Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Ervaring met werken bij Unit4

Pagina: 1
Acties:

• Azrou
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-10 13:40
Volgens mij bestond dit topic nog niet en gezien het feit dat ze volgens de Truffle100, een ranglijst van de 100 grootste softwarebedrijven in Europa vrij hoog zijn geeindigd ben ik wel ge´nteresseerd in hoe dit komt.

Wellicht wat tweakers die hun ervaringen bij unit4 kunnen plaatsen?

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11-10 00:04
Ja ik heb er ervaring mee, maar niet als medewerker.
Volgens mij is het best een "ouwelullenclub", gemiddelde leeftijd ergens boven de 40.

Sport_Life wijzigde deze reactie 09-12-2012 12:13 (64%)

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:11
"ouwelullenclub" is een negatieve manier om je uit te drukken. "In staat om ervaren werknemers te behouden" is de positieve kant van hetzelde verhaal..

• ebk71
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22-10 20:46
quote:
t_captain schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:52:
"ouwelullenclub" is een negatieve manier om je uit te drukken. "In staat om ervaren werknemers te behouden" is de positieve kant van hetzelde verhaal..
Hear,hear! Nu alle werkgevers hiervan nog overtuigen........

• Tuxie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 20-10 22:10

Tuxie

En WeL nU!

Sfeer etc. hangt van de vestiging af. IT-clubs zijn verspreid over de vestigingen in Nederland (zorg, mobile, web etc.). Als je software voor de zorg wilt maken, kom je i.i.g. terecht op afdelingen waar heel veel vrouwen werken, dat is weer de positieve kant :)
Pagina: 1

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013