Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[JiaYu G3] Ervaringen en Discussie

Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• pimNH
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-04 18:25
waarom zouden ze niet willen leveren?

• yodeluxe
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20-04 09:05
quote:
pimNH schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:30:
waarom zouden ze niet willen leveren?
Het zou best wel eens aan de prijs kunnen liggen, ze hebben de telefoon misschien wel zo laag in de markt gezet dat deze niet meer met winst te verkopen is. Alle andere "vergelijkbare" telefoons zijn duurder. En dan hebben ze dus vaak nog lagere specs. Dan kunnen ze die 5000 toestellen nog wel redelijk kwijt, maar als er nu enkele tienduizenden al besteld zijn, dan draaien ze alleen maar verlies. Okee, dat is speculatie, maar feit is dat ze niet leveren en ze verzinnen allerlei smoezen hiervoor.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
De kans zit er ook in, dat ze 'begrijpen" dat ze te laag hebben geprijst
Op dat moment zijn er 3 wegen ( meer, maar goed )

1 ze leveren de eerste serie ( van 5000 ) uit, en verhogen de prijs voor de volgende set
2 ze leveren helemaal niets meer, uiten de al geleverde toestellen
3 wederom, de eerste batch wordt geleverd, en het toestel gaat 3G2 iod heten, nieuwe naam, nieuw toestel .. nieuwe ( hogere) prijs

Ik ben benieuwd naar hun strategie, HTC was ook een OEM, die "ineens" zelfs toestellen ging maken
Ze zijn er toch een eindje mee gekomen

• Nextron
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 00:58

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Ze geven een gratis hoesje erbij ter compensatie voor de vertraging. De vertraging treedt op omdat er geen hoesjes zijn en daarom de telefoon niet wordt geleverd.

Dus niet alleen hun schrijfrichting is andersom, ook de volgorde van oorzaak-gevolg.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• D3LTA
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-04 10:19

D3LTA

Lekker Boeiend ?!?

Maar ga je dan kiezen voor uitleveren of het nog langer laten vertragen voor die hoesjes?

Iets zegt me dat we allemaal aan het hopen zijn op iets wat er toch niet gaat komen.

Beetje gevoel wat ik met de Ainol Aurora ook heb mogen ervaren... gelukkig kwam die uiteindelijk wel... maar voor mij te laat.....

Ik hoop maar dat het ons een beetje meezit

Anders wordt het de Sundance Kid of Mogu M2, het is niet anders

E6600 @ 3600Mhz | Asus P5B Deluxe | 4GB OCZ Urban Elite | 2x WD Raptors S-ATA Raid-0 2x 500GB Spinpoint | ASUS EAH 4870 D5 Glaciator| CPU-Z Validate

• djiedjee
  • Laatst online: 20-04 09:52
Hoe kiezen jullie nu eigenlijk welke je wil hebben? Ik snap dat de G3 een hele mooie deal is (als 'ie komt).
Ik ben voor de zekerheid al even aan het kijken welke andere opties er zijn (inderdaad M2 en zo). Maar ik kom wel erg veel exotische telefoons tegen die niet geweldig, maar wel gewoon OK lijken.

Ik heb nu een bijna overleden HTC Desire, met een custom ROM voldoet hij prima. Eigenlijk is alles wat een beetje sneller/groter is, en onder de 150 euro, al meer dan genoeg om weer een jaartje vooruit te kunnen.

Was in eerste instantie aan het kijken naar ZTE/Huawei, maar die zijn lang niet meer zo goedkoop. Zijn er volgens jullie nog merken/type/processoren waar ik absoluut vanaf moet blijven?

• Lt-Crash
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 17-04 19:03

Lt-Crash

U.S.S. Equilibrium

Ik hoop toch echt dat ze hem gewoon gaan uitleveren, want ik heb de G3 gekocht voor de dual sim. Andere telefoons met vergelijkbare specs en dual sim zijn niet te vinden. Ach ik heb veel geduld en zie het allemaal wel komen. Volgens de mannen die de samenkoop actie hebben opgezet is Lightake een betrouwbare zaak, dus mochten ze niet kunnen leveren verwacht ik mijn geld wel terug.

Zepto Nox A15: 15,4" @1680x1050 | Nvidia Geforce 9650M GT | Intel Core 2 Duo P9500 2,53 GHz 1066MHz 6MB | 4096MB PC-6400 800MHz | Intel 320 series SSD 120GB | Intel Pro Wireless 5300 AGN | Windows 7 Professional x64

• xfxxl
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20-12-2012
dus hoe langer moeten we nog wachten -.-

Ik wil een groot extra bijkrijgen voor die vertraging , omg fack my life

• xfxxl
hi friend,

Thanks for your mail.

For JiaYu G3 cell phone, the manufactory have stop production since problem with chip.

Now we are still waiting for the goods from supplier, and not sure when it will be released.

Actually all online stores are still in pre-order, we hopefully it will be released within this month.

If you really want it, pls wait patiently, we will ship your order once it released.

If not, you can ask refund from us within 60 day after payment.

Looking forward to your reply.

Best regards,

Tina

=> WTF?

• deraco96
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18:00

deraco96

Altijd.

Hoop dat ze hem nog leveren, anders zit ik voor niks te wachten. Mocht geld echt het probleem wezen, een tientje duurder had ik ook nog wel geslikt. Maar een hoesje erbij zou nice zijn, maar om daarvoor weer extra lang te wachten is ook weer vervelend.
Maar, ik wil wél heel graag een hoesje want telefoons heb ik zo gesloopt zonder...

of in ieder geval... soms.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Denk dat ik dan maar naar een andere telefoon ga kijken, dit begint steeds idioter te worden. Vraag is alleen welke ik dan zal nemen...

• deraco96

deraco96

Altijd.

Het zal wel in het Chinashoptopic moeten, maar het is inderdaad wel een interessante vraag wat een wel leverbare goede allround telefoon is. Voor mij zelf is een 720p-scherm en een kaartslot een vereiste.

• xfxxl
ik wil nog wel wachten, mijn huidige is versleten maar het werkt. NOKIA ( gaat niet kapot)

• Neodymium
  • Registratie: juli 2007
  • Niet online

Neodymium

Mr Hassan Al Shafaque

Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt om mijn geld terug te krijgen... Ik houd jullie op de hoogte!

N00dlesoup for only 1,49¤

• Razorhead55
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:04
Ik heb 'm ook geannulleerd bij lightake.. had binnen 2 dagen een refund.

• kanem0chi
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17-04 20:24
ook hier gevraagd om een refund. mij ook benieuwen hoe lang het duurt voordat het geld weer terug is.

• xfxxl
maar refunden jullie omdat het zo lang duurt of refunden jullie omdat de G3 niet meer gaat geleverd worde?

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:21
Die gaat echt nog wel geleverd worden hoor :)

Canon 5D Mark III I Canon BG-E11 I Tamron AF SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD I Samyang 35mm f/1.4 I

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Ik verwacht niet dat hij nog geleverd gaat worden. Ik wacht nog een paar dagen op andere berichten maar anders bestel ik wat anders. Weet alleen niet wat in de buurt komt, vrij weinig vrees ik.

• xfxxl
quote:
Peter_Aragorn schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:44:
Die gaat echt nog wel geleverd worden hoor :)
inderdaad, anders gaat hun winst helemaal weg. En slechte naam imago enzo :)

en in het geval dat ze niet leveren :

Welke is een goede alternatief van hetzelfde specs van de Jiayu G3 en van prijs? :)

xfxxl wijzigde deze reactie 15-10-2012 22:57 (20%)

• deraco96

deraco96

Altijd.

Ik weet het niet. Ik bedoel, we hebben natuurlijk ook onze Duitser, die heeft er al één. Best waarschijnlijk dat hij nog komt, maar dan hoop ik niet dat er nog issues zijn. Denken jullie dat Lightake zelf kwaliteit controleert?

• xfxxl
Er was toch een post gekomen dat die schermen loskwamen en dat Lightake die persoonlijk gaat bekijken en dan pas leveren? Zo groot bedrijf Lightake moet toch in orde zijn?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Ja en ja.

• mathy_
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:44
Balen deze slechte berichten te lezen.

Nu maar opzoek naar een ander model.

• Diqiu-Long
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
quote:
xfxxl schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:55:
[...]

inderdaad, anders gaat hun winst helemaal weg. En slechte naam imago enzo :)

en in het geval dat ze niet leveren :

Welke is een goede alternatief van hetzelfde specs van de Jiayu G3 en van prijs? :)
http://www.amazon.cn/gp/p...132&pf_rd_i=664978051

Niet precies dezelfde prijs maar wel iets betere specs. Zo zie je direct dat prijs van JiaYu G3 wel erg laag is.

Diqiu-Long wijzigde deze reactie 16-10-2012 07:17 (4%)

Mijn weblog | Klassiek-scheerforum.nl | Te koop: Alpa Aftershave Lotion

• yodeluxe
quote:
Diqiu-Long schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:16:
[...]

http://www.amazon.cn/gp/p...132&pf_rd_i=664978051

Niet precies dezelfde prijs maar wel iets betere specs. Zo zie je direct dat prijs van JiaYu G3 wel erg laag is.
Inderdaad, nagenoeg 3 keer hogere prijs (358 euro voor deze Huawei tegen 128 euro voor de JiaYu) :P
En mindere specs dan JiaYu. Okee, iets meer snelheid, maar een batterij van 1800mah :'(
En laat de grote batterij van de G3 nu net die drempel zijn geweest waarom ik over wil gaan op een smartphone.

yodeluxe wijzigde deze reactie 16-10-2012 07:28 (12%)

• Diqiu-Long
  • Niet online
Nouja hij kost 2,499 yuan omdat onze euro flink in waarde gezakt is dat dus ongeveer ¤ 300, dat is nog steeds ongeveer ¤ 200 minder dan de S3 en HTC One X.

Deze Huawei is namelijk dat top model dat al paar keer in nieuws geweest is ( Althans dat dacht ik, deze heeft blijkbaar een dual core en geen quad core ).

Maar inderdaad geen enkele merk match JiaYu, ze hebben ondertussen wel allemaal dualcores in de prijsklasse 800 yuan tot 1200 yuan, maar geen hd schermen.

Diqiu-Long wijzigde deze reactie 16-10-2012 07:45 (33%)

• yodeluxe
quote:
Diqiu-Long schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:40:
Nouja hij kost 2,499 yuan omdat onze euro flink in waarde gezakt is dat dus ongeveer ¤ 300, dat is nog steeds ongeveer ¤ 200 minder dan de S3 en HTC One X.

Deze Huawei is namelijk dat top model dat al paar keer in nieuws geweest is.
Maar dan nog steeds is het ruim 2 keer zoveel geld voor een nagenoeg gelijk toestel (en Amazon China verzend toch niet naar NL?). Voor een dualcore toestel van 300 euro kijk ik nog steeds liever in Nederland.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Huawei is ook geen goed vergelijkingsmateriaal, dat bedrijf begint steeds meer westerse prijzen te hanteren.

• xfxxl
Ik blijf wel wachten, anders koop ik later een Xiaomi mi 2

• xfxxl
quote:
Tsurany schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:07:
Huawei is ook geen goed vergelijkingsmateriaal, dat bedrijf begint steeds meer westerse prijzen te hanteren.
inderdaad

• RobertowNL
  • Nu online
quote:
Since pre G3 machine the Alice screen problem, we have adopted a new assembly process to improve this problem. But the new assembly process, the operation more difficult, workers familiar also requires a process, temporary low production efficiency. Another problem is that the phone needs to do out put the warehouse a few days to be glue dry after observed effects, try to avoid the re-Alice screen after the factory.
User speculation accessories not to shipment is incorrect, G3 accessories basically complete. We will plan to send a number of mobile phone daily out to ensure Friday (7 days before the deadline) All shipments completed, everyone knows the! As a result you wait too anxious, can only say sorry!
"Vertraging" dus door het drogen van de lijm en het lastiger assembleren van het scherm.
quote:
The 1,106 batches popular version of the good domain G2 dual-core Weekend delivery is completed.
The 2,108 batches G3 has issued part of the rest of us will be finished within the agreed time. (October 8 - October 9, 2011, the time of payment, calculated from 10 October 7 working days, must be finished by this Friday) fails to agree to the time of delivery, our gift accessories will be compensation. The phone has been in place one after another shipment, some users need to wait for a new protective shell reaches issued, be understood.
3,1010 batch G2 dual-core version of the phone inventory already in place, processing orders, arrange for the issue later. By convention, the certificates must be issued before Saturday, please be supervised.
4, the delivery pressure, the best domain this week will adjust the frequency of mobile phone on sale, the delivery pressure relief, and then arrange the next batch Offering.
2.108 G3's klaar voor verzending deze week. 8000? zijn voor vrijdag (7e werkdag) dus blijkbaar klaar.
Daarna gaan de pre-orders vaker open.
quote:
G3 three colors, black, silver, iron gray. The front of the silver-white metal decorative piece is silver, gun color metal decorative iron gray and black front piece.
Gun color metal decorative chip suppliers long lead times, delivery quantity not keep up with the needs of production, so the best domain want front decorative piece color uniform adjustment of the silver metal decorative piece, in order to speed up production. About this adjustment, the good domain want to consult everyone's opinion, make a decision. Please cast your valuable vote!
Geneuzel over de kleur en een wijziging hier in... Iemand die het snapt? (link)
quote:
The benefit of the majority of users, to provide more personalized ROM selection! Good domain to spare no effort, Le Frog full assistance to support the development of good domain phone exclusive ROM.
Today to get the latest news, the the music frog good domain G3 exclusive ROM first edition will be released later this month. This is the first music frog development 720P resolution models of the ROM, put a lot of effort.
G3 users will be invited to participate in the closed beta, the related user attention!
Ze zijn dus al hard bezig met updates :P?!

Denk dat we nu het meest belangrijke nieuws van vandaag weer hebben gehad ;)!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Ja ergens November zullen ze leveren?

• Diqiu-Long
  • Niet online
Ik wil dat toestel eerst gewoon kunnen vinden op taobao.com of amazon.cn en dan ga ik er wellicht over nadenken, want dit toestel vind je alleen op Engels talige sites tot nu toe en ik kom zelf in China dus kan daar kopen.

( Ja in dit topic weten mensen wel dat ik naar China ga )

Diqiu-Long wijzigde deze reactie 16-10-2012 11:06 (12%)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Volgens mij weet heel GoT nu wel dat je naar China gaat.

• Diqiu-Long
  • Niet online
Maar ik vind het vreemd dat het toestel niet eens op de lokale markt van China word aangeboden terwijl hij voor de lokale Chinese markt bedoeld is.

Dat bedoelde ik met mijn bericht, want als het op www.taobao.com te vinden is dan is het ook ruim op voorraad en op www.taobao.com kan ik alleen een JiaYu G2 vinden.

Diqiu-Long wijzigde deze reactie 16-10-2012 11:12 (28%)

• xfxxl
Mijn zus is juist terug van Hong Kong, daar verkopen ze niks van Chinese merken. Geen Jiayu te vinden daar.

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 02-04 23:59

GS88

π raat

Robert, bedankt voor de update. We wachten maar af, ik denk dat als ik op dag 43/44 geen helderheid heb, het geld maar es terug laat boeken via paypal (moet nog even achterkomen hoe dat werkt).

Rotterdam

• Herr Roedy
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16-04 13:03

Herr Roedy

Jawohl!

Waar kopen de chinezen hun telefoon dan? Ik neem aan dat niet iedereen daar het geld heeft voor een iPhone of SGS

That's one small step for FSB, one giant leap for clockspeed || Join Stampteam Cyberdyne Systems!

• Diqiu-Long
  • Niet online
Chinezen winkelen massaal online op www.taobao.com omdat je daar scherpe prijzen vind, en anders gewoon in zo'n groot gebouw met allemaal kleine verkopers, maar die bieden vaak de goedkope minder goeie versies aan ( althans dat was toen ik op zoek was naar goeie apads in 2010 ofzo ).

Dus op www.taobao.com vind je Jiayu wel, op www.amazon.cn ook wellicht, maar ik heb daar nog niet gezocht, ik kwam daar wel nieuwe ZTE toestellen tegen met dualcores maar resolutie is 800x 480.

• theHoff
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Mailtje van Lightake:
quote:
Dear Valued Customer:

Thanks for your confidence in our store.

But it is regretful inform that for JiaYu G3 cell phone, there is no accurate release time
from supplier until now.

If you still want this phone, we will ship your order once it released, but you may wait long time.

If not, please contact: service@lightake.com to ask refund from us, we will
arrange it for you immediately.

You also can use following phones to make an exchange, there have Exclusive
Coupons for you, many customers did it.

Any ideas, pls keep us informed, we are always here to assist you !
Sincerely,
Als de shop zelf aangeeft dat je mag refunden, dan hebben ze er ergggg weinig vertrouwen in dus.
Schade.

• alfaleader
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17:20
Niet per se, het kan zijn dat er productievertragingen zijn maar dat ze toch hun klanten willen tevreden stellen omdat ze zich niet konden houden aan de oorspronkelijke datum.

Wrs wordt dit mijn volgende gsm, mijn zte blade heeft zijn beste tijd gehad ;) (eergisteren laten vallen en allemaal verticale lijnen op het scherm)

• Freakster86
  • Laatst online: 23:38
Zie pas net dit topic! Zit al maanden op Fok! juist voor deze telefoon ;)

9 september 2 besteld en ik kijk 't nog wel eventjes aan. Pas in november ga ik denken over annuleren, hoewel ik dat ook geen optie vind i.v.m. geen alternatief.

• xfxxl
quote:
theHoff schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:23:
Mailtje van Lightake:

[...]

Als de shop zelf aangeeft dat je mag refunden, dan hebben ze er ergggg weinig vertrouwen in dus.
Schade.
Heb ik ook gekregen :)

Ik blijf wachten hoor, voor die prijs wacht ik veel liever langer dan 400-500 ¤ te betalen.

JE had toch 60 dagen tijd na aankoop om te refunden niet waar?

• theHoff
  • Niet online
quote:
xfxxl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:44:
[...]

Ik blijf wachten hoor, voor die prijs wacht ik veel liever langer dan 400-500 ¤ te betalen.

Eerste keer met Lightake dus ik hanteer de 44 dagen van Paypal, want ik ga er van uit dat dit een zeer flink bedrag is dat ze wel hebben ontvangen maar waar ze geen producten voor kunnen leveren. Ik ken hun beleid verder niet dus ik ga liever voor de zeker en vast via Paypal dan dat ik hen op hun blauwe ogen moet geloven.

• RobertowNL
  • Nu online
quote:
Diqiu-Long schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:07:
Maar ik vind het vreemd dat het toestel niet eens op de lokale markt van China word aangeboden terwijl hij voor de lokale Chinese markt bedoeld is.

Dat bedoelde ik met mijn bericht, want als het op www.taobao.com te vinden is dan is het ook ruim op voorraad en op www.taobao.com kan ik alleen een JiaYu G2 vinden.
Ik kan ze prima vinden op TaoBao alleen ze zijn daar meer dan 50 dollar zo duur (ex kosten shipping + agent) of ook nog pre-order.
En dan vraag ik me nog af of die van 50 dollar meer ze wel op voorraad heeft.
quote:
xfxxl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:44:
[...]

Correct.
quote:
theHoff schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:47:
[...]

Eerste keer met Lightake dus ik hanteer de 44 dagen van Paypal, want ik ga er van uit dat dit een zeer flink bedrag is dat ze wel hebben ontvangen maar waar ze geen producten voor kunnen leveren. Ik ken hun beleid verder niet dus ik ga liever voor de zeker en vast via Paypal dan dat ik hen op hun blauwe ogen moet geloven.
Groot gelijk heb je :)

Ik doe zelf al langer zaken met Lightake (en de baas daar) die zat vroeger nog op FOK! mee te posten (niet als spammer maar gewoon serieus met translate _/-\o_ ). Zelf ga ik minimaal door tot dag 55/60, maar helaas die datum nadert ook al met rasse schreden :(

• Diqiu-Long
  • Niet online
quote:
RobertowNL schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:14:
[...]

Ik kan ze prima vinden op TaoBao alleen ze zijn daar meer dan 50 dollar zo duur (ex kosten shipping + agent) of ook nog pre-order.
En dan vraag ik me nog af of die van 50 dollar meer ze wel op voorraad heeft.
Deel de url hier dan s.v.p. dan weten andere het ook te vinden.

• RobertowNL
  • Nu online
quote:
Diqiu-Long schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:17:
[...]

Deel de url hier dan s.v.p. dan weten andere het ook te vinden.
http://www.mistertao.com/...bao-item-15726014878.html
Een voorbeeldje ;)

Zoekwoord:
佳域 g3

RobertowNL wijzigde deze reactie 16-10-2012 17:43 (6%)

• GS88

GS88

π raat

Bij mij is dag 45 (Paypal) bereikt op Zaterdag 17 November. Hoop toch echt wel dat voor die tijd de telefoon binnen is bij LighTake en verscheept wordt/is. Voor mij is het de eerste keer dat ik gebruik maak van paypal en wat bij online chinezen koop :p en ik twijfel nu toch echt of ik 't ooit nog moet doen :9

GS88 wijzigde deze reactie 16-10-2012 17:39 (19%)

Rotterdam

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
If you still want this phone, we will ship your order once it released, but you may wait long time.

Ik ga gewoon een lange tijd wachten. 't Geld is al afgeschreven en mijn huidige One V doet het prima dus waarom ook niet. Over een half jaar zal ik even blij zijn met dat ding als nu.

• RobertowNL
  • Nu online
quote:
GS88 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:38:
Bij mij is dag 45 (Paypal) bereikt op Zaterdag 17 November. Hoop toch echt wel dat voor die tijd de telefoon binnen is bij LighTake en verscheept wordt/is. Voor mij is het de eerste keer dat ik gebruik maak van paypal en wat bij online chinezen koop :p en ik twijfel nu toch echt of ik 't ooit nog moet doen :9
Kijk dan eens in het China topic hier of op Fok. Genoeg klein spul waarmee je dan kan oefenen (mocht dit mislukken :P!)

Mijn 2e aankoop was bij Buyincoins een tablet van 120 euro. Uiteindelijk allemaal goed gekomen ;)

• SpeedyGJ
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 31-03 12:53

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Ik krijg deze van mijn vriendin, maar goed dan moet die wel leverbaar zijn en dat is die helaas nog niet :D
Potverdikkie zeg!

Gelukkig duurt het nog even voor ik jarig ben (Januari) :)

SpeedyGJ wijzigde deze reactie 16-10-2012 20:40 (19%)

Weerstation Holwerd

• henkieve
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08-11-2013
als de produktie dan eindelijk op gang komt dan zijn we vast snel aan de beurt.. ;-) .. ik blijf nog ongeduldig wachten ... die tabo site heeft er 7 stuks op voorraad geeft ie aan.

qware 7" Pro 3 orgineel

• powerboat
  • Laatst online: 15:24
Heb deze bij fastcardtech besteld en volgens hun zou deze eind van de maand voorradig moeten zijn |:(

• deraco96

deraco96

Altijd.

quote:
ljarutten schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:45:
Heb deze bij fastcardtech besteld en volgens hun zou deze eind van de maand voorradig moeten zijn |:(
Correctie: het duurt tot eind van deze maand tot het volgende smoesje van JiaYu verschijnt :+
Nah, ik heb er eigenlijk nog wel vertrouwen in dat hij gaat komen, maar het gaat blijkbaar nog even duren...

• powerboat
quote:
deraco96 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:51:
[...]

Correctie: het duurt tot eind van deze maand tot het volgende smoesje van JiaYu verschijnt :+
Nah, ik heb er eigenlijk nog wel vertrouwen in dat hij gaat komen, maar het gaat blijkbaar nog even duren...
Tja, dat gevoel heb ik er ook bij. 8)7 maar ben er ook van overtuigd dat hij wel gaat komen

• masauri
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:37

masauri

aka qwybyte

quote:
ljarutten schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:28:
[...]

Tja, dat gevoel heb ik er ook bij. 8)7 maar ben er ook van overtuigd dat hij wel gaat komen
Het bekende sinterklaasgevoel:-p hij komt wel, als je maar gelooft :+ (en braaf bent geweest)

CiP: Quak3moD

• powerboat
quote:
masauri schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:29:
[...]

Het bekende sinterklaasgevoel:-p hij komt wel, als je maar gelooft :+ (en braaf bent geweest)
Ben braaf geweest _/-\o_

• speedykeurntjes
  • Laatst online: 19-04 06:56
Hallo allen,

Ik heb het toestel vorige week dinsdag besteld bij lightake en nu had ik via via begrepen dat één of meerdere van jullie contact heeft met de leverancier m.b.t. het leveren van de toestel aan lightake. Kortom wat is de verwachte levertijd?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Tussen nu en nooit.

• flo-rist
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 20:45
Dat geeft Lightake gisteren zelf ook aan in de mail die ze naar alle klanten gestuurd hebben. Check even je spam-box, misschien zit de mail daarin.

• speedykeurntjes
quote:
flo-rist schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:51:
Dat geeft Lightake gisteren zelf ook aan in de mail die ze naar alle klanten gestuurd hebben. Check even je spam-box, misschien zit de mail daarin.
klopt ik heb deze mail ook ontvangen. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen, geld terug vragen of nog even wachten. hmm :/

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:21
Gizchina heeft 7 telefoons op een rij gezet met een 1280x720 scherm, dual-core, 1GB geheugen en dual-SIM. Natuurlijk zit de G3 daarbij :)

Leukste nieuws uit dat stukje:
quote:
Of course the G3 has been delayed more than any phone we have every encountered but it finally looks like they have everything sorted and phones will start arriving with customers again from this weekend onward.

Canon 5D Mark III I Canon BG-E11 I Tamron AF SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD I Samyang 35mm f/1.4 I

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Alleen als je je niet strak vast houd aan de 720p eis zijn er nog veel meer toestellen die ook interessant zijn. Vind 720p vrij overbodig bij toestellen van dit formaat tbh.

• flo-rist
Mee eens, de accuduur is bijvoorbeeld voor mij belangrijker. Helaas komen veel telefoons niet in de buurt van de G3.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

In de buurt niet, maar hoeveel heb je nodig? De Amoi N820 heeft 2050mAh, dat lijkt mij genoeg om een dag mee te gaan. Is alsnog meer dan veel HTC en Samsung modellen. De Galaxy S3 en de HTC One X+ hebben beiden ook niet meer dan 2100mAh en de voorlopers, zoals de Galaxy S2, zitten veelal onder de 1700mAh.

• Diqiu-Long
  • Niet online
Chinezen liegen vaak toch over mAh in batterijen, zo koop je reserve batterijen voor je HTC en die hebben dan zogenaamd meer capaciteit.

Momenteel heb ik een HTC Evo 3D, ben daar eigenlijk tevreden mee, maar vind deze toestellen zeker interessant, vooral als ik het zo rond de ¤ 100 kan krijgen, maar mijn vriendin wilt niks van dit prijs segment weten, terwijl ik juist bargains vind.

Haar HTC Sensation is namelijk dood en garantie is troublesome dus had ik haar aangeboden zo'n goedkope Chineze telefoon te kopen.

Diqiu-Long wijzigde deze reactie 17-10-2012 10:32 (14%)

• xfxxl
Dear friend,

Thanks for your mail.

Honestly, we haven't get one from suppliers, it is still a myth.

And in mainland, the whloe sale no more than 1000 sets.

I suggest that you can try to by it in official office.

B2C companies like us, none of us have get an JIAYu G3.

If need, I can help you to refund money to your account.

Best regards,

Tina

=> ik blijf wachten :p

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

En waar koop je die reserve batterijen? Replica's op eBay voor een te lage prijs, dan kan je dat ook verwachten. Deze batterijen worden gewoon door de fabrikant geleverd, ik denk dat je daar een stuk hogere kwaliteit van kan verwachten.

• Diqiu-Long
  • Niet online
Ik zou kijken voor een alternatief, ik ben nu ook die gizchina artikel het lezen en de Pulid F13 springt er uit.

• Ricardo-
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21:07
Van iemand op het Duitse forum:

Hab heute mit Justin von tmallbox in skype gechattet. das G3 soll doch nächste woche wieder verfügbar sein

Lijkt er toch op dat vanaf volgende week een aantal G3's beschikbaar komen. Heb zelf helaas nergens een pre-order staan (zag pas een paar dagen geleden dit forum), dus dan zal ik nog wel aardig lang moeten wachten. Bij Lightake ook niet mogelijk om nu te pre-orderen en dat is toch de goedkoopste, nog maar even wachten...

• GS88

GS88

π raat

quote:
Diqiu-Long schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:39:
Ik zou kijken voor een alternatief, ik ben nu ook die gizchina artikel het lezen en de Pulid F13 springt er uit.
Of deze: Small Chili Xiaolajiao Quad
Quad-core met zelfde resolutie en iets groter scherm (4.65") en in dezelfde prijsrange. Alleen is de batterijcapaciteit om van te huilen :'(

Rotterdam

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Om van te huilen? Grappig, dat hoor je bij een Galaxy S2 nooit en die heeft praktisch dezelfde capaciteit.

• yodeluxe
quote:
GS88 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Quad-core met zelfde resolutie en iets groter scherm (4.65") en in dezelfde prijsrange. Alleen is de batterijcapaciteit om van te huilen :'(
En niet te vergeten dat deze ook niet te leveren is (van de site van fastcardtech, waar die reviewsite aandelen in heeft ;) ):
quote:
10-10-2012
It is out of stock now ,and we are no sure when it comes

• Diqiu-Long
  • Niet online
quote:
GS88 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Ik heb er al een gevonden.

http://www.amazon.cn/s/re...ps%2Ck%3AMT6577&ajr=0

Beste is om op die chipset te zoeken.

Het betreft hier de THL W3.

Ik zoek zelf op amazon.cn omdat ik daar direct kan bestellen, ik wil mijn vriendin gewoon werkende smartphone bezorgen, maar moet wel goeoe zijn.

Geprijst 1599 yuan dus zit je tegen de ¤ 200 aan.

En de ZOPO ZP300+ gevonden.

Diqiu-Long wijzigde deze reactie 17-10-2012 11:01 (32%)

• yodeluxe
De THL W3+ is inderdaad wel interessant voor 183 euro, 2 batterijen van 2000mah erbij (al zie ik me niet elke keer batterijen wisselen). Alleen vind ik die lang zo mooi niet als de G3.

• Diqiu-Long
  • Niet online
De THL W3 lijkt meer op een HTC, die JiaYu vind ik weer meer weg hebben van een iPhone. Maar als je zo bekijkt zijn van die 7 toestellen maar 2 of 3 op voorraad.

Diqiu-Long wijzigde deze reactie 17-10-2012 11:09 (29%)

• karakedi
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 23:30
Ben ook geïnteresseerd in deze toestel, maar ik vraag mij af hoe de Mediatek MT6577 soc met SGC531 presteert tov andere dual core soc's.

Bijvoorbeeld:
Samsung Exynos 4210 met quad mali (S2)
Ericsson NovaThor u8500 met single mali (S advance, Xperia U/P/Sola
Texas Instrument OMAP4460 met SGX 540
Nvidia Tegra 2 met ULG Geforce 3xx mhz (optimus 2x speed)
Qualcom S3 MSM8260 met Adreno 220 (HTC sensation, Xperia S)
Rockchip RK3066 met quad Mali (weet niet of er telefoons met deze soc is uitgebracht)

Ik denk niet dat hij de Snapdragon S4 Krait-cores kan bijhouden, aangezien deze A15 instructies bevat, alle bovenstaande zijn gebaseerd op de A9.

• RobertowNL
  • Nu online
quote:
karakedi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:16:
Ben ook geïnteresseerd in deze toestel, maar ik vraag mij af hoe de Mediatek MT6577 soc met SGC531 presteert tov andere dual core soc's.

Bijvoorbeeld:
Samsung Exynos 4210 met quad mali (S2)
Ericsson NovaThor u8500 met single mali (S advance, Xperia U/P/Sola
Texas Instrument OMAP4460 met SGX 540
Nvidia Tegra 2 met ULG Geforce 3xx mhz (optimus 2x speed)
Qualcom S3 MSM8260 met Adreno 220 (HTC sensation, Xperia S)
Rockchip RK3066 met quad Mali (weet niet of er telefoons met deze soc is uitgebracht)

Ik denk niet dat hij de Snapdragon S4 Krait-cores kan bijhouden, aangezien deze A15 instructies bevat, alle bovenstaande zijn gebaseerd op de A9.
iets onder een SII en boven de eerste gen Tegra2 (inschatting, aan de hand van benchmarks etc)

• karakedi
En hoe ziet het met de GPU. De PowerVX SGX531 is niet de snelste gpu volgens mij.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Als jij een snelle telefoon wilt moet je geen Chinese telefoons nemen van 200 dollar.

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Bespreken van andere telefoons dan de JiaYu G3 kan beter hier: Het topic voor onbekende Chinese smartphones

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Diqiu-Long
  • Niet online
Je moet deze toestellen gewoon zien als vorige generatie, maar dan wel met een 720p scherm en 1GB Ram en redelijke goeie batterij.

Denk dus niet dat het veel onder doet voor een HTC Sensation en ik benchmarks moet je ook nog rekening houden dat die toestellen een QHD scherm hebben en deze een 720P.

Als ik benchmarks bekijk dan scoren deze telefoons best goed, maar de CPU van een HTC Sensation / HTC Evo 3D heeft net iets meer power, maar dat vind ik verwaarloosbaar.

Diqiu-Long wijzigde deze reactie 17-10-2012 11:53 (22%)

• karakedi
@Tsurany. Heb nooit beweert dat ik de snelste telefoon wil! Ik vraag mij alleen af hoe deze soc zich verhoudt tov andere Soc's. JE gaat toch ook geen Pentium 3 kopen, als je niet de snelste pc wil. Je wil alleen weten waar je aan toe bent.

@Diqiu en Robert: Aan jullie antwoorden heb ik tenminste iets aan.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Als je wilt weten waar je aan toe bent pak je een review erbij. Als jij liever statements hoort die nergens op gebaseerd zijn behalve vermoedens en gedachten moet je dat zelf weten.

• RobertowNL
  • Nu online
Het nieuws (tot nu toe) van vandaag (door WADE, met hulp van Google!)

De hoesjes van de G3 zijn binnen (bij Jiayu):
voor 68 Yuan te kopen:
http://file.ejiayu.com/attachment/forum/201210/17/172049d2pp0uguzt0xppzh.jpg
http://file.ejiayu.com/attachment/forum/201210/17/1721002rvyo3kpo32ys399.jpg
spoiler:
Laten we zeggen dat het niet mijn smaak is :')!

Jiayu gaat vanaf nu 1 batch / 1 kleur produceren.
quote:
G3 since the beginning of the listing, due to the inexperience of ill-considered, our disposable intention of registered three colors, black, gray iron, silver! But the diversity of colors to carry out our work brings a very troubled increased complexity restore order, material procurement, production, shipments, delayed the progress of work.
Based on the consideration of the efficiency of the subsequent good domain for each batch only restore a color model orders, but may be based on the production week open multiple batch orders payments.
The next batch of scheduling silver white G3 payment orders. Advance notice above, please be understood, the relevant user aware of.
Volgende kleur: Zilver/Wit

''oud nieuws, maar met iets nieuws :D!?
quote:
Delivery last night to early morning today, will continue to arrange the shipment still remaining some fight Friday finished, waiting for friends hard. Since pre G3 machine the Alice screen problem, we have adopted a new assembly process to improve this problem. The new assembly process, the operation more difficult, the workers familiar also need a process, temporary low production efficiency. Another problem is that the phone needs to do out put the warehouse a few days to be glue dry after observed effects, try to avoid the re-Alice screen after the factory. Current daily G3 phone number of a warehouse temporarily less, please understand!

Open the next batch of payments, etc. the batch broadly after the mention on the agenda, the specific announcement about the weekend.
Zelfde bericht als gisteren met als toevoeging:
quote:
G3 accessories basically complete. We will plan to send a number of mobile phone daily out to ensure Friday (7 days before the deadline) All shipments completed, everyone knows the! As a result you wait too anxious, can only say sorry!
Bron van dit alles: http://bbs.ejiayu.com/hom...mp;view=me&from=space

• yodeluxe
Oef, je gaat toch niet zo'n lelijke hoes om je mooie telefoon heendoen :?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Die hoes is wel fugly zeg. Maar voorlopig dus geen zwarte telefoons... nee prima. Dat kan dus echt een lange zit worden.

• Freakster86
  • Laatst online: 23:38
Die hoesjes zien er idd niet uit. Erg kitscherig en vrouwelijk... Dat doe je je G3 toch niet aan joh!

Hoeveel batchen produceren ze per maand nu eigenlijk? En wanneer is zwart weer aan de beurt?!

• GS88

GS88

π raat

Ik vraag me ook af wanneer zwart aan de beurt is.. Ik heb op chinastore-online al hoesjes besteld voor de Jiayu G3 en die zien er een stuk mooier uit. (of zijn dat die hoesjes? :| dan moet ik snel maar es me order cancelen )

GS88 wijzigde deze reactie 17-10-2012 18:05 (12%)

Rotterdam

• pimNH
  • Laatst online: 17-04 18:25
zonde dat die hoesjes van kitserige nep-leer zijn, dit ziet er veel beter uit http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/jiayu-g3-leather-case-.jpg

• speedykeurntjes
Dus we kunnen de jiayu g3 binnenkort (15 jaren plan) verwachten?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Ze produceren daar batches met 1 telefoon per batch gok ik, dus dat zal niet binnenkort zijn.

• theHoff
  • Niet online
Aangezien ik een grijze heb gekozen heb ik de boel maar geannuleerd. Geld is inmiddels ook weer netjes teruggeboekt. Ik wacht wel totdat er zekerheid is en mocht m'n huidige telefoon het eerder begeven dan dat deze goed beschikbaar is, dan kijk ik tegen die tijd wel weer verder. Ik ga er van uit dat de concurrentie ook niet zit te slapen.

• D3LTA
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18-04 10:19

D3LTA

Lekker Boeiend ?!?

Ik heb geen haast, wacht nog wel even netjes af.

Heb er nog wel vertrouwen in.

E6600 @ 3600Mhz | Asus P5B Deluxe | 4GB OCZ Urban Elite | 2x WD Raptors S-ATA Raid-0 2x 500GB Spinpoint | ASUS EAH 4870 D5 Glaciator| CPU-Z Validate

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20:46

Bullet NL

Moderator Mobile

On the rocks...

(jarig!)
+1,+2, +3 reacties horen hier niet thuis, plaats een zinvol bericht of plaats niets.....

• Stiijnn
  • Laatst online: 27-11-2013
Ik heb deze, na een bezoek aan dergelijke "cheap chinese phones" websites, ook op het oog gekregen. Ik ben ook van plan deze, van zodra deze weer op voorraad is (en zonder pre-sale), aan te schaffen.

Ik had mijn oog eerder al laten vallen op de Xiaomi Mi-Two die al eens op Tweakers werd besproken: nieuws: 'Xiaomi brengt goedkope quadcore-smartphone naar Europa'
Deze zou wel zo'n ¤100 meer kosten, maar dan heb je wel een quad-core weliswaar.

De Xiaomi heeft jammer genoeg nog geen recht om (of kan nog niet) op de internationale markt (en dus Europa) te verschijnen... Deze zou pas in (begin?) 2013 worden verwacht...

Momenteel dus http://www.jiayu.nl/mobiel/jiayu-nieuws/ en enkele van die "cheap chinese phones" websites in de gaten houden tot de pre-sale weg gaat.

• xfxxl
Iemand nog nieuws bij Lightake? Of al bestelling gekregen van Lightake?

• flo-rist
nope, niets. ik wacht tot 1 november, als er dan nog steeds geen nieuws is cancel ik em

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17:09
Zilver/wit is wel de kleur die ik wil. Maar ik wacht wel tot ze direct te bestellen zijn, zonder pre-order. Mijn Lumia800 doet het nog steeds goed...

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti..." | AMD X4 635 @3.1 Mhz | GTX560Ti TFII | 8GB DDR3 | Custom WC | Windows 8.1 | DayZEpoch = [UR] RetardMagnet

Pagina: 1 2 3 ... 23 Laatste