Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 08:36
Gewoon verkopen daarna abbo afkopen, geen maandelijks gezeur en geld in de pocket.

• baio
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:37
quote:
HomePlayer schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:51:
Bevestiging van uw bestelling ONLINE-20xxxx20-165017xxx-xx

Nu maar hopen dat ze leveren, ;-)
quote:
pinokkia schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:53:
[...]
Tussen die van mijn broer en mij zit dik 150 orders tussen :)
Als je aan de hand van dit ordernummer dat probeert af te lezen, lijkt mij dat niet echt mogelijk: de eerste cijfer combinatie is de datum: 20xxxx20 = 20130120, tweede deel na het streepje is de tijd van bestellen 1650 en waarschijnlijk zijn de laatste paar getallen voor het aantal bestellingen en mogelijk ook type bestelling. Die zijn echter niet zichtbaar dus weten wij het niet.

Toch denk ik dat het momenteel een hoop bestellingen aan het worden zijn. Het zou, mits ze leveren, wel eens lang kunnen gaan duren voordat ze alle benodigde Nokia's op voorraad hebben :)

• menalert
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08:00
Let er wel op als je 2 bestellingen doet achter elkaar moet je voor de 2de bestelling een loonstrookje opsturen en dit zorgt voor enorme vertraging. Ervaring: 2 weken geleden

• FabianO123
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-10 21:38
quote:
NotSoSteady schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:10:
Gewoon verkopen daarna abbo afkopen, geen maandelijks gezeur en geld in de pocket.
Altijd jammer dat er mensen zijn die overal geld aan willen verdienen.

Voor iedereen die gewoon een leuke nieuwe phone wil _/-\o_ _/-\o_

Voor iedereen die er 5 koopt en denkt dat die lekker wat kan verdienen ... :F :F

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08:47
quote:
menalert schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:13:
Let er wel op als je 2 bestellingen doet achter elkaar moet je voor de 2de bestelling een loonstrookje opsturen en dit zorgt voor enorme vertraging. Ervaring: 2 weken geleden
En als je niet werkt, maar studeert?

• menalert
quote:
Freakster86 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:16:
[...]

En als je niet werkt, maar studeert?
Zoals ik dan wordt de 2de bestelling geannuleerd. Bij mij was de eerste bestelling een foutje dus geen 1 van de 2 abonnementen gekregen.

menalert wijzigde deze reactie 20-01-2013 19:18 (16%)

• Freakster86
Ach, 1 is ook meer dan prima :)

• Mikienator1
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 20-10 23:43

Mikienator1

Project: Kistradio #1

quote:
Nikolas schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:08:
[...]

Bij een andere actie, geen idee bij welke winkel, hadden ze dat probleem toen ook. Toen heeft men beslist 1 <iets> per klant uit te leveren, dat vond ik een mooie gulden middenweg.
HEMA TAARTEN :)

• Enes_81
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:10

Enes_81

Je weet niks!

Dat zal toch niet zo zijn bij twee abo's van ¤15 in de maand ?

Maar goed, heb er zelf één besteld :)

• menalert
quote:
Enes_81 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:18:
Dat zal toch niet zo zijn bij twee abo's van ¤15 in de maand ?

Maar goed, heb er zelf één besteld :)
Ik had er 2 van 18 euro besteld.

• NotSoSteady
quote:
FabianO123 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:14:
[...]

Altijd jammer dat er mensen zijn die overal geld aan willen verdienen.

Voor iedereen die gewoon een leuke nieuwe phone wil _/-\o_ _/-\o_

Voor iedereen die er 5 koopt en denkt dat die lekker wat kan verdienen ... :F :F
Volgens mij profiteert de rest net zo hard, dus stop maar met de moraalridder uithangen.

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 07:35
quote:
NotSoSteady schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:22:
[...]

Volgens mij profiteert de rest net zo hard, dus stop maar met de moraalridder uithangen.
Ik vind het toch wel een verschil tussen; iemand het abonnement neemt omdat hij blij is dat hij een leuke telefoon erbij krijgt, die hij eventueel normaal niet kan betalen. En iemand die er meerdere koopt om voor een paar honderd euro door te verkopen.
Niet dat die laatste minder recht heeft dan de eerste.

• FabianO123
Er 5 kopen en meteen doorverkopen is toch wat anders dan er 1 te nemen om zelf te gebruiken. Als ze komen zal V%A wel weer worden overspoelt , net zoals bij de Dell actie.

• Denzis
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 00:00
ik had er 2 besteld omdat ik er voor mijn vader ook een had besteld. Zelf weet ik nog niet wat ik met de mijne ga doen. Als ik genoeg heb aan deze resolutie en alles dan annuleer ik mijn 920 bestelling. Anders zal ik hem wel verkopen ja.

De tweede kreeg ik idd de vraag over het loonstrookje, dus maar geannuleerd. geen zin om een loonstrookje te gaan opzoeken :)

Mini-Itx, i5 3570k, Corsair H80i, Bitfenix Prodigy, Asrock Z77, Samsung 840 250GB&120GB SSD, 2 TB green, 8GB Corsair XMS3, Sapphire HD7970 3GB & MBA 13 256 SSD, 8GB. XBL GAMERTAG Denzis

• Stravincy
  • Laatst online: 21:54
Inderdaad. Ik had er 1tje besteld omdat ik gewoon heel erg toe ben aan een nieuwe smartphone en dit is gewoon een hele goede deal.
- Heb op dit moment een Nokia C5-03 :X -

Ik hoop dat er geen annuleringen gaan plaatsvinden nu met al deze nieuwe orders.

Sim-only abbonement nodig? Doe het via deze link en we krijgen beide 10 euro korting! http://www.simyo.nl/vriendendeal/d2h0zt

• Hironshy
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-10 11:33

Hironshy

Orooo!!!

Zocht al langer een upgrade voor onder 200euro. Is toch wel tikkeltje anders vind ik dan mensen die er 5 verkopen puur voor winst. Vaak zijn het ook dezelfde mensen die wetten/rechten erbijhalen, slechte reviews schrijven en constant klagen bij de winkel als ze niet leveren :F

Als ze niet leveren, so be it, wees een vent en suck it up.

• jps110
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:44
Ik ook een voor mijzelf besteld, ik heb net de bevestiging van Vodafone gekregen.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

• tweeny
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-10 20:30
Ik zit heel erg te twijfelen om deze telefoon te kopen, maar mijn abonnement van HollandsNieuwe loopt tot 31 november, dus ik heb nog een aantal vragen.
  • Kan ik mijn abonnement 2 maanden voor het einde stopzetten?
  • Omdat HollandsNieuwe gebruik maakt van Vodafone netwerk, heb ik dan niets te vrezen van simlock?
  • Ik betaal tot die tijd dubbele abonnementskosten neem ik aan?

tweeny wijzigde deze reactie 20-01-2013 19:48 (3%)

• Timons106
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23-10 12:53
quote:
tweeny schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:48:
Ik zit heel erg te twijfelen om deze telefoon te kopen, maar mijn abonnement van HollandsNieuwe loopt tot 31 november, dus ik heb nog een aantal vragen.
  • Kan ik mijn abonnement 2 maanden voor het einde stopzetten?
  • Omdat HollandsNieuwe gebruik maakt van Vodafone netwerk, heb ik dan niets te vrezen van simlock?
  • Ik betaal tot die tijd dubbele abonnementskosten neem ik aan?
Er zit geen simlock op het toestel, en je kunt je abonnement afkopen :).

• Rubinski
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-10 20:58

Rubinski

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Dodelijk blond!

quote:
Nikolas schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:24:
Ik ben bereid iemands abo te betalen (11,25/15) als ik het toestel mag overnemen voor een symbolische euro.
Same here.

Software is like sex, it's better when it's free

• tweeny
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-10 20:30
quote:
Timons106 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:49:
[...]

Er zit geen simlock op het toestel, en je kunt je abonnement afkopen :).
Ik wil mijn huidige abonnement behouden, omdat die is voordeliger i.c.m. internet, maar bij contract afkopen kom ik op hetzelfde bedrag uit als dat ik het door laat lopen?

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
quote:
tweeny schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:52:
[...]

Ik wil mijn huidige abonnement behouden, omdat die is voordeliger i.c.m. internet, maar bij contract afkopen kom ik op hetzelfde bedrag uit als dat ik het door laat lopen?
Dat is logisch, je koopt je abbo af dus je moet het resterende bedrag tot einde looptijd betalen.
Dus de afweging is: ga ik die data/minuten nog gebruiken.

Cyanide & Happiness - Facebook & Pivacy - Wear Sunscreen!

• SpX
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:03
De actie vorig jaar met de One x van vodafone werd anders wel gewoon geleverd. Ook 1-jarig abonnement met een toen nieuw toestel.

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 09:28
quote:
SpX schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:57:
De actie vorig jaar met de One x van vodafone werd anders wel gewoon geleverd. Ook 1-jarig abonnement met een toen nieuw toestel.
Was niet via vodafone rechtstreeks maar via andere site meen ik me te herrineren.

• FabianO123
quote:
alwaysleft schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:02:
[...]

Er is nog geen enkel toestel uitgeleverd. Vodafone lacht zich dood om jullie hier.
Want ?

Ik heb ze nog geen cent gegeven , als ze niet leveren ben ik alleen 5 minuten van mijn tijd kwijt voor het invullen.

De aanbieding is wel bijna te goed om waar te zijn dus ik ga er ook gewoon vanuit dat het hele feest niet door gaat :+ Het is wel raar dat deze "aanbieding" al vanaf de 15de op de site staat.

• Freakster86
quote:
alwaysleft schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:02:
[...]

Er is nog geen enkel toestel uitgeleverd. Vodafone lacht zich dood om jullie hier.
Er is er al 1 geleverd. Wij wachten dus rustig af.

• alwaysleft
quote:
Freakster86 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:05:
[...]

Er is er al 1 geleverd. Wij wachten dus rustig af.
Bron en url?

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23-10 19:20
Als ik het goed begrijp dus 187 voor een nokia lumia 820?
Als ik dit toestel bestel met het desbetreffende abbonoment en hier vervolgens geen gebruik van maak, moet ik dus gewoon elke maand het bedrag betalen (of afkopen) en dan heb ik dit toestel gewoon voor die 187 euro?

Indien dit allemaal klopt ga ik er zeker 1 bestellen.

is dit allemaal legit, geen adder onder gras?

MurtnR wijzigde deze reactie 20-01-2013 20:08 (6%)

• NotSoSteady
quote:
MurtnR schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:07:
Als ik dit toestel bestel met het desbetreffende abbonoment en hier vervolgens geen gebruik van maak, moet ik dus gewoon elke maand het bedrag betalen (of afkopen) en dan heb ik dit toestel gewoon voor die 187 euro?

Correct.

• Heatonme
  • Niet online
quote:
Not sure if trolling ???
Als je de aanbieding niet interesseert waarom loop je dan in dit topic te bashen?
quote:

inderdaad, klopt helemaal.

Heatonme wijzigde deze reactie 20-01-2013 20:10 (46%)

• D2FValinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 02:03
Ik snap niet waarom er mensen zijn die Vodafone bellen of mailen of de prijs wel klopt. Bestel gewoon en wacht af.... werkt alleen maar in je nadeel om te bellen.

• FabianO123
quote:
MurtnR schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:07:

Je kan zelfs nog 25 euro cashback krijgen op spaarwinkelen.nl. Dat doe je zo :
quote:
Je moet eerst alle geschiedenis , cookies verwijderen. Ik heb een andere browser gebruikt zodat alles al leeg was. Zodra je wordt doorverbonden heb ik geklikt op --> "Mobiel Bellen" -->"Alle telefoons"

Dan selecteer je op Nokia , en pak je de 820. Daarna alleen nog het goede abbo aanklikken en het werkt.

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
quote:
D2FValinor schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:10:
Ik snap niet waarom er mensen zijn die Vodafone bellen of mailen of de prijs wel klopt.
Bestel gewoon en wacht af.... werkt alleen maar in je nadeel om te bellen.
Dat is je plicht als consument :)
VF had vorig jaar inderdaad de One X, kostte me minder dan ¤300,00

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Meessen
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 07:35
quote:
D2FValinor schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:10:
Ik snap niet waarom er mensen zijn die Vodafone bellen of mailen of de prijs wel klopt. Bestel gewoon en wacht af.... werkt alleen maar in je nadeel om te bellen.
Als je van hun bevestiging krijgt dat het klopt sta je sterker dat het geleverd moet worden (in theorie). En sommige doen het gewoon om andere te naaien.

• Dotto
  • Registratie: februari 2007
  • Nu online

Dotto

Wat wil een mens nog meer..

Ik zit nu op de site van VF via Spaarwinkel, maar hoe krijg ik hem zakelijk afgesloten. Onder de tab zakelijk zie ik de Lumia 820 niet staan...

• SpX
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:03
quote:
Dotto schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:21:
Ik zit nu op de site van VF via Spaarwinkel, maar hoe krijg ik hem zakelijk afgesloten. Onder de tab zakelijk zie ik de Lumia 820 niet staan...
Tijdens de bestelling kun je zakelijk of particulier selecteren. Ik weet echter niet op spaarwinkel dat ook zo registreert aangezien ik gewoon als particulier heb besteld.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:32

Catch22

De ene is je moeder

ik heb hem besteld. als ze leveren is t mooi. als ze dat niet doen, jammer :)

En de ander is je zus
Xbox360, PS3, G25, SRSeat, Pana P42S20, Epson TW450, ASUS t100, OnePlus One, BMW e34 520i '95, CX919, Vaporshark rDNA, Erl, Tobh, Cloupor clone
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• Dotto
  • Nu online

Dotto

quote:
SpX schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:22:
[...]

Tijdens de bestelling kun je zakelijk of particulier selecteren. Ik weet echter niet op spaarwinkel dat ook zo registreert aangezien ik gewoon als particulier heb besteld.
Oke dank.

Iemand anders die kan bevestigen of dat de juiste manier is?

• jesperspeedway
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 13-09 21:18
Ook hier heb ik hem besteld. Is natuurlijk te mooi om waar te zijn, maar we zullen zien of Vodafone leverd ja of nee :)

• thachosen
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-11-2013
Ik heb hem net zelf besteld. Gelijk al bevestiging gehad;)

• Freakster86
Kinders, houd het rustig, netjes en beleefd.

Wie niet waagt wie niet wint.
Nooit geschoten is altijd mis.
Etc.

• CLB
  • Niet online
De Galaxy S werd toentertijd ook in bulk uitgeleverd voor een veel te lage prijs via VF :)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• yassiro
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02:23
Ik heb vorige jaar via typhone.nl bel+sms 65 afgesloten icm een Xperia S. Het werd toen wel gewoon geleverd. Hopelijk wordt deze ook geleverd.

• Dotto
  • Nu online

Dotto

Iemand hier die kan aangeven hoe je hem zakelijk moet bestellen?

• FabianO123
Net zoals normaal.

Ergens in het bestel proces kan je dan op zakelijk klikken.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Zijn dit abonnementen die zichzelf automatisch verlengen?

• Heatonme
  • Niet online
quote:
Rubinski schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:39:
Zijn dit abonnementen die zichzelf automatisch verlengen?
Kan niet, althans niet met weer een jaar, staat in de wet. maximaal met 1 maand opzeg termijn na afloop contract

Heatonme wijzigde deze reactie 20-01-2013 20:40 (5%)

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Dus wanneer het contract ten einde is moet ik zelf niets doen om er voor te zorgen dat mijn contract stopt? Stel dat ik het het contract af sluit en direct beslis het stop te zetten, moet ik dan iets van opzegvergoeding betalen of hoe is dat geregeld?

• Lithiumion
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-10 22:37
quote:
Rubinski schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:42:
Dus wanneer het contract ten einde is moet ik zelf niets doen om er voor te zorgen dat mijn contract stopt? Stel dat ik het het contract af sluit en direct beslis het stop te zetten, moet ik dan iets van opzegvergoeding betalen of hoe is dat geregeld?
Het is mogelijk je resterende maanden in 1x af te kopen ;)

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:32

Catch22

De ene is je moeder

quote:
loopt gewoon door. je kan twee dingen doe

per direct opzeggen per einde contract
je contract afkopen, dan betaal je ineens alle kosten en ben je er af

En de ander is je zus
Xbox360, PS3, G25, SRSeat, Pana P42S20, Epson TW450, ASUS t100, OnePlus One, BMW e34 520i '95, CX919, Vaporshark rDNA, Erl, Tobh, Cloupor clone
HET IS SOWIESO
@maxx0r

• funk-e
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08:15
volgens mij heb ik eerder eens een discussie gehad in het iPhone5-topic over coolblue.

Ik heb toen een iPhone 5 kunnen aanschaffen icm een 42,50 abo met 12 maanden 50% korting (toestel 90.- terwijl het eigenlijk 290,- moest zijn). Uiteindelijk heeft coolblue gewoon uitgeleverd.

Niet geschoten...

...less is more

• Cyleo
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:06
quote:
Je moet je resterende maanden in 1 keer afbetalen. Linkje staat hier al ergens.

Overigens ga ik er vanuit dat het geanuleerd wordt, maar zo niet dan heb ik geluk. Deze telefoon helpt mij weer mooi op weg naar de Xperia Z ;)

cyberhulp.nl - Verzameling van al mijn reviews, handleidingen en softwaretips en -trucks (tip voor de familie ICT'er)

• Heatonme
  • Niet online
quote:
Je kan je contract altijd per direct opzeggen maar dan betaal je de rest van je contractperiode af.
Als je niks doet stopt je abbo dus ook nooit :+
Je moet dus gewoon 2 a 3 maanden voor einde contractdatum bellen/mailen naar vodafone om het te beëindigen.( just to be sure ).

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

Dan is dit inderdaad een zeer mooie aanbieding. Maar ja, eerst zien, dan geloven.

• Mikienator1
  • Registratie: december 2012

Mikienator1

Project: Kistradio #1

Ik denk dat er een kans bestaat dat hij komt. Kijk maar naar die verhalen van de Samsung galaxy s, xperia s en de Htc one.

Noot geschoten is altijd mis..

• Heatonme
  • Niet online
quote:
Rubinski schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:45:
Dan is dit inderdaad een zeer mooie aanbieding. Maar ja, eerst zien, dan geloven.
Inderdaad, gewoon even afwachten.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Heatonme schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:45:
[...]

Je kan je contract altijd per direct opzeggen maar dan betaal je de rest van je contractperiode af.
Als je niks doet stopt je abbo dus ook nooit :+
Je moet dus gewoon 2 a 3 maanden voor einde contractdatum bellen/mailen naar vodafone om het te beëindigen.( just to be sure ).
Het beste dat ik dan kan doen is naar de winkel gaan, het contract afsluiten, gsm in ontvangst nemen en het contract direct opzeggen, toch?

• alwaysleft
quote:
Rubinski schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:47:
[...]

Het beste dat ik dan kan doen is naar de winkel gaan, het contract afsluiten, gsm in ontvangst nemen en het contract direct opzeggen, toch?
Aanbieding is alleen online..

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
alwaysleft schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:49:
[...]

Aanbieding is alleen online..
Enkel online? Hoe gaat dat dan in zijn werk? Is het tegenwoordig niet meer nodig om een contract te tekenen dan?

• rambocus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 05:48
Beste Dhr xxxxxxxxx,

Je hebt op 19-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-20130119-xxxxxxx-xx

Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

worden deze mails automatische gegenereerd?

rambocus wijzigde deze reactie 20-01-2013 20:52 (3%)

• Ravocs
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 08:19
Nou, ik heb ook besteld, maar ik vraag me wel af hoe dat nou werkt met Spaarwinkel, hoe weten ze nou dat je daar iets hebt gekocht?

• Deick
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 20:26
quote:
rambocus schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:51:
Beste Dhr xxxxxxxxx,

Je hebt op 19-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-20130119-xxxxxxx-xx

Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Ik heb hem niet gekregen. Heb vanochtend besteld. Wanneer heb je besteld?

• shiznuts
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-10 08:14
quote:
rambocus schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:51:
Beste Dhr xxxxxxxxx,

Met vriendelijke groet,

Vodafone

Ik had dit

Beste shiznuts

Hartelijk dank voor je bestelling op vodafone.nl. Het ordernummer van je bestelling is: . Vermeld altijd je persoonlijke referentienummer als je contact met ons opneemt. Referentie:xxxxxxxxx

Je kunt de status van je bestelling volgen www.vodafone.nl. Selecteer Orderstatus in het onderdeel Klantenservice en log in met je e-mailadres en ordernummer.

Je bestelling

Ordernummer: ONLINE-2xxxxxxxx-x-x-xxxx
Besteldatum: 20-01-2013
Betaalmethode: NONE
Bezorgadres: Straagweg 1 1234AB AMSTERDAM
Je hebt de volgende producten besteld

Maandelijks Eenmalig
Je Vodafone-pakket(aantal: 1)

Product
Nokia Lumia 820 Black ¤ 0,00 ¤ 0,00

Abonnementen
Bel+Sms 65 1 jaar ¤ 15,00 ¤ 0,00
Je voordeel
Eenmalige aansluitkosten ¤ 30 (Deze betaal je via je eerste telefoonrekening) ¤ 0,00 ¤ 0,00

Je voordeel
De eerste 6 maanden 25% korting ¤ -3,75 ¤ 0,00

Promo's
Standaard GUSIMkaart ¤ 0,00

Totaal ¤ 11,25 ¤ 0,00

Maandelijks Eenmalig
Subtotaal(excl. btw) ¤ 9,30 ¤ 0,00
Btw: ¤ 1,95 ¤ 0,00
Totaal: ¤ 11,25 ¤ 0,00

Wanneer je een telefoon of dataproduct met abonnement hebt besteld, zal de koerier een afspraak maken over de plaats en het tijdstip van levering.
Wanneer je een prepaidproduct of accessoire hebt besteld, dan wordt het pakket op het aangegeven afleveradres door PostNL aangeboden. Je ontvangt dan ook nog een e-mail met het track and trace nummer van het postpakket.

Met vriendelijke groet,
Vodafone

• FabianO123
quote:
edwinwijnja schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:55:
Nou, ik heb ook besteld, maar ik vraag me wel af hoe dat nou werkt met Spaarwinkel, hoe weten ze nou dat je daar iets hebt gekocht?
Ik had vanmiddag na een half uur het geld bij spaarwinkelen.nl erop staan. Natuurlijk nog niet vrij gegeven. Zag net ook dat ik iets daarna een email van ze heb gekregen.

• rambocus
quote:
shiznuts schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:55:
[...]

Ik had dit

Beste shiznuts

Hartelijk dank voor je bestelling op vodafone.nl. Het ordernummer van je bestelling is: . Vermeld altijd je persoonlijke referentienummer als je contact met ons opneemt. Referentie:xxxxxxxxx

Je kunt de status van je bestelling volgen www.vodafone.nl. Selecteer Orderstatus in het onderdeel Klantenservice en log in met je e-mailadres en ordernummer.

Je bestelling

Ordernummer: ONLINE-2xxxxxxxx-x-x-xxxx
Besteldatum: 20-01-2013
Betaalmethode: NONE
Bezorgadres: Straagweg 1 1234AB AMSTERDAM
Je hebt de volgende producten besteld

Maandelijks Eenmalig
Je Vodafone-pakket(aantal: 1)

Product
Nokia Lumia 820 Black ¤ 0,00 ¤ 0,00

Abonnementen
Bel+Sms 65 1 jaar ¤ 15,00 ¤ 0,00
Je voordeel
Eenmalige aansluitkosten ¤ 30 (Deze betaal je via je eerste telefoonrekening) ¤ 0,00 ¤ 0,00

Je voordeel
De eerste 6 maanden 25% korting ¤ -3,75 ¤ 0,00

Promo's
Standaard GUSIMkaart ¤ 0,00

Totaal ¤ 11,25 ¤ 0,00

Maandelijks Eenmalig
Subtotaal(excl. btw) ¤ 9,30 ¤ 0,00
Btw: ¤ 1,95 ¤ 0,00
Totaal: ¤ 11,25 ¤ 0,00

Wanneer je een telefoon of dataproduct met abonnement hebt besteld, zal de koerier een afspraak maken over de plaats en het tijdstip van levering.
Wanneer je een prepaidproduct of accessoire hebt besteld, dan wordt het pakket op het aangegeven afleveradres door PostNL aangeboden. Je ontvangt dan ook nog een e-mail met het track and trace nummer van het postpakket.

Met vriendelijke groet,
Vodafone
die mail heb ik gisteravond gehad.

• shiznuts
quote:
rambocus schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:56:
[...]

die mail heb ik gisteravond gehad.
Lol, dan verwacht ik wel niets :P

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
3 besteld :D

Nu maar afwachten of ze gaan leveren :+ 8)

Cyclonic wijzigde deze reactie 20-01-2013 21:00 (66%)

• Dabbel
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08:22
Ik heb ook al mijn cashback bevestigd gekregen bij spaarwinkelen. Als VF het annuleert, behoud ik misschien nog m'n cashback?!:P

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
En jij verkoopt er eentje?

• FabianO123
Nee :)

Cashback moet eerst nog 2 stappen doorlopen voordat het op Vrijgeven staat.

• Traguardo
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 09:22
quote:
Cyclonic schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:00:
3 besteld :D

Nu maar afwachten of ze gaan leveren :+ 8)
Gefeliciteerd!

8)7

• Cyclonic
quote:
Rubinski schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:00:
[...]

En jij verkoopt er eentje?
1 voor mezelf, vriendin en pa :+

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Cyclonic schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:02:
[...]

1 voor mezelf, vriendin en pa :+
Is er volgens jou een beperking wat het aantal abonnementen / persoon betreft?

• thachosen
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-11-2013
Volgens mij is dat 3

• 360x
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 07-10 16:02
Zonder dat cashback gedoe is het ook een prima deal of niet? En hebben hier mensen ervaring met het afkopen van een abonnement?

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:24

arnoudwokke

Redacteur
Via dm op Twitter bevestigd gekregen dat het inderdaad niet klopt http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1358712444.png

• shiznuts
quote:
Wie is die gast dan? En waarom is er al geleverd?

• Osxy
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Het is er nu ook af inmiddels.
Kans is toch nog wel aanwezig dat iedereen die al heeft besteld het uitgeleverd gaat krijgen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic." Mijn weblog Van je iPhone/iPad een universele remote maken?

• Cyclonic
quote:
Ze zullen wel moeten gaan leveren ;) :+

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat ook meestal zo! Hopen dat diegenen die er eentje besteld hebben, hem ook daadwerkelijk krijgen.

• MurtnR
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23-10 19:20
1 Besteld. Ben benieuwd!

• Heatonme
  • Niet online
quote:
Dank voor de opheldering arnoud, daar kunnen sommige nog wat van leren

• Zenga13
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 04-10 14:37
Grappig dat ze het nu wel aanpassen, maar na de eerste meldingen eerder deze week nog niet..

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
quote:
Zenga13 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:16:
Grappig dat ze het nu wel aanpassen, maar na de eerste meldingen eerder deze week nog niet..
Ik kan hem nog steeds bestellen :*)

Jammer dat het nu zo escaleert...gaan we nooit meer krijgen die toestellen.

• bos97
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23-10 18:34
Wee gaan het zien en als ze niet leveren is het jammer. Punt.

9 oktober- 17 oktober @Kreta

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Michel242186 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:18:
[...]

Ik kan hem nog steeds bestellen :*)

Jammer dat het nu zo escaleert...gaan we nooit meer krijgen die toestellen.
Ik denk dat dit ergens tijdens de bestelling mis zal lopen. Maar je kan proberen he ...

• Cyclonic
Het gaat zo werken:

1)Vodafone gaat je een mail sturen van bla bla fout prijs

2) Uiteraard dien ik hier bezwaar tegen

3) Nog een mail meneer het gaat niet uw order gaat niet door

4) Aangetekende brief terug, met rechtelijke stappen dreigen.

5) ??????????????

6) (profit) Meneer wij gaan uw 820 leveren

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Cyclonic schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:20:
Het gaat zo werken:

5) ??????????????

Gerechtelijke stappen ondernemen? Op welke basis ga jij bepalen dat Vodafone in de fout is?

• danielkraak
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 00:17
quote:
Cyclonic schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:20:
Het gaat zo werken:

5) ??????????????

Heb jij gevraagd of het aanbod klopte? Zo nee, dan gaan ze JOUW 820 niet leveren. ;)

• FabianO123
Als ze niet leveren is het gewoon pech , ik ga er absoluut geen punt van maken.

Is wel een beetje raar zaken doen zo van Vodafone. Vanaf de 15de stond het zo op de site. Op de 18de heeft iemand de telefoon al ontvangen. in die tijd daar tussen heeft zelfs nog iemand naar Vodafone gebeld dus ze waren zeker op de hoogte van deze prijs.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
FabianO123 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:22:
Als ze niet leveren is het gewoon pech , ik ga er absoluut geen punt van maken.

Is wel een beetje raar zaken doen zo van Vodafone. Vanaf de 15de stond het zo op de site. Op de 18de heeft iemand de telefoon al ontvangen. in die tijd daar tussen heeft zelfs nog iemand naar Vodafone gebeld dus ze waren zeker op de hoogte van deze prijs.
Slecht Customer Relation Management neem ik aan ...

• triesvan
  • Registratie: juli 2011
Geeft die levering dan niet aan dat het een correcte prijs is?

• Cyclonic
quote:
danielkraak schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:22:
[...]

Heb jij gevraagd of het aanbod klopte? Zo nee, dan gaan ze JOUW 820 niet leveren. ;)
1 iemand hier heeft hem voor deze prijs thuis gekregen dus ga ik dat aanhalen, waarom er selectief wordt geleverd (discriminatie) moet je eens zien hoe snel ze leveren.

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Cyclonic schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:23:
[...]

1 iemand hier heeft hem voor deze prijs thuis gekregen dus ga ik dat aanhalen, waarom er selectief wordt geleverd (discriminatie) moet je eens zien hoe snel ze leveren.
Dat was simpelweg een vergissing.

• rambocus
je kan hem nog steeds bestellen, as we speak is dus niet zo snel

• Cyclonic
quote:
Rubinski schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:24:
[...]

Dat was simpelweg een vergissing.
Dat is dan pech voor vodafone, dan moeten ze hem aan iedereen leveren voor deze prijs, als ze 0 verstuurt hadden dan was het iets ingewikkelder maar nu hebben ze geen keus, want in een rechtzaak gaan ze heel hard verliezen 8)

• Rubinski

Rubinski

Dodelijk blond!

quote:
Cyclonic schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:25:
[...]

Dat is dan pech voor vodafone, dan moeten ze hem aan iedereen leveren voor deze prijs, als ze 0 verstuurt hadden dan was het iets ingewikkelder maar nu hebben ze geen keus, want in een rechtzaak gaan ze heel hard verliezen 8)
Je vergeet dat Vodafone een heel team van juristen heeft? Die geven een rechtzaak echt niet zo snel op hoor...

• triesvan
  • Registratie: juli 2011
Wikipedia: Class-action

Laten we een Class-Action zaak starten dan!

(en nee dit is niet serieus :P)

• CLB
  • Niet online
Gaat 'm niet worden inderdaad, net zoals met de iPhone 5 :)
Desalniettemin kun je het altijd proberen, maar ga niet lopen klagen als het niet lukt.

Niemand heeft de prijs gevraagd en te horen gekregen dat het klopt, daarmee is het al klaar :)

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013