon blunders gemaakt. Man up and pay up zou ik zeggen.
Uhm nee... Er werd gezegd dat het 'zover ik kon zien klopt het' er is nooit 'ja het klopt' gezegd ;)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Willaaam
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:43
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:23:
[...]

Je posts komen wat dommig over, alsof je gewoon niet wilt luisteren naar argumenten. Hierbij dan een korte uitleg. Onredelijk bezwarende voorwaarden worden door de rechter verworpen in nederland.

Er is een grote kans dat deze actie doorgang vindt op jurididische basis, wegens de volgende feiten:
- Meerdere dagen publieke uiting van de actie
- Prijs die laag maar niet geheel ongeloofwaardig is (het is vaker gebeurd, zie lumia 800)
- Meermaals bevestigd door medewerkers
- Is na bevestiging van de actie ook meerdere dagen niet aangepast
- Uitlevering is al gestart waarmee de actie bevestigd is door het actief handelen. (wilsverklaring tot leveren)

• pinokkia
  • Nu online
quote:
Willaaam schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:27:
[...]

Je posts komen wat dommig over, alsof je gewoon niet wilt luisteren naar argumenten. Hierbij dan een korte uitleg. Onredelijk bezwarende voorwaarden worden door de rechter verworpen in nederland.

Er is een grote kans dat deze actie doorgang vindt op jurididische basis, wegens de volgende feiten:
- Meerdere dagen publieke uiting van de actie
- Prijs die laag maar niet geheel ongeloofwaardig is (het is vaker gebeurd, zie lumia 800)
- Meermaals bevestigd door medewerkers
- Is na bevestiging van de actie ook meerdere dagen niet aangepast
- Uitlevering is al gestart waarmee de actie bevestigd is door het actief handelen. (wilsverklaring tot leveren)
Wie heeft er dan daadwerkelijk geleverd gekregen? Bewijzen? Ik kan ook wel zeggen: Ik heb de lumia 820 gekregen. :)

• Dewaterweg
quote:
CLB schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:27:
[...]

Uhm nee... Er werd gezegd dat het 'zover ik kon zien klopt het' er is nooit 'ja het klopt' gezegd ;)
Dat zou dus betekenen dat je geen informatie aan medewerkers kan vragen aangezien die dus niet beschikken over alle informatie. Vind ik zelf niet een heel scherp argument

• CLB
  • Niet online
In mijn opinie niet, bij Dell kreeg ik een volmondig ja, hier lees / zie ik enige twijfel... But that's me!

Desalniettemin ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren, succes aan allen! Een Nokia 820 trekt me toch niet zo, de mensen die denken 'heej met ¤200,00 winst verkopen' zullen ook wel op de blaren zitten als er tientallen uitgeleverd gaan worden en er overschot komt en de mensen die het 'n mooi toestel vinden: lucky you! d:)b

• NMe

NMe

Admin Devschuur®
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:29:
[...]

Wie heeft er dan daadwerkelijk geleverd gekregen? Bewijzen? Ik kan ook wel zeggen: Ik heb de lumia 820 gekregen. :)
Uhuh, en al die andere argumenten vergeet je even?

• Dewaterweg
quote:
CLB schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:34:
In mijn opinie niet, bij Dell kreeg ik een volmondig ja, hier lees / zie ik enige twijfel... But that's me!

Desalniettemin ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren, succes aan allen! Een Nokia 820 trekt me toch niet zo, de mensen die denken 'heej met ¤200,00 winst verkopen' zullen ook wel op de blaren zitten als er tientallen uitgeleverd gaan worden en er overschot komt en de mensen die het 'n mooi toestel vinden: lucky you! d:)b
Wat heb je toen gedaan? Heb je dit overgedragen aan een jurist?

• Willaaam
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14:43
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:29:
[...]

Er werd hier in het topic melding over gemaakt eerder. Vooralsnog ga ik ervan uit dat men hier niet liegt. Ik ben zelf geen besteller dus het doet mij niet veel, maar het lijkt erop alsof je op morele gronden uitlevering niet redelijk vindt en dit standpunt passievol aan het verdedigen bent zonder steekhoudende (juridische) argumenten.

De voorwaarden zijn onredelijk bezwarend, dat is iets dat zo goed als vast staat in deze. Vodafone heeft een inspanningsverplichting m.b.t. het onderhouden van hun winkel en als jij zes dagen adverteert met een aanbieding dan kun je je niet achteraf beroepen op de algemene voorwaarden in de zin van dit was een foutje.

• danielkraak
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19:46
quote:
Dewaterweg schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:36:
[...]

Wat heb je toen gedaan? Heb je dit overgedragen aan een jurist?
Arnoud Engelfriet ging zich ermee bemoeien, en het stond op de Tweakers frontpage. Uiteindelijk heeft Dell maar geleverd.

• SpX
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 19:40
quote:
CLB schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:34:

*knip* die screenshot was fake
Dit is een zeer duidelijk beschreven bevestiging van de prijs en is later verwijderd.

Orion84 wijzigde deze reactie 21-01-2013 22:53 (5%)

• CLB
  • Niet online
Ja en die bevestiging had jij al gezien VOORDAT je bestelde? Uhm nee, net zoals 95% vd andere mensen.
De bestellingen vlogen om onze oren en in de loop van de avond zag ik pas screenshots verschijnen.
Dus ga dan niet lopen leuren dat het al bevestigd was voordat je bestelde, want dat is de reinste onzin :)

Voor de rest zeg ik: succes!

CLB wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:41 (4%)

• NMe

NMe

Admin Devschuur®
quote:
CLB schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:40:
Ja en die bevestiging had jij al gezien VOORDAT je bestelde? Uhm nee, net zoals 95% vd andere mensen.
De bestellingen vlogen om onze oren en in de loop van de avond zag ik pas screenshots verschijnen.
Dus ga dan niet lopen leuren dat het al bevestigd was voordat je bestelde, want dat is de reinste onzin :)
Maakt niet uit of je dat nu wel of niet gezien heeft. Vodafone hééft bevestigd, de prijs was gezien hun andere acties niet onredelijk en de aanbieding stond er bijna een week. Normaal gesproken ben ik het wel met je eens als mensen weer eens op dit soort acties gaan lopen ranten maar in dit specifieke geval is Vodafone gewoon nalatig geweest en moeten ze gewoon leveren.

• SpX
quote:
CLB schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:40:
Wel dus, zie deze tweet. Hiermee ging ik ervanuit dat de actie gewoon correct was.

http://i45.tinypic.com/mju36b.jpg

• pinokkia
  • Nu online
Helaas in de echte heb je hele goede bewijzen nodig. Zelfs een telefonische opnemen die vodafone verwijderd vind ikzelfs schandalig. Maar ja wat doe je er aan? Helaas bar weinig, want je moet tegenwoordig met hele goede bewijzen komen en dat heeft men niet. Dus degene die het misschien wel geleverd krijgen is mooi. Anders leg je er toch bij neer. Mijn broer en ik gaan er niets tegen doen, want het heeft geen nut. :)

• SpX
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:42:
Helaas in de echte heb je hele goede bewijzen nodig. Zelfs een telefonische opnemen die vodafone verwijderd vind ikzelfs schandalig. Maar ja wat doe je er aan? Helaas bar weinig, want je moet tegenwoordig met hele goede bewijzen komen en dat heeft men niet. Dus degene die het misschien wel geleverd krijgen is mooi. Anders leg je er toch bij neer. Mijn broer en ik gaan er niets tegen doen, want het heeft geen nut. :)
Prima, andere mensen wel, dus laat die dan ook gewoon hun gemeende "recht" halen.

• CLB
  • Niet online
Ik zei ook 'in de meeste gevallen' :) Voor de rest heb ik geen zin om de eerste upload van een Tweet hier te checken, maar volgens mij werd er savonds pas een upload geplaatst van een bevestiging, but I can be wrong.

• Dewaterweg
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:42:
Nogmaals het opnemen van een voicelog is verplicht indien je telefonisch besteld. Indien VF niet de voicelog kan opleveren dan is VF zeer nalatig, aan jou om hier acties aan vast te plakken. Je moet verder willen gaan als de 1st line agents die zitten er om je af te wimpelen. Gewoon overdragen aan je rechtbijstand

• CounterDesk
@CLB: Doet het er toe wanneer er bevestigd is? Het gaat er toch om DAT er bevestigd is...?
@pinokka: Moet Vodafone niet met de bewijzen komen dat het onredelijk/fout was? Wij moeten toch niet de intentie van Vodafone gaan bewijzen?

EDIT: niet dat ik nou zo'n jurist ben met m'n9 voor contractrecht 8)7

CounterDesk wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:46 (14%)

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

• NLChris
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 15:36
Helaas is de pagina nu niet beschikbaar door een HTTP 500 error, maar hier is een andere screenshot van hetzelfde gesprek:

http://i48.tinypic.com/148fcpi.png

Stond meerdere dagen online, heb besteld na 1700 op 19 januari, dus na de bevestiging. Dus ik had geen reden om te twijfelen aan de prijs. Vorig jaar elders goedkoop een Lumia 800 gekocht, en dat was niet eens een fout.

• CLB
  • Niet online
quote:
CounterDesk schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:45:
@CLB: Doet het er toe wanneer er bevestigd is? Het gaat er toch om DAT er bevestigd is.
Wat mij betreft wel ja... Bij de Dell-case was er volmondig bevestigd, iedere Tweaker wist dat en daarna werden massaal bestellingen geplaatst. In dit geval zijn er tientallen bestellingen geplaatst met de twijfel of het klopte en daarna wordt er ergens 'n Tweet vandaan gehaald die het bevestigde. Waarna iedereen opeens gaat schreeuwen 'ja zie je nou wel bla'. Maar ik ben ook maar 'n n00b en ik vind het gewoon een iets andere setting.

CLB wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:51 (16%)

• SpX
quote:
CLB schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:48:
[...]

Wat mij betreft wel ja... Bij de Dell-case was er volmondig bevestigd, iedere Tweaker wist dat en daarna werden massaal bestellingen geplaatst. In dit geval zijn er tientallen bestellingen geplaatst met de twijfel of het klopte en daarna wordt er ergens 'n Tweet vandaan gehaald die het bevestigde. Waarna iedereen opeens gaat schreeuwen 'ja zie je nou wel bla'. Maar ik ben ook maar 'n n00b en ik vind het gewoon een iets andere setting.
Hoe kun jij nou weten of mensen alvorens te bestellen die tweet van 19 januari hebben gezien? Heel aannemelijk mag het dan wel niet zijn, maar wel mogelijk. Mensen hoeven dit ook niet per se op een forum te vermelden.

• CLB
  • Niet online
Ja en zo is alles mogelijk natuurlijk :) Ik vind het ietwat apart dat men besteld zonder te weten of het klopt en nadat er 'n Tweet bekend wordt gemaakt (uren na hun bestelling) men opeens het volste recht denkt te hebben, omdat het immers bevestigd is. Tijdens de bestelling wist het gros niks van die Tweet van de 19e :)

Dat is m'n punt en nu ben ik echt klaar, alle succes!

• Flabbergast
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18-08 12:03
Vodafone kan dit het beste oplossen door met Microsoft en Nokia een deal te maken en de toestellen gewoon uit te leveren. Volgens mij loopt dat Windows Phone nog helemaal niet zo goed, dus zie het als een mooie promotie om dit platform wat meer in het straatbeeld te brengen.

Sowieso verwacht ik dat deze toestellen binnen een jaar massaal gedumpt gaan worden wegens gebrek aan succes. Toen ik de aanbieding zag dacht ik dat het dumpen van Windows Phone al begonnen was ;-)

• BounceMeister
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:08
Als je iets bij vodafone bestelt ga je er toch vanuit dat het klopt? Vervolgens zorgen enkelen hier voor twijfel en komt er een bevestiging van vodafone dat de aanbieding klopt. Lijkt me een duidelijke zaak.

You were disconnected from EA Online (1)

• CounterDesk
quote:
Flabbergast schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:56:
Vodafone kan dit het beste oplossen door met Microsoft en Nokia een deal te maken en de toestellen gewoon uit te leveren. Volgens mij loopt dat Windows Phone nog helemaal niet zo goed, dus zie het als een mooie promotie om dit platform wat meer in het straatbeeld te brengen.
My thoughts exactly... :)
De gemiddelde tweaker hier is in principe ook nog een mooie plek om dat te doen dacht ik zo.

CounterDesk wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:59 (10%)

• HollovVpo1nt
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17-08 23:18

HollovVpo1nt

HD2 noob

Ik heb een aantal minuten geleden een mailtje gehad van Vodafone waarin zij aangeven dat de Lumia 820 niet voorradig is en ik gebeld wordt voor een leverafspraak zodra er weer voorraad is. Van annulering is (nog) geen sprake.

• SpX
Ik heb inmiddels een bericht gestuurd naar de persoon die beweert de Lumia 820 te hebben ontvangen met dezelfde abonnement voorwaarden. Hopelijk kan deze persoon ons verder helpen.

• NMe

NMe

Admin Devschuur®
quote:
BounceMeister schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:58:
Als je iets bij vodafone bestelt ga je er toch vanuit dat het klopt?
Ho, dat sowieso niet. Een winkel hoeft een tv van 1000 euro echt niet voor een tientje te verkopen omdat ze dat per ongeluk zo op de site zetten, zie ook hier. Je hebt dus wel degelijk een beetje een onderzoeksplicht, tenzij de prijs verder gewoon redelijk lijkt.

• tijmeng
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 19-08 22:49
Heb zelf verlengt op een abo wat ik precies een jaar geleden had afgesloten. was toen een Lumia 800 icm 1 jaar web sms 65 bij VF.... zelfde maandprijs, nu jaartje later de 820.....

P990

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:45

Catch22

De ene is je moeder

quote:
NMe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:01:
[...]

Ho, dat sowieso niet. Een winkel hoeft een tv van 1000 euro echt niet voor een tientje te verkopen omdat ze dat per ongeluk zo op de site zetten, zie ook hier. Je hebt dus wel degelijk een beetje een onderzoeksplicht, tenzij de prijs verder gewoon redelijk lijkt.
Met abo's is dat gewoon lastig. Ik heb ook een keer een 12 euro abo afgesloten waar ik een Wii kreeg (destijds 230 euro) en een simpel nokiaatje... Ik ben erg benieuwd. Voor t zelfde geld lezen ze dit topic en maken ze de afweging wat meer kost;

- Annuleren en de kosten van dien (afhandeling van "gezeur", merkbeschadiging (lastig aan te tonen))
- Leveren
- Of moeilijk doen, hopen dat een aantal mensen afhaken en toch leveren.

En de ander is je zus
Xbox360, PS3, G25, SRSeat, Pana P42S20, Epson TW450, ASUS t100, OnePlus One, BMW e34 520i '95, CX919, Vaporshark rDNA, Erl, Tobh, Cloupor clone
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• BounceMeister
quote:
NMe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:01:
[...]

Dat klopt, als de prijs duidelijk niet juist is. Maar een krappe 200 euro voor een midrange telefoon met een kwakkelend os vind in wel aannemelijk.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

HD2 noob

quote:
BounceMeister schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:05:
[...]

Dat klopt, als de prijs duidelijk niet juist is. Maar een krappe 200 euro voor een midrange telefoon met een kwakkelend os vind in wel aannemelijk.
De Lumia 820 kost gemiddeld 460 euro. Of jij het dat geld waard vind is een ander verhaal. Je kunt er niet vanuit gaan dat goedkoop abonnement klopt omdat jij vind dat het toestel, ondanks zijn prijs, weinig waard is.

Het toestel kost 480 euro los bij Vodafone, met dit abonnement ben je 187 euro kwijt voor het toestel+abonnement. Dit geeft al aan dat er iets niet klopt, en jij moet dat onderzoeken. Aangezien Vodafone heeft bevestigd dat deze prijs klopt (tweet, levering aan tweaker) heb jij je onderzoek gedaan en besteld. In principe moet jij je toestel krijgen.

Ik had een soortgelijk debacle met de Lumia 920 via Coolblue. Ik heb uiteindelijk een waardebon van 150 euro gekregen van Coolblue. Ik had er meer uit kunnen halen, maar had geen zin in juridische heisa.

• BounceMeister
Ik kocht vorig jaar een tablet van 600 euro voor 200 icm een hi prepaidpakket. Die tablet stond bij de dixons voor 599 in de vitrine.

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

quote:
BounceMeister schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:12:
Ik kocht vorig jaar een tablet van 600 euro voor 200 icm een hi prepaidpakket. Die tablet stond bij de dixons voor 599 in de vitrine.
HTC Flyer?

En de ander is je zus
Xbox360, PS3, G25, SRSeat, Pana P42S20, Epson TW450, ASUS t100, OnePlus One, BMW e34 520i '95, CX919, Vaporshark rDNA, Erl, Tobh, Cloupor clone
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• BounceMeister
Haha, ja klopt. (of was dat 2011?)

BounceMeister wijzigde deze reactie 21-01-2013 13:16 (38%)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

HD2 noob

Hebben nog meer mensen een email gehad met vertraagde levering?

• NLChris
Ja, gisteravond nog geen dag na bestelling. Ik ga er echter vanuit dat ze ook mijn order nog zullen annuleren.

• pinokkia
  • Nu online
quote:
HollovVpo1nt schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:20:
Hebben nog meer mensen een email gehad met vertraagde levering?
Ik denk dat de meeste dat hier hebben. Mijn broer kreeg vanmorgen zo`n mail nog. Dat is zijn 2e vertraagde mail al.

• ThinkCreative
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18:42
Tot nu toe alleen maar de eerste twee mailtjes gehad. Verder is mijn order ook nog niet aangepast volgens de website.

"Governments should leave the Internet alone." ~Bob Metcalfe

• TZC-T1-FX
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 19:33
Hier niet!

www.globehouse.eu

• Slarno
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17:51
Ik heb die mail nog niet één keer gehad, terwijl ik dinsdag al besteld heb. Zaterdag hebben ze me telefonisch bevestigd dat ze hem vandaag op gaan sturen, dus ik wacht morgen en anders overmorgen nog even af :)

• HomePlayer
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:25
quote:
ThinkCreative schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:24:
Tot nu toe alleen maar de eerste twee mailtjes gehad. Verder is mijn order ook nog niet aangepast volgens de website.
Idem voor mij

Wie weet wat dit is Help

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

HD2 noob

Hmm.. ik wacht wel af. Don't wanna jinx it, maar ik denk niet dat ze gaan annuleren.

• Denzis
  • Laatst online: 18:22
Misschien handig om even een poll te maken en te kijken hoeveel mensen hem hebben besteld.. scheelt weer berichtjes van ''ik heb hem besteld en ik heb zoveel mailtjes'' en scheelt weer een modbreak.. dus TS?

If you're going trough hell, keep going.

• pinokkia
  • Nu online
Wie heeft tussen de 15e en 19e besteld? En is de online status nog steeds op datum van bestelling? Volgens mijn broer ongewijzigd?

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 00:30
Nog geen mail van vertraging gekregen hier. Denk toch wel eens dat ze met een officieel bericht naar buiten moeten gaan komen, er zijn ook mensen die hun abo verlengt hebben, Ik kan persoonlijk wel een paar maanden wachten, echter als je abo velengt dan wil je toch zo snel mogelijk je nieuwe telefoon hebben lijkt mij.

De mensen die hier gepost hebben die hem hebben gekregen kunnen jullie aub een screenshot maken? Dat gaat ons al heel veel helpen.
quote:
Freakster86 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:27:
[...]

Dat een tweaker deze actie onder de aandacht heeft gebracht kun je op twee manieren opvatten.
1. Shit, waarom? Had je mond gehouden. Dan had de rest meer kans op leveren.
2. Tweakers helpen elkaar. Jij bent ook blij als een andere tweaker jou wijst op een goede aanbieding.

Dat ze gaan annuleren moet ik eerst nog eens zien. Op zich is dit een best leuke casus :)
  • De aanbieding stond er bijna een week op.
  • Al op dag 1 is nagevraagd of deze aanbieding klopte.
  • Dit is bevestigd. Via tweets en volgens mij ook via de telefoon (iemand opname?).
  • Pas na 5 of 6 dagen komen ze er op terug en zeggen ze; foutje, bedankt!
Al met al hebben ze bij Vodafone meer dan genoeg tijd gehad om deze zogenaamde fout te corrigeren. Dat is niet gebeurd. Ze lezen waarschijnlijk mee hier, dus als iedereen gaat zeggen: "tja, foutje, volgende keer beter" dan kiezen zij natuurlijk het hazenpad.

Ik heb er zin in :D :+
Met Freakster86 aan onze kant zie ik het wel positief tegen moet :)

• lexvanas
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 14-07 14:37
De prijs van het toestel is ondertussen aangepast op de site van Vodafone:
Bij het goedkoopste abo kost het toestel ¤ 384,99
-edit- sorry, oud nieuws...

Helaas dus voor de mensen die alsnog wilden bestellen! En misschien ook helaas voor de rest van de mensen, we zullen vanzelf wel zien.

lexvanas wijzigde deze reactie 21-01-2013 13:47 (5%)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

HD2 noob

Ik denk dat we het beste kunnen afwachten nu. Zien jullie het zitten om in het geval van annulering collectief weerstand te bieden?

• ThinkCreative
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18:42
Uiteraard, zeker omdat ze de prijs hebben bevestigd zie ik er ook wel heil in.

"Governments should leave the Internet alone." ~Bob Metcalfe

• ReinTheMan
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15:42
Yes, ik ook! Een poll is een goed idee! Laten we eerst eens zien waar Vodafone mee op de proppen komt.

ReinTheMan wijzigde deze reactie 21-01-2013 13:57 (96%)

• menalert
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 04:54
Natuurlijk! Maar die poll was wel een goed idee.

• Sun_Hsiao
  • Laatst online: 15-06 03:01
Collectief weerstand lijkt mij het beste, ik heb zelf ook orderbevestiging binnen gehad gisteren (direct na bestelling echter geen bevestiging van spaarwinkelen). In mijn ogen staat VF totaal niet sterk op dit moment. VF team zelf heeft bevestigd dat het klopt, prijs was niet onrealistisch laag waardoor de consument dus onmogelijk fout kan zitten, er zijn meldingen geweest dat het een beetje raar was maar VF heeft dit probleem genegeerd en nu pakt het uit, omdat het een mooie deal is en mensen willen op welk manier dan ook ervan profiteren dan kan je moeilijk zeggen oh oops jullie krijgen het niet meer. Disclaimer is niet van toepassing in mijn ogen na het moment dat de prijs werd bevestigd. Dus ik heb nog hoop!

• Cyclonic
Zit eraan te denken om langs een Vodafone winkel te gaan, en dan vragen of ze de lumia 820 op voorraad hebben. Als ze dan "JA" zeggen, haal ik mijn online print van mijn order tevoorschijn en zeg ik: Dan geef me die maar alvast dan hoef ik niet zolang te wachten.

• pinokkia
  • Nu online
quote:
Cyclonic schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:59:
Zit eraan te denken om langs een Vodafone winkel te gaan, en dan vragen of ze de lumia 820 op voorraad hebben. Als ze dan "JA" zeggen, haal ik mijn online print van mijn order tevoorschijn en zeg ik: Dan geef me die maar alvast dan hoef ik niet zolang te wachten.
De nokia lumia 820 is op voorraad (online dan). :) volgens de klantenservice

Moet je gewoon voor de gein een paar keer bellen en elke vodafone medewerker zegt hetzelfde: Ja er zijn een x aantal op voorraad.

pinokkia wijzigde deze reactie 21-01-2013 14:03 (13%)

• Sun_Hsiao
Haha ben bang dat dat niet gaat werken Cyclonic... Helaas :(

• Vonkie
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20-08 13:12
quote:
Cyclonic schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:59:
Dat heeft niet zoveel nut, gescheiden voorraaden/bv's/belangen bla bla.
Er is niet voor niks een online verkoopkanaal en offline.
Maar ik wens je veel plezier in de sneeuw, ga vooral voor niks :P

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-08 22:37

BLACKfm

F*ck your couch!

quote:
Sun_Hsiao schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:56:
Collectief weerstand lijkt mij het beste, ik heb zelf ook orderbevestiging binnen gehad gisteren (direct na bestelling echter geen bevestiging van spaarwinkelen). In mijn ogen staat VF totaal niet sterk op dit moment. VF team zelf heeft bevestigd dat het klopt, prijs was niet onrealistisch laag waardoor de consument dus onmogelijk fout kan zitten, er zijn meldingen geweest dat het een beetje raar was maar VF heeft dit probleem genegeerd en nu pakt het uit, omdat het een mooie deal is en mensen willen op welk manier dan ook ervan profiteren dan kan je moeilijk zeggen oh oops jullie krijgen het niet meer. Disclaimer is niet van toepassing in mijn ogen na het moment dat de prijs werd bevestigd. Dus ik heb nog hoop!
Tja, dat is de eeuwige discussie tussen de mensen die vinden dat je nergens van mag profiteren en de mensen die daadwerkelijk blind zijn voor wat normaal is.

Naar alle redelijkheid mag je gewoon aannemen dat de prijs niet normaal is. Een gratis telefoon bij een abonnement van ~180 euro waar je anders wellicht 600 euro in totaal voor was kwijt geweest.

Ik word lichtelijk moe van die mensen die hun eigen gelijk proberen te halen en andere mensen die zo nodig de boel moeten afkraken omdat ze zelf te laat waren om te bestellen. Tenslotte gunnen dat soort mensen andere het geluk niet.

Zo ook bij de XPS laptop waarbij een hoop "Duidelijke fout bla bla bla", achteraf dus gewoon de laptop gekregen en waarschijnlijk een paar jaloerse blikken achter de beeldschermpjes, maar dan hoor je ze niet meer.

Ik hanteer het niet geschoten, is altijd mis principe. En gezien ik nog niks heb betaald voor deze telefoons is het risico 0,00%. Als er een telefoon (2) komt dan ben ik blij, komt ie er niet en niemand krijgt um heb ik er ook vrede mee.
Krijgen sommige deze wel en worden anderen met een kluitje het riet ingestuurd dan ben ik niet te beroerd om met het dan opgebouwde front samen te werken om gelijk te halen.

En om het toch wat ontopic te houden staat mijn bestelling nog steeds op 'verwerken' en heb nog geen mailtjes gehad. Heb gisteravond rond 22:00 besteld (paar minuten voordat de toestelprijs was verhoogd).

• Catch22

Catch22

De ene is je moeder

Zullen we ophouden met de ethische discussie? Dat heeft toch geen zin.

En de ander is je zus
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• funk-e
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09:29
Ik gisteren ook een bestelling gedaan en hoop natuurlijk dat ze uitgeleverd worden. Echter denken veel mensen dat Vodafone verplicht is om te leveren. Dat is onjuist.

Ongeacht of de prijs nu 'normaal' is of niet. Er zat een fout in het systeem van Vodafone. Wij hebben hem besteld. Schuld van Vodafone, maar wij hebben geen schade geleden en dus geen poot om op te staan.

...less is more

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

HD2 noob

Ik ben het zeker met je eens als je zegt dat de prijs niet redelijk is. Maar die prijs is na informeren naar juistheid bevestigd. Op grond daarvan wil ik gelijk halen. Ik heb trouwens op de 19e besteld.

• IceM
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 17-08 22:39
Ik vroeg me al af waarom ik geen e-mails van vodafone had gekregen. Ik heb mijn online status dus maar even gechecked, bleek ik een typfout in mijn e-mail adres te hebben gemaakt. Gelukkig een gmail adres, dus gelijk dat adres maar even geregistreerd zodat ik in ieder geval de toekomstige e-mails krijg.

Mijn order staat overigens nog steeds op "Wordt verwerkt".

...

• Micha_NL
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 18:57
Ik vind het raar dat mensen aangeven dat de prijs niet onrealistisch laag was? Goedkoopste prijs van het toestel los is ¤455 met een eerste vermelding in november. Met het abo ben je in totaal maar ¤187,50 kwijt. Een verschil van ¤267.50. En dan kan je ook nog eens bellen voor het geld! Daarbij genomen dat het toestel nog lang niet end of life is vind ik het eigen ook vreemd dat mensen het voor zichzelf goedpraten dat de prijs realistisch is?!
Maar goed, zo denk ik er over en gun het jullie ook als je hem krijgt!

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:37
Nee, 15 euro voor 65 minuten/sms is realistisch... _O-

• Traguardo
  • Laatst online: 19:27
Op dit moment is het allemaal maar gissen en raden. Er staat een grote paarse/roze box onder dit topic (misschien een ander kleur bij mensen met een custom CSS). Laten we weer verdergaan met de discussie zodra Vodafone wat van zich laat horen. Hier heeft niemand wat aan.

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19:32

BlackMage

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
We moeten ook niet vergeten dat het hier gaat om het afsluiten van een abonnement waarbij je een telefoon krijgt, en niet de aankoop van een telefoon bij een webshop. Los van het feit of het wel of niet reeel is, telefoonmaatschappijen mogen volgens mij gewoon weigeren om een abbonement te verstrekken. Bijvoorbeeld als je al schulden hebt of whatever. Het zou me niets verbazen als ze gewoon zonder opgaaf van reden ("interne risicoanalyse") je ook mogen weigeren bij het abonnement.

• Sun_Hsiao
Mijn uitspraak dat de prijs niet onrealistisch laag is gebaseerd op het feit dat "acties" in het verleden een soortgelijke prijsverschil hebben aangetoond en dat waren bewuste acties. Daarmee probeer ik dus te zeggen dat VF niet kan zeggen dat de consument beter had moeten weten. Ik bedoel genoeg organisaties die op basis van dit soort acties aandacht proberen te krijgen of meer klanten naar een webshop proberen te lokken... Hoe kan er anders door een VF medewerker zelf worden gezegd dat het allemaal klopt als die zelf ervaren is in het vakgebied en niet denken van dit is onmogelijk zoals sommige van jullie beweren(als jullie vinden dat mijn uitspraak betreft NIET onrealistisch laag ongegrond is). Baseer slechts op informatie uit deze topic en kortingsacties uit het verleden.

• NLChris
De Lumia 800 was vorig jaar ook spotgoedkoop, al wel iets minder extreem. Ze houden er zelf van om tarieven zo ondoorzichtig mogelijk maken, door jarenlang te adverteren met ¤0 euro voor toestellen. Dus er hoeft niet perse een bel te gaan rinkelen bij de consument als ze zo'n aanbieding zien.

Natuurlijk is hier sprake van een fout (omdat het verschil te groot is), maar de echte fout die ze gemaakt hebben is bevestigen dat de prijs klopt.

Ik snap best dat ze niet willen leveren en daar kan ik prima mee leven. Maar dat ze schreeuwen dat het juridisch allemaal potdicht zit geloof ik niet. Ze hadden er dichter op moeten zitten, niet 5 dagen moeten wachten met fout corrigeren en ondertussen zeggen dat de prijzen kloppen.

Feit is dat we vroeger ook gewoon een jaar door mochten betalen als we een dagje te laat waren met contract opzeggen en dat ze elke zomer grof misbruik maken van fouten met 'roamen' met zusterproviders. Al ben ik er niet echt voor prijsfouten keihard af te straffen, maar ik denk dat ze best beter hun best mogen doen om dit soort fouten te voorkomen.

• Cyclonic
quote:
BlackMage schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:35:
We moeten ook niet vergeten dat het hier gaat om het afsluiten van een abonnement waarbij je een telefoon krijgt, en niet de aankoop van een telefoon bij een webshop. Los van het feit of het wel of niet reeel is, telefoonmaatschappijen mogen volgens mij gewoon weigeren om een abbonement te verstrekken. Bijvoorbeeld als je al schulden hebt of whatever. Het zou me niets verbazen als ze gewoon zonder opgaaf van reden ("interne risicoanalyse") je ook mogen weigeren bij het abonnement.
Dan snijden ze zichzelf heel erg in de vingers als ze zo'n grapjes gaan uithalen. Je laat dan je credit waardigheid testen door andere bedrijven en als die zeggen er is niks aan de hand, dan gaat Vodafone een heel groot probleem krijgen in een rechtzaak.

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19:32

BlackMage

quote:
Cyclonic schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:39:
[...]

Dan snijden ze zichzelf heel erg in de vingers als ze zo'n grapjes gaan uithalen. Je laat dan je credit waardigheid testen door andere bedrijven en als die zeggen er is niks aan de hand, dan gaat Vodafone een heel groot probleem krijgen in een rechtzaak.
Het zou ook erg goede PR zijn als ze het wel leveren. Iets wat ze zeker wel kunnen gebruiken gezien de recente slechte PR met de storingen.

Ik heb nog steeds hoop, maar wilde alleen zeggen dat als ze niet willen leveren dat ze echt wel een loophole hebben om er onderuit te komen.

• Thomasx4
  • Registratie: december 2009

Thomasx4

Prins van de Ghetto

*knip*
Als je niets toe te voegen hebt reageer dan niet. Bovendien is het forum niet bedoeld voor vraag & aanbod.

Orion84 wijzigde deze reactie 21-01-2013 15:16 (75%)

Zukunftsmusik

• thachosen
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-11-2013
Heb net gebeld met Vodafone Klantenservice en dit is aan mij verteld:

De order gaat door, die is in behandeling.
De toestellen zijn vandaag binnen gekomen en zullen zsm geleverd worden.

Ik had een nieuwe abo aangesloten en die is al aangemaakt voor mij, het wachten is alleen op toestel...

• Cyclonic
quote:
thachosen schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:14:

Ik had een nieuwe abo aangesloten en die is al aangemaakt voor mij, het wachten is alleen op toestel...
:o

Heb je het gesprek opgenomen ? 8)
Wanneer heb je besteld? Hoeveel ? etc we need all the info _/-\o_

Cyclonic wijzigde deze reactie 21-01-2013 15:16 (6%)

• Rubinski
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:50

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
thachosen schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:14:

Dat is goed nieuws. Nuja, misschien weet de klantendienst niet helemaal hoe de vork aan de steel zit...

Software is like sex, it's better when it's free

• Gerubu
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:34
Heb ook contact gehad met de klantenservice

Mijn bestelling staat gewoon in behandeling,alleen is de toestel niet op voorraad.
Volgens de beste man krijg ik een belletje om een afspraak te maken zodra die binnen is.
Hij heeft mij niks verteld over dat het geannuleerd zou worden.

Even afwachten nog dus.

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19:35
Mmm misschien ook maar eens bellen en het gesprek opnemen.

• Cyclonic
quote:
Gerubu schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:18:
Heb ook contact gehad met de klantenservice

Mijn bestelling staat gewoon in behandeling,alleen is de toestel niet op voorraad.
Volgens de beste man krijg ik een belletje om een afspraak te maken zodra die binnen is.
Hij heeft mij niks verteld over dat het geannuleerd zou worden.

Even afwachten nog dus.
Wel raar dat hij niet op voorraad is nu ineens, eerst hadden ze genoeg en nu weer geen.
Maja even afwachten dus.

• Wolly
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Waarom wachten jullie niet gewoon geduldig af, hoe meer gerucht je eraan gaat geven hoe sneller de bellen gaan rinkelen en VF medewerkers kans zien zichzelf te profileren.
Dat zie je nu al aan de impulsieve reacties van sommige medewerkers via telefoon ('Juridisch afgedekt blabla') en twitter, maar voorlopig lopen alle orders nog netjes met de systemen mee.

Laat de systemen hun werk doen.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

HD2 noob

^Helemaal mee eens. Gewoon afwachten.

• SpX
Maar het gesprek opnemen en de bevestiging telefonisch in onze handen hebben geeft ons wel een sterkere positie. Ik heb zojuist gebeld en het gesprek opgenomen, maar ze konden het systeem niet raadplegen om de order te bevestigen of na te kijken wat de verwachtte levertijd is..

Als iemand het wel lukt zou dat top zijn.

• pinokkia
  • Nu online
De ene vodafone medewerker zegt: ja je order gaat gewoon door, terwijl de ander zeg: nee er is een fout. Mij hebben ze opgebeld dat de order geannuleerd wordt. Wat ik hier wil zeggen: je kan er niets van op aan. Het is een kwestie van gewoon rustig afwachten.

• Rubinski
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:50

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:30:
De ene vodafone medewerker zegt: ja je order gaat gewoon door, terwijl de ander zeg: nee er is een fout. Mij hebben ze opgebeld dat de order geannuleerd wordt. Wat ik hier wil zeggen: je kan er niets van op aan. Het is een kwestie van gewoon rustig afwachten.
Inderdaad. De klantendienst is volgens mij nog niet echt op de hoogte van wat er gebeurd...

Software is like sex, it's better when it's free

• Brazos
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 11:05
quote:
funk-e schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:22:
Ik gisteren ook een bestelling gedaan en hoop natuurlijk dat ze uitgeleverd worden. Echter denken veel mensen dat Vodafone verplicht is om te leveren. Dat is onjuist.

Ongeacht of de prijs nu 'normaal' is of niet. Er zat een fout in het systeem van Vodafone. Wij hebben hem besteld. Schuld van Vodafone, maar wij hebben geen schade geleden en dus geen poot om op te staan.
Natte vinger praat. Een koopovereenkomst is een koopovereenkomst, en niet een overeenkomst waar slechts één partij(de consument) zich aan dient te houden, zoals jij dat schetst. Natuurlijk mogen ze onder bepaalde omstandigheden de overeenkomst ontbinden, mits daar wettelijk getoetste redenen voor zijn. Echter het feit dat meer dan één persoon er bij vodafone op na heeft gevraagd, en het feit dat de "aanbieding" zelfs 5 dagen lang op de website stond, terwijl men er dus kennis van had, leidt tot de conclusie dat Vodafone verwijtbaar nalatig is geweest.

Ik moet nog maar zien of Vodafone, als het puntje bij het paaltje komt, gelijk krijgt. Grote kans van niet, mocht er daadwerkelijk schriftelijk bewijs zijn van een levering(zoals wordt gezegd hier) en/of één/meerdere na vraag(en) over een correcte prijs.

Ik verwacht dat Vodafone de telefoon gewoon levert, ik heb gistermiddag een orderbevestiging gekregen, en de status is sindsdien nog niet verandert. Mocht Vodafone het hazenpad kiezen, dan ben ik best bereid om gezamenlijk, dan wel alleen er even tijd in te steken, een rechtsbijstandverzekering heb ik namelijk ook niet voor niks.

• TheXuanlong
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20-08 19:42
Een kans als deze kon ik niet laten schieten, heb er gister avond een besteld, heb nog niks terug gehoord van vodafoon. Hopen voor het beste! No sign is a good sign.

• Brazos
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 11:05
quote:
TheXuanlong schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:59:
Een kans als deze kon ik niet laten schieten, heb er gister avond een besteld, heb nog niks terug gehoord van vodafoon. Hopen voor het beste! No sign is a good sign.
Niet persé, wanneer het wordt geannuleerd zal iedereen wel rond hetzelfde tijdstip worden geïnformeerd.

Daarnaast staat er, dat zonder nummerbehoud de levering geschied binnen 24.uur. Ik reken zondag dan niet mee, maar dan zouden ze toch vandaag al telefonisch een afspraak trachten te maken denk ik zo.

Ik heb dan ook geen bericht gekregen over een geringe voorraad o.i.d.
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Populair: Gamescom 2014 Gamecontrollers Websites en communities Smartphones Beheer en beveiliging Sony Microsoft Games Consoles Besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013