Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
In alle jaren EVE ben ik nog nooit gescammed. Maar ik fleet niet met vreemde mensen, praat er niet mee, en ontwijk alle verdere interactie. Gezien ik in 0.0 leef is dat geen probleem.
Ik zat hiervoor in een highsec/wh corp, 1 keer een probleem gehad, hac en paar andere schepen gejat omdat iemand die offline was blijkbaar het slim vond zijn character voor RL geld te verkopen.

Maar die kerel die je linkte vraagt er wel heel erg om, hij geeft toe dat ze niet vertrouwd, contract het ze toch, Erotica 1 en New Order/Miner Bumping worden bij naam genoemd en toch trapt hij er in. Erotica 1 is een kerel die zich de hele dagen als een vrouw voordoet.

Het is ergens ook te verwachten gezien zelfs de politie niks doet als je via marktplaats opgelicht wordt, waarom moet je in EVE wel vertrouwend zijn?

Anoniem: 66797

NM

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 11-09-2013 00:09 ]

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:28

nwagenaar

God, root. What's the differen

Daisai schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:32:
Echt... hoe verlies je daarmee tegen een t2 frigate.
Arti fit, die frigate zou nooit in de buurt kunnen komen en word waarschijnlijk in een paar schoten afgemaakt.
Tja, kite fit gebruiken en dan een frig tegenkomen die je vervolgens tackled en close-range damage doet is natuurlijk funest voor een schip (ongeacht of het nu een 90B schip of een 9M schip is).

Laten we hopen dat ie z'n lesje geleerd heeft :P

Mijn Neo Geo MVS collectie

Anoniem: 237253

te koop: http://eveboard.com/pilot/Julia_Stetille

4.2 mil sp, cyno 5 bomber pilot :)

Any takers?

• BertWijchen
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-08-2022
een goedenmiddag heren.

ik wil zeer binnenkort ook een tail account proberen bij EVE,
heeft iemand mischien een code/link voor mij ?
had namelijk gelezen als je dat via een andere speler doet dat hij ingame currency krijgt en ik meer dagen trail.

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:57
BertWijchen schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:12:
een goedenmiddag heren.

had namelijk gelezen als je dat via een andere speler doet dat hij ingame currency krijgt en ik meer dagen trail.
Klopt, en via tweakers is een ongeschreven afspraak dat je ook de helft van die ingame currency krijgt...

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
AtomicWing schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:38:
[...]

Klop, en via tweakers is een ongeschreven afspraak dat je ook de helft van die ingame currency krijgt...
dus 250M toch? plex is 500M - 600M (huidige market price) (http://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=29668)

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch2007 op 11-09-2013 16:02 ]

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-07 00:31
BertWijchen schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:12:
een goedenmiddag heren.

Je hebt pm, al ben ik vast niet de eerste ;)

flickr iRacing Profiel

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ben ongeveer 2 weken bezig nu. Ik leef daarvan al 3 dagen in Nullsec bij de E-Uni NullSec Campus. Ik kan T2 rifters fitten en ben nu bezig om te trainen voor een T2 rupture. Nu twijfel ik wat ik ga doen, of ik ga voor cov ops trainen voor een hound of verder trainen om mijn current flyable ships (zie rifter / rupture) betere stats te geven.

Ook weet ik niet of ik in E-Uni ga blijven, ze zijn namelijk vooral actief in US timezone en dus zit ik meer te station spinnen dan te roamen. Weet iemand een goeie nullsec corp (liefst een nogal kleine van formaat) die graag nieuwe piloten onder hun vleugels nemen? bonuspunten voor NL corp.

Killboard--Eve-Board

• Esiq
Ik zit er niet bij maar Rapalje is Nederlands, zit in 0.0 en heeft goed gezelschap heb ik gemerkt (Ineluctable.).

http://evemaps.dotlan.net/corp/Rapalje

Die kunnen jou wel aan iets helpen en zijn ook tweakers van hier. Anders heb je Bendebeukers, die renten van NC..

Verder als je Bomber gaat vliegen zorg voor T2 launchers vroeg of laat. Javelin torps maken het verschil in sommige engagements omdat ze veel van hun damage daadwerkelijke applyen vergeleken met Navy en Rage torps. Het is wel een lange weg om te trainen.

En val niet voor de trap om te grote corps/alliances te willen joinen in null, ze willen je alleen maar hebben zodat je 24/7 gaat ratten en isk verdienen aan jou door corp tax. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Esiq op 12-09-2013 10:48 ]

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:14
Weet iemand wat dit voor games zijn?

http://www.eve-bet.com/Betting/BrowseEvent.aspx?eventId=374

Soort toernooitje georganiseerd door wat alliances zelf?

Oh wait zie het al, Syndicate Competitive League :)

[ Voor 14% gewijzigd door De_Bastaard op 12-09-2013 10:45 ]

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

De_Bastaard schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:44:
Weet iemand wat dit voor games zijn?

http://www.eve-bet.com/Betting/BrowseEvent.aspx?eventId=374

Soort toernooitje georganiseerd door wat alliances zelf?

Oh wait zie het al, Syndicate Competitive League :)
brengt dat wedden veel op? (site is blocked hier)

Killboard--Eve-Board

Anoniem: 93248

Kwam de NL/BE corp Antwerpse Kerels tegen, is dat wat om te joinen?

Ben nog steeds een beetje zoekende naar wat ik echt wil doen in EVE, deze corp kan alles gebruiken dus dat leek me wel goed
Momenteel nog steeds veel bezig met haulen/traden in mijn Crane, sinds kort ook richting low sec aan het gaan (spannend!! :+)

• De_Bastaard
mathiasv91 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:44:
[...]

brengt dat wedden veel op? (site is blocked hier)
Ja hoor.

Gisteren 300M ingezet, 270M gewonnen :D Nacht ervoor had ik ook 300M ingezet, 320M gewonnen :D

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:14
kan aan mij liggen, maar dat betekend dat je 10M bent verloren.

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Cardinal schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:13:
kan aan mij liggen, maar dat betekend dat je 10M bent verloren.
Hoe kom jij op deze berekening? Hij pakt extra 270M op een weddenschap van 300M.. (30M verschil)
en op het andere 320M extra op een weedenschap van 300M (20M) verschil waar zit jou 10M?

m.a.w. ik kom uit op een totale winst van 620M.... free plex.

[ Voor 12% gewijzigd door mathiasv91 op 12-09-2013 15:19 ]

Killboard--Eve-Board

• De_Bastaard
300M inzetten, 270M winnen = 570 terugkrijgen.

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-07 18:43
Mwah, het is maar net hoe je gewonnen interpreteert. Het kan ook teruggekregen zijn:

300 inzet / 270 terugkrijgen = -30
300 inzet / 320 terugkrijgen = +20
totaal -10.

Ik denk dat cardinal zo redeneert :) Maarja, als hij zo enthousiast reageert, neem ik aan dat hij niet verloren heeft ;)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Anoniem: 63072

mathiasv91 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:16:
[...]

Hoe kom jij op deze berekening? Hij pakt extra 270 mill op een weddenschap van 300 mill.. (30 mill verschile)
en op het andere 320Mill extra op een weedenschap van 300mill (20 mill) verschil waar zit jou 10 mill?

m.a.w. ik kom uit op een totale winst van 620 Mill....
Ik voel een scam aankomen. Alles in eve waarbij kans rekening te pas komt blijkt uiteindelijk een scam. Simpelweg omdat veel mensen de kansen niet begrijpen.

En ze werken ook nog eens allemaal hetzelfde.
Je begint al dan niet met wat start kapitaal aan prijzengeld.

Vervolgens laat je wat mensen winnen en die betaal je netjes uit.

Door mond op mond krijg je meer gokkers = meer inkomsten

Door je volledige inkomsten steeds uit te keren trek je meer en meer mensen.

Op een gegeven moment heb je zoveel gokkers dat je iedere ronden gigantische bedragen binnenkrijgt.

En dan keer je gewoon opeens een keer niet uit :P

Hoe vaak trappen mensen er nog in? (Overigens kan je in de opbouw fase er best aan verdienen als deelnemer, zeker als ze een investering doen om geloofwaardig te zijn. Zorg alleen dat als er echt grote bedragen in om beginnen te gaan je hier niet meer aan mee doet.)

• De_Bastaard
Ik ga natuurlijk wel zorgen dat ik als ik veel geld in m'n wallet heb daar, ik genoeg terug overboek naar mijn ingame account..

http://clip2net.com/s/5JT8QE

• Cardinal
GamemasterByte schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:20:
Ik denk dat cardinal zo redeneert :) Maarja, als hij zo enthousiast reageert, neem ik aan dat hij niet verloren heeft ;)
Jups, vond het ook al frapant dat iemand blij was met verlies, maar dan mag men ook aan mijn wallet doneren. Zij blij, ik blij

• Dutch2007
Esiq schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:38:
Ik zit er niet bij maar Rapalje is Nederlands, zit in 0.0 en heeft goed gezelschap heb ik gemerkt (Ineluctable.).

http://evemaps.dotlan.net/corp/Rapalje

Die kunnen jou wel aan iets helpen en zijn ook tweakers van hier. Anders heb je Bendebeukers, die renten van NC..

Verder als je Bomber gaat vliegen zorg voor T2 launchers vroeg of laat. Javelin torps maken het verschil in sommige engagements omdat ze veel van hun damage daadwerkelijke applyen vergeleken met Navy en Rage torps. Het is wel een lange weg om te trainen.

En val niet voor de trap om te grote corps/alliances te willen joinen in null, ze willen je alleen maar hebben zodat je 24/7 gaat ratten en isk verdienen aan jou door corp tax. 8)
Ik en bassie zitten beide in finfleet... maar ik denk dat we echt geen 24/7 ratters zouden willen hebben... ligt dus puur aan de corp...

• Esiq
Jullie zijn ook een beetje de bazen van de boeren die het isk moeten farmen he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:23:
[...]

Ik voel een scam aankomen. Alles in eve waarbij kans rekening te pas komt blijkt uiteindelijk een scam. Simpelweg omdat veel mensen de kansen niet begrijpen.

En ze werken ook nog eens allemaal hetzelfde.
Je begint al dan niet met wat start kapitaal aan prijzengeld.

Vervolgens laat je wat mensen winnen en die betaal je netjes uit.

Door mond op mond krijg je meer gokkers = meer inkomsten

Door je volledige inkomsten steeds uit te keren trek je meer en meer mensen.

Op een gegeven moment heb je zoveel gokkers dat je iedere ronden gigantische bedragen binnenkrijgt.

En dan keer je gewoon opeens een keer niet uit :P

Hoe vaak trappen mensen er nog in? (Overigens kan je in de opbouw fase er best aan verdienen als deelnemer, zeker als ze een investering doen om geloofwaardig te zijn. Zorg alleen dat als er echt grote bedragen in om beginnen te gaan je hier niet meer aan mee doet.)
De eigenaar van eve-bet pakt 10%. Afgelopen Alliance Tournament heeft hij dus 400B verdiend. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat hij een paar lullige miljardjes van je afpakt. En als die paar miljard veel voor je betekent, kan je er beter niet aan beginnen. :)

Ikzelf heb er 1B opgegooid en 3B weer eraf kunnen halen met alliance tournament. Ik denk alleen dat het op dit moment niet zo heel erg veel gebruikt wordt, tenzij non-EVE meuk populairder is geworden ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het wordt regelmatig gebruikt, er zijn toch flink wat bets waarbij er meer dan 4B inleg is.

Overigens staat de inleg los van of je wel/niet moet wedden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Wat doet finfleet? Gistere weer heel de avond liggin station spinnen in nullsec zucht.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Capital en fleet warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als iemand een keer een biljoen kan missen hou ik me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:20:
Als iemand een keer een biljoen kan missen hou ik me aanbevolen :)
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
Anoniem: 93248 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:33:
Kwam de NL/BE corp Antwerpse Kerels tegen, is dat wat om te joinen?

Ben nog steeds een beetje zoekende naar wat ik echt wil doen in EVE, deze corp kan alles gebruiken dus dat leek me wel goed
Momenteel nog steeds veel bezig met haulen/traden in mijn Crane, sinds kort ook richting low sec aan het gaan (spannend!! :+)
Antwerpse Kerels zijn leuke gasten; gewoon doen als ze je willen :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Inderdaad, en je komt er eigenlijk alleen op invitation binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263398

AtomicWing schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:56:
[...]

Antwerpse Kerels zijn leuke gasten; gewoon doen als ze je willen :)
dit is imo een goede keus, als je er in kan komen. ze zijn onderdeel van CFC, dus je bent redelijk veilig in de space. en dan bedoel ik dat je je geen zorgen om sov war fare hoeft te maken.

CFC is zowiezo n00b vreindelijker dan NC. bende :X })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ik gaf hier boven ook wat suggesties waar je kan leven in een leuk gebied en wat kan leren. Anders faction warfare als isk wil verdienen in lowsec.

Eerst leren lopen voor je wil gaan rennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2
  • Laatst online: 17-07 16:14

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

Rapalje gaat lekker.
We zijn alweer een paar dagen geleden in Curse geland en nog steeds komen van overal en nergens de oud corpies terug :) Het is heerlijk bloederig waar we zitten; iedere dag volvette actie. Maar met een goede alliance en stevige vriendjes (Dirt Nap Squad) is het echt dikke fun!

http://www.ineluctable.eu/kb/

640KB should be enough for everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Anoniem: 263398 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:11:
[...]

dit is imo een goede keus, als je er in kan komen. ze zijn onderdeel van CFC, dus je bent redelijk veilig in de space. en dan bedoel ik dat je je geen zorgen om sov war fare hoeft te maken.

CFC is zowiezo n00b vreindelijker dan NC. bende :X })
Wij proberen dan ook juist n00bs buiten de deur te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

A_De2 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:20:
Rapalje gaat lekker.
We zijn alweer een paar dagen geleden in Curse geland en nog steeds komen van overal en nergens de oud corpies terug :) Het is heerlijk bloederig waar we zitten; iedere dag volvette actie. Maar met een goede alliance en stevige vriendjes (Dirt Nap Squad) is het echt dikke fun!

ah mijn oude alliance die ik toen gemaakt heb, iemand vertrouwd met executor ship en toen van me afgepakt. Ik hoop nog steeds dat ze ooit failcascaden en de deuren sluiten...

weer een les, vertrouw nooit iemand in eve..zelfs niet een nederlander :)

Forsaken nog wat ? En die loser van een lancelat...wat een graftak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

De_Bastaard schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 12:08:
[...]
Inderdaad, en je komt er eigenlijk alleen op invitation binnen...
Die heb ik niet nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Anoniem: 237253 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:19:
[...]

ah mijn oude alliance die ik toen gemaakt heb, iemand vertrouwd met executor ship en toen van me afgepakt. Ik hoop nog steeds dat ze ooit failcascaden en de deuren sluiten...

weer een les, vertrouw nooit iemand in eve..zelfs niet een nederlander :)

Forsaken nog wat ? En die loser van een lancelat...wat een graftak.
Ik kan je wel een keer een nieuwe Executioner contracten? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Lol als mensen voor je vouchen mag je er ook wel in :P

Overigens sinds FINFL bij NC. zit is NC. heeft NC. de grootste (super)cap fleet in EVE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

De_Bastaard schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:41:
[...]

Overigens sinds FINFL bij NC. zit is NC. heeft NC. de grootste (super)cap fleet in EVE :D
Ik heb geen vouch nodig. Nou ja, Klezz vertelde mij dat toen. Dus dat zit wel goed. Sowieso heb ik redelijk wat bekenden in Finfleet zitten.

Dat Finfleet in NCDOT zou gaan, dat wist ik al 2 dagen voordat jij het zei in public chat. Lees: al voor de corpmeeting dat het bekend werd gemaakt :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die kant zou het zowieso wel op gaan :) Weinig andere plekken waar FINFL terecht zou kunnen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
De_Bastaard schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:41:
[...]

Kun je weinig mee als je ervoor kiest om je sov niet te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Daisai schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:06:
[...]

Ik denk dat fights zoals: https://killboard.ncdot.c...ill_related&kll_id=312507

mn of meer wel aangeven waarom...

Uiteindelijik moet je niet alleen de gevechten winnen maar ook de uiteindelijke war...

het was gewooon #faal dat Nulli en Blacklegion ten tijde van de tribute invasion een beetje (zwaar) op slechte voet kwamen met NC. ivm het slopen van een non-blue alt van NC. leader VInce (of iig hoog geplaatste)

Daarvoor was het voor zo ongeveer de gehele CFC zwaar om tribute SOV-wise over te nemen.

9 van de 10 gevechten tegen DBRB gingen in voordeel van NC.+BL (en ik dacht S2N ook)

* NC. = Northern Coalition. - http://evemaps.dotlan.net/alliance/Northern_Coalition.
BL = Black Legion - http://evemaps.dotlan.net/alliance/Black_Legion.
S2N = Nulli Secunda - http://evemaps.dotlan.net/alliance/Nulli_Secunda

[ Voor 12% gewijzigd door Dutch2007 op 13-09-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Daisai schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 16:06:
[...]

Je gaat ook niet je hele capfleet erop gooien als je weet dat de tegenstander met 3x zoveel man komt. Dat is wel érg balls deep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-07 22:04
A_De2 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:20:
Rapalje gaat lekker.

ben ik eens een maand niet meer actief op eve en zie ik plots op tweakers mensen die bij mij in Alliance zitten :)

Ineluctable is echt een zalige corp. Zit er al 2 jaar in en nog nooit getwijfeld om te veranderen.
Eenmaal er niets meer te doen is in de regio dan verhuizen we gewoon

Edit: (typo dus) A_De2 wat is je ingame naam?

[ Voor 4% gewijzigd door Stampertjen op 13-09-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

Stampertjen schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:14:
[...]

ben ik eens een maand niet meer actief op eve en zie ik plots op tweakers mensen die plots bij mij in corp Alliance *; zitten :)

Ineluctable is echt een zalige corp. Zit er al 2 jaar in en nog nooit getwijfeld om te veranderen.
Eenmaal er niets meer te doen is in de regio dan verhuizen we gewoon
Teralyn Blake in-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-07 15:23
De_Bastaard schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:45:
Die kant zou het zowieso wel op gaan :) Weinig andere plekken waar FINFL terecht zou kunnen hoor :P
Kunnen ze niet op eigen benen staan dan ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almostf
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:29
Ha hier nog een ineluctable member :)

Deka Dil

• Esiq
https://forum.pleaseignor...-realz-we-werent-kidding/

Hoe is het nou met onze vrienden in TEST? Het is namelijk wel verdacht stil en elke keer schrijven hoe goed de Angel LP conversion is terwijl de killboard als volgt is (zkill), dit kan niet leuk zijn..

Mission runners worden geprobed en sterven als vliegen, men verdient niks en 4 op 1 losses to kills, holy shit.

En dan worden ze nog door zichzelf gescammed. Battlecruiser fleet is dood binnen half uur. :F

[ Voor 17% gewijzigd door Esiq op 14-09-2013 01:58 ]

• A_De2

A_De2

Test gaat niet bepaald lekker. Ze undocken tegelijk op de undock en komen daar niet meer weg. De piloten die docking-range verlaten, hebben grote kans te sterven. Missionrunners scannen we uit; geld verdienen is niet bepaald makkelijk voor ze. Zelfs in local wordt er door Test piloten geklaagd over Test :P

Gaat best lekker bij ze...

• Esiq
Ik zit zelf beetje rond te hangen in LJ-. Gisteren op een gatecamp was het zelfs onmogelijk te whoren op een cruiser als je minder sensor res hebt dan 1000. Cruisers werden instapopped, frigates kon mijn ship niet eens beginnen met locken voor ze dood waren. :/

Local G-0:
Kaimberent Smith > PSA: There's a gatecamp on the G-0 gate in LJ. Stop dying to it.

Jumpt er gewoon een battleship in, op comms even twijfel of het bait is, maar zelfs baiten lukt TEST ondertussen niet meer. Dood in 10 seconden.

Hier op GoT ging er een gerucht rond dat sov alliances aardig capabel waren in vechten, maar dit is de 2e mega alliance die dood aan het gaan is. Ik hoop dat ze snel een stukje sov kunnen krijgen zodat ze weer kunnen carebearen en pillowfighten. :>

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-07 18:04

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Vond dit toch wel mooi

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gngdheh.png

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
De_Bastaard schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 18:41:
[...]

Je gaat ook niet je hele capfleet erop gooien als je weet dat de tegenstander met 3x zoveel man komt. Dat is wel érg balls deep.
Zoals ik al zei , dan heeft het ook geen nut om een van de grootste super cap fleet te hebben als je het niet gebruikt.
De cfc is op dit moment gewoon door geen enkele coalition te stoppen tenzij een paar alliances binnen de cfc besluiten wat anders te doen.

Maar ja, ik denk niet echt dat die alliances zo dom zullen zijn als test en raiden en tribe door een coaltion te verlaten en vervolgens zichzelf zwakker te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Daisai op 14-09-2013 13:47 ]

• Seditiar
  • Niet online
Esiq schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:20:
Ik zit zelf beetje rond te hangen in LJ-. Gisteren op een gatecamp was het zelfs onmogelijk te whoren op een cruiser als je minder sensor res hebt dan 1000. Cruisers werden instapopped, frigates kon mijn ship niet eens beginnen met locken voor ze dood waren. :/

Local G-0:
Kaimberent Smith > PSA: There's a gatecamp on the G-0 gate in LJ. Stop dying to it.

Jumpt er gewoon een battleship in, op comms even twijfel of het bait is, maar zelfs baiten lukt TEST ondertussen niet meer. Dood in 10 seconden.

Hier op GoT ging er een gerucht rond dat sov alliances aardig capabel waren in vechten, maar dit is de 2e mega alliance die dood aan het gaan is. Ik hoop dat ze snel een stukje sov kunnen krijgen zodat ze weer kunnen carebearen en pillowfighten. :>
SOV alliances zijn ook wel capabel in vechten, maar niet allemaal. Bij CFC zijn eigenlijk alleen de squads wel aardig goed, de rest is gewoon kuddevolk die op F1 drukt na een target broadcast van de FC. Maarja, veel anders dan dat kan je ook niet doen als je met 2000 man op grid zit.

Het is ook wel heel erg wennen hoor, als je altijd je eigen SOV gehad hebt en opeens naar NPC null/low getrapt wordt. Maarja, TEST stond nooit bekend om hun bekwaamheid.

• Esiq
Seditiar schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:34:
[...]

SOV alliances zijn ook wel capabel in vechten, maar niet allemaal. Bij CFC zijn eigenlijk alleen de squads wel aardig goed, de rest is gewoon kuddevolk die op F1 drukt na een target broadcast van de FC. Maarja, veel anders dan dat kan je ook niet doen als je met 2000 man op grid zit.

Het is ook wel heel erg wennen hoor, als je altijd je eigen SOV gehad hebt en opeens naar NPC null/low getrapt wordt. Maarja, TEST stond nooit bekend om hun bekwaamheid.
Je slaat met de squads de spijker op de kop denk ik. Met 7000 members zijn er verdacht weinig bekwaam.

Ik ben nog steeds blij dat ze er zijn, het is goede content. :)

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 10:08
Die 7000 zegt te weinig, als je ziet hoeveel man er online zijn gedurende EUTZ of gedurende het weekend dan is dat behoorlijk teleurstellend ten opzichte van voor 6VDT (toen hadden we een factor 5 meer mensen online tov het ledenaantal dan nu)

Van diegene die online zijn zitten de meeste ook nog elders dan in Curse op het moment. Dit geld net zo goed voor mij, ik verdien mijn centjes elders en in de weekenden spring ik naar mijn JC om in Curse een beetje te rotzooien.

TEST is nog druk zijn wonden aan het likken (o.a. van alle scams in de laatste maanden), ik krijg de indruk dat er wel langzaam iets meer gebeurt maar echt overhouden doet het nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door sPENKMAN op 14-09-2013 16:45 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Maar waarom schieten jullie je eigen carriers?

http://zkillboard.com/detail/33268092/

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goeie fit ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Misschien voor Vile Rat, binnen de CFC was de event afgelopen nacht best groot, weet niet of andere grote alliances dat ook doen. Zag wel een hoop TEST/NC. mensen rondvliegen in EC-, en hielden zich ook nog aan de regels (overal schieten, maar niet op undock/jump bridges). Toch altijd mooi om te zien dat mensen samenkomen met dit soort dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
RAZOR zit nu ook in Curse te deployen vanaf een titan. Wat ze doen behalve shit verliezen, ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

snap al die ophef over vile rat niet, ik ken 2 andere EVE gasten die zijn overleden paar jaar geleden. Daar wilde CCP NIET aan meewerken (in de zin van een memorial of iets dergelijks).

Nu met Vile rat al deze aandacht irriteerd me een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Anoniem: 237253 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:37:
snap al die ophef over vile rat niet, ik ken 2 andere EVE gasten die zijn overleden paar jaar geleden. Daar wilde CCP NIET aan meewerken (in de zin van een memorial of iets dergelijks).

Tsja CCP werkt er volgens mij ook niet aan mee en zijn het alleen zijn oude alliance mensen en wat andere vrienden die hun eer willen tonen aan iemand die is omgekomen op het americaanse consulaat in Libie of Tunesie die toen bestormd werd door een stel haatbaarden

Er zullen helaas wel vaker mensen dood gaan/omkomen die EvE spelen alleen is het niet zo'n groot nieuws als toen met Vile-rat...

[ Voor 9% gewijzigd door MacrosSimga op 16-09-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Anoniem: 237253 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:37:

CCP doet volgens mij geen ruk eraan hoor.
Verder zullen er vast tientallen eve spelers doodgaan per jaar, alleen zit er wel een verschil in wie hij is. Ik bedoel zo is het toch ook in het echte leven? VR was volgens mij een vrij 'groot' figuur, niet alleen binnen GSF. Dat hun hem eren elk jaar is niet zo heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij heeft CCP ook niets meer gedaan dan de acties uitlichten die door de community zelf op touw zijn gezet.

En tsja, zodra een Amerikaan voor zijn land sterft staat direct de hele VS op de bres om dit te herdenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Anoniem: 93248 schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:24:
Volgens mij heeft CCP ook niets meer gedaan dan de acties uitlichten die door de community zelf op touw zijn gezet.

En tsja, zodra een Amerikaan voor zijn land sterft staat direct de hele VS op de bres om dit te herdenken.
:z sorry maar neem gewoon eens de tijd om eens door te lezen wie hij was, wat hij deed (in eve) en wat voor 'status' hij had in eve. Het heeft echt geen ruk te maken met "Amuricaaa" zoals jij het bestempeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

douweegbertje schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:29:
[...]
:z sorry maar neem gewoon eens de tijd om eens door te lezen wie hij was, wat hij deed (in eve) en wat voor 'status' hij had in eve. Het heeft echt geen ruk te maken met "Amuricaaa" zoals jij het bestempeld.
Ik heb het verhaal geheel doorgelezen hoor, ik bedoel ook niet te zeggen dat dit de enige reden was waarom dit zo 'groots is uitgepakt' maar het Amerikaanse patriottisme zal vast geen negatieve invloed hebben gehad. Ik heb een aantal Amerikanen in mijn vriendengroep zitten en die pakken werkelijk elke gelegenheid aan om de liefde en compassie voor hun vaderland en fellow Americans uit te dragen. (misschien ben ik daarom een beetje bevooroordeeld ;)) Niet dat dit per definitie verkeerd is maar het contrast met Nederlanders is wel heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Misschien is het wel een beetje Nederlands om je je overal voor te schamen en niks uit te willen dragen in 1 grote grijze massa. Behalve op koninginnedag, waar iedereen als een malloot rond loopt in oranje en staat te hossen op on-patriottische muziek als Frans Bauer.

Heel veel culturen zijn trots op wie ze zijn, behalve wij Nederlanders. Ik snap dat Vile Rat gebeuren ook wel. Hij was een Goown maar deed veel voor de EVE community, en niet iedereen die dood is gegaan in EVE zal voor zijn onbaatzuchtige hulp aan iedereen herinnerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zelf vond ik Vile Rat maar een ontzettende $%$#%#, etc.

Hij was echter op mittens na een van de bekendste Goons en zat hij een tijd in CSM. Tja, dan krijg je wel wat aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 22:51
Wordt gezellig in Curse \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Is het al een hele tijd, maar nu heeft werkelijk iedereen en zijn oma er lucht van gekregen en komt men roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
Mooi toch, meer targets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ja, maar helaas zijn er mensen die het ook niet snappen en roamen met 35 Megathrons + cap support en denken gudfites te krijgen nu Curse een hotspot is voor pvp. Dat soort mensen trekken we nu ook aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
Die krijgen ze ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 09:48
te koop: http://eveboard.com/pilot/Jana_Piquetta ;)
Ik ben benieuwd wat ik hiervoor zou kunnen vangen. Iemand die daarin enigszins thuis is?

• AtomicWing
ravenger schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:48:
Ik ben benieuwd wat ik hiervoor zou kunnen vangen. Iemand die daarin enigszins thuis is?
Ik gebruik deze site altijd voor een eerste inschatting van de waarde:
http://gemblog.nl/skill/

Vergeet ook niet de kosten van 2 PLEX toe te voegen aan de verkoopprijs, anders lever je er natuurlijk op in. Succes met de verkoop!

i'm tempted >:)

Laat maar weten hoeveel je er voor wilt hebben 8)

• Dutch2007
Esiq schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:43:
Ja, maar helaas zijn er mensen die het ook niet snappen en roamen met 35 Megathrons + cap support en denken gudfites te krijgen nu Curse een hotspot is voor pvp. Dat soort mensen trekken we nu ook aan. :+
achjah.. doen wij ook hoor :)

https://killboard.ncdot.c...ill_related&kll_id=313652
http://gemblog.nl/skill/ - even api invullen, heb je een (ruwe) indicatie...

[ Voor 17% gewijzigd door Dutch2007 op 18-09-2013 10:09 ]

• enveekaa
Blob much :)

Anoniem: 63072

MacrosSimga schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:49:
[...]

Tsja CCP werkt er volgens mij ook niet aan mee en zijn het alleen zijn oude alliance mensen en wat andere vrienden die hun eer willen tonen aan iemand die is omgekomen op het americaanse consulaat in Libie of Tunesie die toen bestormd werd door een stel haatbaarden

Er zullen helaas wel vaker mensen dood gaan/omkomen die EvE spelen alleen is het niet zo'n groot nieuws als toen met Vile-rat...
Droma Njo sneuvelde in Irak toen ik nog speelde, maar ja Primary. ging kort daarna tenonder en toen was de station rename snel ongedaan gemaakt.

• Esiq
Nice kills, maar, NC. heeft erg weinig met Curse te maken en PB is player owned sov, iets anders dan in Curse niemand killen met Mega's omdat er geen sov is om voor te vechten.

• Dutch2007
http://tagn.files.wordpress.com/2013/09/gwcpsrentalimage.jpg - expensive anyone? extra betalen voor extra belt? :P

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Dus ik zou voor mijn ideaal stelsel 12.5bil per maand moeten betalen? Zijn ze lichtelijk zot geworden :)

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 09:48
AtomicWing schreef op woensdag 18 september 2013 @ 07:48:
[...]

Ik gebruik deze site altijd voor een eerste inschatting van de waarde:
http://gemblog.nl/skill/

Vergeet ook niet de kosten van 2 PLEX toe te voegen aan de verkoopprijs, anders lever je er natuurlijk op in. Succes met de verkoop!
die ken ik inderdaad, maar die leek me wat achterhaald ergens :) Waarom 2 PLEX erbij aan de verkoopprijs? Wat lever ik er anders op in? :)

[ Voor 7% gewijzigd door ravenger op 18-09-2013 14:08 ]

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:36

_Apache_

For life.

LOL, zit je dan in je dead-end pocket en dure rent. Eerste waar wij gaan kijken met een roam voor juicy kills is in een dead-end pocket.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

• Cardinal
Dan zijn jullie een van de weinige. :)

Anoniem: 531201

Ik zou graag zo een dead-end system willen hebben wanneer het mogelijk was om automated defense systems te plaatsen. Althans het idee om een HQ te kunnen starten die goed is beveiligt.
Een aantal turrets, mines, warp- en sensor disruptors. Ja, dat zou ik leuk vinden. Krijg je ook iets van Risk in het spel: Ga je alleen de choke-points verdedigen, of komen er check points? :D

• AtomicWing
ravenger schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:07:
[...]

die ken ik inderdaad, maar die leek me wat achterhaald ergens :) Waarom 2 PLEX erbij aan de verkoopprijs? Wat lever ik er anders op in? :)
Stel, die site zegt 3,9 bill. Je bent 2 PLEX of $20,- kwijt voor de character transfer, die jij als verkoper moet betalen volgens de regels van CCP. Je minimale verkoopprijs wordt dus 5 bill, ervan uitgaande dat die prijs van 3,9 bill realistisch is; anders verkoop je je char eigenlijk voor 2,9 bill (3,9 - transferkosten)...

• De_Bastaard
Als je dat een blob vindt ben je vast niet in Eve of niet :D

• enveekaa
De_Bastaard schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:10:
[...]

Als je dat een blob vindt ben je vast niet in Eve of niet :D
68 vs 28 noem ik blobben. Niets mis mee verder >:)

[ Voor 5% gewijzigd door enveekaa op 18-09-2013 16:58 ]

• Dutch2007
enveekaa schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:57:
[...]

68 vs 28 noem ik blobben. Niets mis mee verder >:)
mordus moet je dr eigenlijk vanaf halen, was min of mee een 3-some waar we ... voorkeurs targets hadden :P
:o >:)

• enveekaa
Achsoo dan valt het wel mee ;)

• Seditiar
  • Niet online
InFecTedMush schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:26:
Dus ik zou voor mijn ideaal stelsel 12.5bil per maand moeten betalen? Zijn ze lichtelijk zot geworden :)
12.5B is niet zoveel toch? Ja, als je dat in je eentje moet betalen is het wat prijzig, tenzij je 10+ accounts hebt om te ice minen. Maar over het algemeen kan je er met redelijk grote corps gewoon leven.

• enveekaa
Goeiedag, ruim 12b..

• Esiq
Ach valt toch wel mee! Als je een leuke kleine corp hebt hoef je bij maar over 9 andere mensen de zweep halen zodat ze verplicht kunnen ratten om aan de eisen van hun landlords te kunnen voldoen. Niet te veel tax innen, het gepeupel moet natuurlijk wel denken dat ze er redelijk wat aan kunnen verdienen. Voor het gevoel zegmaar!

Rats leveren gemiddeld tussen de 900k en 1.2m op, in een corp waar 10% tax rate op zit hoeven maar om en na bij de 12000 rats per maand gekilled te worden om aan de verplichtingen van de landlord te worden voldaan.

Of iedereen is graag ruimte-socialist en donate de corp zodat die het hun lieve landlords weer kunnen 'doneren'. :+

Space renters, je moet er werkelijk een bepaalde geestelijke instelling voor hebben.. :F

Esiq schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:05:
Ach valt toch wel mee! Als je een leuke kleine corp hebt hoef je bij maar over 9 andere mensen de zweep halen zodat ze verplicht kunnen ratten om aan de eisen van hun landlords te kunnen voldoen. Niet te veel tax innen, het gepeupel moet natuurlijk wel denken dat ze er redelijk wat aan kunnen verdienen. Voor het gevoel zegmaar!

Rats leveren gemiddeld tussen de 900k en 1.2m op, in een corp waar 10% tax rate op zit hoeven maar om en na bij de 12000 rats per maand gekilled te worden om aan de verplichtingen van de landlord te worden voldaan.

Of iedereen is graag ruimte-socialist en donate de corp zodat die het hun lieve landlords weer kunnen 'doneren'. :+

Space renters, je moet er werkelijk een bepaalde geestelijke instelling voor hebben.. :F
als je sanctums doet met 10 carriers heb je ongeveer 200 mil per uur..althans dat was het toen ik het deed in y-f :D
System moet wel juiste upgrades hebben met militry lvl 5 zo uit mn hoofd?

• Esiq
Dan hoef je slechts 62.5 uur te grinden met 10 carriers in je vrije tijd om jouw landlords af te betalen! Wat een goede deal! :>

En dan heb je zelf nog niks overgehouden..

Esiq schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:50:
Dan hoef je slechts 62.5 uur te grinden met 10 carriers in je vrije tijd om jouw landlords af te betalen! Wat een goede deal! :>

En dan heb je zelf nog niks overgehouden..
eve is serious business yo!

of je kan gewoon in enemy territory gaan ratten :9
stop je alt in een system en afk cloak voor een paar dagen. Vervolgens als iedereen weg is gegaan, jump je je twee RR Sins in, doet een paar anoms en heb je zo een bil isk per dag :D :D

• nwagenaar

nwagenaar

Vergis je niet; toen ik nog inzage had in het renter-programma van Raiden/NCDOT (Rolling Thunder tijdperk) zag ik met regelmaat mensen 8B+ p/m overmaken voor 2 systemen (niet eens deadend en zonder station) met exclusive usage door een corp van 5 personen. Constellations van 5 systemen gingen voor om en nabij de 25B p/m en de gemiddelde prijs lag op 4B per systeem/per maand.

Die 2 systemen waren dan ook 23/7 in gebruik door ratters en stonden enorm hoog in Dotlan lijst van gedode NPC's.

Daarbij ken ik ook de verhalen dat je bij Solar, Legion en RA gewoon via Paypal of Creditcard de huur van je systeem/systemen kon betalen.

Al met al: renters worden al jaren uitgemolken en de prijzen zijn echt belachelijk. En iedereen lijkt er weinig of geen problemen mee te hebben om dit te willen betalen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door nwagenaar op 19-09-2013 12:03 ]

• Esiq
Helemaal mee eens nwagenaar. :)

Maar wanneer de vingers gaan wijzen naar rmt gaan toch bij de sov holding corps de haren omhoog staan. Wou daar eigenlijk al niet eens meer mijn vinger aan branden. En *kuche* bots die in 0.0 in vele systems zitten, maar toch door de grote alliances keihard ontkend worden.

De gewone mensen die systems renten hebben iig wel een blok voor hun kop.

elke sov holding alliance heeft bots, meestal gerund door de leadership dudes :P

net als bij -a-, herculetz en Perseus waren de 2 grootste..
Pagina: 1 ... 42 ... 116 Laatste