Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing* Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

• YanboNL
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-02 00:46
Hey allemaal,

Na hele commotie rondom de box hierbij officiele reactie van Clicktobuy:
quote:
"Beste ClickToBuy-ers,

Naar aanleiding van de berichten die in de afgelopen 48 uur zijn verschenen ontvangen jullie hierbij onze open en eerlijke officiële reactie;

De reden van de over het algemeen negatieve EERSTE reacties is als volgt. Onze bedoeling was om eerst ALLE pakketten te maken en vervolgens op Donderdag 29/11 alles in 1x aan jullie te versturen. Hierdoor had er een veel beter beeld ontstaan van deze actie en de inhoud van het pakket.

Achteraf hebben wij er voor gekozen om dagelijks de op die dag ingepakte pakketten te versturen. Wij hebben willekeurig (random) pakbonnen uitgedraaid zodat ook de verdeling van de pakketten eerlijk verloopt. Dit betekent concreet dat we op maandag bijvoorbeeld pakket A samenstellen die wellicht qua inhoud een stukje minder is dan het pakket B dat we op dinsdag maken. Een hele eerlijke zaak. Dit is exact wat we gezegd hebben. Ieder pakket is anders en je kunt mazzel hebben of minder mazzel hebben.

Wat betreft de adviesverkoopprijs; deze prijs is wellicht voor enkele pakketten iets te hoog gegrepen maar ook eerlijk gecalculeerd op basis van de adviesprijzen die wij zwart op wit hebben gekregen van alle fabrikanten en merken die mee hebben gewerkt aan deze actie. Er zijn echter ook vele pakketten in omloop met TRAXXAS bestuurbare Ken Block auto's, Toshiba TV's, Toshiba 3D Camera's, AC Ryan Mediaplayers, boormachines, LED-strips, camera beveiligings systemen, navigatiesystemen en nog veel meer moois. Een ieder reëel denkend mens zal het met ons eens zijn dat we de exacte adviesprijs niet voor ieder pakket (dat qua inhoud verschilt) opnieuw realtime kunnen hercalculeren op onze site (die had het namelijk al zwaar genoeg). Jullie doorgewinterde Koopjesjagers weten ook wel dat de adviesprijs een benadering is en dat hierin altijd door iedere dagaanbieder de hoogste adviesverkoopprijs wordt gezet die de fabrikant ooit heeft uitgegeven.

Verder hebben we duidelijk in de advertentie zelf gezet dat het pakket in ieder geval een minimale waarde heeft van 25 euro. Wij zijn er heilig van overtuigd dat dit het geval is en staan nog steeds voor een volle 100% achter onze actie, onze medewerkers, onze inkopers en onze leveranciers.

Echter kunnen we niet ontkennen dat we het uitleveren van de pakketten verkeerd gedaan hebben. Dit hadden we echt in 1x moeten doen zodat er een veel beter beeld zou zijn ontstaan over de inhoud van de pakketten. Nu hebben de klanten met de "basis" pakketten de toon reeds gezet en helaas is het nou eenmaal een gegeven dat de hele blije mensen minder snel in de pen klimmen maar liever lekker gaan spelen met hun spullen of hun nieuwe televisie aan het aansluiten zijn. Overigens begrijpelijk hoor. Het zou ons echter wel helpen als jullie ook even reageren ;)

Tot slot willen wij als 3-koppige directie van ClickToBuy nogmaals benadrukken dat wij voor een volle 100% achter ons product staan, onze website, onze klantenservice en onze medewerkers inclusief onszelf. 365 dagen per jaar doe wij iedere dag weer onze uiterste best en hebben in wij (samen met jullie) in 1,5 jaar tijd iets heel moois bereikt waardoor wij zeer hoge kortingen af kunnen dwingen bij onze leveranciers. ClickToBuy is in die tijd zoveel meer geworden dan alleen een website...

Klanten die ons, als bedrijf ClickToBuy, uitmaken voor oplichters weten niet waar ze over praten. Absoluut niet gebaseerd op feiten die betrekking hebben op ClickToBuy maar enkel op veronderstellingen. Wij als directie lopen al een hele lange tijd mee in de internetwereld en weten als geen ander dat mensen snel over je kunnen schrijven en oordelen. Dit is nou eenmaal de markt waar wij ons in bevinden en daar zullen we het mee moeten doen. Maar laat 1 ding heel duidelijk zijn; wij zijn een dagaanbieder die in 1,5 jaar tijd een hele grote groep met mensen iedere dag weer met veel plezier bedienen met hele mooie aanbiedingen. 365 dagen per jaar doen wij onze best; geen uitbesteedt Callcenter of klantenservice maar een eigen C2B klantenservice die onder normale omstandigheden heel makkelijk te bereiken is via ons 0172-nummer. Geen dropshipping of fulfillment oplossing voor ons magazijn, maar zelf een eigen magazijn met onze dagaanbiedingen op voorraad en eigen ClickToBuy magazijnmedewerkers. Gewoon alles in house omdat we zelf de controle op ons bedrijf willen houden en geloven in onze kwaliteiten.

Wij willen het hier bij laten en gaan ons bezighouden met het spelen van Sinterklaas en het in goede banen leiden van de 35 medewerkers die echt keihard werken aan jullie pakketten verspreid over onze 3 extra gehuurde magazijnen. Wij hopen dat jullie de twee kanten van het verhaal zien en dat jullie inzien dat de manier zoals wij nu neergezet worden niet helemaal eerlijk is.

Een ieder die zijn pakket wil annuleren raden wij aan om telefonisch contact met ons op te nemen en NIET via de mail. Wij zijn u graag van dienst. Houd echter wel rekening met een iets langere wachttijd. Wij wensen iedereen hele fijne dagen toe en willen jullie allemaal toch bedanken voor het afgelopen jaar!

Met vriendelijke groeten,
De directie van ClickToBuy"
Wat vinden jullie van en is het ook echt zo dat boxen die later aankomen betere inhoud bevatten?

Orion84 wijzigde deze reactie 29-11-2012 08:31 (0%)

• master_viper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:40

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Wat een lachwekkend stukje tekst. Als je dit schrijft als directie lid moet je je werkelijk schamen.

-= Very annoying forum person =-

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 13:26

Orion84

Moderator SF & AK / Frontpage Admin

Fotogenie(k)?

Prima om hier de discussie verder te voeren. Houdt het on-topic en een beetje op niveau. Continue statusupdates dat je nog steeds zit te wachten etc. heeft niemand iets aan.

Delen wat jij ontvangen hebt en discussie over de dienstverlening/communicatie vanuit C2B is van harte welkom :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr | 500px

• Beerkeeper
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 06:14
quote:
Verder hebben we duidelijk in de advertentie zelf gezet dat het pakket in ieder geval een minimale waarde heeft van 25 euro. Wij zijn er heilig van overtuigd dat dit het geval is en staan nog steeds voor een volle 100% achter onze actie, onze medewerkers, onze inkopers en onze leveranciers.
Het klopt helaas niet met wat ze eerder stellen dat je je '25 euro er dik, dik en dik uit zult halen'. Ik zag intussen wel een pakket voorbij komen met een pretty much noname accutol/boormachine, maar de verhouding tussen de boxen is dan alsnog ernstig scheef...

ก็

• YanboNL
quote:
Beerkeeper schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:47:
[...]

Het klopt helaas niet met wat ze eerder stellen dat je je '25 euro er dik, dik en dik uit zult halen'. Ik zag intussen wel een pakket voorbij komen met een pretty much noname accutol/boormachine, maar de verhouding tussen de boxen is dan alsnog ernstig scheef...
Klopt dat het dik, dik en dik er zeker niet in zit. De boormachine had ik met 3 extra iPhone accessoires (heb geen iPhone) en een 2 output USB 12V oplader. Voor de rest was het hetzelfde. Ik heb met Clicktobuy gesproken en die zeiden dat er 50 dozen zijn met een Toshiba TV (welk formaat, I don't know), er dozen zijn met AC Ryans, een (elektrisch) bestuurbare auto e.d. Waarschijnlijk zitten die in de dozen die nog moet komen om voornamelijk de commotie om de dozen de mond te snoeren. Dus voor de mensen die nog moeten krijgen; you are lucky!

• fish
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

fish

Moraalridder

quote:
Wat betreft de adviesverkoopprijs; deze prijs is wellicht voor enkele pakketten iets te hoog gegrepen maar ook eerlijk gecalculeerd op basis van de adviesprijzen die wij zwart op wit hebben gekregen van alle fabrikanten en merken die mee hebben gewerkt aan deze actie
En dat is het verneukeratieve, adviesprijzen zijn vaak niet echt te vergelijken met marktwaarde. Veel fabrikanten zijn (naar mijn mening) nog al optimistisch kwa adviesprijs

Iperf

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:49

Kixtart

FP ProMod Tweakers abonnementen

Destruction = Improvement

Zelf heb ik vanmorgen mijn pakket geannuleerd, ook op basis van de eerder verstuurde pakketten. Het zou wel leuk zijn dat als ik wel geluk had gehad vanwege pakket uit latere batch (stond nog op 'working on it'), maar het vertrouwen was sowieso weg. Zelfs na het lezen van de uitleg hier ben ik van mening dat het allemaal erg slecht is aangepakt en batch 1 misleiding was. Mocht iemand anders mijn pakket krijgen, dan hoop ik voor diegene dat deze een mooie inhoud heeft ;)

Ik ben trouwens wel blij met de afhandelijk bij annulering. Het duurde niet lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg via het C2B telefoonnummer en de bestelling was ook in een mum van tijd geannuleerd.

☻/
/▌
/ \

• IseT
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22-10 20:02
Ook ik heb vanochtend geannuleerd. Heb dat bericht van hun later op de dag pas gezien. Moest wel lang in de wacht staan om eerlijk te zijn, ik denk niet dat ik de enige was die het pakket wou annuleren. Kreeg de indruk dat het een routine klusje was voor de telefoniste:
Ik: Goedemorgen ik wil mijn bestelling annuleren
C2B: Wat is u bestelnummer?
Ik: 123456
C2B: Ok, voor elkaar. Prettige dag nog verder.

Als je als bedrijf zo'n excuss nog later op de dag maakt dan geeft mij het gevoel van: Sorry we dachten dat niemand ging zeuren om onze flutpakketen en we dachten dat we ff snel konden Ca$hen.

Me pakket stond nog op working on it 29-11-2012 (dus kans op mooi pakket volgens hun)
Ben toch nog benieuwd naar de pakketten die daadwerkelijk worden ontvangen morgen.

IseT wijzigde deze reactie 29-11-2012 00:08 (12%)

• friggler
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-10 23:03
Wat heb jij een makkelijk bestelnummer :)

Zelf wacht ik het nog even af. Misschien is het mooiweerpraterij (is dat een woord?), maar wie weet hebben ze goed geluisterd naar de klachten en hebben ze de dozen iets waardevoller verpakt. Is het niets, dan stuur ik het gewoon terug en is het jammer van die verzendkosten die ik dan moet betalen, maar da's de gok die je neemt als je zoiets bestelt toch?

• Dagion
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21-10 12:59
Ik had vooraf al geen hoge verwachtingen, maar het enige wat ik jammer vind is dat er "opvulling" is gebruikt in plaats van oude aanbiedingen zoals omschreven. Ik had graag oude aanbiedingen gezien in plaats van energydrink, ijskrabber, washandschoen etc.

Overigens is mijn pakket nog niet binnen (had ophalen bij een Kiala punt geselecteerd, staat wel op verzonden maar ik heb geen idee hoe dit in zijn werking gaat). Zie ook geen T&T (momenteel ligt de site zelfs plat volgens mij). Als mijn pakket inderdaad al verzonden is zal het een "minder" pakket zijn, maar als er leuke DVD's in zitten (ben wel een fan van DWHN), leuke basketbal (als basketballer altijd handig) en een leuke gadget ben ik al tevreden ;)

• YanboNL
quote:
friggler schreef op donderdag 29 november 2012 @ 00:09:
Wat heb jij een makkelijk bestelnummer :)

Zelf wacht ik het nog even af. Misschien is het mooiweerpraterij (is dat een woord?), maar wie weet hebben ze goed geluisterd naar de klachten en hebben ze de dozen iets waardevoller verpakt. Is het niets, dan stuur ik het gewoon terug en is het jammer van die verzendkosten die ik dan moet betalen, maar da's de gok die je neemt als je zoiets bestelt toch?
Ben benieuwd! Het is sowieso een gok, maar je gaat toch af op de omschrijving die er staat en die was nogal misleidend!

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14:49

Kixtart

FP ProMod Tweakers abonnementen

Destruction = Improvement

Op de facebook wordt trouwens verschillende keren gesproken over onderstaande. Voor diegene die geannuleerd hebben zouden het bedrag dus morgen o.i.d. terug moeten ontvangen:
quote:
Wij willen echt heel graag iedereen helpen en hebben besloten met spoedoverboekingen geld terug te storten voor iedereen die wil annuleren, echt geen probleem.

☻/
/▌
/ \

• EurOtiC
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:44

EurOtiC

AlCoHoL? :)

Net als @IseT vanmorgen c2b aan de telefoon gehad, heel kort even bestelnummer van mij en een maatje doorgegeven en ze ging het regelen.
Zie net op mijn rekening dat het bedrag inmiddels al is bijgeschreven dus dat hebben ze rap gedaan.

Zoals hierboven is beschreven zijn de ontvangen producten in mijn ogen ook opvulling en kan je dat vast wel voor <¤20,- bij de locale Action/Xenos bij elkaar graaien.

Ben wel benieuwd wat er in de "nieuwe" pakketten zit, al heeeft c2b in mijn ogen met de gierige eerste batch zichzelf aardig schade toegedaan en proberen ze er zich vanaf te maken met een slap verhaal. Valt me trouwens ook op dat hun mededelingen nogal langdradig maar toch inhoudloos zijn(net als deze posting :P) :) Dat i.c.m. met een nogal norse/onhandige social media medewerker die selectief (wellicht onbedoeld) het vuurtje ook nog even opstookt op de FB pagina.

Je weet niet wat je niet weet!

• IseT
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22-10 20:02
quote:
EurOtiC schreef op donderdag 29 november 2012 @ 00:27:
Net als @IseT vanmorgen c2b aan de telefoon gehad, heel kort even bestelnummer van mij en een maatje doorgegeven en ze ging het regelen.
Zie net op mijn rekening dat het bedrag inmiddels al is bijgeschreven dus dat hebben ze rap gedaan.

Zoals hierboven is beschreven zijn de ontvangen producten in mijn ogen ook opvulling en kan je dat vast wel voor <¤20,- bij de locale Action/Xenos bij elkaar graaien.

Ben wel benieuwd wat er in de "nieuwe" pakketten zit, al heeeft c2b in mijn ogen met de gierige eerste batch zichzelf aardig schade toegedaan en proberen ze er zich vanaf te maken met een slap verhaal. Valt me trouwens ook op dat hun mededelingen nogal langdradig maar toch inhoudloos zijn(net als deze posting :P) :) Dat i.c.m. met een nogal norse/onhandige social media medewerker die selectief (wellicht onbedoeld) het vuurtje ook nog even opstookt op de FB pagina.
Weet je wat ik me nog meer afvraag he... ze hebbe dus "de eerste batch" mindere producten in gedaan. Hier hebben ze kritiek op gekregen en nu moeten ze de schade zien te beperken. Vraag me af of de "betere pakketen" eigenlijk gedwongen "beter" zijn en dus alleen vanwege de kritiek wat beter gevuld zijn. Ze kwamen er dus achter van shit dat ze er niet zomaar mee weg kwamen en moesten snel een smoesje bedenken om hun hachje te redden. Dus als niemand had geklaagd had iedereen een Rotzooipakket gekregen en C2B Ca$$$$hen. Jammer genoeg kunnen we hier nooit achter komen.

IseT wijzigde deze reactie 29-11-2012 00:41 (4%)

• friggler
Daar heb je wel een punt en ik denk dat je punt ook wel aannemelijk is ook, maar zoals je zegt valt het niet te bewijzen. Ik denk dat ze nu in de schadebeperkingsmodus zijn gesprongen, waardoor de mensen die de box nog moeten ontvangen een wat beter gevulde doos krijgen (tenminste dat hoop ik). In ieder geval is het waarschijnlijk door de klagers als ik een betere box krijg, waarvoor alvast dank aan alle klagers.

• Noenie
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:19
Vanmiddag een mail gehad met dat ie verstuurd is.
Na de FB gelezen te hebben hoop ik op of de tv (net als iedereen hier) of de Ken block rc. (hint)

Kan de order nog niet tracken, moet morgenochtend maar even kijken of het dan lukt, website lijkt ook off door de nieuwe aanbieding, als je direct naar je account navigeert doet ie het wel.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• St@m
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:45

St@m

@ Your Service

Ik heb vanmorgen ook geannuleerd. Dit ging verbazend gemakkelijk, maar wel heel netjes. Direct na mijn telefonische annulering kwamen de bevestigingsmails binnen (vrouwen- en mannendoos) dit was mijn eerste "box" ervaring, en ik vind het echt heel jammer.
Toen gisteren de echt slechte dozen uitgepakt werden wilde ik nog even afwachten tot de dozen van vandaag, maar goed, ik heb hun Facebook gevolgd, en het enige wat extra was was de boormachine. Mocht ik zo'n doos gekregen hebben dan had ik er niet over gezeurd (ook al heb ik al een boormachine), dat zou "part of the game" geweest zijn. Ik ben erg benieuwd naar morgen, en welke boxen iedereen nog krijgt. Ik hoop echt dat het beter is. De reactie van CtB vind ik redelijk netjes, behalve het stukje:
quote:
Verder hebben we duidelijk in de advertentie zelf gezet dat het pakket in ieder geval een minimale waarde heeft van 25 euro
Dit was niet de aanbieding, en ik kan me dan ook heel erg storen aan de reacties op hun Facebook dat men niet moet zeuren omdat dit inderdaad was wat is aangeboden. Dit is niet aangeboden. Punt.
Het liep ook direct storm met (positieve) reacties op de Facebook mededeling, alsof vrienden en familie van CtB medewerkers een seintje hadden gekregen met de vraag, "reageer alsjeblieft positief"

Mocht er iemand hier nog twijfelen..
http://tweakers.net/ext/f/KWpwkbIWspWfyycR3yEljhIf/full.jpg
Een screen van de advertentie, bovenin staat duidelijk: U betaalt hiervoor normaal ¤ 175,00

De box zou dus een waarde moeten bevatten van een totale adviesprijs van ¤ 175,00, daar kan ik in meegaan. Punt is gewoon dat de box geen totale adviesprijs heeft van ¤ 175,00

Ze gooien zich wel behoorlijk in de slachtoffer rol, ook niet helemaal gepast. Tevens zijn de reacties op sommige reageerders zeer ongepast, niet professioneel...

Verder staat er in de advertentie
quote:
Wij gaan gewoon 6.000 dozen in ons magazijn neer zetten en stoppen deze lekker vol met allereli spul wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op ClickToBuy
En dat is gewoon niet waar.. Of iemand moet met een linkje komen van de washandschoen, ruitenkrabber en basketbal. Ik vind het erg jammer dat CtB nu gewoon de schone schijn aan het spelen is, terwijl dit gewoon misleiding is, misschien wel oplichting. Het zou me ook niet verbazen als één of andere instantie hier werk van gaat maken.

Ik hoop echt voor de mensen die niet geannuleerd hebben dat zij morgen nog een toppakket krijgen. Maar ik ben er wel klaar mee, na het lezen van het Bestoffer4u topic, en mijn eigen ervaring met Clicktobuy ga ik een volgende keer wel voor de iBood doos, dat is de enige site die wel waarmaakt wat ze zeggen.

St@m wijzigde deze reactie 29-11-2012 00:53 (3%)

• friggler
Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom ze niet een stel HDMI kabels in de goedkope boxen hebben gedaan (deze staan ook op het screenshot van St@m). Die dingen kosten vrijwel niks bij de Action en doen het altijd goed als ze in de aanbieding zijn op een 1 dag koopjessite.

Edit: staat er overigens bij iedereen in zijn factuur hetzelfde boxnummer of is dat verschillend? Misschien kun je hier iets aan afleiden welke box je krijgt. Bij mij staat er SINT-BOX2947.

friggler wijzigde deze reactie 29-11-2012 00:56 (26%)

• Noenie
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 14:19
quote:
friggler schreef op donderdag 29 november 2012 @ 00:52:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom ze niet een stel HDMI kabels in de goedkope boxen hebben gedaan (deze staan ook op het screenshot van St@m). Die dingen kosten vrijwel niks bij de Action en doen het altijd goed als ze in de aanbieding zijn op een 1 dag koopjessite.

Edit: staat er overigens bij iedereen in zijn factuur hetzelfde boxnummer of is dat verschillend? Misschien kun je hier iets aan afleiden welke box je krijgt. Bij mij staat er SINT-BOX2947.
Heb het exact zelfde nummer. Jij krijgt de doos ook morgen? dan kunnen we meteen zien of het inderdaad 100% gelijk is. :)

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

• friggler
De verzenddatum staat op 29 november, dus zal ik hem de dag erna wel binnenkrijgen.

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik heb net even de laatste 130 Facebook reacties doorgelezen, en ik moet me inhouden om niet (weer) te reageren, het is stuitend om te zien dat er op inhoudelijke vragen niet gereageerd wordt, of zelfs gedreigd wordt met blokkering:
quote:
Michael Meijer Waarom beantwoordt u niet de veelal vragen om het misleidende verkoop van de ¤175 waarde en dat mensen nu een Pinochio dvd krijgen en wat energy blikjes.. Ik lees nergens een antwoord daarop van de velen mensen!
Wees eens professioneel en beantwoord ook de negatieve geluiden.
4 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk · 1

ClickToBuy Michael Meijer dit is reeds beantwoord in onze reactie. Dat is de officiële reactie en daar blijft het bij. Wij willen echt heel graag iedereen helpen en hebben besloten met spoedoverboekingen geld terug te storten voor iedereen die wil annuleren, echt geen probleem. Hiervoor kunt u echt het beste even met ons bellen omdat ons ticket systeem iets achter loopt ivm de vele vragen.
4 uur geleden · Vind ik leuk

Michael Meijer Ik wil niet annuleren. Ik wil een pakket met daarin wat mij beloofd is. Een waarde van ¤175 en niet wat prul als ik zo de vele reacties lees.
In uw status staat nergens een uitleg over waarom u uw aanbod en informatie heeft gewijzigd nadat de mensen al hadden besteld.
Wat ik wel lees is hoe u uw klanten respectloos te kijk zet. Zoals ik al eerder zei, heel onprofessioneel. Een antwoord op de vragen zijn nog steeds gewenst!
4 uur geleden via mobiel · Vind ik leuk

ClickToBuy Michael Meijer welke informatie hebben wij gewijzigd?

Michael Meijer Maar wie ben ik nou... Maar een, krenterige 'koopjesjager' die maar tevreden moet zijn met hij krijgt.... Toch, C2B??

Michael Meijer Zoals net vermeld, ClickToBuy, een pakket met een Minimale waarde van ¤175. Niet minimaal ¤25 zoals nu vermeld!

Michael Meijer U stelde mij een vraag over mijn vraag. Nu aan u om die te beantwoorden.

ClickToBuy Michael Meijer waar heeft u het over? Wij zijn heel blij met u en al onze klanten! Ik vroeg u waar u het over heeft als u zegt dat wij iets aangepast zouden hebben?

Michael Meijer Mijn vraag staat duidelijk geformuleerd in mijn eerdere opmerking.

ClickToBuy Michael Meijer of u stelt uw vraag opnieuw of ik blokkeer u. ik heb geen zin in spelletjes. We proberen met man en macht alles in goede banen te leiden en ik kan uw vraag niet vinden. Wat is het probleem om uw vraag opnieuw te stellen?
Michael Meijer stelt imho een duidelijke vraag, de vraag waar het allemaal om draait. "Waarom biedt je een box aan met advieskoopprijs ¤ 175,00, en verander je later de tekst naar "minimale waarde ¤ 25,00".
Een zeer legitieme vraag als je het mij vraagt. Clicktobuy doet alsof haar neus bloed, en ik snap echt niet dat er nog steeds medestanders zijn getuige de vele positieve reacties. Natuurlijk zijn er mensen die zich nu rijk rekenen, Clicktobuy heeft immers beloofd, en geïnsinueerd dat de aankomende boxen beter gevuld zullen zijn. We zullen het moeten afwachten, en nogmaals, ik hoop het echt voor de mensen die nog wachten op hun doos, maar ik heb er een hard hoofd in.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:10
Mijn pakket staat al twee dagen (sinds 27/11) op verzonden, echter heb ik nog altijd geen T&T-nummer en is het pakket nog nergens te bespeuren? Zit de kans er nu in dat ik een latere batch heb en kan ik alsnog annuleren?

EDIT: ik heb ook een SINT-2497, dus ik hou jullie reacties in de gaten, misschien laat ik hem wel aan de deur annuleren als jullie beiden dezelfde crappy inhoud hebben :)

ctrlaltdelbe wijzigde deze reactie 29-11-2012 01:29 (28%)

• RaJitsu
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:51

RaJitsu

B.S.U.R.

Wat dachten mensen sowieso te verwachten bij C2B? Erg vaak worden daar van die prullaria-achtige producten verkocht. Daar worden die dozen uiteraard mee gevuld, met een enkele uitgelote klant die wat leukers erbij krijgt.

RaJitsu wijzigde deze reactie 29-11-2012 01:31 (16%)

B.S.U.R.

• Xbox2go
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 05-08 22:09
Ik had hier sowieso nooit iets gekocht. De firma staat bekend om rare zaakjes zoals eerder aangegeven, daarnaast bezitten ze een spambedrijf met dingen als win gratis boodschappen en dergelijke. Ik hoop dat ze hier reageren (ik zal ze eens op hun zakelijke email benaderen of even bellen, ik ken iemand die hun kent etc ;) )

YouTube Kanaal http://www.youtube.com/user/Max86Mad http://www.ebay.nl/usr/max24nl

• Teckna
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14:03

Teckna

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
St@m schreef op donderdag 29 november 2012 @ 01:23:
Ik heb net even de laatste 130 Facebook reacties doorgelezen, en ik moet me inhouden om niet (weer) te reageren, het is stuitend om te zien dat er op inhoudelijke vragen niet gereageerd wordt, of zelfs gedreigd wordt met blokkering:

[...]

Michael Meijer stelt imho een duidelijke vraag, de vraag waar het allemaal om draait. "Waarom biedt je een box aan met advieskoopprijs ¤ 175,00, en verander je later de tekst naar "minimale waarde ¤ 25,00".
Een zeer legitieme vraag als je het mij vraagt. Clicktobuy doet alsof haar neus bloed, en ik snap echt niet dat er nog steeds medestanders zijn getuige de vele positieve reacties. Natuurlijk zijn er mensen die zich nu rijk rekenen, Clicktobuy heeft immers beloofd, en geïnsinueerd dat de aankomende boxen beter gevuld zullen zijn. We zullen het moeten afwachten, en nogmaals, ik hoop het echt voor de mensen die nog wachten op hun doos, maar ik heb er een hard hoofd in.
Tot 3x toe ook he ;) en dan boos worden dat hij het niet voor een 4e keer wilt herhalen en verwijst naar zijn eerdere uitspraken.

Voor de mensen die willen annuleren, koop op afstand geld ook voor deze dozen, je kan dus eventueel nog het risico nemen voor de verzendkosten terug door deze toch te laten bezorgen.

Dream On, Dream On, Dream On, Dream until your dream come true
Wat is jouw privacy?

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
RaJitsu schreef op donderdag 29 november 2012 @ 01:30:
Wat dachten mensen sowieso te verwachten bij C2B? Erg vaak worden daar van die prullaria-achtige producten verkocht. Daar worden die dozen uiteraard mee gevuld.
Misschien is het eerst handig om even het vorige topic door te lezen, of misschien mijn vorige twee posts.
Wat hadden mensen verwacht:

A. Een pakket met een adviesprijs van ¤175,00
B. Een pakket met "allerelei spul wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op ClickToBuy"

De dozen zijn nu gevuld met:
A. Een pakket dat bij lange na niet komt aan de adviesprijs van ¤ 175,00
B. Een pakket met meuk dat nooit is aangeboden op ClickToBuy

En dat is het hele eieren eten. ClickToBuy heeft willens en wetens de potentiële kopers misleidt met advertentieteksten die zij achteraf niet heeft kunnen waarmaken. Daar maakt iedereen zich druk om. Al had ClickToBuy 18 Plenty Easypull geleverd, dan had niemand daar boos over kunnen worden.
Totale adviesprijs: ¤ 179,10
Aangeboden in een eerdere aanbieding? Ja

Maar dat hebben ze dus niet gedaan.. en dat is wat mensen tegen de borst stuit, het wel beloven, maar niet waarmaken.

offtopic:
En morgen lees/reageer ik weer verder, ik ga lekker slapen en morgenavond naar de stad om voor de ¤ 60,- die ik terugkrijg van ClicktoBuy alsnog cadeautjes te kopen.. bij de Action :+ Ik kan niet aankomen met een lege zak natuurlijk :X :D

St@m wijzigde deze reactie 29-11-2012 01:42 (14%)

• Keversloper
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22-10 06:34
Ik moet zeggen. Tot nu toe heb ik altijd goede ervaringen gehad met c2b. Ik heb in totaal 6x daar wat aangeschaft waaronder een toshiba 3d tv voor 80 euro onder de laagste pricewatch. Levering was altijd prima verzorgd en op tijd. Ik heb nu 2 mannen en 1 vrouwendoos besteld en di3 verwacht ik zaterdag binnen te krijgen.

Ik hoop dat ze wat met de kritiek hebben gedaan en dat de mensen die nog geen doos hebben ontvangen
Wat beter gaan vullen. Ik geef ze momenteel nog de voordeel van de twijfel met eerdere goeie ervaringen.
Af en toe komen er wel mooie dingen langs namelijk.

• RickvN
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 07:31

RickvN

FR1908

Vind het ook weer ronduit schandalig, de reactie van sommigen.
De reactie van C2B waardeloos? Ik vind het een prima reactie, en zij erkennen hun fout. Daarnaast zijn ze idd dom geweest om karige pakketten eerst te versturen, waardoor veel mensen een negatief beeld over alle 6000 dozen hebben (generaliseren heet dat in Nederland).
In plaats van gewoon af te wachten, wat er nog komen gaat, gaan mensen hier de hele wereld opstoken en vertellen hoe slecht het allemaal wel niet is.

Ik wacht rustig op mijn box, wel verzonden, geen T&T, als het niks is, zien zij deze zeer spoedig terug en dan valt deze actie tegen. Als er wat leuks in zit, hulde voor CTB.

Ik kan mij bijv. ook niet herinneren dat BO4U hier ook zo een drama mee heeft gehad? Hoezo elkaar opjagen? En zo dus bijv. ook een topic sluiten door slowchat.

"A pessimist sees the difficulty in every oppurtunity, an optimist sees the oppurtunity in every difficulty" - Winston Churchill

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:34
@RickVN
C2B geeft GEEN goede reaxie. Eerst zou de waarde 175 zijn, nu 25.
Er wordt daar niet inhoudelijk op gereageerd.
Oftewell, zeer slecht.

• Snoop
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Mijn box ook maar gauw nog geannuleerd. Geld is nog niet teruggestort maar gezien alle reacties en de uiterst onprofessionele houding van deze kiddo's (het lijken wel een stelletje snotneuzen) gun ik ze mijn geld niet. Laat ze hun zooi die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen maar lekker houden.

• RickvN

RickvN

FR1908

quote:
maartend schreef op donderdag 29 november 2012 @ 07:54:
@RickVN
C2B geeft GEEN goede reaxie. Eerst zou de waarde 175 zijn, nu 25.
Er wordt daar niet inhoudelijk op gereageerd.
Oftewell, zeer slecht.
Hoezo niet? Ze geven hun fout toe, dat ze een karig pakket op de eerste dag hebben verzonden.
Omdat nu iedereen denkt dat alle boxen kut zijn, hebben zij zichzelf wel goed in hun vingers gesneden.
Ik weet zeker als alles in 1x was verzonden en er waren mensen met een leuk gadget erin, dat mensen met een slechte box, ook eerlijk hun verlies zouden nemen.
Ik vind het spijtig voor CTB, verwacht zelf ook een slechte box. Maar ik geloof er wel in dat er nog genoeg leuke pakketten tussen zullen zitten.

EDIT: Vind het ook apart dat hier een massale heisa ontstaat, terwijl het BO4U.box vele malen kariger was. Daar gebruik ik alleen het lampje vh zakmes wel eens.

RickvN wijzigde deze reactie 29-11-2012 08:25 (9%)

"A pessimist sees the difficulty in every oppurtunity, an optimist sees the oppurtunity in every difficulty" - Winston Churchill

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:34
quote:
RickvN schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:23:
[...]

Hoezo niet? Ze geven hun fout toe, dat ze een karig pakket op de eerste dag hebben verzonden.
Omdat nu iedereen denkt dat alle boxen kut zijn, hebben zij zichzelf wel goed in hun vingerw gesneden.
Ik weet zeker als alles in 1x was verzonden en er waren mensen met een leuk gadget erin, dat mensen met een slechte box, ook eerlijk hun verlies zouden nemen.
Ik vind het spijtig voor CTB, verwacht zelf ook een slechte box. Maar ik geloof er wel in dat er nog genoeg leuke pakketten tussen zullen zitten.
Nee. Ze stellen zelf dat de boxen een minimale waarde hebben van 25 euro en dat terwijl ze eerst aangaven dat het 175 euro was. Nergens geven ze meer aan in hun verklaring dat de waarde 175 of meer is.
Dat is misleiding en zeer slechte reclame.

• Anakha
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 12:56
quote:
RickvN schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:23:
[...]

Nee. Ze maken 2 fouten, die St@m hierboven prima uitlegt:
quote:
St@m schreef op donderdag 29 november 2012 @ 01:38:
[...]
Misschien is het eerst handig om even het vorige topic door te lezen, of misschien mijn vorige twee posts.
Wat hadden mensen verwacht:

A. Een pakket met een adviesprijs van ¤175,00
B. Een pakket met "allerelei spul wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op ClickToBuy"

De dozen zijn nu gevuld met:
A. Een pakket dat bij lange na niet komt aan de adviesprijs van ¤ 175,00
B. Een pakket met meuk dat nooit is aangeboden op ClickToBuy

En dat is het hele eieren eten. ClickToBuy heeft willens en wetens de potentiële kopers misleidt met advertentieteksten die zij achteraf niet heeft kunnen waarmaken.
Fout A proberen ze zich nu onderuit te lullen door opeens te zeggen dat ze alleen hebben beloofd dat het pakket 25 euro (ipv 175 of 'dik en dik en dik' 25) waard zou zijn. Dat is dus geen toegeven, dat is liegen.
Fout B negeren ze voor het gemak maar helemaal.

Vervolgens gebruiken ze een discussietruc: ze verzinnen een veel minder ernstige nieuwe 'fout' (namelijk het eerst versturen van de slechtste boxen) en geven die dan zogenaamd toe. En jij trapt erin.

• Denskie
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-03-2013
Ik vind het een goed onderbouwde en duidelijk reactie.
Het is me ook helemaal duidelijk, alleen is de inhoud van de eerste ronde pakketten te laag. Dat staat buiten discussie.
het zit me niet lekker dat de directeur nu letterlijk aangeeft dat als ze ze tegelijk hadden verstuurd deze "slechte" pakketten niet waren opgevallen.

Ik geloof best dat het eerlijk gaat en de procedure klinkt ook logisch. Maar waarom begin je dan in godsnaam met de slechtste paketten?

Ik hoop verder zeer dat heel veel mensne hun pakket hebben geannuleerd. Dan kan C2B opnieuw het aantal bestellingen berekenen en aan de hand daarvan de nieuwe pakketten inpakken. meer spullen in minder pakketten, ideaal.

Ik vind het heel triest om de reacties van sommige te lezen. Ook het annuleren zonder dat het pakket verstuurd is vind ik zeer triest. Je neemt de gok op dit pakket en omdat er nu een set slechtere pakketten in omloop zijn is direct alles slecht en wil je overal snel vanaf??
Als ik 1000 dozen maak met de kans op een tv en in de eerste 500 dozen die ik verstuurd heb zit alleen maar een tijdschrijft, annuleer je dan ook alles?

Iedereen die nu een slecht pakket heeft gekregen, erg jammer, dat is de gok die je neemt.
Iedereen die nu nog geen pakket heeft gekregen, nog heel even geduld, misschien heb jij wel de TV! :D

• YanboNL
quote:
Nikolas schreef op donderdag 29 november 2012 @ 01:26:
Mijn pakket staat al twee dagen (sinds 27/11) op verzonden, echter heb ik nog altijd geen T&T-nummer en is het pakket nog nergens te bespeuren? Zit de kans er nu in dat ik een latere batch heb en kan ik alsnog annuleren?

EDIT: ik heb ook een SINT-2497, dus ik hou jullie reacties in de gaten, misschien laat ik hem wel aan de deur annuleren als jullie beiden dezelfde crappy inhoud hebben :)
Ik had doos SINT-2497. Volgens mij had iedereen die en ik had er 1 met boormachine e.d. maar ook de basic troep.

• soulcrusher
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01:35
Ik snap niet dat c2b het zo vreemd vind dat men zo reageert. Ze zeggen zelf in het desbetreffende bericht dat ze weten hoe snel mensen negatieve dingen gaan schrijven, maar dan zeggen ze ook dat ze het oneerlijk vinden dat mensen daadwerkelijk negatieve dingen gaan schrijven terwijl de fout gewoon bij hun ligt.

Als je de eerste dag dozen gaat opsturen waar alleen maar troep in zit dan kun je verwachten dat mensen daar niet blij mee zijn. De mensen die hun doos nog moeten krijgen worden dan ook argwanend.

Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat er geadverteerd werd met een doos van waarde ¤175+ en ze nu zeggen 'minimaal ¤25'

• Denskie
quote:
soulcrusher schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:49:
Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat er geadverteerd werd met een doos van waarde ¤175+ en ze nu zeggen 'minimaal ¤25'
quote:
Wat kun je allemaal verwachten in je Doos?

Ieder pakket zal anders zijn en sommige pakketten zullen zelfs AC Ryan Mediaplayers, Bose Oordopjes of zelfs een Toshiba TV bevatten! Uiteraard is het ook de gok die jij als klant vandaag moet nemen. Niet achteraf gaan huilen en een boze brief gaan sturen aan Sinterklaas maar gewoon sportief meespelen vandaag, als je dat niet kunt moet je niet bestellen. Die 25.- euro die haal je er echt dik uit en jouw pakket zal sowiesoo zeer rijkelijk gevuld worden, dat beloven wij.... Maar natuurlijk ga jij voor die Super Pakketten en wij hopen voor je dat jij 1 van die vele gelukkige bent die zo'n Super Pakket zult krijgen. Wie niet waagt, Wie niet wint!
Lees het dikke stuk nu eens.
Wat is precies het probleem, je haalt je ¤25,- er toch dik uit?

• croxz
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 14:52
quote:
soulcrusher schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:49:
Waarde ≠ Adviesprijs!! Waarde = (actuele) verkoopprijs in de winkel.
Zoals ik het lees bood CTB een doos aan met een totale adviesprijs van minimaal 175,- euro en een verkoopwaarde van minimaal 25,- euro. Of de geleverde meuk inderdaad voor minimaal 25,- euro in de winkel ligt, laat ik even in het midden.

• soulcrusher
quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:52:
[...]

[...]

Ik verwacht niet dat de waarde in de buurt van de 175 euro zou komen (uitzonderingen met tv oid. daargelaten) en daar zou ik ook geen probleem van maken, mocht ik iets krijgen wat ik daadwerkelijk kan gebruiken.

Echter als je hier een pagina terug kijkt stond er bij de advertentie: "U betaalt hiervoor normaal ¤175".
En je kan me niet vertellen dat jij die zooi die er normaal in zit dik ¤25 waard vind :+

Edit: @hierboven, er staat, u betaald hiervoor normaal 175 euro.

soulcrusher wijzigde deze reactie 29-11-2012 10:01 (4%)

• YanboNL
quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:52:
[...]

[...]

Wat is de definitie van dik?

• hardtarget
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14-10 16:41
Eerst had ik 2 pakketten besteld
Daarna nog 1 pakket en nog een pakket van cosmeticadeals

Zojuist heb ik alles geannuleerd zonder problemen

Voor die ¤115,- kan ik beter gewoon naar de winkel voor een leuk sinterklaaskado

• Denskie
quote:
soulcrusher schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:58:
[...]

Ik verwacht niet dat de waarde in de buurt van de 175 euro zou komen (uitzonderingen met tv oid. daargelaten) en daar zou ik ook geen probleem van maken, mocht ik iets krijgen wat ik daadwerkelijk kan gebruiken.

Echter als je hier een pagina terug kijkt stond er bij de advertentie: "U betaalt hiervoor normaal ¤175".
En je kan me niet vertellen dat jij die zooi die er normaal in zit dik ¤25 waard vind :+

Edit: @hierboven, er staat, u betaald hiervoor normaal 175 euro.
Dat staat er ja, dat klopt.
In de beschrijving staat dat je de ¤25,- er dik uithaalt.

Ofwel de duurste pakketten hebben een waarde van ¤175,- Maar het is ten alle tijden minimaal ¤25,-
quote:
hardtarget schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:01:
Eerst had ik 2 pakketten besteld
Daarna nog 1 pakket en nog een pakket van cosmeticadeals

Zojuist heb ik alles geannuleerd zonder problemen

Voor die ¤115,- kan ik beter gewoon naar de winkel voor een leuk sinterklaaskado
dus omdat iedereen zijn slechte pakket al heeft ontvangen en er alleen nog betere pakketten in omloop zijn annuleer je alles?

• bro75
  • Laatst online: 21-12-2012
-------

bro75 wijzigde deze reactie 01-12-2012 00:44 (203%)

• Sc0rPi0N
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14:15

Sc0rPi0N

Papa³

Ik was net te laat met bestellen (achteraf maar goed als ik het zo lees) maar ik ben erg benieuwd wat Xtr3me4me in zijn pakket heeft zitten.

Misschien een NASje ?

Apple iPhone 4s & iPad 3 32Gb
CM Storm QuickFire Rapid (Cherry MX Red) (US import)
Specs Steam

• YanboNL
Moet ook zeggen dat ik de term mannen XXL wel heel slecht gekozen vindt. Als er pinocchio in een doos zit en zo XXL vond ik het niet!

• friggler
quote:
YanboNL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:17:
Moet ook zeggen dat ik de term mannen XXL wel heel slecht gekozen vindt. Als er pinocchio in een doos zit en zo XXL vond ik het niet!
Het is ook een XL pakket, tenminste dat staat op het screenshot dat in dit topic terug te vinden is.

• soulcrusher
quote:
Denskie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:12:
[...]

Dat staat er ja, dat klopt.
In de beschrijving staat dat je de ¤25,- er dik uithaalt.

Ofwel de duurste pakketten hebben een waarde van ¤175,- Maar het is ten alle tijden minimaal ¤25,-
Dat alleen de duurste pakketten een waarde hebben van ¤175 vind ik geen correcte conclusie. Dan moest er staan: "U betaald hiervoor normaal minimaal ¤25". Dat je die ¤175 met een korrel zout moet nemen snap ik wel. Maar zoals jij het stelt dan is het gewoon misleidend wat er staat.

• RobertowNL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:11
Zojuist binnen:
1 x Led lampje - (¤2.50)
1 x led strip - (¤7.50)
1 x axe - (¤3.50)
1 x Mr handsfree bluetooth dongle II - (¤15.00) (Puur omdat hij bij dit merk zo duur is)
1 x handschoen (¤9.95)
1 x kuchenprofi hervulbare gasaansteker (metaal) - (¤7.50)
1 x bal - (¤3.50)
2 x DVD (De taxi can Palemu, Battle for the light) - (¤5.00) Mannenpakket? kinder DVD? :X
1 x ijskrabber (¤0.80)
6 x energy drink - (¤5.00)

RobertowNL wijzigde deze reactie 29-11-2012 10:41 (59%)

• TimDJ
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13:15
Waar ik voel dat C2B de fout in is gegaan is dat ze niet overgebleven artikelen gebruikt hebben maar extra hebben aangekocht. Helemaal toen ze besloten er nog maar eens aantal duizend dozen bij te maken.

Bij het gebruik van overgebleven artikelen is het voornamelijk een gok "Wat je krijgt" ipv "Of je wat krijgt".

Nu is het meer een loterij geworden waarvan ik me afvraag of deze niet onder kansspelen zou moeten vallen

Freelance (Drupal) developer :: follow me @tim_dj :: Recepten

• hardtarget
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14-10 16:41
quote:
RobertowNL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:27:
Zojuist binnen:
1 x Led lampje
1 x led strip
1 x axe
1 x bluetooth dongle
1 x handschoen
1 x hervulbare gasaansteker (metaal)
1 x bal
2 x DVD (De taxi can Palemu, Battle for the light)
1 x ijskrabber
6 x energy drink
Was het die ¤25,- waard?

• YanboNL
quote:
RobertowNL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:27:
Zojuist binnen:
1 x Led lampje
1 x led strip
1 x axe
1 x bluetooth dongle
1 x handschoen
1 x hervulbare gasaansteker (metaal)
1 x bal
2 x DVD (De taxi can Palemu, Battle for the light)
1 x ijskrabber
6 x energy drink
Bijna basic dus op de dongle en de hervulbare gasaansteker na. Veel plezier met basketballen!
Blijkbaar is er gister nog niet echt extemer geworden.

• MrOizo2005
  • Registratie: september 2003
Ik krijg net het track & trace nummer binnen, morgen zal het bezorgd worden..... we zullen wel zien

Het zal mij ook benieuwen wat het vrouwen pakket aan waarde bevat. in de tekst staat het volgende:
quote:
De waarde van dit pakket is als we overal de adviesprijs voor zouden berekenen tegen de 200.- euro aan

MrOizo2005 wijzigde deze reactie 29-11-2012 10:34 (53%)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

• Lizard
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:21

Lizard

Zelf heb ik 'model' SINT-BOX2947, ben benieuwd of dat een verschil is met de erder genoemde 2497 of dat dit een typefout is. Bij mij staat mijn bestelling sinds gisterochtend op verzonden, krijg ik nog een aparte notificatie dat die bij het Kiala afhaalpunt ligt?

• YanboNL
quote:
Lizard schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:34:
Zelf heb ik 'model' SINT-BOX2947, ben benieuwd of dat een verschil is met de erder genoemde 2497 of dat dit een typefout is. Bij mij staat mijn bestelling sinds gisterochtend op verzonden, krijg ik nog een aparte notificatie dat die bij het Kiala afhaalpunt ligt?
Zoals ik al eerder meldde, het nummer is bij iedereen gelijk. Je kan daar niets aan afleiden.

• MrOizo2005
Hooguit aan het gewicht als deze op de track & trace pagina staat :P

• Ruut88
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13:31
Die van mij komt als het goed is ook binnen een uurtje.

3810 gram dus wie weet geen energy drinks voor mij :P

Denk dat hij rechtstreeks terug kan met de bezorger maar zal toch maar even n kijkje nemen voor de zekerheid.

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14:10
Ook ik heb nu een T&T-code gekregen. Mijn pakket heeft het magazijn op 28/11 verlaten, dus dat is waarschijnlijk tweede batch. Ook hier dus vermoedelijk crap, maar wat doe je eraan :) Ik denk dat ik mijn pakket bij cosmeticadeals wel alvast annuleer, voor die ¤30 koop ik dan wel een leuk ander cadeau in de plaats van de te hopen op iets interessants in de doos.

EDIT: waar zien jullie trouwens het gewicht op die DPD pagina?

ctrlaltdelbe wijzigde deze reactie 29-11-2012 10:39 (8%)

• MrOizo2005
quote:
Ruudvanelk schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:39:
20 blikjes energy drink? die een maand overdatum zijn? :P
quote:
Nikolas schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:39:
ik zie deze ook nog niet, maar er staat bij mij alleen nog: Zending wordt voorbereid.

MrOizo2005 wijzigde deze reactie 29-11-2012 10:41 (36%)

• RickvN

RickvN

FR1908

quote:
Nikolas schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:39:
Ook ik heb nu een T&T-code gekregen. Mijn pakket heeft het magazijn op 28/11 verlaten, dus dat is waarschijnlijk tweede batch. Ook hier dus vermoedelijk crap, maar wat doe je eraan :) Ik denk dat ik mijn pakket bij cosmeticadeals wel alvast annuleer, voor die ¤30 koop ik dan wel een leuk ander cadeau in de plaats van de te hopen op iets interessants in de doos.

Mijn pakket ook verzonden en wordt vandaag verzonden. Ik kan ook geen gewicht meer vinden bij de Track & Trace :/. Vanavond pics.

• dennis31
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20-03 16:30
Mijn box ga ik ook vandaag ontvangen en het gewicht is 4830 gram Ben benieuwd

• friggler
quote:
RickvN schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:43:
[...]

Mijn pakket ook verzonden en wordt vandaag verzonden. Ik kan ook geen gewicht meer vinden bij de Track & Trace :/. Vanavond pics.
Heb jij een zeer snelle bezorger dan? Het pakket wordt vandaag verzonden en vanavond kun je al foto's maken?

• RickvN

RickvN

FR1908

quote:
friggler schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:52:
[...]

Heb jij een zeer snelle bezorger dan? Het pakket wordt vandaag verzonden en vanavond kun je al foto's maken?
Sorry, krijg je ervan hee, ff snel tussen project door.
Gisteren was het verzonden, vandaag wordt het bezorgd. Dus ik ben benieuwd....

• dimako_
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10:05

dimako_

Vogel

Ik heb alles wat iedereen heeft, basketbal, axe, led strip etc...
maar..... ik ben blij met mn ac ryan hd mediaplayer die er in zit.

Bedankt C2B :)

• RobertowNL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:11
quote:

Denk dat hij rechtstreeks terug kan met de bezorger maar zal toch maar even n kijkje nemen voor de zekerheid.
Had het zelfde gewicht. Verwacht er dus niks van.
quote:
YanboNL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:30:
[...]

Bijna basic dus op de dongle en de hervulbare gasaansteker na. Veel plezier met basketballen!
Blijkbaar is er gister nog niet echt extemer geworden.
Nee, de dongle is wel 15 euro 8)7 .

Gasaansteker is wel goed/fijn, maar daar een heel pakket voor houden?
quote:
dennis31 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:44:
Die is n ieder geval al dik een kilo zwaarder als de andere boxen waar weinig in zat.

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:57

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

quote:
MrOizo2005 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:31:
Ik krijg net het track & trace nummer binnen, morgen zal het bezorgd worden..... we zullen wel zien
quote:

quote:
MrOizo2005 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:40:

20 blikjes energy drink? die een maand overdatum zijn? :P

ik zie deze ook nog niet, maar er staat bij mij alleen nog: Zending wordt voorbereid.
quote:
RickvN schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:43:
quote:
dennis31 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:44:
Dit is even een steekproef van het type berichten waarom ik het vorige topic sloot. Lees de berichten even door en zoek de toegevoegde waarde voor de meelezende mod. [Goed bedoeld maar het komt zo rot mijn strot uit] Het zal mij aan mijn derriere oxideren wanneer je denkt het pakket binnen te gaan krijgen en wat T&T zegt dat het weegt.[/rot uit mijn strot] De discussie erboven en statusupdates als de pakketten binnen zijn gekomen (met beschrijving van inhoud) is wel nuttig.

Ik hoop dat bovenstaande toelichting wat meer duidelijkheid geeft en ook voor jullie logisch is. Evt discussie hierover/commentaar op deze post/etc. mag in het feedback topic. Bvd.

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

• Macabre
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22-10 15:35

Macabre

Euhh...

quote:
dimako_ schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:55:
Ik heb alles wat iedereen heeft, basketbal, axe, led strip etc...
maar..... ik ben blij met mn ac ryan hd mediaplayer die er in zit.

Bedankt C2B :)
Wat was het gewicht van de box?

..:: Specs ::..

• dimako_
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10:05

dimako_

Vogel

quote:
Macabre schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:56:
[...]

Wat was het gewicht van de box?
5640g

• H92!
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Mijn verzenddatum is opnieuw verplaatst. Van 27nov naar 29nov en nu is de datum 30nov. Blijkbaar zijn nog steeds niet alle dozen ingepakt.

• krietjur
  • Laatst online: 13:53

krietjur

Where am I?

quote:
H92! schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:59:
Mijn verzenddatum is opnieuw verplaatst. Van 27nov naar 29nov en nu is de datum 30nov. Blijkbaar zijn nog steeds niet alle dozen ingepakt.
Bij mij is de verzenddatum ook verplaatst naar de 30e. Ik denk omdat ze de geannuleerde dozen nu gaan verdelen over de nog te versturen dozen. Anders blijven ze met zoveel rommel zitten ;)

Ik heb wel een beetje een dubbel gevoel bij de hele actie. Op zich waren mijn verwachtingen nooit enorm hoog gespannen (dat die 175 euro zwaaaaar overdreven zou zijn, zag ik al mijlenver aankomen). Wat me wel erg tegenvalt (en daar was ik al bang voor toen ze die extra boxen aankondigden) is dat ze spullen hebben ingekocht voor de actie, in plaats van de restanten die ze hebben in de dozen te doen (uitzonderingen daargelaten).

Ook hun lezing dat het "onhandig" van ze was om op dag 1 alleen de magere dozen rond te sturen zet ik zo m'n vraagtekens bij. Ik heb meer de indruk dat ze zijn geschrokken van alle negatieve reacties, en daarom wat dozen zijn gaan pimpen. Maarja, daar zullen we nooit achter komen...

• RickvN

RickvN

FR1908

quote:
krietjur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:07:
[...]

Bij mij is de verzenddatum ook verplaatst naar de 30e. Ik denk omdat ze de geannuleerde dozen nu gaan verdelen over de nog te versturen dozen. Anders blijven ze met zoveel rommel zitten ;)

Ik heb wel een beetje een dubbel gevoel bij de hele actie. Op zich waren mijn verwachtingen nooit enorm hoog gespannen (dat die 175 euro zwaaaaar overdreven zou zijn, zag ik al mijlenver aankomen). Wat me wel erg tegenvalt (en daar was ik al bang voor toen ze die extra boxen aankondigden) is dat ze spullen hebben ingekocht voor de actie, in plaats van de restanten die ze hebben in de dozen te doen (uitzonderingen daargelaten).

Ook hun lezing dat het "onhandig" van ze was om op dag 1 alleen de magere dozen rond te sturen zet ik zo m'n vraagtekens bij. Ik heb meer de indruk dat ze zijn geschrokken van alle negatieve reacties, en daarom wat dozen zijn gaan pimpen. Maarja, daar zullen we nooit achter komen...
Natuurlijk zijn zij geschrokken van de negatieve reacties. Toch snap ik niet die maximale heissa hier en zo weinig bij BO4U? Ja je zit met de waarde van ¤ 175, maar bij BO4U werd de ¤15 niet eens gehaald. Dat was maximale rommel.

Hoe weet jij dat die geannuleerde spullen in huidige boxen worden gestopt?
Lijkt mij niet --> wel ingekocht, dus zal terug gaan naar de leverancier, zodat ook zij hier geld op terug krijgen en hier dus geen verlies op pakken? Verdelen over bestaande pakketten maakt de marges alleen maar kleiner.

• krietjur
  • Laatst online: 13:53

krietjur

Where am I?

quote:
RickvN schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:09:
[...]

Natuurlijk zijn zij geschrokken van de negatieve reacties. Toch snap ik niet die maximale heissa hier en zo weinig bij BO4U? Ja je zit met de waarde van ¤ 175, maar bij BO4U werd de ¤15 niet eens gehaald. Dat was maximale rommel.

Hoe weet jij dat die geannuleerde spullen in huidige boxen worden gestopt?
Lijkt mij niet --> wel ingekocht, dus zal terug gaan naar de leverancier, zodat ook zij hier geld op terug krijgen en hier dus geen verlies op pakken? Verdelen over bestaande pakketten maakt de marges alleen maar kleiner.
Ik snap die heisa over de maximale waarde hier ook niet zo hoor, heb ik in voorgaande topics ook al meerdere keren mijn mening over gegeven. Ik denk dat er meer mensen zijn die deze box hebben gekocht ten opzichte van de BO4U box, en dat er daarom ook (veel) meer geklaag over is.

Dat de geannuleerde spullen in de huidige boxen komt is uiteraard een grapje ;)

• Sc0rPi0N
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14:15

Sc0rPi0N

Papa³

Op zich niet zo verkeerd gedacht om teruggekomen dozen te herverdelen, maar logistiek denk ik dat het eerder zo gaat.

Klant1 annuleert doos-> stuurt terug > C2B krijgt doos , stort geld terug > Verwijderd label en/of plakt label (over oude label) voor Klant2 op de doos > C2B verstuurd pakket naar Klant2.

Uitpakken zou betekenen dat er weer dozen al dan niet open gemaakt moeten worden, wat ik niet zo snel zie gebeuren.

Apple iPhone 4s & iPad 3 32Gb
CM Storm QuickFire Rapid (Cherry MX Red) (US import)
Specs Steam

• RickvN

RickvN

FR1908

quote:
Sc0rPi0N schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:14:
Op zich niet zo verkeerd gedacht om teruggekomen dozen te herverdelen, maar logistiek denk ik dat het eerder zo gaat.

Klant1 annuleert doos-> stuurt terug > C2B krijgt doos , stort geld terug > Verwijderd label en/of plakt label (over oude label) voor Klant2 op de doos > C2B verstuurd pakket naar Klant2.

Uitpakken zou betekenen dat er weer dozen al dan niet open gemaakt moeten worden, wat ik niet zo snel zie gebeuren.
Als je wacht op terug gekomen boxen, kan het nog een lang proces worden neem ik aan? Zal gewoon terug naar leveranciers gaan I guess?

• venneke
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-10 22:32
Mijn pakketje ook onderweg nu, had eerst geprobeerd via de mail te annuleren maar daar hebben ze dus niet meer op gereageerd. Nu maar afwachten wat ik krijg, ik heb overigens ook de box 2947 ipv 2497.

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 12-09 17:20
quote:
RickvN schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:15:
[...]

Als je wacht op terug gekomen boxen, kan het nog een lang proces worden neem ik aan? Zal gewoon terug naar leveranciers gaan I guess?
Voor de volgende boxen actie! :')

Ik vind het toch wel heel jammerlijk hoe dit allemaal is gegaan. Het is voor mij nog niet eens het feit dat er dozen zijn verstuurd die niet de 175 waard waren (en net aan de 25 euro), maar vooral de manier hoe het wordt opgelost. De volgende dag pas een reactie is gewoon erg laat, maar vooral de toon waar op. Tussen de regels door lees ik toch heel veel geklaag m.b.t. ontevreden klanten. Dat is niet de manier om dit op te lossen imho.

En verder, als ik reacties als dit lees van CtB:
quote:
Maikel Lodewijk als ik uit persoonlijke titel mag spreken zou dat inderdaad een oplossing kunnen zijn. Maar wat denk je dat er gebeurt als wij zeggen: iedereen die niet tevreden is krijgt 25 euro!? Wat denk je dan serieus dat er dan gebeurt? Onze marges zijn echt zo minimaal dat als we dat zouden doen we kunnen stoppen met ClickToBuy. Geen mooie Deals meer, geen leuke acties meer... BAM ClickToBuy op zwart. De illusie dat wij hier veel aan overhouden kan ik hierbij echt met mn hand op mijn hart stellig ontkrachten. C2B is echt 1 van de goedkoopste qua prijzen hoor. Wij gaan vaak ver onder iedere dagaanbieder door (tot ergernis van onze concurrenten). Dit kan alleen maar A) dankzij jullie, maar B dankzij het feit dat wij de aller aller beste directie hebben die je je maar kunt wensen. Ik hoor echt vaak genoeg: Wat maakt het uit dat we een dagje niets verdienen is gewoon leuk om te doen! En ook dat meen ik met mn hand op mn hart. Als ik vervolgens de rare dingen lees op internet over mn leidinggevende dan doet me dat echt pijn... Ik denk dat dat ook echt niet de bedoeling is van de meeste boze mensen toch? Dus helaas jouw idee kan echt niet. Geef ons de credits die we verdienen en laat ons dit oplossen. Toch bedankt voor je suggestie
Ik stoorde me al aan de advertentie tekst (dat je niet moet huilen), maar ik dacht dat dat die "vlotte" stijl was van al die aanbieding sites. Maar ze praten gewoon altijd met hun klanten alsof ze ermee geknikkerd hebben ("mn", "aller aller beste directie").

Ik heb wel dusdanig vertrouwen verloren dat ik nooit daar iets ga bestellen waar ik bijvoorbeeld garantie over zou willen claimen op termijn.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Auredium
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 12:55

Auredium

Informaticus Chaoticus

Voolgens mij heeft C2B net iets te ver aan misleiding gedaan als ik het zo zie. Dat zal eventueel aan te vechten zijn. De vraag is of je dit juridisch wilt aanvechten daar dat duurder zal zijn dan de 175 euro die er 'te winnen' valt in deze zaak (eigenlijk 150 omdat je 25 moet aftrekken).

Maar dan nog zijn de kleine lettertjes en het offer van C2B om je geld terug te krijgen dus juridisch is het misschien niet bol te werken. (ik ben geen juridisch expert)

Daarnaast is er zoiets als common sense; Als een deal te mooi lijkt om waar te zijn, dan zal het waarschijnlijk ook zo zijn.
Erop duiken omdat je juridisch in je recht staat wil dat nog niet zeggen dat je daarom het wel de moeite waard is. Juridisch moeite doen voor 150 euro kost je vaak meer tijd (en dus geld) dan de 150 euro waard is.

Ik denk dat je bij C2B meer de insteek moet hebben dat het leuk lijkt om het eens te proberen maar vooral geen hoge verwachtingen moet hebben. Als je de advertentie van C2B gelooft dan ben je of onrealistisch in je veronderstelling of bereid om tijd en moeite in juridisch te werk te gaan. Klinkt misschien wat hard maar zo zie ik het wel.

De kans dat C2B (of andere vergelijkbare acties) toevallig een waardevolle berg goedisch voor dumprijzen weg kan doen is nihil. De TV's in de advertentie en de rc cars (waarschijnlijk de 33 euroi dingen wat bij MM liggen) zullen ook wel eruit gaan, maar wss pas na een aantal verkopen want C2B moet toch ergens winst maken in deze actie. (wat wss gebeurde met de verkoop van de eerste reeks pakketten)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electical appliances and feasts primarily on old legacysystems.

• Security
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 23-09 23:15

Security

it's just me

Die reactie... ook mijn vriendin is aangesproken op facebook ze had zelfs een mail naar jouwaanbieding gestuurd.. het lag maar aan haar en daar bleef het bij ze moest het maar doen met de officiele reactie.

• Michel_716
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:48
Vanochtend ook mijn pakketje binnen gekregen:

http://imageshack.us/scaled/landing/812/fotomx.jpg

Weet niet wat ik er nou echt van moet vinden.... haalt zeker de ¤175,- niet.

Michel_716 wijzigde deze reactie 29-11-2012 11:36 (7%)

• Keef
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-05 10:42
quote:
Ik leen je overzicht even, als je het niet erg vindt.

Vanmorgen binnen gekomen:
1 x Quintezz Super bright led work light (puck spotje) - (¤9,95)
1 x AXE secure 2in1 anti-roos - (¤4.39)
1 x Mr handsfree Digi Voice Stick - (¤24,99)
1 x CSF Cleaning Mitt (¤9.95)
1x Dymond FM101 (FM MP3 transmitter) - (¤14,95)
2 x DVD (De taxi can Palemu, Darfur Now) - (¤5.00)
1 x ijskrabber (¤0.80)
6 x energy drink - (¤5.00)

En, de klapper van dit pakket:
1x PaddyTek - PaddyVibe (¤38,80)
----------------------------------------
Totaal: ¤ 113.83
----------------------------------------

Mag zeker niet ontevreden zijn.
(Maar had stiekem toch liever een mediaspeler of tv gehad)

http://s18.postimage.org/xci5hbrah/c2b_sinterklaaspakket.jpg

• Farid_A
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 02:11
quote:
Michel_716 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:35:

[afbeelding]

Krijg je afbeelding niet te zien hier op werk. Kan je misschien zeggen wat je er in hebt gekregen?

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:09
quote:

[afbeelding]

http://img812.imageshack.us/img812/331/fotomx.jpg

Mijn paludarium met gifkikkers

• YanboNL
quote:

[afbeelding]

Wat is dat bovenin? Soort deken oid?

• Michel_716
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:48
Ja een beachtowel met boxjes!!!

De rest is wel bekend volgens mij... denk dat ik hem ook maar retour stuur.

• friggler
Het lijkt erop dat de pakketten iets beter zijn dan de eerste. Maar nu bekruipt me het gevoel dat ze er net precies in gedaan hebben zodat mensen niet de moeite gaan nemen om het terug te sturen. Ik kan het mis hebben, maar zo denk ik er op dit moment over.

• thunder8
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:42

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb 2 pakketten besteld en de verzenddatum is van 27 naar 29 en nu naar 30 november gegaan. Als het pakket tegenvalt, dan stuur ik het niet terug, want dan heb ik gegokt en verloren. Maar zij uiteindelijk ook, want dat zou dan wel mijn laatste bestelling zijn die ik daar ooit nog doe. Ik blijf met interesse uitkijken naar de posts hier met de inhoud van de pakketten. :)

PSN-ID: Thunder8nl

• Security

Security

it's just me

zag net deze voorbij komen
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/382125_215719848563081_710068043_n.jpg
die gaat ook retour

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Nu online
quote:
thunder8 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:58:
Als het pakket tegenvalt, dan stuur ik het niet terug, want dan heb ik gegokt en verloren.
Lees: je bent misleid en je accepteert het. Ieder zijn ding uiteraard. Ik zou gewoon lekker 6.75 lappen en hun ook met de sh*t laten zitten. Moet niet gekker worden, zeker niet na die huilteksten hierboven, mfg zeg.

Nickname does not reflect reality

• brambo123
  • Registratie: december 2006
  • Nu online

brambo123

Geniaal, hun ticket systeem is geflipt.
Heb 2 dagen terug gemailt, krijg nu pas ticket nummer.
Maar is nog mooier: krijg elke minuut een ticket nummer :P
Heb nu al 21 ticket nummer.
Laagste is #26496 en hoogste #31690
Zal ook nog wel ff doorgaan ben ik bang...

xDSL spectrum grafiek: http://xdsl.mtsgrit.nl/ << Beschikbaar voor 2812HNU-F1, 2601HN-F1 & 2602R-D1A

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 12-09 17:20
quote:
Auredium schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:32:
Als je de advertentie van C2B gelooft dan ben je of onrealistisch in je veronderstelling of bereid om tijd en moeite in juridisch te werk te gaan. Klinkt misschien wat hard maar zo zie ik het wel.
Zo zie jij het dan. Echter vind ik het onzin om mensen onrealistisch te noemen als ze uit zijn gegaan van een omschrijving zoals die op de site staat van een bedrijf dat over het algemeen "betrouwbaar" wordt genoemd. Als het nu een Russische site was, OK. Maar dit ligt gewoon veel genuanceerder.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• venneke
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-10 22:32
Iemand anders die ondergespamd wordt door C2B? Ik krijg nu elke minuut wel een mailtje van ze..

http://i50.tinypic.com/2lt282b.png

[edit] meer mensen dus :P

venneke wijzigde deze reactie 29-11-2012 12:03 (9%)

• Security

Security

it's just me

ik zou zeggen bel ze even..
kun je meteen je order annuleren gaat nog sneller ook.

• BigB
  • Niet online
quote:
venneke schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:03:
Iemand anders die ondergespamd wordt door C2B? Ik krijg nu elke minuut wel een mailtje van ze..

[afbeelding]

[edit] meer mensen dus :P
Hier ook, 21 mailtjes!

• thunder8
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:42

thunder8

Het gedonder begint weer.

quote:
Brad Pitt schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:00:
[...]

Lees: je bent misleid en je accepteert het. Ieder zijn ding uiteraard. Ik zou gewoon lekker 6.75 lappen en hun ook met de sh*t laten zitten. Moet niet gekker worden, zeker niet na die huilteksten hierboven, mfg zeg.
Ik heb 2 pakketten en als ik ze beide terugstuur ben ik 13,50 euro verder. Daarna wachten op geld terug. Zoals ik zeg, ik heb in het verleden wel vaker bij hun besteld en je doet ze veel meer pijn door er nooit meer te bestellen dan eenmalig een verrassingsdoos (-dozen) terug te sturen. Maar ik zie het wel, want mijn pakketten zijn nog steeds in productie. Misschien heb ik wel niets te klagen en 2 goed gevulde boxen.

PSN-ID: Thunder8nl

• SinergyX
  • Laatst online: 13:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie net ook mijn T&T code, 5,3 kilo.
Denk dat ik qua inhoud dan rond die van Security zit :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Henk-
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 12:20
Het nieuwe logo van Clicktobuy?

Haha staat op hun facebook bij Recent Posts by Others on ClickToBuy :+

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s480x480/403006_390020331078687_251672955_n.jpg

Henk- wijzigde deze reactie 29-11-2012 12:18 (20%)

• Mythx
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:51
quote:
SinergyX schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:13:
Zie net ook mijn T&T code, 5,3 kilo.
Denk dat ik qua inhoud dan rond die van Security zit :P
Ik ben ook benieuwd waar en hoe je kan zien wat het gewicht van je pakket is.
Mocht dit gezien worden als off-topic, het is handig voor mensen om te kunnen weten wat er te verwachten valt.

• Póg mo Thóin
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
Kunnen jullie ook de inhoud posten in plaats van alleen de foto's :) soms zijn die moeilijk te zien. Maar in het algemeen lijkt het troep te zijn... De iBood boxen zijn vaak een beetje gaar, maar het is tenminste wel bruikbaar spul. Deze boxen zijn echt troep!

Póg mo Thóin wijzigde deze reactie 29-11-2012 12:29 (46%)

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

• Ruut88
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13:31
Mijn pakket is ook binnen:

2 dvd's
led lampje
ijskrabber
mr handsfree voice recorder (leek me wel handig alleen kan maar 12 mintuten opnemen) 8)7
energy drink
handschoen

en de klapper de paddytek draagbare speaker

Twijfel of ik hem terugstuur maar denk dat hij vanmiddag weer richting c2b gaat.

Ruut88 wijzigde deze reactie 29-11-2012 12:25 (11%)

• Sorbo
  • Registratie: oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

Het begint bij mij helemaal mooi te worden :+

Ik had ook een box besteld, maar ben door alle reacties hier zo teleurgesteld geraakt dat ik m graag wou annuleren. Ik heb dus even een telefoontje gedaan naar ClickToBuy, gistermiddag om 16.30. Pakket stond nog op Workin on it, en de (erg vriendelijke!) dame van de klantenservice vond het dan ook geen probleem. Direct een aantal mails gehad, waar ik mijn rekeningnummer in kon vullen voor het terugstorten van het volledige bedrag, en een bevestiging dat mijn order gecrediteerd werd.

Al met al positief, vriendelijk geholpen en blij dat ik het zo nog op kon lossen.

12 minuten later kreeg ik een mailtje, mijn box was verzonden :+ Ik dacht eerst dat het nog wel eens om een foutje in het systeem zou kunnen gaan, maar ik heb vandaag ook een Track & Trace code gekregen.

Met een beetje geluk/pech staat er morgen dus alsnog een box op de deurmat. Moeten we maar weer zien hoe dat opgelost gaat worden :P

Oh, en die 20 klantenservicemails ja.

• SinergyX
  • Laatst online: 13:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Mythx schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:19:
[...]

Ik ben ook benieuwd waar en hoe je kan zien wat het gewicht van je pakket is.
Mocht dit gezien worden als off-topic, het is handig voor mensen om te kunnen weten wat er te verwachten valt.
Op de T&T pagina, rechtsonderin staat het gewicht.
Zendinggegevens:

3S-code:
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 5300 g
Referentie:

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf on-topic en geen overdreven slow-chat a.u.b.

Stop met bekvechten en welles-nietes geneuzel en ranten over de shop. Houdt het bij inhoudelijke discussie en informatie over wat voor box je ontvangen hebt, anders gaat dit topic definitief op slot.

Plaats bij overtredingen a.u.b. een TR, zodat we storende elementen kunnen aanpakken.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013