Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

ClickToBuy verrassingsdoos *door slowchat op slot!* OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

• krietjur
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11:49

krietjur

Where am I?

http://www.clicktobuy.nl/...-pakket-dag-op-clicktobuy

Vandaag heeft ClickToBuy een Sinterklaas verrassings doos. Volgens de omschrijving:
quote:
Een doos vol met echte mannen speeltjes! Wij gaan gewoon 1000 dozen in ons magazijn neer zetten en stoppen deze lekker vol met allereli spul wat wij nog hebben liggen van eerdere topdeals op ClickToBuy. Het kan van alles zijn maar we verzekeren jou dat jij jouw 25.- euro er dik en dik en dik uit zult halen! Zoals je zult begrijpen kunnen wij niet voor Sinterklaas blijven spelen en daarom is OP ook echt OP vandaag!

Wat kun je allemaal verwachten in je Doos?

Ieder pakket zal anders zijn en sommige pakketten zullen zelfs AC Ryan Mediaplayers, Bose Oordopjes of zelfs een Toshiba TV bevatten! Uiteraard is het ook de gok die jij als klant vandaag moet nemen. Niet achteraf gaan huilen en een boze brief gaan sturen aan Sinterklaas maar gewoon sportief meespelen vandaag, als je dat niet kunt moet je niet bestellen. Die 25.- euro die haal je er echt dik uit en jouw pakket zal sowiesoo zeer rijkelijk gevuld worden, dat beloven wij.... Maar natuurlijk ga jij voor die Super Pakketten en wij hopen voor je dat jij 1 van die vele gelukkige bent die zo'n Super Pakket zult krijgen. Wie niet waagt, Wie niet wint!
Wie durft het nog aan met verrassingspakketten op deze sites? ;) Ik vis bij iBood steeds achter het net, dus ik heb maar een gok gewaagd.. nog meer mensen hier? Ben zeer benieuwd naar de inhoud!

• Jeroen797
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:40
Het lijkt wel heel erg op iBood, ik krijg in ieder geval een Database error. Jammer, wou het wel proberen.

http://jeroenweijers.nl http://www.kinderspringfestijn.nl

• Nano2009
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 14-08 10:42
@ Jeroen797

Same over here.. zou het zo hard gaan?

• Snoop
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Wat een onprofessioneel en kinderlijk geschreven verhaaltje zeg. Het lijkt wel geschreven door een of andere puber. Nu weet ik zeker dat je door deze jongetjes opgelicht wordt.

• krietjur

krietjur

Where am I?

Dan was ik net op tijd met bestellen kennelijk (site was al wel erg traag..)

• krietjur

krietjur

Where am I?

quote:
Snoop schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:35:
Wat een onprofessioneel en kinderlijk geschreven verhaaltje zeg. Het lijkt wel geschreven door een of andere puber. Nu weet ik zeker dat je door deze jongetjes opgelicht wordt.
Och.. niet zo'n andere stijl qua tekst dan op iBood vind ik. En daar komen ook wel mooie boxen voorbij :)

• drunkfux
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11:36
Heh, gisteravond 1 besteld, ben benieuwd of het in dezelfde trend als de beruchte ibood box is..

Systeem Specs

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Website doet het hier gewoon, maar is dit variant #23178 op 'click2buy'? catchy website, flutbedrijf erachter, puur om weer een dumpvoorraad weg te krijgen. Nee dank je.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Redshark
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20-08 07:39
De website doet het gewoon, maar zodra je op koop klikt gaat het mis. Althans, hier.

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 10:59

EdwinB

Virtualization engineer

De MySQL database heeft duidelijk last van de bezoekersaantallen. Als het niet werkt even op F5 rammen, althans bij mij werkt dat :)

Wie ben ik?

• Redshark
Helemaal vlekkeloos werkt het niet merk ik. Ik was net ineens een hotelkamer aan het boeken i.p.v. de bestelling daadwerkelijk te plaatsen :S

• krietjur

krietjur

Where am I?

:D Dat is wel heel bizar

• Jolly_Jumper
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20-08 22:15
Doe mij maar een Toshiba TV :).

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
quote:
Redshark schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:50:
Helemaal vlekkeloos werkt het niet merk ik. Ik was net ineens een hotelkamer aan het boeken i.p.v. de bestelling daadwerkelijk te plaatsen :S
Hier ook, nu alleen maar database errors.. :p

You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Denskie
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-03-2013
cosmeticadeals.nl werkt ook niet goed.

Ik ga ook eens de gok nemen.
Ookal zie ik op het plaatje ook apple meuk staan, ik ga het toch proberen :)

edit
krijg nu helemaal geen verbinding meer :(

Denskie wijzigde deze reactie 20-11-2012 10:01 (14%)

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Nu online
quote:
of zelfs een Toshiba TV bevatten!
Is dit niet een verkapte loterij?

Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl

• LiquidT_NL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-08 18:11
quote:
Snoop schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:35:
Ik stoor me altijd kapot aan die schrijfstijl, ook bij iBood. Ik kan me voorstellen dat je dingen wat meer aansprekend wil schrijven, maar dit...?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• St@m
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:20

St@m

@ Your Service

quote:
U betaalt hiervoor normaal ¤ 175
Ik ben erg benieuwd, maar ga de gok niet wagen. Ik lees het hier wel :P

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

quote:
krietjur schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:36:
[...]

Och.. niet zo'n andere stijl qua tekst dan op iBood vind ik. En daar komen ook wel mooie boxen voorbij :)
Goupon doet dat soms ook (Groupon Belgie). Soms tovert het ook wel een glimlach op mijn gezicht, het is in ieder geval anders dan droog de tekst van de fabrikant/aanbieder overnemen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Denskie
Is er iemand die nog op de website komt?
Na het klikken op Koop nu krijg ik niks meer...

• LiquidT_NL
quote:
Denskie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:12:
Is er iemand die nog op de website komt?
Na het klikken op Koop nu krijg ik niks meer...
Bij mij ligt het hele boeltje er inmiddels ook uit

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Redshark
Hier ook, al was ik 1 keer bij de betaalpagina terecht gekomen. Toen ging het fout en nu ligt alles plat.

• Denskie
Ik was nu bij de winkelwagen, maar ik moet alle pagina's 3 keer vernieuwen.
Niet echt vertrouwen in dat dit gaat lukken eerlijk gezegd

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:26
In before the crash....
Uurtje geleden een boxje besteld, na de box van bestoffer4u kan dit niet meer tegenvallen. De verwachte verzenddatum is 27 november als ik mijn bestelling bekijk

Mijn paludarium met gifkikkers

• krietjur

krietjur

Where am I?

Hey Spookloper, jij ook hier.. :P Kunnen we mooi vergelijken straks! ;)

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
Kapot ge-DDos't :D

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB GTX460 OC 1G/2x4096MB Corsair DDR3-1600/Crucial m4 128GB/24" Samsung 245BW Specs

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 09:56
Het lukt helaas niet om een nieuwe account aan te maken. Kan geen provincie selecteren...

Wat voor betaalmethodes hanteren ze op deze site?

• Redshark
Ha, ineens gelukt. Iig betaald en nu maar de vraag of het gelukt is want ik kom niet in mijn besteloverzicht :+

• LiquidT_NL
quote:
Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:20:
In before the crash....
Uurtje geleden een boxje besteld, na de box van bestoffer4u kan dit niet meer tegenvallen. De verwachte verzenddatum is 27 november als ik mijn bestelling bekijk
Nu de vraag: wat zat er in die box?

• redfoxert
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
LiquidT_NL schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:28:
[...]

Dat is natuurlijk totaal niet relevant voor deze box maar wel interessant om te weten :)

Intel i5-2500K/GB Z68X-UD3H-B3/GB GTX460 OC 1G/2x4096MB Corsair DDR3-1600/Crucial m4 128GB/24" Samsung 245BW Specs

• krietjur

krietjur

Where am I?

quote:
LiquidT_NL schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:28:
[...]

Daar was ook een mooi topic over hier.. zat weinig verschil tussen de verschillende boxen als ik me zo goed herinner. Vooral veel (kleine) boxers, kruidensnijdertjes en andere prularia die je bij de Action koopt :+

• Denskie
ik heb hem besteld!
word 27-11 uitgeleverd volgens het bestellingenoverzicht.

Hoe te bestellen?
Vaak op F5 drukken. Als in FF het laadcirkeltje blijft draaien heb je connectie en laad hij door :P
Zelf de betaalpagina heb ik zo moeten laden.

Maar ik ben benieuwd, dit valt onder een internet verkoop dus hier heb je ook bedenktijd op lijkt me?

• LiquidT_NL
quote:
redfoxert schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:28:
[...]

Dat is natuurlijk totaal niet relevant voor deze box maar wel interessant om te weten :)
Uiteraard, hierbij is het compleet anders. Maar ik vroeg het mij meer af wat je in zulke boxen hoe dan ook kan verwachten. Uiteraard kan de ene shop goedkope troep er in gooien en de ander wel nuttig spul. Maar ik was gewoon benieuwd :D

• Gh0stw4lk3r
quote:
krietjur schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:29:
[...]

Daar was ook een mooi topic over hier.. zat weinig verschil tussen de verschillende boxen als ik me zo goed herinner. Vooral veel (kleine) boxers, kruidensnijdertjes en andere prularia die je bij de Action koopt :+
Bestoffer4u's verrassingspakket! 20-9-2012

voornamelijk boxers, kruidensijders, weegschalen en een hotelbon

• Tjeerdtq
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 08:40
Bestoffer4u was een hele slecht box. Zeker niet het geld waard.
  • Boxers
  • Vleesmes
  • Weegschaal
  • Iphone kabel 1,5M
Buythistoday was iets duurder maar wel vele maten beter.
  • Laptop Tas (leuke tas)
  • Telefoonhoesje stof
  • Led zaklamp (5,95 bij de multimate)
  • Bluray film
  • 1/5e staatslot (helaas geen prijs :P)

Tjeerdtq wijzigde deze reactie 20-11-2012 12:14 (6%)

• Denskie
Eigenlijk wel krom dit.
Ik heb eens een verassingsdoos aangeboden hier op tweakers met allereli computerspul (van geheugen tot voeding, tot harde schijf to kabels) en dit mocht niet omdat de omschrijving te onduidelijk was.
Als je het als bedrijf doet mag het dan wel, maar als normale tweaker niet?

• krietjur

krietjur

Where am I?

Tsja.. dat is maar net het beleid van de site he? (neem aan dat dit via V&A was). Het staat je volledig vrij om via andere kanalen (zoals Marktplaats) een dergelijke verrassingsdoos aan te bieden lijkt me ;)

• Sen
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:44

Sen

<-->

nou heb besteld en betaald maar ben niet terug gekomen op de website na de betaling.

Oke hij staat in mijn bestellingen dus we zullen zien.

Sen wijzigde deze reactie 20-11-2012 10:42 (25%)

• maxtz0r
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13-08 08:35
Ik krijg iedere keer een Mysql connectie error... Denk dat de site plat ligt

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik wil eigenlijk toch wel bestellen, en dan ook de vrouwenbox (leuke verassing voor sinterklaas). Maar goed, als ik geen account kan aanmaken.. :P

• BadpunK
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07:03

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

ik heb 'm ook besteld.. ben benieuwd of het iets is, anders kunnen we wel een ruil-topic beginnen :D

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Nu online

JerX

Ik scheld niet.

quote:
maxtz0r schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:41:
Ik krijg iedere keer een Mysql connectie error... Denk dat de site plat ligt
Op hun FB pagina geven ze ook aan dat de website wat problemen ondervind.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• LiquidT_NL
quote:
Denskie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:38:
Eigenlijk wel krom dit.
Ik heb eens een verassingsdoos aangeboden hier op tweakers met allereli computerspul (van geheugen tot voeding, tot harde schijf to kabels) en dit mocht niet omdat de omschrijving te onduidelijk was.
Als je het als bedrijf doet mag het dan wel, maar als normale tweaker niet?
Dat komt omdat Tweakers dat niet wil, de eigenaar van de site (het is niet in strijd met de wet zoiets te verkopen). Wat Click2Buy aanbiedt moeten zij zelf weten.

• thefox154
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:42
Ik heb de box hier ook maar besteld. Tot nu toe erg positieve ervaringen met dit bedrijf. Goede klantenservice in tegenstelling tot de meeste van deze dozenschuivers.

Als het allene maar apple meuk is gaat hij direct keihard retour. Heb alles van apple gedumpt afgelopen jaar :+

• venneke
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20-08 18:45
Ik zal hem ook maar is bestellen, hopelijk wat leuke kerstcadeautjes..! Scheelt toch weer wat moeite :+

• St@m

St@m

@ Your Service

Pff.. wat een amateurs daar zeg.. :D
cosmeticadeals ook helemaal dood..

St@m wijzigde deze reactie 20-11-2012 11:35 (33%)

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Ondertitel

Ik bestel dit keer niets :D
Heb mijn sinterklaascadeautjes al binnen, en met de iBoodbox ben ik al tevreden *O* (hopelijk).
quote:
Wij ervaren op dit moment zeer hoge belasting op onze servers, wij zijn over enkele ogenblikken weer online. Een moment geduld aub....
Dit zie ik nu trouwens.

Quad wijzigde deze reactie 20-11-2012 11:44 (42%)

Wie goed doet, goed ontmoet.
Have you tried turning it off and on again?

• krietjur

krietjur

Where am I?

Tsja.. lichtelijk onderschat hoeveel mensen zo'n box aantrekt kennelijk :) Hopelijk is de boel zo weer online

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20-08 16:45
Ze zijn lekker bezig daar, alle mogelijke foutmeldingen heb ik al gezien. Wil wel een gokje wagen maar als ik wil betalen ligt de site er opeens weer uit en krijg een melding zoals:
quote:
Welcome to clicktobuy.nl
To change this page, upload a new index.html to your private_html folder

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:51
Ik had heel vaak dat ik, nadat ik op 'volgende >' had gedrukt bij het scherm waar je het aantal kan kiezen, de melding kreeg dat mijn winkelmandje leeg was. Met heel veel geduld en een half afgesleten F5 knop heb ik het toch voor elkaar gekregen. Ben wel benieuwd, heb nog nooit een ibood of andere verrassingsdoos besteld, dus het is wel wat spannend.. :p

You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• St@m

St@m

@ Your Service

Hop Hop Hop, 2 uur over gedaan, maar ik heb de vrouwendoos besteld :D
Nu nog de mannendoos..

• iamzero456
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10:41
Mannendoos besteld, gokje wagen voor de toshiba TV :)

EDIT: Overigens vannacht om 2 uur al, na het bericht in het kortingentopic gelezen te hebben

iamzero456 wijzigde deze reactie 20-11-2012 12:47 (47%)

• Nano2009
mannendoos is verlopen.... hele morgen geprobeerd er een te bestellen... zonder geluk helaas

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Nano2009 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:45:
mannendoos is verlopen.... hele morgen geprobeerd er een te bestellen... zonder geluk helaas
Echt? Pfff... dan annuleer ik ook de vrouwendoos..

• Dagion
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 25-07 01:02
Waarschijnlijk zitten er een stuk of 40 in de winkelwagentjes die ik kwijt ben ;)

• St@m

St@m

@ Your Service

Op hun facebook staat één of andere smoes over DNS servers, ja joh..

• krietjur

krietjur

Where am I?

quote:
UPDATE: De aanbieding van vandaag in zo'n enorm succes gebleken dat onze 3 servers het niet konden bijhouden. Inmiddels hebben wij onze loadbalancing aangepast en draaien we inmiddels op 6 servers. Hiervoor hebben wij een DNS aanpassing moeten doen. Deze doorvoeren bij jullie heeft even tijd nodig. De internetproviders waar jullie allemaal je abonnement bij hebben moeten de nieuwe DNS gegevens verwerken in hun records. De ene provider doet dat sneller dan de andere.

Zodra we weer volledig up and running zijn kunnen we nog circa 1000 extra boxen verkopen. Onze inkopers hebben slim gebruik gemaakt van de storing om extra boxen samen te kunnen stellen.

Wij willen bij deze onze excuses aanbieden voor de storing. Het voordeel is dat ClickToBuy dus vanaf nu op 6 fysieke servers draait en dat we hier weer van geleerd hebben.

Met vriendelijke groeten,
De programmeurs van ClickToBuy
quote:
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:52:
Op hun facebook staat één of andere smoes over DNS servers, ja joh..
Hoezo smoes? Als ze een DNS aanpassing hebben moeten doen kost dat even wat tijd ja.

krietjur wijzigde deze reactie 20-11-2012 12:53 (12%)

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
krietjur schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:52:

Hoezo smoes? Als ze een DNS aanpassing hebben moeten doen kost dat even wat tijd ja.
Ah, dus dat veroorzaakt de fouten van "uw winkelwagen is leeg" en "shipping error" en "Error: Could not make a database connection using clicktobuy_db@178.33.215.168 - Too many connectionsks380088.kimsufi.com"

Klinkt meer als nog steeds een probleem met hun SQL

• krietjur

krietjur

Where am I?

Klinkt als dat je door een nog niet geupdate DNS nog niet in de wel werkende omgeving terecht komt :P

• Farid_A
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14-08 22:14
quote:
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:00:
[...]

Ah, dus dat veroorzaakt de fouten van "uw winkelwagen is leeg" en "shipping error" en "Error: Could not make a database connection using clicktobuy_db@178.33.215.168 - Too many connectionsks380088.kimsufi.com"

Klinkt meer als nog steeds een probleem met hun SQL
Dat hebben ze toch ook toegegeven? Maar zolang je provider de nieuwe dns settings nog niet heeft, blijf je connecten met de drie "oude" servers. En omdat dat waarschijnlijk heel nederland nog is, blijft het fout gaan.

• Nano2009
Nja de website werkt nu helaas nog steeds voor geen meter...

• Gh0stw4lk3r
als je 4 bakken hebt staan die de connecties niet aan kunnen en je schakelt er 2 bij, die een dns aanpassing vereisen, dan houd je deze melding, omdat je nog steeds naar 1 van de 4 servers gestuurd wordt totdat de dns doorgevoerd is en de load dus beter verdeeld wordt.

• St@m

St@m

@ Your Service

Ok my bad :P Ben ook geen webhoster.

• jongetje
  • Laatst online: 20-08 16:45
quote:
Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:03:
als je 4 bakken hebt staan die de connecties niet aan kunnen en je schakelt er 2 bij, die een dns aanpassing vereisen, dan houd je deze melding, omdat je nog steeds naar 1 van de 4 servers gestuurd wordt totdat de dns doorgevoerd is en de load dus beter verdeeld wordt.
Zo werkt dat natuurlijk niet, je zet je DNS naar de loadbalancer en je hangt achter de loadbalancer 2 extra server. Die configureer je in de loadbalancer en niet via DNS. Ik mag tenminste hopen dat ze niet loadbalancen met round robin DNS...

Wel bizar dat ze in een paar uur tijd 1000 extra boxen kunnen samen stellen! Dan zouden ze dus voor meer dan 175.000 euro aan extra spullen hebben "gevonden" en die voor 25.000 euro kunnen verkopen.

jongetje wijzigde deze reactie 20-11-2012 13:11 (13%)

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
jongetje schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:10:
[...]

Zo werkt dat natuurlijk niet, je zet je DNS naar de loadbalancer en je hangt achter de loadbalancer 2 extra server. Die configureer je in de loadbalancer en niet via DNS. Ik mag tenminste hopen dat ze niet loadbalancen met round robin DNS...
Nou, ik dacht dat het ook zo zou werken dus.. Maar goed, ik heb er ook niet al te veel verstand van.
En anders zetten ze toch even het ip op Facebook :? Maar goed, actie is verlopen zie ik op de iphone. Op de pc nog gewoon te bestellen.

St@m wijzigde deze reactie 20-11-2012 13:13 (12%)

• krietjur

krietjur

Where am I?

Volgens hun eigen uitleg op Facebook:
quote:
de errors komt omdat je de site "entered" via bijvoorbeeld server 1 en dan op het moment dat je op betalen drukt server 2 probeert te benaderen. Server 2 is dan nog niet actief bij jou en dan krijg je een error.
Vrees dat ze toch gewoon RR DNS gebruiken hoor :P

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
jongetje schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:10:
[...]
Wel bizar dat ze in een paar uur tijd 1000 extra boxen kunnen samen stellen! Dan zouden ze dus voor meer dan 175.000 euro aan extra spullen hebben "gevonden" en die voor 25.000 euro kunnen verkopen.
Die vraag wordt nu ook gesteld op de FB pagina :P

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-08 20:14

Kixtart

T.net PowerMod

Destruction = Improvement

Had ook proberen te bestellen en vind het wel grappig dat de verzending wisselt tussen
- 5.95 PostNL
- 4.95 Kiala punt

En:
- Gratis verzending
- 0¤, verzending naar PostNL
- 4.95 Kiala punt

Denk dat ik het toch maar niet doe. Heb al media speler, kabels, een tv, etc :)

☻/
/▌
/ \

• Dagion
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 25-07 01:02
Ik heb ook nog 4,09 gehad voor Kiala :)

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

@Kixstart, ik zou het ook gewoon niet doen :)
Het is toch wel weer ¤25,- wat je uitgeeft.

• LiquidT_NL
Ik heb er nu eigenlijk geen zin meer in. Zit uren te proberen op die site te komen, en het verhaal dat zij nu 1000 boxen extra hebben klinkt mij ook een beetje dat dit de kuttere pakketten zijn: mij lijkt het niet dat ze zo'n Toshiba TV in de latere pakketten stoppen :+

LiquidT_NL wijzigde deze reactie 20-11-2012 13:32 (16%)

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Quad schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:30:
Ja dus?

• Denskie
quote:
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:27:
[...]

Die vraag wordt nu ook gesteld op de FB pagina :P
Klopt, dat ben ik :P

Ik zal ook de reactie laten weten, meerdere mensen willen dat weten zie ik.

• krietjur

krietjur

Where am I?

Ik denk dat ze even met de inkopers van Bestoffers4U om de tafel hebben gezeten :P

• St@m

St@m

@ Your Service

En ze gaan morgen door met de actie :P
Ik hoop dat ik nog wat kan bestellen, wordt weer lachen met sinterklaas. De buurman op het raam laten kloppen, en dan zo'n grote zak cadeaus, mijn gf wordt helemaal gek. Whahaha

St@m wijzigde deze reactie 20-11-2012 13:35 (70%)

• BadpunK
  • Laatst online: 07:03

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

houd maar op... die TV is voor mij :P

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

quote:
UPDATE: De deal van vandaag zal morgen ook nog doorlopen. Dit om de slechte bereikbaarheid van vandaag te compenseren
lol, hoeveel troep in je box zou je bij deze kunnen verwachten?

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Quad schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:34:
[...]

Denk dat ze weinig boxen verkocht hebben, dus net zoveel als anders?
Owh, je hoopt dat het net zo'n kutbox is als bestoffer4u, want die heb jij gekocht.. haha, nou slechter kan haast niet denk ik zo.

St@m wijzigde deze reactie 20-11-2012 13:38 (20%)

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 20-08 20:14

Kixtart

T.net PowerMod

Destruction = Improvement

quote:
Quad schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:30:
Heb blijft wel leuk en was nog het kijken naar surprise cadeau. Zo zelfs voor mij een verrassing :)

☻/
/▌
/ \

• Denskie
Eerste keer dat ik er een koop, dus ik ben heel benieuwd.
Alleen die 1000 extra boxen zit me niet lekker.

Gana ze nu alle spullen verdelen over meer dozen, of hebben ze een restpartij budgetmeuk erbij gekocht om die erbij te proppen?

• krietjur

krietjur

Where am I?

quote:
Quad schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:34:
[...]

Over iets meer dan een weekje weten we het als het goed is.. ik zal in elk geval wel posten wat er in zat :)

• ikbenheelmoe
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 11:54
Kan de pagina er niet meer voor krijgen, maar volgens mij stond er voor 175 euro waarde nu voor 25 euro. Als er voor minder dan 175 euro (laten we zeggen maximale adviesprijs) in zit, dan is het toch gewoon keiharde misleiding?
Aan de andere zou het raar zijn als je 1000 dozen met 175 euro waarde voor 25 euro per stuk gaat verkopen...
En toch ben ik wel een beetje nieuwsgierig naar de doos, die ibood doos is me namelijk niet gelukt afgelopen hunt.

• krietjur

krietjur

Where am I?

Staat er nog steeds hoor: U betaalt hiervoor normaal 175,00

• Denskie
quote:
ikbenheelmoe schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:37:
Kan de pagina er niet meer voor krijgen, maar volgens mij stond er voor 175 euro waarde nu voor 25 euro. Als er voor minder dan 175 euro (laten we zeggen maximale adviesprijs) in zit, dan is het toch gewoon keiharde misleiding?
Aan de andere zou het raar zijn als je 1000 dozen met 175 euro waarde voor 25 euro per stuk gaat verkopen...
En toch ben ik wel een beetje nieuwsgierig naar de doos, die ibood doos is me namelijk niet gelukt afgelopen hunt.
Er staat op de pagina dat je ¤150,- bespaart.
Daarbij betaal je ¤25,-. Dan heb je dus voor ¤175,- spullen in de doos zitten ;)

• St@m

St@m

@ Your Service

Je hebt je antwoord Denskie
quote:
ClickToBuy Dennis Knarren zoals je zult begrijpen zijn onze programmeurs heel druk maar de inkoop afdeling heeft hierdoor tijd over. Wij hebben diverse grote leveranciers van ons dus gebeld voor extra voorraad van de reeds bestaande box inhoud. Maak je maar niet ongerust hoor.
En hier een screen van de advertentie:
http://tweakers.net/ext/f/KWpwkbIWspWfyycR3yEljhIf/thumb.jpg

St@m wijzigde deze reactie 20-11-2012 13:42 (22%)

• Gh0stw4lk3r
quote:
ClickToBuy zoals je zult begrijpen zijn onze programmeurs heel druk maar de inkoop afdeling heeft hierdoor tijd over. Wij hebben diverse grote leveranciers van ons dus gebeld voor extra voorraad van de reeds bestaande box inhoud. Maak je maar niet ongerust hoor.

• BLACKfm
  • Laatst online: 20-08 22:37

BLACKfm

F*ck your couch!

quote:
ikbenheelmoe schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:37:
Ik las op het hunt forum dat iemand in een 90 euro doos een pakket van 1000 euro aan waarde had gekregen. Het zal een uitzondering zijn, maar dat is de gok die je neemt.

Je kan ook voor 25 euro aan krasloten kopen met kans op 250.000 euro.

• Denskie
quote:
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:40:
Je hebt je antwoord Denskie

[...]
Ik zie het.
Ik krijg hier geen meldingen meer van op facebook, iemand die weet waar je die weer aanzet??

Maar gelukkig, dan kan ik er morgen misschien nog eentje bestellen 8)

• ikbenheelmoe
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 11:54
quote:
[b][...]

Ik las op het hunt forum dat iemand in een 90 euro doos een pakket van 1000 euro aan waarde had gekregen. Het zal een uitzondering zijn, maar dat is de gok die je neemt.

Je kan ook voor 25 euro aan krasloten kopen met kans op 250.000 euro.
Snap het principe wel van de gok, maar als je zegt dat er voor 175 euro inzit, dan kun je imho niet met 25 euro komen aanzetten, dat is toch gewoon misleiding? Dan moet je zeggen, er kan een waarde tussen de 25 en 175 euro inzitten.

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
ikbenheelmoe schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:43:
[...]

Snap het principe wel van de gok, maar als je zegt dat er voor 175 euro inzit, dan kun je imho niet met 25 euro komen aanzetten, dat is toch gewoon misleiding? Dan moet je zeggen, er kan een waarde tussen de 25 en 175 euro inzitten.
Dat zeggen ze niet he, ze zeggen dat je er normaal 175 voor betaalt, niet dat er voor 175 euro inzit. Maar kom, wie niet waagt wie niet wint, het zal vast niet zo'n crappakket zijn als bij bestoffer4u

• Saffie_time
  • Laatst online: 19-08 21:52

Saffie_time

Nu met legend

De gratis verzending is voor de hotelbon en niet voor de box.
Nog geen succes hier en vanaf vanmorgen half 9 bezig...
Of winkelwagen leeg of shipping error.
Denk dat ik het ga opgeven en geld maar opmaak aan iets leuks.

When you gaze into the abyss you become the abyss

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Saffie_time schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:46:
De gratis verzending is voor de hotelbon en niet voor de box.
Nog geen succes hier en vanaf vanmorgen half 9 bezig...
Of winkelwagen leeg of shipping error.
Denk dat ik het ga opgeven en geld maar opmaak aan iets leuks.
Je kan ook gewoon nog even een paar uur geduld hebben daar de morgen ook nog doorloopt. Ik kijk vanavond nog wel even denk ik.

St@m wijzigde deze reactie 20-11-2012 13:49 (4%)

• brambo123
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07:49

brambo123

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Ze draaien nog steeds op 3 servers en niet 6.
Hun nameserver geeft dit:
code:
1
2
3
www.clicktobuy.nl.      300     IN      A       178.33.215.45
www.clicktobuy.nl.      300     IN      A       178.33.215.184
www.clicktobuy.nl.      300     IN      A       178.33.215.6

Dit is dus antwoord van hun server, niet van dns server van isp.

xDSL spectrum grafiek: http://xdsl.mtsgrit.nl/ << Beschikbaar voor 2812HNU-F1, 2601HN-F1 & 2602R-D1A

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

De eerste boxen van iBood stromen binnen :).

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Quad schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:06:
De eerste boxen van iBood stromen binnen :).
:? ok..

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

quote:
Kunnen jullie alvast inspiratie opdoen voor de C2B boxen :)

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Quad schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:12:
[...]

Kunnen jullie alvast inspiratie opdoen voor de C2B boxen :)
Volgens mij kun je dan beter naar de bestoffer4u boxen kijken.

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

quote:
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:13:
[...]

Volgens mij kun je dan beter naar de bestoffer4u boxen kijken.
daarom bestel ik ook niet bij c2b deze keer.
De iBoodbox is gelukt, maar Bestoffer4u was een grote ramp.

• St@m

St@m

@ Your Service

quote:
Quad schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:15:
[...]

daarom bestel ik ook niet bij c2b deze keer.
De iBoodbox is gelukt, maar Bestoffer4u was een grote ramp.
Ach ik heb het nog nooit gedaan, voor deze ene keer voor sinterklaas kan het wel. Maar goed, dan moet je wel kunnen bestellen :P Slechter dan die bestoffer4u box kan het niet worden in ieder geval.

• Quad
  • Nu online

Quad

Ondertitel

quote:
St@m schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:18:
[...]

Ach ik heb het nog nooit gedaan, voor deze ene keer voor sinterklaas kan het wel. Maar goed, dan moet je wel kunnen bestellen :P Slechter dan die bestoffer4u box kan het niet worden in ieder geval.
True to that :+

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair: Gamescom 2014 Gamecontrollers Websites en communities Game-accessoires Smartphones Sony Microsoft Games Besturingssystemen Consoles

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013