Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 29-08 19:36

Damian

Insane Obtrusion

Last Resort valt mij vies tegen, veels teveel gelul, te weinig actie. Ik wil nuclear warfare zien!.

666 Park Avenue heeft wel potentie, maar ik denk dat ze te traag zijn met het verhaal. Teveel onduidelijk waardoor het verhaal nog niet interessant genoeg is. Ze zouden net wat meer moeten duidelijk maken.

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 29-08 14:49

Raymond

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Volgens mij is die al gecanceled, dus weinig potentie meer :+

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 29-08 20:01

Deathchant

Don't intend. Do!

Waar kan ik terecht voor de serie Supernatural? Er was een topic ooit, maar staat in het archief. Is het nou de bedoeling dat hier gepost wordt?

Anyway, seizoen 1-5 geweldig. Seizoen 6 en 7 vond ik steeds minder worden. Er zit niks leuks meer in de relatie tussen Sam en Dean. Dean die nooit verantwoording of uitleg hoeft te geven, maar Sam dat wel verwijt als hij het niet doet. Castiel die helemaal de weg kwijt geraakt is, Bobby die dood is....

Tot season 6 was het leuk: familie drama in season 1, yellow eyed demon chase in 2, dean die naar de hel gaat in 3, lucifers first demon lilith chasen in 4, starten van apocalypse in season 5, het hele angel archangel concept vind ik intrigerend, maar vanaf season 6 gewoon onafgemaakte stukjes, weinig dialoog, en we hebben niks gezien van Purgatory. The mother of all (Eve) hebben ze bar weinig mee gedaan, de leviathans, de meest verschrikkelijke wezens door God gemaakt, zijn wat mij betreft een aanfluiting en de dreiging die ze zouden moeten zijn komt op mij totaal niet over. Daarnaast is het totaal niet realistisch dat Sam echt nooit een relatie/scharrel heeft.

Nu Season 8 is wat mij betreft wel goed begonnen. Flashbacks naar Purgatory, Dean die niet 10 afleveringen alles voor zich houdt maar nu wat sneller vertelt wat hij op zijn lever heeft, Castiel die terug is en van higher angels de opdracht heeft gekregen om Dean en Sam te helpen naar the word of god....

Ik ben benieuwd of ze nu eindelijk iets met God gaan doen.
Of in ieder geval laten zien/vertellen of er een nieuw soort orde aan de macht is onder God, want alle Archangels zijn er niet meer en veel angels zijn ook weg. Wat ook erg jammer is, is dat ze niks meer hebben gedaan met het karakter Death, die in season 5 even uitlegde hoe nietig alles is, waardoor duidelijk wordt op wat voor schaal dat hij werkt. Een van de meest intrigerende karakters in het verhaal waar zoveel meer uitgehaald kan worden. Overigens een prachtige intro van het karakter:
YouTube: Supernatural - Death's Intro [HQ]

Daarnaast, Bobby...een van de best ontvangen karakters....komt hij nog terug? Hij zat bij Comicon afgelopen juli wel aan de tafel....

Ik begin Crowley wel vervelend te vinden....ok, hij is gepromoveerd van King of the crossroads naar King of Hell, maar dreiging/gevaar straalt deze kerel echt niet meer uit.

Iemand zin om mee te filosoferen?

Canon: 40D | 10-22/3.5-4.5 | 17-55/2.8 IS | 70-200/2.8L IS II
Carl Zeiss : 2/50 Makro-Planar T* :)

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aangezien er geen actief topic meer is: ja ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 11:47

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

Genius Or Madman?.. You Decide

quote:
Raven schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:30:
Aangezien er geen actief topic meer is: ja ;)
Nouja, als er animo is kan er altijd een nieuw topic aangemaakt worden natuurlijk ;)
Maar ik geloof niet dat er erg veel animo is om over Supernatural te discussiŰren.
Ik kijk het ook nog steeds, ben het ook grotendeels met je beschrijving eens dat de vorige 2-3 seizoenen echt bagger waren, maar dat het nu weer de goede kant op gaat.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Twitter | Etsy

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien offtopic, maar waarom worden de topics uit het archief niet (evt op verzoek) naar een actief forum verplaatst?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Twylight
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Je bent gewoon vrij om een nieuw topic aan te maken als daar vraag naar is

Steam

• Raymond

Raymond

quote:
Raven schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:04:
Misschien offtopic, maar waarom worden de topics uit het archief niet (evt op verzoek) naar een actief forum verplaatst?
Heeft iets te maken dat NSTM een besloten forum was en FTM een open forum

The Mentalist: Ik heb denk ik met de vorige eps niet goed opgelet. Ik dacht dat Lorelai was verdwenen, omdat ze met dat dikke mens aan kwamen zetten toen ze haar wilden oppikken. Maar nu blijkt ze gewoon in een federale gevangenis te zitten? Dan zijn ze haar toch niet kwijt en kunnen ze toch gewoon regelen dat ze haar kunnen interviewen?

• Stukfruit
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

Van mij mogen ze de demonen wel een keer heel hard uit Supernatural schoppen. Het is nog steeds leuk met de humor ed., maar de eerste seizoen waren juist zo tof omdat er iedere keer een andere mythe opdook. Van windigo's tot Dracula.

Nu is het alleen nog maar demoon en rare dingen met scherpe tanden...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote:
Raymond schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:08:
[...]

Heeft iets te maken dat NSTM een besloten forum was en FTM een open forum

The Mentalist: Ik heb denk ik met de vorige eps niet goed opgelet. Ik dacht dat Lorelai was verdwenen, omdat ze met dat dikke mens aan kwamen zetten toen ze haar wilden oppikken. Maar nu blijkt ze gewoon in een federale gevangenis te zitten? Dan zijn ze haar toch niet kwijt en kunnen ze toch gewoon regelen dat ze haar kunnen interviewen?
Ah okee.

De FBI wist wat van een gevangene-transporteur die toen door wat chantage heeft geholpen met haar onofficiŰle overplaatsing naar een federale gevangenis. Als de FBI niet wil dat ze ge´nterviewd wordt, dan gebeurt dat waarschijnlijk niet ;)

Jammer dat bij het skinnydippen van Lorelei de camera aan de verkeerde kant stond :+

Oscar Wilde

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

quote:
Stukfruit schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:30:
Van mij mogen ze de demonen wel een keer heel hard uit Supernatural schoppen. Het is nog steeds leuk met de humor ed., maar de eerste seizoen waren juist zo tof omdat er iedere keer een andere mythe opdook. Van windigo's tot Dracula.

Nu is het alleen nog maar demoon en rare dingen met scherpe tanden...
Tja, Jared was laatst te gast in de podcast van Aisha Tyler, daar vertelde hij dat ze in eerste instantie nooit gedacht hadden zo lang door te gaan en de opzet inderdaad min of meer elke week een andere urban legend was, maar ze waren vrij snel door die legendes heen waardoor ze een andere insteek moesten nemen. En het is nu niet echt meer mogelijk terug te gaan naar dat systeem omdat Sam en Dean te ver gegroeid zijn om zich nog met zulke kleine dingen bezig te gaan houden, en in dat geval zou elke aflevering 10 minuten duren omdat het geen uitdaging meer voor ze is :P

Gelukkig is dit seizoen wel een stuk beter en ik hoop dat ze dat vast gaan houden. Voor de cast, crew en het netwerk is er iig nog geen einde in zicht, dat kan natuurlijk spontaan uit de lucht vallen, maar er zijn geen indicaties dat ze binnen nu en een paar jaar moeten stoppen.

Twitter | Etsy

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Krusher

AlizÚe

Boeien doet Supernatural mij allang al niet meer, ik kijk sporadisch een ep als er een leuke gastrol voorbij komt.

:+

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

De laatste seizoenen is voor mij ook alleen maar 'achtergrond' geweest, stond steeds achteraan in de wachtrij en als ik keek was ik tegelijk met wat anders bezig, maar dit seizoen is weer een stuk beter, nog niet zo interessant als het begin, maar wel te doen. Het staat nog wel redelijk ver naar achteren in de wacht rij though :P
Het wachten is tot Felicia weer even terug is natuurlijk, die aflevering moet ik zo snel mogelijk zien :+

Twitter | Etsy

• Krusher
  • Niet online

Krusher

AlizÚe

Hoezo hebben we een Felicia verslaving :+

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

Er zijn ergere verslavingen :+

[Edit]
Om Krush niet seniel over te laten komen, dit was m'n oorspronkelijke tekst, die ik toch weg haalde om mensen niet voor het hoofd te stoten:
quote:
Hey, maar ik rook niet! :*)

:P

Spike_wolf wijzigde deze reactie 19-11-2012 19:58 (142%)

Twitter | Etsy

• Krusher
  • Niet online

Krusher

AlizÚe

Maar als je aan haar ruikt, heb je toch geroken :P :+

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 09:21

Quad

Ondertitel

Straks Merlin S05E07 eens aanslingeren ^^
Blijft leuke serie :).

Wie goed doet, goed ontmoet.
Have you tried turning it off and on again?

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

quote:
Krusher schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:50:
Maar als je aan haar ruikt, heb je toch geroken :P :+
O-)

Twitter | Etsy

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 01:25

Anthirian

In Trance We Trust

quote:
Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:47:
[...]
Ik kijk het ook nog steeds, ben het ook grotendeels met je beschrijving eens dat de vorige 2-3 seizoenen echt bagger waren, maar dat het nu weer de goede kant op gaat.
Dit

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote:
Krusher schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:44:
Hoezo hebben we een Felicia verslaving :+
_/-\o_ :+

*O* *O* *O*

Oscar Wilde

• Timocos
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:51
Supernatural blijft wel een leuke serie, al waren eerdere seizoenen leuker (afleveringen over de 4 horseman waren echt goed). Leviathans waren ronduit saai. Ze moesten uber evil zijn (omdat god ze persoonlijk in Purgatory heeft gemikt), maar het leek voor Sam en Dean makkelijker dan al die geesten, demonen enz. :z
Aflevering over dat konijnenpootje, dat ze buiten de tv-show komen en die keer dat Dean overal bang voor is _/-\o_ :o

Over het supernaturalen gebeuren, Haven wordt ook echt steeds beter qua snelheid van het verhaal _/-\o_
De karakters zijn leuk om te volgen, en de cases zijn boeiend. Het overkoepelende verhaal over wat Audrey haar verleden, en de partijen die meespelen (goed of slecht), is echt ijzersterk, en je wilt er toch wel achter komen. Traag tempo in eerdere seizoenen (wat ik niet erg vind), maar nu zit de vaart er aardig in. Hopelijk krijgt het nog een vervolgseizoen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Stukfruit
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

Haven is idd steeds vermakelijker :) De hoofdrolspeelster zegt haar regels nog altijd houterig op, maar het verhaal zit wel snor.

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

quote:
Timocos schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:55:
Traag tempo in eerdere seizoenen (wat ik niet erg vind), maar nu zit de vaart er aardig in. Hopelijk krijgt het nog een vervolgseizoen.
Season 4 is al aangekondigd :)

Website

• Timocos
quote:
Magic schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:27:
[...]

Season 4 is al aangekondigd :)
_/-\o_ Goed nieuws

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 29-08 20:01

Deathchant

Don't intend. Do!

quote:
Spike_wolf schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:29:
[...]

Tja, Jared was laatst te gast in de podcast van Aisha Tyler, daar vertelde hij dat ze in eerste instantie nooit gedacht hadden zo lang door te gaan en de opzet inderdaad min of meer elke week een andere urban legend was, maar ze waren vrij snel door die legendes heen waardoor ze een andere insteek moesten nemen. En het is nu niet echt meer mogelijk terug te gaan naar dat systeem omdat Sam en Dean te ver gegroeid zijn om zich nog met zulke kleine dingen bezig te gaan houden, en in dat geval zou elke aflevering 10 minuten duren omdat het geen uitdaging meer voor ze is :P

Gelukkig is dit seizoen wel een stuk beter en ik hoop dat ze dat vast gaan houden. Voor de cast, crew en het netwerk is er iig nog geen einde in zicht, dat kan natuurlijk spontaan uit de lucht vallen, maar er zijn geen indicaties dat ze binnen nu en een paar jaar moeten stoppen.
Overigens, kep de volle 45 minuten gekeken van de Comicon waar zij waren. Ik vond het echt ronduit slecht. Ze zaten daar met zijn allen op een rij: Jensen, Jared, Misha, Mark, Jim en de 2 schrijvers/producers.
Ze kregen zoveel vragen uit het publiek, waarbij geen enkele vraag beantwoord werd. Ze gingen alleen maar door wanneer ze een grapje konden halen uit een van de vragen, en vervolgens de vraag onbeantwoord laten. Bij elke vraag, draaiden de hoofden zich naar die Jeremy Carver, en de manier hoe hij reageerde gaf mij het gevoel alsof hij best een arrogante kwal is...Maar goed. Onderbuik gevoel :)

Tja, nu seizoen 8 gaat weer over demons waarvan ik idd denk dat het een peuleschil moet zijn. Daarom vraag ik me echt af waar ze nu mee gaan komen, zeker nu Castiel de angelic note gekregen heeft dat hij zich moet voegen bij Sam en Dean. For what reason, I don't know.
Wat ik overigens ook extreem lame vind, (seizoen 6/7) is dat Dean zonder wikken of wegen gewoon het hunters-life weer oppakt en Lisa en Ben gewoon achterlaat, om vervolgens later zichzelf uit hun geheugen te laten wissen. Sindsdien hebben ze nooit meer een referentie ernaar gemaakt. Kom zeg.

Ik hoop echt dat ze dit seizoen iets meer vertellen over de plannen van God zelf. Als je het de schrijvers moet geloven, heeft hij nergens meer zin in en verblijft ie op aarde ergens zich niks aan te trekken van wat er allemaal gebeurt....Echte gelovers stoot je daar natuurlijk mee voor het hoofd. Niet dat je perse die groep tevreden moet houden ofzo, maar er gebeurt nu gewoon helemaal niks. Ze kunnen nog zoveel doen....een nieuwe, sterkere orde van Archangels ofzo, werken naar de aanwezigheid/invloed van God....iets met Purgatory (zodat Purgatory wat spannender is), of de leviathans in pure vorm ofzo....Het moeten idd de verschrikkelijkste wezens zijn, maar er is meer nodig dan een simpel te onthoofden pirahnakop.

Overigens zou ik wel eens willen weten hoe al die latijnse spreuken eruit zien :) Ze beginnen meestal met spiritus omundi ofzoiets :)
EDIT: http://www.supernaturalwiki.com/index.php?title=Exorcism

Canon: 40D | 10-22/3.5-4.5 | 17-55/2.8 IS | 70-200/2.8L IS II
Carl Zeiss : 2/50 Makro-Planar T* :)

• Twylight
  • Niet online
Is Hunted leuk?

Steam

• leosand
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:01
quote:
IMDB: Hunted (TV Series 2012– )
http://www.bbc.co.uk/programmes/p00vndpl

maar ja ik vind van wel.
het is een engelse serie, niet alle spelers zijn even goed in hun acteer werk.
Maar setting en verhaal is goed en ben elke week benieuwd naar het vervolg.
Al is er een kleine opmerking, dat het soms wat traag is (maar miss te veel amerikaanse series gekeken)

• wontcachme
  • Laatst online: 11:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Ligt het aan mij of zijn de laatste 2 eps van 2 Broke girls echt heel veel meer "explicit" dan voorheen en ook vergeleken met andere series?

HTC One | Custom Game PC (Intel i5 3570k - Gigabyte GTX670OC - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G500)

• Arethusa
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 00:33

Arethusa

Niet die server

Dat viel mij ook op. Het is altijd al explicieter geweest vergeleken met andere series. Subtiliteit ontbreekt maar dat is in deze serie niet erg.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Muziek: Last.fm | Toffe ellende: http://www.siewesite.nl

• wontcachme

wontcachme

quote:
Arethusa schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:04:
Dat viel mij ook op. Het is altijd al explicieter geweest vergeleken met andere series. Subtiliteit ontbreekt maar dat is in deze serie niet erg.
idd. Maar sommige dingen waren ook niet erg geplanned leek het. Vorige week met de "gag reflex" (ze konden zelf amper hun lachen inhouden) en deze week met de "anal". Verbaast me echt dat ze dit op tv mogen zeggen opeens. Net zoals gewoon volluit zeggen "masturbate". Zelfs Two and a half Men hebben deze dingen niet gezegt terwijl die toch redelijk grof was vergeleken met de rest.

HTC One | Custom Game PC (Intel i5 3570k - Gigabyte GTX670OC - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G500)

• Raymond

Raymond

Vind het aan de ene kant wel lache, maar aan de andere kant ook wel een beetje storend

• Dikkiedikdik
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
quote:
m4yall schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:48:
Met hetzelfde geweldige einde ;) Zo'n encyclopedia zal iig wel wat leuke dingen aanstippen waardoor het een andere kijkervaring is.
Heb gisteren de lost encyclopedia ontvangen, mijn god wat een fantastisch boekwerk. Even uit mijn hoofd 400 pagina's full colour met ontzettend, ontzettend veel info. En het is geen lullig klein boek, maar echt een groot zwaar ding.

Op de achterkant een mooi verhaal over het boek. In de tv serie zit 10% van het verhaal, de overige 90% van het verhaal staat in het boek. Al het research materiaal van de serie zit erin, plattegronden, foto's en ga zo maar door. Werkelijk fantastisch.

Ik kan niet wachten totdat het game of thrones naslagwerk (seizoen 1 + 2) op de deurmat valt. Lost ga ik nu helemaal herkijken met dat boek erbij, heerlijk. Dat is gewoon dubbel genieten.

Een voorbeeld van een pagina uit het boek:

http://meimi132.files.wordpress.com/2010/10/the-letter-e.jpg

En game of thrones inside boek:

http://blog.coop-bookshop.com.au/wp-content/uploads/2012/09/9780007477159_inside.jpg

Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 21-11-2012 08:43 (19%)

• m4yall
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 11:14
quote:
Dikkiedikdik schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:38:
[...]

Heb gisteren de lost encyclopedia ontvangen, mijn god wat een fantastisch boekwerk. Even uit mijn hoofd 400 pagina's full colour met ontzettend, ontzettend veel info. En het is geen lullig klein boek, maar echt een groot zwaar ding.

Op de achterkant een mooi verhaal over het boek. In de tv serie zit 10% van het verhaal, de overige 90% van het verhaal staat in het boek. Al het research materiaal van de serie zit erin, plattegronden, foto's en ga zo maar door. Werkelijk fantastisch.

Ik kan niet wachten totdat het game of thrones naslagwerk (seizoen 1 + 2) op de deurmat valt. Lost ga ik nu helemaal herkijken met dat boek erbij, heerlijk. Dat is gewoon dubbel genieten.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet goed uit! Ook het feit dat er nog eens 90% meer info/verhaal in te vinden is geeft het veel meerwaarde. Ben benieuwd naar je nieuw kijkervaring!

PSN iD: AEON-M --- MacBookPro 13" i5

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

Dat een boek van 400 pagina's 90% meer informatie geeft dan de serie met 86 uur uitgezonden beeld materiaal lijkt mee een tikkie overdreven :+
Maar het ziet er aardig uit, is het boek chronologisch met de serie opgebouwd, kun je dus een lading afleveringen krijgen en dan een stel pagina's lezen zodat je wat bij bent, of is de info zomaar ergens neer gegooid?

Twitter | Etsy

• Krusher
  • Niet online

Krusher

AlizÚe

Als ik ergens een nare smaak van heb overgehouden is het wel Lost :N

• Bergie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 28-08 23:07

Bergie

Lekker belangrijk...

quote:
Krusher schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:00:
Als ik ergens een nare smaak van heb overgehouden is het wel Lost :N
Vergeet Prison Break niet :P

Last.fm | Mijn DVD-collectie | Kawasaki ZX7R

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

Nou dat was toch wel veel beter dan het einde van lost :P

[edit]
Zowaar echt Nederlands in Covert Affaires! :D

Spike_wolf wijzigde deze reactie 21-11-2012 09:45 (34%)

Twitter | Etsy

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ligt het aan mij of is Flashpoint een paar dagen te vroeg? :S , is er van de week soms weer iets dat de programmering be´nvloed?....

Oscar Wilde

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

quote:
Raven schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:07:
Ligt het aan mij of is Flashpoint een paar dagen te vroeg? :S , is er van de week soms weer iets dat de programmering be´nvloed?....
Thanksgiving ;)

Website

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah, dat verklaart gelijk de kalkoenen in Mythbusters :P

Oscar Wilde

• Awsom
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 27-08 23:57
quote:
Bedankt voor het bericht, kan ik die zo ook kijken :P

• mrsar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 00:38

mrsar

waar een sar is,is een wodka

quote:
Dikkiedikdik schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:38:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb dat GoT boek door lopen bladeren in londen (forbidden planet) maar had al zoveel geld uitgegeven :+ dat ik die toch heb laten staan :P maar wat een boek zeg (lekker licht ook ;) )

steam: mr_sar1

• bartjas
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16-07 11:22

bartjas

Ook Bekend met EPO

quote:
Criminal Minds ook ondanks dat ie voor vanavond gewoon in het Amerikaanse programma boekje staat! en Arrow wordt rustig een weekje overgeslagen...

snap je toch weer helemaal niks van!

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 09:17

Nitai

Papa van Arjun & Ishaan

Flashpoint is Canadees toch? Misschien dat daar het verschil in zit itt Arrow.

Namami nandanandanam...

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Normaal komt Flashpoint pas op dezelfde dag als Vampire Diaries en Greys Anatomy, op donderdag aan de andere kant van die grote oceaan waarna we ze vrijdag hier kunnen kijken. Om de een of andere reden is Flashpoint in de programmering een paar dagen naar voren geschoven.

Raven wijzigde deze reactie 21-11-2012 12:19 (3%)

Oscar Wilde

• Coenen
  • Laatst online: 11:55

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Aflevering 3 is toch de laatste aflevering van Flashpoint? Naast Arrow, slaan The Big Bang Theory en Person Of Interest bv ook een weekje over.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

3? We zijn al bij 10 :P, van seizoen 5.

Raven wijzigde deze reactie 21-11-2012 12:22 (25%)

Oscar Wilde

• Raymond

Raymond

Nog iets van 5 en dan zit de serie erop :(

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hmmm, volgens mijn Sick beard zijn er maar 3 afleveringen van seizoen 5....

Update, met een Force Full update komt er wat meer naar boven....

Coenen wijzigde deze reactie 21-11-2012 12:30 (31%)

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

quote:
Nitai schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:14:
Flashpoint is Canadees toch? Misschien dat daar het verschil in zit itt Arrow.
nee helaas niet... mede ook omdat FP in amerika pas op aflevering 5 zit en FP in canada op afl 10 aanbeland is...
quote:
Raymond schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:22:
Nog iets van 5 en dan zit de serie erop :(
inderdaad! erg jammer, maar het had er toch mee te maken dat de meeste hoofdrolspelers hun contract niet meer verlengd hebben?
quote:
Coenen schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:29:
Hmmm, volgens mijn Sick beard zijn er maar 3 afleveringen van seizoen 5....
dan zou ik die even updaten want ik heb nummertje 10 dus net binnen

• Raymond

Raymond

quote:
bartjas schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:32:

inderdaad! erg jammer, maar het had er toch mee te maken dat de meeste hoofdrolspelers hun contract niet meer verlengd hebben?
De reden weet ik niet, wat ik wel weet is dat flashpoint qua uitzendschema altijd een enorm rommelige serie was.

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Nog een kwartiertje en ik weer 5 aflevering FP binnen. ;)

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

quote:
Raymond schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:34:
[...]

De reden weet ik niet, wat ik wel weet is dat flashpoint qua uitzendschema altijd een enorm rommelige serie was.
Net nog even op imdb.com gekeken... helaas zijn het na 10 nog maar 3 afleveringen :(

daarnaast ook nog even de reden van de cancellation van de show voorbij zien vliegen. Het schijnt dat de schrijvers de show een aardig afscheid willen geven, in plaats van de netwerk-bonzen dit te laten bepalen, en er dus zelf mee stoppen!

vandaar dat (Enrico Colantoni) Gregory Parker ook ineens opdook in POI als Carl Elias!!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

quote:
bartjas schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:45:
vandaar dat (Enrico Colantoni) Gregory Parker ook ineens opdook in POI als Carl Elias!!
Dat was idd gaaf om te zien. :) Een erg goede aflevering van POI.

• Raymond

Raymond

quote:
bartjas schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:45:
[...]

Net nog even op imdb.com gekeken... helaas zijn het na 10 nog maar 3 afleveringen :(
Oww, 13 dus maar. Zelfs nog korter dan normaal!

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Op aanraden van mijn pa ben ik vorige week maar eens met Fringe begonnen, ik ben nu 7 afleveringen verder, maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.

Op papier zou ik het een geweldige serie moeten vinden, interesante karakters, beetje bovennatuurlijk, wat humor, een groot plot enzovoort. Echter ervaar ik het niet zo, misschien komt het omdat de afleveringen wat langzaam op gang komen, of omdat alle afleveringen tot nu toe ongeveer hetzelfde zijn. (er gebeurt iets, Walter herinnert zich iemand die er iets mee te maken kan hebben, zij zoeken die persoon en die is op een of andere manier slecht te spreken, zij vinden een manier om hem toch te spreken, opgelost).

Zonder spoilers te noemen, kunnen jullie vertellen of er nog leuke twists gaan plaatsvinden, of gaat het verhaal in een stroomversnelling komen?

Website

• ChuckyDevil
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 00:05
Na het eerste seizoen zit het grote plot er wel in ja. In het eerste seizoen zijn het voornamelijk afleveringen met elk een eigen verhaal / vreemde gebeurtenis. Later gaat het inderdaad in die stroomversnelling :)

Persoonlijk vind ik het eerste seizoen niet zo leuk. De latere seizoenen zijn vele malen beter.
Waarschijnlijk omdat de schrijvers nu ook een einde mogen schrijven, omdat het 5e seizoen, het laatste seizoen is.

ChuckyDevil wijzigde deze reactie 23-11-2012 12:14 (33%)

PSN ID: ChuckDevil - BF4 -  iMac 27' i7 2,93GHz SSD -  Macbook Air 13' i5 1,7GHz SSD -  iPad 3 32GB WiFi -  iPhone 4 32GB -  aTV3 - Synology DS710+ - WDTV Live - Epson EH-TW3200

• DarkFly
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
quote:
Magic schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:07:
Op aanraden van mijn pa ben ik vorige week maar eens met Fringe begonnen, ik ben nu 7 afleveringen verder, maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.

Op papier zou ik het een geweldige serie moeten vinden, interesante karakters, beetje bovennatuurlijk, wat humor, een groot plot enzovoort. Echter ervaar ik het niet zo, misschien komt het omdat de afleveringen wat langzaam op gang komen, of omdat alle afleveringen tot nu toe ongeveer hetzelfde zijn. (er gebeurt iets, Walter herinnert zich iemand die er iets mee te maken kan hebben, zij zoeken die persoon en die is op een of andere manier slecht te spreken, zij vinden een manier om hem toch te spreken, opgelost).

Zonder spoilers te noemen, kunnen jullie vertellen of er nog leuke twists gaan plaatsvinden, of gaat het verhaal in een stroomversnelling komen?
Even doorbijten, vanaf het tweede seizoen wordt het allemaal een stuk beter en zit er meer verhaal in en gaat het allemaal meer ÚÚn geheel vormen. Nu niet meteen seizoen 1 maar overslaan, daar zitten ook wel leuke dingen in, maar bovenal ook diverse elementen die in latere seizoenen terug komen.

Alienware M17x R4 | 3820QM | 8GB | HD 7970M | 1080p | 128GB Crucial M4 | 750GB 7200RPM

• Stukfruit
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

quote:
DarkFly schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:03:
[...]

Even doorbijten, vanaf het tweede seizoen wordt het allemaal een stuk beter en zit er meer verhaal in en gaat het allemaal meer ÚÚn geheel vormen. Nu niet meteen seizoen maar overslaan, daar zitten ook wel leuke dingen in, maar bovenal ook diverse elementen die in latere seizoenen terug komen.
Wat hij zegt :) Zodra je Walter en zijn zingende lijken hebt gezien ben je niet meer weg te slaan van Fringe _/-\o_

• mrsar
  • Laatst online: 00:38

mrsar

waar een sar is,is een wodka

of zijn koe :+ geweldige serie :) walter haalt regelmatig het serieuze er een beetje vanaf,wat wel goed is :)

steam: mr_sar1

• ravenger
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 29-08 18:29

ravenger

Invader

Even klagen over Revolution hoor, ik begrijp echt niet waarom die serie voor een heel seizoen door gaat. Ik wordt al moe als ik er aan denk dat er nog 14 episodes komen :P

Eve Online: Rai Ardose - 21 dagen Extended EVE-Online Trial

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote:
mrsar schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:46:
of zijn koe :+ geweldige serie :) walter haalt regelmatig het serieuze er een beetje vanaf,wat wel goed is :)
Waarvoor had ie die ook alweer? Niet alleen voor verse melk dacht ik :+

Oscar Wilde

• DarkFly
  • Niet online
quote:
Raven schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:53:
[...]

Waarvoor had ie die ook alweer? Niet alleen voor verse melk dacht ik :+
De koe heet trouwens Gene (niet dat je wat aan deze informatie hebt, maar goed). Over Gene kon ik het volgende vinden:
quote:
Peter Bishop explains that since cows are genetically very similar to humans, experiments on cows, simulate effects on humans; they are an ethical test subject when using a human guinea-pig might be dangerous.

No tests have been carried out on Gene during FRINGE (to-date), although she does show an odd interest in watching SpongeBob Squarepants, and has an unnatural attraction to take-out Chinese food.
Bron: http://fringepedia.net/wiki/Gene
Pssst: [Serie] Fringe - deel 2

DarkFly wijzigde deze reactie 23-11-2012 15:04 (7%)

Alienware M17x R4 | 3820QM | 8GB | HD 7970M | 1080p | 128GB Crucial M4 | 750GB 7200RPM

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

Blood & Chrome Episode 5 en 6 *O*

[Edit]
Hmm, de cgi op die planeet hadden ze wat meer tijd in mogen steken :X Te voet was het aardig, maar de CGI van die voertuigen was drie keer niks...

Spike_wolf wijzigde deze reactie 23-11-2012 15:35 (45%)

Twitter | Etsy

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:40

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

quote:
Magic schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:07:

Je kan vrijwel heel seizoen 1, 2 en 3 overslaan als je alleen ge´nteresseerd bent in het verhaal.

Treexy.com | Driver Fusion. Zegt deze applicatie je niks? Neem dan eens een kijkje op de website! | 'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• AiChan
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 29-08 15:18

AiChan

Do Want!

Peepshow S8 begint weer over twee dagen _O_

AiChan wijzigde deze reactie 23-11-2012 15:53 (44%)

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

quote:
Raymond schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:53:
[...]

Oww, 13 dus maar. Zelfs nog korter dan normaal!
ja dat kreeg ik mee op IMDB en mijn sickbeard geeft het ook aan... dus das wel jammer idd!

• Arethusa
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 00:33

Arethusa

Niet die server

quote:
Spike_wolf schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:09:
Nou dat was toch wel veel beter dan het einde van lost :P

[edit]
Zowaar echt Nederlands in Covert Affaires! :D
Bob Fosko!

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Muziek: Last.fm | Toffe ellende: http://www.siewesite.nl

• Dikkiedikdik
  • Niet online
quote:
Phyxion schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:50:
Je kan vrijwel heel seizoen 1, 2 en 3 overslaan als je alleen ge´nteresseerd bent in het verhaal.
Dat is gewoon echt dikke dikke onzin, ik word er gewoon boos van. Ik heb zelf de hele serie nu gezien en jouw advies raakt kant nog wal.

Volgens mij heb je dat advies al vaker hier gegeven, maar ik kan je verwarren met iemand anders. Desalniettemin is het dikke onzin dus en dat kan ik niet vaak genoeg zeggen.
quote:
Spike_wolf schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:54:
Dat een boek van 400 pagina's 90% meer informatie geeft dan de serie met 86 uur uitgezonden beeld materiaal lijkt mee een tikkie overdreven :+
Maar het ziet er aardig uit, is het boek chronologisch met de serie opgebouwd, kun je dus een lading afleveringen krijgen en dan een stel pagina's lezen zodat je wat bij bent, of is de info zomaar ergens neer gegooid?
Is het goed als ik je dat na 5 december laat weten? Ik zit zelf nu in seizoen 2 en mijn vrouw heeft hem al helemaal gezien en die heeft ook veel lost specials enzo bekeken en die kan dit zo zeggen. Maar het is een verrassing van de sint voor haar en ik weet gewoon niet hoe het opgebouwd is. Het is per onderwerp ingedeeld als ik het zo bekijk, maar ik durf er ook niet teveel in te lezen omdat ik dan natuurlijk een shitload aan spoilers krijg. Er zitten per hoofdpersoon pagina's in (niet 1 lullige pagina, maar echt meerdere per persoon), maar dat hele boek is erg dik.

Dus na 5 december een wat uitgebreidere post van mij hierover.

Nou, ik ga even een serie kijken, zware dag op het werk en dat is volgens mij wel te merken aan mijn posts :+

Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 23-11-2012 18:57 (54%)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:40

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

Dat heb je goed onthouden, ik kijk Fringe nog steeds omdat ik de rode draad interessant is, maar de freak-of-the-week episodes zijn totaal niet interessant, wanneer je er 2-3 hebt gezien heb je ze allemaal gezien. Zeker wanneer je seizoen 1 helemaal hebt gezien, seizoen 2 en 3 zijn allemaal vrijwel hetzelfde.

Treexy.com | Driver Fusion. Zegt deze applicatie je niks? Neem dan eens een kijkje op de website! | 'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

quote:
Dikkiedikdik schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:51:
[...]

Is het goed als ik je dat na 5 december laat weten? Ik zit zelf nu in seizoen 2 en mijn vrouw heeft hem al helemaal gezien en die heeft ook veel lost specials enzo bekeken en die kan dit zo zeggen. Maar het is een verrassing van de sint voor haar en ik weet gewoon niet hoe het opgebouwd is. Het is per onderwerp ingedeeld als ik het zo bekijk, maar ik durf er ook niet teveel in te lezen omdat ik dan natuurlijk een shitload aan spoilers krijg. Er zitten per hoofdpersoon pagina's in (niet 1 lullige pagina, maar echt meerdere per persoon), maar dat hele boek is erg dik.

Tuurlijk, doe rustig aan, we zien je reactie wel verschijnen :)

Twitter | Etsy

• ciris
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 08:50

ciris

quote:
Phyxion schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:13:
Dat heb je goed onthouden, ik kijk Fringe nog steeds omdat ik de rode draad interessant is, maar de freak-of-the-week episodes zijn totaal niet interessant, wanneer je er 2-3 hebt gezien heb je ze allemaal gezien. Zeker wanneer je seizoen 1 helemaal hebt gezien, seizoen 2 en 3 zijn allemaal vrijwel hetzelfde.
Seizoen 1 misschien ja. Daarna word het toch een stuk uitgebreider. Subtiel misschien op een hoop vlakken maar zeer zeker interessant voor de rest van de seizoenen.

Als je gaat kijken hoe de serie Fringe zich in de loop der jaren heeft ontwikkeld als serie dan is dat gewoon knap. Geen seizoen is hetzelfde en het geheel blijft zich ontwikkelen. Knap en gedurfd, wat men ook wel moet aangezien dit het laatste seizoen is, hoe men dit laatste seizoen heeft neergezet.
Daar hadden een hoop oude zogenaamde topseries een voorbeeld aan kunnen nemen!

http://31gaming.nl

• Timocos
quote:
Dikkiedikdik schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:51:
[...]

Dat is gewoon echt dikke dikke onzin, ik word er gewoon boos van. Ik heb zelf de hele serie nu gezien en jouw advies raakt kant nog wal.

Volgens mij heb je dat advies al vaker hier gegeven, maar ik kan je verwarren met iemand anders. Desalniettemin is het dikke onzin dus en dat kan ik niet vaak genoeg zeggen.

[...]

Nou, ik ga even een serie kijken, zware dag op het werk en dat is volgens mij wel te merken aan mijn posts :+
Heb precies hetzelfde :) Mensen die zeggen dat je gelijk maar x aantal seizoenen over kan slaan (maakt niet uit welke serie). De rest van de seizoenen komt dan gewoon niet echt tot zijn recht. En volgens mij bij Fringe snap je er bijna geen snars van als je eerste 2 seizoenen over slaat.

• Krusher
  • Niet online

Krusher

AlizÚe

Voor degene die Firefly op dvd nog niet hebben (foei! :P), de set is nu nog te koop ivm Black Friday voor nog geen $8 bij amazon.. *O*

http://www.amazon.com/Fir...an-Fillion/dp/B0000AQS0F/

• DarkFly
  • Niet online
quote:
Timocos schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:10:
[...]

Heb precies hetzelfde :) Mensen die zeggen dat je gelijk maar x aantal seizoenen over kan slaan (maakt niet uit welke serie). De rest van de seizoenen komt dan gewoon niet echt tot zijn recht. En volgens mij bij Fringe snap je er bijna geen snars van als je eerste 2 seizoenen over slaat.
Helemaal mee eens. Hoewel ik de latere seizoenen ook beter vind, moet je echt niet zomaar seizoenen over gaan slaan. Zoals ik zelf hierboven al schreef, ook in seizoen 1 (en al helemaal in 2 en 3) komen diverse elementen naar voren die later weer terugkomen. Sommige dingen heb je zelfs nodig om het verhaal echt goed te begrijpen. Hoewel je de latere seizoenen wel kan begrijpen als je de eerste overslaat, mis je toch een hoop (achtergrond)informatie, waardoor de serie toch net dat beetje meer diepgang krijgt. Zelf zou ik het zonde vinden om zoveel te missen. In seizoen 5 wordt nu ook geregeld terug verwezen naar dingen die in de eerdere seizoenen zijn gebeurd.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

quote:
Krusher schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:19:
Voor degene die Firefly op dvd nog niet hebben (foei! :P), de set is nu nog te koop ivm Black Friday voor nog geen $8 bij amazon.. *O*

http://www.amazon.com/Fir...an-Fillion/dp/B0000AQS0F/
Inclusief verzending heb je hem dus voor nog geen 12 euro op de mat liggen :)

Ik begin weer een beetje in te lopen dankzij deze lege dagen, ben bijna door m'n backlog heen.
Primeval heb ik wel afgeschreven na de 2e aflevering, dat is verre van goed genoeg om m'n aandacht vast te houden.

Twitter | Etsy

• Krusher
  • Niet online

Krusher

AlizÚe

Het is backlog overigens, een bag is een tas ;)

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur«

Staat er toch ook? :?

O-)

[Edit]
@ hieronder: serieus? :$ Ik ben ook weer met veel teveel dingen tegelijk bezig vandaag :X

Spike_wolf wijzigde deze reactie 23-11-2012 20:57 (57%)

Twitter | Etsy

• Krusher
  • Niet online

Krusher

AlizÚe

Nu nog in het TBBT topic aanpassen :P

• ArnoAG
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 27-08 20:13
quote:
YEAAAH!!! :D zin in!1!

Incompl te

• Zinu
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 11:18

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Peepshow! Awesome! :D

Zinu wijzigde deze reactie 23-11-2012 23:26 (14%)

• ruudjuhnl
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 28-08 20:58
quote:
DarkFly schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:27:
[...]

In seizoen 5 wordt nu ook geregeld terug verwezen naar dingen die in de eerdere seizoenen zijn gebeurd.
Persoonlijk vind ik het een van de beste serie's. maar om deze reden zou ik absoluut geen seizoenen overslaan.

• wontcachme

wontcachme

RIP JR uit Dallas.

Ben beniuwd hoe ze dit gaan verwerken in seizoen 2

• Bra-Jo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Waarschijnlijk gewoon melden dat ie overleden is? Ze zullen 'm niet met vakantie sturen, lijkt me... 8)7

Nomen nescio

• wontcachme

wontcachme

quote:
Brabo-Joossie schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:53:
Waarschijnlijk gewoon melden dat ie overleden is? Ze zullen 'm niet met vakantie sturen, lijkt me... 8)7
Ik weet niet hoe zijn rol in s2 is, maar aangezien hij in Dallas is overleden (omdat hij daar was voor de show) lijkt het mij dat hij een verhaallijn heeft. Hoe ze dat oplossen icm wat hij heeft betekent voor Dallas vraag ik mij af.

• Raymond

Raymond

Ik ken wel meer shows waar de acteur is overleden tijdens de show. Denk aan de vader uit scrubs/8 simple rules (ben z'n naam ff kwijt) en de generaal uit stargate (don davis).

Dat werd gewoon gemeld in de serie, dat die persoon is overleden.

• Dikkiedikdik
  • Niet online
Ik mag inderdaad wel hopen dat ze verder gaan met seizoen 2, zelf kijk ik het niet echt, maar mijn vrouw is er helemaal verslaafd aan (maar dat is altijd al een grote fan van deze serie geweest.

Zolang ze maar niet opeens een andere acteur gaan gebruiken voor zijn rol, dat zou wel een dooddoener zijn :+

• wontcachme

wontcachme

quote:
Raymond schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:04:
Ik ken wel meer shows waar de acteur is overleden tijdens de show. Denk aan de vader uit scrubs/8 simple rules (ben z'n naam ff kwijt) en de generaal uit stargate (don davis).

DIe vader werdt gewoon in de serie gebruikt en omheen gewerkt met nieuwe rollen. Ze zouden het zo kunnen oplossen, maar simple rules ging daarna ook scnel omlaag. Maar Davis had al lang geen "onscreen" rol meer. In elk geval kon er van hem uit het genoemd worden omdat hij geen deel meer uitmaakte van een verhaallijn.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote:
Raymond schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:04:

IMDB: The Crow (1994) .... In de oorspronkelijke film Brandon Lee die tijdens opnames door een fout werd neergeschoten, in de serie IMDB: The Crow: Stairway to Heaven (TV Series 1998– ) is het personage overgenomen door Mark Dacascos, op dit moment bekend als Wo Fat uit IMDB: Hawaii Five-0 (TV Series 2010– )
http://th06.deviantart.net/fs71/300W/i/2012/215/b/0/the_crow___brandon_lee_by_teomanmete-d59qi0n.jpg
R.I.P. :/

Raven wijzigde deze reactie 24-11-2012 11:00 (28%)

Oscar Wilde

• WFG
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 29-08 08:38

WFG

PSN: LOGWFG

Wat te denken van de moeder van Tony Soprano, in de serie opgelost met een stukje CGI.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

• ijdod
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 27-08 21:22
Moet zeggen dat ik me momenteel goed amuseer met Hell on Wheels, maar ik Western's altijd al gewaardeerd.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Lulukai
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 11:14

Lulukai

God's gift to women

Er is zo'n website waar alle series opstaan en je kan aanduiden welke afleveringen je al gezien hebt en welke niet, hoe heet dit?

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 29-08 20:25

MegaTronics

Is dit beleid of is hier over nagedacht?

• GoVegan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 29-08 00:47
quote:
en http://trakt.tv/ voor series en films, is ook xbmc plugin voor

• Stukfruit
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

Wat is American Horror Story (2) toch een heerlijk zieke serie :')

Maar geweldig om Sylar weer eens in actie te zien :P

• Krusher
  • Niet online

Krusher

AlizÚe

Snif, net de allerlaatste ep van iCarly binnengehengeld :'( ;w

Straks maar kijken.

* Krusher doos met tissues zoeken doet :'(

• Raymond

Raymond

Is die serie ten einde? Die heeft het eigenlijk nog best lang volgehouden. Die Miranda kreeg me trouwens een bak geld om in die serie mee te spelen, echt niet te zuinig. Ben benieuwd wat ze nu gaat doen, want zoveel talent zit er niet in :P

• Krusher
  • Niet online

Krusher

AlizÚe

Ja einde serie.

Ze volgt nu een filmopleiding, voor het gebeuren achter de schermen.

Maar ach voor het geld hoeft ze niet meer te werken :X

• Dikkiedikdik
  • Niet online
Over afgeopen series, volgens mijn sickbeard is 666 ended?

Maar dat is toch niet zo? Er staat nu een rood kruisje bij deze serie, maar op thetvdb.com staat dat er nog 3 episodes komen? Ik meen dat ik ook vandaag een nieuwe had moeten hebben?

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 01:25

Anthirian

In Trance We Trust

Dat is alvast op ended gezet, maar het betekent niet dat de nieuwe afleveringen niet gedownload worden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Pagina: 1 ... 10 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.

Populair: Samsung Gamecontrollers Smartphones Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht Smartwatches

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013