Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Osxy
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 26-11 23:00

Osxy

Holy crap on a cracker

quote:
CLB schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:28:
Gaat 'm niet worden inderdaad, net zoals met de iPhone 5 :)
Desalniettemin kun je het altijd proberen, maar ga niet lopen klagen als het niet lukt.

Niemand heeft de prijs gevraagd en te horen gekregen dat het klopt, daarmee is het al klaar :)
Die iPhone 5 los toen?

Heb er hier 2 van liggen, dus daar ben ik niet me je eens.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic." Mijn weblog Van je iPhone/iPad een universele remote maken?

• FabianO123
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 25-11 20:37
quote:
Cyclonic schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:25:
[...]

Dat is dan pech voor vodafone, dan moeten ze hem aan iedereen leveren voor deze prijs, als ze 0 verstuurt hadden dan was het iets ingewikkelder maar nu hebben ze geen keus, want in een rechtzaak gaan ze heel hard verliezen 8)
Right ....

Als ze niet leveren dan accepteer ik dat gewoon. Als ze het een beetje netjes willen oplossen bieden ze iedereen een oplader of iets kleins aan.

Misschien leveren ze ook wel , al ga ik daar niet vanuit. Waarschijnlijk zijn er duizenden verkocht dus dat zou voor Vodafone een erg dure fout worden. Rechtzaken en dat soort gedoe geloof ik niet in , klikt leuk maar gaat toch nooit gebeuren

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

Catch22

De ene is je moeder

Vodafone Webcare (@vodafoneNL) heeft getweet om 9:30 PM on zo, jan. 20, 2013:@Sven__M Die worden geannuleerd op grond van de disclaimer op onze website; http://t.co/Mh2Q2XEy ^JB

En de ander is je zus
Xbox360, PS3, G25, SRSeat, Pana P42S20, Epson TW450, ASUS t100, OnePlus One, BMW e34 520i '95, CX919, Vaporshark rDNA, Erl, Tobh, Cloupor clone
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• jooproo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:59
https://dl.dropbox.com/u/12585681/Naamloos.png

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online

ciris

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Een disclaimer kan iedereen er op zetten. Dat betekend niet dat het dan ook een waarde heeft.

http://31gaming.nl

• Wolly
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
Freakster86 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:33:
[...]

Daar zeggen wij tegen:

- De aanbieding staat er al een week op
- Deze zogenaamde fout is gemeld bij jullie, daar is niks mee gedaan
- Eerste bestelling(en) zijn uitgeleverd

Dussss kom maar op met die lumia :+
Ben benieuwd of Tweakers dat ook in hun verhaaltje op de FP gaat vermelden.

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12:57
quote:
Freakster86 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:33:
[...]

Daar zeggen wij tegen:

- De aanbieding staat er al een week op
- Deze zogenaamde fout is gemeld bij jullie, daar is niks mee gedaan
- Eerste bestelling(en) zijn uitgeleverd

Dussss kom maar op met die lumia :+
Precies 8)

Anders even de advocaat waarschuwen, oh wacht mijn broer is advocaat :+

• Oaquasis
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:01

Oaquasis

Ik had hem ook gisteren toevallig al gezien en besteld. Als ze gaan annuleren, dan is dat ook wel weer te begrijpen en jammer dan.

Alleen snap ik die disclaimer niet echt...Aan de site kunnen geen rechten worden ontleent (ivm typfouten), dat snap ik, maar is een bestelbevestiging niet gewoon bindend?

• Sebastiaan
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 26-11 23:55
Bedankt voor de melding van de aanbieding. Ook een bestelling gedaan en nu afwachten of ze gaan leveren , alhoewel het tot nu toe lijkt dat ze gaan annuleren uitgaande van de twitter berichten en de DM van Arnoud, alhoewel het twitterbericht recht boven mij weer wat anders lijkt te zeggen :)

Sebastiaan wijzigde deze reactie 20-01-2013 21:38 (16%)

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
quote:
@Sven__M Die worden geannuleerd op grond van de disclaimer op onze website; http://voda.fo/ne/jyd9q ^JB

• CLB
  • Niet online
quote:
Robsel_NL schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:30:
OT: Mochten mensen tot een rechtzaak gaan dreigen
heb je best kans dat het bedrijf eieren voor zijn geld kiest hoor. Dell laptop met 2x 512GB SSD's bv :)
Daar is gevraagd en bevestigd dat het klopte :)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Megamind
  • Nu online
quote:
crepsly schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:40:
[...]

Het stond er echt op, inmidels is de tweet verwijderd en staat er dat de prijs toch verkeer is. :/
Klopt ik had het ook gezien, nu staat er een tweet dat het tóch verkeerd was.

• SpX
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16:41
quote:
crepsly schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:40:
[...]

Het stond er echt op, inmidels is de tweet verwijderd en staat er dat de prijs toch verkeer is. :/
Heb je geen screenshot van de gehele pagina toevallig?

• triesvan
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17:58
Als ze dat echt getweet hebben dan hebben ze toch geen poot om op te staan?

• Exor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:42
Als je wat zoekt dan heeft iemand het wel eerder (19 januari) gevraagd aan hun:

https://twitter.com/test12389447400

• Wolly
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
Exor schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:43:
Als je wat zoekt dan heeft iemand het wel eerder (19 januari) gevraagd aan hun:

https://twitter.com/test12389447400
Daar zie ik toch duidelijk staan dat de aanbieding is bevestigd door Vodafone. Dat ze nu pas wakker worden...tsja |:(

• Slarno
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 12:26
Ik ben benieuwd wat Vodafone gaat doen hier aan.

Dinsdag heb ik ze gebeld met de vraag of het wel klopte, want toen stond er nog dat het 31.88 per maand was voor het Vodafone Altijd BSW 42.50. De vrouw aan de telefoon meldde me dat het niet klopte dat het toestel gratis was, maar dat er nog ¤70 bijbetaald diende te worden.

's Avonds stond er op de website dat datzelfde abonnement het eerste jaar 21.25 zou kosten en het tweede jaar 42.50. Daarop heb ik hem besteld, de prijzen waren immers veranderd dus ik nam aan dat het zou kloppen.

Vrijdags heb ik ze gebeld waar het toestel bleef, want levering vind binnen twee dagen plaats volgens hun website. Toestel was ineens niet meer op voorraad, maar dat kon ieder moment veranderen en 'misschien heeft u hem morgen al wel'.

Zaterdag nog maar een keer gebeld. Het toestel was op voorraad en morgenochtend wordt het naar me verstuurd, waarop ik hem dinsdag of uiterlijk woensdag zal ontvangen.

Al die keren is me niet verteld dat het een fout was, dus ik ga er nog gewoon vanuit dat ze leveren. Ook heb ik nog geen mail ofzo gehad, dus officieel heb ik nog niets van ze gehoord.

• triesvan
Iemand die consumentenrecht doet ofzo?

Met die bevestigingen kunnen ze het dan nog niet leveren?

• Cyclonic
quote:
triesvan schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:46:

Vodafone gaat nu mails versturen dat ze het gaan anuleren, meeste mensen gaan hier niet beroep en daar hopen ze op, maar uiteraard ga ik in beroep, en ze moeten leveren, deze fout staat al 1 week op de website en is tevens meermaals getweet dat het klopt, dus Vodafone zal wel moeten.

• Catch22
  • Nu online

Catch22

De ene is je moeder

quote:
triesvan schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:46:

nee dat gaat geautomatiseerd.

maar ze doen twee dingen fout: meermaals bevestigen dat t klopt en ook uitleveren.

bij een webwinkeltje dacht ik, laat maar, maar hier wil ik wel moeite voor doen

En de ander is je zus
Xbox360, PS3, G25, SRSeat, Pana P42S20, Epson TW450, ASUS t100, OnePlus One, BMW e34 520i '95, CX919, Vaporshark rDNA, Erl, Tobh, Cloupor clone
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• Cyclonic
Zodra de eerste mail binnenkomen van Vodafone, even nieuw Thread maken en even alle namen listen van mensen.

• Ravocs
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18:00
Ik weet niet of er iemand echt de kar wil gaan trekken, maar vraag even info op bij Freakster86, die heeft de vorige keer (met succes) de discussie geleid met Bol.com en een HP Probook, ongeveer zelfde verhaal.

• triesvan
quote:
Nikolas schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:54:
[...]

"Het item bestaat niet of is niet meer beschikbaar"
https://skydrive.live.com...;authkey=!ABmzEhMtAGGuUfY

Nu zou die moeten werken, is ander screenshot dan die eerder gepost is.

http://i47.tinypic.com/2i97gz.png

triesvan wijzigde deze reactie 20-01-2013 21:57 (23%)

• jesperspeedway
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 03-11 13:35
yep die werkt!

• Cyclonic
quote:
triesvan schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:55:
[...]

https://skydrive.live.com...;authkey=!ABmzEhMtAGGuUfY

Nu zou die moeten werken, is ander screenshot dan die eerder gepost is.

[afbeelding]
Bedankt, komt weer in de ""rechtzaak folder"" 8)

• FabianO123
Vraag me af hoe snel het van de site is , kan nog steeds het bestelproces in.

Vodafone kennende blijft het dus nog wel dagen staan.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 25-11 22:54
En die is nog eens een stuk duidelijk over wat het nu precies gaat. Daar bevestigen ze toch echt wel dat alles klopt, dus wie weet klopt het ook gewoon wel en past het in een aggressieve strategie van Microsoft/Nokia?

• triesvan
quote:
Nikolas schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:57:
En die is nog eens een stuk duidelijk over wat het nu precies gaat. Daar bevestigen ze toch echt wel dat alles klopt, dus wie weet klopt het ook gewoon wel en past het in een aggressieve strategie van Microsoft/Nokia?
Het lijkt me toch erg moeilijk om hier onderuit te komen als Vodafone zijnde?

• Cyclonic
quote:
Nikolas schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:57:
Jup hoe kan ik als "domme"" klant nou weten dat deze prijzen niet kloppen als het meermaals is bevestigt door Vodafone medewerkers dat het wel klopt.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 25-11 22:54
Volgens mij zijn -indien er problemen komen- de zaken die gewonnen zijn, juist gewonnen op dit punt, nl. dat de aanbieding bevestigd werd door medewerkers van het bedrijf.

• Verzo
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 21-11 12:44
Inmiddels is de toestelprijs verhoogd naar ¤384.99..

• Slarno
Bewijzen opgeslagen. Morgen maar als bijlage terugmailen als de mail van annulering komt ;)

• Tjiwa
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:42
Wilt Freakster86 niet weer ons gaan helpen? :P we doneren weer 5 euro den man :D

• Crahsystor
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 25-11 21:55
Ik heb de 18e ook besteld, nog geen negatief bericht ontvangen behalve niet op voorraad mailtje.
Overigens is de 820 vandaag om 21:50 nog steeds te bestellen voor Bel+Sms 65 1jr met toestel ¤0. Uiteraard heb ik daar een screenshot van samen met de Tweakers FP.

Als het een echte fout was had de 820 allang niet meer besteld moeten kunnen worden. Wie verzint het zakelijk om te roepen dat er iets wel klopt, dan weer niet klopt om het vervolgens toch aan te bieden. Dan ben je klanten en potentiële klanten bewust aan het misleiden. Immers is Vodafone zich dan bewust van de fout, maar doet er niets aan. Daaruit kun je opmaken dat de wil (belangrijk voor de rechtspraak) om de aanbieding te stoppen niet aanwezig is. Dat maakt het gewoon een geldig aanbod.

Addicted to silent computing

• jooproo
https://dl.dropbox.com/u/12585681/Naamloos2.jpg

• FabianO123
quote:
Verzo schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:00:
Inmiddels is de toestelprijs verhoogd naar ¤384.99..
Dat was een fout , als je hem daarvoor hebt bestelt krijg je hem niet :)

Inmiddels kost die : 394,99

• Oaquasis

Oaquasis

Met telefoons en abbo's is het sowieso een drama om te weten of een prijs klopt of niet.

Soms krijg je toestellen van 600 euro gewoon gratis, dan moet je er weer 300 euro voor betalen.
Bij de ene telcom betaal je 200, bij de ander 400...

Daarom vind ik dit eigenlijk wel een ander geval dan tv's enz, daar zijn prijzen redelijk vast en stabiel en kun je een fout zo ontdekken.
250 euro voordeel is niet eens zo veel in telecom land...(I know, wordt verrekent met abbo's, maar dan nog).

• 010101.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18-11 00:07
quote:
Oaquasis schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:37:

Alleen snap ik die disclaimer niet echt...Aan de site kunnen geen rechten worden ontleent (ivm typfouten), dat snap ik, maar is een bestelbevestiging niet gewoon bindend?
quote:
Hebt u de bestelling gedaan, en had u geen reden om te twijfelen aan de prijs?
Dan moet de verkoper het product voor de afgesproken prijs aan u leveren. U hebt namelijk een rechtsgeldige koopovereenkomst gesloten, waar u beiden aan vast zit. U mag dus van de verkoper vragen de bestelling aan u te leveren.
Met de tweets ter bevestiging van Vodafone sta je best wel sterk in deze.

http://www.consuwijzer.nl...en-voor-afgesproken-prijs

• jesperspeedway
Nu word het pas echt leuk! :D

• IceM
  • Registratie: juni 2003
  • Nu online
Ik heb het toestel met abo dat in de TS zojuist nog besteld? Of heb ik niet goed gelezen, om deze prijzen gaat het toch?

http://i.imgur.com/wgo8hOk.png

IceM wijzigde deze reactie 20-01-2013 22:05 (20%)

...

• bos97
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 17:04
Kan iemand niet een voorbeeld mailtje maken, in het geval van een annuleringsverzoek van vodafone? Begin nu toch redelijk hoop te krijgen dat die geleverd wordt! ;)

9 oktober- 17 oktober @Kreta

• jesperspeedway
Dan ben je één van de laatsten IceM, de prijzen zijn net aangepast.

• Megamind
  • Nu online
quote:
FabianO123 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:01:
[...]

Dat was een fout , als je hem daarvoor hebt bestelt krijg je hem niet :)
Hoe bedoel je? Bron?

• jooproo
quote:
You're welcome!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:52

Orion84

Moderator SF & AK / Frontpage Admin

Fotogenie(k)?

Modbreak:
Ik heb een shitload aan onzin, trolls en nutteloze one-liners richting prullenbak gemikt. Dat is meteen de laatste opruimactie alhier.

De eerstvolgende die het nodig vindt de boel te verstieren kan op een ban rekenen en als het niveau niet omhoog gaat dan gaat dit topic op slot.

Zie je iets wat niet door de beugel kan? Maak dan een TR aan en ga er niet op in.

Reageer on-topic en alleen als je wat zinnigs heb toe te voegen.

Orion84 wijzigde deze reactie 20-01-2013 22:32 (93%)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr | 500px

• Catch22
  • Nu online

Catch22

De ene is je moeder

top.

het is nu gewoon afwachten wat vf doet. als ze annuleren is het handig om een brief op te stellen die iedereen kan versturen.

En de ander is je zus
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• harmpie21
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 26-11 22:05
Toestel prijs is nu niet meer gratis... :( Zie nu voor 1 jaar, Bel + SMS 65 toestelprijs ¤ 394,99 :(

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
quote:
Tjiwa schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:01:
Wilt Freakster86 niet weer ons gaan helpen? :P we doneren weer 5 euro den man :D
10 euro de man, van te voren betalen. Dan zal ik kijken of ik tijd en zin heb :9 :+

• thachosen
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-11-2013
Net een tweet gehad van @VodafoneNL dat de bestelling wordt geannuleerd...

• triesvan
quote:
Freakster86 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:37:
[...]

10 euro de man, van te voren betalen. Dan zal ik kijken of ik tijd en zin heb :9 :+
Wat gebeurde er toen dan?

Vodafone blijft op twitter trouwens zeggen dat alles niet doorgaat.

• GRAD85
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14:40
@Freakster86,

Dat heb ik er wel voor over >:)

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• Jasserv
  • Laatst online: 05-11 20:57
Net mijn orderstatus bekeken, hij is gewijzigd maar nog steeds "Bestelling wordt verwerkt."

• 010101.
  • Laatst online: 18-11 00:07
Laten we met zijn allen even afwachten tot morgenmiddag ofzo, speculeren over de orderstatus heeft op een zondagavond laat totaal geen zin toch?

• Visser1
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 26-07 22:34
PR drama voor VF als ze gaan annuleren. Bovendien zijn foute prijzen alleen echt fout als ze niet reëel zijn, dat is dit niet. De lumia 800 ging ook ipv 300 voor 170 (na cashback zelfs 120) weg. Denk ook aan de HP touchpad, van 600 voor 129... Een fout laat je niet een week staan, zeker niet als je erop gewezen wordt. Snap niet waarom sommigen zo zwartgallig zijn; wordt wel leuk om te kijken wat er gebeurd.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

quote:
010101. schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:41:
Laten we met zijn allen even afwachten tot morgenmiddag ofzo, speculeren over de orderstatus heeft op een zondagavond laat totaal geen zin toch?
Dat voegt inderdaad bijzonder weinig toe aan dit topic.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr | 500px

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12:50

GS88

π raat

Ik had net naast de boot gevist helaas (zo rond 22:00 uur). Ik had em in me winkelwagentje met 1j (Bel+Sms65) voor ¤11,25 (de eerste 6 maanden ofzo) en ¤0,- voor het toestel.
Ga ik door naar persoonlijke gegevens kom ik op een blanco pagina terecht. Refresh ik mijn pagina, is er ineens niks meer in mijn winkelwagentje, uiteindelijk via geschiedenis een aantal keer op terug geklikt en daar staat er ineens ¤394,99 bij onder het kopje 'direct betalen'. :( écht balen!

Rotterdam - Sony Xperia ZL te KOOP / ruil

• Freakster86
  • Nu online
quote:
HP ProBook 6465B bij Bol.com Winning! 8)

Mocht er morgen een annuleringsmail komen, dan stellen we toch even een gezamenlijke brief op. 1 front. De aanhouder wint :*)

• M3lvinG
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 17:11
Ik heb hem ook vandaag besteld. Het zal mij benieuwen of ze gaan leveren.
Maar samen staan we sterk!

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 21-11 21:11
Ik had hem gisteren besteld, ik ben wel benieuwd wat voor staartje het gaat krijgen deze week. Ik zal zeker acties ondersteunen mochten we daardoor onze positie kunnen versterken. Vodafone maakt een grove fout waar ze mijn inziens voor op de blaren mogen zitten.

• Slarno
quote:
AnthonyR schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:23:
Ik had hem gisteren besteld, ik ben wel benieuwd wat voor staartje het gaat krijgen deze week. Ik zal zeker acties ondersteunen mochten we daardoor onze positie kunnen versterken. Vodafone maakt een grove fout waar ze mijn inziens voor op de blaren mogen zitten.
Same here.

Wat zou er trouwens gebeuren met mensen die verlengd hebben zoals ik? Mijn abonnement is dinsdag direct na het bestellen omgezet naar het bestelde abonnement.

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Balen ik heb deze aanbieding gemist :(.

....911....

• Snoop
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Hier ook besteld vanmiddag. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die hem afgelopen week al hebben besteld en hem hebben ontvangen. We weten in ieder geval dat Vodafone dit toestel heeft geleverd. Mochten ze moeilijk doen dan gaat dit zeker nog een staartje krijgen..

• Megamind
  • Nu online
quote:
Slarno schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:26:
[...]

Same here.

Wat zou er trouwens gebeuren met mensen die verlengd hebben zoals ik? Mijn abonnement is dinsdag direct na het bestellen omgezet naar het bestelde abonnement.
Volgens mij crediteren ze je vorige tegoed dat je nog had, bij t-mobile krijg je er tenminste keiharde cash voor terug :P Weet niet hoe dit bij Vodafone is.

• CounterDesk
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19-11 09:58
Heb hem ook besteld. Ben benieuwd wat er morgen gaat komen :)

Whenever life gets hard on you, remember this: there is nothing harder than pooping when you don't have to poop.

• Blue Knight
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Prijzen zijn inmiddels aangepast. ICM het goedkoopste jaar abbo, moet je nu 395 euro bij betalen.

Canon 60D | 17-50mm f/2.8 XR Di-II LD ASP IF | Tamron SP70-300mm F/4-5.6 Di VC USD | Canon 100mm Macro | Canon 18-135mm IS

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 08:39
Benieuwd hoe vandaag zal verlopen.

Vind het raar dat Spaawwinkelen.nl nogsteeds niets verwerkt heeft van mijn vodafone bestelling gister middag. Terwijl anderen melden dat het vlak na bestellen was verwerkt.

Meessen wijzigde deze reactie 21-01-2013 08:20 (83%)

• M3lvinG
  • Laatst online: 17:11
quote:
Meessen schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:04:
Benieuwd hoe vandaag zal verlopen.

Vind het raar dat Spaawwinkelen.nl nogsteeds niets verwerkt heeft van mijn vodafone bestelling gister middag. Terwijl anderen melden dat het vlak na bestellen was verwerkt.
Ik ben bang dat het fout is gegaan.
Want ook ik kreeg binnen 10 min een bevestiging van spaarwinkelen.

• BounceMeister
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:34
Dat is wel het jammere van die cashbacksites, het gaat wel vaak mis..

Kan je dat achteraf nog regelen? Ze kunnen wel zien dat je via hun site naar de vodafone site bent gegaan.

BounceMeister wijzigde deze reactie 21-01-2013 08:45 (44%)

You were disconnected from EA Online (1)

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:32

NSG

Je weet niks!

quote:
Jasserv schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:40:
Net mijn orderstatus bekeken, hij is gewijzigd maar nog steeds "Bestelling wordt verwerkt."
Is niet gewijzigd dat is de eerste stap..

• Lisadr
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 26-11 22:47
Is dit nog mogelijk? Via het aangegeven link zie ik

Toestelprijs ¤ 384,99

GoT, You have to love it!

• Nap
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 30-10 22:45
quote:
Lisadr schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:15:

Toestelprijs ¤ 384,99
Nee, sinds gisteravond al niet meer. Lijkt er verder op dat ze er mee bezig zijn, want inloggen via orderstatus lukt ook niet meer.

• ThinkCreative
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 19:11
quote:
Lisadr schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:15:

Toestelprijs ¤ 384,99
Als je even de laatste twee pagina's had gelezen, dan had je ook gezien dat Vodafone van plan is het te annuleren en inmiddels de prijzen weer zijn bijgesteld.

Ik hem ook besteld, net op tijd. Ik zal het topic in de gaten houden, in het geval er nog een brief gestuurd moet worden. :)

Het inloggen op orderstatus lukte net nog wel (9.10).

ThinkCreative wijzigde deze reactie 21-01-2013 09:18 (5%)

"Governments should leave the Internet alone." ~Bob Metcalfe

• Laank
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15:11
quote:
Nap schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:17:
[...]

Nee, sinds gisteravond al niet meer. Lijkt er verder op dat ze er mee bezig zijn, want inloggen via orderstatus lukt ook niet meer.
Kan hier nog gewoon inloggen via orderstatus.

• hburg76
  • Laatst online: 23-11 15:22
Ik kreeg zojuist (8:40) een e-mail dat mijn bestelling is bevestigd. Gistermiddag heb ik besteld.

Beste xxxx

Je hebt op 20-01-2013 een product besteld op de website van Vodafone. Het ordernummer van je bestelling is:ONLINE-xxx-xxx

Je persoonlijke referentie die we je verzoeken te vermelden indien je contact met ons opneemt is xxx

Je kunt de status van je bestelling volgen via www.vodafone.nl. Selecteer Orderstatus in het onderdeel Klantenservice en log in met je e-mailadres en ordernummer. Je vindt daar de status en een overzicht van je bestelling. Op de pagina staan ook de contactgegevens van de Vodafone Online winkel orderstatusdesk (chat, e-mail en telefoon)

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van www.vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone

Met vriendelijke groet,
Vodafone

• BounceMeister
Die mail kreeg ik al direct na de bestelling (gisteren om 18:15).

BounceMeister wijzigde deze reactie 21-01-2013 09:40 (7%)

• tijmeng
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 26-11 22:48
ik heb die mail nooit gehad... maar wel degelijk de bestelling afgerond. Heb mn oude abo verlengt en zie ook in my vodefone dat mn abonnement nu ene jaartje langer loopt. Maar een bevestiging / ordernr kan ik nergens vinden.

P990

• BounceMeister
De eerste mail was "bedankt voor uw bestelling".
De tweede mail was Bevestiging van uw bestelling ONLINE-20130120-xxxxxx-xx.
Beiden om 18:15 verstuurd, vlak na de bestelling.
Bij de orderstatus zie ik dat er om 18:40 iets gedaan is, maar ik kan niet zien wat, want alles lijkt hetzelfde gebleven.

Spaarwinkelen.nl heeft de order (nog) niet geregistreerd helaas.

Zo is er bij iedereen wel iets op een andere manier gegaan.. ;)

• Dewaterweg
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16:39
quote:
tijmeng schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:40:
ik heb die mail nooit gehad... maar wel degelijk de bestelling afgerond. Heb mn oude abo verlengt en zie ook in my vodefone dat mn abonnement nu ene jaartje langer loopt. Maar een bevestiging / ordernr kan ik nergens vinden.
Dat euvel had ik ook, toen heb ik een berichtje gestuurd via FB en toen heeft de medewerker de bevestiging alsnog verstuurd. Op de vraag hoe en wanneer het geleverd wordt zei hij het volgende:
quote:
Het pakket wordt verzonden via PostNL. Helaas is er op dit moment nog niets bekend van levertijden of een leverdatum. Ik zie alleen dat de order goed in ons systeem staat. Wellicht dat we komende dagen meer kunnen nakijken voor je. Groetjes, Robbie

• triesvan
Zou het kwaad kunnen om de Order Status desk te bellen?

• tijmeng
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 26-11 22:48
quote:
triesvan schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:02:
Zou het kwaad kunnen om de Order Status desk te bellen?
geduld................

P990

• shiznuts
  • Laatst online: 18-10 08:14
Mijn bestelling is geannuleerd op basis van een creditcheck?!?! Say what :{
Terwijl ik nooit geldproblemen heb gehad :')

• ago
  • Laatst online: 23-06 10:38
*knip* :w

Orion84 wijzigde deze reactie 21-01-2013 11:31 (87%)

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17:36
quote:
shiznuts schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:24:
Mijn bestelling is geannuleerd op basis van een creditcheck?!?! Say what :{
Terwijl ik nooit geldproblemen heb gehad :')
had je er meerdere besteld?

 Macbook Air 13'' Early 2014 i5 1.4 256GB 8GB & Apple iPad Air 2 SG 64 GB

• shiznuts
quote:
Denzis schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:26:
[...]

had je er meerdere besteld?
Eentje maar.
Alhoewel ik al een abo bij Vodafone had (die Summer Deal met de SGS3).

• shiznuts
Beste shiznuts

Je hebt op 20-01-2013 een product besteld op de website van Vodafone. Het ordernummer van je bestelling is:ONLINE-xxxxxx-xxxxxxxx-xx .

Vodafone voert bij alle nieuwe contracten een creditcheck uit. Op basis hiervan kunnen wij je aanvraag helaas niet in behandeling nemen. Meer informatie over de creditcheck-afwijzing vind je op www.vodafone.nl/klantenservice. Daar staat ook hoe je contact kunt opnemen met de afdeling Credit Assessment.

Via http://www.vodafone.nl/sh.../cat16170015/?cmpid=02109 kom je rechtstreeks in onze Online winkel. Hier kun je al onze prepaid-producten bekijken en direct bestellen.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

*knip* dergelijke smileys zijn nergens voor nodig.

Orion84 wijzigde deze reactie 21-01-2013 11:34 (4%)

• HomePlayer
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 06:32
Modbreak:
*knip*

Mag ik eenieder nog even wijzen op het verzoek om alleen te reageren als je daadwerkelijk iets zinnigs bij te dragen hebt? Dertien in een dozijn statusmeldingen die niet eens een daadwerkelijke update zijn en posts als "ik heb ook mail X ontvangen" voegen niets toe.

Orion84 wijzigde deze reactie 21-01-2013 11:38 (84%)

• Freakster86
  • Nu online
quote:
shiznuts schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:31:
Beste shiznuts

Omdat u zoveel uit China besteld.....
:P Misschien even klantenservice bellen en vragen waarom die check is misgegaan?

• menalert
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10:47
quote:
Freakster86 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:43:
[...]

:P Misschien even klantenservice bellen en vragen waarom die check is misgegaan?
Dan moet je mailen (bellen kan niet) naar: creditassessment.nl@vodafone.com

Ben al een week bezig om een reactie van hun te krijgen ivm stufi en annulering. Ze negeren me gewoon, volgende week gaat er een aangetekende brief die kant op. Vodafone ;w

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

quote:
Freakster86 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:43:
[...]

Of er heeft domweg iemand de verkeerde mailtemplate aangeklikt. Is hier bij een andere actie ook al wel eens langsgekomen, dat er in de massa aan bestellingen die geannuleerd werd hier en daar wat foutjes zaten in de communicatie en mensen ineens een mailtje kregen dat de bestelling geweigerd was wegens kredietwaardigheid.

Slordig, maar een logischer uitleg dan dat ze opzettelijk onzinredenen verzinnen om te annuleren.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17:06

Señor Sjon

Moderator SG/ASP

Magnificent bastard

Vaak gaat de creditcheck ook op basis van postcode. In een gebied met veel notoire wanbetalers moet je vaak wat meer moeite doen om je abo te krijgen.

SG-feedback | ASP-feedback

• TZC-T1-FX
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 26-11 23:09
Vodafone werkt sinds 2010 ook niet meer samen met het BKR. Ik ben dus best benieuwd hoe zo'n creditwaardigheid check nu werkt.

www.globehouse.eu

• Oaquasis

Oaquasis

Die werkt toch gewoon via PrevenTel. Ik begreep dat ze zich daar wel bij hebben aangemeld.

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 26-11 20:44
Ik zie nu pas dat ik twee bevestigingsmailtjes heb ontvangen (Die met als onderwerp Bevestiging van uw bestelling ONLINE-20130120-XXXX). Hebben meer mensen dat? Ik vind het ook wel verbazingwekkend dat nog niemand een afgekeurde order heeft tot nu toe.

cyberhulp.nl - Verzameling van al mijn reviews, handleidingen en softwaretips en -trucks (tip voor de familie ICT'er)

• Laank
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15:11
edit: te snel gelezen

Laank wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:14 (91%)

• pinokkia
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17:56
Mijn broer heeft gebeld naar vodafone. Helaas worden alle orders geannuleerd. Dit heeft de hogere heren/damen bevestigd van vodafone. Het is jammer. Het is over en uit en je kan juridisch er niets aan doen!! Volgende keer hopen dat het wel lukt.

@ Alwaysleft
Je hebt gewoon gelijk. Mijn vermoeden was al vanaf begin af aan dat de boel geannuleerd zou worden

pinokkia wijzigde deze reactie 21-01-2013 12:17 (22%)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17:06

Señor Sjon

Moderator SG/ASP

Magnificent bastard

Hoezo niet? Vooral mensen die besteld hebben na de bevestiging op Twitter dat de actie klopte en voordat de correctie kwam hebben imo wel recht van spreke. Er gebeuren gekkere dingen in telecom land met toestelacties.

SG-feedback | ASP-feedback

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:58
quote:
pinokkia schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:14:
Mijn broer heeft gebeld naar vodafone. Helaas worden alle orders geannuleerd. Dit heeft de hogere heren/damen bevestigd van vodafone. Het is jammer. Het is over en uit en je kan juridisch er niets aan doen!! Volgende keer hopen dat het wel lukt.
Dat deze acties niet doorgaan is meestal te wijten aan die aandachtsgeile gebruikers hier die er direct een heel topic van moeten maken, hoezo je eigen glazen ingooien. ;w

• tonks
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
quote:
Senor Sjon schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:16:
Hoezo niet? Vooral mensen die besteld hebben na de bevestiging op Twitter dat de actie klopte en voordat de correctie kwam hebben imo wel recht van spreke. Er gebeuren gekkere dingen in telecom land met toestelacties.
Er gebeuren soms gekke dingen maar je kunt niet verwachten van Vodafone dat ze met verlies toestellen gaan opsturen
Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013