Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• H3nQ
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12-10 14:38
Dit topic is bedoeld om ervaringen te delen die mensen hebben met Google Now. Dus: voegen de cards wat toe, krijg je een gesproken antwoord als je je telefoon iets vraagt, wat vind je briljant, waar erger je je aan, enzovoorts. Dit topic is niet zo zeer bedoeld voor het oplossen van problemen, meer om te kijken wat deze nieuwe toevoeging aan Android allemaal in huis heeft.

Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een Google Nexus S, volgens mij de oudste telefoon die Android Jelly Bean officieel ondersteunt. Ik heb al redelijk wat zitten spelen met Google Now, één van de hoofdredenen waarvoor ik de telefoon gekocht heb. En de resultaten zijn naar mijn idee verrassend.

Na overleg met een moderator besloot ik het topic voor Android 4.1 maar niet hiervoor te gebruiken, omdat alles dan zo door elkaar gaat lopen. Bovendien is het verwarrend wanneer er nieuwe versies van Android gaan uitkomen in de toekomst. Misschien moet iemand met meer ervaring (een moderator) de eerste post beheren.

De reden dat ik benieuwd ben naar ervaringen van anderen, is de inconsequente manier van antwoorden die ik krijg van Google Now. Als ik een paar dagen geleden vroeg "How tall is the Eiffel Tower" kreeg ik keurig een gesproken antwoord terug, maar als ik dat nu doe komt het antwoord (324 meter) wel in beeld, maar hoor ik alleen maar "Here is some information about the Eiffel Tower" of iets dergelijks. Als ik zoek op de leeftijd van Barack Obama hetzelfde. De telefoon toont het juiste antwoord in beeld, maar ik hoor alleen maar een gequoted stukje van Wikipedia waar het antwoord niet in zit. Ben ik de enige die dit meemaakt?

Ik ben ook benieuwd of anderen wel echt nut hebben van alle verkeersinformatie, notificaties dat je moet vertrekken om op je werk te komen, etc. Ik tot nu toe nog niet namelijk. Mijn studentenleven is er volgens mij te onregelmatig voor. Werkt het alleen als je al je colleges expliciet in je agenda zet, of heeft de telefoon op den duur het patroon door van je whereabouts? Of werkt dat alleen als je altijd zelf incheckt?

Ook het luisteren naar muziek gaat heel verschillend. Als ik zeg "play" en dan de artiest en titel, vraagt hij soms waar hij moet zoeken (in de telefoon of op Youtube), maar niet altijd.

Alles bij elkaar is Google Now voor mij nu niet meer dan een leuke gimmick, nog geen echt praktische toevoeging. Deze post moet dan ook niet gezien worden als een vraag om hulp bij het oplossen van een probleem, ik ben gewoon benieuwd hoe dit bij anderen gaat. Zijn er al mensen die helemaal afhankelijk zijn geworden van Google Now? Wat kunnen we in de toekomst nog van dit systeem verwachten?

H3nQ wijzigde deze reactie 15-09-2012 22:42 (7%)

• Jigu-Yong
  • Niet online
Ik vind Google now wel handig hoor, maar bij mij laat ie niet meer zien dan het weer, hoe ik met de auto die ik niet heb het werk kom en hij laat mijn afspraken in agenda zien.

Maar ik heb niet zo'n druk bestaan dus Google now heeft niet veel kaarten voor mij.

Mijn weblog | Proraso Samenkoop Actie! | Movember 2014

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 08:52

Vos

AFCA

Ik heb ook de bovenste 3 zaken die worden weergegeven. Als je op een locatie hebt gezocht dan zie ik dat ook nog wel eens terug (de rijtijd).

Ik krijg bij de de voice search enkel zoekresultaten terug ipv een stem. Heb alles op Engels staan...of is dat geen punt voor dit topic :).

Vos wijzigde deze reactie 15-09-2012 15:32 (5%)

1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004, 2011, 2012, 2013, 2014

• Taigu
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:24
De cards vjnd ik handig, ik vul bij veel afspraken in mijn agenda een lokatie in. Zo krijg ik op tijd een seintje wanneer ik moet vertrekken. Ik mis nog wel de NL voetbalclubs...

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• quartex
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-12 01:25

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

quote:
Taigu schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:16:
Ik mis nog wel de NL voetbalclubs...
Offtopic: Live Score Addicts.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• H3nQ
quote:
Vos schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:32:
Ik krijg bij de de voice search enkel zoekresultaten terug ipv een stem. Heb alles op Engels staan...of is dat geen punt voor dit topic :).
Wat gebeurt er als je een vraag stelt als "How tall is Barack Obama? Of: "Who directed Inception?" Bij zulk soort dingen krijg ik doorgaans wel een gesproken antwoord.

• madmaus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-11 19:24
Jullie hebben hem op Engels staan?
Nederlands is nog niet helemaal supported denk ik.

Canon EOS 40D # Tamron 17-50mm # canon 70-200 f4 L IS # Raynox DCR-250 en DCR-150 ** mijn Flickr

• H3nQ
Klopt. Ik heb mijn telefoon alleen om die reden op Engels staan.

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 08:52

Vos

AFCA

quote:
H3nQ schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:38:
[...]

Wat gebeurt er als je een vraag stelt als "How tall is Barack Obama? Of: "Who directed Inception?" Bij zulk soort dingen krijg ik doorgaans wel een gesproken antwoord.
Zoekresultaten, heb heel wat verschillende vragen geprobeerd.

1918, 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004, 2011, 2012, 2013, 2014

• Wybo
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Ik ben zeer slechthorend en zit ook niet te wachten op gesproken antwoorden dus. Maar ik neem aan dat als je de vraag intoetst je gewoon alleen het antwoord ook in tekst krijgt?

• Jigu-Yong
  • Niet online
Als hij in Nederlands ingesteld is krijg je sowieso geen gesproken antwoorden terug maar Google resultaten.

• Wybo
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Nee dat weet ik, maar dat zal ooit wel komen. :-)

• Bvelleko
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21-12 22:14
Je krijgt ook gewoon de informatie op je scherm te zien inclusief een link naar de bron. Dus dat zal geen probleem zijn/worden.

Specs

• Jigu-Yong
  • Niet online
Ik vraag me wel af waar Google now mijn vlucht informatie vandaan haalt? Zal hij dat uit mijn gmail halen of waar gaat ie dat vandaan halen?

• Koppensneller
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:55

Koppensneller

winterrrrrr

quote:
Diqiu-Long schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:56:
Ik vraag me wel af waar Google now mijn vlucht informatie vandaan haalt? Zal hij dat uit mijn gmail halen of waar gaat ie dat vandaan halen?
Waarschijnlijk uit je zoekacties op Google. Kan dat?

Ratelbak - Lapflop

• Jigu-Yong
  • Niet online
quote:
Koppensneller schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:57:
[...]

Waarschijnlijk uit je zoekacties op Google. Kan dat?
Nou weet ik niet, ik heb mijn vlucht geboekt via een website en die sturen mij dan een paar e-mails en daar staan wat vluchttijden en dergelijk in en een e-ticket.

• krijn1985
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:04
Ik meen me te herinneren dat dit inderdaad uit je mail gehaald word. Ik heb hier even geen bron zo voor, zal even kijken of ik dat snel kan vinden.

Edit:

Blijkbaar had ik toch niet helemaal gelijk voor zover ik er informatie over kan vinden:
quote:
Unless you use Google instead of Flightstats or other tools to search for flight delays, it will never show you any flight information and because Google Search doesn’t let you search for flight numbers and dates at the same time, it will always show you information for the current date, even if your flight is still a day or two out.
bron: klik

krijn1985 wijzigde deze reactie 16-09-2012 15:36 (64%)
Reden: typo, toevoeging info

• H3nQ
quote:
krijn1985 schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:40:
Ik meen me te herinneren dat dit inderdaad uit je mail gehaald word. Ik heb hier even geen bron zo voor, zal even kijken of ik dat snel kan vinden.

Edit:

Blijkbaar had ik toch niet helemaal gelijk voor zover ik er informatie over kan vinden:

[...]

bron: klik
Ik zou het ook wel echt creepy vinden als zo'n programma in mijn mail gaat zitten zoeken. Ik wil best wat openheid geven om daarmee de gebruikerservaring te verbeteren, maar dat gaat wel erg ver...

Wat ik trouwens irritant vind aan de spraakherkenning, is dat hij met alle geweld Engelse woorden probeert te horen in wat je zegt, waardoor je Nederlandse plaatsnamen niet kan gebruiken. De vragen in het Engels moeten stellen is voor mij geen probleem, maar als ik vraag naar het weer in Groningen begrijpt Google Now er niks van en komt met de meest merkwaardige zinnen op de proppen. Op zich begrijpelijk, maar ik hoop dat ze hier nog wat aan kunnen doen. Want naast de afwezigheid van Nederlandse spraakherkenning maakt dit probleem het systeem nog extra kreupel.

H3nQ wijzigde deze reactie 17-09-2012 21:12 (30%)

• Jigu-Yong
  • Niet online
Ja volgens mij lukt dat niet echt dat vluchten zoeken, want Google flights is alleen voor de USA.

• krijn1985
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:04
quote:
H3nQ schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:08:
[...]

Ik zou het ook wel echt creepy vinden als zo'n programma in mijn mail gaat zitten zoeken. Ik wil best wat openheid geven om daarmee de gebruikerservaring te verbeteren, maar dat gaat wel erg ver...
*knip*
Het is ook wel een beetje creepy. Aan de andere kant gebeurd het nu ook al. Zo zal de reclame die je te zien krijgt (als je dus geen adblock gebruikt) ook te maken hebben met de inhoud in je mailbox. Dus wanneer jij contact hebt met een reis organisatie over wintersport zie je ook allemaal wintersport reclame voorbij komen.

Voor mijn gevoel is het grootste probleem hierbij eigenlijk dat je weinig macht hebt over wat ze precies mogen gebruiken, en je er zelf ook geen kijk op hebt wat ze precies gebruiken en waarvoor.

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:54
quote:
Diqiu-Long schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:07:
Ja volgens mij lukt dat niet echt dat vluchten zoeken, want Google flights is alleen voor de USA.
Laatst me vlucht van AMS -> JFK werkte prima, maar dat is dus wel een vlucht naar Amerika. Toen ik in Amerika aan kwam vertelde Google Now me de tijd in NL en de huidige koers.. Onwijs handig.

Ik vind Google Now handig Ik volg voornamelijk Amerikaanse sport (49ers & knicks fan) en krijg dus de uitslagen te zien. Jammer dat formula 1 uitslagen er niet in staan maarrr als er een race bezig is en ik roep tegen voice search "formula 1" dan krijg ik weer wel een mooi lijstje te zien..

Zit veel in de auto, veel afspraken etc en dan krijg ik netjes reminders dat ik moet vertrekken. Los van Google Now vind ik de nieuwe voice search ook erg leuk en die werkt hier ook prima.. Vragen naar het weer voor bepaalde plaatsen, of handige weetjes, eten in de buurt etc werkt allemaal prima.

• H3nQ
Klinkt alsof het je lukt het maximale er wel uit te halen. Ik neem aan dat in de toekomst de mogelijkheden ook wel wat uitgebreider worden zodat het algemene nut ervan steeds groter wordt.

Mijn telefoon geeft nu trouwens weer fatsoenlijk antwoord als ik een triviaal feitje vraag. Hoe werkt dat eigenlijk; krijg je gewoon een audiobestand toegestuurd van Google of leest je telefoon het echt zelf voor?

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

pven

sponsort

Ik vind Google Now best handig. :)

Afgelopen weekend was ik (op mijn laptop!) bv aan het Googlen naar diverse vakantieparken, van het meest recent gezochte park stond toen plots de reistijd in Google Now. Ik heb het idee dat Google Now mee probeert te denken, en vooral mbt reistijden vind ik dat prettig.

@pvenpven || KWF || Slotje.com (te koop) || blog || reviews || marktplaats

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Ben er ook wel tevreden over. Het spreken tegen een telefoon of tablet voor een zoekopdracht vind ik een gimmick. Dat doe je niet (tenminste ik niet) als je op de werkvloer zit met je collega's.
Maar het versturen van een mailtje of sms in de auto kan handig zijn.
Wat ik inderdaad handig vind is als ik iets opzoek op een van de computers of telefoon dat google now dat registreerd. En idd een Kaart laat zien met hoe lang het rijzen is.
Daarbij weet google ook waar ik werk en woon en geeft dan ook kaart aan hoe lang de rijstijd is. En hoe druk het is.
Ook de reminder om optijd weg te gaan naar een vergadering elders is erg handig.

Het kan nog veel meer. In de USA weet het ook de bus en trein tijden. En houd hij daar ook rekening mee.
Dat zou hier ook handig zijn.
Over het algemeen wel tevreden over. En de dienst heeft zeker potentie.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• ex87
quote:
H3nQ schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:50:
Klinkt alsof het je lukt het maximale er wel uit te halen. Ik neem aan dat in de toekomst de mogelijkheden ook wel wat uitgebreider worden zodat het algemene nut ervan steeds groter wordt.

Mijn telefoon geeft nu trouwens weer fatsoenlijk antwoord als ik een triviaal feitje vraag. Hoe werkt dat eigenlijk; krijg je gewoon een audiobestand toegestuurd van Google of leest je telefoon het echt zelf voor?
Voor mijn gevoel ook (als je het tegen mij had) ik zat dan ook als een klein kind te wiebelen toen het werd aangekondigd bij Google I/O en probeer de lol/nuttigheid echt te maximaliseren.

Ik moet vannacht werken in het data center en wou even kijken hoe laat ik moest vertrekken.. Uiteraard had Google Now dat al verzonnen voor me _/-\o_ weer zo'n praktijk voorbeeld waar ik echt blij van kan worden. Ipv van zelfs te zoeken met Google Maps naar reistijd etc staat het er gewoon al in.

• H3nQ
quote:
ex87 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:11:
[...]
Voor mijn gevoel ook (als je het tegen mij had)
Had het inderdaad tegen jou :). Voor mij gaat het dus nog niet echt op omdat ik op vijf minuten fietsen woon van waar ik normaal college heb. Ik ben ook nog niet echt op reis geweest sinds ik Google Now heb, dus die ervaring ken ik nog niet. Kwam er gisteren wel achter dat je "notes to self" kan inspreken die vervolgens naar je eigen adres gemaild worden. Wat ik trouwens wel onhandig vind is dat Google Now me de hele tijd vraagt ergens in te checken waar ik op dat moment niet ben. Gewone huisadressen kent hij natuurlijk niet.

Er is nog veel meer nut te bedenken voor Google Now. Wat dacht je van:

- Breaking News-notificaties
- Notificaties van wanneer een nieuw album uitkomt van je favoriete band (gekoppeld aan Last.fm?)

• Escape2Dawn
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-12 20:48
Ik heb meerdere email adressen (zowel werk als prive). Is het mogelijk Google now te gebruiken met al deze adressen?

• PieterAelse
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-12 16:29
Ik vind Google Now ook wel handig werken! Al kan het inderdaad wel wat groter in Nederland, maar dat komt vast nog wel. Sowieso gaan ze Now verbeteren in Android 4.2 dus ben benieuwd dat hij dan nog meer kan.

Meestal heb ik de cards weer, route naar huis en een afspraak staan. Wat ik wel goed vind werken is als je een locatie hebt staan voor een afspraak dat hij dan ook de route daarheen laat zien en je een waarschuwing geeft dat je moet vertrekken.

Verder heb ik Google Now in Bulgarije gebruikt (vakantie), en toen ik in de bus van het vliegveld weg reed, net aangekomen dus, liet hij al een aantal geweldige cards zien:
https://dl.dropbox.com/u/7102660/Screenshot_2012-08-26-22-55-42.png
Het weer stond er ook nog bij bovenaan.
Enige rare is wel de 4minuten tijdsverschil (naast het correcte uur ivm tijdzone).

Maar overall, gogo Google Now! _/-\o_

• Grudgie
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21-12 20:42
Ik gebruik Google Now ook en vind het erg handig, alleen jammer dat die niet alles laat zien.
Het enigste wat Google Now bij mij laat zien is het; Weer, reistijden naar mijn werk, reistijden van mijn werk naar huis en mijn Agenda punten.

Wat ik wel erg handig vind is dat als je klikt op Navigeren dat Google Maps OV-info ophaalt en dan kan je alle reistijden zien die eerder of later zijn. Daarin kan je dan weer zien welke trein/bus of whatever je moet pakken en ook hoelang dat duurt, vind ik echt enorm handig.

Ik hoop wel dat Google Now in de toekomst bij de bushaltes de tijden laat zien die in de buurt zitten van je, helaas kan dit nog niet in Nederland.

i5 3570K // Asus Sabertooth Z77 // 2x XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation // H100 // XFX PRO750W // Samsung 830 series SSD 128GB // 2x Samsung Spinpoint F4 EG HD204UI, 2TB // Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB // Corsair Vengeance 8GB

• Irminsul
  • Laatst online: 11:48
quote:
Taigu schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:16:
De cards vjnd ik handig, ik vul bij veel afspraken in mijn agenda een lokatie in. Zo krijg ik op tijd een seintje wanneer ik moet vertrekken. Ik mis nog wel de NL voetbalclubs...
Ik heb gezien dat bij de laatste update naar 4.1.2 ook Ajax en Feyenoord zijn toegevoegd.

• DarkSide
  • Nu online

DarkSide

quote:
Irminsul schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

Ik heb gezien dat bij de laatste update naar 4.1.2 ook Ajax en Feyenoord zijn toegevoegd.
Dat is mooi. FC twente zat er geloof ik al in. en feyenoord ook. Maar ajax nog niet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:35

MsG

Forumzwerver

Ik heb het nu weer even aangezet, maar vond het voor mezelf nog van beperkt voordeel. Ik heb enkel een fiets en een OV-kaart. Beide snapt Google nog niet zo goed. De verkeer-kaart is leuk als je doordeweeks elke dag met de auto van 9:00 17:00 ergens heen moet, maar als student zit ik nog niet in zo'n patroon. Als OV en fietsroutes helemaal goed werken lijkt het me een stuk nuttiger. Ik vind het prima als Google mijn mails doorspit en daaruit info toont. Wel gmail nemen maar het vervolgens eng vinden als je er visueel mee wordt geconfronteerd vind ik niet echt steekhoudend.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!

• Sagaris
  • Laatst online: 21-12 11:10
Al is voor het mij nog niet zo nuttig ben ik wel erg gecharmeerd van de mogelijkheden van Google Now. Gisteren zat ik naar de NFL te kijken; New York Jets tegen de New England Patriots. Ik was de naam van de coach van de Jets even vergeten en dacht ik ga het even aan Google Now vragen. 'Who is the coach of the New York Jets?' verstond hij de eerste keer net niet, who is the coach werd who is on the go. Tot mijn verbazing vertelt hij me wel gewoon dat de Patriots op dat moment met 17-6 voorstaan tegen de Jets. Did not see that coming. Toen ik hem daarna nog een keer de naam van de coach vroeg wist hij me ook het goede antwoord te geven.

Ook al heb ik er dus nog niet heel veel aan, ik vermaak me er stierlijk mee. ^^

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: LG Nexus 5 | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14:35

MsG

Forumzwerver

Alleen iets niet-engels uitspreken kan volgens mij niet. How is the weather in Groningen krijg ik maar niet voor elkaar :-P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!

• DoubleYouPee1
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 13:55
Hm.. zelfs als je elke dag naar je werk moet op vaste tijden dan snap ik niet echt de toegevoegde waarde.. je weet na 1 week toch wel hoelang je er over doet en welke route je moet nemen? Of werkt google traffic onderhand ook in nederland goed genoeg om je een goed alternatief te bieden? Ik heb het in ieder geval nog nooit mee gemaakt (vaak genoeg in de file gestaan met google navigation aan).

Ik merkte dat google now ook de NS treinen kent, maar ook hier zie ik het nut niet van. Zoals ik zei, als je met het OV naar je werkt/school moet, dan weet je na een paar keer wel hoelaat die treinen gaan.... en anders kijk ik toch liever op de NS app...want ik geloof niet dat google now enigzins up-to-date is m.b.t. vertragingen e.d.

Tot slot.. iemand enig idee wanneer actions in het Nederlands ondersteunt gaan worden? Ik las laatst dat Spaans, Duits, Frans en Italiaans zijn toegevoegd? Mn engels is prima maar als ik tegen mn telefoon ga praten (wat al redelijk awkward is) doe ik dat liever in et nederlands ;).

• DarkSide
  • Nu online

DarkSide

Tuurlijk weet je hoelang je van en naar je werk toe rijdt.
Het gaat erom dat als jij 's ochtends aan je ontbijtje zit even lekker de krant te lezen dan let je niet zo gauw op ongewone vertragingen bv door een ongeluk.
Google Now ziet die wel en zal een waarschuwing geven dat het verstandig is om te vertrekken.
Dat zou toch kunnen schelen. Of hij dan ook een alternatieve route opgeeft weet ik niet.

Dit geld ook voor vergaderingen buiten de deur (of andere agenda punten).
Hoewel de service wel "vernederlands" mag worden. Werkt het toch redelijk goed allemaal.
Tot nu toe nog steeds blij mee.

• DoubleYouPee1
quote:
DarkSide schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:03:
Tuurlijk weet je hoelang je van en naar je werk toe rijdt.
Het gaat erom dat als jij 's ochtends aan je ontbijtje zit even lekker de krant te lezen dan let je niet zo gauw op ongewone vertragingen bv door een ongeluk.
Google Now ziet die wel en zal een waarschuwing geven dat het verstandig is om te vertrekken.
Dat zou toch kunnen schelen. Of hij dan ook een alternatieve route opgeeft weet ik niet.

Dit geld ook voor vergaderingen buiten de deur (of andere agenda punten).
Hoewel de service wel "vernederlands" mag worden. Werkt het toch redelijk goed allemaal.
Tot nu toe nog steeds blij mee.
In hoeverre is google now up-to-date met dit soort ongelukken en vertragingen dan? Ik heb zo'n mn twijfels... alleen als google now binnen 15min op de hoogte is van vertragingen (zowel OV als op de weg) heeft het uberhaubt zin. (en ook consistent! anders kijk je alsnog op NS.nl)

• PM_Petrol
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
Ik heb het nog niet op mn mobiel omdat HTC nog geen 4.1 update heeft vrij gegeven. Maar wat ik hier zo lees werkt het wel. Dat met de reistijden bevalt me goed, als het goed werkt in ieder geval.

LG Nexus 5 || HP Notebook Intel Core 2 Duo T7100 @1.8GHz

• Flydude
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20-12 20:33

Flydude

Mighty pirate

Ik heb wel een klein probleempje met de reistijden, vooral naar 'Home' en 'Work'. Beide plekken staan als location ingesteld op mijn Galaxy Nexus. Google Now komt automatisch met een kaartje naar 'Home' als ik op mijn werk ben. Echter staat er onderaan dat kaartje 'Navigate' en dan kan Google geen route vinden. Dat is wel raar, want direct via Navigation werkt het prima.

Iemand dat al tegen gekomen?

I am rubber, you are glue

• Escape2Dawn
Is er inmiddels al een mogelijkheid om meerdere gmail adressen te koppelen aan google now? Mijn werk mail heeft een andere agenda dan privé. Verder zoek je privé andere dingen dan op je werk. Ben ik nu genoodzaakt alle agenda's in één gmail agenda te fietsen?

• quartex

quartex

quote:
DoubleYouPee1 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

In hoeverre is google now up-to-date met dit soort ongelukken en vertragingen dan? Ik heb zo'n mn twijfels... alleen als google now binnen 15min op de hoogte is van vertragingen (zowel OV als op de weg) heeft het uberhaubt zin. (en ook consistent! anders kijk je alsnog op NS.nl)
Als je naar de map kijkt die Google Now je geeft dan zie je de real-time traffic stats (rood, oranje, groen) op de wegen. Dus het houdt wel degelijk rekening met vertragingen.

• ex87
quote:
Escape2Dawn schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:03:
Is er inmiddels al een mogelijkheid om meerdere gmail adressen te koppelen aan google now? Mijn werk mail heeft een andere agenda dan privé. Verder zoek je privé andere dingen dan op je werk. Ben ik nu genoodzaakt alle agenda's in één gmail agenda te fietsen?
Huh, dat werkt toch gewoon al :P? Ik krijg zowel me werk Google Apps agenda, als me persoonlijke Gmail in Google Now?

• Escape2Dawn
Huh? Ik heb namelijk moeten kiezen uit één van mijn accounts bij het instellen van Google now.
quote:
ex87 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:11:
[...]

Huh, dat werkt toch gewoon al :P? Ik krijg zowel me werk Google Apps agenda, als me persoonlijke Gmail in Google Now?

• ex87
quote:
Escape2Dawn schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:59:
Huh? Ik heb namelijk moeten kiezen uit één van mijn accounts bij het instellen van Google now.

[...]
Nu ga ik twijfelen, ik heb morgen een zakelijke afspraak staan.. zal is opletten ;).

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
quote:
Irminsul schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

Hmm. Barcelona pakt hij zonder probleem, maar de wedstrijd van Ajax weigert hij te tonen in Now. Vreemd zeg

Flickr PSN ID= cheironnl

• ex87
quote:
Escape2Dawn schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:59:

[...]
Ik zie nu me afspraak van morgen staan, die dus uit je zakelijke agenda komt.

• Escape2Dawn
quote:
ex87 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:24:
[...]

Ik zie nu me afspraak van morgen staan, die dus uit je zakelijke agenda komt.
Yes! Heb het ook getest. Ondanks dat ik een andere account had ingesteld, pakte hij toch mijn zakelijk agenda. Dat is mooi, omdat ik nu niet meer op hoef te letten waar ik wat in zet :P

• ex87
Gister dus een update! Nieuwe cards, en je zou nu apps moeten kunnen starten vanuit Google Now.. Iemand dit al gelukt?

Edit: Ah gevonden! Cool: http://www.reddit.com/r/A...gle_now_voice_actions_eg/

ex87 wijzigde deze reactie 30-10-2012 13:11 (34%)

• filenox
  • Laatst online: 16:21

filenox

Intense lover

Jammer dat het niet werkt in het Nederlands, toch?

"You've got enemies? Good, that means you stood up for something in your life." - www.filenox.net
Meest recente blogpost: Wakker worden met Python, PHP, AS, ….

• Escape2Dawn
Ik denk dat Google Now het beste werkt wanneer de GPS ontvanger aan staat, maar ik kan dit niet vinden op internet. Het liefste schakel ik deze namelijk uit, daar dit batterij spaart. Kun je Google Now ook optimaal gebruiken met alleen Wi-Fi en/of 3G aan?

• cheiron
Het lijkt wel alsof Google Now geen nieuwe cards wil tonen. Ik heb (zoals hierboven al gezegd) Ajax als club toegevoegd om te volgen; wordt nooit getoond.
Vanochtend heb ik ook mijn aandelen toegevoegd, met de melding "show always", maar die komen ook op geen manier naar voren.

Vreemd, en best wel jammer.

Flickr PSN ID= cheironnl

• quartex

quartex

quote:
cheiron schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:31:
Het lijkt wel alsof Google Now geen nieuwe cards wil tonen. Ik heb (zoals hierboven al gezegd) Ajax als club toegevoegd om te volgen; wordt nooit getoond.
Vanochtend heb ik ook mijn aandelen toegevoegd, met de melding "show always", maar die komen ook op geen manier naar voren.

Vreemd, en best wel jammer.
Raar, ze werken allemaal bij mij.

Er is trouwens een andere card die nergens bescheven staat, vond 'm op reddit.

http://i.imgur.com/r5Mwx.jpg

Het haalt z'n stats hiervandaan, https://maps.google.com/locationhistory/b/0/dashboard
(op zich een leuk iets maar kan begrijpen dat mensen een tinfoil hat opzetten).

• cheiron
Grappig, die vond ik ook toen ik naar een oplossing voor mijn probleem zocht.

Overigens nog even geprobeerd om Now uit en weer aan te zetten; nu kan ik Ajax niet eens meer als team toevoegen..

Flickr PSN ID= cheironnl

• Steef1986
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 26-11-2013
Net ff beetje mee aan het klooien geweest. Ik krijg hem niet "aan de praat" ook al zet ik hem op engels. Krijg alleen linkjes zoals je normaal in google zoekt.

Is trouwens die zwarte "N" met in het klein blauw wifi er onder het google now logo?

• quartex

quartex

quote:
Steef1986 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:47:
Is trouwens die zwarte "N" met in het klein blauw wifi er onder het google now logo?
Uhm.. nee?

Ik longpress m'n Home button en dan swipe ik omhoog voor Google Now.

• ex87
quote:
quartex schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:03:
[...]
Het haalt z'n stats hiervandaan, https://maps.google.com/locationhistory/b/0/dashboard
Hoezo? Zet je nog steeds zelf aan hoor.

• Steef1986
quote:
quartex schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:59:
[...]

Uhm.. nee?

Ik longpress m'n Home button en dan swipe ik omhoog voor Google Now.
Ik bedoel in notificatie balk. Daar heb ik opeens dat logo er bij..
Hebben jullie dat niet dan?

• Irminsul
  • Laatst online: 11:48
quote:
cheiron schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:43:
[...]

Hmm. Barcelona pakt hij zonder probleem, maar de wedstrijd van Ajax weigert hij te tonen in Now. Vreemd zeg
Hij geeft bij mij ook geen Ajax wedstrijden weer helaas :(

• quartex

quartex

quote:
Steef1986 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:18:
[...]

Ik bedoel in notificatie balk. Daar heb ik opeens dat logo er bij..
Hebben jullie dat niet dan?
Nee? Heb je misschien een screenshot?

• Vis
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21-12 20:57
quote:
quartex schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:03:
[...]

Raar, ze werken allemaal bij mij.

Er is trouwens een andere card die nergens bescheven staat, vond 'm op reddit.

[afbeelding]

Ik krijg m nu ook ineens als ik Google Now opstart... wtf? :)

Zonder de kaart zelf toegevoegd te hebben stond ie er al

Nikon D90 || 85mm 1.8G || 55-200 f/4-5.6G VR || 50 & 35mm f1.8D/G || Sigma 10-20 F4-5.6 || SB-600

• quartex

quartex

quote:
Vis schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:55:
[...]
Ik krijg m nu ook ineens als ik Google Now opstart... wtf? :)

Zonder de kaart zelf toegevoegd te hebben stond ie er al
Je krijgt hem ook maar 1 keer per maand automatisch :)

• Steef1986
quote:
quartex schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:50:
[...]

Nee? Heb je misschien een screenshot?
http://db.tt/Ep3kCV35

Alsje. Check maar mn noitificatiebalk

• quartex

quartex

quote:
Ik heb het even door Google Image Search gehaald en het blijkt dat het de NFC icon is.

Heb het zelf nooit gezien of gebruikt vandaar dat ik het niet herkende uit je beschijving.

• Steef1986
Ah kijk. Weer wat geleerd. Ga deze dus maar eens ff uitschakelen dan.

Thx

• SeenD
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11:17
Ik wilde net NFC zeggen, te laat. :)

anyhoo, google now werkt wel goed bij mij, hij snapt nu mn werkpatroon en geeft aan hoe laat ik sochtends wegmoet om op mn normale tijd aan te komen en soms is dat wat eerder en soms wat later dan mn normale tijd, dus hij houdt wel degelijk rekening met het verkeer.

Van de week was ik naar een film aan t googlen om savonds naar toe te gaan en ik had ook gezocht op de bioscoop en die stond daarna netjes in de google now. Ideaal.

Ik zou wel Google Now op het lockscreen hebben of als standaardscherm. Ik mis alleen dan nog een soort van widgets.
Widgets + google now = awesomeness. :D

Ik hoorde ook over integratie met pakketjes leveren enzo, ik hoop dat dat ook in NL komt met UPS en TNT enzo. Zal wel mooi zijn.

Something something

• Steef1986
quote:
Ik zou wel Google Now op het lockscreen hebben of als standaardscherm. Ik mis alleen dan nog een soort van widgets.
Widgets + google now = awesomeness. :D
Ja dat lijkt me ook wel handig. Nu moet je eerst home button inhouden en dan "g" tikken. Nogal omslachtig allemaal...

Btw hoe krijg ik hem nou pratend? Is daar andere firmware voor nodig?
Heb hem als eens op engels gezet zonder resultaat.

• Maardiweb
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08:33
quote:
Steef1986 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:07:
[...]

Ja dat lijkt me ook wel handig. Nu moet je eerst home button inhouden en dan "g" tikken. Nogal omslachtig allemaal...
gewoon vanaf je onderbalk een stukje naar boven swipen is sowieso wat makkelijker dan jouw methode ;)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Steef1986
quote:
Maardiweb schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:13:
[...]

gewoon vanaf je onderbalk een stukje naar boven swipen is sowieso wat makkelijker dan jouw methode ;)
Het gekke is.. Dat doe hij niet. Ik moet echt die "g" tikken.

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Hebben jullie ook ineens dit in Google Now?

http://i47.tinypic.com/2hxszlx.png
Het klopt niet helemaal (ik heb zeker het dubbele gefietst), maar toch een leuke poging ;)

Koppensneller wijzigde deze reactie 02-11-2012 09:08 (25%)

Ratelbak - Lapflop

• SeenD
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11:17
@koppensneller Je afbeelding werkt niet :/
Als ik de source wil openen van de afbeelding dan geeft ie een 403 forbidden. Ik denk dat je hem op private hebt staan ofzo

Something something

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

quote:
SeenD schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:58:
@koppensneller Je afbeelding werkt niet :/
Als ik de source wil openen van de afbeelding dan geeft ie een 403 forbidden. Ik denk dat je hem op private hebt staan ofzo
Fixed. Maar ik zie nu dat dit hierboven al eens is aangehaald :F

Ratelbak - Lapflop

• DoubleYouPee1
FC twente bestaat opeens niet meer bij sports team? (of elk ander nederlands team) Iemand ideeen?

DoubleYouPee1 wijzigde deze reactie 04-11-2012 15:18 (19%)

• Escape2Dawn
Bron: Tabletsmagazine

Toch hoef je niet te wachten op de Android 4.2 Jelly Bean update om de nieuwe features binnen Google Now te kunnen gebruiken. De Google Search applicatie voor Android heeft namelijk een update gekregen waardoor je op je Android 4.1 Jelly Bean tablet direct toegang krijgt tot onder meer integratie met GMail (alleen Engels), verbeterde en meer cards, notificaties zodra je in de buurt van interessante attracties bent en meer informatie over reserveringen, vluchten en bestellingen. Ook zijn er nieuwe ‘voice actions’ mogelijk voor onder meer het openen van apps en het plannen of verifiëren van vergaderingen.

Hoe werkt dit nu? Moet ik mijn gmail op engels zetten, of de gehele telefoon?

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

pven

sponsort

quote:
Escape2Dawn schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:04:
Hoe werkt dit nu? Moet ik mijn gmail op engels zetten, of de gehele telefoon?
Mijn hele telefoon staat op engels, maar ik zie niets nieuws Google Now opduiken. Vorige week is wel die Gooogle Search update geïnstalleerd.

Ah, ik zie een optie 'Other cards' met daaronder nieuwe dingen. Ga ik later nog eens naar kijken. :)

pven wijzigde deze reactie 05-11-2012 10:35 (13%)

@pvenpven || KWF || Slotje.com (te koop) || blog || reviews || marktplaats

• ex87
Ik had toevallig iets via UPS bestelt uit Amerika en kreeg in Google Now netjes de tracking van het pakketje, erg gaaf.

Disclaimer: Zowel Gmail, Android & Google Now staan bij mij op Engels.

• Steef1986
quote:
ex87 schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:14:
Ik had toevallig iets via UPS bestelt uit Amerika en kreeg in Google Now netjes de tracking van het pakketje, erg gaaf.

Lijkt me ook gaaf.

Ik heb zowel android als google op Engels gezet.
Hij doet gewoon niks. Ik kan hem zelfs niet starten met swipen..

Vind het maar raar.

• Maardiweb
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08:33
Heb Google Now ook sinds een weekje aanstaan nu. Vind het wel lache. Vooral grappig dat als ik iets op google maps heb opgezocht, dat hij dat vervolgens in Now weergeeft plus reistijd. Als student ben ik echter veroordeeld tot het OV maar daar is hij nog niet zo goed in. Vertrektijden weet hij wel, maar ik ga toch niet naar het station lopen elke dag 8)7 Hij gebruikt alleen maar lopen als acces/egress mode, en dat kan je niet instellen :'(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Negaiido
  • Nu online
Er zijn meerdere mensen die dit hebben gevraagd maar hoe krijg je dat hij resultaat gaat uitspreken?
Ik heb alles in engels staan maar ik krijg bij engels vragen alleen text en geen voice speech.

• H92!
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
quote:
Negaiido schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:26:
Er zijn meerdere mensen die dit hebben gevraagd maar hoe krijg je dat hij resultaat gaat uitspreken?
Ik heb alles in engels staan maar ik krijg bij engels vragen alleen text en geen voice speech.
Hangt af van de vraag die je stelt ;)

• Negaiido
  • Nu online
Bijvoorbeeld de typische vraag "How tall is barack obama" , dan zie ik zijn lengte maar het resultaat wordt niet uitgesproken. ;(

• DoubleYouPee1
quote:
Negaiido schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:30:
Bijvoorbeeld de typische vraag "How tall is barack obama" , dan zie ik zijn lengte maar het resultaat wordt niet uitgesproken. ;(
Idd, "who is the president of the united states" snapt ie ook niet meer "who is the queen of the netherlands" snapt ie wel

• H92!
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
quote:
Bij mij wordt die wel uitgesproken.

Ik heb wel Voice op English UK staan, en speech output op "always speak". Verder heb ik Android ook op engels staan.

• DoubleYouPee1
quote:
Oh, ik moet trouwens mn telefoon van trilstand afhalen anders zegt ze niks

• cheiron
Google Now heeft besloten opeens een aandeel te laten zien. Helaas wel van de verkeerde markt, ondanks dat ik duidelijk om de ams versie vraag. Nouja, dat wordt hem voorlopig niet

Flickr PSN ID= cheironnl

• Escape2Dawn
Fantastisch! Ik zocht in Google maps op mijn werkcomputer (waarop mijn google account is aangemeld) een bedrijf op. Krijg ik een paar minuten later een bericht in Google Now hoe lang het rijden is als ik nu zou vertrekken. Big Brother is watching you...

• Escape2Dawn
quote:
ex87 schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:14:

Wat ik mij afvraag, Google Now is slimmer gemaakt in het zoeken binnen je eigen mail. Google Now is nog niet beschikbaar in het Nederlands voor deze handigheid. Als ik mijn telefoon, gmail en Google Now in het engels zet, kan Google dan toch mijn mail lezen? Deze zijn namelijk allemaal in Nederlands geschreven. :/

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14:18
Die codes e.d. zullen wel internationaal zijn he?

To dare is to do

• Sleepkever
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21-12 00:53
quote:
Escape2Dawn schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:14:
[...]

Wat ik mij afvraag, Google Now is slimmer gemaakt in het zoeken binnen je eigen mail. Google Now is nog niet beschikbaar in het Nederlands voor deze handigheid. Als ik mijn telefoon, gmail en Google Now in het engels zet, kan Google dan toch mijn mail lezen? Deze zijn namelijk allemaal in Nederlands geschreven. :/
Misschien dat daar op de achtegrond google translate voor gebruikt wordt? Bedoel, losse keywords zoals pakketje naar package vertalen en aankomsttijd naar arrival time voor analyse gaat een stuk makkelijker dan grammaticaal correcte volzinnen opleveren naar een eindgebruiker. Het zou me in ieder geval niets verbazen. En zoals Slaapje al zegt, die barcodes zijn natuurlijk al helemaal makkelijk op te zoeken.

• DNA_Saint
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19-12 12:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb alles op Engels gezet inclusief systeemtaal, maar krijg nog steeds geen stem te horen.
Wel krijg ik kaarten te zien. En heb natuurlijk getest met de vraag: "How tall is Barack obama"

Huub Huub Barbatruc!

• filenox

filenox

Intense lover

En er zijn weer wat nieuwe features:
It's already been a fairly big year for Google Now, but the folks in Mountain View have at least one more update in store before we roll into 2013. The company's today released an updated version of its Google Search app for Android that adds a number of new features designed largely with travellers in mind. That includes the ability to tell you the weather at your destination, automatically pull up your boarding pass at the airport (albeit only for United flights at the moment), inform you about nearby events, and offer more information about things like artwork at museums using Google Goggles. Alongside those updates are a number of additions to the voice search component, including the ability to search for the name of a track that's playing by saying "what's this song?" or look up additional information on a product by saying "scan this barcode."

"You've got enemies? Good, that means you stood up for something in your life." - www.filenox.net

• filenox

filenox

Intense lover

Vreemd dat zaken zoals scan this barcode niet in het Nederlands werken, het blijft gewoon een trigger..

• Sagaris
  • Laatst online: 21-12 11:10
Net geüpdate, als ik 'What's this song?' zeg vertelt hij me fijn dat This Song een nummer van George Harrison is. =')

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: LG Nexus 5 | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:50
Ik begrijp er niks van.
Als ik de standaard Engelse vraagjes van hier in't topic inspreek (how tall is Barack Obama en zo), dan krijg ik netjes een gesproken antwoord.
Vraag ik eender welke andere vraag, dan begrijpt hij mijn Engels als Nederlands en maakt er gewoon een onsamenhangende Nederlandse zin van?
Show TV-Guide -> Show tv haalt
What time is it now -> What time is het nou
:?

Taal stond op Nederlands |:(

[edit]
En block offensive words staat aan (standaard zo), toch kwam hij net met kutjes aandraven... :X

Fire69 wijzigde deze reactie 05-12-2012 23:13 (15%)

Move along folks, nothing interesting to see here.

• efari
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20-12 23:35
knip: o jee, deze foon loopt toch niet zo vlot

efari wijzigde deze reactie 06-12-2012 07:48 (89%)

• efari
'show me my next meeting' geeft ook een gesproken antwoord. (Obama niet)

Maar als de kaart komt die je volgende afspraak toont,
en je er op klikt gebeurt er niets, de kaart gaat weg en de zoek resultaten komen naar boven. Dan kan ik nies meer doen, het bevriest. (of het kan aan HTC liggen, die blijkbaar na 6 maanden nog altijd bugs laat inzitten. One X)
Let wel: als ik op 'open calender' klik werkt het wel.

efari wijzigde deze reactie 06-12-2012 07:45 (4%)

• Jitsert
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 29-09 18:51
Dit kan inderdaad nog wel eens heeeeeel groot gaan worden, tot nu toe een redelijk/prima werkende applicatie. Al moet ik veel van de bovenstaande dingen van wat mensen hier boven zeggen nog gaan merken (zoals het gelopen/gefiets hebben van bepaald aantal kilometers). Het terugpraten heb ik ook nog niet meegemaakt bij het stellen van een vraag, straks eens kijken. Heb naar mijn idee wel al alles op engels staan.

• ex87
quote:
efari schreef op donderdag 06 december 2012 @ 07:42:
'show me my next meeting' geeft ook een gesproken antwoord. (Obama niet)

Maar als de kaart komt die je volgende afspraak toont,
en je er op klikt gebeurt er niets, de kaart gaat weg en de zoek resultaten komen naar boven. Dan kan ik nies meer doen, het bevriest. (of het kan aan HTC liggen, die blijkbaar na 6 maanden nog altijd bugs laat inzitten. One X)
Let wel: als ik op 'open calender' klik werkt het wel.
Werkt hier wel (Galaxy Nexus 4.2.1).. Misschien omdat HTC de agenda heeft gereplaced?

• Isniedood
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 14:38

Isniedood

nee, echt niet!

Ook ik krijg meestal geen gesproken antwoord. Alleen mijn volgende afspraak, voor de rest alle standaard vragen zonder reactie in spraak. Heel jammer!

O en ik deed net: What is this song? waarna ik als reactie kreeg: This action is not supported on this device.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

• kareltje001
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 24-04-2013
quote:
ex87 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:19:
[...]

Werkt hier wel (Galaxy Nexus 4.2.1).. Misschien omdat HTC de agenda heeft gereplaced?
Op mijn HTc one x kan ik aangeven met welke app de afsrpaak op zo'n card geopend wordt. als ik dus op een card klik, gaat ie automatisch naar google calendar ipv de htc variant.

• efari
quote:
kareltje001 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:02:
[...]

Op mijn HTc one x kan ik aangeven met welke app de afsrpaak op zo'n card geopend wordt. als ik dus op een card klik, gaat ie automatisch naar google calendar ipv de htc variant.
euh, neen, en kheb 'm gereset, en nu werkt zelfs die 'open calender' knop ook niet... :(
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True