Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

• adogterom
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:55
dat mensen hem weigeren aan de deur, of terugsturen zonder hem open te maken, is misschien nog tot daar aan toe.
maar eerst de doos openen, en de inhoud bekijken, daarna terugsturen vind ik eigenlijk niet kunnen.
maar gelukkig is dat mijn mening, en hoeft niemand die te delen.

die van mij word trouwens vandaag afgeleverd en zou 4200 gram moeten wegen.

adogterom wijzigde deze reactie 29-11-2012 12:29 (12%)

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:10
quote:
adogterom schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:28:
maar eerst de doos openen, en de inhoud bekijken, daarna terugsturen vind ik eigenlijk niet kunnen.
Iets van 175 Euro beloven en voornamelijk sh*t zonder enige waarde sturen vind ik eigenlijk niet kunnen.
Maar gelukkig is dat mijn mening, en hoeft niemand die te delen.

Nickname does not reflect reality

• Mythx
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 02:39
quote:
SinergyX schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:28:
[...]

Op de T&T pagina, rechtsonderin staat het gewicht.
Zendinggegevens:

3S-code:
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 5300 g
Referentie:
Ah, bedankt. Dan is het voor mij helaas niet mogelijk het gewicht te zien:
quote:
Zendinggegevens:

3S-code: 3SYOQS1796170
Omvang: 1 pakket(ten)
Referentie:

• master_viper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:38

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

quote:
Brad Pitt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:33:
[...]

Iets van 175 Euro beloven en voornamelijk sh*t zonder enige waarde sturen vind ik eigenlijk niet kunnen.
Maar gelukkig is dat mijn mening, en hoeft niemand die te delen.
Ik deel deze mening ook, mochten mensen besluiten om toch stappen te nemen richting C2B dan zal ik mij daar graag bij voegen.

Mijn box komt morgen, nog geen gewicht bekend. Ik verwacht een crap pakket, zoals de rest. Is er überhaupt al een tv gevonden?

-= Very annoying forum person =-

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17:12

V3g3ta

Fueled by Metal!

http://i50.tinypic.com/x3xpnm.jpg

Wat zie je:

1 Basketball (¤4)
6 Blikjes energie drank (bijna maand over datum, edit: productiedatum) (¤2)
1 Washandschoen voor de auto (¤2)
1 Ledstrips voor de auto (¤7,50)
1 Axe anti roos (¤2)
1 Spin Ball (¤6)
1 Ijskrabber (¤0,50)
1 Mr.Handsfree Blue Twin (Bluetooth Headset) (¤15)
1 Mr.Handsfree Blue Dongle 2 (¤10)
1 Dvd Grizzly Rage (Over een boze beer die een box bij C2B heeft gekocht) (¤2,50)
1 Dvd box Noppen en Naaldhakken seizoen 1 (¤5)

Totale waarde: ¤56,50

Is het dat ook werkelijk waard? Nee. Het meeste is nutteloos, uit het jaar 0, of zelfs helemaal niet bruikbaar (energie drank die over de datum is, edit: productiedatum, dan nog... wie drinkt dit spul?)
Gaat het retour? Weet niet, eens kijken of ik iemand blij kan maken met het een of ander.
Is het oplichterij? Beetje wel, eerst 1000 boxen, dan opeens 6000. Adverteren met waarde van ¤175 en daarna minimaal ¤25.

V3g3ta wijzigde deze reactie 29-11-2012 13:06 (3%)

i7 4770K@4.2Ghz ,XSPC Cooled,Asus Maximus VI Formula,Corsair AX860i,Asus 7970 Matrix-P,Patriot Viper3 1866 16GB,NZXT Phantom 630,Asus MX239H,Creative I-TrigueL3500,,Roccat Alumic,G502S,G19S,Samsung 840Pro 256x2,WD Green 4TB+3+2

• Ivo NL
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:38
http://i676.photobucket.com/albums/vv124/Bhuddymahn/667e6c128c5f640e8eb79156de59f756.jpg

Ook die van mij gaat terug, heb er werkelijk geen drol aan behalve de fm transmitter. Maar die kost me los 2 euro... Jammer! Gewicht was 4800gram.

Android 8-)

• krietjur
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17:47

krietjur

Where am I?

Van degene die hun facebook beheerd snap ik echt helemaal niks hoor.

Iemand post:
quote:
Pas maar op hoor met je woorden, want anders wordt je net zoals mij verbannen van de Facebook pagina! Dit zijn gewoon een stel ratten met hun Ajax DVD's uit 2005. Haha bestel hier nooit meer wat!
En dan: clicktobuy vindt dit leuk... 8)7

• krietjur

krietjur

Where am I?

quote:
V3g3ta schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:55:

Is het dat ook werkelijk waard? Nee. Het meeste is nutteloos, uit het jaar 0, of zelfs helemaal niet bruikbaar (energie drank die over de datum is)
Volgens eerdere berichten van C2B (op facebook) is dat de produktiedatum, niet de houdbaarheidsdatum.

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:46

Kixtart

FP ProMod Tweakers abonnementen

Destruction = Improvement

quote:
Sorbo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:27:
...Direct een aantal mails gehad, waar ik mijn rekeningnummer in kon vullen voor het terugstorten van het volledige bedrag, en een bevestiging dat mijn order gecrediteerd werd.

Al met al positief, vriendelijk geholpen en blij dat ik het zo nog op kon lossen.

12 minuten later kreeg ik een mailtje, mijn box was verzonden :+ Ik dacht eerst dat het nog wel eens om een foutje in het systeem zou kunnen gaan, maar ik heb vandaag ook een Track & Trace code gekregen.
...
In mijn geval heb ik gistermorgen om 09.44 (3min en 40sec lang) gebeld en gaven aan dat het geannuleerd zou worden en geld terug gestort. Geen e-mails gehad ontvangen voor rekeningnummer voor het terugstorten. Nu dat de site weer werkt heb ik net gekeken naar de status en staat nog in het systeem met 'working on it' met datum 30 november. Vraag me een beetje af wat er gaat gebeuren.

edit:
quote:
krietjur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:57:
[...]Volgens eerdere berichten van C2B (op facebook) is dat de produktiedatum, niet de houdbaarheidsdatum.
Nee, volgens de posts een 'best before' datum ongerelateerd aan houdbaarheid.

Kixtart wijzigde deze reactie 29-11-2012 13:03 (13%)

☻/
/▌
/ \

• Keef
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-12 14:46
quote:
krietjur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:57:
[...]

Volgens eerdere berichten van C2B (op facebook) is dat de produktiedatum, niet de houdbaarheidsdatum.
Inderdaad. Dat het zo moeilijk blijkt om het af te lezen...
Ze komen nog geen maand geleden uit de fabriek rollen.
Foto is van een van mijn energiedrank blikjes uit de doos.

P = Produktie
BBE = Best Before End
http://s11.postimage.org/qxoi2q17n/IMG_20121129_130120.jpg

Keef wijzigde deze reactie 29-11-2012 13:05 (11%)

• Mythx
Wacht, die energiedrank is over de datum? Dat vind ik dan wel echt smerig om te doen.

EDIT: Blijkt inderdaad niet over de datum te zijn. Voor de slimme detectives onder ons die zeggen dat ik het kan zien op het plaatje boven mijn post...kijk eens naar de tijden waarop beide berichten gepost zijn.

Mythx wijzigde deze reactie 29-11-2012 13:25 (55%)

• SinergyX
  • Laatst online: 18:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Mythx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:41:
[...]

[...]
Dat is dan wel weer apart dat hij bij jouw niet vermeld is, mogelijke hint dat jij wat 'beters' gaat krijgen? :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sorbo
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

quote:
Kixtart schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:01:
[...]

In mijn geval heb ik gistermorgen om 09.44 (3min en 40sec lang) gebeld en gaven aan dat het geannuleerd zou worden en geld terug gestort. Geen e-mails gehad ontvangen voor rekeningnummer voor het terugstorten. Nu dat de site weer werkt heb ik net gekeken naar de status en staat nog in het systeem met 'working on it' met datum 30 november. Vraag me een beetje af wat er gaat gebeuren.
Direct even terugbellen als je tijd hebt.

De dame van de klantenservice was daar erg helder over, en heeft het proces (bij mij in ieder geval) goed uitgelegd. Volgens haar zou ik binnen een minuut of 5 3 mails moeten ontvangen, te weten:

- Retouraanvraag bestelling (Was niet relevant, maar werd door het systeem gestuurd op het moment dat zij de status aanpast)
- Rekeninggegevens, waarin een link staat naar een pagina die je rekeninggegevens koppelt aan je ordernummer, en je aanmeldt voor een creditering
- Bevestiging creditering

Als ik die niet zou krijgen moest ik even terugbellen, dus dat lijkt me voor jou nu ook vrij zinvol. Lijkt er op dat je annulering niet goed verwerkt is daarzo.

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:27
quote:
Mythx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:41:
Dan is hij nog niet aangeleverd, en alleen voorgemeld.

Dergelijke partijen kunnen vaak vooraf al pakketjes aanmelden om adresstickers te printen. Het T&T nummer is dan al bekend.
Maar het gewicht wordt pas toegevoegd als het pakket bij TNT is aangeleverd, waar het voor verzending gewogen wordt. Einde dag of morgen zal het er dus wel bijstaan, en weet je dat je hem een dag later zou moeten krijgen.

frickY wijzigde deze reactie 29-11-2012 13:09 (44%)

• BSTNjitRam
quote:
Keef schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:04:
[...]

Inderdaad. Dat het zo moeilijk blijkt om het af te lezen...
Ze komen nog geen maand geleden uit de fabriek rollen.

P = Produktie
BBE = Best Before End
[afbeelding]
Dit is dan wel weer het bewijs dat het ingekochte spullen zijn en niet overblijfselen van een voorgaande sale zoals ze eerst zeiden. Was over het algemeen wel duidelijk dat het ingekocht was, maar hiermee heb je dus zelfs bewijs ;) (Of hebben ze tussen 5-11 en nu nog een "geweldige"actie gehad op hun site waarbij je energiedrank kon kopen? :P )

• xenne
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:51
quote:
[b][message=39364097,noline]Overigens is mijn pakket nog niet binnen (had ophalen bij een Kiala punt geselecteerd, staat wel op verzonden maar ik heb geen idee hoe dit in zijn werking gaat). Zie ook geen T&T (momenteel ligt de site zelfs plat volgens mij). Als mijn pakket inderdaad al verzonden is zal het een "minder" pakket zijn, maar als er leuke DVD's in zitten (ben wel een fan van DWHN), leuke basketbal (als basketballer altijd handig) en een leuke gadget ben ik al tevreden ;)
deze pakketten zijn dinsdag opgehaald door Kiala, er zal geen track & trace verschijnen voor deze pakketten.... vraag mij wel af of alle Kiala pakketten allemaal tegelijk de deur uit zijn gegeaan, want dat heb je met Kiala keuze sowieso een minder pak

• Ruut88
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:53
Weet iemand hoe het terugsturen in zijn werk gaat?

Ik kan op de site weinig tot geen info vinden. Alleen dat je 14 dagen retourrecht hebt en dat de verpakkingen onaangebroken moeten zijn. Als ik de doos zo terugstuur zou het dan allemaal goed gaan?

Normaal gesproken hoor je toch wel een retourformulier oid. in te vullen?

• lreulen
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 08-10 14:24
1 Basketball
6 Blikjes energie drank
1 Washandschoen voor de auto
1 Ledstrips voor de auto
1 Axe Shampoo
1 Spin Ball
1 Ijskrabber
2 DVD's
1 Mr Handsfree Blue Dongle
1 Kaarsaansteker
1 Dymond FM101 Handsfree + music transmitter
1 Gevarendriehoek van Corvette
1 Hang/magneet lamp

Een hoop spul :) Ga hem niet terugsturen, helaas geen jackpot.

• Denskie
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-03-2013
quote:
adogterom schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:28:
dat mensen hem weigeren aan de deur, of terugsturen zonder hem open te maken, is misschien nog tot daar aan toe.

die van mij word trouwens vandaag afgeleverd en zou 4200 gram moeten wegen.
vind ik ook.
Te triest voor woorden dit, beetje als een lot kopen en als je geen hoofdprijs hebt je geld terug vragen.

Je weet dat het een pakket is tussen de ¤25,- en de ¤175,-

• soulcrusher
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
quote:
Ruudvanelk schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:08:
Weet iemand hoe het terugsturen in zijn werk gaat?

Ik kan op de site weinig tot geen info vinden. Alleen dat je 14 dagen retourrecht hebt en dat de verpakkingen onaangebroken moeten zijn. Als ik de doos zo terugstuur zou het dan allemaal goed gaan?

Normaal gesproken hoor je toch wel een retourformulier oid. in te vullen?
Moet je mailen of telefonisch contact opnemen en zeggen dat je je wilt berusten op de wet koop op afstand en dat je afziet van je koop. Ze vertellen je dan wel wat je moet doen.

• Crazy9
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 08-12-2012
Mijn zusje heeft vandaag oa deze http://nl.hardware.info/productinfo/70646/ac-ryan-playon!hd in haar pakket gekregen.

• RickvN
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15:58

RickvN

FR1908

Gelukkig via PayPal betaald en dus geen gezeik over geld terug krijgen, alleen ¤ 6 verzendkosten die ik evt,. kwijt ben. Van mij wordt vandaag bezorgd en geen gewicht, apart de ene wel, de andere niet...

Zie wel genoeg meuk voorbij komen.

"A pessimist sees the difficulty in every oppurtunity, an optimist sees the oppurtunity in every difficulty" - Winston Churchill

• BSTNjitRam
quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:09:
[...]

vind ik ook.
Te triest voor woorden dit, beetje als een lot kopen en als je geen hoofdprijs hebt je geld terug vragen.

Je weet dat het een pakket is tussen de ¤25,- en de ¤175,-
Niet mee eens, ze houden zich zelf niet aan hun eigen beloften, dit zijn geen overblijfselen van voorgaande sales. Als ik een box besteld zou hebben, zou hij ook linea recta retour gaan.

• krietjur

krietjur

Where am I?

quote:
Mythx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:04:
Wacht, die energiedrank is over de datum? Dat vind ik dan wel echt smerig om te doen.
Nee, hij is dus NIET over datum. Lijkt me toch duidelijk genoemd inmiddels en er staat notabene boven je bericht ook nog een plaatje ;)

• adogterom
quote:
BSTNjitRam schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:11:
[...]

Niet mee eens, ze houden zich zelf niet aan hun eigen beloften, dit zijn geen overblijfselen van voorgaande sales. Als ik een box besteld zou hebben, zou hij ook linea recta retour gaan.
zonder hem eerst open te maken, is misschien nog goed te praten. Maar eerst open maken, en daarna terugsturen vind ik niet juist.
stel er zit dan een tv in, stuur jij hem zeker niet terug, ondanks dat je vind dat je misleid bent.

• Brad Pitt
quote:
adogterom schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:17:
zonder hem eerst open te maken, is misschien nog goed te praten. Maar eerst open maken, en daarna terugsturen vind ik niet juist.
stel er zit dan een tv in, stuur jij hem zeker niet terug, ondanks dat je vind dat je misleid bent.
Wat een onzin. Dan ben je dus juist niét misleid omdat er wél een "waarde" >175 Euro in zit.

• Henk-
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-12 17:47
Graag even opletten wat betreft slow-chat a.u.b. ;)

Mig29: Zit mee te lezen en vind het wel ok op deze manier. Ik zie niets staan dat ik zou trashen..

Mig29 wijzigde deze reactie 29-11-2012 13:22 (51%)

• Denskie
quote:
BSTNjitRam schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:11:
[...]

wat zijn hun beloften dan?

- Je haalt je ¤25,- er dik uit
- je maakt kans op een super pakket waar een tv inzit.
- De waarde is ¤175,-

Ofwel, als je de tv hebt is het zeker ¤175,- waard. Maar het is minimaal ¤25,- waard.
Als ze nu maximaal ¤175,- hadden gezet, was het dan goed geweest?

Ik snap het niet. Je neemt de gok om een te bestellen en sommige annuleren nu al nog voordat hij verstuurd is?
Als er 1000 mensen op een rij staan en die geef ik een doos van dezelfde afmetingen en in 1 zit een tv, loop je dan ook weg nadatd e eerste 100 dozen opgemaakt zijn?

• Keef
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-12 14:46
quote:
1 bericht (dit bericht), vandaag geregistreerd.
Hallo C2B medewerker? 8)7

• BSTNjitRam
quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:20:
[...]

- De waarde is ¤175,-

Ofwel, als je de tv hebt is het zeker ¤175,- waard. Maar het is minimaal ¤25,- waard.

Ik snap het niet. Je neemt de gok om een te bestellen en sommige annuleren nu al nog voordat hij verstuurd is?
Als er 1000 mensen op een rij staan en die geef ik een doos van dezelfde afmetingen en in 1 zit een tv, loop je dan ook weg nadatd e eerste 100 dozen opgemaakt zijn?
De belofte die ze niet nakomen staat notabene direct er achter: Dit zijn geen overblijfselen van voorgaande sales maar ingekochte bulk troep.

• Brad Pitt
quote:
[...]
Als er 1000 mensen op een rij staan en die geef je allemaal een doos met de afmetingen van een tv en je zegt er zit voor 175 Euro spul in, heel misschien wel een tv, heb je hier 25 Euro voor over dan zeg ik komt u maar, ondanks dat er al 100 dozen zijn open gemaakt waar geen tv in zat.

• Pjetor
  • Laatst online: 14:46
Vraagje: Zouden ze weten wat ze in elke box gestopt hebben? Zo nee dan ben je in het voordeel als je twee boxen hebt.. btw mijn box wordt pas 30 november verzonden, ook iets aparts?

• krietjur

krietjur

Where am I?

quote:
Pjetor schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:22:
Vraagje: Zouden ze weten wat ze in elke box gestopt hebben? Zo nee dan ben je in het voordeel als je twee boxen hebt.. btw mijn box wordt pas 30 november verzonden, ook iets aparts?
Volgens mij is bij iedereen die nog niks heeft inmiddels de (uiterste) verzenddatum op 30 november gezet. Zullen wel wat achterstand hebben met inpakken.

Wat betreft de registratie: ze gaven al aan dat ze per dag grofweg dezelfde pakketten inpakken. Dan hoeven ze daarnaast enkel nog de pakketten waar ze wat extra in stoppen te registreren. Denk wel dat ze dat gedaan hebben.

• RickvN
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15:58

RickvN

FR1908

quote:
Mig29 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:56:[mbr]Dit is even een steekproef van het type berichten waarom ik het vorige topic sloot. Lees de berichten even door en zoek de toegevoegde waarde voor de meelezende mod. [Goed bedoeld maar het komt zo rot mijn strot uit] Het zal mij aan mijn derriere oxideren wanneer je denkt het pakket binnen te gaan krijgen en wat T&T zegt dat het weegt.[/rot uit mijn strot] De discussie erboven en statusupdates als de pakketten binnen zijn gekomen (met beschrijving van inhoud) is wel nuttig.

Ik hoop dat bovenstaande toelichting wat meer duidelijkheid geeft en ook voor jullie logisch is. Evt discussie hierover/commentaar op deze post/etc. mag in het feedback topic. Bvd. [/]
LET EVEN OP SLOWCHAT MENSEN, voor er weer een dicht gaat.

"A pessimist sees the difficulty in every oppurtunity, an optimist sees the oppurtunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Crazy9
Nee ben geen medewerker van C2B hoor, gewoon vandaag geregistreerd om te laten weten dat er ook wat anders in kan zitten
quote:
Keef schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:21:
[...]

1 bericht (dit bericht), vandaag geregistreerd.
Hallo C2B medewerker? 8)7

• Noenie
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15-12 18:49
quote:
Crazy9 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:29:
Nee ben geen medewerker van C2B hoor, gewoon vandaag geregistreerd om te laten weten dat er ook wat anders in kan zitten

[...]
Das een hard statement voor iets waar je geen bewijs levert. ;w

Mijn pakket ligt bij POSTNL, en kan hem de 30ste verwachten, gewicht onbekend.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• MrAcid
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Lachwekkend topic dit. Mensen die zich opgelicht voelen hebben helemaal niks van marketing begrepen en ontbreekt het aan een beetje realiteitszin. Als jullie horen: "Miele, er is geen betere" koop je ook nooit meer een Bosch? Als je een plaatje ziet staan op een potje viskruiden verwacht je ook dat er kabeljauw in zit?

Je koopt een doos rommel waarvan je vantevoren niet weet wat erin zit, behalve dat de suggestie gewekt wordt dat het een minimale adviesprijs van ¤175 vertegenwoordigd. Wetende wat adviesprijzen zijn, dat de verkoper gemiddeld genomen geld moet overhouden aan de producten die ze verkopen en dat er vaker een hele hoop crap in dit soort boxen zit zou je toch een wat realistischer beeld moeten geven van wat je kunt verwachten.

Als ik deze box besteld had en nu was opgescheept met een berg crap zou ik m'n verlies nemen en tegen niemand vertellen dat ik hierin getrapt was. Het is een loterij en je hebt verloren. Too bad, move on.

Twitter | Duursport en technologie weblog

• LiquidT_NL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 29-11 16:18
quote:
[...]

- De waarde is ¤175,-

[b]Ofwel, als je de tv hebt is het zeker ¤175,- waard. [b/]Maar het is minimaal ¤25,- waard.
Als.. als.. als....

Het punt is dat ze niet zeggen:
"Je betaalt 25 euro, krijgt mogelijk prul voor amper 25 euro, maar het kan ook zijn dat je een oude aanbieding van ons krijgt die misschien wel 175 euro of meer waard is." Dan had ik het ook niet gedaan.

NU zeggen ze:
"De waarde is 175. Je betaalt 25 maar dat haal je er dik uit. Er zitten allemaal overgebleven spullen in van oude aanbiedingen"

Zin 1 en 3 zijn gewoonweg niet waar.

@Hierboven: Marketing en misleiding zijn niet dezelfde dingen. Leuk dat jij het "lachwekkend" vindt, maar is het wel zo lachwekkend dat een website ronduit onwaarheden mag verspreiden zonder problemen?

Het is een beetje zorgelijk dat sommigen hier even het topic binnenstormen en met onzin vergelijkingen komen, of lopen te verkondigen dat we "geen besef" hebben van wat we doen. Nou, ik bestel al vele jaren op internet, en ook gewoon op eBay, uit China en waar dan ook, maar dit verwacht je gewoon niet van een NL shop. Dat heeft niets met naïviteit te maken. Zeker gezien er blijbkaar bedrijven zijn geweest die WEL weten hoe het moet.

LiquidT_NL wijzigde deze reactie 29-11-2012 13:42 (26%)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Denskie
quote:
BSTNjitRam schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:22:
[...]

De belofte die ze niet nakomen staat notabene direct er achter: Dit zijn geen overblijfselen van voorgaande sales maar ingekochte bulk troep.
Daar heb je een punt, dit zijn dingen die ze nooit verkocht hebben...

@MrAcid
Bedankt, gelukkig zijn er toch mensen die wel kunnen lezen en een beetje besef hebben van wat ze doen :)

• gebruikershaes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18:23
quote:
[...]

- De waarde is ¤175,-

Ho ho,

Ik denk dat jij de beloften van het bericht met de oorspronkelijke belofte van de deal door elkaar haalt.

De deal zegt namelijk dat elk paketje een waarde van 175 euro zou moeten hebben. Een besparing van 150 euro ofwel een korting van 86%. http://www.clicktobuy.nl/...ve_tab=forum&fpage=11

Nu zie ik dat sommige pakketen niet eens een waarde hebben van die betaalde 25 euro. Dus ja flinke oplichterij als je het mij vraagt.

Later hebben ze dit proberen recht te zetten door in een reactie te vermelden dat iedereen sowieso die 25 euro er uit haalt. Blah blah.. want dat was niet de belofte in de eerste instantie.

Ik heb zelf overigens niet zo een doos besteld, omdat ik naar de gemiste deal heb gekeken en zag dat er alleen maar prut bij zat. Daarnaast weerhield de tekst 'allemaal lekker sportief blijven en niet terugsturen' me van de bestelling. Door deze 2 dingen wist ik 99% zeker dat het niks zou zijn.

• Denskie
quote:
gebruikershaes schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:42:
[...]

Ho ho,

Ik denk dat jij de beloften van het bericht met de oorspronkelijke belofte van de deal door elkaar haalt.

De deal zegt namelijk dat elk paketje een waarde van 175 euro zou moeten hebben. Een besparing van 150 euro ofwel een korting van 86%. http://www.clicktobuy.nl/...ve_tab=forum&fpage=11

Nu zie ik dat sommige pakketen niet eens een waarde hebben van die betaalde 25 euro. Dus ja flinke oplichterij als je het mij vraagt.

Later hebben ze dit proberen recht te zetten door in een reactie te vermelden dat iedereen sowieso die 25 euro er uit haalt. Blah blah.. want dat was niet de belofte in de eerste instantie.

Ik heb zelf overigens niet zo een doos besteld, omdat ik naar de gemiste deal heb gekeken en zag dat er alleen maar prut bij zat. Daarnaast weerhield de tekst 'allemaal lekker sportief blijven en niet terugsturen' me van de bestelling. Door deze 2 dingen wist ik 99% zeker dat het niks zou zijn.
Sorry, maar ook jij leest klaarblijkelijk niet.
Lees het stuk onder de kop Wat kun je allemaal verwachten in je Doos? op het tabblad beschrijving maar eens.
Daar staat gewoon netjes in vermeld dat je de ¤25,- er zeker uit zult halen.

Er word helemaal nergens beweerd dat ieder pakket een waarde heeft van ¤175,-
er staat dat je er normaal ¤175,- voor betaald en zoals altijd word dat afgeleid van de hoogste prijs.

• soulcrusher
  • Nu online
quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:46:
[...]

Lees het stuk onder de kop Wat kun je allemaal verwachten in je Doos? op het tabblad beschrijving maar eens.

er staat dat je er normaal ¤175,- voor betaald en zoals altijd word dat afgeleid van de hoogste prijs.
dus als er één tv van 2500 euro in kon zitten dan had er gestaan: hier betaal je normaal 2500 euro voor en heb je dus 99% korting? dat klopt toch van geen kant

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

u_nix_we_all

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

spreekt sowieso geen Duits

quote:
Noenie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:33:
[...]

Das een hard statement voor iets waar je geen bewijs levert. ;w
Hoe moet hij dat dan bewijzen ? Laat Keef eerst maar eens met bewijs komen voor zijn stelling dat Crazy9 bij C2B werkt. En dan iets meer concreet dan zijn registratiedatum en posthistory ....

Het lijkt wel of in dit soort topics de heel af en toe langskomende positieve geluiden totaal niet gewenst zijn en de brenger daarvan meteen al als verdacht gezien moet worden. :>

Wie terrabyte zegt, is een neptweaker. Of zeg je ook megga- , gigga- en killo-bytes ? PSN: jaap_10

• Denskie
quote:
soulcrusher schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:48:
[...]

dus als er één tv van 2500 euro in kon zitten dan had er gestaan: hier betaal je normaal 2500 euro voor en heb je dus 99% korting? dat klopt toch van geen kant
Ja, zeker.

Zo werkt het toch altijd?
Als een nieuwe tv uitkomt staat er altijd een vanaf prijs bij. Die vanaf prijs betaal jij nooit ergens.

Zelfde geld hierbij, als je bij de loterij 1 miljoen kunt winnen vermelden ze dat toch ook?
dan zie je nergens staan dat er 200000 kansen zijn op ¤100,-. dan word alleen de kans op eht miljoen vermeld.
Hier dus ook, je hebt kans op een tv, deze heeft een waarde van ¤175,-, dit word dan als omschrijving gebruikt.

Maar is de tv al gespot?

Allemaal zoveel mogelijk annuleren aub! Hopelijk krijg ik de tv dan 8)

• soulcrusher
  • Nu online
quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:50:
[...]

Ja, zeker.

Als een nieuwe tv uitkomt staat er altijd een vanaf prijs bij. Die vanaf prijs betaal jij nooit ergens.

Zelfde geld hierbij, als je bij de loterij 1 miljoen kunt winnen vermelden ze dat toch ook?
dan zie je nergens staan dat er 200000 kansen zijn op ¤100,-. dan word alleen de kans op eht miljoen vermeld.
Hier dus ook, je hebt kans op een tv, deze heeft een waarde van ¤175,-, dit word dan als omschrijving gebruikt.

Maar is de tv al gespot?

dit is geen loterij, en bij een loterij staat ook niet dat het lot 1 miljoen waard is :/

• SinergyX
  • Laatst online: 18:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:50:
[...]

Ja, zeker.

Maar is de tv al gespot?

Loterij is geen vergelijking, toevallig kwam ik met de vergelijking:

Kerstpakketten :D

Veel bedrijven verkopen pakketten, 10, 15, 20 euro, je weet niet altijd wat er precies in zit, maar de waarde ervan zal altijd wel ongeveer het bedrag zijn dat je ervoor betaald (plus wat admin/verpakking). Je ziet zulke bedrijven toch ook niet adverteren met een kerstpakket twv 175 euro maar nu voor slechts 25 euro? Geen originele adviesprijzen of 'van/voor' prijzen, maar gewoon wat de waarde vandaag de dag te vinden is, nuttig binnen de lijnen van het thema van het kerstpakket.

Zou bijvoorbeeld een CE (staples) zoiets flikken met hun pakketten, hebben ze gewoon ruzie met half hun klantenbestand.

SinergyX wijzigde deze reactie 29-11-2012 13:56 (6%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• gebruikershaes
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18:23
quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:46:
[...]

Hoezo staat dat er niet!? Dat staat er zeer zeker wel. Kijk maar naar het plaatje en het stuk in koeieletters wat er bij hoort.

Wat er niet staat is dat ALLEEN zo een superpakket 175 euro waard is... Er wordt eigenlijk niets gezegd over de waarde van het superpakket.

Ja er staat dat iedereen zijn 25 euro er dik uit haalt, maar er staat ook dat IEDER pakket 175 euro aan waarde zou moeten hebben. Dus als ze hun beloften na waren gekomen had iedereen een 175 euro pakket en daarmee natuurlijk de 25 euro er dik uitgehaald.

EDIT:

Om mijn bericht nog ff aan te vullen:

De vergelijkingen met de loterij slaan natuurlijk nergens op. Daar wordt DUIDELIJK gezegd dat je kans maakt op de hoofdprijs ter waarde van X bedrag.

Click to buy zegt dit ook, maar door de waarde van de superpakketen weg te laten creeren ze bewust verwarring en proberen ze beuwst de mensen om de tuin te leiden. Wat ze dus met succes hebben gedaan blijkbaar...

gebruikershaes wijzigde deze reactie 29-11-2012 14:07 (16%)

• Henk-
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12-12 17:47
quote:
MrAcid schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:36:
Lachwekkend topic dit. Mensen die zich opgelicht voelen hebben helemaal niks van marketing begrepen en ontbreekt het aan een beetje realiteitszin. Als jullie horen: "Miele, er is geen betere" koop je ook nooit meer een Bosch? Als je een plaatje ziet staan op een potje viskruiden verwacht je ook dat er kabeljauw in zit?

Je koopt een doos rommel waarvan je vantevoren niet weet wat erin zit, behalve dat de suggestie gewekt wordt dat het een minimale adviesprijs van ¤175 vertegenwoordigd. Wetende wat adviesprijzen zijn, dat de verkoper gemiddeld genomen geld moet overhouden aan de producten die ze verkopen en dat er vaker een hele hoop crap in dit soort boxen zit zou je toch een wat realistischer beeld moeten geven van wat je kunt verwachten.

Als ik deze box besteld had en nu was opgescheept met een berg crap zou ik m'n verlies nemen en tegen niemand vertellen dat ik hierin getrapt was. Het is een loterij en je hebt verloren. Too bad, move on.
ClickToBuy @ Erwin Weitze dank je wel voor je bericht. We werken echt keihard aan om alles netjes en snel op te lossen. Ik ben blij dat uw geld al terug is. Zowel de klantenservice, financiele administratie en niet te vergeten onze bikkels van inpakkers hebben al 2 dagen het zweet op hun voorhoofd. Maar we gaan er gewoon voor. Een ieder die meent te beweren dat wij oplichters zijn is echt niet eerlijk bezig. Wij hebben een aantal zaken indd in deze ENE deal niet goed gecommuniceerd maar wij hebben van al onze klanten en al onze 100-duizenden bestellingen nog nooit 1 iemand opgelicht of gedupeerd die in zijn of haar recht stond

Ze geven dus ook zelf toe dat er niet goed gecommuniceerd is.

• IseT
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17:46
Uhm, ik zie nu dus dat er enige onduidelijkheden zijn over de geadverteerde tekst bij de aanbieding. Voor degenen die zeggen dat de tekst klopt en vooral het stukje je haalt je ¤25 euro er dik uit. Dit is aangepaste tekst en klopt NU. Ik meen dat tijdens de aanbieding (de eerste 1000 dozen) er wat anders stond. De tekst hebben ze aangepast nadat de site plat lag en niet alleen het stukje met we vullen 6000 dozen ipv 1000 dozen. Ik weet niet precies meer hoe het er op stond maar er werd eigenlijk gezegd dat we een pakket kregen met ong ¤175 waarde voor ¤25. Nu opeens halen we de waarde van ¤25 er dik uit....

• krietjur

krietjur

Where am I?

Ik heb het pakket vroeg besteld, voor dat de boel plat ging door de drukte, en toen stond er dezelfde tekst. Er stond alleen "normaal betaald u 175", oftewel een "adviesprijs" van 175 euro. Dat staat er nu trouwens nog steeds.

• Denskie
quote:
IseT schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:42:
Uhm, ik zie nu dus dat er enige onduidelijkheden zijn over de geadverteerde tekst bij de aanbieding. Voor degenen die zeggen dat de tekst klopt en vooral het stukje je haalt je ¤25 euro er dik uit. Dit is aangepaste tekst en klopt NU. Ik meen dat tijdens de aanbieding (de eerste 1000 dozen) er wat anders stond. De tekst hebben ze aangepast nadat de site plat lag en niet alleen het stukje met we vullen 6000 dozen ipv 1000 dozen. Ik weet niet precies meer hoe het er op stond maar er werd eigenlijk gezegd dat we een pakket kregen met ong ¤175 waarde voor ¤25. Nu opeens halen we de waarde van ¤25 er dik uit....
Volgens mij stond dat er al hoor.
Ik kan me herinneren dat ik op de eerste dag om 9 uur die tekst had gelezen en dat stond er zeker in. Je haalde je ¤25,- er dik uit, daarom heb ik ook besteld.

Die 6000 dozen ervan maken hadden ze nooit moeten doen. Voor de rest is het veel ongefundeerd geklaag als je het mij vraagt.

• Saint_One
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16-12 11:43
quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:48:
[...]

Volgens mij stond dat er al hoor.
Ik kan me herinneren dat ik op de eerste dag om 9 uur die tekst had gelezen en dat stond er zeker in. Je haalde je ¤25,- er dik uit, daarom heb ik ook besteld.

Die 6000 dozen ervan maken hadden ze nooit moeten doen. Voor de rest is het veel ongefundeerd geklaag als je het mij vraagt.
dit is het originele verhaal ,

http://www.clicktobuy.nl/...forum/sinterklaas-pakket/

al is er meer text aangepast (oa het niet huilen of brief schrijven) , helaas heeft goocgle cache die wijziging niet

• Mythx
quote:
krietjur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:15:
[...]

Nee, hij is dus NIET over datum. Lijkt me toch duidelijk genoemd inmiddels en er staat notabene boven je bericht ook nog een plaatje ;)
Zeg Sherlock, dat plaatje werd gepost toen ik al met mijn bericht bezig was. Lijkt me toch duidelijk als je naar de tijden kijkt.

Verder is het gewoon niet netjes van C2B. Een hoop pakketten hebben niet een waarde waarmee je de 25 euro er dik dik dik uit haalt. Ze hadden inderdaad gewoon bij 1000 dozen moeten blijven, zodat ze inderdaad overgebleven spullen er in konden doen. Nu zijn ze nieuwe spullen gaan inkopen om de dozen mee op te vullen. Iets anders dan wat beloofd is.

• krietjur

krietjur

Where am I?

Het hele verhaal met niet huilen etc etc stond er om 9:30 toen ik bestelde ook al. Ik heb geen andere tekst gezien dan er nu staat op: http://www.clicktobuy.nl/...-pakket-dag-op-clicktobuy

Ik snap dus eigenlijk niet zo waar die verhalen over gewijzigde tekst vandaan komt, want zo stond het er 's ochtends dus al.

• disbehave
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Nou, hier een gelukkige ontvanger van de box. Naast de dingen die al eerder genoemd waren (o.a. basketbal, energydrink, krabber, led-lights voor auto) zat er ook een AC Playon mediaspeler erin. Goede deal dus. http://postimage.org/image/4kzx32no7

Vind het overigens een hoop gezeik hierboven: je weet dat je een gok waagt, dus niet zeuren als je niet tevreden bent, en niet meer bestellen dan. Als ik geen mediaplayer had ging de box echt niet terug, shit in de prullenbak en verlies nemen.

• Crazy9
Ik zei het toch?? de pakketten van vandaag hebben een mediaplayer erin :-)

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Die van mij is maar 4115 gram dus ik denk het niet..

• Trackerfire
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13:33
quote:
Crazy9 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:00:
Dan zijn die van morgen (ja ook die van mij) gevuld met een TV O-)

• navlim
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:08
quote:
Crazy9 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:00:
Dan ben ik ben ik benieuwd naar de pakketten die morgen de deur uit gaan, daar verwacht ik er een van :D

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• Pjetor
  • Laatst online: 14:46
quote:
disbehave schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:59:
Nou, hier een gelukkige ontvanger van de box. Naast de dingen die al eerder genoemd waren (o.a. basketbal, energydrink, krabber, led-lights voor auto) zat er ook een AC Playon mediaspeler erin. Goede deal dus. http://postimage.org/image/4kzx32no7

Vind het overigens een hoop gezeik hierboven: je weet dat je een gok waagt, dus niet zeuren als je niet tevreden bent, en niet meer bestellen dan. Als ik geen mediaplayer ging de box echt niet terug, shit in de prullenbak en verlies nemen.
Als ik vragen mag, hoeveel gewicht was het pakketje van jou?

• disbehave
  • Niet online
quote:
Pjetor schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:03:
[...]

Als ik vragen mag, hoeveel gewicht was het pakketje van jou?
4620g

• LiquidT_NL
quote:
disbehave schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:59:
Vind het overigens een hoop gezeik hierboven: je weet dat je een gok waagt, dus niet zeuren als je niet tevreden bent, en niet meer bestellen dan. Als ik geen mediaplayer ging de box echt niet terug, shit in de prullenbak en verlies nemen.
Fijn dat je wel waar voor je geld hebt gehad. Wel lekker makkelijk om te zeggen dat mensen "zeiken" en "zeuren" als je zelf een mediaplayer hebt gehad. Leuk ook dat jij het als een gok zag, maar gokken doe je in het casino, en zo is het nooit toegezegd aan de kopers.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• disbehave
  • Niet online
quote:
LiquidT_NL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:09:
[...]

Fijn dat je wel waar voor je geld hebt gehad. Wel lekker makkelijk om te zeggen dat mensen "zeiken" en "zeuren" als je zelf een mediaplayer hebt gehad. Leuk ook dat jij het als een gok zag, maar gokken doe je in het casino, en zo is het nooit toegezegd aan de kopers.
natuurlijk is het wel een gok, je weet toch niet wat je koopt?

• navlim
quote:
disbehave schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:10:
[...]

Als je in het casino gokt, win of verlies je geld, simpel. Hierbij was het niet de vraag of je zou "winnen", maar wat.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• Mythx
quote:
[...]

Tuurlijk, maar ClickToBuy moet dan niet vermelden dat je de 25 euro er dik en dik en dik uithaalt. Ze moeten dan zeggen "er is een kans dat je maar net de 25 euro er uit haalt of zelfs maar iets van 20 euro in je doos krijgt. Er is natuurlijk altijd de kans dat je een mooie tv of mediaspeler in je doos krijgt."

Marketingtechnisch niet geweldig, maar wel eerlijk.

EDIT: een casino zegt toch ook niet "kom bij ons spelen en je verdubbelt je inzet!"

Mythx wijzigde deze reactie 29-11-2012 15:16 (7%)

• LiquidT_NL
quote:
[...]

Nee. Bij het casino is gokken: je legt een bedrag in en dat win of verlies je.

Hier leg je een bedrag in en krijg je zeker waar voor je geld, en wordt er gedaan alsof je iets kan verwachten van rond de 175 euro in de pakketten.

Als dit een gok had geweest, had je er ook kansspelbelasting over moeten betalen.

• Mirved
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 04-12 22:28
Jullie zijn allemaal "opgelicht" want jullie zijn in een loterij getrapt zonder dat het zo aangekondigd was. Echter had je met een beetje intelligentie kunnen weten dat dit "to good to be treu" was. Geen enkel bedrijf gaat je gegarandeerd 175 euro aan spullen geven voor 25 euro.

Sommige mensen die wisten dat het een gok was en die nemen hun verlies. Mensen die zich belazert voelen kunnen het pakket terug sturen en hun geld terug krijgen. Mogelijk zelfs recht op verzendkosten retour want C2B heeft toegegeven dat ze fouten hebben gemaakt in de communicatie.

• krietjur

krietjur

Where am I?

Wordt een eindeloze discussie dit vrees ik ;)

• Saint_One
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16-12 11:43
quote:
krietjur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:19:
yup en dan komt er een mod break en kort daarna op slot wegens Slow Chat .. ;w

Well done geen ruimte meer om de toekomstige inhoud van de boxen te zien.

• RaJitsu
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11-12 13:23

RaJitsu

B.S.U.R.

quote:
St@m schreef op donderdag 29 november 2012 @ 01:38:
[...]

Misschien is het eerst handig om even het vorige topic door te lezen, of misschien mijn vorige twee posts.
Wat hadden mensen verwacht:

A. Een pakket met een adviesprijs van ¤175,00
B. Een pakket met "allerelei spul wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op ClickToBuy"

De dozen zijn nu gevuld met:
A. Een pakket dat bij lange na niet komt aan de adviesprijs van ¤ 175,00
B. Een pakket met meuk dat nooit is aangeboden op ClickToBuy
Maar die adviesprijzen slaan nergens op. Sowieso zijn producten natuurlijk vaak veel goedkoper dan de adviesprijzen, maar daar heb ik het niet over. Bij C2B doen ze er een schep bovenop. Bijv. twee van die led-zaklapjes staan bij hun voor 20 Euro als adviesprijs. Dit terwijl ik datzelfde lampje gekocht heb voor 1,50 bij DX. En dan heb ik het over ècht hetzelfde lampje, niet iets dat erop lijkt. Op die manier kom je al snel aan die 175,- adviesprijs.

Het gros van de dingen die ze aanbieden is veel goedkoper te scoren via DealExtreme of een eBay-winkel en daar verzinnen ze dan een eigen adviesprijs bij.

Dat ze kennelijk die prijs van een waarde van 175 hebben aangepast is natuurlijk wel rattig. Maar zegt niets over de naïviteit van mensen die daadwerkelijk dachten 1750 aan waarde te krijgen. Ja, volgens de adviesprijzen die C2B hanteert ja. Met 20 van die lampjes zat je op 200 Euro volgens die norm. Maar via DealExtreme betaal je daar toch echt 30 euro voor. Dan haal je volgens bepaalde standaarden die 25 euro er ook dik uit.

RaJitsu wijzigde deze reactie 29-11-2012 15:30 (15%)

B.S.U.R.

• soulcrusher
  • Nu online
quote:
Mirved schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:19:
Jullie zijn allemaal "opgelicht" want jullie zijn in een loterij getrapt zonder dat het zo aangekondigd was. Echter had je met een beetje intelligentie kunnen weten dat dit "to good to be treu" was. Geen enkel bedrijf gaat je gegarandeerd 175 euro aan spullen geven voor 25 euro.

Sommige mensen die wisten dat het een gok was en die nemen hun verlies. Mensen die zich belazert voelen kunnen het pakket terug sturen en hun geld terug krijgen. Mogelijk zelfs recht op verzendkosten retour want C2B heeft toegegeven dat ze fouten hebben gemaakt in de communicatie.
Bij de ibood hunt boxen hoor je ook niemand klagen. Dat je niet je 175 euro krijgt dat is te verwachten. Maar zooi krijgen waar je totaal niks aan hebt maar wat misschien rond de 25 euro waard is, kun je niet de moeite waard noemen. Ik vind het niet vreemd dat mensen dat niet accepteren.

• navlim
quote:
soulcrusher schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:26:
[...]

Bij de ibood hunt boxen hoor je ook niemand klagen. Dat je niet je 175 euro krijgt dat is te verwachten. Maar zooi krijgen waar je totaal niks aan hebt maar wat misschien rond de 25 euro waard is, kun je niet de moeite waard noemen. Ik vind het niet vreemd dat mensen dat niet accepteren.
Mede doordat ibood ook niet met een bepaalde verwachte waarde in geld adverteert.

• wootahH
  • Laatst online: 11-12 19:56
de enige die wint is clicktobuy
25x6000 = een erg leuk bedrag op je bankrekening.

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

quote:
soulcrusher schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:26:
[...]

Bij de ibood hunt boxen hoor je ook niemand klagen.
Nou je hoort ze best wel klagen hoor. In het topic op FOK bijvoorbeeld. Bij iBood zelf zijn ze gewoon heel actief met het verwijderen van kritische reacties.

B.S.U.R.

• friggler
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:59
quote:
RaJitsu schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:32:
[...]

Nou je hoort ze best wel klagen hoor. In het topic op FOK bijvoorbeeld. Bij iBood zelf zijn ze gewoon heel actief met het verwijderen van kritische reacties.
Tegenwoordig valt dat eerlijk gezegd heel erg mee daar. Zolang je niet offtopic gaat zullen ze niet snel iets verwijderen, mits je je aan hun eigen forumvoorwaarden houdt, wat dan wel weer vrij logisch is.

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18:28
Persoonlijk begrijp ik het ook wel dat iedereen klaagt. Clicktobuy heeft in deze gewoon niet netjes gehandeld vanwege het feit dat ze adverteerden met spullen die ze nog hadden staan, maar prulletjes hebben geleverd.

Hadden ze iedereen iets toegestuurd met een inkoopwaarde van zegmaar ¤20, dat voor de gewone consument elders ¤40 kost, dan hadden ze én winst gemaakt én had (bijna) niemand geklaagd. En daarnaast houdt je dan de 'kans' op een superpakket. Hadden ze spullen geleverd die ze nog hadden liggen (en nu in de koopjeshoek zijn verkocht), dan had ook vrijwel niemand geklaagd.
Ik kan me dan ook niet helemaal vinden in het argument dat niemand had geklaagd als ze voor ¤175 aan pingpongballetjes o.i.d. hadden verstuurd. Doe mij dan maar wat minder waarde.

Aan de andere kant moet ik clicktobuy wel meegeven dat ze zonder problemen bestellingen annuleren en vermoedelijk ook niet moeilijk gaan doen over de vele retourzendingen (tenminste dat is de indruk die ik krijg). Op een enkeling na bij wie de annulering blijkbaar niet gelukt is natuurlijk.

Zelf wacht ik ook nog op een doos en ik heb goede hoop dat ze voor de dozen die ze nu nog aan het inpakken zijn (zo ook mijn doos), de prularia achterwege laten. Zo niet, achja, de spanning en deze discussie zijn me wel wat tientjes waard geweest :P

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Je kunt de box als je er niet tevreden mee bent toch gewoon terugsturen op basis van de Wet koop op afstand of heb ik dat mis?

....911....

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:44
quote:
RaJitsu schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:32:
[...]

Hier op GoT werd er eigenlijk alleen geklaagd over de site die elke box down ging.
Ook bij iBood heb je mensen die een NAS van ¤500 scoren, en mensen die de complete boxset van dora the explorer in hun box vinden.
Maar ook als je zelf niks hebt aan de inhoud, kun je het nog steeds goed kwijt op marktplaats of V&A.

In deze boxen zitten spullen die je zelfs op de vrijmarkt nog niet kwijt zou raken.
quote:
ChicaneBT schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:39:
Je kunt de box als je er niet tevreden mee bent toch gewoon terugsturen op basis van de Wet koop op afstand of heb ik dat mis?
Ja, maar dan ben je alsnog 6 euro kwijt aan verzendkosten als de verkoper geen antwoordnummer heeft.

RocketKoen wijzigde deze reactie 29-11-2012 15:40 (20%)

TheS4ndm4n#1919

• Arrogant
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

Gisteren wilde ik annuleren maar ik zag dat mijn status al op verzonden stond. Tevens een e-mail ontvangen met de tekst dat ik na 21:00 het pakket kon volgen wat uiteindelijk niet mogelijk bleek.
Vandaag een e-mail ontvangen (met een T&T code) dat het pakket vandaag uit het magazijn is verzonden.

Is dit bij iedereen zo gegaan of hebben ze uit voorzorg een dag te vroeg de status op verzonden gezet?

Overigens kan ik nog niet zien hoe zwaar het pakket is.

@Saint_One donderdag 29 november 2012 @ 15:23
Nee jouw opmerking zal daar lekker bij helpen :F

@Steam

• friggler
quote:
Arrogant schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:41:
Gisteren wilde ik annuleren maar ik zag dat mijn status al op verzonden stond. Tevens een e-mail ontvangen met de tekst dat ik na 21:00 het pakket kon volgen wat uiteindelijk niet mogelijk bleek.
Vandaag een e-mail ontvangen (met een T&T code) dat het pakket vandaag uit het magazijn is verzonden.

Is dit bij iedereen zo gegaan of hebben ze uit voorzorg een dag te vroeg de status op verzonden gezet?

@Saint_One donderdag 29 november 2012 @ 15:23
Nee jouw opmerking zal daar lekker bij helpen :F
Bij mij (en vele anderen) is de datum met een dag verzet van 29 naar 30 november sinds vandaag.
Edit: net een mailtje dat hij toch vandaag is verzonden.

Nog een edit: Het leuk is ook het mailtje dat je krijgt als je bestelling verzonden is:
quote:
Onze magazijnmedewerkers verzamelen op dit moment restanten van eerdere dagaanbiedingen en leggen deze voor jou klaar in de koopjeskelder. Graag nodigen wij jou uit om op 27-12-2012 onze website te bezoeken en tegen inkoopsprijs onze artikelen te kunnen kopen. Zet het in je agenda en mis het niet!
Dat ze dat dan gewoon in de box stoppen :O

friggler wijzigde deze reactie 29-11-2012 15:46 (24%)

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16:46

Kixtart

FP ProMod Tweakers abonnementen

Destruction = Improvement

quote:
krietjur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:19:
quote:
Saint_One schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:23:
[...]
yup en dan komt er een mod break en kort daarna op slot wegens Slow Chat .. ;w

Well done geen ruimte meer om de toekomstige inhoud van de boxen te zien.
Jullie weten dat dit juist de berichten zijn waar wordt over gesproken. Als je geen inhoudelijke input hebt over jouw eigen pakket of een onderbouwde mening hebt over de service en dergelijke, dan zou je hier niet moeten regeren ;)
quote:
Sorbo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:07:
[...]

Direct even terugbellen als je tijd hebt.

De dame van de klantenservice was daar erg helder over, en heeft het proces (bij mij in ieder geval) goed uitgelegd. Volgens haar zou ik binnen een minuut of 5 3 mails moeten ontvangen, te weten:

- Retouraanvraag bestelling (Was niet relevant, maar werd door het systeem gestuurd op het moment dat zij de status aanpast)
- Rekeninggegevens, waarin een link staat naar een pagina die je rekeninggegevens koppelt aan je ordernummer, en je aanmeldt voor een creditering
- Bevestiging creditering

Als ik die niet zou krijgen moest ik even terugbellen, dus dat lijkt me voor jou nu ook vrij zinvol. Lijkt er op dat je annulering niet goed verwerkt is daarzo.
Zo even bellen dan. Ik herinner me inderdaad dat ik een email zou moeten ontvangen over de annulering, maar wist niet dat hier nog andere formulieren bij zouden moeten zitten. Een annulerings-email zelf heeft niet zoveel haast en de site was ook nogal instabiel, dus niet meer aan gedacht.

edit @ hieronder:
Bij mij is hij van 27 naar 29 naar 30 gegaan zonder email.

☻/
/▌
/ \

• Arrogant
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

quote:
friggler schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:43:
[...]

Bij mij (en vele anderen) is de datum met een dag verzet van 29 naar 30 november sinds vandaag.
Heb je daar ook een e-mail over ontvangen of was dit alleen zichtbaar op je accountpagina?

@Steam

• friggler
quote:
Arrogant schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:45:
[...]

Heb je daar ook een e-mail over ontvangen of was dit alleen zichtbaar op je accountpagina?
Zie mijn edit van mijn vorige bericht.

(sorry voor de slowchat mod)

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18:28
quote:
[...]

Dit is volgens mij alleen zichtbaar op je accountpagina.

• KilianS
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 22-10 14:53
quote:
[...]

Dit is alleen zichtbaar op je accountpagina, ik heb er geen e-mail over gehad.

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

Vaal

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Met z'n radiokies

Naaahh, zit thuis in grote spanning te wachten, krijg ik dit ineens op de T&T:
http://i49.tinypic.com/hs5ag1.png

En nu? :p

U WORDT GEFILMD

• Sorbo
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

quote:
Arrogant schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:41:

Hier hetzelfde verhaal. Zal er op neerkomen dat ie vandaag aan de PostNL overgedragen wordt, en dat ie vanaf vanavond goed te tracken is. Even geduld tot vanavond dus, dan zal ie door het hele sorteerproces heen zijn (waar ie afaik ook gewogen wordt)
quote:
Kixtart schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:45:
Zo even bellen dan. Ik herinner me inderdaad dat ik een email zou moeten ontvangen over de annulering, maar wist niet dat hier nog andere formulieren bij zouden moeten zitten. Een annulerings-email zelf heeft niet zoveel haast en de site was ook nogal instabiel, dus niet meer aan gedacht.
Wel verstandig inderdaad, ik had die mails al binnen voor ik de telefoon naast me neergelegd had, dus er zal iets niet helemaal goed gegaan zijn.

• LiquidT_NL
quote:
Vaal schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:48:
[afbeelding]

Waarschijnlijk krijg je een nieuwe :P

Say hi to my box for me!!! :D

Ben wel serieus benieuwd hoe ze dit oppakken. Zou zuur zijn als ze een retour box geven, gezien de kans erg groot is dat dat een kut pakket is :+

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

Ze kunnen het pakket ook openmaken en er wat nieuwe troep bij doen toch :Y).

....911....

• Foxl
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
quote:
Mirved schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:19:
Echter had je met een beetje intelligentie kunnen weten dat dit "to good to be treu" was. Geen enkel bedrijf gaat je gegarandeerd 175 euro aan spullen geven voor 25 euro.
Voordat ze aan kwamen zetten met die duizenden extra dozen was het verhaal van ClickToBuy dat het om een restvoorraad zou gaan. In zo'n geval kun je soms wel leuke stunts verwachten.

Achteraf blijkt dat ze helemaal niets op voorraad hadden en gewoon goedkope troep speciaal hebben ingekocht voor deze actie. Dat is toch wel een beetje dubieus.

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

• Exlaxl
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 25-12-2012
quote:
Saint_One schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:50:
[...]
dit is het originele verhaal ,

al is er meer text aangepast (oa het niet huilen of brief schrijven) , helaas heeft goocgle cache die wijziging niet
Er zijn GEEN wijzingen toegepast, de gene die dit meent *knip* heeft niet goed gelezen.
Mijn pakket is besteld op de dag dat die advertentie online kwam, er is GEEN verschil.
*knip*

Orion84 wijzigde deze reactie 29-11-2012 16:17 (9%)

Donald

• Brad Pitt
<nvm ook eigenlijk>

Brad Pitt wijzigde deze reactie 29-11-2012 16:10 (123%)
Reden: Geen zin in discussies/modbreaks/tempbans, the works :-)

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17:28
quote:
Exlaxl schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:05:
[...]

Er zijn GEEN wijzingen toegepast, de gene die dit meent *knip* heeft niet goed gelezen.
Mijn pakket is besteld op de dag dat die advertentie online kwam, er is GEEN verschil.
*knip*
*knip*
B - vergelijk het screenshot van pagina 1 maar eens met de link hierboven.
*knip*

Orion84 wijzigde deze reactie 29-11-2012 16:17 (23%)

• krietjur

krietjur

Where am I?

Dat berichtje dat aangehaald wordt (http://www.clicktobuy.nl/...forum/sinterklaas-pakket/) is het korte stukje dat op hun forum stond.. daar zit een doorklik-link in naar de advertentie, waarin gewoon nog de 175 euro wordt genoemd. Die advertentie is, zover ik weet, nooit aangepast. Toen ik om 9:30 bestelde was die in elk geval al zo.

Er worden dus volgens mij 2 verschillende berichten met elkaar vergeleken, waardoor men denkt dat er dingen gewijzigd zijn. Als er dan iets is aangepast, dan is het misschien dat forum-berichtje geweest, die heb ik zelf niet eerder gezien dan vandaag :)

krietjur wijzigde deze reactie 29-11-2012 16:14 (25%)

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

quote:
Vaal schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:48:
[afbeelding]

Dat zal waarschijnlijk niet gegaan zijn over een doos met lampjes. Wellicht een groter iets wat makkelijker beschadigd, die 46" Toshiba-VX televisie oid. Maar geen zorgen, je krijgt nu gewoon die 20 lampjes. Die raken niet beschadigd _/-\o_

B.S.U.R.

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:50
quote:
krietjur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:11:
Dat berichtje dat aangehaald wordt (http://www.clicktobuy.nl/...forum/sinterklaas-pakket/) is het korte stukje dat op hun forum stond.. daar zit een doorklik-link in naar de advertentie, waarin gewoon nog de 175 euro wordt genoemd. Die advertentie is, zover ik weet, nooit aangepast. Toen ik om 9:30 bestelde was die in elk geval al zo.

Er worden dus volgens mij 2 verschillende berichten met elkaar vergeleken, waardoor men denkt dat er dingen gewijzigd zijn. Als er dan iets is aangepast, dan is het misschien dat forum-berichtje geweest, die heb ik zelf niet eerder gezien dan vandaag :)
Exact, advertentie zelf is buiten het aantal dozen niet aangepast.
De "u betaalt hiervoor normaal 175 euro" heeft er vanaf minuut 1 bijgestaan en staat er dus nog steeds.

Dat er elke keer naar een blogpost verwezen wordt (die overigens ook nooit gewijzigd is) ipv de aanbiedingspagina zelf zorgt voor alle verwarring.

Blogpost:

Aanbieding:
http://www.clicktobuy.nl/...-pakket-dag-op-clicktobuy

Mijn paludarium met gifkikkers

• BaSsDruM
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 17:31
quote:
RaJitsu schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:15:
[...]

Dat zal waarschijnlijk niet gegaan zijn over een doos met lampjes. Wellicht een groter iets wat makkelijker beschadigd, die 46" Toshiba-VX televisie oid. Maar geen zorgen, je krijgt nu gewoon die 20 lampjes. Die raken niet beschadigd _/-\o_
Of één van die blikjes met chemische rommel is lek gegaan... :P

Dus.....

• Arrogant
  • Nu online

Arrogant

S.F.W.

quote:
Exlaxl schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:05:
[...]

Er zijn GEEN wijzingen toegepast, de gene die dit meent [mbr]*knip*[/mbr] heeft niet goed gelezen.
[mbr]*knip*[/mbr]
*kuch*

@Steam

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:06

Orion84

Moderator SF & AK / Frontpage Admin

Fotogenie(k)?

quote:
quote:
Modbreak:
Mag het iets vriendelijker a.u.b.? Thanks :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr | 500px

• Frolow
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-12 10:08
Op de C2B-Facebook namens ene Iris Potgieter:

"Ik heb vandaag bij mijn pakket een tv ontvangen waauw!! Ik heb dus een goede gok gewaagd! Bedankt clicktobuy! Ik ga zeker vaker producten bij jullie bestellen want jullie leveren altijd goede producten tegen een vet scherpe prijs!! Ik ben blij!!"

Als je echter naar haar profielpagina (https://www.facebook.com/iris.potgieter.9) gaat zie je dat ze zo ongeveer de hele firma leuk vind. Als je haar vrienden checkt zie je dat ze bevriend is met Rutger van C2B. Naar geurtje hoor....
Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True