Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-09 13:47

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
DutchDevil79 schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:18:
Leuk BM. Neem aan dat jij het kleurrijke wagentje bent. Wel jammer dat ze weer Watkins Glenn rijden dit seizoen. Is dat wagentje echt te langzaam voor. Maar ja veld blijft wel redelijk bij elkaar zo. Hebt iig geen saaie race gehad zo te zien.
Misschien dat ik op andere banen ook nog wel een race mee pik. Zeker Brands Hatch Indy is wel leuk met die dingen denk ik.
Zeker de 1e paar ronden waren erg leuk, laatste paar was wat te eenzaam, maar goed :) Watkins is idd veel te lang voor deze auto. Heb in W13 wat races gedaan met de SRF op Jefferson Reverse, en dat is toch wel heel erg leuk :)

En ach, ik zocht wat om me bezig te houden zolang de L49 er nog niet is, dit is een prima keuze so far :)

Xbox Gamercard | iRacing profiel
Even the dark has a silver lining

• Jubby
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:51
quote:
JoepW schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:21:
@lotus rijders: vanavond vanaf 19:00 tot 01:00 uur is de reguliere wekelijkse practice. Gewoon door Eric Nixon gehost. Ik ben er rond 8 uur.
GMT+1 dus ik gok van 18:00 tot 00:00

Yup, its Up

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
Racer_D schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:43:
Binnenkort in de bioscoop:

[[url=""]afbeelding[/url]]
Thanks for cheering me up. :D

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:31
Werk uitgelopen, trein vertraging, bus die weg rijdt zodra de trein aankomt, en zou ook graag nog eten... ik hoop dat ik nog een rondje kan zetten straks in de lotus :') heb het nodig dit seizoen lijkt het ...

Mijn iRacing profiel

• aaikman
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21:03
eerste officiele radical race achter de kiezen ... P2 ... en dan nog te denken dat ik met een wrecked achterkant (door chicane l1 inc waarbij ze achter op mij knallen) nog op meer dan 20 sec van de leider hing ... uiteindelijk gestrand op 5 sec .... zonder dat incident waarbij ik 20sec verlies had er een mooie overwinning ingezeten ... +74IR/+0.13 SR

resultaat

MyIracingProfile

• DirkT
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Wilde het even delen hier, ik was bang dat ik de eerste week van het GT+Proto al gemist had, maar kon vandaag ook nog een race starten.

Heb de race van 19u en de race van 21u gepakt. De 19u race ging eigenlijk vrij goed. Ik had alleen door een stomme fout schade opgelopen (eenzijdig) en moest laten repairen. Dat ging ansich vrij rap, alleen moest ik met een scheef stuur de race uitrijden. Dat was gelukt tot op lap 12 ineens een HPD gewoon snoeihard in m'n achterkant komt en zorgt dat ik wel redelijk afgeschreven was. Het kostte een tow en ik zag de checkered flag toen ik in de pits op repairs aan het wachten was. Toch heb ik even gewacht tot ze klaar waren en heb ik met de scheefste hoepel gezorgd dat ik ook zelf een checkered flag kreeg om m'n punten niet al teveel in gevaar te brengen. Zodoende alleen wat iRating eraf en zels +0.02 SR.

De race van 21u werd gesplit en ik zat in de bottom split. Maar door m'n qualificatie tijd startte ik bij de corvettes op pole. Het is me gelukt dit de hele race vol te houden en zelfs zonder ook maar 1 inc. Het ging allemaal erg goed, had sowieso het idee dat het een race was zonder al teveel incidenten. Zie hier de results: http://members.iracing.co...=6818244&custid=91804

M'n eerste gewonnen race in de B classe :D

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• NickThissen
Gaaf zeg de nieuwe Lotus op road atlanta... vind het leuk ook al heeft hij af en toe wat rare trekjes (in de 2 vol gas optrekken zonder problemen, schakelen naar de 3 en ineens vol linksaf schieten, huh?).

Joep net toen je weg was nog een 12.7 eruit gegooid :) Replay: https://dl.dropbox.com/u/...tus_ntm_ratlanta_12_7.rpy

Turn 1 laat ik wat liggen, turn 2/3 zowat perfect, bocht voor lange rechte stuk mis ik de apex heel erg en de chicane had ik wat meer kunnen afsnijden. 12.5 zit erin :)
Jouw setup niet meer geprobeerd, zal ik meteen doen volgende keer.

NickThissen wijzigde deze reactie 05-11-2012 22:44 (6%)

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01:44

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja ik vind het ook zeer leuk. Lekker rossen met die bak. Was wel ff wennen met het stuiteren over de curbs. Maar leuke combo de Lotus79 op NTM op Road atlanta.

Had nog een leuk momentje in de practise. Mooie manier om de laatse chicane te nemen:

iRacing Profiel

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:52

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Afgelopen heeft iRacing Kansas Speedway gescanned en zijn nu bij Auto Club, Fontana.
De volgende baan die ze (opnieuw) gaan scannen, is Phoenix.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2313324.page

iRacing staff over de graphics van iRacing
quote:
To us, the graphics and sounds are also simulations. It's all physics! The difference between zolder and limerock is we went out and took physical light measurements, etc, and measured material albedos (google it), while we were working on Spa, and since then you can see the difference. We do focus a LOT more on the racing, the vehicle physics, the track fidelity, as that is what iRacing is about. We could spend all our time on graphics, but then we'd be lost, cause without something worth rendering, why bother?
quote:
We hope to fix the tree shadows to actually cast from the light, soon. That will allow us to load up different skies/lighting at load time - it is mainly just tree shadows holding that up! But, this isn't a small project, have you seen the number of trees and the number of tracks?

Also, for almost the enitre last season, the graphics engineering was mainly working on eliminating shadow volumes. It didn't make the release, hang it there.... We're trying.

Eliminating shadow volumes, dynamic skies are on the TOP of my list - as is a DX11 port!

But as said above, going to DX11 doesn't change anything without rewriting the engine to use it differently.

Once we have dynamic skies working, then we can look into time of day changes while driving.
bron: http://members.iracing.com/jforum/forums/show/606.page

Dit is zeker goed nieuws :D

Niellie41 wijzigde deze reactie 05-11-2012 23:59 (78%)

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | Racing Lions

• NickThissen
Time of day changes zijn dus nog wel heel lang weg, maar dynamic skies is ook al heel vet. Ik neem aan dat ze bedoelen dat ze niet meer aparte night tracks hoeven te maken maar voor elke track gewoon een tijdstip kunnen kiezen tijdens het laden. Dan hoop ik dus dat je straks kan kiezen hoe laat je op een track rijdt (en dan niet alleen ochtend, middag, nacht maar gewoon elk uur ofzo), dan kun je ook eindelijk schaduwen als rempunt vergeten. En natuurlijk veel meer night tracks!

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het zal wel mooi zijn om iig dynamische schaduw te hebben. Alhoewel we dan niet meer rem punten kunnen bepalen op de schaduw inval op de baan.

iRacing Profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
DutchDevil79 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:37:
Het zal wel mooi zijn om iig dynamische schaduw te hebben. Alhoewel we dan niet meer rem punten kunnen bepalen op de schaduw inval op de baan.
Denk dat dat nieteens zo lastig hoeft te zijn :) Heb van de week paar rondjes op Spa gereden, en mijn rempunt voor de busstop bepaalde ik volgens mij altijd aan de hand van de schaduwen. Nu had ik die op dat moment uitstaan, en volgens mij resulteerde dat er alleen maar in dat ik later remde, en alsnog de bocht haalde :p

Maar zou wel mooi zijn als er wat substantiele verbeteringen zouden komen aan de gfx-engine. Dynamisch dag/nach hoeft van mij nog nieteens, maar zelf bepalen of je in de ochtend/middag/avond/nacht rijd zou wel erg tof zijn :) Al zullen dan wel alle banen voorzien moeten worden van belichting, maar goed, het zij zo.

• Hoogie2004
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:58

Hoogie2004

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Whohooooo

Deze week F1 @ watkins glen proberen. Spa was echt fun afgelopen week, mede doordat ik een snelle stabiele setup had, die lekker de bocht uitkwam :)

@Paul, rijd jij in bocht 1 ook zo belachelijk wijd? Ik raak die bak dan altijd kwijt :+

En nog even uitvogelen waar de SM rijdt, en of dat de moeite waard is.

Hoogie2004 wijzigde deze reactie 06-11-2012 09:56 (37%)

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
Hoogie2004 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:55:
Deze week F1 @ watkins glen proberen. Spa was echt fun afgelopen week, mede doordat ik een snelle stabiele setup had, die lekker de bocht uitkwam :)

@Paul, rijd jij in bocht 1 ook zo belachelijk wijd? Ik raak die bak dan altijd kwijt :+

En nog even uitvogelen waar de SM rijdt, en of dat de moeite waard is.
Star Mazda rijd op Laguna Seca :)

Ik vind T1 op Watkins altijd wat raar. Vind het heel tegennatuurlijk om daar zo enorm wijd te gaan, voelt een beetje als cheaten...

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:33
quote:
BM schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:58:
[...]

Star Mazda rijd op Laguna Seca :)

Ik vind T1 op Watkins altijd wat raar. Vind het heel tegennatuurlijk om daar zo enorm wijd te gaan, voelt een beetje als cheaten...
das zoals T1 in Silverstone, pfff daar mag iracing toch iets aan doen is volgens mij ook cheaten :+

Mijn iRacing profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vind ook dat ze er een off-track / cut-track van moeten maken, maar het probleem is dat ze in het echt ook over de curb gaan :+ Niet zo ver als online volgens mij, maar in het echt gaan ze daar ook super wijd....

• Niellie41

Niellie41

YouTube: Wild finish 2012 Watkins Glen Finger Lakes 355
O-)

Daarom mag je daar over de kerbs.

Niellie41 wijzigde deze reactie 06-11-2012 10:21 (12%)

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Dat ze de kerbs dan (IRL) een stuk verder op leggen. Imho geven curbs het einde van de racetrack aan, en daar heb je maar binnen te blijven :)

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik word nu al gek van de inc meldingen op sommige banen. Laat maar lekker zo. Heel wijd uitkomen levert niet echt tijdwinst op. Als ik meestal minder wijd uitkom kan ik meer tijd winnen.

iRacing Profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

quote:
DutchDevil79 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:54:
Ik word nu al gek van de inc meldingen op sommige banen. Laat maar lekker zo. Heel wijd uitkomen levert niet echt tijdwinst op. Als ik meestal minder wijd uitkom kan ik meer tijd winnen.
Het gaat om track-limits en het respecteren daarvoor.... Als die niet gerespecteerd worden is er toch totaal niet te racen? Ze moeten de offtracks gewoon wijzigen, zodra je met 4 wielen buiten de baan / witte lijn komt, is het off-track.

Met alle wielen de curb op is dus eigenlijk offtrack, er moet minimaal 1 wiel binnen de witte lijnen zijn. In Spa ligt uitkomen Les Combes de offtrack veel te scherp, want als je daar met de 2 rechtse wielen on-track blijft, krijg je wel een offtrack omdat je lichtelijk over de curb gaat...

• Fragbeestje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22:32
Best wel een leuke laatste ronde.

Baal momenteel wel wat : training van donderdag gaat niet door en is verzet naar deze avond :( dus geen GoT fun vandaag.

Ben tussendoor bezig met Jack Daniel's racing skins te maken voor een maat die binnenkort jarig is (onderdeel van zijn verjaardagscadeau) maar ik vind dat font maar niet (tenzij die waar ik 20$ voor moet betalen...)
Met het jpg logo lukt het ook wel redelijk maar na het resizen en rotaten is het resultaat toch net niet perfect.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• dabelg
quote:
Fragbeestje schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:06:
Best wel een leuke laatste ronde.

Baal momenteel wel wat : training van donderdag gaat niet door en is verzet naar deze avond :( dus geen GoT fun vandaag.

Ben tussendoor bezig met Jack Daniel's racing skins te maken voor een maat die binnenkort jarig is (onderdeel van zijn verjaardagscadeau) maar ik vind dat font maar niet (tenzij die waar ik 20$ voor moet betalen...)
Met het jpg logo lukt het ook wel redelijk maar na het resizen en rotaten is het resultaat toch net niet perfect.
brandsoftheworld.com (staat er geen vector logo ?)

Mijn iRacing profiel

• Fragbeestje
quote:
dabelg schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:11:
[...]

brandsoftheworld.com (staat er geen vector logo ?)
Dat is geblokkeerd blijkbaar... :|

"The current status of the logo is blocked, which means the logo is temporarily not available for download on request from the brand owner."

Heb er nog wel een paar gevonden, maar hij moet lijken op de V8 Supercar :

http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200702/jack-daniel-s-racing_460x0w.jpg

en om die ronde tekst recht te krijgen of in de andere richting te draaien zijn m'n fotosoep skills nog niet goed genoeg...

Fragbeestje wijzigde deze reactie 06-11-2012 11:22 (29%)

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

• Fragbeestje
Die had ik ook al.

Het probleem is niet het logo zelf, dat Old no 7 logo zoals op de V8 vooraan heb ik al en is perfect, maar het is echter de Jack Daniel's tekst op de zijkant die wat problemen geeft, het resultaat is niet echt zuiver bij de randjes. Had al geprobeerd om die tekst uit de SVG te "warpen" zodat hij rechtdoor loopt ipv in een kromming maar dat resultaat kon gerust op de cover van een bijpassende Bieber cd geplaatst worden...

Zal nog wel wat verder zoeken achter het font.

• Red Baron
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 01:33
quote:
Hoogie2004 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:55:

In de kwalificatie sowieso omdat het gewoon sneller is. In de race weet ik niet meer 100% zeker of ik dat toen ook gedaan heb, omdat het natuurlijk ook wel een risico is dat je hem kwijt raakt en je auto afschrijft.

Overigens rijden de Pro's deze week alsnog op Spa en is voor ons Watkins verschoven naar begin januari waar het Sebring gaat vervangen. Dat is wel jammer aangezien ik Sebring altijd wel een leuke baan vind, ook met de F1, in tegenstelling tot vele anderen geloof ik :P

My iRacing - TourCoach parser - Specs

• NickThissen
Blergh, hoop dat ik op tijd thuis ben voor de race, het is weer november dus mensen gaan weer voor treinen springen in de spits enzo, top... Een rondje practice zou ook wel handig zijn want heb de baan volgens mij nog nooit gespeeld :)

NickThissen wijzigde deze reactie 06-11-2012 17:04 (25%)

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Had je gister maar moeten oefenen toen ik dat aangaf. Lotus79 kan je nog hele week oefenen. >:) >:)

Maar vanavond dus 2de race van het seizoen voor GoT tournament. We gaan met de MX5 op Jefferson reversed rijden dat is een aparte layout op Summit point. Welke midden in de bossen ligt. Best grappig baantje. Beide zijn basis content dus iedereen met een Iracing abo kan mee doen. Hopelijk veel man dus.

ps LET OP we hosten de race onder de hosted sessies (tournament sessie) omdat er dus 2 heats worden gereden.

iRacing Profiel

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:44
Ik doe nu een 1:13.2 met de lotus @ rd atlanta met deze setup: http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=288 ;)

JoepW wijzigde deze reactie 06-11-2012 19:16 (8%)

Alles over iRacing | iRacing Profiel

• NickThissen
voeg je hem in het vervolg ook even meteen toe aan de lotus ctc groep? Dat zou je namelijk ook moeten kunnen maar dat heb ik nog niet getest :p

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Ik kan dat niet achteraf ;(

• NickThissen
Nee want ik had het al gedaan, en daarna bedacht ik me pas dat je het even voor me kon testen of anderen ook konden toevoegen...

Mijn iRacing profiel

• Jubby
Corrigeer ook even de laptime want die staat op 1.23.265 ipv 1.13

• NickThissen
quote:
Jubby schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:57:
Corrigeer ook even de laptime want die staat op 1.23.265 ipv 1.13
Al gemacht... Ik heb het gehaald, yeah, vol uur oefenen, zal ik nodig hebben op zo'n lange baan 8)

Waar is de server?

NickThissen wijzigde deze reactie 06-11-2012 20:04 (4%)

Mijn iRacing profiel

• seninha
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23:52

seninha

god's right foot

Ik gister een 17" LCD van iemand gekregen.
Nou wil ik deze gaan gebruiken om puur en alleen iSpeed op te draaien.Scherm zou dan boven op mijn 27" scherm komen (iets naar voren gekanteld)

Nou vraag ik me af of ik door een tweede scherm te gebruiken veel fsp in het iRacing zal verliezen?
Scherm zal aan een ATI 5870 1gb komen te hangen (naast de 27" scherm die ik nu heb)

iRacing Profile Flickr

• NickThissen
Zolang het spel niet op dat scherm gerenderd wordt (dus in de sim gewoon 1 screen geselecteerd en niet 3 ofzo) zal het niks uitmaken. Ik rij ook met een extra scherm ernaast voor ispeed enzo en dat kost in geen enkele game fps :)

Mijn iRacing profiel

• seninha
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23:52

seninha

god's right foot

Nee, iRacing zal alleen op het hoofdscherm draaien.Tweede scherm wil ik puur en alleen voor iSpeed gebruiken.

Zoiets als dit:

http://www.sim-racing.co.uk/images/3+1monitors-on-obutto-sim-racing-rig.jpg

Alleen iets naar voren gekanteld (en zonder beide schermen aan de zijkant)

iRacing Profile Flickr

• aaikman
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21:03
ik pas vanavond, ik heb visite om 20u45 :(

MyIracingProfile

• Arfman
  • Laatst online: 00:05

Arfman

Drome!

Ik pas ook, trage schijtbak :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• JoepW
quote:
seninha schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:27:
Nee, iRacing zal alleen op het hoofdscherm draaien.Tweede scherm wil ik puur en alleen voor iSpeed gebruiken.

Zoiets als dit:

[afbeelding]

Alleen iets naar voren gekanteld (en zonder beide schermen aan de zijkant)
Ik heb 3 schermen en een 4de voor ispeed enzo. Werkt prima. ;)

Was niet mijn combi vanavond. Er waren mooie gevechten en minder mooie, overigens. Ik heb toch echt een aantal te optimistische inhaal acties gezien.
Zou leuk zijn als we in het vervolg iets meer op heelhouden racen ;)

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was wel leuk deze combo. Heb zeker in de 2de race nog erg leuk kunnen vechten met ruud. Jammer van het incident in de laatste bocht maar ja het blijft racen.

Trouwens mensen die 18 November niks te doen hebben. De Targa series rijdt weer een race. Deze keer op New Hamshire. 3 raceklassen op New Hamshire dat word me wat. Ik heb me iig ingeschreven met de Ford GT.

Hier inschrijven:
http://members.iracing.co...st/0/2319289.page#4966646

iRacing Profiel

• enchion
  • Niet online
Jij met je Nieuwe Hampolder.

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Aargh, had gister nog ff gekeken wat we zouden rijden, dacht dat het de Silverado was, Dus hele avond weggeweest. Jammer, Jefferson Reverse had ik wel leuk gevonden.

Ach, volgende keer beter :)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik was Ajax kijken :) volgende week ben ik erbij :)

• Ericjooo
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18-09 22:17
Ondanks de negatieve gevoelens van velen over dit Mickey Mouse-baantje, vond ik het wel erg vermakelijk. Ik reed met Roberts setup en die ging voor mij als de brandweer (56,2).

Race 1 zat ik nogal close achter Nick en tikte hem heel zachtjes aan in de laatste bocht....met helaas grote gevolgen, nogmaals sorry Nick. Hierdoor vier plekken teruggevallen maar uiteindelijk toch nog 7e.

Race twee was erg lekker en ik had de snelheid goed te pakken. Lekker achter Robbert en Ruud aangereden en af en toe Jesper en Paul voorbij gelaten maar ook weer terug zien vallen :) Op het eind lekker gebattled met Ruud en hem er net voorbij gekregen. Het geintje van Jesper met Robbert leverde me zelfs een tweede plek op.

Nu op naar de oval!!! Zal wel een roulette worden...haha

iRacing Profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
Er zijn meer liefhebbers van NHMS hier en dit is de eerste keer dat er een multi class op gehost word volgens mij. Vorige Targa race waar ik aan mee dee waren we met 34 man. Dus las dat deze keer op New Hamshire ook zo is word dat wel uniek. Zoveel man op zo'n klein baantje. >:)

iRacing Profiel

• DirkT
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Had gisteren mee willen doen, maar door wat problematiek bij een klant heb ik tot 22u moeten doorwerken helaas... Wat ik er van lees klonk het wel erg vermakelijk :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Niellie41

Niellie41

iRacing was vandaag op visite!

https://pbs.twimg.com/media/A7H8CeLCIAADeuo.jpg
:D
https://twitter.com/iRaci...66270972376653824/photo/1

Niellie41 wijzigde deze reactie 07-11-2012 23:01 (2%)
Reden: verkeerd gelezen

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, in quali-trim in een practice vandaag in de F1 reed ik een 1:17.486

Geen idee wat de toppers rijden, ik hoorde iets van Huttu in de 1:15.... Maar als ik daar binnen 2 seconden van zit, vind ik het prima. Van het weekend zeker proberen een race mee te doen :)

• Ericjooo
quote:
Nee, ze waren op visite bij Roush-Fenway :)

iRacing Profiel

• JoepW
Mooie promo:

8-11 om ca. 01:15 uur: Zit ik nog heel laat te werken en denk na mijn laatst verstuurde mail aan een klant: Goh wie zouden er nog aan het rijden zijn en wat zie ik!

https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s4/paul_betrapt.png

BETRAPT 8) :+

JoepW wijzigde deze reactie 08-11-2012 01:20 (69%)

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Even een vraagje over de race van komende Dinsdag. We hebben daar de Silverado op Las Vegas ingepland staan. Dit was ingepland op de week waarop Digital racing niet rijd om ook wat mensen die in die league rijden en bij ons mee rijden de kans te geven mee te doen. Nu lees ik alleen dat ze komende Dinsdag een test race gaan doen. Nu vraag ik me af of er nog genoeg mensen komende Dinsdag mee rijden. Ik weet dat een aantal van onze vaste rijders niet mee rijden met oval content en als dan ook nog is de mensen afvallen die bij Digital racing rijden dan kan het veld wel is te klein zijn.

Misschien is het dan verstandig de race om te ruilen met een road content race en de Silverado op een andere datum te doen.

iRacing Profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Volgens mijn huidige planning ben ik erbij :)

Als het wat anders wordt, ben ik er ook bij :+

Tip voor vervanging: Ford Mustang @ Summit Point, of een vies snelle auto op een leuke baan :)

• Ericjooo
quote:
DutchDevil79 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:11:
Misschien is het dan verstandig de race om te ruilen met een road content race en de Silverado op een andere datum te doen.
Jemig, ik zit al weken te trainen op Las Vegas.......haha.....nee, maakt niet uit hoe je rekening houdt met andere leagues of clubjes. Ik denk dat een echte race toch meer trekt dan een testrace toch? Ik zou het gewoon laten doorgaan, maargoed....dat is mijn idee :)

iRacing Profiel

• Fragbeestje
idd een mooie promo video, maar snap alleen niet goed waarom ze de V8 Supercar niet gekozen hebben... net zoals met de 24h du fun... nemen ze de HPD ipv de V8.

Zal wel met centjes te maken hebben : alle Aussies en V8 gekken hebben waarschijnlijk wel een hoop sessies gehost op deze track.

Voor volgende dinsdag maakt het me niet uit. Ben er normaal gezien bij deze keer! oOo

Oval is voor mij goed, moet hij toch vervangen worden dan de mustang of de V8 op een bochtig circuit a la mid-ohio of mosport of oran park of ... maakt niet uit 8)

• Niellie41

Niellie41

Ik ben er dinsdag in ieder geval niet bij. Dover is een lastige baan en zo'n test race is dan wel handig :)

• Red Baron
quote:
JoepW schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:29:
8-11 om ca. 01:15 uur: Zit ik nog heel laat te werken en denk na mijn laatst verstuurde mail aan een klant: Goh wie zouden er nog aan het rijden zijn en wat zie ik!

[afbeelding]

BETRAPT 8) :+
Achja, ik deed even een paar rondjes mee met wat team genoten daar, no big deal.

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Vervangen was niet geheel de bedoeling dan. Meer verplaatsen dan zouden we de Riley of Cadillac race volgende week kunnen houden en de Silverado race naar de datum van die race verplaatsen. Ergens eind 2012 of begin 2013 dan dus.

iRacing Profiel

• JoepW
Ik zou zeggen, laten we maar ruilen met bv de riley.

• Jubby
Van mij mag je die silverado hokkenrace ook verplaatsen naar bijvoorbeeld 2018 ofzo

Maar als het niet anders kan doe ik wel mee, ik doe altijd mee ( bij leven en welzijn.. )

• NickThissen
Ik zei ook al laat in het vervolg die oval races maar zitten als we toch niemand bij elkaar krijgen he ;) Paar speciale combo's zoals die tour modified was leuk maar meer standaard ovals heb je toch al gauw veel mensen nodig om het een beetje leuk te maken.

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Ik wil die oval race met veel plezier vervangen door een leuke road combo ;)

• Jubby
Gisteren even met de lotus op de track van volgende week gereden .

Zoveel grip, niet normaal, weg funfactor..... 8)7

• NickThissen
quote:
Jubby schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:59:
Gisteren even met de lotus op de track van volgende week gereden .

Zoveel grip, niet normaal, weg funfactor..... 8)7
Haal de wing eens eraf dan :p Als hij zoveel grip heeft zullen de snelle tijden toch wel met de helft minder wing komen net als deze week.

Mijn iRacing profiel

• Ericjooo
In mijn ogen zijn de ovals ook onderdeel van iRacing, ik zit ook te harken in een Lotus hoor.....

iRacing Profiel

• Red Baron
Inderdaad, niet miepen mensen. Die paar keer dat we op een oval rijden is ook weer niet zo'n ramp hoor.

• JoepW
Mijn opmerking was alleen maar vanwege de drnl races. Oval hoort erbij ;)

• NickThissen
Tsja je kunt wel zeggen oval hoort erbij, en "wij road rijders" krijgen altjid maar weer te horen dat we oval ook een kans moeten geven, maar tegelijkertijd zien we bij 9 van de 10 road races ook bijna nooit iemand uit het groepje "oval rijders", dus dat vind ik wel een beetje hypocriet ;) Ik doe gezellig mee met ovals hoor, daar niet van, maar in de praktijk hebben we gewoon weinig mensen die er van houden.

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Laatst online: 00:05

Arfman

Drome!

Ik doe niet mee, heb de content niet en die ga ik ook niet aanschaffen, simpel. Heb al nauwelijks genoeg tijd om de Radical serieus te rijden en de hele Lotus 79 op NTM heb ik nog niet eens aangeraakt 8)7

Daarnaast heb ik onvoorzien wat minder tijd op de dinsdagavonden dan ik dacht, dus racen wordt in veel gevallen niet wat. Jammer, had me er erg op verheugd maar het zit er qua tijd gewoon niet in.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• Niellie41

Niellie41

quote:
NickThissen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:58:
Tsja je kunt wel zeggen oval hoort erbij, en "wij road rijders" krijgen altjid maar weer te horen dat we oval ook een kans moeten geven, maar tegelijkertijd zien we bij 9 van de 10 road races ook bijna nooit iemand uit het groepje "oval rijders", dus dat vind ik wel een beetje hypocriet ;) Ik doe gezellig mee met ovals hoor, daar niet van, maar in de praktijk hebben we gewoon weinig mensen die er van houden.
Hier op GoT zijn er inderdaad gewoon niet genoeg mensen die oval racing leuk vinden.

Als je oval races wilt doen, kan je beste gebruik maken van rookie content zodat de road rijders niets hoeven te investeren in dingen die ze toch niet willen en gaan gebruiken.

Niellie41 wijzigde deze reactie 08-11-2012 15:07 (30%)

• Ericjooo
Sterker nog, Sebring waren jij en Fabian erbij en de MX5 deed ik mee.....wij zorgen wel dat de oval-jongens er ook zijn hoor....haha......verder weet ik dat DD, Ruud en Paul ook gewoon de ovals rijden of hebben gereden dus.....Road is niet mijn favoriet maar ik doe ze toch zoveel mogelijk mee......niet omdat ik kan winnen maar gewoon voor de competitie en vooral de gezelligheid!!!

iRacing Profiel

• NickThissen
Ik vind het ook verder geen probleem hoor, iedereen moet zelf weten waar hij aan mee doet natuurlijk, en super dat jullie de laatste tijd ook vaak me road mee doen, maar de vorige seizoenen viel het me gewoon op dat er een aantal mensen waren die bijna alleen maar met oval mee doen. Allemaal geen probleem want we hebben nou eenmaal op oval gewoon minder mensen dus iedereen die meedoet helpt, maar als we er nu speciaal rekening mee moeten gaan houden dat we geen oval kunnen rijden omdat "de oval rijders" al een andere race/training hebben, dan ben ik van mening dat we de ovals beter helemaal kunnen afschaffen. Overigens is het nog altijd gewoon speculatie, misschien valt het wel mee en hebben we wel een groot veld, op Sebring hadden we ook ineens 24 man, wie weet...

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Verschuiven or not verschuiven that's the question ;)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik zou zeggen, laat maar staan. Het programma is er niet voor niets toch?

Als er weinig opkomst is, is dat alleen maar goed voor de kampioenschap kansen van de rest :+

• Niellie41

Niellie41

quote:
NickThissen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:49:
... omdat "de oval rijders" al een andere race/training hebben, dan ben ik van mening dat we de ovals beter helemaal kunnen afschaffen...
De enige die hier actief is en aan iROC mee doet, ben ik :+
Fabian eigenlijk ook, maar die zei dat hij waarschijnlijk de rest van de races niet kan mee doen. Dus ik tel hem dan even niet mee.

De overige 25 of zo, zijn niet actier op GoT en heb ik ook nooit bij de races op dinsdag gezien.

Just saying.

• Fragbeestje
Voor mij is de Silverado zeker goed! is lang geleden dat ik er mee heb rondgereden en herinner me vooral de nogal losse achterkant tov de Nationwide car.

Of we maken er een multiclass van : Silverado en Riley DP op een Oval. Als ze het rondjes rijden dan beu zijn kunnen ze de infield track nog wat verkennen :+ (weet niet of Las Vegas er wel een heeft)

Heb deze avond ook wel wat tijd maar heb vandaag meer zin in een Corvette of Ford GT race...

baai the weej ... denk dat ik m'n 3 schermen setup nog maar even uitstel :

http://www.oculusvr.com/

Lijkt me ontzettend vet!!!

Fragbeestje wijzigde deze reactie 08-11-2012 18:03 (17%)

• RichardA
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07-09 19:22
.....

RichardA wijzigde deze reactie 08-11-2012 18:45 (97%)

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

• RichardA
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 07-09 19:22
quote:
Fragbeestje schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:01:

baai the weej ... denk dat ik m'n 3 schermen setup nog maar even uitstel :

http://www.oculusvr.com/

Lijkt me ontzettend vet!!!
Kwam dit poosje terug al eens tegen.... Lijkt me mooier dan 3 schermen. Zeker als er zoals aangekondigd goeie dpi en verwaarloosbare lag is.
Vraag me alleen af hoeveel je van het toetsenbord / button-box kunt zien... Is natuurlijk niet handig om steeds ff onder de "bril" door te kijken.

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Op de een of andere manier lijkt het me voor racegames niet zo prettig, maar goed, wellicht moet ik dat eerst eens ervaren. Wel gaaf dingetje verder :)

• Ericjooo
Misschien ook wel eens leuk om met een HPD of Riley op een oval te rijden, ik heb mij in de GT5-tijd prima vermaakt met Le Mans-auto's op Daytona.....nietwaar Joep??

iRacing Profiel

• JoepW
Ja dat was wel lachen, ja. Alleen jammer dat in GT5 die dingen niet echt zonder slingeren over de baan gingen. ;)

• Ericjooo
Haha....kwam nog een plaatje tegen......

http://www.ericmulder.eu/SuperspeedwayDaytona.jpg

iRacing Profiel

• dabelg
quote:
RichardA schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:44:
[...]

Kwam dit poosje terug al eens tegen.... Lijkt me mooier dan 3 schermen. Zeker als er zoals aangekondigd goeie dpi en verwaarloosbare lag is.
Vraag me alleen af hoeveel je van het toetsenbord / button-box kunt zien... Is natuurlijk niet handig om steeds ff onder de "bril" door te kijken.
is idd een goed project zeker voor FPS

ben dit ook aan het volgen en heb ze een mail gestuurd dat ze het probleem van buttonbox stuur enz. kunnen oplossen door een JPG te gebruiken als transparante overlay op bepaalde X,Y,Z coordinaten

zullen wel zien of dit een oplossing kan zijn

Mijn iRacing profiel

• Piekartz87
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-09 17:24
Sinds deze week iracing weer opgepakt. Erg lang niet gedaan.
Een streetstock raceje gedaan op de usa speedway. Start gemist... was aan het uitzoeken wie mij opzettelijk eraf ramde tijdens de warming-up.
Kon het tempo eerst wel bijhouden maar na een tikje tegen de muur was ik een stukje te traag.

Erg wennen weer. Maar ff goed trainen weer met de mx-5

• Red Baron
quote:
dabelg schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:16:
[...]

is idd een goed project zeker voor FPS

ben dit ook aan het volgen en heb ze een mail gestuurd dat ze het probleem van buttonbox stuur enz. kunnen oplossen door een JPG te gebruiken als transparante overlay op bepaalde X,Y,Z coordinaten

zullen wel zien of dit een oplossing kan zijn
Tja VR is natuurlijk al zo ontzetten oud, maar nog nooit heeft zoiets echt weten te overtuigen.
Of dat hiermee wel anders zou zijn moet ik eerst nog maar eens zien.

Ik zou er in ieder geval niet de aanschaf van een triple monitor setup voor gaan uitstellen.
En zeg nou zelf, hele avonden racen met zo'n ski bril op je kop lijkt me ook niet heel erg relaxed.

• NickThissen
Ik zie het ook nog niet snel gebeuren, als ik het zo zie je alleen nog maar alles in de bril en is het geen glas ofzo waar je ook nog doorheen kan kijken. Goeie 'immersion' in een spel is super maar je kan het ook overdrijven. Je kan niet eens je stuur zien, je knoppen bedienen, een glas drinken / hand vol chips pakken tijdens een caution (lol), je kan niet even kijken hoe laat het is, niet iSpeed of een excel sheet gebruiken om te kijken hoe je met fuel zit, etc, etc, etc... Ik wil gewoon af en toe weg kunnen kijken van m'n monitor bijvoorbeeld, dat kan dan meteen niet zonder dat ding helemaal af te zetten...

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
Inderdaad, hoe moet ik dan de championsleague kijken tijdens de league races?

• NickThissen
Haha... Nou ja daar kun je wel iets op verzinnen, je zou het beeld gewoon even kunnen switchen naar je TV op de straight, dan hoef je niet eens weg te kijken ;)

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Ik heb nog even wat zitten pielen met de Lotus @ Rd Atlanta.
Met deze setup doe ik nu een 1:13.005 en een OPT van 1:12.5.
Kijk maar eens of het wat is:
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=289

• NickThissen
Thanks Joep zal zo eens proberen.

Overigens heb ik net een nieuwe versie van m'n Android app online gezet:
http://iracingforum.nickthissen.nl/

Grootste verandering is dat je nu eindelijk links (vanuit de browser, email, etc) kunt openen met mijn app, waarna automatisch de goeie thread / pm lijst ofzo wordt getoond. Ook werken links in de app zelf (in een post bijvoorbeeld) nu ook intern dus ze worden in de app zelf geopend en niet in de externe browser :)

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
quote:
JoepW schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:36:
Ik heb nog even wat zitten pielen met de Lotus @ Rd Atlanta.
Met deze setup doe ik nu een 1:13.005 en een OPT van 1:12.5.
Kijk maar eens of het wat is:
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=289
Ik weet het niet Joep, volgens mij is het gewoon een prima setup maar ik kom met geen enkele setup meer bij m'n 12.7... 13.3 en lager kom ik niet meer :S Te lang niet gereden deze week denk ik lol. Ach ja, ik gooi er fuel in en zie wel hoe het in de race gaat, zondag ga ik niet kunnen rijden dus ik probeer vanavond al wat mee te pakken.

Overigens ging hij net wel behoorlijk in de limiter dus ik heb de 5 een klikje langer gemaakt.

Mijn iRacing profiel

• enchion
  • Niet online
Woeptidoe, Gratis Lotus 49 ! _/-\o_

Zou opzich wel leuker zijn om hem te kunnen uitproberen, maar toch een zeer waardeerbare actie van iRacing.

enchion wijzigde deze reactie 09-11-2012 19:37 (60%)

• JoepW
quote:
NickThissen schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:17:
[...]

Ik weet het niet Joep, volgens mij is het gewoon een prima setup maar ik kom met geen enkele setup meer bij m'n 12.7... 13.3 en lager kom ik niet meer :S Te lang niet gereden deze week denk ik lol. Ach ja, ik gooi er fuel in en zie wel hoe het in de race gaat, zondag ga ik niet kunnen rijden dus ik probeer vanavond al wat mee te pakken.

Overigens ging hij net wel behoorlijk in de limiter dus ik heb de 5 een klikje langer gemaakt.
Klopt de 5 is aan de krappe kant ;)

Wel bijzondere actie, maar ik had liever betaald en de auto inmiddels in het bezit gehad:
https://dl.dropbox.com/u/22265537/topic_2012_s4/lotus49_gratis.png

JoepW wijzigde deze reactie 09-11-2012 19:42 (13%)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

quote:
enchion schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:36:
Woeptidoe, Gratis Lotus 49 ! _/-\o_

Zou opzich wel leuker zijn om hem te kunnen uitproberen, maar toch een zeer waardeerbare actie van iRacing.
Inderdaad wel een leuke actie :)

Dadelijk de F1 Quali even doen, kijken wat ik eruit krijg....

#edit:
De snelste rondjes gingen natuurlijk mis... Toch een 1:17.2 kunnen rijden :)
http://members.iracing.co...=6846149&custid=61620

Hoogie2004 wijzigde deze reactie 09-11-2012 20:07 (20%)

• NickThissen
Joep, je set is prima, maar als je beetje vooraan mee wil rijden heb je te veel wing. Ik zat de hele race vast achter mensen die maar gewoon de set van Roland pakken met enorm weinig wing, op de straight lopen ze enorm weg en na de chicane zit ik weer op hun staart. Half de tijd dwars door de esses enzo, ze houden de auto maar net op de baan, maar je komt er gewoon absoluut niet langs :( Elk rondje dwars door T2/3 waarbij ik enorm op de rem moet om er niet in te knallen, en ernaast gaan zitten daar is ook einde race. Dus wil je beetje inhalen dan moet je gewoon minder wing gaan nemen :-(

Lotus49 actie vind ik maar kut, de mensen die pre-orderen hebben blijkbaar geen probleem om ervoor te betalen, maar die krijgen hem nu gratis? Hou dat geld liever om een extra staff member in te huren ofzo zodat je niet elke keer je deadlines mist..?!

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Nick: Ik ben van plan om morgen verder te experimenteren met minder wing.
Ik was hier al bang voor.

Ennuh helemaal eens met je standpunt over de Lotus 49 ;)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Net F1 race meegepakt. Ging helemaal prima met een mooie 3e plek, snelheid in ieder geval dik in orde.

Echter.... Zijn er nog 10 rondjes te gaan en zit ik dit te typen :( De auto zet zich heel even iets bij het inremmen van T1, ik raak de curb aan de binnenkant, de auto hobbelt 2 keer en ik kom op de curb uit aan de buitenkant, even controle kwijt en de muur in. Erg jammer, maar wel blij dat het met de snelheid dik in orde is :)

• NickThissen
quote:
JoepW schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:46:
Nick: Ik ben van plan om morgen verder te experimenteren met minder wing.
Ik was hier al bang voor.
Heb hem nu op 5.6 achter, reed na paar rondjes een 12.8 dus dat zit wel prima. Hij is T1 wat listiger vooral en soms in de esses raak ik hem kwijt dus daar moet ik ook wat meer liften hier en daar, maar ik denk dat het wel te racen is. Nog steeds geen 5.0 zoals bij roland maar in de draft moet ik hiermee in ieder geval toch bijblijven hoop ik...

Ook de springs iets hoger gemaakt en auto iets lager gelegd om te helpen in T1 en esses, en ik reed een 13.0 in de eerste timed lap met 48 L fuel 8)7 Met nog een fout in de chicane ook, zat een 12.8-9 in. Denk dat ik het hierbij laat.
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=290

NickThissen wijzigde deze reactie 09-11-2012 21:11 (21%)

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 2 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneMobiele besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013