quote:
Martino-s schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:08:
Heb Ralph gemaild of hij de prijs nu ook aanpast nu de MM webshopprijs omlaag is gegaan. Ralph geeft aan van niet. Daarnaast geeft hij aan dat ook via de webshop, Nederlanders geen Nexus 4 kunnen bestellen omdat de MediaMarkt alleen in Duitsland bezorgd. Ik heb Ralph toen gewezen op de 'tussenbedrijven' zoals Mailboxde en Huifkar. Hij wenste mij vervolgens veel plezier met de Nexus 4.
Blijkbaar wil Ralph zijn 'verdienmodel' niet laten schieten....
Afgelopen maandagavond bij MediaMarkt.de de 16GB Nexus 4 besteld. Dit voor ¤349. Daarbij komen ¤5 voor het verzenden naar Mailboxde.com.
Bij het aanmaken van een MediaMarkt-account het volgende ingevuld:
Voornaam: Mailboxde.com, Voornaam, Achternaam
Achternaam: Mailboxde.com, ID: sieben, fünf, ........... (dit omdat cijfers niet zijn toegestaan).
Adres: (adresgegevens van Mailboxde.com)
Tijdens het bestellen kan je vervolgens een extra opmerkingenveld vullen. Hierin het volgende gezet:
Voornaam, Achternaam, ID 75.....
Gisteren een DHL Track-and-Trace code gehad.
Vanmorgen bericht gehad van zowel DHL als Mailboxde.com dat de telefoon daar bezorgd is.
Ingelogd bij Mailboxde.com en op het binnengekomende pakket een andere bezorgdienst geselecteerd. (Deutsche Post DHL, Weltpaket - Priority, Insurance up to 500 EUR). Deze is een paar euro duurder dan de standaard geselecteerde Czech Post, maar dan heb je wel een verzekering. En het klinkt wat betrouwbaarder...
De verzendkosten (incl. servicekosten) die je dan bij Mailboxde.com kwijt bent zijn ¤19.
Tijdens de verzendprocedure heb ik mijn credits bij Mailboxde.com eerst opgehoogd naar ¤19. (betaald via PayPal vanaf mijn Rabobankrekening). Deze credits staan hierna direct op het Mailboxde.com account, waarna de verzending naar mijn NL adres afgerond kan worden.
Met een beetje geluk heb ik begin volgende week mijn nieuwe Nexus 4 binnen.
Dit voor een totaalprijs van 373 euro.

Martino's | Google is your friend...