Ah, loopt hier ook een topic
Meldt ik me hier ook even (en lees vanaf nu dus mee :D!)
Voor wie het nog niet door had, ik ben dus RobertNL
Laatste nieuws:
Tweede batch van 10.000 stuks zijn klaar (meer en deel zwart, klein deel donker grijs).
Mensen die deze in pre-order hadden hebben heel volgende week om te betalen (of voor rembours te kiezen) deze worden dan uitgeleverd.
Ergens volgende week is de eerste batch zilver/licht grijs klaar ook in een kleine hoeveelheid (materiaal had vertraging).
Vanaf nu zouden er elke week kleinere batches vrij gegeven moeten worden (en wellicht meerdere batches per week). Of dit gaat gebeuren is maar de vraag.
Lightake en Priceangels kopen deze telefoon samen in en hebben op dit moment (volgens de schatting) 2.000 stuks in pre-order staan. (waarom ze samen inkopen durf ik niet te zeggen, denk dat ze samen meer druk kunnen zetten).
Samen hebben ze nog geen order kunnen plaatsten bij Jiayu, ze bellen dagelijks en zouden dus als het mogelijk is om als wholesaler te bestellen als 1 van de eersten kunnen bestellen. Helaas heeft jiayu tot nu toe dus nog geen grotere orders toegelaten (ook bevestigd door mijn vaste Aliexpress seller die daar bij de verkoper op bezoek is geweest). Het is helaas nog onduidelijk wanneer ze dit dus wel toe gaan laten.
Andere vergelijkbare toestellen beginnen al wat op te komen maar helaas missen ze altijd nog belangrijke specs zoals een 720p scherm. En als ze deze wel hebben dan zijn ze direct 200 dollar duurder (en vaak ook minder mooi!)
Al met al wacht ik dus nog wel even op mijn orders (ondertussen al vanaf de geruchten

).
Nog een telefoon om in de gaten te houden:
quote:
Quad-core Dream S in the works
If this wasn’t enough to shake JiaYu then news that there is a quad-core version of the Dream X called the Dream S is in the works ought to worry them a little. Specification’s for the quad-core Dream S include a quad-core 1.7Ghz Nvidia Tegra 3 CPU, 2GB RAM, 4.5 inch IPS screen with full 1920 x 1080 HD resolution, 13 mega-pixel camera, and a larger 3500mAh battery.
There is no release date scheduled for the Dream S however expect prices to be around 1450 Yuan at launch! ($230)
RobertowNL wijzigde deze reactie 12-10-2012 22:33 (16%)