Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DarkFire1985
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 29-10 13:25
Vooralsnog is het erg rustig in het German topic op XDA.
De 6-7 weken levertijd mensen zijn nog uitgeleverd (waaronder ik, bestelt 06-12) en er zijn nog genoeg/veel meer een eerdere besteldatum.

Het is te hopen dat hij deze week nog de deur uit gaat maar ik durf eigenlijk niet teveel te hopen

• Aesculapius
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 31-10 10:19
Kan je eigenlijk de telefoon, als je hem bij een saturn / mediamarkt pre-ordert, toch nog gewoon vast houden en uitproberen voordat je hem koopt, of zit je aan de koop vast zodra je besteld?

Ik ben enthousiast over de Nexus 4, maar twijfel nog of het grote formaal voor mij werkbaar gaat zijn (bijv met n hand het hele scherm kunnen bereiken).

Specs | Canon 5Dmk2 | 24-105L | 50 f/1.8 | 70-200L f/4 IS | 135L | Speedlight 580EX | laurensdegroot.nl

• Peunage
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 30-10 07:07
quote:
Aesculapius schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:30:
Kan je eigenlijk de telefoon, als je hem bij een saturn / mediamarkt pre-ordert, toch nog gewoon vast houden en uitproberen voordat je hem koopt, of zit je aan de koop vast zodra je besteld?

Ik ben enthousiast over de Nexus 4, maar twijfel nog of het grote formaal voor mij werkbaar gaat zijn (bijv met n hand het hele scherm kunnen bereiken).
Bij Saturn.de moet je betalen om online te reserveren.

Bij Mediamarkt niet. Dus er is geen verplichting om het toestel ook daadwerkelijk te kopen, maar het zou raar zijn om te reserveren, naar Duitsland te gaan, in de winkel de telefoon uitpakken/uitproberen en dan weer weg te gaan :P

• YaNightmare
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 01-08 10:09
Even een headsup dat ik zojuist toestemming heb gevraagd voor de google drive documentatie.

Zelf heb ik (via een kennis die in duitsland woont) de N4 16GB besteld in de play store op 11-12-2012, levertijd was toen 6-7 weken als ik het goed herrinder, op 02-01-2013 is de bestelstatus aangepast naar 02-01, maar behalve dat nog niets gehoord.

• TimC
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 31-10 16:27
Voor de mensen die bij Belsimpel bestellen: Pas op! Belsimpel levert UK modellen en vervang dan de originele (UK) Nexus 4 lader die 1.2A levert door een 0.4A dingetje van LG waardoor de Nexus 4 alleen nog maar tergend langzaam oplaad.

Update: Net via Twitter contact gehad, ze bieden aan om het op te lossen.

TimC wijzigde deze reactie 08-01-2013 09:34 (14%)

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

dippert

Op zich eigenlijk best netjes dat ze zorgen dat er een NL-compatible lader bij zit toch? ;)

[SPECS] - In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde, in de praktijk niet. -

There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't.

• TimC
quote:
Gonadan schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:34:
Op zich eigenlijk best netjes dat ze zorgen dat er een NL-compatible lader bij zit toch? ;)
Als ze er niet bij vermelden dat het een import model is, verwacht ik gewoon de inhoud van de doos zoals hij door LG/Google geleverd wordt en in Nederland gebruikt kan worden. Met andere woorden, de "Duitse" uitvoering.

Maar goed zo te zien gaan ze het netjes oplossen! :)

TimC wijzigde deze reactie 08-01-2013 09:36 (6%)

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08:17
quote:
simplendi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:36:
[...]

Als ze er niet bij vermelden dat het een import model is, verwacht ik gewoon de inhoud van de doos zoals hij door LG/Google geleverd wordt en in Nederland gebruikt kan worden. Met andere woorden, de "Duitse" uitvoering.

Ja maar de Duitse is ook import dus dit had je kunnen weten ding wordt niet in nederland verkocht dus moeten ze importeren...netjes toch dat ze een goede stekker erbij doen dat dit dan weer minder ampere is zoals hierboven wordt omschreven is dan weer jammer.

vooralsnog blijft het muisstil in google UK playstore....besteld 5-Dec.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

quote:
simplendi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:36:
Dat zou ik ook verwachten inderdaad, maar het is gelukkig nog een LG-lader en niet een DealExtreme barrel ofzo. Ik zou er ook naar vragen, ze hadden het wel ergens mogen melden.
quote:
Waarschijnlijk krijg je nu de krachtigere (lees: duurdere) lader.

• Pino112
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:33

Pino112

Pinoooooow

Jongens, dit is offtopic!11

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Whoeps, je hebt gelijk. Al heeft het wel met levering te maken. ;)

Het valt mij trouwens op dat er op Amazon ook steeds meer toestellen verschijnen. Als nu het aanbod nog wat stijgt dan zakken de prijzen misschien weer naar een 'leuk' niveau.

• Noisia
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 28-10 23:06
quote:
Gonadan schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:59:
Whoeps, je hebt gelijk. Al heeft het wel met levering te maken. ;)

Het valt mij trouwens op dat er op Amazon ook steeds meer toestellen verschijnen. Als nu het aanbod nog wat stijgt dan zakken de prijzen misschien weer naar een 'leuk' niveau.
300 voor een high-end smartphone vind ik anders al best 'leuk' hoor. Of doel jij op die Belsimpel uitmelk praktijk?

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Ik doel op de prijzen die je in Nederland tot je beschikking hebt inderdaad. Duitsland is voor mij gewoon te ver rijden en moet dus wachten tot een leuke importprijs of webshop die wil resellen. 300 euro is een prijs die je als Nederlander nergens krijgt, die is alleen theoretisch.

• ionn
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 01:09
Kunnen ze denk je gaan klagen bij de mediamarkt als je ongeveer op 1 nummer nou ja Nederlandse straat gegevens etc hebt gebruikt?

• rudyhattem
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 23:32
quote:
ionn schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:34:
Kunnen ze denk je gaan klagen bij de mediamarkt als je ongeveer op 1 nummer nou ja Nederlandse straat gegevens etc hebt gebruikt?
Nee, maak je niet druk, je moet hem daar toch ophalen. Je hebt alleen je bevestigingsmail nodig.

• TimC
Even een follow-up:
Zojuist gebeld met Belsimpel, er wordt contact opgenomen met alle klanten die al een Nexus 4 hebben ontvangen om een passende oplossing te bieden (f vervangende oplader f adapter + originele oplader)

Ik weet niet welke van de twee oplossingen er standaard bij nu bestelde Nexus 4's wordt geleverd. (En dit lijkt me nogal ontopic als het over het leveren en beschikbaarheid van Nexus 4's gaat)

• Katsunami
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Zelfde hier. Net gebeld. "We nemen zo spoedig mogelijk contact op nadat we een oplossing hebben." Wat mij betreft is het leveren van een fatsoenlijke 5V, 1A USB-adapter al een goede oplossing. Degene die ik al had en nu gebruik werkt prima.

Over de Media Markt: daar ben ik gisteren geweest, in Herzogenrath. Men kon, wilde, of mocht niet veel vertellen, behalve dit:

"Er zijn duizenden pre-orders verdeeld over alle winkels, en het worden er nog steeds meer."
"Winkels met mr pre-orders krijgen mr telefoons, naar percentage."
"Pas besteld op 5 januari? Dan is de kans zeer klein dat u op 15 januari de telefoon krijgt, als we er niet heel veel binnen krijgen. Reken op minsten's 4 weken later."

Nog minstens 5-6 weken of zelfs meer levertijd dus, als je nu in Herzogenrath bestelt. Zo lang wil, en kan ik niet wachten (of ik moet weer ouderwets OV-tijden en kaartjes gaan uitprinten). Ondanks het prijsverschil (en vanwege de goede service tot nu toe) heb ik de Nexus 4 van Belsimpel gehouden.

Katsunami wijzigde deze reactie 08-01-2013 16:29 (63%)

• Jaspergk
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 31-10 11:31
Phone house beweert binnen kort de nexus 4 binnenkort leverbaar te hebben.
http://www.phonehouse.nl/telefoon/lg/nexus4/

Ik weet niet vanaf wanneer men dit op de site heeft staan.
Ik heb nog niemand er over horen reppen hier dus dacht misschien interessant.
Hopelijk verkoopt Phone House hem niet voor zo'n belachelijke prijs als belsimpel.

• Androyed
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 12-03-2013
quote:
Jaspergk schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:43:

Hopelijk verkoopt Phone House hem niet voor zo'n belachelijke prijs als belsimpel.
Daar verwacht ik niet te veel van. Het geeft wel hoop dat de Nexus 4 ooit nog in stock komt. Het liefst heb ik gewoon dat Google Play beschikbaar wordt in Nederland (ook voor Google Music), maar dat zal nog wel eventjes duren. Dan maar import.

• doerakje
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 31-10 13:50
Dat beweren ze in ieder geval al sinds november:
TiesB in "[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic"

You can't be late until you show up

• Leona1981
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:05

Leona1981

Bunny phone home

quote:
Jaspergk schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:43:

Dit staat er al heeeeeel lang. In ieder geval al voordat bekend werd dat hij niet in NL verkocht ging worden.

• Jaspergk
Oh haha dat is jammer dan :(

• bmaster001
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 27-08 07:16
Even een update langs mijn kant: toestel werd op 3/1 door Google verzonden naar mijn comGateway adres, waar het de dag erna (late namiddag) aankwam. Vandaag (dinsdagmorgen Amerikaanse tijd) hebben ze mijn pakket verstuurd richting Belgi (zo te zien met FedEx). Benieuwd wanneer het hier aankomt, de estimated delivery is maandag 14/1!

Ook benieuwd of er nog veel kosten gaan bijkomen bij de douane... voorlopig staat m'n kostenteller op $362.99 ($349 voor de telefoon + $13.99 voor shipping in de US), plus $34.14 voor de shipping en handling door comGateway. Voorlopig totaal dus ongeveer 300 euro...

• Katsunami
  • Niet online
Jaspergk: 529 is voor een telefoon van dit kaliber een normale prijs. In landen waar hij is uitgekomen, zal google hem subsidiren om de prijs laag te houden. (De Galaxy S3 kostte bij de introductie ook 599 overigens.)

Als je het niet eens bent met de prijs van Belsimpel, dan haal je hem voor 395 in Duitsland. Over 6-7 weken wel te verstaan (of langer, als je pech hebt), afhankelijk van de mediamarkt waar je bestelt, en met 80-100 euro aan benzinekosten vanuit de Randstad, volgens Routenet.nl. Als er iets mis is, mag je hem ook nog terugbrengen.

In dit geval betaal je bij Belsimpel voor gemak (garantieafhandeling, levering per post), en snelheid (in levertijd).

Aan jou de keuze.

Katsunami wijzigde deze reactie 08-01-2013 20:35 (8%)

• Jaspergk
quote:
Katsunami schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:32:
Jaspergk: 529 is voor een telefoon van dit kaliber een normale prijs. In landen waar hij is uitgekomen, zal google hem subsidiren om de prijs laag te houden. (De Galaxy S3 kostte bij de introductie ook 599 overigens.)

Als je het niet eens bent met de prijs van Belsimpel, dan haal je hem voor 395 in Duitsland. Over 6-7 weken wel te verstaan (of langer, als je pech hebt), afhankelijk van de mediamarkt waar je bestelt, en met 80-100 euro aan benzinekosten vanuit de Randstad, volgens Routenet.nl. Als er iets mis is, mag je hem ook nog terugbrengen.

In dit geval betaal je bij Belsimpel voor gemak (garantieafhandeling, levering per post), en snelheid (in levertijd).

Aan jou de keuze.
Klopt daar heb je helemaal gelijk in (ik liet me even gaan)
Toch ben ik jaloers op de Amerikanen!

• streamnl
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 24-10 08:01
Net mijn gsm opgehaald bij de MM in Aken. Ik had voor de zekerheid mijn mail uitgeprint. En dat was goed ook. Ze wouden die graag zien ondanks ik de mail liet zien op mijn (oude) gsm.
Dus neem die voor de zekerheid uitgeprint mee!
ID was niet nodig maar ze willen wel wat gegevens weten zoals je naam, straat en woonplaats.
Succes met wachten!
(Het is het waard)

• HeeTeeCee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13-10 16:01
quote:
streamnl schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:49:
Net mijn gsm opgehaald bij de MM in Aken. Ik had voor de zekerheid mijn mail uitgeprint. En dat was goed ook. Ze wouden die graag zien ondanks ik de mail liet zien op mijn (oude) gsm.
Dus neem die voor de zekerheid uitgeprint mee!
ID was niet nodig maar ze willen wel wat gegevens weten zoals je naam, straat en woonplaats.
Succes met wachten!
(Het is het waard)
Mooi! Nu hopen dat hij je goed bevalt! :)

Hoelang geleden heb je je bestelling geplaats?
En je adres? Gewoon die je hebt opgegeven tijdens het plaatsen van de bestelling of gewoon zodat ze contact met je kunnen opnemen?

• streamnl
quote:
HeeTeeCee schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:52:
[...]

Mooi! Nu hopen dat hij je goed bevalt! :)

Hoelang geleden heb je je bestelling geplaats?
En je adres? Gewoon die je hebt opgegeven tijdens het plaatsen van de bestelling of gewoon zodat ze contact met je kunnen opnemen?
Ik heb ietsje meer dan een maand moeten wachten. We hebben gewoon onze echte adres opgegeven. Mijn duits is er slecht. Mijn vrouw was de tolk. Ik stond er gewoon als een kind van 13 er naast naar de doos te kijken ;)

• Katsunami
  • Niet online
quote:
Jaspergk schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:44:

Klopt daar heb je helemaal gelijk in (ik liet me even gaan)
Toch ben ik jaloers op de Amerikanen!
Dat zeker. Ik had hem ook graag voor 350-400 gehad (*nu*, en niet over 6 weken, want ik zat er al 3 zonder telefoon), *en* officieel uit Nederland.... Maar dat kan dus niet.

Katsunami wijzigde deze reactie 08-01-2013 21:49 (15%)

• Flying35
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 31-10 15:55
Ook ik heb vandaag mijn Nexus 4 16GB opgehaald bij de Media Markt in Herzogenrath. Ik had hem 15 november besteld met als adresgegevens de gegevens van de Media Markt zelf. Op 3 januari kreeg ik een e-mail van de Media Markt met daarin de bevestiging dat mijn Nexus 4 klaar lag om opgehaald te worden.

Omdat ik hem vandaag pas op ging halen was ik er niet helemaal gerust op dat de Nexus 4 ook daadwerkelijk op voorraad was. Ik had dus 's ochtends eerst even opgebeld, en de vrouw aan de lijn vertelde me dat de telefoon gewoon klaar lag en dat ik hem op kon komen halen. Ze hadden er daar nog genoeg liggen dus nu heb ook ik eindelijk in het bezit van een Nexus 4.

• predator0235
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21-02-2013
Je zegt nu dat in Herzogenrath nog genoeg LG Nexus 4 lagen? Of bedoel je bestelde gsm's...
Anders is het raar dat we nog tot 15 januari zouden moeten wachten :)

• Katsunami
  • Niet online
Toen ik er gisteren was lagen er ook een aantal, maar die waren allemaal ter invulling van pre-orders.

• eRR_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 17-07 22:01
Iemand enig idee wanneer de n4 weer besteld zal kunnen worden in de play Store uk?

znrt

• daflux
  • Laatst online: 28-10 12:55
Nee ik denk dat niemand dat echt weet.
Wie weet kan hij zelfs nooit niet meer besteld worden...

• lucdc
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10-10 14:22
quote:
streamnl schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:20:
[...]

Ik heb ietsje meer dan een maand moeten wachten. We hebben gewoon onze echte adres opgegeven. Mijn duits is er slecht. Mijn vrouw was de tolk. Ik stond er gewoon als een kind van 13 er naast naar de doos te kijken ;)
Ze kunnen toch wel iets van engels mag ik hopen, ik praat geen letter duits...
En van mijn opgegeven adres heb ik al helemaal geen gedacht, heb een willekeurig adres van google maps geplukt... :(

Hopelijk gaan ze snel verder met de JUISTE volgorde daar ik Aken! ;)

• Sanny1987
  • Laatst online: 30-09 20:23
quote:
lucdc schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:13:
[...]

En van mijn opgegeven adres heb ik al helemaal geen gedacht, heb een willekeurig adres van google maps geplukt... :(

Ik kon mijn adres inderdaad in het engels doorgeven (nordhorn), maar als je jezelf wat moeite wil besparen in het spellen van je straatnaam e.d. kun je altijd even pen en papier meenemen of een geprinte versie van je adres :P Ik had hem ook besteld met een random duits adres, dat maakt niets uit, bij het ophalen willen ze alleen graag alsnog je eigen adres :)

• Wooldoor
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 17-10 12:30
De duitse shop Comtech zegt dat ze hem binnen een week kunnen leveren voor 395,- en ze versturen ook naar Nederland. Iemand ervaring met deze shop?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Comtech zegt zelf van niet. :D

• Donnows
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 01-10 09:52
http://www.comtech.de/Telefone-und-Handys?sCoreId=

Hierna kijkende hebben ze hem toch in 1 week leverbaar en voor 395 (16gb versie)

Oogt voor mij wel heel interesant

[edit]

link naar de smartphone zelf http://www.comtech.de/LG-...ing_detail_54656_827.html

Donnows wijzigde deze reactie 09-01-2013 12:42 (27%)

• Marss911
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 26-10 20:27
quote:
Wooldoor schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:05:
De duitse shop Comtech zegt dat ze hem binnen een week kunnen leveren voor 395,- en ze versturen ook naar Nederland. Iemand ervaring met deze shop?

Heb je hier een link van? Zelf gekeken net op hun pagina en kan de Nexus hier nergens vinden

Nevermind ;)

Marss911 wijzigde deze reactie 09-01-2013 11:29 (3%)

• streamnl
quote:
lucdc schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:13:
[...]

Ik spreek ook erg slecht Duits.Degene die ik voor mijn neus had, zat mij blijkbaar wat voor de gek te houden volgens mijn vrouw. Maar op een sociale manier?!? zegt zij dan... 8)7

En geen zorgen over je adres. Je schrijft het op een blaadje en neemt het mee. (zoals hierboven al aangegeven is).
Maar als jij alleen gaat zal ik de procedure beschrijven zodat het daar wat duidelijk is.
Je komt aan (parkeerplaats ligt ietsje verder en vanuit daarbinnen kan je de MM in)
Je loopt naar de gsm afdeling en geeft je mail af. Hij wil wat gegevens hebben dus geef je je die.
Hij klopt wat in zijn computer en daarna loop je naar de kassa met een bon die je van hem krijgt.
Je gaat naar de kassa ZONDER gsm. Daar betaal je het bedrag (gewoon 395) en zodra je je kassabon hebt loop je daarmee naar de info gedeelte (daar loop je langs voordat je bij de gsm bent). Daar laat je je bon zien en daarna loop je met een brede glimlach naar buiten ;)
Hopelijk helpt dit je.

Succes met wachten nog.

• Marss911
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 26-10 20:27
quote:
Wooldoor schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:05:
Om nog even terug te komen op ervaringen met deze shop, zie elders op tweakers:
http://tweakers.net/shopreview/3709/comtech-punt-de.html

Lijkt dus een prima webshop te zijn, met een snelle en goede afhandeling

Marss911 wijzigde deze reactie 09-01-2013 11:45 (10%)

• msx2
  • Laatst online: 22:37
quote:
Donnows schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:28:
http://www.comtech.de/Telefone-und-Handys?s <Knip>

Hierna kijkende hebben ze hem toch in 1 week leverbaar en voor 395 (16gb versie)

[edit]

link naar de smartphone zelf http://www.comtech.de/LG-...ing_detail_54656_827.html
Ik zou je eerste link even aanpassen aangezien je je sessie-id hebt meegekopieerd. Je NAW-gegevens zijn nu zichtbaar.

Verder interessant :)

• doerakje
quote:
Donnows schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:28:
http://www.comtech.de/...

[edit]

Pas de link even aan, ik kan je verzendadres wijzigen in mijn eigen adres ...
best aantrekkelijk >:)

edit: msx2 was me voor

doerakje wijzigde deze reactie 09-01-2013 11:57 (3%)

• TheCeet
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 20:49
403,99
Ik wil hem nu daar bestellen dan moet ik niet 40 aan diesel gaan oprijden...

• Wooldoor
Hoeveel kosten berekend paypal eigenlijk?

• doerakje
quote:
Wooldoor schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:03:
Hoeveel kosten berekend paypal eigenlijk?
Die rekenen jou niets, die rekenen de leverancier een bepaald percentage

• Wooldoor
Zojuist besteld en betaald, ik ben benieuwd :)

• TheCeet
Ik heb mailtje gestuurd en wie hem besteld heeft heeft dikke pech.
Ik vroeg of het toestel momenteel in stock is en ik krijg dit nu als antwoord:

"no sorry actually we don't have any dleivery date for this product.
Mit freundlichen Gren aus Aspach,

Christian Zott
Kundenservice Team"

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Er staat duidelijk 'vorbestellen' en dat hij in een week verwacht wordt. Dus gewoon een preorder.

• Wooldoor
quote:
TheCeet schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:20:
Ik heb mailtje gestuurd en wie hem besteld heeft heeft dikke pech.
Ik vroeg of het toestel momenteel in stock is en ik krijg dit nu als antwoord:

"no sorry actually we don't have any dleivery date for this product.
Mit freundlichen Gren aus Aspach,

Christian Zott
Kundenservice Team"
Er staat ook op die site dat hij nu niet beschikbaar is...

• TheCeet
Ik heb toch mijn twijfels dat het toestel binnen een week verzonden zal worden.

• Wooldoor
Ach dat maakt mij niet zo heel erg veel uit, ik heb geen haast. Anders had ik hem wel voor veel te veel geld bij belsimpel besteld.

• TheCeet
Ik heb gevraagd of er zekerheid is dat het toestel binnen 1 week ga verzonden worden. Dit is het antwoord: "yes we hope so. But it's not sure. I'm sorry. "

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Toch geeft het mij wel weer hoop voor lagere prijzen via webshops. :D

• habermas
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 31-10 13:04
Bedankt voor de Comtech link, zojuist ook besteld en betaald met Paypal en incl Trusted Shops kopersbescherming. Ben benieuwd!

• Donnows
Ik zit erg te twijfelen of ik hem moet bestellen, iemand enig idee of paypal al geld afschrijft als ik hem nu bestel?

ik heb verder ook geen haast of zo maar dit lijkt wel echt een heel goede aanbeiding.

@ msx2 en Doerakje thanks voor de opmerking, ik had niet door dat er een sessie opgebouwd was. zie nu als ik op de site ben wel verzend gegevens van iemand en ik ben het niet :p

• habermas
quote:
Donnows schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:47:
iemand enig idee of paypal al geld afschrijft als ik hem nu bestel?
Ik zag in mijn paypal-overzicht dat de bestelling was doorgegeven. ik heb er echter nog geen geld opstaan dus ik vraag me af hoe dat gaat (moest wel mn creditcard nummer opgeven tijdens betaling dus wellicht gaat het via de cc)

• dhhdante
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 05:17
Paypal schrijft direct het geld af ja. Dat is geen reservering iets ofzo.

• Donnows
nvm

Donnows wijzigde deze reactie 09-01-2013 12:58 (99%)

• mobileleon
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14-05 20:30
Voor diegene die bij MM Nordhorn hebben besteld: morgen of overmorgen komen er weer toestellen binnen :) .

• Androyed
Hoe zit het met het annuleren van bestellingen bij comtech? Mochten ze opeens zeggen dat het toch nog 3 eeuwen gaat duren, dan is het handig als ik m'n bestelling makkelijk kan annuleren.

En hoe zit het met de garantie? Heb je, zolang je een aankoop bewijs hebt, garantie van Google/LG, of moet je 'm daarvoor echt via de Play store hebben gekocht? Of gaat de garantie via comtech (da's opzich niet erg, verzending naar Duitsland is niet super duur).

Naar Duitsland gaan is niet echt een optie voor mij, ik ga er in ieder geval niet speciaal heen alleen voor dat toestel. Benzinekosten zijn dan gewoon te hoog. Anders had ik 'm uit Canada geimporteerd, wat misschien iets goedkoper uitkomt dan 400 euro, maar het zal ook niet zoveel schelen. Bovendien heb je dan problemen met stekkertjes, en wie weet hoe lang het nog gaat duren voordat ie back in stock komt.

• Donnows
quote:
Androyed schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:04:
Hoe zit het met het annuleren van bestellingen bij comtech? Mochten ze opeens zeggen dat het toch nog 3 eeuwen gaat duren, dan is het handig als ik m'n bestelling makkelijk kan annuleren.
Iemand heeft in mijn sessie besteld bij Comtech, dus heb het een en ander voor je kunnen bekijken.
Wanneer je bij hen besteld kan je via je account je order stoneren, ervaring heb ik er niet mee maar het lijkt wel netjes geregeld.

Verder gaat juridisch gezien de garantie via hen dus daar zou ik van uit gaan.

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08:26

pjottum

Frack you.

quote:
mobileleon schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:03:
Voor diegene die bij MM Nordhorn hebben besteld: morgen of overmorgen komen er weer toestellen binnen :) .
Ben benieuwd, ik zal er vast nog niet bijzitten.

Anders heb ik wat te doen, zaterdag. ;-)

Intel 80386sx16 | 16Mb | 120Mb connor | 2sp cdrom | Running kernel 2.0.38 | Qualcomm Snapdragon S4 Pro | 2g | 16g | Running kernel 3.4.0

• HeeTeeCee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13-10 16:01
quote:
Zou mooi zijn als het rond de 100 toestellen betreft, helaas denk ik niet dat ik morgen of overmorgen aan de beurt kom.

• Robin9
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 22-10 20:28
Ik heb de telefoon vorige maand bij de Mediamarkt in Duitsland besteld. Echter begin ik nu te twijfelen of het niet beter is om deze bij eerder genoemde Comtech te bestellen. Op het moment zit ik zonder telefoon met internet en heb de afgelopen tijd al moeten "afkicken". Ik weet niet of ik nog veel langer kan wachten er van uitgaande dat Mediamarkt de bestellingen niet allemaal verwerkt.

Edit: Heb net een mail ontvangen van Comtech dat de leveringsdatum niet bekend is.
Edit 2: Ik zie nu dat ze de beschikbaarheid hebben aangepast op de site

Robin9 wijzigde deze reactie 09-01-2013 21:48 (17%)

• Waffle
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:53
Ik zit met hetzelfde probleem, al heb ik dan wel een goedwerkende telefoon. Durf hem eigenlijk niet helemaal bij Comtech te bestellen. Ben bang dat ze niet genoeg binnenkrijgen en ik in de tweede levering kom. Heb hem vorige week gereserveerd bij de media markt.

edit: Laat comtech eerst maar zitten dan. Toen ik mijn nexus 7 bij otto.nl besteld had gebeurde hetzelfde. De levertijd veranderde opeens in 2 weken en heb 3 weken op mijn geld moeten wachten toen.

Waffle wijzigde deze reactie 09-01-2013 16:39 (27%)

• Wooldoor
De status op comtech is inmiddels ook alweer veranderd naar Artikel nicht lieferbar

Dieser Artikel steht derzeit nicht zur Verfgung!

• Katsunami
  • Niet online
Mediamarkt Herzogenrath gaat op de 15de wel telefoons leveren, maar weet niet hoeveel. Nu weten jullie dus waarom ik de mijne van Belsimpel maar heb gehouden. (Wat ik wellicht niet had gedaan als ik wl een werkende telefoon had gehad als vervanger voor de oude Milestone....)

Katsunami wijzigde deze reactie 09-01-2013 18:42 (7%)

• Androyed
quote:
Wooldoor schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:42:
De status op comtech is inmiddels ook alweer veranderd naar Artikel nicht lieferbar

Dieser Artikel steht derzeit nicht zur Verfgung!
En als je zoekt op "Nexus" dan staat de 16GB versie er opeens op voor 450 euro. Degene die al snel besteld hebben, hebben geluk denk ik.

• Peunage
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 30-10 07:07
Godver. Ik stond vanmiddag op het punt om te bestellen.

• Androyed
quote:
Peunage schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:32:
Godver. Ik stond vanmiddag op het punt om te bestellen.
Komt wel goed. Ik verwacht binnenkort (voor februari) meer websites in Duitsland die 'm aanbieden voor 395 euro. Wie weet past comtech het nog aan. Officieel staat er geen prijs bij namelijk, alleen via de zoekresultaten.

• rudyhattem
quote:
Daar ga ik zeker bij zitten met de bestelling van 7 december :-).

Van hoh.de nog steeds niets vernomen, al besteld (en betaald) op 7 november. Maar ja, die raak ik vast wel weer kwijt als MM eerst komt.

• Noisia
Weet iemand waarom de 8GB versie nog nergens aangeboden wordt?

• rudyhattem
quote:
Noisia schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:39:
Weet iemand waarom de 8GB versie nog nergens aangeboden wordt?
zoekt en gij zult vinden. Direct leverbaar. Ik zou het overigens voor die prijs niet doen.

• Gurby
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 31-10 20:02
Ik heb zojuist bij MM Herzogenrath de pre-order van medetweaker Elvander op mogen halen voor eigen gebruik. :)
Ze hadden er nog meer liggen, maar ik weet niet of die allemaal al een bestemming hadden.
In elk geval heb ik zelf ook nog een preorder lopen die ik niet meer nodig heb. Als daar een ophaalbericht voor verschijnt zal ik daar weer iemand anders mee blij maken

• Noisia
quote:
rudyhattem schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:43:
[...]

zoekt en gij zult vinden. Direct leverbaar. Ik zou het overigens voor die prijs niet doen.
haha, ja specifiek bedoelde ik ook waarom deze niet voor de normale prijs (16GB - 50) aangeboden wordt.

• Robin9
Als mijn bestelling niet bij de lading van 15 januari zit ga ik toch twijfelen of ik niet een andere telefoon ga aanschaffen.

• mobileleon
quote:
Robin9 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:34:
Als mijn bestelling niet bij de lading van 15 januari zit ga ik toch twijfelen of ik niet een andere telefoon ga aanschaffen.
Wanneer heb je je pre-order geplaatst dan?

• predator0235
quote:
Gurby schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:43:
Ik heb zojuist bij MM Herzogenrath de pre-order van medetweaker Elvander op mogen halen voor eigen gebruik. :)
Ze hadden er nog meer liggen, maar ik weet niet of die allemaal al een bestemming hadden.
In elk geval heb ik zelf ook nog een preorder lopen die ik niet meer nodig heb. Als daar een ophaalbericht voor verschijnt zal ik daar weer iemand anders mee blij maken
moet je niet je e-mail en identiteitskaart tonen?
En wanneer had Elvander hem besteld? Weet ik wanneer ongeveer mijn bestelling daar zal binnen zijn _/-\o_

predator0235 wijzigde deze reactie 09-01-2013 22:29 (9%)

• Gurby
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 31-10 20:02
Hij had hem begin december besteld, zie ook de spreadsheet uit de topic start

• Katsunami
  • Niet online
Dat zou dus neerkomen op een levertijd van 5 tot 6 weken. Mensen die begin januari hebben gereserveerd, hoeven hun telefoon dus niet te verwachten voor half februari, waarschijnlijk. Dit is natuurlijk wel aangenomen dat er niet opeens op 15 januari een lading van 200.000 stuks binnenkomt. Als ik die telefoon dan kan ophalen, doe ik het wellicht. Misschien kan ik hem dan voor 450 euro verder verkopen.

Artikels ongeopend terugsturen heb ik geen problemen mee, maar mijn Nexus 4 terugsturen naar Belsimpel na ruim een week dagelijks gebruik, daarbij zou ik me dan weer niet prettig voelen.

• ionn
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 01:09
Is er enige info te verkrijgen ergens over hoe groot die lading op 15 jan binnen komt?

• Katsunami
  • Niet online
Nope. Men kon of wilde me niks vertellen behalve dat de lading procentueel wordt verdeeld over de vestigingen, aan de hand van de pre-orders. Als een mediamarkt 70% van alle ordes binnenkrijgt, dan krijgt deze dus ook 70% van de levering. Echter, niet elke mediamarkt doet mee in elke leveringsronde. Volgens de medewerker die ik heb gesproken, voor hoeveel dat mag betekenen.

Katsunami wijzigde deze reactie 10-01-2013 01:00 (22%)

• predator0235
het is ook geluk hebben denk ik... als ik die lijst zie dat sommigen nog geen week hoeven te wachten en sommigen van begin december nog vastzitten.

• duderuud
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:55

duderuud

Sliden is koel

quote:
duderuud schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:47:
Google Docs document bijgewerkt.

Besteld: 7 december 2012
Verzonden: 3 januari 2013

Gaat nu naar tussenpersoon, zal wel aangeven wanneer toestel daadwerkelijk binnen is.
Vandaag aangeboden maar was helaas niet thuis. Wordt als het goed is morgen opnieuw aangeboden.
Gaat best snel dan vanuit de USA!

Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl - Motormedia.nl

• Bananenspin
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 30-10 17:50

Bananenspin

Omdat het kan

Waar: Play store USA
Besteld: 13 december
Verstuurd: 9 januari

Gaat eerst naar de postbox in Amerika en dan door laten shippen naar hier.

Zag dat er meer mensen rond deze periode besteld hadden in de sheet dus verwacht dat er een hoop gelukkigen nu hier op tweakers zitten!

Bananenspin wijzigde deze reactie 10-01-2013 11:21 (32%)

HOI.

• SuperKneus
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:28

SuperKneus

SuperKneus was here

Lang getwijfeld tussen de lumia 920 en de Nexus 4 maar het is de Nexus geworden (Win8 is nog te nieuw en hoor eigenlijk steeds betere reactie's over de accu van de nexus 4)

Besteld bij Media Markt Duisburg-Marxloh, dat is voor mij vanuit Utrecht volgens mij het kortst rijden. Nog geen bevestigings mail ontvangen.

De groente en tot sinas

• msx2
Comtech geeft nu aan dat de verwachte levertijd gewijzigd is naar eind februari. De Nexus 4 is ook niet meer op de site aanwezig.

• Donnows
quote:
msx2 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:38:
Comtech geeft nu aan dat de verwachte levertijd gewijzigd is naar eind februari. De Nexus 4 is ook niet meer op de site aanwezig.
had je hem gister nog besteld? of is dit voor nieuwe bestellingen

• habermas
zie dat ie inderdaad niet meer op Comtech.de staat, maar ik heb nog geen gewijzigde leverdatum of iets dergelijks gehad, er staat "Artikel wird nachbestellt!" (Artikel wordt geleverd!)

• Chung1994
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 10-04 12:50
Zijn er eigenlijk mensen hier die een Nexus 4 bij handyshop hebben besteld?
Hebben jullie hem al ontvangen want er staat al sinds ik denk November dat de levertijd onbekend is.
Het lijkt mij sterk dat ze nog steeds geen toestellen hebben gekregen.

Maar goed ik heb de Nexus 4 gepre-orderd bij Media markt in december.
Aangezien sommige mensen wel eens 'geduld loont' zeggen, laten we hopen dat het nu ook het geval is.

• Wooldoor
quote:
Donnows schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:44:
[...]

had je hem gister nog besteld? of is dit voor nieuwe bestellingen
Ik neem aan dat ze op basis van het aantal preorders hebben besloten om de prijs te wijzigen en te zeggen dat hij niet meer te krijgen is voorlopig.
Ik heb hem gister ochtend besteld en de Comtech premium service erbij genomen waarbij ook de Voorkeur levering op pre-orders bij zit. Dus hoop dat als hij volgende week daar binnen komt wel gelijk naar me verstuurd wordt.

• rudyhattem
quote:
Chung1994 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:54:
Zijn er eigenlijk mensen hier die een Nexus 4 bij handyshop hebben besteld?
Hebben jullie hem al ontvangen want er staat al sinds ik denk November dat de levertijd onbekend is.
Het lijkt mij sterk dat ze nog steeds geen toestellen hebben gekregen.

Maar goed ik heb de Nexus 4 gepre-orderd bij Media markt in december.
Aangezien sommige mensen wel eens 'geduld loont' zeggen, laten we hopen dat het nu ook het geval is.
Nee, wel bij hoh.de. 7 november al besteld en betaald, nog geen enkele beweging in te krijgen. Wel vreemd dat mediamarkt en Saturn ze al wel hebben ontvangen. Wellicht heeft dat met contracten te maken.

Hier trouwens direct leverbaar, wel een stuk duurder.

rudyhattem wijzigde deze reactie 10-01-2013 13:12 (8%)

• msx2
Ik heb hem gisteren besteld en vandaag even per e-mail bij comtech navraag gedaan. Het antwoord was dat de leverdatum gewijzigd is naar eind februari.

- edit

Comtech geeft overigens aan geen zekerheid te hebben m.b.t. eind februari. Het is de datum die zij van LG doorgekregen hebben. Afwachten dus...

msx2 wijzigde deze reactie 10-01-2013 14:23 (34%)

• Youri
  • Laatst online: 30-10 13:31

Youri

Forensisch ICT / CyberCrime

Heb er nou al spijt van dat ik hem gister niet had gekocht bij Comtech.. omg. Verder zoeken weer.

- Youri

• Wooldoor
quote:
msx2 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:15:
Ik heb hem gisteren besteld en vandaag even per e-mail bij comtech navraag gedaan. Het antwoord was dat de leverdatum gewijzigd is naar eind februari.

- edit

Comtech geeft overigens aan geen zekerheid te hebben m.b.t. eind februari. Het is de datum die zij van LG doorgekregen hebben. Afwachten dus...
Ik snap dan alleen niet waarom ze gisterochtend nog op de site hadden staan dat ze ze komende week zouden hebben.

• Robin9
Ik krijg net een mail binnen van de Mediamarkt dat ik de telefoon kan komen ophalen. Had dit totaal niet verwacht! Dacht dat ik minimaal tot de 15e moest wachten en ik ging er al van uit dat het nog wel langer ging duren. Ik heb de telefoon in Monchengladbach besteld.

• EmielZ
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-09 16:48
Ik heb net een mailtje gekregen dat mijn Nexus 4 op me te wachten ligt in de Media Markt in Papenburg.
Had hem 21 december bestelt dus dat is nog best snel. Vanavond maar even op en neer rijden :)

• mobileleon
Ik kan hem ook eindelijk ophalen bij de mediamarkt in Nordhorn. Mijn pre-order was van 5 december :)
Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013