Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 01:27

V3g3ta

Fueled by Metal!

quote:
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:34:
[...]

Ok.

- Die 25 euro wordt er als ik hier de pakketten zie ook dik en dik uitgehaald (ik neem tenminste aan dat 50% van de prijs wel onder dik en dik valt te verstaan)
Echter is 80% van de inhoud niet bruikbaar en niet te verkopen voor iets wat ook maar in de buurt komt van een adviesprijs. Ik zie met de pakketten die hier langs komen écht geen winst boven ¤25, laat staan dik en dik...

i7 4770K@4.2Ghz ,XSPC Cooled,Asus Maximus VI Formula,Corsair AX860i,Asus 7970 Matrix-P,Patriot Viper3 1866 16GB,NZXT Phantom 630,Asus MX239H,Creative I-TrigueL3500,,Roccat Alumic,G502S,G19S,Samsung 840Pro 256x2,WD Green 4TB+3+2

• Hanscg
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 07-09 19:02
Er zijn screenshots van de aanbieding en ik denk dat als je bij een advocaat juridisch advies zou inwinnen, hij of zij gelijk een rechtszaak zou willen gaan beginnen met de gegevens en klachten die er zijn

PS. de website met de advertentie is later aangepast als je dat nog niet wist..

En Gomez12, halverwege het spel kun je niet zomaar de spelregels veranderen, dat is wat hier is gebeurt.
quote:
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:34:
[...]

Ok.

- De gemiddelde waarde wens ik je veel succes met bewijzen. Dan gaat het over 6000 pakketten.
- Die 25 euro wordt er als ik hier de pakketten zie ook dik en dik uitgehaald (ik neem tenminste aan dat 50% van de prijs wel onder dik en dik valt te verstaan)

En dat is alleen dan nog maar op basis van jouw interpretatie van de advertentie, niet per definitie op basis van de juridische uitleg van de advertentie.

Oftewel veel succes met het aanzetten van de juridische molen, ik geef je niet veel kans (daarom zijn consumenten programma's ook zo'n succes die hebben niets te maken met recht).

Hanscg wijzigde deze reactie 01-12-2012 21:46 (9%)

• knny
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 31-10 14:26
Ik had:
6 blikjes energydrink
usb camera in vorm van dier
deo
zak drop
bt headset
lampjes voor in je zwembad
1 of andere houder voor in de auto

Vind het wel wat tegevallen :S

Mag hopen dat het vrouwenpakket beter is

knny wijzigde deze reactie 01-12-2012 21:44 (10%)

Samsung 46F8000 LED TV, Epson TW5900 beamer, Multivision 200x107 elektr. projectiescherm, Denon 3312, KEF 3005SE, PS3, Wii, iPhone 5S 32GB Gold, iPad 3 16GB +4G White

• Mythx
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02:24
quote:
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:24:
[...]

Non-confirmiteit van een surprise box?

Wanneer was deze wel conform geweest volgens jou?
Er is mijn een XL-mannen surprise box beloofd. De producten die er inzitten zijn niet mannelijk: non-conform?

• Gomez12
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 00:37
quote:
V3g3ta schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:40:
[...]
Echter is 80% van de inhoud niet bruikbaar en niet te verkopen voor iets wat ook maar in de buurt komt van een adviesprijs. Ik zie met de pakketten die hier langs komen écht geen winst boven ¤25, laat staan dik en dik...
Bruikbaar / met winst door te verkopen zijn geen eigenschappen die hun opgaven.
quote:
Hanscg schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:41:
Er zijn screenshots van de aanbieding en ik denk dat als je bij een advocaat juridisch advies zou inwinnen, hij of zij gelijk een rechtszaak zou willen gaan beginnen met de gegevens en klachten die er zijn

PS. de website met de advertentie is later aangepast als je dat nog niet wist..
[...]
Er is ook al door enkelen aangegeven dat de advertentie niet daadwerkelijk is aangepast, enkel de aantallen.
En 1 screenshot van het bovenste gedeelte van een advertentie zegt vrij weinig als er meer uitleg via een link te krijgen was. Dat een teaser-ad niet altijd 100% de complete waarheid zegt is al jaar en dag de waarheid, juridisch gaat het erom of de complete ad wel het complete verhaal vertelt.

Het is wmb zwaar onbehoorlijk gedrag, maar ik vermoed toch echt wel dat ze dit juridisch kloppend hebben gemaakt (en dat is opzich ook niet zo moeilijk)

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:38
Ik vind het toch wel uiterst triest dat je gewoon etenswaar (snoepgoed) in een dergelijke doos stopt. Het is gewoon allemaal promotiemateriaal. Hoe kom je anders op het idee om in elke doos een sixpack energydrank van een vaag merk te stoppen?

En welk bedrijf kan je nog serieus nemen als ze er een ijskrabber in doen die de Action met droge ogen nog niet kan weggeven bij 2 pakket toiletpapier.

Hoe dan ook is mijn pakket aangemeld, maar blijkbaar nog niet in handen van de TNT. Ik heb wel een T&T maar de zending is nog niet bekend. Het wordt blijkbaar wel maandag afgeleverd.

• Gomez12
quote:
Mythx schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:48:
[...]

Er is mijn een XL-mannen surprise box beloofd. De producten die er inzitten zijn niet mannelijk: non-conform?
Ach, wellicht ben jij simpelweg niet de metro-man die hun voor ogen hebben :)

• Hanscg
Ben je het ook niet met me eens dat hier sprake is van misleiding?
quote:
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:48:
[...]

Bruikbaar / met winst door te verkopen zijn geen eigenschappen die hun opgaven.

[...]

Er is ook al door enkelen aangegeven dat de advertentie niet daadwerkelijk is aangepast, enkel de aantallen.
En 1 screenshot van het bovenste gedeelte van een advertentie zegt vrij weinig als er meer uitleg via een link te krijgen was. Dat een teaser-ad niet altijd 100% de complete waarheid zegt is al jaar en dag de waarheid, juridisch gaat het erom of de complete ad wel het complete verhaal vertelt.

Het is wmb zwaar onbehoorlijk gedrag, maar ik vermoed toch echt wel dat ze dit juridisch kloppend hebben gemaakt (en dat is opzich ook niet zo moeilijk)

• friggler
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16:33
quote:
knny schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:43:
Ik had:
6 blikjes energydrink
usb camera in vorm van dier
deo
zak drop
bt headset
lampjes voor in je zwembad
1 of andere houder voor in de auto

Vind het wel wat tegevallen :S

Mag hopen dat het vrouwenpakket beter is
Tja, tel alle internetprijzen eens bij elkaar op en je krijgt ongeveer het volgende:
6x Energydrink: 3 euro
USB webcam dier: 12,50(?)
Deo: 4 euro
Drop: 1 euro
BT headset (in geval van Gembird): 12 euro
Lampje voor zwembad: geen idee
GSM houder voor auto: 4 euro(?)

Sowieso kom je dus wel boven die 25 euro uit en dan heb ik het over internetprijzen, al zul je aan het meeste geen drol hebben.

• Hanscg
Terug sturen die hap, het is gewoon schandalig, XL pakket, tsss.
quote:
friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:51:
[...]

Tja, tel alle internetprijzen eens bij elkaar op en je krijgt ongeveer het volgende:
6x Energydrink: 3 euro
USB webcam dier: 12,50(?)
Deo: 4 euro
Drop: 1 euro
BT headset (in geval van Gembird): 12 euro
Lampje voor zwembad: geen idee
GSM houder voor auto: 4 euro(?)

Sowieso kom je dus wel boven die 25 euro uit en dan heb ik het over internetprijzen, al zul je aan het meeste geen drol hebben.

• knny
Ach ja ik druk ze nu wel bij het sinterklaasspel in :) Hebben we wat om te ruilen lol

Samsung 46F8000 LED TV, Epson TW5900 beamer, Multivision 200x107 elektr. projectiescherm, Denon 3312, KEF 3005SE, PS3, Wii, iPhone 5S 32GB Gold, iPad 3 16GB +4G White

• Hanscg
Dat is waar Clictobuy op hoopt, dat niemand ze terug stuurt. Tel uit je winst.
quote:
knny schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:54:
Ach ja ik druk ze nu wel bij het sinterklaasspel in :) Hebben we wat om te ruilen lol

• Gomez12
quote:
Hanscg schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:50:
Ben je het ook niet met me eens dat hier sprake is van misleiding?
[...]
Je begrijpt me denk ik verkeerd, persoonlijk denk ik wel dat er sprake is van misleiding en oplichting.
Ik denk enkel dat je het niet juridisch kan hardmaken.

Ze suggereerden heel veel in een kleine ad, maar juridisch gezien kan je met suggesties veelal wegkomen omdat je het niet daadwerkelijk zegt of omdat je onvoldoende info geeft (maar uiteraard wel een link met die extra info) in je teaser-ad om het anders te vermoeden.

• mitchel_
  • Laatst online: 06-12-2012
Zijn er al mensen die 2 dozen in 1 keer hebben besteld die deze al hebben ontvangen? Ik wacht namelijk nog altijd op 2 dozen die volgens de T&T maandag komen (eerst vandaag). Zie alleen maar enkele dozen en nooit iemand met 2, zijn deze als laatst gestuurd?

en als iemand wel al 2 dozen (of meer) heeft ontvangen, waren dit dan 2 dezelfde pakketten? in elke doos zou immers anders zijn volgens de advertentie, maar zie alleen maar dezelfde troep langskomen.

• Hanscg
Waarschijnlijk begreep ik je niet goed, sorry daarvoor, ik denk dat we het best nog enkele dagen wachten tot ze zelf met iets komen en dat ze komen weet ik bijna zeker, ze hebben teveel te verliezen, deden ze bij de dvd aanbieding ook. op Facebook zit iemand van clicktobuy heel de dag en avond iedereen te bannen die iets te negatief over ze is. Er is genoeg materiaal om te bewijzen dat ze andere verwachtingen gewekt hebben dan ze nu voorstellen gedaan te hebben.
quote:
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:56:
[...]

Je begrijpt me denk ik verkeerd, persoonlijk denk ik wel dat er sprake is van misleiding en oplichting.
Ik denk enkel dat je het niet juridisch kan hardmaken.

Ze suggereerden heel veel in een kleine ad, maar juridisch gezien kan je met suggesties veelal wegkomen omdat je het niet daadwerkelijk zegt of omdat je onvoldoende info geeft (maar uiteraard wel een link met die extra info) in je teaser-ad om het anders te vermoeden.

• BLACKfm
Haha, wat grappig wat ik op hun FB lees:
quote:
ClickToBuy Tweakers: Ik begrijp hier dus uit dat wie geklaagd heeft uit het bestand is gehaald omdat die te veel problemen voor C2B hebben veroorzaak. Wederom zwart op wit dat dit bedrijf niet deugt. ClickToBuy: LEZEN! 1 ding moge duidelijk zijn een ieder die ons of onze directie de dagen heeft afgeschilderd al oplichters hoeft morgen niet thuis te blijven!
Als niemand hier dus een tv heeft weten we waarom :).

En zo te zien is er al een 40" (102cm) model geleverd aan ene Marco (zie FB voor details).

• Hanscg
Lijkt erop dat op Facebook er maar 1 is die hun geen oplichters vind. >:)
quote:
BLACKfm schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:04:
Haha, wat grappig wat ik op hun FB lees:

[...]

Als niemand hier dus een tv heeft weten we waarom :).

En zo te zien is er al een 40" (102cm) model geleverd aan ene Marco (zie FB voor details).

• knny
Nu weet ik ook waarom die Marco een tv heeft gekregen. Zeuren en slijmen op de top

• robvdb
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23-02-2013
Kon het toch niet laten om hier ook even te reageren zodat hier zoveel mogelijk informatie over die oplichters bekend wordt ik heb dit geschreven op hun facebook pagina en wilde dat toch ook even hier delen,

Ook mijn pakket kwam vandaag binnen maar ik ben er ook klaar mee is gewoon pure oplichting ja click to buy je leest het goed OPLICHTING dit heeft niks te maken met een xl surprise mannen pakket ik heb nog twee lopende orders en zodra jullie de telefoon opnemen gaan die geannuleerd worden zelfs de site van uniek product heb jullie er afgejakkerd hoop dat jullie gelukkig zijn geworden met eenmalig lekker te cashen maar denk dat je je tent nu wel ken opdoeken..lekker gewerkt click to buy....en ja ik gaat niet huilen en neem mijn verlies van 30 euro alleen zijn jullie wel mijn klandizie kwijt.

ClickToBuy vindt dit leuk.

Rob van den Boogert ben trouwens benieuwd hoe lang dit verhaaltje blijft staan..gaat maar eens naar tweakers daar worden jullie totaal afgebrand door al jullie trouwe klanten goed bezig zo......
13 uur geleden · Vind ik leuk · 3

ClickToBuy Beste Rob, wat jammer voor je. Het heeft wel in onze aanbieding gestaan dat je mazel kunt hebben of iets minder mazzel en dat als je dit spelletje niet mee wilt spelen je niet moet bestellen. Hadden we ook van je gehoord als jij een AC Ryan in je pakket had gehad? En wat erg om te horen dat we u als klant kwijt zijn. Uiteraard kunt u het pakket gewoon retourneren en zullen wij uw aankoopbedrag terug storten. Nogmaals sorry. Volgende keer als we een order van u voorbij zien komen zullen we u voortrekken want klanten zoals u willen we graag behouden! Gelukkig zijn er ook meer dan genoeg mensen die wel heel blij zijn! Fijn weekend!
12 uur geleden · Vind ik leuk · 1

Ruben Zethof Lekker onbeschoft ClickToBuy...
12 uur geleden · Vind ik leuk · 1

ClickToBuy Ik geloof dat wij heel duidelijk zijn geweest in het feit dat wij mensen die ons oplichters noemen heel anders benaderen dan klanten die op een normale manier hun beklag doen over de eventuele inhoud van hun pakket of over het feit dat er verwarring is ontstaan over de adviesprijs.
11 uur geleden · Vind ik leuk · 1

Ruben Zethof Misleiders zijn jullie, klaar. Valt niet over te discussiëren
11 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 3

Rob van den Boogert Hahaha Quote` Het heeft wel in onze aanbieding gestaan dat je mazel kunt hebben of iets minder mazzel `Dit heeft niets te maken met mazzel of minder mazzel Zoals ik al aan gaf ik neem mijn verlies op die 30 euro maar zoals gezegd Dit ie een xl pakket van niks Een mr handsfree set met op de doos een afbeelding van een nokia 3310 hahahah een ijs krabber een dvi kabeltje een bluetooth head setje een zak met spekkies en een paar blikjes energiedrank en een deodorant .Wees nou is gewoon eerlijk click to buy dit zijn geenszins producten uit jullie eigen magazijn maar opgekochte troep wat nog ergens in een magazijn stond weg te rotten waar je zelfs mensen in de derde wereld nog niet blij mee maakt.En dat is de oplichting die jullie hebben gedaan nadat zogenaamd de server crachte en jullie besloten om nog 5000 extra pakketten uit te geven die gewoon allemaal gevuld zijn met troep anders ken ik het niet noemen.Goh wat een Verrassing...HAHAHAHA Ik weet zeker dat jullie door deze aktie op de fles gaan en daar haal ik genoeg voldoening uit......
11 uur geleden · Vind ik leuk · 2

Rob van den Boogert Ben blij dat jullie het verhaal wat ik toch even wilde delen leuk vinden goed bezig.........En o ja jullie ook een Fijn Weekend ............................................
10 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 3

ClickToBuy Rob van den Boogert Fijn weekend! Alleen dat stukje van de derde wereld vonden we beetje raar.
10 uur geleden · Vind ik leuk

Rob van den Boogert Nou dat is waarschijnlijk nog de enige plek op aarde waar ze nokia gebruiken vandaar het derde wereld verhaal.....
10 uur geleden · Vind ik leuk · 1

Rob van den Boogert Oh ja en die middelvinger van jullie verteld ook wel een beetje hoe jullie in elkaar zitten zo en nu ben ik er klaar mee.....................
10 uur geleden · Vind ik leuk · 1

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 01:27

V3g3ta

Fueled by Metal!

Dus je gaat niet huilen? Wat doe je nu dan?

Dat pakket met dat Nederlandse woordenboek was iets voor jou geweest ;)
Gedeeltelijk geef ik C2B wel gelijk, het kan ook met een normale toon.
Met reacties als die van jou kom je niet echt ver...

Mijn mannenbox was niet veel bijzonders. ik ga hem echter niet terugsturen en ik ga ook niet klagen.
C2B heeft laten zien wat ze voor soort bedrijf zijn, daar leer ik wel van.

Het vrouwenpakket was eigenlijk best leuk, vriendin is er blij mee. :)

V3g3ta wijzigde deze reactie 01-12-2012 22:28 (68%)

i7 4770K@4.2Ghz ,XSPC Cooled,Asus Maximus VI Formula,Corsair AX860i,Asus 7970 Matrix-P,Patriot Viper3 1866 16GB,NZXT Phantom 630,Asus MX239H,Creative I-TrigueL3500,,Roccat Alumic,G502S,G19S,Samsung 840Pro 256x2,WD Green 4TB+3+2

• friggler
Ik heb heel die facebook pagina niet gezien, want ik wil niks met FB te maken hebben, maar het schijnt dat die middelvinger een bewerkte versie is door een ontevreden klant. Hebben ze die nu als eigen logo ingezet dan?

• Hanscg
Zo dom zijn ze ook nog, middelvinger naar de klanten toe.
quote:
friggler schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:24:
Ik heb heel die facebook pagina niet gezien, want ik wil niks met FB te maken hebben, maar het schijnt dat die middelvinger een bewerkte versie is door een ontevreden klant. Hebben ze die nu als eigen logo ingezet dan?

• NightyNite
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 04-12-2012
quote:
V3g3ta schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:23:
Dus je gaat niet huilen? Wat doe je nu dan?

Dat pakket met dat Nederlandse woordenboek was iets voor jou geweest ;)
Gedeeltelijk geef ik C2B wel gelijk, het kan ook met een normale toon.
Met reacties als die van jou kom je niet echt ver...
Ik heb hem hier nog liggen hoor, maak ik er tenminste nog iemand blij mee :)

• Hanscg
vraagje van iemand op hun forum met het antwoord eronder van clicktobuy.

Ipv 1000 inneens 6000 pakketten, hoop niet dat pakketten daardoor inneens sneller zullen gevuld worden met zooi.

@laurent, wees daar maar niet bang voor. Lees ons nieuwsbericht even over de storing van vandaag, dan begrijp je waarom.

• Gomez12
quote:
Hanscg schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:34:
vraagje van iemand op hun forum met het antwoord eronder van clicktobuy.

Ipv 1000 inneens 6000 pakketten, hoop niet dat pakketten daardoor inneens sneller zullen gevuld worden met zooi.

@laurent, wees daar maar niet bang voor. Lees ons nieuwsbericht even over de storing van vandaag, dan begrijp je waarom.
Tja, dat kan je ook lezen als dat ze altijd al die dozen met zooi wilden vullen en dat wellicht met die extra 5000 dozen het nog beter is geworden dan het oorspronkelijke plan was ;)

• robvdb
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23-02-2013
V3g3ta Noem je dat huilen pfff heb je me nog nooit echt zien huilen beetje zielige reactie

Ik heb gewoon hier even het verhaal wat ik tegen hun vertelde op fb hier neergezet om het compleet te krijgen wat mensen denken over die mooie actie v ctb. Niet meer niet minder.

Ook jij een prettig wekend

• Hanscg
Hoi Rob, ik noem het geen huilen hoor, je bent gefrustreert door de antwoorden die je van die medewerkers van clicktobuy krijgt, O-) je hebt volkomen gelijk.
quote:
robvdb schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:37:
V3g3ta Noem je dat huilen pfff heb je me nog nooit echt zien huilen beetje zielige reactie

Ik heb gewoon hier even het verhaal wat ik tegen hun vertelde op fb hier neergezet om het compleet te krijgen wat mensen denken over die mooie actie v ctb. Niet meer niet minder.

Ook jij een prettig wekend

• BLACKfm
Als ik het zo allemaal lees van C2B zou ik bijna denken dat ze echt een rokende mailserver hebben gehad met klachten en ze nu met zo'n houding:

http://www.fighters.com/wp-content/uploads/fuuuuu.png

'vriendelijke' reacties proberen te geven. Ik kan ze nog net niet ruiken als ik sommige reacties van ze lees.
Ze zullen over een week wel enorm last hebben van de nek 8) .

• Hanscg
Ook zo een leuke reactie van iemand op hun forum, zou hij dit nu ook nog schrijven.

Click to buy …. Zat te denken … Wat zullen we onze klanten schenken
Ze liepen door hun magazijn
En dachten .. Laten we eens heel erg gul zijn
Ze pakte wat dozen en vulden ze voor de lol
Voor ieder die ereen bestelde overvol
Dank u Sinterklaasje

• badnews.nl
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:33
Mijn pakket ontvangen, en klaag een keer niet.
Ik heb de gebruikelijke dingen gekregen:
- hondje met webcam
- 6 blikjes energy drink
- deo
- stereo boomm
- spekjes
- bluetooth headset
- ijskrabber
- houder voor in auto
en dan iets anders: een externe accu voor laptop (6600mah) .. die mij wel van pas komt (en redelijk prijzig is vergeleken met de rest)

http://www.badnews.nl/c2b.jpg

• NightyNite
quote:
badnews.nl schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:44:
Mijn pakket ontvangen, en klaag een keer niet.
Ik heb de gebruikelijke dingen gekregen:
- hondje met webcam
- 6 blikjes energy drink
- deo
- stereo boomm
- spekjes
- bluetooth headset
- ijskrabber
- houder voor in auto
en dan iets anders: een externe accu voor laptop (6600mah) .. die mij wel van pas komt (en redelijk prijzig is vergeleken met de rest)

[afbeelding]
Wat is een Stereo Boomm dan?

• Yorin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:21
quote:
Kan je je MP3-speler op elke autoradio aansluiten: http://www.pdashop.nl/pro...ndsfree-stereo-boomm.html

• badnews.nl
een ding dat in 2007 nog bijzonder was, toen men nog geen bluetooth of ipod aansluiting had op de auto radio. Tegenwoordig totaal overbodig :)

• NightyNite
quote:
Ah Bedankt. Ik heb geen verstand van dit soort dingen, nooit een auto gehad enzo. Hebben veel moderne autoradio's dat nu echter niet ingebouwd?

• NightyNite
quote:
badnews.nl schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:50:
een ding dat in 2007 nog bijzonder was, toen men nog geen bluetooth of ipod aansluiting had op de auto radio. Tegenwoordig totaal overbodig :)
Dat bedoelde ik met mijn comment van net, ik dacht dat autoradio's dat tegenwoordig zelf al konden.

• LED-Maniak
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01:36

LED-Maniak

Dat is behoorlijk C12H22O11

quote:
badnews.nl schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:50:
Niet iedereen rijdt een leasebak of jonge auto ;)

Mocht je dat ding kwijt willen, ik bied 5 euro ^^

(deel van je) casemod laten lasersnijden? Stuur me een DM! Plexiglas, Hout, Textiel. Géén metaal

• Hanscg
Actuele status bij PDA shop (niet meer leverbaar) oude meuk!
quote:
NightyNite schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:50:
[...]

Ah Bedankt. Ik heb geen verstand van dit soort dingen, nooit een auto gehad enzo. Hebben veel moderne autoradio's dat nu echter niet ingebouwd?

• badnews.nl
-- zelf aangepast, geen vraag en aanbod topic --

Hij past inderdaad niet in mijn leasebak

badnews.nl wijzigde deze reactie 01-12-2012 23:02 (41%)
Reden: geen vraag/aanbod hier, vervuiling :)

• Gomez12
Kunnen ze trouwens niet gewoon de inkoop-afdeling daar ontslaan, je verkoopt het spul alszijnde allemaal verschillende dozen.
Maar er lijken maar iets van 20 producten ingekocht te zijn.

• friggler
Edit: misschien niet gepast om in dit topic m'n zooi te slijten. Bij deze aangepast.

friggler wijzigde deze reactie 01-12-2012 23:05 (78%)

• Ienni1983
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-10 00:34
Mijn auto heeft een autoradio met idd bluetooth verbinding...

dus als ik die erin krijg retourneren die hapsz

Oeh mijn pakket staat nog steeds op vandaag

Ienni1983 wijzigde deze reactie 01-12-2012 23:14 (17%)

http://tinyurl.com/5sdar8p

• FaceDown
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 02:20

FaceDown

Fothermucker.

Leuk die lui die c2b blijven verdedigen, maar waarom hier sprake is van oplichting:

Men belooft een waarde van 175 eur aan waarde (adviesprijzen), en dat wordt simpelweg bij lange na niet nagekomen bij bijna alle zo niet alle pakketten.

Als ik iemand een cadeau ter waarde van 175 euro beloof en ik laat deze persoon daar 25 euro voor betalen, en vervolgens krijgt ie van mij een computerspel van 20 euro dan is dat ook oplichting.

Hoe dit ook afloopt, c2b gaat kopje onder. Door alle negatieve publiciteit krijgen ze dadelijk geen order meer binnen. En dat is net goed, gezien het feit dat ze in plaats van hun fout netjes recht te zetten ze niets anders gedaan hebben dan schoppen en hun klanten schofferen.

Error #405 Signature not found.

• Gomez12
quote:
FaceDown schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:24:
Leuk die lui die c2b blijven verdedigen, maar waarom hier sprake is van oplichting:
Ik zie hier verdacht weinig mensen c2b verdedigen, enkel gaat niet iedereen mee met de algemene klaagzang.
quote:
Men belooft een waarde van 175 eur aan waarde (adviesprijzen), en dat wordt simpelweg bij lange na niet nagekomen bij bijna alle zo niet alle pakketten.

Als ik iemand een cadeau ter waarde van 175 euro beloof en ik laat deze persoon daar 25 euro voor betalen, en vervolgens krijgt ie van mij een computerspel van 20 euro dan is dat ook oplichting.
Onzin, 175 euro aan spullen voor 25 euro is niet te doen per persoon. 175 euro gemiddeld is wel te doen.
Oftewel je initiele aanname is al fout als je 175 euro aan spullen verwacht.
quote:
Hoe dit ook afloopt, c2b gaat kopje onder. Door alle negatieve publiciteit krijgen ze dadelijk geen order meer binnen. En dat is net goed, gezien het feit dat ze in plaats van hun fout netjes recht te zetten ze niets anders gedaan hebben dan schoppen en hun klanten schofferen.
Ik gok zomaar dat van die anderhalve ton er alweer 20.000 gebruikt is om een nieuwe bv op te zetten hoor. c2b is enkel een naam, nieuwe bv zelfde adres, zelfde personeel en ze gaan volgend jaar gewoon weer verder hoor.

• Ienni1983
quote:
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:31:Ik gok zomaar dat van die anderhalve ton er alweer 20.000 gebruikt is om een nieuwe bv op te zetten hoor. c2b is enkel een naam, nieuwe bv zelfde adres, zelfde personeel en ze gaan volgend jaar gewoon weer verder hoor.
Jah BuytoComplain :P

• Bender
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 30-10 16:37
Is dit niet gewoon het risico van het kopen van een doos, dat je niet weet wat er in zit en of je het wel leuk vind?

Overigens wacht ik al 2 weken op een adapter voor een mediaspeler, die ontbrak...

Woensdag.nl - SEO Rapport <- nu met werkende url :+

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Ik zou dat lekker even opzetten in een hidden forum want die wijsneuzen van C2B lezen mee :').

....911....

• FaceDown

FaceDown

Fothermucker.

quote:
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:31:
[...]

Ik zie hier verdacht weinig mensen c2b verdedigen, enkel gaat niet iedereen mee met de algemene klaagzang.

[...]

Onzin, 175 euro aan spullen voor 25 euro is niet te doen per persoon. 175 euro gemiddeld is wel te doen.
Geen onzin. Niet te doen? Dat is pas onzin. Als je een belofte maakt heb je een juridische verplichting om deze na te komen. Als ik mijn auto voor 1000 euro aan jou aanbiedt, en jij gaat op mijn aanbod in, dan ben ik verplicht tot levering, ook al is deze eigenlijk 5000 waard. Wat c2b doet is wel leveren, maar de wielen en het interieur eerst eruit halen. Ze leveren namelijk niet hetgeen was overeengekomen.

Hoewel het er niet te doet, vraag ik me af waar jij het woordje gemiddeld vandaan haalt. Gemiddeld halen ze de 175 ook niet trouwens. Ik gok dat ze eerder rond de 40 zitten.

FaceDown wijzigde deze reactie 01-12-2012 23:42 (9%)

• Gomez12
quote:
Bender schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:34:
Is dit niet gewoon het risico van het kopen van een doos, dat je niet weet wat er in zit en of je het wel leuk vind?
Juridisch gezien wel, maar maatschappelijk gezien moet je toch proberen over de totale voorraad dozen een aantal mensen tevreden te krijgen.

En op het moment dat je dozen aanbied met de titel mannen dan schep je toch (zacht uitgedrukt) niet echt de verwachting dat die daar een princess bella dvd in gaan aantreffen of een zak spekjes.
En als je dan ook nog eens gaat beginnen over bedragen die mensen zouden besparen dan roep je toch hogere verwachtingen op als dat er nu waargemaakt worden.

Ik gok zomaar dat >90% van de mensen die de 1e batch dozen ontvangen hebben niet de verwachting hadden dat ze dit zouden krijgen (daadwerkelijk klagen erover / terugsturen etc zijn weer totaal andere dingen)
De laatste batches lijken weer enigszins bij te trekken, maar ik vermoed dat dit voornamelijk komt door de storm kritiek op de 1e batches.

• Gomez12
quote:
FaceDown schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:39:
[...]
Geen onzin. Niet te doen? Dat is pas onzin. Als je een belofte maakt heb je een juridische verplichting om deze na te komen.
Toon die exacte complete dan eens (dus niet een screenshot van enkel de bovenkant van de ad)
quote:
Ik gok dat ze eerder rond de 40 zitten.
Serieus, jij moet niet gaan gokken als je het spel niet begrijpt. Wellicht dat de winkelwaarde 40 euro is, maar de adviesprijs ligt daar ver boven.
Zo'n ijskrabbertje heeft al snel een adviesprijs van 9 tot 10 euro, een oude b-film dvd heeft veelal nog steeds een adviesprijs van 20 euro.

• FaceDown

FaceDown

Fothermucker.

quote:
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:49:
[...]

Toon die exacte complete dan eens (dus niet een screenshot van enkel de bovenkant van de ad)

[...]

Serieus, jij moet niet gaan gokken als je het spel niet begrijpt. Wellicht dat de winkelwaarde 40 euro is, maar de adviesprijs ligt daar ver boven.
Zo'n ijskrabbertje heeft al snel een adviesprijs van 9 tot 10 euro, een oude b-film dvd heeft veelal nog steeds een adviesprijs van 20 euro.
Ik hoef geen tekst te laten zien, een advertentie is al genoeg.

En het spel begrijp ik prima. Een budget-dvd met nota bene een budgetsticker erop heeft geen adviesprijs van 20 euro. En ik reken wel degelijk met adviesprijzen. Qua winkelprijzen komen de meeste pakketten nauwelijks boven de 25 a 30 euro uit.

Maar ik ben klaar met de discussie nu. Heeft weinig zin bij jou klaarblijkelijk. 6000 klanten zijn het met je oneens.

• Gomez12
quote:
FaceDown schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:53:
[...]
6000 klanten zijn het met je oneens.
FaceDown de woordvoerder van alle klanten nu opeens?

• danielkraak
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:26
quote:
Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:31:
175 Euro gemiddeld halen ze ook niet hoor. Dan zouden er echt een paar pakketten met een wel heel hoge waarde tussen moeten zitten (in de orde van duizenden euro's).

Overigens heb ik er geen besteld. Ik vertrouw dit soort dingen niet, totdat ze goed bekend staan om dit soort acties (iBood zijn box is bijvoorbeeld wel goed).

Het lijkt trouwens ook wel een rage voor bedrijven om alle troep waar ze vanaf moeten te verkopen als box. Misschien begint er nu toch een overschot te raken aan Chinese meuk.

danielkraak wijzigde deze reactie 02-12-2012 00:10 (26%)

• jjoeridc
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 00:09
quote:
[b]Gomez12 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:31:

175 per persoon is niet te doen, maar 175 gemiddeld wel? 7(8)7

spoiler: spoiler
Dat is dus hetzelfde

• Gomez12
quote:
jjoeridc schreef op zondag 02 december 2012 @ 00:32:
[...]
175 per persoon is niet te doen, maar 175 gemiddeld wel? 7(8)7
Welkom in de echte wereld waar dit dus niet hetzelfde is...

Geef je medewerkers een sinterklaasbox als kerstpakket en gooi die vol met dure troep.
Geef je grote klanten een sinterklaasbox als kado en gooi die vol met dure troep.
Geef je relaties een sinterklaasbox als relatiegeschenk en gooi die vol met dure troep.

Alles mag als het om het gemiddelde gaat. Als het per persoon gaat dan kunnen dit soort geintjes opeens niet meer.

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 01:43
quote:
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 00:53:
Welkom in de echte wereld waar dit dus niet hetzelfde is...
Que?

Scenario 1
Persoon 1: krijgt een box van 0 Euro
Persoon 2: krijgt een box van 1 Euro
Persoon 3: krijgt een box van 524 Euro

Gemiddeld: 175. Totale kosten voor de leverancier van de boxen: 525 Euro.

Scenario 2
Persoon 1: krijgt een box van 175 Euro
Persoon 2: krijgt een box van 175 Euro
Persoon 3: krijgt een box van 175 Euro

Gemiddeld: 175. Totale kosten voor de leverancier van de boxen: 525 Euro.

Verschil is? :?

Nickname does not reflect reality

• Wobcat
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:32
Het zal vast een gewoonte zijn ofzo dat iedereen gelijk moet cq wil hebben op internet maar waarom zo moeilijk doen ? Ik had ook die box gekocht, viel zwaar tegen, dus teruggestuurd. Kost me 5,50 aan vzk maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, zie het als leergeld, nooit meer iets bij clicktobuy bestellen, onbetrouwbare en klantonvriendelijke partij die mijn klandizie niet waard is.

Men heeft daar overigens wel een probleem als ik mijn geld niet retour krijg maar daar ga ik niet vanuit

• dhhdante
  • Registratie: oktober 2006
  • Nu online
Hoe heb je dat precies afgehandeld en verstuurd?

• Brad Pitt
quote:
dhhdante schreef op zondag 02 december 2012 @ 01:34:
http://www.clicktobuy.nl/retour

• Dark Helmet
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 29-08-2013
quote:
Wobcat schreef op zondag 02 december 2012 @ 01:29:
Het zal vast een gewoonte zijn ofzo dat iedereen gelijk moet cq wil hebben op internet maar waarom zo moeilijk doen ? Ik had ook die box gekocht, viel zwaar tegen, dus teruggestuurd. Kost me 5,50 aan vzk maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, zie het als leergeld, nooit meer iets bij clicktobuy bestellen, onbetrouwbare en klantonvriendelijke partij die mijn klandizie niet waard is.

Men heeft daar overigens wel een probleem als ik mijn geld niet retour krijg maar daar ga ik niet vanuit
En dit mag van mij in de top 5 meest nuttige reacties van dit hele topic. Exact hoe ik erover denk (niet de reden voor een top-5 notering overigens ;) ). C2B is mij kwijt als klant, op basis van wat IK (persoonlijk dus) heb ervaren. Ik heb besteld, voelde dat ik een kat-in-de-zak heb gekocht, stuurde het terug en heb ervan geleerd.

Mensen kom op, alsjeblieft! Laten we dit topic niet meer vullen met slowchats over die ¤175 en andere steeds-maar-terugkerende berichten, waar wij op Tweakers het al lang en breed over eens zijn.

• Brad Pitt
quote:
Dark Helmet schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:24:
[...]
...waar wij op Tweakers het al lang en breed over eens zijn.
Hmmm, dat zie ik dan toch iets anders :P

• ago
  • Laatst online: 23-06 10:38
quote:
Dark Helmet schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:24:
[...]
En dit mag van mij in de top 5 meest nuttige reacties van dit hele topic. Exact hoe ik erover denk (niet de reden voor een top-5 notering overigens ;) ). C2B is mij kwijt als klant, op basis van wat IK (persoonlijk dus) heb ervaren. Ik heb besteld, voelde dat ik een kat-in-de-zak heb gekocht, stuurde het terug en heb ervan geleerd.
Volgend jaar heten ze Boodi en bestel je naief hun verrassingsbox :+ ;w

• Wobcat
  • Laatst online: 21:32
quote:
dhhdante schreef op zondag 02 december 2012 @ 01:34:
In mijn doos zat een brief van clicktobuy waar alle informatie instaat, vervolgens retour via dhl for you a 5,50
:)

• Reiben
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

quote:
Bender schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:34:
Deze reactie komt elke keer weer terug in dit topic, volgens mij heb je dan echt het hele topic niet gelezen. Hier gaat het al lang niet meer om.

• Bender
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 30-10 16:37
quote:
Reiben schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:03:
[...]

Deze reactie komt elke keer weer terug in dit topic, volgens mij heb je dan echt het hele topic niet gelezen. Hier gaat het al lang niet meer om.
Klopt, eigenlijk wordt hier de hele tijd hetzelfde uitgemolken en is het punt eigenlijk allang besproken. Maar ja zo gaat dat ;-)

Woensdag.nl - SEO Rapport <- nu met werkende url :+

• Gomez12
quote:
Reiben schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:03:
[...]

Dus als er geen bedragen bij hadden gestaan dan was er geen probleem meer geweest?

Of is het toch veel simpeler dat de mensen ongelukkig zijn met de uitkomst van de (uitermate slechte) crapshoot en daardoor alles maar willen aangrijpen?

• dhhdante
  • Nu online
quote:
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:56:

Dus als er geen bedragen bij hadden gestaan dan was er geen probleem meer geweest?
Het begint nu vervelend te worden hoe jij hier over door hamert.

Het had inderdaad geen probleem geweest als er niet werd misleid. Het misleiden bestaat uit meerdere zaken, waaronder de bedragen. Dus om antwoord te geven op jouw vraag: Nee, niet alleen de bedragen.

Als er eerlijk zonder misleiding gehandeld zou zijn door CTB, dan hadden ze ook veel minder dozen verkocht. Als je dan alsnog meedoet, dan kan je inderdaad niet zeuren.

Hoop dat je nu eens ophoudt met je van de domme te houden.

• xenne
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:22
via kiala gaat het precies voor geen meter vooruit, pakjes zijn dinsdag afgehaald en zitten nog steeds niet in het kiala netwerk? of liggen ze in de rijn????

Geschiedenis van uw pakket
27/11/2012 11:35
Gegevens van uw bestelling ontvangen - pakket nog niet aangekomen op het sorteercentrum van Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info.

• ToyotaMR2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:06
Hey Gomez, je weet dat die van c2b hier bij deze whizzkids aan het meelezen zijn hè. Enigste wat jij hier doet met dat tegenspreken van je is c2b helpen.

• Ienni1983
quote:
ToyotaMR2 schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:44:
Hey Gomez, je weet dat die van c2b hier bij deze whizzkids aan het meelezen zijn hè. Enigste wat jij hier doet met dat tegenspreken van je is c2b helpen.
Gomez is ook een voorstander van een TV 8)7

• Ienni1983
quote:
dhhdante schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:18:
[...]

Het begint nu vervelend te worden hoe jij hier over door hamert.

Het had inderdaad geen probleem geweest als er niet werd misleid. Het misleiden bestaat uit meerdere zaken, waaronder de bedragen. Dus om antwoord te geven op jouw vraag: Nee, niet alleen de bedragen.

Als er eerlijk zonder misleiding gehandeld zou zijn door CTB, dan hadden ze ook veel minder dozen verkocht. Als je dan alsnog meedoet, dan kan je inderdaad niet zeuren.

Hoop dat je nu eens ophoudt met je van de domme te houden.
Ik vind zelf dat het deels erger is geworden omdat ze die nieuws bericht geplaatst hadden met de titel "dat krijg je er nou van"

Als ze dat gewoon voor zich hadden gehouden en gewoon had gezegd vanwege de grote druk op ons met op tijd leveren, heeft 1 van onze collega zich op iets verkeerds zijn aandacht laten "vallen".

IPV de schuld bij de koper neer te leggen.

Dan was er iig minder druk op de ketel komen te staan.

• Wiebel14
  • Laatst online: 05-12-2012
quote:
Wobcat schreef op zondag 02 december 2012 @ 10:51:
[...]

In mijn doos zat een brief van clicktobuy waar alle informatie instaat, vervolgens retour via dhl for you a 5,50
:)
zelfs die had ik er niet eens bij!!

Dus neem aan dat je gewoon kan terugsturen in orginele doos maar met hun adres en factuur uitprinten?
Want zelfs dat zat er niet bij

Dan kan ik dat morgen nl gelijk doen
Op mails en telefoon reageren ze namelijk niet

• Wiebel14
Zover ik weet is er maar 1 televisie van 1.02 cm aangeleverd zie FB en hij was ook de enigste die in eerste instantie opkwam voor CB2 en na hun actie met 28 televisies uitdelen aan de mensen die NIET negatief waren wist ik gelijk dat hij er 1 zou krijgen

Heb tot heden ook maar 1 gezien

wat ik me afvraag....hoe kunnen ze via facebook een namenlijst maken die positief zijn over hun en hun niet zwart maken zonder een bestelnr of adres te hebben van die mensen?????
Kan iemand mij dat uitleggen?

Ik reageerde bv onder mijn eigen naam heb bv onder andere naam een doos besteld!

• Ienni1983
quote:
Wiebel14 schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:14:
Zover ik weet is er maar 1 televisie van 1.02 cm aangeleverd zie FB en hij was ook de enigste die in eerste instantie opkwam voor CB2 en na hun actie met 28 televisies uitdelen aan de mensen die NIET negatief waren wist ik gelijk dat hij er 1 zou krijgen

Heb tot heden ook maar 1 gezien

wat ik me afvraag....hoe kunnen ze via facebook een namenlijst maken die positief zijn over hun en hun niet zwart maken zonder een bestelnr of adres te hebben van die mensen?????
Kan iemand mij dat uitleggen?

Ik reageerde bv onder mijn eigen naam heb bv onder andere naam een doos besteld!
Moet wel een heel erg kleine tv geweest zijn dan... 1.02 cm :P

• Wiebel14
quote:
Ienni1983 schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:20:
[...]

Moet wel een heel erg kleine tv geweest zijn dan... 1.02 cm :P
oops bedoel 102 cm :)

Wiebel14 wijzigde deze reactie 02-12-2012 13:36 (3%)

• Ienni1983
quote:
Doe maar 1.02 meter.

1.02 inch is daarentegen weer bijna 2.54 cm :P

Maar goed we snappen wat je bedoelt :)

Ienni1983 wijzigde deze reactie 02-12-2012 13:38 (8%)

• Gomez12
quote:
ToyotaMR2 schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:44:
quote:
Ienni1983 schreef op zondag 02 december 2012 @ 12:47:
[...]
Gomez is ook een voorstander van een TV 8)7
Triest dat als je niet meegaat met de klaagzang dat je dan maar gelijk c2b aan het helpen bent.

Een groot gedeelte van de klaagzang is simpelweg nergens op gebaseerd maar laten we dat vooral niet benoemen, blijf vooral verder gaan in de negatieve spiraal...

• Tekkes
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 02-12-2012
Vind het trouwens ook vrij belachelijk dat bij de email van verzending reclame gemaakt wordt voor de kelderverkoop wat 'spullen die we nog hebben liggen' verkoopt. Terwijl deze zogezegd in de surprise dozen zouden komen, net hetzelfde met de mediaplayer die dan opeens de week zelf ook nog eens als aanbieding wordt verkocht.

Verder had ik eigenlijk gewoon de vraag waar je gewicht van het pakket & datum van aankomst kan nagaan. Dit voor een bestelling die naar Belgie wordt verzonden, bij mij staat enkel dat het momenteel een HUB scan ondergaat. Maar normaal zou ik dan toch ergens al een gewicht moeten kunnen vinden?

Greetz

• curtazimo
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 15-07 11:20
quote:
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:41:
[...]

[...]

Triest dat als je niet meegaat met de klaagzang dat je dan maar gelijk c2b aan het helpen bent.

Een groot gedeelte van de klaagzang is simpelweg nergens op gebaseerd maar laten we dat vooral niet benoemen, blijf vooral verder gaan in de negatieve spiraal...
Ghehe, helemaal mee eens. Er wordt in mijn ogen af en toe overdreven gereageerd op de teleurstellende inhoud...

Overigens vind ik wel/ook dat het niet slim van C2B is geweest om een bedrag aan de doos te hangen, want dat schept verwachtingen. Aan de andere kant; met je boerenverstand moet je ook zo slim kunnen zijn om hier doorheen te prikken en is t aan jezelf om de gok te nemen of niet. Sometimes you win, sometimes you lose. Zo zit ik r in elk geval in...

Mijn bestelling heb ik trouwens om ergens 00.15u geplaatst, dus bij de eerste 1000 dozen en heb nog niets ontvangen. Dus ziet er naar uit dat het verzenden van de bestellingen random gaat en niet de 1000 eerste...

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• wootahH
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 27-10 18:47
http://s15.postimage.org/s18t0ecl7/20121202_135509.jpg
2 x dvd
1 x deo
1 x 10 m dvi to dvi
1 x blue twin headset
1 x digi voice stick
1 x bluetooth dongle
1 x showerman
1x 12 v to 2 usb poort voor in de auto
1 x ijskrabber (beetje misvormt plastic)
1 x car cleaner handschoen
1 x camera tasje.
1 x 6 blikjes energie

Heb eigenlijk nergens wat aan. Allemaal outdated spul. Maar volgens mij zijn er slechtere pakketten.

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

quote:
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:41:
[...]

[...]

Welk 'groot gedeelte' van de hieronder samengevatte klaagzang is nergens op gebaseerd volgens jou?
  • 175 Euro aan beloofde waarde wordt bij lange na niet gehaald, nee ook met adviesprijzen niet
  • Dozen blijken nauwelijks onverkochte ClickToBuy dag aanbiedingen te bevatten
  • Merendeel van de producten is goedkope troep die bij de Action niet zou misstaan (zak spekjes, plastic ijskrabbertje, mobielhouder voor mobieltjes uit het jaar 0, budgetbak dvd's enz.)
  • 1000 Pakketten werd ineens 6000 pakketten toen er veel animo bleek te zijn, er bleek opeens nog iets meer voorraad in het magazijn te staan wat ze over het hoofd hadden gezien ofzo?
  • Vriendin van een ClickToBuy medewerker pronkt op Facebook met een tv die ze in haar pakket zou hebben gehad
  • ClickToBuy kruipt in de slachtofferrol en doet alsof de klagende klanten 'rotte appels' zijn
  • Iedereen die negatief over ze is wordt van hun Facebook gebanned
  • ClickToBuy post een bijna slapstick-achtig filmpje van een paar dozen die onder de meest knullige omstandigheden te water gaan wordt gepost, niet serieus te nemen
  • 28 Televisies worden onder de niet-klagende klanten verdeeld, hoe eerlijk is dat
  • Directieleden blijken niet zo positief te boek te staan op internet

• Ienni1983
quote:
Reiben schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:19:
[...]

Welk 'groot gedeelte' van de hieronder samengevatte klaagzang is nergens op gebaseerd volgens jou?
  • 175 Euro aan beloofde waarde wordt bij lange na niet gehaald, nee ook met adviesprijzen niet
  • Merendeel van de producten is goedkope troep die bij de Action niet zou misstaan (zak spekjes, plastic ijskrabbertje, mobielhouder voor mobieltjes uit het jaar 0, budgetbak dvd's enz.)
  • 1000 Pakketten werd ineens 6000 pakketten toen er veel animo bleek te zijn, er bleek opeens nog iets meer voorraad in het magazijn te staan wat ze over het hoofd hadden gezien ofzo?
  • Vriendin van een ClickToBuy medewerker pronkt op Facebook met een tv die ze in haar pakket zou hebben gehad
  • ClickToBuy kruipt in de slachtofferrol en doet alsof de klagende klanten 'rotte appels' zijn
  • ClickToBuy post een bijna slapstick-achtig filmpje van een paar dozen die onder de meest knullige omstandigheden te water gaan wordt gepost, niet serieus te nemen
  • 28 Televisies worden onder de niet-klagende klanten verdeeld, hoe eerlijk is dat
Ik sluit mijzelf hier bij aan.

Ikzelf heb ook nog het pakket niet ontvangen dus of ik nou bij de 1e 1000 hoor of niet... het uitstellen van de verzending van de 27e naar de 29e naar de 30e en dan nu nog niet ontvangen is gewoon vervelend...

Als ikzelf dan kijk naar wat men in hun "sinterklaas pakket" krijg dan denk ik eerder dit is een alles moet weg pakket.

Alsof dit de laatste ding die ze verkopen.... alsof ze de zaak gaan opdoeken om met een andere b.v. verder te gaan.

• Security
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 23-09 23:15

Security

it's just me

Helemaal eens met bovenstaande posts

• mitchel_
quote:
[...]

Plus:
- Pakketten bevatten geen echte mannen dingen, terwijl het een mannenpakket zou moeten zijn (DVD prinses elle, roze kickflipflop ding)
- Mijn pakketjes zijn er nog steeds niet. Ik vier vanavond sinterklaas, en wilde wat uit de doos weggeven. Heb nu al andere dingen gekocht omdat mijn pakket misschien maandag komt. Zit er dus niets in wat ik zelf wil hebben gaat mijn doos retour..

• FaceDown

FaceDown

Fothermucker.

Ook eens. En dan hoor je Gomez12 opeens niet meer!

Dat van die 28 tv's is trouwens ook gewoon een leugen. 1 iemand beweert op hun FB pagina dat hij een tv heeft gekregen, en deze persoon was toevallig C2B aan het verdedigen? Dat is natuurlijk gewoon een account van C2B zelf.

Deze oplichters moeten aangepakt worden door justitie. Die tent moet gewoon op slot.

• mitchel_
quote:
FaceDown schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:04:
Ook eens. En dan hoor je Gomez12 opeens niet meer!
Wat Gomez doet is exact hetzelfde als c2b, op 1 klacht die nog een beetje te verdedigen is reageren en de andere waar niets tegen in te brengen is gewoon negeren.

• Gomez12
quote:
[...]
Enkel de 1e is misschien ergens op gebaseerd, de rest is enkel maar een klaagzang die niets maar dan ook niets met de order te maken heeft.
Vooral de laatste vind ik mooi, die directieleden stonden voor de actie ook al niet positief te boek, maar daar keek niemand naar om. Enkel nu het niet naar wens verlopen is, dan wordt er van alles uit de kast gehaald om toch maar je eigen gelijk te krijgen.

Let op : Ik zeg hier niet dat ctb een goed bedrijf is, of dat ze goed met de klanten / klachten omgaan. Enkel heeft de klaagzang niets met de order te maken en heeft de ene helft van de klaagzang weer met de andere helft te maken (bannen van FB als je mensen gaat uitmaken voor oplichters is niet echt ongewoon zeg maar)
quote:
FaceDown schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:04:
Dat van die 28 tv's is trouwens ook gewoon een leugen. 1 iemand beweert op hun FB pagina dat hij een tv heeft gekregen, en deze persoon was toevallig C2B aan het verdedigen? Dat is natuurlijk gewoon een account van C2B zelf.
En het bewijs voor deze uitspraak is waar precies te vinden?
quote:
Deze oplichters moeten aangepakt worden door justitie. Die tent moet gewoon op slot.
Zinloos. Het is maar zeer sterk de vraag of ze wel door justitie aangepakt kunnen worden. Tot die tijd is het enkel maar reputatie-schade en die zijn ze zo weer kwijt als ze een nieuwe bv oprichten.
quote:
mitchel_ schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:11:
[...]
Wat Gomez doet is exact hetzelfde als c2b, op 1 klacht die nog een beetje te verdedigen is reageren en de andere waar niets tegen in te brengen is gewoon negeren.
Bedankt voor het vergelijk met een stelletje oplichters (want dat denk ik persoonlijk wel over hun)

Maar ik zou zeggen : blijf lekker je ononderbouwde gal spuien en koop gewoon volgend jaar weer exact zo'n doos bij de bv die ctb dan is geworden.
Dit is hier al een tijdje geen discussie meer, maar enkel een ononderbouwd galspui topic waar de groepsmentaliteit heerst.

Gomez12 wijzigde deze reactie 02-12-2012 15:43 (10%)

• dhhdante
  • Nu online
quote:
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:40:
Enkel de 1e is misschien ergens op gebaseerd, de rest is enkel maar een klaagzang die niets maar dan ook niets met de order te maken heeft.
Jij maakt het ook mooi, ten eerste snap ik niet dat je nog wilt discussiëren over zulk voor de hand liggende punten. Je maakt het daarna nog erger door te stellen dat het "misschien ergens op gebaseerd" is, terwijl alle punten, op die tv voor een ctb bekende na, te over duidelijk zijn.

Daarnaast val je wederom door de mand door je stelling ineens aan te passen van "het is nergens op gebaseerd" naar "het heeft niets met de order te maken".

Maar ALSNOG heb je het dan bij het verkeerde eind, want die zaken hebben WEL met de order te maken. Alle beloftes van wat er met DIE order te maken hebben zijn verbroken. Die verbroken beloftes worden netjes opgesomd in dat rijtje waarvan jij vindt dat ze A: nergens op gebaseerd zijn en B: nu ineens niets meer met de order te maken hebben.

Allemachtig, wat maak jij er een zooitje van.

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

quote:
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:40:
[...]

Dit heeft juist alles met de order te maken. Bewijs dat beloftes in de omschrijving van de box niet worden nagekomen, slechte/onfatsoenlijke klachten afhandeling, verdachte omstandigheden voor wat betreft het toekennen van de wel dure artikelen. Hoe kun je nou beweren dat dat niks met de order te maken heeft?

Oké de laatste inderdaad niet, maar dat is meer een bevestiging dat het inderdaad niet helemaal pluis zit met die gasten.

Maar niks ononderbouwd galspuitopic, mensen die hier nog steeds ClickToBuy gaan verdedigen hebben mijns inziens een enorm bord voor hun kop of hebben wellicht banden met die club. En nee dit laatste kan ik niet bewijzen.

• Groopy
  • Laatst online: 07-03 11:08
quote:
Maar ik zou zeggen : blijf lekker je ononderbouwde gal spuien en koop gewoon volgend jaar weer exact zo'n doos bij de bv die ctb dan is geworden.
Dit is hier al een tijdje geen discussie meer, maar enkel een ononderbouwd galspui topic waar de groepsmentaliteit heerst.
@ Gomez: Al deze gal is wel duidelijk zéér onderbouwd. Dat is nu net het grote probleem, want buiten onze doos (op eigen kost) terugsturen kunnen we hier niets aan doen. En er zou wel degelijk zwaar moeten opgetreden worden!!!!

Jij bent daarentegen gewoon een zeveraar die zelf niks kan onderbouwen dus verder op je onzin reageren doen we niet....

Anyway, les geleerd. Van mij (en vele anderen) zal C2B niet veel meer ontvangen hoor 8)7

• Gomez12
quote:
dhhdante schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:01:
[...]
Maar ALSNOG heb je het dan bij het verkeerde eind, want die zaken hebben WEL met de order te maken. Alle beloftes van wat er met DIE order te maken hebben zijn verbroken. Die verbroken beloftes worden netjes opgesomd in dat rijtje waarvan jij vindt dat ze A: nergens op gebaseerd zijn en B: nu ineens niets meer met de order te maken hebben.

Allemachtig, wat maak jij er een zooitje van.
Ok, kan jij dan wellicht eens een lijstje maken met de beloftes vanuit ctb?

Want het enige tot waar ik kom is :
- 175 euro aan waarde (wat nog discutabel is maar ok)
- Meer dan 25 euro aan waarde (is simpelweg zo bij zo ongeveer alle boxen)
- onverkochte eerdere aanbiedingen (staat geen hoeveelheid in, dus als er een paar inzitten is dit volbracht)
En de rest is enkel maar erbij gesleepte punten.
quote:
Reiben schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:06:
[...]
Oké de laatste inderdaad niet, maar dat is meer een bevestiging dat het inderdaad niet helemaal pluis zit met die gasten.
Dat is het hele punt met dat hele lijstje, het is idd een bevestiging dat het niet pluis zit met die lui, maar het heeft niets met de box opzich te maken.
quote:
Groopy schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:08:
[...]
@ Gomez: Al deze gal is wel duidelijk zéér onderbouwd. Dat is nu net het grote probleem, want buiten onze doos (op eigen kost) terugsturen kunnen we hier niets aan doen. En er zou wel degelijk zwaar moeten opgetreden worden!!!!
Zwaar optreden tegen wat dan exact?

Je zegt het zelf al, je kan hier niets aan doen (wat wellicht wel eens zou kunnen komen doordat het enkel speculaties / geruchten zijn en er niets daadwerkelijk onderbouwd is)

Op het moment dat dat lijstje daadwerkelijk onderbouwd zou kunnen worden dan kan je simpelweg naar de rechtbank stappen. Maarja, dan moet je dat lijstje wel kunnen onderbouwen op iets meer dan N=1 en "gevoelens"

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Maar wees eens duidelijk, welk van de punten zijn speculaties/geruchten en niet onderbouwd? Volgens mij alleen die van het filmpje, we kunnen niet bewijzen dat dit in scene is gezet. Verder zijn het allemaal dingen die ClickToBuy zelf gezegd heeft of die blijken uit de geopende boxen die hier langsgekomen zijn.

• Tjeerdtq
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22:47
Mijn pakket is ook al binnen maar gaat ook retour.

Ik mijn geld terug - 5.50 verzendkosten. En als is het alleen maar om ClickToBuy kosten te laten maken met betrekking tot personeelskosten en administratie kosten (en wens ze veel succes met hun troep). ;w

Maar heb nog niet geklaagd tot nu toe, maar ga wel een begeleiden schrijven mee terug sturen. Vind het wel een erg trieste pakket en manier van reageren. Maar had eigenlijk niet anders verwacht gezien de leeftijd van de medewerkers van CTB.
  • 6x energiedrank
  • Universeel laad station0
  • Kinder- (pinokio) en vrouwen dvd (in style van Sex and the City (Mannenbox 8)7 )
  • Was handschoen (heb ik al)
  • Ijskrabber
  • Auto led strip
  • Bluetooth dongle (heeft mijn laptop intern...)
  • Universele telefoon houder auto (heb er al een speciaal voor mijn tel).
  • 2x iSlice
Edit: Mijn collega heeft een Princess Beer tap & Cooler + wat klein spul. De bier cooler is wel open geweest, maar daar voor had ik het wel gedaan! _/-\o_ Moet het nog navragen, want hebben alleen contact gehad via whatsapp.

Tjeerdtq wijzigde deze reactie 02-12-2012 16:37 (11%)

• Jassy
  • Laatst online: 18:19

Jassy

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Ik heb mijn pakket gekregen en gehouden. De inhoud was als volgt:

- Iomega iPhone Dock
- Mini FM Transmitter
- Mr Handsfree Voice Recorder
- Hoes voor de fotocamera
- 2 DVD's
- Een hele shitlading aan condooms
- 6x Energy drank
- Ijskrabber
- Autowas handschoen
- Axe Shampoo
- LED lamp met haak/magneet

Zeker niet ontevreden en de iPhone dock, FM Transmitter en de camerahoes kon ik goed gebruiken.

Prima dus, maar ik zou het nooit weer doen bij deze club.

Jassy wijzigde deze reactie 02-12-2012 16:52 (3%)

Gegroet!

• Groopy
  • Laatst online: 07-03 11:08
In mijn pakket zat trouwens:

- 6x energiedrank
- Axe shampoo
- 2 dvd's (The Black Pimpernel & Reefs of Riches)
- Quintez Light
- Mini Racing auto
- AC Ryan Cardreader
- Superhero Backup & Charger for Iphone
- Ijskrabber
- Car Cleaning doek

Met dit pakket voel ik mij een echte vent! Had precies blijer geweest met een enkele playboy ofzo :D

Zoals reeds gezegd kost terugsturen vanuit Belgie veel te veel dus laat ik het zo en incasseer ik mijn ¤25 verlies. Misschien kan ik nog iemand plezieren met wat brol alé ;-)

• Gomez12
Laat maar jongens, ik geef het op. Ik probeerde een beetje logisch tegenwicht te geven, maar ik zie nu dat ctb mij gaat dm'en en dat gaat mij ietwat veels te ver. Ik heb alles gezegd op persoonlijke titel en wens absoluut niet voor het wagentje van ctb gespannen te worden.

Dan heb ikzelf al het gevoel dat ik te ver ben gegaan, ik blijf (persoonlijk) van mening dat dit een vuile streek is geweest van ctb (enkel dat het niet aan te pakken is en dat er simpelweg geen bewijs is voor de speculaties, hoe gegrond die speculaties ook blijken imho zijn het enkel maar speculaties)

Om dan nog even wat kolen op het vuur te gooien (want blussen ga ik niet meer proberen), uit de dm van ctb :
quote:
Wij zullen verder niet reageren op Tweakers of andere Fora en zullen ergens aankomende week met een 2e verklaring / reactie komen. Geschreven op onze eigen manier en in onze eigen stijl.
Oftewel de klant gaat waarschijnlijk nog erger de schuld krijgen vermoed ik zomaar en ctb kan er niets aan doen.

• Ienni1983
quote:
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:48:
Laat maar jongens, ik geef het op. Ik probeerde een beetje logisch tegenwicht te geven, maar ik zie nu dat ctb mij gaat dm'en en dat gaat mij ietwat veels te ver. Ik heb alles gezegd op persoonlijke titel en wens absoluut niet voor het wagentje van ctb gespannen te worden.

Dan heb ikzelf al het gevoel dat ik te ver ben gegaan, ik blijf (persoonlijk) van mening dat dit een vuile streek is geweest van ctb (enkel dat het niet aan te pakken is en dat er simpelweg geen bewijs is voor de speculaties, hoe gegrond die speculaties ook blijken imho zijn het enkel maar speculaties)

Om dan nog even wat kolen op het vuur te gooien (want blussen ga ik niet meer proberen), uit de dm van ctb :

[...]

Oftewel de klant gaat waarschijnlijk nog erger de schuld krijgen vermoed ik zomaar en ctb kan er niets aan doen.
Dan hoop ik eerder dat ze zeggen van we halen uw pakketten terug en sturen u uw geld weer op

• Gomez12
quote:
Ienni1983 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:23:
[...]

Dan hoop ik eerder dat ze zeggen van we halen uw pakketten terug en sturen u uw geld weer op
Geen zin om complete dm's te quoten, maar als ik zie dat hun aan mij dm'en :
quote:
Ook het feit dat er nu geroepen wordt dat wij verplicht zouden zijn een box ter waarde van 175 euro te leveren is de grootste onzin. Waar heeft dat gestaan?
Dan gok ik zomaar niet dat zij beterschap in de planning hebben staan.

Ik bedoel ik vond die 175 nog wel multi-interpretabel waardoor er wat bewegingsruimte was, maar zij doen net alsof dat hele bedrag nergens gestaan heeft en iedereen gek is.

Maar voor de klagers, laatste dm was dat ze maandag overleg hadden (geen idee of hieruit nog iets naar de klanten gaat of niet)

• tbone_nl
  • Laatst online: 22-10 11:55
quote:
Gomez12 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:27:Ook het feit dat er nu geroepen wordt dat wij verplicht zouden zijn een box ter waarde van 175 euro te leveren is de grootste onzin. Waar heeft dat gestaan?
Dat staat verdorie gewoon nog altijd op hun site bij "Gemiste Deals".
http://www.clicktobuy.nl/...-pakket-dag-op-clicktobuy
Ik zie een foto met de tekst "U betaalt hiervoor normaal: 175 Euro" en daaronder een zwarte cirkel met de prijs 25 Euro. Daar is toch maar 1 conclusie mogelijk ? Dat de waarde van de goederen in het pakket 175 euro is. Dat die waarde dan waarschijnlijk de adviesprijs van de fabrikant is, snap ik nog wel.

Daarnaast staat er duidelijk: 86 % korting 150 euro besparing. Dus tsja. Het lukt me ff niet om een screenshot te maken en die hier te plaatsen.

Maar ik begrijp werkelijk niet hoe C2B kan beweren dat het "de grootste onzin" is dat klanten verwachten een pakket te ontvangen met een waarde van 175 Euro.

Er staat namelijk nergens dat die 175 Euro de gemiddelde waarde zou zijn of dat slechts sommige pakketten een waarde van 175 Euro hebben. Er staat gewoon dat ik voor mijn pakket 'normaal' 175 Euro zou betalen, maar dat ik bij C2B slechts 25 euro betaal en dat ik bij C2B dus 150 Euro ga besparen en dat ik dus een korting krijg van 86% op de 'normale' waarde.

tbone_nl wijzigde deze reactie 02-12-2012 17:41 (36%)

• Gomez12
quote:
tbone_nl schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:36:
[...]
Daar is toch maar 1 conclusie mogelijk ? Dat de waarde van de goederen in het pakket 175 euro is. Dat die waarde dan waarschijnlijk de adviesprijs van de fabrikant is, snap ik nog wel.
Er zijn wel meerdere conclusies mogelijk (gemiddelde prijs, maximale prijs etc. etc) want de wet is hier heel erg onduidelijk in. Maar simpelweg vragen waar die 175 euro staat, tja dat behoort nou net niet tot de mogelijkheden...

• Hanscg
http://postimage.org/image/fmkp1kqgb//
quote:
tbone_nl schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:36:
[...]

Dat staat verdorie gewoon nog altijd op hun site bij "Gemiste Deals".
http://www.clicktobuy.nl/...-pakket-dag-op-clicktobuy
Ik zie een foto met de tekst "U betaalt hiervoor normaal: 175 Euro" en daaronder een zwarte cirkel met de prijs 25 Euro. Daar is toch maar 1 conclusie mogelijk ? Dat de waarde van de goederen in het pakket 175 euro is. Dat die waarde dan waarschijnlijk de adviesprijs van de fabrikant is, snap ik nog wel.

Daarnaast staat er duidelijk: 86 % korting 150 euro besparing. Dus tsja. Het lukt me ff niet om een screenshot te maken en die hier te plaatsen.

Maar ik begrijp werkelijk niet hoe C2B kan beweren dat het "de grootste onzin" is dat klanten verwachten een pakket te ontvangen met een waarde van 175 Euro.

Er staat namelijk nergens dat die 175 Euro de gemiddelde waarde zou zijn of dat slechts sommige pakketten een waarde van 175 Euro hebben. Er staat gewoon dat ik voor mijn pakket 'normaal' 175 Euro zou betalen, maar dat ik bij C2B slechts 25 euro betaal en dat ik bij C2B dus 150 Euro ga besparen en dat ik dus een korting krijg van 86% op de 'normale' waarde.
Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013