Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Centraal] Darts topic

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• homemix25
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Mooi WK weer gehad! Zeker de kwartfinales hebben voor een aantal zenuwslopende partijen gezorgd met o.a. de Nederlanders. Nu op naar de Dutch Dart Masters in Venray. Voor het eerst zelf een toernooi bezoeken :D

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

• Kid Buu
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 26-05 16:07

Kid Buu

Huh, Pietje?

Idem, ik heb vandaag kaarten gekocht voor de zondag sessie (middag+avond) :) Ik wilde eigenlijk dit jaar naar het WK gaan maar is er helaas niet van gekomen :(

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• MarvinG
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08:53
Mooi WK gezien! Jammer dat Klaasen niet de Premier League heeft gehaald, maar 3 Nederlanders was misschien ook wel iets teveel van het goede ;)

http://voeding-en-fitness.nl/

• Niku
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 26-05 12:52

Niku

Alagaesii

Ben benieuwd hoe Anderson gaat gooien als hij een bril koopt :+

JT: I'm an outlaw, cabron, not a suicide bomber.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 10:03

Señor Sjon

Moderator ASP/AZ/TL

Magnificent bastard

En een rekenmachine. :+

Even terugkomend op het Barney verhaal: http://www.telegraaf.nl/t..._Kalender_overvol___.html
Dit soort dingen moet je niet in de krant laten zetten. Je hoeft natuurlijk niet mee te doen...

ASP-feedback | AZ-feedback | TL-feedback

• St@m
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Inderdaad, als je behoefte hebt aan rust dan doe je gewoon niet mee. Het hoeft allemaal niet. Maar goed, als je wel de toptoernooien wilt blijven gooien moet je natuurlijk wel ergens hoog in de ranking staan, dus aan de andere kant is het wel weer ergens een verplichting. Maar meneer heeft het denk ik een beetje gehad met het darten, wil niet meer echt, al kan hij het nog prima. Zal nog wel niet 110% financieel binnen zijn, nouja, Mason misschien niet.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Zo, het is Barney-bash time?

PDC-supremo Barry Hearn is ook degene die de snooker in handen heeft, en laten de topspelers daar dezelfde klachten hebben. Tennisers klagen er ook over. Hun contracten verplichten ze ook bepaalde types toernooien te spelen, of ze nou zin hebben of niet.

Een beetje realistischer mag wel, een beetje minder azijnpissen ook.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator ASP/AZ/TL

Magnificent bastard

Nee, het is gewoon geklaag van de azijnpisser. :+

Wij stervelingen werken ook vijf dagen en zijn er twee vrij. Ik lees dat zij precies hetzelfde hebben. Er zijn een hele hoop beroepen waarbij men minder vrij is voor meer inspanning tegen een stuk minder geld. Dan heb je nog dat dankzij de gokindustrie men goed betaald krijgt voor een 'kroegsport'. Ze zouden in hun handjes moeten wrijven voor het privilege en de huidige dotaties.

Zonder PL waarin goed te verdienen valt, speel je een stuk minder toernooien. Misschien moet ie maar afbellen? :P

Er zijn overigens zat sporten waarbij je als topper een stuk minder verdient. Zie o.a. deze column: http://content.nrccarrier...alleen-kun-je-niet-leven/

• Christiano007
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Precies, als hij het zo druk vindt dan laat hij de premier league toch lekker schieten? Maar deze is nu juist in Nederland dus dat komt hem wel goed uit.

Ik ben een Barney fan, hij heeft ervoor gezorgd dat het darten in Nederland populair geworden is. MvG heeft het weer doen opbloeien nadat prestaties van Barney tegen vielen. Maar Barney is wel een echte zeiksnol, zijn hele uitstraling als het allemaal niet lukt is gewoon verschrikkelijk en ik kan dan ook wel begrijpen dat mensen dat als vervelend ervaren.

Over geld hoeft Barney niet te klagen, hij heeft zóveel merchandise dat hij alleen daarvan goed kan leven. Juist omdat hij in Engeland zo populair is hoeft hij echt niet wakker te liggen dat hij te weinig verdient.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• rik86
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 09:12
Je verdient natuurlijk alleen echt goed als je in de absolute top zit, al dat reizen zal ook niet gratis zijn én het is natuurlijk wel zo dat met de meeste 5 dagen werken, 2 dagen vrij-banen je dan ca. 40 uur werkt en 5-10 uur reist, het zou met niet verrassen als ze met het vliegen alleen al op 20 uur in een week zitten.

Ja, hij verdient vast een stuk beter dan de meesten hier én zijn hobby is z'n werk, maar hij is wel echt veel van huis volgens mij.

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Dat ie het denkt prima, al dat gereis en eindeloze trainen is natuurlijk geen lang leve de lol. Maar bij een entertainment sport als darten hoort ook gewoon een stukje verkoopbaarheid en uitstraling van je zelf bij. Het artikel was al eerder aangehaald maar om toch maar even een quote er uit te halen:
quote:
"Natuurlijk is het lekker verdienen, maar je hebt amper tijd voor je familie."
Zonder te generaliseren, maar darten is een volkssport en dat zal een groot deel van je doelgroep beslaan. Je zal dat soort uitspraken maar lezen als iemand die 40-50 uur per week + reistijd werkt op een minimumloon. Verwacht ie echt sympathie op te wekken met dit soort uitspraken? Niemand heeft hem gedwongen dit beroep uit te oefenen, hij had ook gewoon postbode kunnen blijven (of alsnog weer worden).

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• sanderb
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 09:27
quote:
rik86 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:33:
Je verdient natuurlijk alleen echt goed als je in de absolute top zit, al dat reizen zal ook niet gratis zijn én het is natuurlijk wel zo dat met de meeste 5 dagen werken, 2 dagen vrij-banen je dan ca. 40 uur werkt en 5-10 uur reist, het zou met niet verrassen als ze met het vliegen alleen al op 20 uur in een week zitten.

Ja, hij verdient vast een stuk beter dan de meesten hier én zijn hobby is z'n werk, maar hij is wel echt veel van huis volgens mij.
Wat zie jij als absolute top? The order of merit is gebaseerd op een aantal (niet eens alle) PDC events en het opgehaalde prijzengeld. Daar zit de top 38 al op > 100.000 euro. Dat is dan het verdiende geld op ranking toernooien in de afgelopen 2 jaar.
RvB staat daar al op 261K GBP = ruim 350.000 euro.

En daar zit dus bij lange niet alles in. Masters niet, Premier league niet...en dan heb je ook nog persoonlijke sponsors en merchandise en andere betaalde optredens.
Ik denk dat Barney nooit meer postbode hoeft te worden.. sterker nog... als hij goed met zijn geld is omgegaan hoeft zelfs Mason zich nooit zorgen te maken.

Als hij het niet voor het geld doet, dan moet ie gewoon lekker wat rustiger aan gaan doen. Niks mis mee.
Hij hoeft niet al die toernooien af te gaan. Hell...als ie het net als Anderson doet, kun je met WK titels in 2 jaar volgens mij rustig 11 maanden per jaar op je gat zitten en alsnog hoog in de ranking staan...
Mist ie alleen wel steeds de verjaardag van zijn kleinzoon :+

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator ASP/AZ/TL

Magnificent bastard

quote:
rik86 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:33:

Denk het juist niet. Je bent in sommige gevallen sneller in Engeland dan door een aantal Nederlandse files. :+

• rik86
quote:
sanderb schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:56:
[...]

Wat zie jij als absolute top? The order of merit is gebaseerd op een aantal (niet eens alle) PDC events en het opgehaalde prijzengeld. Daar zit de top 38 al op > 100.000 euro. Dat is dan het verdiende geld op ranking toernooien in de afgelopen 2 jaar.
RvB staat daar al op 261K GBP = ruim 350.000 euro.

En daar zit dus bij lange niet alles in. Masters niet, Premier league niet...en dan heb je ook nog persoonlijke sponsors en merchandise en andere betaalde optredens.
Ik denk dat Barney nooit meer postbode hoeft te worden.. sterker nog... als hij goed met zijn geld is omgegaan hoeft zelfs Mason zich nooit zorgen te maken.

Als hij het niet voor het geld doet, dan moet ie gewoon lekker wat rustiger aan gaan doen. Niks mis mee.
Hij hoeft niet al die toernooien af te gaan. Hell...als ie het net als Anderson doet, kun je met WK titels in 2 jaar volgens mij rustig 11 maanden per jaar op je gat zitten en alsnog hoog in de ranking staan...
Mist ie alleen wel steeds de verjaardag van zijn kleinzoon :+
100.000 pond in 2 jaar is ruim 2x modaal, maar ik vermoed dat de kosten die een darter maakt verhoudingsgewijs een stuk hoger zijn dan normale kantoorbanen zoals jij (aanname...) en ik hebben.En natuurlijk, ze ontvangen ook sponsorgeld etc, maar ik vermoed dat 't voor darters buiten de top 20 echt geen vetpot is, en misschien buiten de top 10 zelfs.

Neemt niet weg dat iemand als Barney als 't goed is nooit meer hoeft te werken inderdaad, maar stop dan gewoon en klaag niet zo ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Vergeet niet de haptonoom, paptonoom, mentale coach etc.

Toch komen jullie opmerkingen nogal over als die van de kleine mensjes die denken dat het een leuk bestaan is om zoveel van huis te zijn. Ik zou dat beroep niet willen hebben.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator ASP/AZ/TL

Magnificent bastard

Tsja. Niemand dwingt hem om te gaan darten. Het is iets te makkelijk om dit weg te zetten als jaloezie. Cru gesteld, na vrijwel elk toernooi heeft ie wel iets te klagen. Dat gaat mensen ook vervelen.

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:12

AzzKickah

06-CENSORED

Ja het is vervelend, kan ik me goed voorstellen. Maar je weet het van tevoren en kiest er zelf voor.

Je kunt gewoon 'met de vrouw overleggen' dat je dat gaat doen. "Schat, ik ga me de komende 10-15 jaar volledig toeleggen op professioneel darten en daarmee tonnen binnenhalen. Betekent wel dat ik 80% van de tijd niet thuis en/of bij de kinderen ben. Eens of niet eens?"

En dan kies je. Klinkt allemaal simpel, en dat is het uiteindelijk ook.

Trotse bezitter van een KeyTronic KT2001

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Niveau was beduidend minder uiteraard dan de PDC, maar was leuke en spannende halve finale vandaag met Veenstra in het BDO toernooi. Zal ook verder meteen de laatste pot van het toernooi zijn die ik heb gekeken.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator ASP/AZ/TL

Magnificent bastard

Dat is zeker. De sfeer is ook wel grotendeels verdwenen van de Lakeside als ik dat vergelijk met de PDC toernooien. Laten we het ook niet over het niveau hebben. De andere halve finale had gemiddeldes van ~90 en 77,5. :X

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Nu online
quote:
Señor Sjon schreef op zondag 10 januari 2016 @ 00:41:
Dat is zeker. De sfeer is ook wel grotendeels verdwenen van de Lakeside als ik dat vergelijk met de PDC toernooien. Laten we het ook niet over het niveau hebben. De andere halve finale had gemiddeldes van ~90 en 77,5. :X
Ik volgde het darten vroeger veel meer als nu. Laatst toevallig weer eens voor de lol op YouTube gekeken en daar zag ik een compilatie van 9-darters, echt bizar en je ziet ook dat spelers de afgelopen jaren veel beter zijn gaan gooien als vroeger.

Maar toch vind ik dat de Lakeside vroeger het meeste had, het spelniveau is omhoog gegaan maar het niveau van het publiek is om te janken. Spelers die continue worden geïrriteerd is gewoon zwaar irritant om naar te kijken.

Commercie heeft voordelen maar zeker ook nadelen....

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 04:42

Pinobigbird

doesn't share food!

Zojuist bij The Masters stond Thornton met 8-0 voor, en verliest de partij met 9-10 van Chizzy :X

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Van Gerwen staat na drie legs met een gemiddelde van 137, en 100% op de dubbels, op 3-0. Hij heeft er zin in!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Vincent vd Voort pakt Anderson en MvG maakt Bunting helemaal af met 10-1 en twee net-niet-9 potjes.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator ASP/AZ/TL

Magnificent bastard

MvG laat wel even zien dat hij de beste is. Bunting was lijdend voorwerp van wat WK-frustraties. :p

• kjeldlarmit
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 01-05 17:30
Hopelijk gooit MvG in Venray ook zo goed, kaartjes voor het zaterdagmiddag + avondprogramma, met een groep van 12 :D

Allereerste darttoernooi wat ik ga bezoeken, en dat een weekje na carnaval (lees: goedgetrainde lever)

• rik86
Dit was wel spannend

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Pfff, Taylor verliest meer dan MvG wint, zeg :X . Taylor kennende is hij nu niet te genieten ;)

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 26-05 21:38

Vos

AFCA

Licht uitgedrukt :p.Wat een ontknoping!

1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004, 2011, 2012, 2013, 2014

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 23:47

Quad

Selectief doof

Topicstarter
Van Gerwen is lekker op dreef in de finale. 5-0 al.

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nog mensen aan het kijken momenteel?

• Isane
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 08:06
quote:
AzzKickah schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:52:
Present!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hoppa ff 9 darter nu?

nope :P

Damn die 167 finish, en meteen 180 er achteraan :D

AzzKickah wijzigde deze reactie 04-02-2016 20:58 (63%)

• PCSO
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08:51
Haha, MvG gooit even 167 uit.

Dell Inspiron 15R SE - Nexus 5 - LG G Pad 8.3

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

En is compleet van de leg. Van 3-0 naar 3-5, en stapels gemiste dubbels, soms op grote afstand.

Intussen 4-6 en Wade favoriet.

En nog een break door Wade, 4-7 en finito.

gambieter wijzigde deze reactie 04-02-2016 21:14 (15%)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

What the F.

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ai, slecht begin van Michael :(

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07:54

Gynnad

* * *

quote:
AzzKickah schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:52:
Heb net de partij van van Barneveld gezien, dat was niet verkeerd! 6 legs 100% op de dubbels! Poeh..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
Gynnad schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:01:
[...]

Heb net de partij van van Barneveld gezien, dat was niet verkeerd! 6 legs 100% op de dubbels! Poeh..
Ja toch zeer jammer dat ie die laatste dubbel met 2 pijlen mistte!

Ben benieuwd of Thornton zometeen weer op zo'n lullige manier gaat verliezen :P

AzzKickah wijzigde deze reactie 04-02-2016 22:13 (0%)
Reden: mis, mist, miste, mistte, ik ga voor de laatste

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07:54

Gynnad

* * *

quote:
AzzKickah schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:12:
[...]

Ja toch zeer jammer dat ie die laatste dubbel met 2 pijlen mistte!

Ben benieuwd of Thornton zometeen weer op zo'n lullige manier gaat verliezen :P
Lullig gaat het in elk geval niet worden, nu al 0-2 achter..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ziet er behoorlijk lullig uit als je het mij vraagt :+

Maar ik bedoelde het anders idd ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Champions League of Darts: BBC to broadcast inaugural tournament
quote:
The first Champions League of Darts will be broadcast live across the BBC in what is being billed as an "exciting new era" for the sport. The eight-player tournament will be held in Cardiff on 24-25 September. It will feature the leading eight players from the PDC Order of Merit come the end of July's World Matchplay, and the champion will earn £100,000.
Het gevolg van het uitzenden van een PDC toernooi is blijkbaar:
quote:
The decision to broadcast the new event means the BBC will cease to cover the BDO World Championship.
Dat gaat auw doen bij de BDO...

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator ASP/AZ/TL

Magnificent bastard

Contract met BDO liep ook af. Afgelopen jaar zonden ze een hoop niet uit en ook de Lakeside had meer Eurosport coverage.

Maar eerlijk is eerlijk, BDO is ook niet om aan te gluren tegenwoordig.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Net Taylor - Anderson gezien bij de PL. Anderson was vorige week tegen MvG al niet in topvorm, vanavond tegen Taylor ook niet. Na 8 legs een gemiddelde van 93 en verloor 7-4. Uit vorm?

Nu Jackpot - MvG, kijken welke Lewis en Michael we vanavond hebben ;)

• n2theb
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 26-05 14:46

n2theb

Tweakers Abonee

Waar kan je darts nu op kijken? Rtl 7 bezet door voetbal..

• Quad

Quad

Selectief doof

Topicstarter
quote:
gambieter schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:14:
Net Taylor - Anderson gezien bij de PL. Anderson was vorige week tegen MvG al niet in topvorm, vanavond tegen Taylor ook niet. Na 8 legs een gemiddelde van 93 en verloor 7-4. Uit vorm?

Nu Jackpot - MvG, kijken welke Lewis en Michael we vanavond hebben ;)
Doet Anderson afgelopen 3/4 jaar al wel, het hele jaar eigenlijk niets presteren en alles op het wk zetten.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

quote:
n2theb schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:17:
Waar kan je darts nu op kijken? Rtl 7 bezet door voetbal..
Ik zit in het VK en heb Sky Sports ;)

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Bah, Anderson speelt voor het eerst deze PL geweldig en dan uitgerekend tegen Barney. Had ie niet nog 1 partij kunnen wachten? :p

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Anderson was nog wisselvallig, Barney zwak, ook mentaal.

MvG is bezig met een wereldrecord en zakt de laatste leg opeens in.

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

OMFG! Die MvG gooit even 7-1 in een gemiddelde van 123,69 123,40! Hij stond bij 6-0 nog op 136. Ongelofelijk
Het oude record was 118,66.
https://pbs.twimg.com/media/CcFnl_0WwAAnEyt.jpg

Pinobigbird wijzigde deze reactie 25-02-2016 21:51 (3%)
Reden: 123,69 was niet de eindscore

• rik86
Ja, zwakke laatste 2 legs ;)

• FunkyTrip
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 26-05 15:34

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Naja, dan biedt het nog room for improvement. Serge Bubkei verbeterde zijn polsstokrecord ook altijd netjes met 1cm terwijl hij best ineens 10cm hoger kon. Volgens mij werd ie duidelijk zenuwachtig op het eind.

Dit dus.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat een magistrale pot darten was dat om te zien zeg. Die hele Smith heb ik zowat niet eens opgemerkt.

Wat was het, 10 minuutjes gooien en klaar? :D

• n2theb
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 26-05 14:46

n2theb

Tweakers Abonee

Eigenlijk had van Gerwen al het record met 121,86 maar dat was niet live op tv te volgen, maar wel via livestream. Maar mooi dat hij nu officieel het record heeft gepakt ondanks dat hij minder gooide in de laatste 2 legs.. naja minder (is nog steeds bizar veel).... dit niveau zal ik nooit halen met mijn gemiddelde rond de 50.

• Niku

Niku

Alagaesii

Poeh, wat een partij van MvG. Helaas niet live gezien.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Goh, 2 avonden achter elkaar lekker darts op televee! Hoe nice op een lamme vrijdagavond :)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

MvG even een 9-darter bij de UK Open. Speelt niet eens zo goed, maar boem. Maar toch, in de laatste twee wedstrijden 4x 170 finish. Zijn tegenstander speelt goed.

En Gary Anderson staat 2-8 achter tegen een qualifier, nog maar 1 leg verwijderd van uitschakeling. En intussen 3-9 en Anderson out.

gambieter wijzigde deze reactie 05-03-2016 16:04 (66%)

• mottert
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 23-04 00:12
quote:
gambieter schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:56:
MvG even een 9-darter bij de UK Open. Speelt niet eens zo goed, maar boem. Maar toch, in de laatste twee wedstrijden 4x 170 finish. Zijn tegenstander speelt goed.
Ik snap wat je bedoeld, maar 106.8 gemiddeld is wel echt heel goed :p We worden teveel verwend de laatste tijd met die hoge gemiddelden.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Gemiddelde is hoog inderdaad, maar het is heel erg onregelmatig. Maar inderdaad, we zijn verwend nu we geen BDO meer zien ;)

• ik222
  • Registratie: maart 2007
Huybrechts heeft ook al zijn eigen graf gegraven tegen MvG vrees ik. Op zich nog geen breaks maar het had gewoon 4-1 voor Huybrechts moeten zijn, dat soort kansen mag je niet missen tegen MvG...

/edit: Ja dat zie je dus aankomen, van 3-2 wordt het dan gelijk 8-2 voor MvG. Partij is beslist :)

ik222 wijzigde deze reactie 05-03-2016 23:17 (20%)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Huybrechts is wel weg. MvG is onverslaanbaar.

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 25-05 07:19
Klaassen nu tegen M. Anderson
2-0 voor
5-0 voor
9-0 voor

gewonnen 10-0 :)

jaapstobbe wijzigde deze reactie 06-03-2016 14:22 (60%)

• jaapstobbe
nu van gerwen.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 06:39

CyBeRSPiN

sinds 2001

quote:
Hoe kijk jij? Stream van rtl7 wil niet laden bij mij.

Nikon D7000 | Nikon D80 | Nikon 18-70 3.5-4.5 | 35 1.8 | 50 1.8 | 55-200 4-5.6 VR | Tokina 12-24 4 | 100 2.8 macro | SB-600 lampje

• ik222
En afgelopen, MvG wint met 10-6.

• jaapstobbe
*knip* dat lijkt me geen legale oplossing.

gambieter wijzigde deze reactie 06-03-2016 16:26 (87%)

• homemix25
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
ooh ooh.. niet de Van Gerwen die we willen zien tegen Taylor.

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

• ik222
Hij had even nodig om te wennen aan het slowmotion darts van Taylor. Maar daarna toch vrij eenvoudig naar een 10-6 overwinning :)

En dat was dan de finale, 11-4. Briljante quote ook van de commentator: "tot 1-1 was het spannend". Maar het klopte nog ook :D

ik222 wijzigde deze reactie 06-03-2016 22:58 (33%)

• jaapstobbe
MvG! en dan die dames slechts een handje geven... :)

• MarvinG
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08:53
Haha lekker weer hoor die van Gerwen, dacht even dat hij het moeilijk zou krijgen tegen Taylor... maar hij herpakte zicht goed :)

http://voeding-en-fitness.nl/

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat hangen die darts van Taylor toch lelijk naar beneden in het bord, ziet er echt niet uit.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Pff, Taylor vecht zich mooi terug. Eerst MvG een gemiddelde van 85, schiet daarna opeens door naar een 5-1 voorsprong, Taylor terug naar 5-4, krijgt een 170 finish om de oren naar 6-4 maar toch 6-6 eindstand.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Turned out to be een mooi potje after all :P

• Vos

Vos

AFCA

Ik schakelde in bij 5-1, vanaf dat moment gooide Taylor echt geweldig. Hoe kwam MvG op 5-1? Was Taylor zo slecht of MvG zo goed?

1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004, 2011, 2012, 2013, 2014

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Allebei. Taylor eindigde sterk, Mvg was sterk in het midden.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Barney heeft er zin in vanavond tegen MvG. Stoomt even door naar 5-2, gemiddelde van 106 (MvG 102!), maar relaxed. Dat is de Barney die laat zien hoe goed hi kan darten als het koppie goed zit.

• Quad

Quad

Selectief doof

Topicstarter
Dat is dus het vervelende van Barney, als het koppie maar goed zit.
Maar dit is wel een lekkere wedstrijd voor hem weer. :Y

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

MvG vecht zich wel goed terug, 6-6 uiteindelijk.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Had Barney deze toch echt wel gegund. Leuk potje.

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator ASP/AZ/TL

Magnificent bastard

Lijkt wel alsof Barney zich alleen op kan laden tegen Van Gerwen.

• Ora et Labora
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 26-05 13:45
quote:
Señor Sjon schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:27:
Lijkt wel alsof Barney zich alleen op kan laden tegen Van Gerwen.
Inderdaad, en dat is jammer, want met het afgelopen WK bijvoorbeeld weet je bijvoorbeeld dat hij het hoogstwaarschijnlijk niet gaat halen, MVG had meer kans gehad.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

http://www.pdc.tv/news/ar...gue-weeks-ten-15-fixtures

Schema voor 12 mei is bekend:

Robert Thornton v James Wade
Adrian Lewis v Gary Anderson
Phil Taylor v Michael van Gerwen
Peter Wright v Raymond van Barneveld

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

quote:
Pinobigbird schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:25:
http://www.pdc.tv/news/ar...gue-weeks-ten-15-fixtures

Schema voor 12 mei is bekend:

Robert Thornton v James Wade
Adrian Lewis v Gary Anderson
Phil Taylor v Michael van Gerwen
Peter Wright v Raymond van Barneveld
Rotterdam krijgt mooie wedstrijden, Taylor-MvG en Anderson-Lewis. Wright-Barney is ook niet slecht :)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nevermind.....

Anders leer je de regels even :z

AzzKickah wijzigde deze reactie 02-04-2016 22:33 (80%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Moderator WL/SF/AK

Wetenschap FT_W!

Lewis - Wade gaat van 4-1 naar 4-5, en dan gooit Lewis even een 9-darter in de PL :p , en breekt dan naar 6-5. Ben benieuwd of het nu 6-6 gaat worden ;)

gambieter wijzigde deze reactie 14-04-2016 21:57 (28%)

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Barney gooide wel weer een keer prima vanavond.
Heb zin in 12 mei :9

• Vos

Vos

AFCA

Wat een sfeer in Ahoy _/-\o_ :)F

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 26-05 21:26
Ik schakel net in. Is dit het wereldkampioenschap dubbels missen?

Toch leuk dat Barney nog gelijk weet te spelen.

Fleximex wijzigde deze reactie 12-05-2016 21:26 (28%)

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:06
Wel gezellig druk in Rotterdam :)F

Hmmm, beetje onsportief geroep tegen Taylor, jammer.

Hippocampus wijzigde deze reactie 12-05-2016 22:44 (44%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ahoy was echt gaaf! Zeker de laatste partij met MvG ging het helemaal los, met als hoogtepunten de break en de winnende dubbel. *O* Ben doorweekt van het bier dat door de zaal vloog.

Volgend jaar hopelijk weer! :)F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 05:28
quote:
Pinobigbird schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 00:00:
Ahoy was echt gaaf! Zeker de laatste partij met MvG ging het helemaal los, met als hoogtepunten de break en de winnende dubbel. *O* Ben doorweekt van het bier dat door de zaal vloog.

Volgend jaar hopelijk weer! :)F
Heb jij Taylor ook zo uitgefloten. Dat was echt jammer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

quote:
Arjantje72 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:20:
[...]

Heb jij Taylor ook zo uitgefloten. Dat was echt jammer.
Nee, die zijn er wel ja. :| Natuurlijk wel juichen als hij de dubbel miste met MvG op een finish :+ en dan het dak eraf toen hij de break maakte met 164!

• Arjantje72
  • Laatst online: 05:28
Ja dat was zeker gaaf. Hopelijk ben ik er de volgende keer ook bij.

• Vos

Vos

AFCA

MvG 6-4 voor tegen Lewis, maar wat een missers zeg van MvG! Had al 10-1 moeten winnen.

Even gekeken, 6 van de 21 dubbels raak.

Vos wijzigde deze reactie 19-05-2016 20:36 (20%)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dat kon wat dubbels betreft inderdaad wel een tandje beter!

Ergens hoop ik dat Gary in de finale komt en dat ze allebei knettergoed gooien.

Meehp..

AzzKickah wijzigde deze reactie 19-05-2016 21:41 (5%)

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Michael gaat met 7-3 de pauze in, nog vier legs winnen. Afmaken die hap! :)F

Edit
... Nog drie ...

Pinobigbird wijzigde deze reactie 19-05-2016 22:38 (14%)

• Hippocampus
quote:
Pinobigbird schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 22:36:
Michael gaat met 7-3 de pauze in, nog vier legs winnen. Afmaken die hap! :)F
Nah, Taylor moet nog even terugkomen, een beetje spanning mag wel in een finale. :)

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Fantastisch toernooi van MvG!
Kampioen!

• Hippocampus
Zo, even een vette cheque ophalen en tot volgende keer :P

• drpeer_holland
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:25
Mvg is gewoon de beste....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Top prestatie _/-\o_

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Samsung Galaxy S7 edge Athom Homey Apple iPhone SE Raspberry Pi 3 Apple iPad Pro Wi-Fi (2016) HTC 10 Hitman (2016) LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True