Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Xenophoben
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 14:47

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

weer wat wijzigingen in mijn ! gisteren een goede avond gedraait en dat heeft me Young en Terry opgeleverd.... Weet iemand mooie aanvullingen op mijn team? Mijn eerste op mijn verlanglijst is Cole als lb.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#gy5WRVbynHKav:ps3

Xbox Tag: Sjefkebakfiets

• xamirz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19-11 23:37
Na de update, gaan er ook in game dingen aangepast worden?
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik krijg belachelijk makkelijk penaltys tegen.

** LoL: aMiRanees(lvl 30 silver III) ** X-box live: aMiR Zz **

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-11 14:59

cypher21

Mazda CX-5 powered

quote:
xamirz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:00:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik krijg belachelijk makkelijk penaltys tegen.
Ligt aan jou.
Je moet echt tackles zeer goed timen, en zeker niet van achteren doen.
Sliding binnen de 16 is helemaal uit den boze (tenzij je die perfect timed)

Ik krijg zelden een penalty tegen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Thijmeus
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12-01-2013
quote:
xamirz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:00:
Haha ja, ik heb er ook al stuk of 10 tegen mij gehad in FUT Seasons. Maar ook zeker 5-6 tegen gehouden. Altijd naar rechts duiken als de speler rechts is of links duiken als ie links is :)
quote:
cypher21 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:05:
[...]

Ligt aan jou.

Soms zijn die pingels echt onterecht hoor, dan bekijk je de herhaling en dan zie je gewoon dat de speler zo raar valt en jouw speler gewoon niets doet.
quote:
Xenophoben schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:46:
weer wat wijzigingen in mijn ! gisteren een goede avond gedraait en dat heeft me Young en Terry opgeleverd.... Weet iemand mooie aanvullingen op mijn team? Mijn eerste op mijn verlanglijst is Cole als lb.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#gy5WRVbynHKav:ps3
Gareth Barry kan vervangen worden door een betere. Bijvoorbeeld Yaya Touré, wel aardig duur maar zeker worth it.

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

quote:
Thijmeus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Soms zijn die pingels echt onterecht hoor, dan bekijk je de herhaling en dan zie je gewoon dat de speler zo raar valt en jouw speler gewoon niets doet.
Hmm, heb ik zelf geen last van. Krijg wel vaak penalties mee, maar dan weet ik gewoon dat als ik de bal met LT dicht bij me hou, de tegenstander toch wel de fout in gaat :P

Dubio, heb nu 330k... Robben kopen, of doorgaan tot de 1 miljoen....

Vanavond maar eens kijken hoe het ervoor staat...

• xamirz
quote:
cypher21 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:05:
[...]

Ligt aan jou.

Heeft niks met slidings te maken. Ik gebruik nooit slidings, laat staan in de 16. Meestal zijn het van die kleine botsing wat gelijk penal veroorzakt. Soms is er niks aan de hand en is de bal inmiddels op middenveld en ineens fluit scheids voor penaltyyyyy :?

• Thijmeus
quote:
cypher21 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Hmm, heb ik zelf geen last van. Krijg wel vaak penalties mee, maar dan weet ik gewoon dat als ik de bal met LT dicht bij me hou, de tegenstander toch wel de fout in gaat :P

Dubio, heb nu 330k... Robben kopen, of doorgaan tot de 1 miljoen....

Vanavond maar eens kijken hoe het ervoor staat...
Haha, doe je goed. Heb nog maar 1 penalty gekregen, komt doordat ik weinig pingel in de 16.
Denk dat je beter door kunt gaan tot de 1 miljoen, want ik verwacht dat Robben eerder gaat zakken dan stijgen.
Of wacht tot Robben IF wordt, dan zakt hij sowieso ;)

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

quote:
Thijmeus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:16:
[...]

Haha, doe je goed. Heb nog maar 1 penalty gekregen, komt doordat ik weinig pingel in de 16.
Denk dat je beter door kunt gaan tot de 1 miljoen, want ik verwacht dat Robben eerder gaat zakken dan stijgen.
Of wacht tot Robben IF wordt, dan zakt hij sowieso ;)
Daar zit ik ook aan te denken, laatste 4 dagen is Robben 60k in prijs gestegen :S

Hij komt ook steeds minder voor op de auction house.

• Thijmeus
quote:
cypher21 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

Daar zit ik ook aan te denken, laatste 4 dagen is Robben 60k in prijs gestegen :S

Hij komt ook steeds minder voor op de auction house.
Dat is raar. Normaal zou je toch andersom verwachten :)

• Bosluis
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
quote:
bartburg schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:59:
[...]

welk niveau is divisie 1 offline ?
Aantal teams op ultimate, legendarisch en 2 op wereldklasse zo uit mijn hoofd.

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

quote:
Thijmeus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:08:

[...]

Gareth Barry kan vervangen worden door een betere. Bijvoorbeeld Yaya Touré, wel aardig duur maar zeker worth it.
Dat is opzich wel een goed idee.... Wat kost dat geintje me? ;-) Cole is al iets van 30k ofzo op de ps3.
Weer ff paar avondjes spelen dus hahaha!

• xamirz
Yaya is rond de 60K op de x360.

• amahusu
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22-11 16:11

amahusu

taking over the world!

Ik heb nu een custom quick tactic gemaakt in de offline mode en deze opgeslagen, kan ik deze dan ook online gebruiken? Want ik zie m'n custom tactic niet tussen m'n quick tactics staan als ik tijdens de wedstrijd op pijltje omhoog druk op de dpad, dan zie ik alleen de 'standaard' quick tactics zoals Team pressure, CB Overlap etc.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Thijmeus
Denk op de PS3 ook rond dat bedrag. Al moet je hem nog wel omtoveren van CM >>> CDM, maar dat is niet al te duur. Maar het is gewoon de beste man op het middenveld uit de BPL. Hij is snel (voor een middenvelder), sterk, lang en heeft ook nog een aardige 'long shots skill' en heeft ook nog goede passes en heeft ook nog eens een degelijke lading techniek. Tot slot kan hij ook nog hartstikke goed verdedigen.

Oftewel, in FIFA 13 komt hij precies overeen zoals hij in het echt is. Oh ja, de work rates (medium/high) zijn perfect.

• Thijmeus
quote:
amahusu schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:33:
Ik heb nu een custom quick tactic gemaakt in de offline mode en deze opgeslagen, kan ik deze dan ook online gebruiken? Want ik zie m'n custom tactic niet tussen m'n quick tactics staan als ik tijdens de wedstrijd op pijltje omhoog druk op de dpad, dan zie ik alleen de 'standaard' quick tactics zoals Team pressure, CB Overlap etc.
Nee, custom tactics werken niet (kan niet) in FUT.

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Ik heb het over quick tactics, dus je team instellingen :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Thijmeus
quote:
amahusu schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:36:
Ik heb het over quick tactics, dus je team instellingen :)
Euh, dat is toch hetzelfde :P
Quick tactics zijn niets anders dan custom tactics die je snel tijdens de wedstrijd kunt instellen. Toch?

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hmm, ik dacht altijd dat custom tactics ook inhoud dat je speler posities, workrate voor een speler etc. kan aanpassen, en dat de quick tactics invloed hebben op hoe je team als geheel fungeert (dus hoe hoog je defensive line moet staan, passing snelheid etc.)

• Cum Grano Salis
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:22
Geniaal, had de 'eer' om tegen Yaya Toure te spelen. Schiet 3x een volley van 25+ meter erin.....
Realistisch spel...
Zal straks even mijn huidige team showen, ik ben afgestapt van de pace.

Gaude et aude

• Thijmeus
quote:
Cum Grano Salis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:03:
Geniaal, had de 'eer' om tegen Yaya Toure te spelen. Schiet 3x een volley van 25+ meter erin.....
Realistisch spel...
Zal straks even mijn huidige team showen, ik ben afgestapt van de pace.
Haha en dan te bedenken dat hij slechts 68 voor volleys heeft ;)

Nice, ben benieuwd hoe je team nu is. Vind het zelf ook leuker om niet alleen van Pace afhankelijk te zijn. Strength bijvoorbeeld is ook een leuke. Tuurlijk blijft het handig om niet alleen maar mannetjes van <80 pace in je aanval te hebben!

• xamirz
Ik ben van spaans Liga BBVA afgestapt en heb nu Seria a spelers. Beter team en meer coins overgehouden. Helaas kan ik niet op werk op ea site. Showoff volgt nog...

• Cum Grano Salis
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#bY31BVl4m0H:360

Benteke is gaaf, alleen al als Evert die naam omroept, daarnaast is het een goede stormram.
Op het moment zo'n 24000 coins nog te besteden.
Ben eigenlijk wel gesteld op mijn groene lijntjes, maar ik zou graag een leuke CAM halen a la Dembele.

Gaude et aude

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

quote:
Cum Grano Salis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:47:

Benteke is gaaf, alleen al als Evert die naam omroept, daarnaast is het een goede stormram.
Ben eigenlijk wel gesteld op mijn groene lijntjes, maar ik zou graag een leuke CAM halen a la Dembele.
Ik vind het nogal een vreemd elftal.
Komt een beetje bij elkaar geraapt over (niet slecht bedoeld!) maar wel 100 chem.

Wat wil je met je team bereiken?
Wil je mee kunnen doen in de hoogste divisie van Seasons, of juist offline toernooitjes blijven spelen.
Met seasons ga je het hier namelijk niet mee redden.

En als je van de toernooien moet hebben, kun je beter aparte teams maken voor brons/zilver/gouden spelers

• Thijmeus
quote:
Cum Grano Salis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:47:

West Ham fan? :D
En Dembélé is echt een beest, zeker doen. Zijn physical stats.. _/-\o_
Echt te bewegelijk voor zoveel strenght alleen al!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22-11 13:57
quote:
Bosluis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:03:
[...]

Elke keer als je kampioen wordt krijg je een premium gouden pakket en 5000 coins!
Als je online kampioen wordt krijg je ook een premium gold pack, en daarnaast 8000 coins. Is me net gelukt :P

Mijn hardware: iPhone 5, Macbook Air & Playstation 4

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

Heeft iemand trouwens al een compleet elftal in zijn club?
Bij Fifa12 verdiende je daar een goldpack mee.

• Brainstorm86
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21-11 09:47
Heb zojuist Burnet gekocht voor 550gold, 84 pace tegenover 80 voor willems wel maar 64 def tegenover 71 van Willems. Een goede keuze? Heb Heitinga er langs staan met 79 def
quote:
cypher21 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:42:
[...]

Haal Willems op LB of een andere verdediger

Je hebt al trage CB's erin staan (vd wiel is redelijk vlot)
Maar Kuiper heeft een Pace van 59, daar ga je het echt mee afleggen, en Bouhla kan het ook niet belopen.

Meerendeel speelt online op PACE, je hebt snelle backs nodig om dit fatsoenlijk te kunnen verdedigen

• Thijmeus
quote:
Brainstorm86 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:53:
Heb zojuist Burnet gekocht voor 550gold, 84 pace tegenover 80 voor willems wel maar 64 def tegenover 71 van Willems. Een goede keuze? Heb Heitinga er langs staan met 79 def

[...]
Willems is beter. Burnet is heeft misschien meer pace op zijn kaartje staan, echter is dit een vertekend beeld. Willems heeft namelijk meer sprint speed, maar minder acceleration. Dus Willems is wel sneller, echter bereikt hij dit minder snel. Verder heeft Burnet veel minder marking dan Willems, scheelt 9 punten dacht ik. Willems is ook sterker en betere interceptions. Nee ik zou toch voor Willems gaan ;)

• bassie112
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21-11 11:16
Steve McClaren is een Deen volgens FUT13... 8)7

• Cum Grano Salis
West Ham fan hierzo, gehandhaafd in divisie 1 met dit team. Winnen met dit team geeft meer voldoening dan dat je met een stel overpowerde spelers speelt.
Ben in het echt ook wel fan van Gerrard, maar deze is ook alles behalve realistisch nagemaakt. Scheelt ook zo'n 15000 in prijs.[Dembele - Gerrard]

Cum Grano Salis wijzigde deze reactie 16-10-2012 21:28 (24%)

Gaude et aude

• Kr44nVogel
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:30
ik zoek nog een goede cam voor mijn team moet uit Ligue1 komen of een fransman. Moet niet te duur zijn dus geen nasri :)

Iemand ideeen ?

heb nu dit http://www.ea.com/intl/fo...show-off#jFNHlkGynHKo0:pc

hoi

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

Marvin Martin, http://www.futhead.com/fifa/players/6721/#.UH13xeE-OWg
Niet veel beter als wat er nu staat...

Cabaye http://futhead.com/fifa/players/3934/#.UH13_uE-OWg En een CM>CAM kaartje eroverheen

Pastore ; http://futhead.com/fifa/players/7415/#.UH14LOE-OWg

edit,
Aangezien je zoveel Fransen erin hebt staan, zou ik ook een Franse manager nemen

cypher21 wijzigde deze reactie 16-10-2012 17:09 (14%)

• Satom
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:09

Satom

Més que un Club :)

Hoe kijken jullie naar wat voor (betere) spelers jullie in je team stopt? Voor mijn Spaanse weet ik het wel, wil graag Jordi Alba, Pedro, Puyol, Sanchez.. maar voor mijn Italiaanse team vind ik het toch wel een stukje lastiger.. iemand die mij zou kunnen helpen? Dit is mijn Italiaanse team

En hoe werkt een manager met +3% contracten? Ben daar nog niet helemaal achter :$

PSN: VileTung | Games: Rayman Legends, AC:BF, Battlefield 4, FIFA14

• wouter03
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21-11 22:44
quote:
Satom schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:35:
Hoe kijken jullie naar wat voor (betere) spelers jullie in je team stopt? Voor mijn Spaanse weet ik het wel, wil graag Jordi Alba, Pedro, Puyol, Sanchez.. maar voor mijn Italiaanse team vind ik het toch wel een stukje lastiger.. iemand die mij zou kunnen helpen? Dit is mijn Italiaanse team

En hoe werkt een manager met +3% contracten? Ben daar nog niet helemaal achter :$
Ik gebruik vooral www.futhead.nl, top site!

• bterstege
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 20:51
Sneijder, Hamsik, Muriel, Hernandez, Cavani, Jovetic, Miccoli, Di Natale, Campagnaro, Ogbonna (!!), Konko, Armero, Vargas..
Genoeg toch :p

XBL: bterstege

• Kalloewase
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 27-06-2013
Op dit moment ben ik een hoop wedstrijden aan het winnen met dit team:

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#dq4nLcRTnHKJM:pc

10 van de 11 basisspelers zijn Serie A spelers. Iemand nog een suggestie voor een verbetering ?
Zou graag een paar spelers willen met hogere rating, maar hou graag wel genoeg pace :)

• goosche
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 22:11
Dit is mijn team bijna alle lijnen zijn groen. Maare wat betekent dat nu eigenlijk. Hoe zit eigenlijk met die trainingskaarten als ik alles in goud koop presteert mijn team dan het best?

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#gbSPLweXnHKLo:pc

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 03:44
quote:
goosche schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:39:
Dit is mijn team bijna alle lijnen zijn groen. Maare wat betekent dat nu eigenlijk. Hoe zit eigenlijk met die trainingskaarten als ik alles in goud koop presteert mijn team dan het best?

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#gbSPLweXnHKLo:pc
De lijnen zijn groen omdat de spelers uit hetzelfde land komen en in dezelfde competetie, oranje als aan 1 van beide voorwaarden is voldaan en rood als er maar 1 of 0 voorwaarden is voldaan.

Zelfde geldt voor de voetbalschoen wat betreft positie en blokje voor formatie.

Nu een vraag voor jullie:

Dit is de eerste keer dat ik FUT speel en dus nog erg lerende. Ik heb onderstaand team in elkaar gezet, maar eigenlijk alleen naar de 'cijfertjes' gekeken via futhead, maar eigenlijk nog niet naar hoe ze dan samen in 1 team komen te zitten. Ik heb nu nog 3 slots vrij en ongeveer 22000 coins. Hebben jullie nog tips om mijn team te versterken? Traden gaat aardig voor de eerste keer dus kan ook proberen eerst wat meer muntjes te verdienen, maar ik kan nu dus geen wedstrijd spelen, want ik heb de rest van mijn spelers verkocht.

http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#fuu1wBChndC:360

• Cum Grano Salis
quote:
Kalloewase schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:11:

10 van de 11 basisspelers zijn Serie A spelers. Iemand nog een suggestie voor een verbetering ?
Zou graag een paar spelers willen met hogere rating, maar hou graag wel genoeg pace :)
Komt 1 woord bij me op: pace[abuse].

RB -> Abate/Konko/Jonathan.
LM-> Zuniga.
Evt. nog Lamela van Roma erbij.

Gaude et aude

• odink5
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 04-05 01:56
quote:
Cum Grano Salis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:47:
[...]

Komt 1 woord bij me op: pace[abuse].

RB -> Abate/Konko/Jonathan.
LM-> Zuniga.
Evt. nog Lamela van Roma erbij.
Hoezo nou weer pace abuse, je noemt nu 4 a 5 snelle spelers. Maar je moet kijken naar het geniale middenveld. Een Pirlo, Sneijder enz.

• Dex[H4L]
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-11 15:26
quote:
odink5 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:21:
[...]

Hoezo nou weer pace abuse, je noemt nu 4 a 5 snelle spelers. Maar je moet kijken naar het geniale middenveld. Een Pirlo, Sneijder enz.
Lijkt mij vrij terecht :9 3 van de 10 spelers onder de 80 pace |:(
Of heb je ze gekozen omdat het je persoonlijke favorieten zijn :+
En Pirlo zie ik niet staan...misschien vergeten je le link te updaten?

• Satom
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:09

Satom

Més que un Club :)

quote:
bterstege schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:55:
Sneijder, Hamsik, Muriel, Hernandez, Cavani, Jovetic, Miccoli, Di Natale, Campagnaro, Ogbonna (!!), Konko, Armero, Vargas..
Genoeg toch :p
Inderdaad! Dat zijn er zeker een aantal, maar ben toch benieuwd hoe je op deze spelers komt.. of is het gewoon voetbal kennis? :9

PSN: VileTung | Games: Rayman Legends, AC:BF, Battlefield 4, FIFA14

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

Die spelers zijn toch makkelijk te bedenken als je een beetje voetbalfanaat bent ;)

en anders is futhead.com een ideale site voor je.
Selecteer wat je wilt, en de site sorteert op de beste spelers.

wbt die 3% contracten, het is al een paar keer in dit topic voorbij gekomen, maar goed.

Korte samenvatting. Je krijgt voor die manager 3% extra wanneer je een contract kaart op een speler gebruikt.
3% is natuulijk niets, daarom moet je eigenlijk 10 3% managers hebben (gewoon in de staff, niet in het team!) Dan krijg je namelijk 30% extra!
Dat leverd weer wel wat op, bij een contract van 13 wedstrijden krijg je er 4 extra, dus 17.

Dit geldt overigens voor ALLE staff, dus team talks, training, blessures e.d.!
Als je staff uit de kaartjes trekt, altijd toevoegen aan je club en nooit op de markt zetten

• odink5
quote:
Dex[H4L] schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:12:
[...]

Lijkt mij vrij terecht :9 3 van de 10 spelers onder de 80 pace |:(
Of heb je ze gekozen omdat het je persoonlijke favorieten zijn :+
En Pirlo zie ik niet staan...misschien vergeten je le link te updaten?
Dat was niet mijn team, maar ik bedoel te zeggen dat de italiaanse competitie niet alleen pace abuse is.

Cum Grano Salis jij vind Gerard een over rated speler, zelf speel je met Dembele die zo sterk is als worstelaar, bijna zo snel als Usain Bolt, leniger dan de meeste ballerina's en dan ook nog eens een lading techniek.

Ook een beetje over rated he

• bterstege
Jezus, ik speelde gister een paar career modus wedstrijden en gewoon seasons sinds een tijdje. Daarna dacht ik nog even Ultimate Team te spelen, schrok me dood van de snelheid ineens :D

• destroye
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22:47
Om winst te maken moet je klein beginnen dus heb zojuist geboden op 8 el shaarawy's voor 1200 coins, 6 nagatomo's voor 1100 en callejon voor 1300 coins. Volgensmij toch wel profit, of niet?

• Rutgertje
  • Laatst online: 21-11 16:20
Ik krijg echt veel te makkelijk penalties tegen de laatste tijd. Met de contain knop :s

Ook kan ik nog maar 20 items i.p.v. 40 in de trade pile zetten. Heel irritant.

• odink5
nagatomo al een tijdje te koop staan voor 1900 met de 433 opstelling, maar nog steeds niet verkocht

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

Iemand nog suggesties?
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#bARiwFENnHK1A:ps3
De zwakke schakel is barry maarja... wie dan!?!

Xenophoben wijzigde deze reactie 17-10-2012 11:04 (19%)

• q-enf0rcer.1
quote:
Kalloewase schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:11:

Marchisio zou een goede aanwinst zijn op het midden. Zeer complete middenvelder met een geweldig schot. Vergelijkbaar met die van Sneijder... ik scoor heel vaak met hem van buiten de 16

• fstieger99
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:10

fstieger99

www.pcbaas.nl

heb u 2 teams, vraag me af of er verbetering mogelijk is.

Serie A

- 4-1-2-1-2
-
- Stekelenburg
- Abate, Chiellini, Lucio, Peirreira
- CDM: de rossi
-LM/RM vargas - biabiani
- CAM boateng
- ST: Muriel, di natale

-Brazilie 4-2-2-2-2

-D alves
- Luis, Dede, lucio, jonathan
- Ramires, MElo
- Lucas, Bastos
- Pato, Love

- zou neymar veel toevoegen? en Thiago silva>
-
-heb nog 150k coins..
-

PCBaas: Computer hulp en PC reparatie in Tilburg

• xamirz
quote:
fstieger99 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:03:
heb u 2 teams, vraag me af of er verbetering mogelijk is.

Serie A

- 4-1-2-1-2
-
- Stekelenburg
- Abate, Chiellini, Lucio, Peirreira
- CDM: de rossi
-LM/RM vargas - biabiani
- CAM boateng
- ST: Muriel, di natale
Er zijn aantal verbeteringen. Buffon.
Verdediger ogbonna, vind ik beter dan lucio.
LB criscito, speelt in Zenit maar is italiaan.
RM maggio of palacio
LM Giovinco of robinho
ST dinatale en cavani= Dodelijk

• fstieger99
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:10

fstieger99

www.pcbaas.nl

super! ga ik even kijken, di natale wel goeie keuze? muriel --> cavani scheelt dus wel veel?

PCBaas: Computer hulp en PC reparatie in Tilburg

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

quote:
fstieger99 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:57:
super! ga ik even kijken, di natale wel goeie keuze? muriel --> cavani scheelt dus wel veel?
kijk zelf maar
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/8656/5348

scheelt enorm (in prijs ook...)

• xamirz
di natale zeker goeie keuze. Cavani is een completer spits dan muriel. Je kan ze vergelijken op futhead.com.

• xamirz
Ik haaaaaaaaaat regen bij ultimate. Als ik nu bv amsterdam arena koop, heb ik geen last meer van regen. Iemand ervaring hiermeer?

EDIT: ik snap sowieso niet waarom je dat niet kan uitschakelen...

xamirz wijzigde deze reactie 17-10-2012 13:28 (21%)

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

haha,
Idd! Ze hebben het goed veranderd dat regen nu VEEL meer invloed heeft op het spel!

Geen idee wbt ArenA, ik speel in Old Trafford :P

• boe.i
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:24
quote:
xamirz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:26:
Ik haaaaaaaaaat regen bij ultimate. Als ik nu bv amsterdam arena koop, heb ik geen last meer van regen. Iemand ervaring hiermeer?

EDIT: ik snap sowieso niet waarom je dat niet kan uitschakelen...
Zou best kunnen, moet je even kijken bij welke stadions het dak ook dicht kan.

• xamirz
daar in england regent het elke dag. hahah
Ik wil gewoon regen vermijden. ik verlies zowat elke keeeeeeer.

• xamirz
ArenA kan dus dicht. en qua camera vind ik ook wel chill, maar ik wil zeker weten dat het niet meer regent.

• xamirz
Mooooooooooooi, ik geef antwoord op mijn eigen vraag.
http://u4y.nl/be64

• Xenophoben

Xenophoben

Sjefkebakfiets jonguh!!

is dat de reden dat soms het spel veel trager gaat?!?!! ik dacht altijd .... owh dit is weer zon trage bugged game hahaha

Xenophoben wijzigde deze reactie 17-10-2012 14:00 (37%)

• xamirz
ik vind van wel. Alles wordt trager, spelers lopen alsof ze dag voor de wedstrijd uit zijn geweest of paar kilo aangekomen.

• boe.i
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19:24
quote:
xamirz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:02:
ik vind van wel. Alles wordt trager, spelers lopen alsof ze dag voor de wedstrijd uit zijn geweest of paar kilo aangekomen.
De bal stuitert verder door, maar als hij over de grond rolt stopt hij juist eerder. Spelers worden idd. wat logger, maar verdedigers net zo goed. Ze maken gewoon wat meet fouten.

• xamirz
Wel logisch natuurlijk. In echte voetbal heeft het ook effect. Ga vanavond veltis arena en Arena proberen. No rain for me..

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

Idd handig!
Hoewel je nog regen bij de tegenstander kunt krijgen ;)

Heb net ook maar Veltins Arena gekocht voor 150!
Wil wel een +8 morale stadion

• xamirz
Heb ook net een gekocht via ultimate app iOS. Lekker handig.

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18-11 16:34

Oxigeon

En zo is dat!

quote:
cypher21 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:09:
Idd handig!
Hoewel je nog regen bij de tegenstander kunt krijgen ;)

Heb net ook maar Veltins Arena gekocht voor 150!
Wil wel een +8 morale stadion
Voorheen had ik San Siro maar hier ben ik direct na 1 wedstrijd vanaf gestapt. De schaduw op het veld is niet mee te voetballen vind ik. Nu speel ik in Kokoto dacht ik. De hele wedstrijd als de zon schijnt geen schaduw te zien.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | WoW Oxigeon

• Thijmeus
Blegh, sta ik in de 65e minuut voor met 3-1. Crashed de game naar desktop, gevolg dat ik mijn match verlies en DNF omlaag is. Meer mensen hier ervaring mee?

• Dersan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 00:03
Mensen, ook in de Arena regent het gewoon hoor ;). Hebben ze na 83 delen fifa ook nog steeds nooit gefixt.

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

quote:
Oxigeon schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:22:
[...]

Voorheen had ik San Siro maar hier ben ik direct na 1 wedstrijd vanaf gestapt. De schaduw op het veld is niet mee te voetballen vind ik. Nu speel ik in Kokoto dacht ik. De hele wedstrijd als de zon schijnt geen schaduw te zien.
IDD!
Sommige stadions hebben echt beroerde schaduwen!!
En dan zijn er ook nog veel van die zakken hooi die met die zwarte Adidas bal met dat kleine rode/oranje stuk spelen :(
Ik weet niet hoe helder hun tv staat ingesteld, maar ik kan dan vaak de bal niet meer zien!
Old Trafford vind ik een fijn stadion, vanavond maar eens kijken hoe Veltins Arena speelt, maar als daar schaduwen op het veld zitten, dan verkoop ik die wel weer...

• mariikvt
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19-11 12:39
Sinds enige tijd ben ook ik verslaafd aan UT

Ik wil een soort Arsenal-Dreamteam maken.

Dit heb ik nu

Sczesny

Gibbs - Djourou - Mertesacker - Fanni

Ramsey - Carrick - Cabaye

Arshavin - Giroud - Menez

Alleen hoe krijgen jullie veel geld, bijna geen van mijn spelers worden verkocht?

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

Tsja, geld verdienen..

Ik weet dat het inmiddels aardig wat pagina's geworden zijn, maar er zijn een hoop tips gegeven hoe te handelen op de auction house (ik heb daar ook wat aandeel in gehad). Dus neem toch even de moeite om die door te lezen.

ugh..
Kom er net achter dat ik per ongeluk 20 items op de AH heb gezet met een duur van 24 uur :(

• Rutgertje
quote:
cypher21 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:54:
Tsja, geld verdienen..

Ik weet dat het inmiddels aardig wat pagina's geworden zijn, maar er zijn een hoop tips gegeven hoe te handelen op de auction house (ik heb daar ook wat aandeel in gehad). Dus neem toch even de moeite om die door te lezen.

ugh..
Kom er net achter dat ik per ongeluk 20 items op de AH heb gezet met een duur van 24 uur :(
Haha, zo had ik een paar dagen terug 10 stuks drie dagen erop gezet.
Echt kut :p

• Rutgertje
quote:
mariikvt schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:22:
Sinds enige tijd ben ook ik verslaafd aan UT
Wie nog meer dan??? O-)

• CR35
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21-11 16:57

CR35

infamous topic killer...

Die schaduwen zijn echt een ramp. Contrast is dan te laag. San siro ook direct weggedaan. Ik heb overigens nog geen 1 keer sneeuw meegemaakt? Iemand anders wel? Ik speelde eerder met een 4-5-1 opstelling alleen dan mis je wat potentie op de flanken. Daarom nu 4321 en moet zeggen dat dit aardig bevalt.

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:42
Hoppa, lekker gepromoveerd naar Div. 1 en Miccoli erbij :D

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#iBPBQ0j0nHLhT:ps3

PSN-Kalax3/Battlelog/Youtube/GTPlanet

• afca123
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07-11 11:41

afca123

PSN Blasterus15

Ook mensen last van dat als je online seizoen speelt dat hij geen tegenstanders kan vinden. * De verbinding met je tegenstander is verbroken*

• Swaxie
  • Laatst online: 21-11 16:46
Hmm om de een of andere reden kom ik er niet uit hoe ik een link naar mijn team kan maken.
kan iemand me helpen?

Edit: stom niet op aan het letten.

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#e1Hu6gUtnHLnI:ps3

Dit is mijn team.
Zojuist divisie 2 mee bereikt. Hebben jullie een idee welke aankopen ik nog zou moeten doen om een beetje een fatsoenlijk team te maken. Heb +-12k ter beschikking

Swaxie wijzigde deze reactie 17-10-2012 19:36 (57%)

• goosche
quote:
Swaxie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:33:
Hmm om de een of andere reden kom ik er niet uit hoe ik een link naar mijn team kan maken.
kan iemand me helpen?

Dit is mijn team.
Zojuist divisie 2 mee bereikt. Hebben jullie een idee welke aankopen ik nog zou moeten doen om een beetje een fatsoenlijk team te maken. Heb +-12k ter beschikking
YO ga naar active squad. links zie je share and save. Klik op share en daarna klik je op share url. Die link kopieren en hier plakken.

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#juo4kM4PnHLom:pc

Weet iemand nog een mooie aanvulling op mijn team. Wat vinden jullie van Kaka en SancheZ?

• Swaxie
quote:
goosche schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:43:
[...]

YO ga naar active squad. links zie je share and save. Klik op share en daarna klik je op share url. Die link kopieren en hier plakken.

Weet iemand nog een mooie aanvulling op mijn team. Wat vinden jullie van Kaka en SancheZ?
IS het niet verstandiger om Jao perreire en Filipe luis om te wisselen van positie?

• goosche
Ja klopt ga straks offline een potje doen en dan kunnen de andere spelers rusten.

• iPodKiller
quote:
Swaxie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:33:
kan iemand me helpen?

Dit is mijn team.
Misschien Reus kopen?

• iPodKiller
quote:
goosche schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:43:
[...]

Waarom koop je niet een killer spits? En zonde man, Cazorla en Pedro op de bank, moet je meer mee doen.

• Kluutmaran
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 21:11
quote:
Reus kost een heel stuk meer dan 12k helaas. Er zijn zoveel Duitse spelers die je nog kunt kopen voor onder de 1k dat je heel je team kunt upgraden. Ik zou vooral bij Borussia, Schalke en Bayern kijken al zijn de Bayerse spelers vaak wat duurder.

Xbox Live: Spuit11 - PSN: Kluutmaran

• Swaxie
quote:
Kluutmaran schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:18:
[...]

Reus kost een heel stuk meer dan 12k helaas. Er zijn zoveel Duitse spelers die je nog kunt kopen voor onder de 1k dat je heel je team kunt upgraden. Ik zou vooral bij Borussia, Schalke en Bayern kijken al zijn de Bayerse spelers vaak wat duurder.
zojuist kuranyi gekocht voor 500. en een reserve keeper / eerste keeper starke van bayern... dus nu nog even sparen denk ik en eens kijken hoe het met in divisie 2 verloop

• amahusu

amahusu

taking over the world!

zojuist IF Gignac en IF Welbeck uit wat pakjes getrokken. Gignac is nu rond de 9k waard en Welbeck schommelt rond de 85k. Wat is over het algemeen de trend bij IF kaartjes qua prijs? Ik kan me voorstellen dat wanneer de nieuwe IF's bekend worden de vraag afneemt naar de oude, of is dat bullshit :p

• q-enf0rcer.1
quote:
amahusu schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:45:
zojuist IF Gignac en IF Welbeck uit wat pakjes getrokken. Gignac is nu rond de 9k waard en Welbeck schommelt rond de 85k. Wat is over het algemeen de trend bij IF kaartjes qua prijs? Ik kan me voorstellen dat wanneer de nieuwe IF's bekend worden de vraag afneemt naar de oude, of is dat bullshit :p
Verschilt denk ik per speler. Maar het lijkt mij dat ze alleen maar meer waard kunnen worden omdat ze na die in form week niet meer te krijgen zijn.

• Cum Grano Salis
Zojuist mijn club opgeheven, Fifa heeft voor mij afgedaan. Die aannames zijn werkelijk waar om gallisch van te worden en de enige manier waarop wordt gespeeld is snelheid in combinatie met counters.
Wens jullie uiteraard veel speelplezier, maar ik kan er niet vrolijk van worden.

Gaude et aude

• q-enf0rcer.1
quote:
Cum Grano Salis schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:28:
Zojuist mijn club opgeheven, Fifa heeft voor mij afgedaan. Die aannames zijn werkelijk waar om gallisch van te worden en de enige manier waarop wordt gespeeld is snelheid in combinatie met counters.
Wens jullie uiteraard veel speelplezier, maar ik kan er niet vrolijk van worden.
Pace en counters valt prima tegen te verdedigen hoor. Ik wist eerst ook niet hoe, maar dankzij een aantal tips hier op tweakers win ik nu elke keer van de pace whores.

• odink5
quote:
Cum Grano Salis schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:28:
Viel de overrated Dembele toch tegen? HaHa.

• iPodKiller
quote:
q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:12:
[...]

Pace en counters valt prima tegen te verdedigen hoor. Ik wist eerst ook niet hoe, maar dankzij een aantal tips hier op tweakers win ik nu elke keer van de pace whores.
Pace en counters vallen mee, maar het irritante is. Op de vleugel, ze gaan steeds wachten totdat jij niet meer kunt dekken en dan gaan ze voorzetten, wat ontzettend overpowered is.

• marijni12
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-11 13:09
Ik heb nu zo'n 40k over en wil dat in mijn Braziliaanse team steken. Ik wil graag Robinho en Hulk nog, wie zouden jullie als eerste kopen?

PSN: marijni12. Altijd in voor een potje FIFA!

• bterstege
Ik vind Robinho altijd wel een heerlijke speler, maar over Hulk kan ik niet echt oordelen, die heb ik zelf nog niet in mijn team gehad.
Ik heb het altijd wel lastig tegen Hulk.

Ik zit te twijfelen. Cavani of Di Natale? Cavani is wel een stuk goedkoper.
Dan kan ik ook nog Giovinco of Robinho kopen toch?
Heb nu 60k om te spenderen.

bterstege wijzigde deze reactie 18-10-2012 11:50 (31%)

• Cum Grano Salis
quote:
odink5 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 00:08:
[...]

Viel de overrated Dembele toch tegen? HaHa.
Nee, die had ik al na 2 wedstrijden al verkocht, het schijnt namelijk dat hij geen ballen kan aannemen...
Pace en counters kan je niet tegen houden er gaat er altijd wel 1 of 2 doorheen.
Ik had gister het genoeg om tegen een Hernandez te spelen die was aangeraakt door God. Schoten van buiten de 16 strak in de kruis, op snelheid en kracht langs Djourou/Vermaelen.
Alleen maar LB + A -> LB + Y, combinatie die ik iedere wedstrijd zo'n xxxxxx aantal keer tegenkom.

Gaude et aude

• bterstege
Ik heb ook Hernandez, maar ik word van hem toch vaak niet vrolijk.
Bij mij schiet ie er helemaal niets in. Ook al heb ik dan ook wel vaak het driedubbel aan kansen nodig om er ééntje in te leggen. ;)

• amahusu

amahusu

taking over the world!

quote:
bterstege schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:43:
Ik vind Robinho altijd wel een heerlijke speler, maar over Hulk kan ik niet echt oordelen, die heb ik zelf nog niet in mijn team gehad.
Ik heb het altijd wel lastig tegen Hulk.

Ik zit te twijfelen. Cavani of Di Natale? Cavani is wel een stuk goedkoper.
Dan kan ik ook nog Giovinco of Robinho kopen toch?
Heb nu 60k om te spenderen.
cavani is een leuke spits, maar hij heeft "high" voor z'n attacking en defensive workrate. Ik speelde een systeem met 1 spits en dan is het niet zo prettig als je spits een high defensive workrate heeft omdat ie dan vaak niet in de punt staat. Dus dan wil je snel counteren, loopt er niemand voorin :+

Misschien dat ie beter rendeert in een 2-spitsen-systeem, maar hij heeft m.i. iig niet de snelheid, dribbling skills en dus positionering om je aanval aan op te hangen.

• cypher21

cypher21

Mazda CX-5 powered

quote:
Cum Grano Salis schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

Nee, die had ik al na 2 wedstrijden al verkocht, het schijnt namelijk dat hij geen ballen kan aannemen...
Pace en counters kan je niet tegen houden er gaat er altijd wel 1 of 2 doorheen.
Ik had gister het genoeg om tegen een Hernandez te spelen die was aangeraakt door God. Schoten van buiten de 16 strak in de kruis, op snelheid en kracht langs Djourou/Vermaelen.
Alleen maar LB + A -> LB + Y, combinatie die ik iedere wedstrijd zo'n xxxxxx aantal keer tegenkom.
Tsja,
Dat ligt dan echt aan je manier van verdedigen.

Tegen een een-tweetje moet je zorgen dat je geen gaten open laat, dus ga niet met A ingedrukt naar de tegenstander, kies eerder voor RB (AI verdedigen) en loop de gaten dicht.
En idd, die hoge steekpass kom je altijd tegen. Enige wat daar tegen helpt is snelle backs (en ook het vorige trouwens, laat een speler bij de speler die diep gaat blijven!!).
Zeker tegen een team met een hoog pace gehalte...

• Thijmeus
quote:
Cum Grano Salis schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

Euh, hij heeft een ball control van 85 hoor :)
Dan kan ie echt wel aannemen!
Pagina: 1 ... 12 ... 82 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013