Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• derx666
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:15

derx666

mecker ende blaet

quote:
Streskip schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:23:
[...]
Ben wel benieuwd hoe dat wordt als je je limiteerd aan 1 auto per seizoen. Misschien dat stukje onderbrengen in de divisies, dat je niet in dezelfde divisie rijdt met een verschillende auto.
geen idee, ik vind het ook lastig om daar een goed systeem voor te bedenken.

My iRacing

• gtrNL
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
DutchDevil, ze hebben per ongeluk jou auto bij mij neer gezet. Kom je 'm even afhalen in de DM? :9

http://i.imgur.com/A5NaI.jpg

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18-12 13:11
quote:
Niellie41 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:00:
[...]

Ik kan wel even een WIP shot laten zien ^^

edit
hier is die
[afbeelding]

[afbeelding]
Niel, ziet er gelikt uit! _/-\o_

@gtrNL : B) wow...

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• checky
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 18-12 13:05
iemand nog een goede race setup voor daytona met de mclaren?

• aaikman
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-12 16:59
(jarig!)
quote:
NickThissen schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:39:
Proficiat aaikman!

Nog steeds niet in de lotus gereden op maandag na, kut baan, totaal geen motivatie om te rijden... Kijk zondag wel als ik zin heb anders sla ik lekker over...
thnx

het lijkt mij wel dat iracing wel heel veel gaat release in 2013, interlagos, britse parcours, bathurst ... honda, bouwens aan bmw en nascar wagens :? ik hoop dat ze dan ook nog werk maken van de andere zaken :)

MyIracingProfile

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 13:23

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Development van auto's / banen staat los van physics en andere zaken. Dat komt wel goed. Ook las ik in de post van Steve dat het wel een tijdje duurt totdat de eerste BMW komt. Kan zijn dat ik het verkeerd heb gelezen.

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | Racing Lions

• Hoogie2004
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12:54

Hoogie2004

Whohooooo

quote:
checky schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 02:46:
iemand nog een goede race setup voor daytona met de mclaren?
https://www.dropbox.com/sh/63sp55jiec1ljbt/WvUSHrReTm

Die werkte voor mij wel redelijk :)

@Nick, je setup site heeft weer last van die vage DateTime bug....

Hoogie2004 wijzigde deze reactie 22-12-2012 09:58 (11%)

My iRacing profile | Mijnzestal.nl handboogadministratie | Strava

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20-12 17:43

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
Niellie41 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 09:57:
Development van auto's / banen staat los van physics en andere zaken. Dat komt wel goed. Ook las ik in de post van Steve dat het wel een tijdje duurt totdat de eerste BMW komt. Kan zijn dat ik het verkeerd heb gelezen.
Ik las er uit dat ze 2 jaar nodig hebben om alle 3/4 autos te releasen.

Als Interlagos in Q1 2013 al komt hebben ze dat wel heel snel gedaan (voor iRacing begrippen), scandata hebben ze pas tijdje terug ontvangen toch?

X1 Gamercard | iRacing
I haven’t lost my soul, I just don’t know where I put it

• checky
bedankt voor de setup hoogie, gaan we proberen

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
quote:
Hoogie2004 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 09:57:
[...]

@Nick, je setup site heeft weer last van die vage DateTime bug....
Fixed.

Mijn iRacing profiel

• FabiandJ
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Wat een heerlijke bak is die McLaren zeg :)

• checky
hoogies setup heeft te weinig brandstof om in ene rond te gaan. mapping op 2 en kalmpies an net gehaald. Rijdt wel goed met deze setup

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

quote:
checky schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:00:
hoogies setup heeft te weinig brandstof om in ene rond te gaan. mapping op 2 en kalmpies an net gehaald. Rijdt wel goed met deze setup
Woops. dat had ik misschien moeten vermelden, dat ik nog niet naar de fuel heb gekeken :X Excuus :)

@Nick: Thnx
Setup ook geupload:
http://iracingsetups.nick...ups/ViewSetup.aspx?id=327

Hoogie2004 wijzigde deze reactie 22-12-2012 13:13 (13%)

• Tweaker682
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 16-10 16:36
Mijn probleem om de auto op de baan te houden is nu opgelost, de oplossing was heel simpel ik moest even mijn eerste 5 online races rijden en dat heb ik nu gedaan.
Ik had tot nu toe alleen maar practice gedaan.

Ik heb nu 6 races gereden en ik vind het echt een leuke game, de laatste race heb ik met xboxcontroller gereden om dat ook even te testen de rest met g27 stuurtje.
Alleen nu moet ik nog meer ervaring opbouwen en iracing punten om uit die rookie class te komen. Als je waarschijnlijk uit de rookie class komt dan moet de race snelheid er vanzelf komen. Ik word in de race nu nog op 2 rondjes gezet. Ik ben wat te langzaam.

Oefenen!!!

• Benja
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 09-08-2013
quote:
racer005 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:04:
Mijn probleem om de auto op de baan te houden is nu opgelost, de oplossing was heel simpel ik moest even mijn eerste 5 online races rijden en dat heb ik nu gedaan.
Ik had tot nu toe alleen maar practice gedaan.

Ik heb nu 6 races gereden en ik vind het echt een leuke game, de laatste race heb ik met xboxcontroller gereden om dat ook even te testen de rest met g27 stuurtje.
Alleen nu moet ik nog meer ervaring opbouwen en iracing punten om uit die rookie class te komen. Als je waarschijnlijk uit de rookie class komt dan moet de race snelheid er vanzelf komen. Ik word in de race nu nog op 2 rondjes gezet. Ik ben wat te langzaam.

Oefenen!!!
Die classes zijn een "safety rating". Ze geven niet aan hoe snel je kan rijden, maar wel hoe veilig je bent op de baan.

Zoals je wellicht al gezien hebt krijg je incidentpunten als je bij een incident betrokken bent. (1 punt als je van de baan gaat, 2 punten als je spint, en 4 punten bij een contact met een andere wagen).

Om uit rookie class te geraken komt het erop aan bij zo weinig mogelijk incidenten betrokken te geraken. De meeste beginners denken dat pure snelheid alles is, maar de vaardigheid om uit de problemen te kunnen blijven is minstens even belangrijk.

Als je dus weinig incidenten hebt, zal je automatisch stijgen in class. Hoe snel of hoe traag je bent heeft daar niets mee te maken.

Ik zie vaak veel beginners klagen dat ze die safety rating maar niet omhoog krijgen, omdat ze steeds opnieuw betrokken geraken in incidenten die hun schuld niet zijn maar de schuld van een ander. Uiteraard zullen er zich altijd wel incidenten voordoen, maar veel van die incidenten kunnen ontweken worden door te anticiperen, de fouten van de anderen te voorzien en te ontwijken. Dit is het belangrijkste in de rookie class: proberen zo weinig mogelijk incidenten te hebben tot je D-class wordt. Je snelheid wordt automatisch wel beter.

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20-12 00:06

BruceLee

i7 2600K - Sapphire 7970

Hier een mooie onboard + tv replay lap @ okayama in 1:28.228

ook in full HD --> YouTube: iRacing McLaren MP4-12C GT3 Okayama Laptime 1:28.228 Onboard + TV Replay Full HD

Porsche Cayman R - PC: .: intel i7 2600K :: MSI P67A-GD65 B3 :: 8GB Corsair XMS3 :: AMD Sapphire 7970 OC :: 160GB SSD intel 320 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.

• Niellie41

Niellie41

Mijn Racing Lions McLaren MP4-12C GT3 is klaar!

http://nielhekkens.nl/iracingpics/rl-mp4-final1.jpg

http://nielhekkens.nl/iracingpics/rl-mp4-final2.jpg

http://nielhekkens.nl/iracingpics/rl-mp4-final3.jpg

Staat op TP.

• checky
mOOOOOOOOOOOOOOOOOOi. ikke jaloers.
stats plat ?

checky wijzigde deze reactie 22-12-2012 15:59 (18%)

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

DutchDevil79

I race, therfore I am

quote:
gtrNL schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 01:29:
DutchDevil, ze hebben per ongeluk jou auto bij mij neer gezet. Kom je 'm even afhalen in de DM? :9

[afbeelding]
Verdomme heb zeker weer verkeerde adres door gegeven. Dom Dom Dom. >:)

Maar cool bakkie. Hopelijk beetje fuel efficient. haha

@Niel: Racing Lions is ook super strak. Zeer goed gelukt.

DutchDevil79 wijzigde deze reactie 22-12-2012 16:22 (6%)

iRacing Profiel

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13:31
Mooi Niel!

Ik wordt @&))(;:(! :( :? 8)7 |:( ;(
Ati Eyefinity wil niet. Krijg steeds 3 dezelfde schermen met exact dezelfde config als eerst. K-ZOOI })

Alles over iRacing | iRacing Profiel

• Speedy55
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 00:54

Speedy55

www.jpl-racing.nl

wat is er dan joep aangezien ik eerst ook wat problemen had met mijn HD 7970

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• JoepW
Als ik een Eyefinity groep met de 3 schermen aanmaak krijg ik 3x dezelfde desktop (dupliceren dus) en niet 1 grote desktop (uitbreiden dus). Wat ik ook doe het helpt niet.
Dus ik denk dat ik die hele ATI SW zooi er maar weer afgooi en dan flink moet schoonmaken om alle ATI spullen echt kwijt te raken en opnieuw beginnen ;(

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

http://www.tomshardware.c...e-eyefinity-display-group

Hier staat hetzelfde probleem joep.

• JoepW
En zoals hij ook al schrijft: Even cleansweepen en opnieuw beginnen ;(

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Succes daar mee!!

• JoepW
Ik ga er vandaag nog 1x keer voor zitten. En als het dan nog niet lukt wordt het morgen ;(

• Streepje
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-11 14:47

Streepje

noem me maar Streepje

quote:
Benja schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:35:
[...]

Die classes zijn een "safety rating". Ze geven niet aan hoe snel je kan rijden, maar wel hoe veilig je bent op de baan.

Zoals je wellicht al gezien hebt krijg je incidentpunten als je bij een incident betrokken bent. (1 punt als je van de baan gaat, 2 punten als je spint, en 4 punten bij een contact met een andere wagen).

Om uit rookie class te geraken komt het erop aan bij zo weinig mogelijk incidenten betrokken te geraken. De meeste beginners denken dat pure snelheid alles is, maar de vaardigheid om uit de problemen te kunnen blijven is minstens even belangrijk.

Als je dus weinig incidenten hebt, zal je automatisch stijgen in class. Hoe snel of hoe traag je bent heeft daar niets mee te maken.

Ik zie vaak veel beginners klagen dat ze die safety rating maar niet omhoog krijgen, omdat ze steeds opnieuw betrokken geraken in incidenten die hun schuld niet zijn maar de schuld van een ander. Uiteraard zullen er zich altijd wel incidenten voordoen, maar veel van die incidenten kunnen ontweken worden door te anticiperen, de fouten van de anderen te voorzien en te ontwijken. Dit is het belangrijkste in de rookie class: proberen zo weinig mogelijk incidenten te hebben tot je D-class wordt. Je snelheid wordt automatisch wel beter.
Ik zal dan wel een slechte coureur zijn, of vaak pech hebben door op de verkeerde plek te zijn

YouTube: Iracing rookie race

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• JoepW
quote:
JoepW schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:17:
Ik ga er vandaag nog 1x keer voor zitten. En als het dan nog niet lukt wordt het morgen ;(
Veeg veeg veeg veeg en ja hoor doet het weer...... Pffffffff. _/-\o_ :D :+

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Kom op iRacing, fix die stats eens.... d'r is helemaal niks meer terug te vinden nu....

Edit: net op Motegi ff aan het spelen geweest met de engine mapping in de McLaren. Op stand 1 kwam ik er 5 rondjes, en 40 seconde ver mee, op stand 2 5 rondjes en 1:20. Gemiddeld tijdens die ronden ongeveer 5 a 6 tiende trager als dat ik met mapping 1 was. Lijkt dus wel bruikbaar om er nog een rondje extra uit te persen, maar je moet wel op tijd beginnen :+

BM wijzigde deze reactie 22-12-2012 19:45 (67%)

X1 Gamercard | iRacing

• checky
klopt heb een hele race op 2 gereden met de setup van hoogie, je komt alleen niemand meer voorbij omdat je wel de pace maar niet de topsnelheid hebt..............

• Fragbeestje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18-12 13:11
quote:
Niellie41 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:53:
Mijn Racing Lions McLaren MP4-12C GT3 is klaar!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Staat op TP.
Ontzettend gaaf Niel! _/-\o_

@Joep : welkom terug! We hebben je gemist 8)

Fragbeestje wijzigde deze reactie 22-12-2012 19:52 (5%)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Roy Visser
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20-12 21:17
Wil weer wat meer gaan doen met iRacing en ben ondertussen alle juiste hardware weer aan het installeren, zo ook de CSW (tijdje Turbo S erop gehad om makkelijker te switchen tussen Forza en af en toe een leagueraceje in iRacing)

maar met de nieuwe ffb settings ben ik wel een klein beetje de draad kwijt, kan niet op het forum een echte uitleg vinden (liniear lees ik veel, deadzone waardes van 3/4 en weet ik veel wat) is er hier iemand die daar al wel echt serieus mee bezig is geweest en de boel even wil uitleggen, of een goede duidelijke post aan kan wijzen waar dat toevallig al gedaan is? Ik pik dat soort dingen vrij makkelijk op, maar als je er even uitligt en er zijn zoveel opties bij, dan zoek ik liever een goede bron waar ik mijn info uit vandaan haal, thanks in advance!

• Remco Tr
  • Laatst online: 13:03
Wel leuk allemaal die custom paints maar andere rijders zien die toch niet?

• JoepW
quote:
Roy Visser schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:09:
Wil weer wat meer gaan doen met iRacing en ben ondertussen alle juiste hardware weer aan het installeren, zo ook de CSW (tijdje Turbo S erop gehad om makkelijker te switchen tussen Forza en af en toe een leagueraceje in iRacing)

maar met de nieuwe ffb settings ben ik wel een klein beetje de draad kwijt, kan niet op het forum een echte uitleg vinden (liniear lees ik veel, deadzone waardes van 3/4 en weet ik veel wat) is er hier iemand die daar al wel echt serieus mee bezig is geweest en de boel even wil uitleggen, of een goede duidelijke post aan kan wijzen waar dat toevallig al gedaan is? Ik pik dat soort dingen vrij makkelijk op, maar als je er even uitligt en er zijn zoveel opties bij, dan zoek ik liever een goede bron waar ik mijn info uit vandaan haal, thanks in advance!
Is morgen in de loop van de dag vroeg genoeg?\Ik zal dan mijn bevindingen proberen neer te zetten?
quote:
Remco Tr schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:19:
Wel leuk allemaal die custom paints maar andere rijders zien die toch niet?
Zeker wel, Remco.In de TS staat het allemaal uitgelegd.

• Roy Visser
quote:
JoepW schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:27:
[...]

Is morgen in de loop van de dag vroeg genoeg?\Ik zal dan mijn bevindingen proberen neer te zetten?

[...]

Zeker wel, Remco.In de TS staat het allemaal uitgelegd.
'
Oh neem absoluut je tijd hoor Joep, heeft geen haast! Draait iedereen met een CSW ook op de laatste driver/firmware combi?

• JoepW
Ik draai met de nieuwe versies. Veel meer detail in de FFB

• Ruud Mulders
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18-12 20:16
Kom je nog aan het filmpje van afgelopen donderdag toe Joep?

(Mijn iRacing profiel)

• FabiandJ
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Het is officieel ik heb een favourite auto voor de road :)
De McLaren MP4-12C GT3 O+ wat een geniaal apparaat, eindelijk eens een wagen waarmee ik de hele race volgas mee kan rijden nu al 3 heerlijke races gehad op Daytona Road met die wagen. Lekker achteraan beginnen en door het veld heen ploegen :)

• JoepW
quote:
RuudjeM schreef op zondag 23 december 2012 @ 00:12:
Kom je nog aan het filmpje van afgelopen donderdag toe Joep?
Misschien had jij het niet meegekregen:
quote:
JoepW schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:52:
Ik ben ff uit de lucht. Re-install van w7. Was wat instabiel ;(
quote:
JoepW schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:22:
Ik wordt @&))(;:(! :( :? 8)7 |:( ;(
Ati Eyefinity wil niet. Krijg steeds 3 dezelfde schermen met exact dezelfde config als eerst. K-ZOOI })
quote:
JoepW schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:31:
Veeg veeg veeg veeg en ja hoor doet het weer...... Pffffffff. _/-\o_ :D :+
En toen had ik geen zin meer in PC's ;(

Dus ik weet niet of dat op korte termijn gaat lukken.

quote:
Dutch3men schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:24:
Het is officieel ik heb een favourite auto voor de road :)
De McLaren MP4-12C GT3 O+ wat een geniaal apparaat, eindelijk eens een wagen waarmee ik de hele race volgas mee kan rijden nu al 3 heerlijke races gehad op Daytona Road met die wagen. Lekker achteraan beginnen en door het veld heen ploegen :)
Helemaal mee eens. Ik vind het ook een briljante auto. ;)

• Niellie41

Niellie41

Versie 6.30 van de JJ spotter pack is bijna klaar
quote:
Version 6.30 is complete! Now I just need to adequately test it to make sure it doesn't blow anything up. It should be ready just in time for Christmas.

527 new clips ... 2,340 total.

Gisteren de tweede race GTC race gewonnen van de week. Echt super constant gereden en maar een foutje gemaakt door me te verremmen bij de eerste bocht. Gelukkig geen inc er voor gekregen en de race uitgereden zonder inc's.

edit: hier zijn nog mijn ronde tijden
0 - -:- -.- - -
1 01:42.808
2 01:41.631
3 01:41.410
4 01:40.994
5 01:41.765
6 01:41.173
7 01:41.519
8 01:41.613
9 01:41.299
10 01:41.296
11 01:41.219
12 01:40.952
13 01:42.059
14 01:41.886
15 01:41.100
16 01:41.763
17 01:40.948
18 01:43.207
19 01:40.900
20 01:43.939
21 01:41.355
22 01:42.121
23 01:41.281
24 01:41.395
25 01:40.664 fastest lap
26 01:41.159
27 01:41.345

Ik vind het wel leuk zo met veel verkeer om in te halen :P
Alleen jammer dat er nu zo weinig Corvette's en Ford GT's zijn.

Niellie41 wijzigde deze reactie 23-12-2012 11:53 (27%)

• aaikman
(jarig!)
gisteren de race meegepikt van 22u (zat wel in onderste split). Geen Q gedaan maar rustig vertrokken ...op het laatste battle gehad voor P2 in klasse, dank zij wat oval kennis gewoon in de draft mee gegaan ... de gast wilde mij p2 al wel opdringen maar een beetje surplas voor de chicane achter hem gebleven en in de laatste bocht langs zij gegaan ... 86IR erbij en C4.46. Die mclaren is echt leuk om close met te racen i'm getting hooked :*)

MyIracingProfile

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Ik ben ook superenthousiast over de McLaren. Ik ga zo de Daytona rijden van 12:00. Niet veel geoefend maar met de McLaren durf ik dat wel aan, alhoewel de low downforce best tricky kan zijn. We'll see :)

EDIT: Nou, lap 1, turn 1, race over. Tikje tegen iemand die onverwacht naar links komt, ik remde wellicht wat laat, en ga rond. Op zich nog geen schade maar er knalt iemand tegen me aan, hele ophanging naar z'n grootje. 8 minuten required repairs, dan weet je genoeg, heeft geen zin meer. Bummer.

Arfman wijzigde deze reactie 23-12-2012 12:15 (42%)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• Streepje
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-11 14:47

Streepje

noem me maar Streepje

zo eens kijken of ik vandaag me mpr boven de 3.00 krijg, hopen dat ik niet teveel gasten heb die rammen leuk vinden

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Benja
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 09-08-2013
quote:
IlIlIlIlIl schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:17:
[...]

Ik zal dan wel een slechte coureur zijn, of vaak pech hebben door op de verkeerde plek te zijn

YouTube: Iracing rookie race
Niet mee inzitten. Dergelijke incidenten vermijden is iets dat je wel snel zal leren.

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:54

Fuelke

Forza Ferrari

Ik kan het enthousiasme over de McLaren alleen maar delen. Heb voor het eerst sinds lang official races gereden, twee keer op Daytona.

La Ferrari pi bella quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• NickThissen
  • Nu online
Wat is er met de Lotus serie aan de hand? Over 10 minuten begint toch de SOF race? Lijkt niet eens te gaan splitten... Hopelijk ligt het aan de track, komende 4 tracks zijn super (sebring, oulton, zolder, vir) dus hoop dat daar wel meer mensen rijden...

Ik doe in ieder geval niet mee met de race, bijna niet geoefend en gewoon echt geen zin om te rijden op die baan...

Mijn iRacing profiel

• checky
31 deelnemers? lijkt toch genoeg?

• NickThissen
  • Nu online
Ja, ging op het einde nog wat sneller, maar alsnog nog maar net gesplit.

Mijn iRacing profiel

• Roderic
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 13-12 21:06

Roderic

iRacer

Iedereen is Mclaren aan het racen.. :P

iRacing Profiel

• checky
125 inschrijvingen , hmmmm dat word lachen

checky wijzigde deze reactie 23-12-2012 18:00 (4%)

• JoepW
Whow, dit is echt een top-film:

Daar kan ik niet tegen op.
@Ruud: Ik ben er vandaag echt niet aan toe gekomen om nog iets te bakken van de Oulton race. En na deze film gezien te hebben zakt de moed me in de schoenen ;)

• NickThissen
  • Nu online
Ik wil het wel eens proberen Joep zou je de replay ergens kunnen uploaden? (Ik beloof niks hoor, maar vakantie dus tijd :p)

Erg goeie video inderdaad!

Pff laatste keer dat ik Daytona rij, wat een strontbaan is dat zeg... Hopeloos achteraan rijden en dan nog om de 3 rondjes spinnen, laat maar lekker zitten 8)7

NickThissen wijzigde deze reactie 23-12-2012 20:36 (45%)

Mijn iRacing profiel

• JoepW
quote:
NickThissen schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:49:
Ik wil het wel eens proberen Joep zou je de replay ergens kunnen uploaden? (Ik beloof niks hoor, maar vakantie dus tijd :p)

Erg goeie video inderdaad!

Pff laatste keer dat ik Daytona rij, wat een strontbaan is dat zeg... Hopeloos achteraan rijden en dan nog om de 3 rondjes spinnen, laat maar lekker zitten 8)7
Je hebt een linkje in een dm.
Ik ga na 2 dagen niet rijden even de McLaren ergens uitlaten ;)

• NickThissen
  • Nu online
Ik heb m'n best gedaan maar het is niet te doen, minder dan 20 fps tenzij ik de graphics enorm omlaag gooi, replay is om de een of andere reden veel zwaarder met afspelen dan live :/

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Dan probeer ik het morgen / overmorgen wel ;)

• NickThissen
  • Nu online
quote:
JoepW schreef op zondag 23 december 2012 @ 20:49:
Dan probeer ik het morgen / overmorgen wel ;)
Als jij wat mooie shots kan frapsen dan kan ik het wel in elkaar proberen te gooien ;)

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Laatst online: 12:37
quote:
NickThissen schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:49:
Met de McLaren is het echt wel leuk hoor.
Lekker close finishen is ook mogelijk, in de laatste ronde de eerste plek gepakt en met 0.003 voorsprong gefinished 8)

https://dl.dropbox.com/u/4903492/got/mclaren_close_win_640.jpg

Mijn iRacing profiel - TourCoach parser - Specs

• JoepW
Ik had 10 minuutjes en heb zonder Q en 1 rondje trainen me opgewerkt van gridplek 20 naar 15 en toen spinde ik ;(
Wat een leuke auto, morgen op S'stone maar eens wat serieus rijden ;)

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Vanmiddag vroeg 2 races gedaan .. eerst dus de McLaren race die inlap 1 turn 1 ophield, daarna me in de Radical opgewerkt naar plek 4 die ik vervolgens weggooide door na een bocht te powersliden en in plaats van m'n gas af te gaan gewoon dom doormaalde ...

Klopt het dat de GT Challenge, waar de McLaren inzit, alleen in de weekenden rijdt?

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20-12 00:06

BruceLee

i7 2600K - Sapphire 7970

fun @ limerock park met de mclaren

Porsche Cayman R - PC: .: intel i7 2600K :: MSI P67A-GD65 B3 :: 8GB Corsair XMS3 :: AMD Sapphire 7970 OC :: 160GB SSD intel 320 :. .: Canon EOS 350D + Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM :.

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:02
voila se verhuis is eindelijk gedaan. (heb internet maar pc is nog niet aangesloten) En nu door alle feest verplichtingen zal dat pas ook woensdag gebeuren. pff begin al afkick verschijnselen te vertonen .

Mijn iRacing profiel

• aaikman
(jarig!)
quote:
dabelg schreef op maandag 24 december 2012 @ 07:49:
voila se verhuis is eindelijk gedaan. (heb internet maar pc is nog niet aangesloten) En nu door alle feest verplichtingen zal dat pas ook woensdag gebeuren. pff begin al afkick verschijnselen te vertonen .
Ik zou zeggen eerst maar is goed feesten dan, wanneer is die house warm party :+

MyIracingProfile

• aaikman
(jarig!)
quote:
Red Baron schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:44:
[...]

Met de McLaren is het echt wel leuk hoor.
Lekker close finishen is ook mogelijk, in de laatste ronde de eerste plek gepakt en met 0.003 voorsprong gefinished 8)

[afbeelding]
nice, idem finish voor plek 2 op zaterdag gehad, plek n was toen al vliegen, heb alleen replay niet opgeslagen 8)7

MyIracingProfile

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:02
quote:
aaikman schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:11:
[...]

Ik zou zeggen eerst maar is goed feesten dan, wanneer is die house warm party :+
met al die isolatie normen enz is ne house warming ni echt nodig meer :+

haha zal u is uitnodigen

Mijn iRacing profiel

• aaikman
(jarig!)
quote:
dabelg schreef op maandag 24 december 2012 @ 08:16:
[...]
met al die isolatie normen enz is ne house warming ni echt nodig meer :+
haha zal u is uitnodigen
is goed moet ik al geen vuurtje meebrengen :) , btw aan iedereen prettige kerst alvast toegewenst

MyIracingProfile

• NickThissen
  • Nu online
Doet er iemand mee aan deze McLaren race straks om 16:00? Half uurtje op Spa en je kunt nog wat winnen ook, stuk beter dan saai Silverstone lijkt me :)

Mijn iRacing profiel

• JoepW
quote:
NickThissen schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:22:
Doet er iemand mee aan deze McLaren race straks om 16:00? Half uurtje op Spa en je kunt nog wat winnen ook, stuk beter dan saai Silverstone lijkt me :)
Misschien wel ;)

• Red Baron
  • Laatst online: 12:37
Zit helaas nog wat laatste uurtjes te maken op het werk :(

Mijn iRacing profiel - TourCoach parser - Specs

• NickThissen
  • Nu online
Nog even m'n skin verder afgemaakt :)

http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpEC05.jpg
http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmp6377.jpg

Mijn iRacing profiel

• JoepW
Het nieuwe dwarehouse spotterpack is uit:
http://www.dwarehouse.com...jjspotter_630_cp_beta.exe (is nog beta ;) )

Netjes Nick ;)

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

quote:
NickThissen schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:22:
Lijkt me wel leuk. Oefensessie starten?

• Arfman
  • Nu online

Arfman

Drome!

Helaas, 16:00 zit ik al bij de schoonfamilie Kerst te vieren. Jullie veel succes en plezier, voor degenen die meedoen :)

Mooie skin Nick, kun je er ook 1 maken met "Schepers" ipv. "Thissen"? thankyouverymuch :+

• NickThissen
  • Nu online
Oefenen lijkt me goed Hoogie, net 3 rondjes gedaan maar 't is niet makkelijk... En is maar half uurtje practice bij. Moeten wel optijd in de server zijn want vol = vol (maar ik neem aan dat ze gewoon 60 plaatsen doen..).

Arfman: in dezelfde kleur is natuurlijk een beetje lame, maar als je een andere kleur noemt kan ik die wel even voor je colorizen :+ Oranje staat ook gaaf vond ik, of groen :)

NickThissen wijzigde deze reactie 24-12-2012 13:51 (5%)

Mijn iRacing profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik gooi wel even een sessie op, tot zo :D

• NickThissen
  • Nu online
quote:
Hoogie2004 schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:50:
Ik gooi wel even een sessie op, tot zo :D
Ok! Ik ga paar rondjes doen in de Lotus (al geconnect) en dan kom ik eraan.

Mijn iRacing profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

quote:
NickThissen schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:51:
[...]

Ok! Ik ga paar rondjes doen in de Lotus (al geconnect) en dan kom ik eraan.
Prima, sessie start nu :)

Vergeet je teamspeak niet :P

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:54

Fuelke

Forza Ferrari

Is de 24 Heures du Fun ook niet te gast op Spa, morgen voor een 20 lapper ?

La Ferrari pi bella quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Feli Frank met de 15 dollar :)

X1 Gamercard | iRacing

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

lol, win ik die 15 dollar :+

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

quote:
Kun je mooi een nieuwe auto van kopen... oh, wacht.... :p

Zie nu trouwens dat de Lotus49 paint template beschikbaar is. Heb dan wel aardige hoop dat die de volgende build mee beschikbaar komt :)

BM wijzigde deze reactie 24-12-2012 17:01 (43%)

X1 Gamercard | iRacing

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Daar gaat vast wel weer wat voor gehost worden ja :)

Net zoals de practice sessie voorafgaand aan het event :P

• JoepW
Ja, idd bedankt voor de hosting ;)
Maar was maar een geintje hoor!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nja, de content heb ik allemaal al :P

• JoepW
Na wat noeste arbeid is dit het filmpje geworden:

Verwijderd, WANT....... de muziek gaf heibel met auteursrechten.
Ik heb meteen ook de overgangen veranderd, paar teksten toegevoegd en (hopenlijk) de kwaliteit (die was k@t) verbeterd. Repost verderop in het topic ;)

JoepW wijzigde deze reactie 25-12-2012 14:40 (49%)

• RichardA
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-12 19:42
Prima gelukt zo te zien....

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

• JoepW
Alleen alle overgangen hadden 'hard-cuts" moeten zijn, maar om een of andere onduidelijke reden heeft movie maker en allemaal overvloeiers van gemaakt ;(

• checky
Leuke film Joep, bedankt.

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja leuk gedaan Joep. Toppie

btw

Is iedereen naar de kerk toe of zo? Lotus79 practise op Sebring en alleen Jos en ik zijn er.

iRacing Profiel

• JoepW
Ik heb ff geen zin......
Lekker wat filmpies kijken met mijn vrouw. ;)

• NickThissen
  • Nu online
Ik doe straks laat nog wel ff mee...

Mijn iRacing profiel

• aaikman
(jarig!)
quote:
Hoogie2004 schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:40:
Nja, de content heb ik allemaal al :P
heel leuk filmpje, some nice action shots _/-\o_

MyIracingProfile

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

X1 Gamercard | iRacing

• derx666

derx666

mecker ende blaet

quote:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1524566.page

last update December 24th 2012
- added new Lotus 49 screenshot
- added new screenshot of Interlagos
- added scan pictures of Bathurst
- added BMW 320si BTCC, E92 M3 GT2 and Z4 GT3 (all signed) <--- *O*
NICE !!!!

My iRacing

• JoepW
Dat is geen offi post h! Dus geen 100% ;)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

nee klopt :) Maar een mens mag hopen he :P

btw, hier nog een leuk interview met Tony: http://ravsim.com/2012/12...th-iracings-tony-gardner/

My iRacing

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

quote:
aaikman schreef op maandag 24 december 2012 @ 22:29:
[...]

heel leuk filmpje, some nice action shots _/-\o_
Je qoute de verkeerde, Joep maakte dat filmpje.

Ik deel wel je mening, leuk filmpje joep! :)

#edit:
Is de kerstwens van Fanatec een hint naar een nieuw stuur? :9~

Hoogie2004 wijzigde deze reactie 25-12-2012 12:00 (20%)

• BM

BM

Moderator Spielerij

Burn that Metal

Een officieel gelicenseerd F1 stuur denk ik?

X1 Gamercard | iRacing

• Roy Visser
Eerder een SLi soort device voor op de CSW Basis zoals al in eerdere screenshots te zien is geweest :)
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True