![]()
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
psychoclown wijzigde deze reactie 04-02-2013 12:28 (101%)
WoT - kyozu | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Twitch - WoT Livestream
![]()
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
psychoclown wijzigde deze reactie 04-02-2013 12:28 (101%)
filipy23 wijzigde deze reactie 18-01-2013 13:19 (24%)
Nemean wijzigde deze reactie 18-01-2013 13:35 (18%)

Chinese SPG's en TD's..... Ik verwacht binnen een half jaar een rename van de game naar Fantasy Tanks online.quote:
Specs: Antec Twelve Hundred, Asus P67 SABERTOOTH, Core I5 2500K @ 4.2GHZ, 16GB Corsair Vengeance @ 1866ghz XMP, EVGA Nvidia GTX670, 2xCrucial M4 128GB in raid0 + 4x 1TB Samsung in raid5 - WoT Chat
Iedereen is blij als hij/zij dikke xp of credits binnenharkt. Er zit naar mijn mening wel een verschil in het neerplempen van een score, en een verhalende beschrijving van je ervaring.quote:En wie is er niet trots als hij dikke XP of Credits binnen heeft geharkt iedereen toch?
Haha, goeie grap. Alleen jammer het -ondanks de smiley- op mij overkomt alseen bevestiging van alles wat ik hiervoor heb gezegd.quote:Of heb jij alleen maar kak potjes dat je nooit iets kunt delen en daarom het ziet als: "Kijk mij eens goed zijn" ?
90% van de playerbase = knuppel. Prima. Dat betekent dat als jij zonder platoon in een random zit, er minstens 13 totale knuppels in het enemy team zitten. As je met 2 non-knuppels in een platoon zit, zitten er altijd 15 knuppels in het enemy team. Dat, of die 90% klopt niet.quote:Echter de reden waarom mensen hier "noob" en "noob team" typen/schreeuwen (waar ik er ook 1 van ben) is heel simpel. 90% van de playerbase op de EU cluster bestaat uit totale knuppels die links en rechts nog door elkaar halen.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Situatie 1:quote:perpixel schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:51:
even nog een vraagje voor de wallscraping techniek. ik ben zo vrij geweest om er wat bij te tekenen.
namelijk 2 situaties. en hoe op deze situaties te reageren.
[afbeelding]
Situatie 1, aangegeven door de 1 natuurlijk. De tegenstander rijd naar buiten. hierdoor wordt de hoek kleiner en zal hij sneller kunnen penetraten.
Situatie 2. er is een 2e tegenstander aan de andere kant van het obstakel. deze zal je hoogstwaarschijnlijk proberen te flanken. waardoor je ook zeer kwetsbaar wordt.
hoe reageer je op deze situaties?
There is no overkill. Only 'Open fire' and 'I need to reload'.
Daar zit zeker een verschil in maar er komen vaak genoeg replays en andere filmpjes voorbij. Dat mensen hier dagelijks hun geboekte resultaten neer plaatsen maakt mij voor de rest niet uit. Daar is het tenslotte ook een World of Tanks topic voor, om je ervaringen te delen met anderen. Overigens heb ik ook al reacties gezien van mensen die totaal geen interesse hadden om een game in verhaal vorm te lezen, dus wat dat betreft zijn er verschillende meningen (hier) over wat mensen wel willen zien/lezen en wat niet.quote:Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:10:
[...]
Iedereen is blij als hij/zij dikke xp of credits binnenharkt. Er zit naar mijn mening wel een verschil in het neerplempen van een score, en een verhalende beschrijving van je ervaring.
In elk potje zit wel een frustratie (ook in een winnend potje) en indien ik hier een score plaats praat ik over mijzelf en indien nodig mijn platoon genoten. Daarnaast zie ik alleen het nut er van in om spelers die een belangrijke bijdrage leveren in een spel op te noemen (zoals ik een tijd terug gedaan had met een potje in mijn Hetzer en iemand van FILO). Zie daarnaast het nut er niet van in, om over anderen te praten wanneer zij geen deel hebben uitgemaakt van welke bijdrage in het team dan ook (ja, mogelijk negatief door ze bij tanknaam te noemen). Daarnaast is een ervaring ook een onderwerp en geen verslaglegging/rapportage.quote:Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:10:
Daarbij constateer ik ten eerste een contrast tussen de manier waarop goede en slechte avonden worden gepresenteerd, en valt het me op dat er weinig over "we" wordt gesproken bij goede potjes (maar wel over "ik"), en vrijwel uitsluitend over "ze" bij slechte potjes (en nagenoeg nooit over "ik")
Dus ga je maar mensen beoordelen (vooroordelen) op hun reacties hier op het forum zonder daad werkelijk met ze gegamed te hebben of ooit gezien in-game. Ik kan hier nu ook een mening over een ieder neer gaan zetten maar dan ben ik niet objectief bezig en grenst eerder tegen kortzichtigheid aan.quote:Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:10:
Haha, goeie grap. Alleen jammer het -ondanks de smiley- op mij overkomt alseen bevestiging van alles wat ik hiervoor heb gezegd.
Waar staat in mijn reactie dat 90% van de playerbase gelijkstaat aan 90% van de team opstelling. Je beredenering raakt kant noch wal.quote:Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:10:
90% van de playerbase = knuppel. Prima. Dat betekent dat als jij zonder platoon in een random zit, er minstens 13 totale knuppels in het enemy team zitten. As je met 2 non-knuppels in een platoon zit, zitten er altijd 15 knuppels in het enemy team. Dat, of die 90% klopt niet.
Het probleem binnen World of Tanks is niet alleen dat mensen lui zijn om iets aan te leren of zelfs op zoek te gaan naar filmpjes en guides om te leren maar ook je te maken hebt met spelers uit verschillende landen. Je krijgt uit eindelijk ander gedrag en mentaliteit naar je toe geworpen maar ook met een taal barrière wat resulteert in egoïstische en vaak waardeloze teamgenoten, die ook in het enemy team zitten.quote:Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:10:
Om mezelf toch ook wat de-escalerender op te stellen; ik snap de frustratie als je als bovengemiddeld goede speler wordt geconfronteerd met onverklaarbare capriolen van je teamgenoten, vooral als dat direct of indirect een verliespartij tot gevolg heeft.
Maar wetende dat het merendeel van de playerbase "vast" zit op dat niveau, is het juist aan de betere spelers om het verschil te maken en het team op sleeptouw te nemen. Het ergelijke daaran is dat x% van de spelers niet gediend is van advies / instructies, hoe vriendelijk het ook wordt gebracht. Echter, door iemand op een ongezouten manier te confronteren met zijn/haar gebreken, confronteer je niet alleen die persoon zelf, maar iedereen die daar op dat moment getuige van is.
Iedereen is verschillend in personaliteit maar als ik een "Siema E-100" (met 10k battles en diep rode ER) door mid heen zie rijden op Malinovka, dan kan ik maar 1 ding denken.. *Bagger zooi weer zo'n noob die door het veld gaat*.quote:Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:10:
Mensjes zoals ik (die wellicht niet altijd in kunnen schatten of de verwensingen terecht zijn) zien alleen het gescheld en getier, en voor mij persoonlijk geldt in ieder geval dat ik eerder geneigd ben om te denken "wat een elitist jerk", dan dat ik denk "yea you tell him!".
Als mensen niet tegen een bepaalde mate van "noob"-gebruik of grof taalgebruik kunnen, waarom gebruiken ze dan in vredesnaam niet het "word filter" wat in het spel zit. Is het luiheid of is het meer een soort van, mensen-moeten-in-dit-spel-zich-netjes-gedragen-en-daar-horen-frustraties-niet-in-thuis-en-ik-report-ze-voor-het-uiten-van-frustraties? Ik kan mijn reports wel beter gebruiken dan voor een gefrustreerde tiener die boos is omdat hij dood gegaan is. Daarnaast werkt de ignore-list niet goed genoeg naar mijn zin.quote:Seraphin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:10:
Als een speler echt overduidelijk de boel bewust of onbewust aan het verzieken is, is mijn reactie ook makkelijk genoeg; blocklist + (eventueel) report, klaar. (en ja, óók mensen die zonder voor mij aanwijsbare reden de grenzen van kritisch taalgebruik overschreiden, krijgen een report + block).
In situatie 1 is het gewoon een kwestie van slim manouvreren. Je wil de vijand terwijl hij naar je toekomt zo vaak mogelijk raken; misschien detracken en zelf uit cover schieten.quote:perpixel schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:51:
even nog een vraagje voor de wallscraping techniek. ik ben zo vrij geweest om er wat bij te tekenen.
[plaatje]
Situatie 1, aangegeven door de 1 natuurlijk. De tegenstander rijd naar buiten. hierdoor wordt de hoek kleiner en zal hij sneller kunnen penetraten.
Situatie 2. er is een 2e tegenstander aan de andere kant van het obstakel. deze zal je hoogstwaarschijnlijk proberen te flanken. waardoor je ook zeer kwetsbaar wordt.
Cooler Master ATCS 840 met: MSI P55-GD85, Intel Core i7 860 @3.6GHz met Scythe Mugen 2, 8GB Kingston DDR3-1600, MSI GTX 660Ti PE 2GB, Corsair HX750W, Intel X-25M Postville 80GB, 640GB WD Black, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Heb je dat zelf wel eens geprobeerd? Je kunt nog beter proberen apen WoT leren spelen dan de beneden gemiddelde WoT speler. Van apen kun je nog een fatsoenlijke reactie verwachten, maar in-game niet.. ho maar.quote:bigbeertje89 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:42:
Iedereen heeft natuurlijk zijn persoonlijke stijl, en iedereen reageert anders op minder-handige acties van teamgenoten.
Echter, probeer je ook eens in te leven in die ander. Als je niet weet wat je aan het doen bent en je wordt steeds de huid volgescholden dan wordt het algemene player-klimaat niet echt beter. Die tankers blijven (blijkbaar) plakken, dus we zullen er toch mee moeten leven denk ik.
Maar als je nou constructieve comments in de chat plaatst, misschien dat er dan nog eens (wat) verbeterd. Dat is ook weer mijn persoonlijke visie, ik ben een ras-optimist. Natuurlijk hoef je het niet te doen, maar wat mij opvalt is dat ik daardoor ook minder gefrustreerd raak over dat soort high-tier druiven.
Afijn, dat waren mijn 2 cents.
I agree.quote:Nemean schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:07:
[...]
Heb je dat zelf wel eens geprobeerd? Je kunt nog beter proberen apen WoT leren spelen dan de beneden gemiddelde WoT speler. Van apen kun je nog een fatsoenlijke reactie verwachten, maar in-game niet.. ho maar.
Randoms joinen is ook legitiem. het spel is zo opgezet dat je alleen TCs en Clan Wars kunt spelen als je je tanks eerst levelt en voor Tiers 1, 2, 3, 5, 7, en 9 heb je geen TCs en CWs!quote:Bundin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:36:
Blijven zeiken op randoms, maar ook keer op keer vrijwillig random battles joinen.
filipy23 wijzigde deze reactie 18-01-2013 16:41 (19%)
i7 3770K - Z77X UD7 - 16GB 2133Mhz - 3x 670GTX 4GB - 3x Dell u2711 - mora3 - Lian Li
Dus in een random battle gaf je orders aan random players die hun eigen ding doen en daarna ben je miffed dat ze niet meteen luisteren (zelfs niet met een please)? Als je dat met succes wil doen, beperk je dan tot companies/CW. Niemand is verplicht om te luisteren naar de eerste de beste armchair general, hoge rating of niet.quote:filipy23 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:37:
[...]
I agree.
Gisteren zat ik nog met plato115 in met onze M5A1s in een Tier V match op Serene coast. Dus ik begin gelijk in chat te typen dat iedereen in cover moet blijven en wachten tot de vijand komt anders is het instance loss (ik gebruikte ook nog het woordje please). Resultaat: de remmels gingen door het veld en na 3 minuten was het 13 tegen 2. Dat is serieus geen grapje! Een hele colonne door het midden over de tracks en de berg op!
Babs out!
Bundin wijzigde deze reactie 18-01-2013 16:44 (17%)
bigbeertje89 wijzigde deze reactie 18-01-2013 16:42 (9%)
En nu heb ik het gedaan? World of tanks is een teamgame. Ik probeer de boel te laten opereren als een team. Mensen die liever hun eigen ding doen kunnen gewoon beter een ander spel gaan spelen.quote:Bundin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:39:
[...]
Dus in een random battle gaf je orders aan random players die hun eigen ding doen en daarna ben je miffed dat ze niet meteen luisteren (zelfs niet met een please)?
En hoe moet ik dan mijn tanks levelen die ik in de TCs en CWs moet spelen? ik weet niet of jij het weet, maar het spelletje zit zo in elkaar dat je randoms MOET spelen om uberhaupt TCs en CWs te kunnen spelen.quote:Als je dat met succes wil doen, beperk je dan tot companies/CW. Niemand is verplicht om te luisteren naar de eerste de beste armchair general, hoge rating of niet.
filipy23 wijzigde deze reactie 18-01-2013 16:44 (14%)
Ach, en jij hebt gelukkig nooit in de GoT chat lopen tieren.quote:Bundin schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:36:
Jammer om te zien hoe dat volk de community aan het verzieken is met een niet-aflatende stroom azijnpisserij, zowel in battlechat als op de forums. Blijven zeiken op randoms, maar ook keer op keer vrijwillig random battles joinen.
Ik wed dat een grootdeel van de WoT community de chat niet eens in de gaten heeft.. daarnaast heb ik ook het idee dat veel mensen hun mini-map kwijt raken door middel van een woord te typen waar een "M" in zit.quote:filipy23 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:37:
[...]
I agree.
Gisteren zat ik nog met plato115 in met onze M5A1s in een Tier V match op Serene coast. Dus ik begin gelijk in chat te typen dat iedereen in cover moet blijven en wachten tot de vijand komt anders is het instance loss (ik gebruikte ook nog het woordje please). Resultaat: de remmels gingen door het veld en na 3 minuten was het 13 tegen 2. Dat is serieus geen grapje! Een hele colonne door het midden over de tracks en de berg op!
Helemaal mee eens! Wat dat betreft zit World of Tanks erg apart in elkaar.quote:filipy23 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:37:
[...]
Randoms joinen is ook legitiem. het spel is zo opgezet dat je alleen TCs en Clan Wars kunt spelen als je je tanks eerst levelt en voor Tiers 1, 2, 3, 5, 7, en 9 heb je geen TCs en CWs!
Babs out!
Als dit naar mij toe gericht is, dan hoop ik dat je mijn bericht nogmaals wilt herlezen. Ik heb niemand apen genoemd. Ik quote:quote:BTU_Natas schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:37:
Andere mensen apen noemen, en dan zelf niks van de groeps dynamiek begrijpen in een game.
Pure egotripperij, naar mannetje.
quote:Je kunt nog beter proberen apen WoT leren spelen dan de beneden gemiddelde WoT speler. Van apen kun je nog een fatsoenlijke reactie verwachten, maar in-game niet.. ho maar.
Nemean wijzigde deze reactie 18-01-2013 16:52 (11%)

In low level companies als je die kan vinden/formeren. Of in randoms inderdaad, maar dan zonder anderen uit te schelden, zonder te verwachten dat randoms lezen wat je typt, kortom: zonder eisen te stellen aan je random teammates op een random map in een random battle.quote:De groeten
We doen elkaar op GoT permanent de groeten. Het is dus niet nodig om "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je alsnog graag iedereen de groeten doet kun je daar je signature voor gebruiken.
Zie de toevoeging aan een post laterquote:Nemean schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:48:
[...]
Ach, en jij hebt gelukkig nooit in de GoT chat lopen tieren en schelden. Zullen we het daar maar op houden ;-). Als we toch gaan verwijten.
Bundin wijzigde deze reactie 18-01-2013 16:54 (12%)
Het klinkt bijna als een straf zo, het moet wel een spel blijven?quote:filipy23 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:42:
[...]
En hoe moet ik dan mijn tanks levelen die ik in de TCs en CWs moet spelen? ik weet niet of jij het weet, maar het spelletje zit zo in elkaar dat je randoms MOET spelen om uberhaupt TCs en CWs te kunnen spelen.
Babs out!
quote:From the January 19th at 07:00 CET (06:00 GMT) until January 22nd at 06:30 CET (05:30 GMT), you can enjoy the following bonuses in game:
Crew experience x2
Make your soldiers learn faster during this special.
7000 credits earned with the Steel Wall medal.
Be strong and roll with the punches! This medal is awarded to those tankers who receive and survive more hits (at least 11) with a potential damage of at least 1,000 HP than any other player on the entire battlefield.
50% discount on the following tanks:
Tier VI KV-1S (Soviet)
Tier V PzKpfw IV (German)
Tier III SU-76 (Soviet)
Tier V StuG III (German)
How about enlarging your arsenal for half price?
70% more credits with the following tanks:
Tier VI KV-1S (Soviet)
Tier V PzKpfw IV (German)
Tier III SU-76 (Soviet)
Tier V StuG III (German)
Not only are they cheaper, you win also more credits after each battle!
25% discount on camouflage
Choose a temporary or a permanent new look for your favourite vehicles!
wsLy wijzigde deze reactie 18-01-2013 17:00 (56%)
Stichting Hobbyserver | Door passie gedreven en uit liefde trouw gebleven. MVV Maastricht voor altijd.
quote:
Ach onze superieur "Better Than U" komt in eens een WoT topic binnen vallen.. en denkt iets te lezen wat er niet staat..quote:
Nemean wijzigde deze reactie 18-01-2013 17:09 (4%)
Top, moet ook nog ff wat replays voor de andere tanks zoeken.quote:Nemean schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:04:
Overigens User vandaag of morgen zet ik hem on voor je!
User wijzigde deze reactie 18-01-2013 17:17 (8%)
Ah kak.. ik heb geen 8.2 installatie meer.quote:User schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:15:
[...]
Top, moet ook nog ff wat replays voor de andere tanks zoeken.
Helaasch, 8.2 replays werken niet op 8.3.
Dat valt wel te fixen.quote:
User wijzigde deze reactie 18-01-2013 17:36 (50%)
heb deze situatie toevallig gehadquote:perpixel schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:51:
[afbeelding]
Ik ben schijnbaar een pessimist maar dat daar gelaten probeer ik vaak genoeg een battle te beginnen met opmerking als plz don't rush o.i.d. bijv. op Serene Coast net nog. 1 minuut later zie je de top tiers in het open veld rijden.... Het gevolg laat zich raden.quote:bigbeertje89 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:42:
Iedereen heeft natuurlijk zijn persoonlijke stijl, en iedereen reageert anders op minder-handige acties van teamgenoten.
Echter, probeer je ook eens in te leven in die ander. Als je niet weet wat je aan het doen bent en je wordt steeds de huid volgescholden dan wordt het algemene player-klimaat niet echt beter. Die tankers blijven (blijkbaar) plakken, dus we zullen er toch mee moeten leven denk ik.
Maar als je nou constructieve comments in de chat plaatst, misschien dat er dan nog eens (wat) verbeterd. Dat is ook weer mijn persoonlijke visie, ik ben een ras-optimist. Natuurlijk hoef je het niet te doen, maar wat mij opvalt is dat ik daardoor ook minder gefrustreerd raak over dat soort high-tier druiven.
Afijn, dat waren mijn 2 cents.
Die plato115 is dat familie van mij? Ik ken hem/haar nietquote:filipy23 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:37:
[...]
I agree.
[...]
Randoms joinen is ook legitiem. het spel is zo opgezet dat je alleen TCs en Clan Wars kunt spelen als je je tanks eerst levelt en voor Tiers 1, 2, 3, 5, 7, en 9 heb je geen TCs en CWs!
Babs out!
Plato112 wijzigde deze reactie 18-01-2013 18:49 (19%)
Speed limits are like herpes.
Anderen hebben mogelijk ook al duidelijke antwoorden gegeven maar ik zal mijn mening er ook even over geven.quote:perpixel schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:51:
[afbeelding]
Sluit ik me volledig bij aan, het is een teamgame maar in randoms zie je maar bizar weinig teamplay.quote:filipy23 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:42:
[...]
En nu heb ik het gedaan? World of tanks is een teamgame. Ik probeer de boel te laten opereren als een team. Mensen die liever hun eigen ding doen kunnen gewoon beter een ander spel gaan spelen.
Nice die crew experience kan ik wel gebruiken!quote:bigbeertje89 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 16:58:
Also, prepare for KV-1S weekend!
en, nice 2x crew exp!
[...]

mijn radio kist || Gas is alles, Boem is ho, krak is te ver.

Stichting Hobbyserver | Door passie gedreven en uit liefde trouw gebleven. MVV Maastricht voor altijd.
Geweldige tacktiek voor de Maus, Churchill tanks ja alles eigenlijk..MAAR.......quote:perpixel schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:51:
[afbeelding]
"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"
Quidquid latine dictum sit, altum viditur. - Lid van de Pynnock Ridders Horst

wsLy wijzigde deze reactie 19-01-2013 19:32 (31%)
Ik zou zeggen:quote:mariikvt schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:35:
Vandaag begonnen met dit spel, als er mensen online zijn die me wat tips willen geven mijn username is Barriie
Shuttle st20g5
Dell Alienware 17rx3 | Linn Majik DSM - Monitor Audio GS60 | Canon EOS 6D - EF 24-105 L - EF 70-200 L - EF 85mm 1.8
Bijna nooitquote:thommich schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:31:
WTF? Ben ik voor het eerst lekker bezig (eerste dag dat ik speel), wil ik net een kill shot maken, wordt ik uit de game gegooid. ("verbinding met server verbroken"), als ik terug wil inloggen zegt hij dat de W.O.T. server vol zit? Gebeurt dit vaak?
Mijn vraag is gelijk: Hoeveel mensen zijn er nu ingame?quote:thommich schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:31:
WTF? Ben ik voor het eerst lekker bezig (eerste dag dat ik speel), wil ik net een kill shot maken, wordt ik uit de game gegooid. ("verbinding met server verbroken"), als ik terug wil inloggen zegt hij dat de W.O.T. server vol zit? Gebeurt dit vaak?
HTC One | HP DV8 1080ED | Custom Game PC (Intel i5 3570k - Gigabyte GTX670OC - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair Carbide 500R - Dell U2412M - Logitech G500)
HTC One | HP DV8 1080ED | Custom Game PC (Intel i5 3570k - Gigabyte GTX670OC - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Corsair Carbide 500R - Dell U2412M - Logitech G500)
Amd X2 4400+ Asus A8n32 sli de luxe,OCZ 2 gig Gold GX pc4000,XFX GF7900GTX 2*74gig Raptor raid 0,Highpoint rocketraid 2310 raidcontroller,4*maxtor maxline 300gb raid 5
Lijkt me ook logischer dan nieuwe spelers. Zoveel zullen dat er (relatief dan) niet zijn en het zal hooguit zorgen voor wat extra lag. Compleet niet in kunnen loggen heeft dan ook meestal een andere reden.quote:wontcachme schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:29:
Wat ik las (op die site van die vent die al die russische dingen vertaald) is dat de servers geddossd worden
[removed]
C is for Cookie
Mja welcome to my world;quote:SgtPoen schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:21:
''We didn't penetrated their armor". Op de achterkant van een IS3?.
NL?quote:
Och vaak genoeg gehad dat een vijand nog maar een paar hp over heeft, of iig te one-shotten is, en ik dan bounce op zwak armor en dan sta ik gewoon haaks op zijn tank... of ook zo leuk dat je hem detracked... of een 0 damage penetration doetquote:SgtPoen schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:21:
''We didn't penetrated their armor". Op de achterkant van een IS3?.
L7LYNX wijzigde deze reactie 20-01-2013 03:11 (31%)
Wilde mijn Type T-34 grinden en dubbel halen op de Lorraine en IS8 maar man wat was het vanavond toch zo bagger zeg. Werd ook ontzettend gefrusteerd toen ik twee keer door fouten echt NET verloor van HAMI..quote:
98 potjes heb ik gespeeld om alles te unlocken op die tank, incl de JagdPanther. Je kunt hem spelen met 105mm derp kanon en dan gold shells erbij of als je de 88mm te weinig pen vind hebben de 75mm erop zetten (150mm pen) en dan ergens snipen. Als je 15 meter achter een bosje staat dan blijft je cover als je schiet. Sta je binnen 15 meter en kun je dus door het bosje heen kijken dan vervalt je cover.quote:L7LYNX schreef op zondag 20 januari 2013 @ 02:56:
Nu weet ik weer waarom ik gestopt was met WoT... Die oh zo lange grind voor de jagdpanther....
Jagdpanze IV is imo 1 van de slechtste tanks van het spel. Een tankjager die de meeste tanks van zijn tier niet eens kan penetreren?....
Daar komt dan nog bij dat je na 1 schot meestal al je cover kwijt bent en je nogal squishy bent.
Flanking gaat ook bijna nooit lukken met een TD (geen turret).
Of is er 1 of ander trukje met deze tank waardoor ik met 10 schoten meer dan 10% hp van een KV-1S kan nemen....
Volgens mij doe ik het toch niet al te slecht aangezien ik zo'n 2e klasse medaille voor de jagdpz IV heb heb.
Shuttle st20g5
Zoek ingame eens op channel en dan gat, je krijgt dan het gathering of tanks channel waar veel (oud)leden van GoT vertoefen en vraag eens of iemand een platoon met je wil doen.quote:Dolbyadt schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:05:
Ik speel deze game nu sinds December vind het erg leuk, maar in je eentje is het soms saai i.v.m. je alleen niks kunt beginnen. Heb zelf nu de Churchill 1 vrij gespeeld met 96% bemanning.
Maar omdat je heel heel veel geld moet hebben met punten om de tank Churchill 3 te kunnen kopen. Is bijna niet meer leuk hoe lang je bezig bent om dinchter bij te komen. Als je wint ga je iets vooruit. Verlies je ga je achteruit i.v.m. repareren je meer kost dan dat je erbij krijgt.
Heb je al bij instellingen op het laatste tabblad gekeken daar kan je een hoop instellen wat je ingame ziet.quote:Dolbyadt schreef op zondag 20 januari 2013 @ 06:35:
Wie van jullie kan mij vertellen wat voor skins add-on ze hebben ingesteld. Het uiterlijk van de icoontjes van de tanks. Is bij mij heel anders. Ik zou het ook zo willen hebben dan kan ik makkelijker zien tegen welke tank ik speel.
"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"
Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen
Ja zag ik ook net. Volgens mij was je aan het reloaden met je franse tank. of je deed gewoon heel raarquote:Nemean schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:20:
Wel grappig dat mijn gameplay werd gebruikt in de video report!
Dat was de T54e1. Amerikaanse tier 9 met auto-loader.quote:Joindry schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:36:
[...]
Ja zag ik ook net. Volgens mij was je aan het reloaden met je franse tank. of je deed gewoon heel raar
Overigens wel jammer van de kapitale blunder waarin gezegd wordt dat je meer dan 50% van de tijd zit te wachten. Dat ze niet weten dat je in normale games exit battle kan klikken en erop uittrekken met een andere tank. Hij noemde dat zijn grootste nadeel, dusja eens dat van tafel houd je een heel ander spel over.
whooopsquote:wsLy schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:47:
[...]
Dat was de T54e1. Amerikaanse tier 9 met auto-loader.
Zat al hele tijd met de 75mm , nu ga ik toch eens 10k exp gebruiken en eens proberen met de 88mm...quote:wsLy schreef op zondag 20 januari 2013 @ 10:15:
[...]
98 potjes heb ik gespeeld om alles te unlocken op die tank, incl de JagdPanther. Je kunt hem spelen met 105mm derp kanon en dan gold shells erbij of als je de 88mm te weinig pen vind hebben de 75mm erop zetten (150mm pen) en dan ergens snipen. Als je 15 meter achter een bosje staat dan blijft je cover als je schiet. Sta je binnen 15 meter en kun je dus door het bosje heen kijken dan vervalt je cover.
En iedere lijn heeft wel een mindere tank ertussen zitten...
erutangis
Gezien de hoek van de amx vind ik het niet zo heel gek dat hij niet penetreerd (ik kan niet zien waar je hem raakt)quote:
eL_Jay wijzigde deze reactie 20-01-2013 14:29 (34%)

Was op de test serverquote:Joindry schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:53:
[...]
whooops
ik ben er even wat uit sinds 8.2. Maar ik zag toch dat het Nemean was.
Krijg je daar geen royalties voor?quote:Nemean schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:52:
[...]
Was op de test serverwaarschijnlijk hebben ze hem van m'n YT kanaal gepakt;
[video]
Lees net op Reddit dat iemand een encounter met iemand van PTS had. En whinen dat die kerel doet in het filmpje het wordt gewoon hilarisch eigenlijk.
[video]
Haha dat zou nog wel mooi wezenquote:filipy23 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 17:05:
[...]
Krijg je daar geen royalties voor?
Babs out!

Pagina: 1 2 3 ... 11 volgende laatste
Dit topic is gesloten.
Populair: Tablets Samsung Websites en communities Mobiele telefoons Google Apple Microsoft Sony Games Politiek en recht
© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies
Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True