Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'akkoord' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Als je op 'niet akkoord' klikt wordt je doorgestuurd naar een cookievrije versie van de website met minder functionaltieit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Direct Messages gaan verloren bij klikken verkeerde knop

Pagina: 1

Acties:
ondergewaardeerde internetguru
Reacties: 6.576
Reg. datum: 30-12-2001

Zojuist heb ik een uitgebreide DM gecomponeerd, en wil hem verzenden. Ik klik de onderste knop in het formulier aan.

Maar helaas, de onderste knop heeft eigenlijk "Wijzig eigenschappen" als tekst. Geen idee wat ik gewijzigd heb door er op te klikken maar mijn zorgvuldig opgestelde bericht is verdwenen en op geen enkele manier meer terug te halen.

Kan dat niet wat minder destructief?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Dirk
Moderator TMF / T.net PowerMod
Reacties: 8.765
Reg. datum: 29-11-2004

Welke browser heb je? Als ik op de back-knop ram komt het berucht gewoon weer terug.

De 'wijzig eigenschappen'-knop is er overigens om deelnemers toe te voegen, de DM te negeren of te verplaatsen.

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

ondergewaardeerde internetguru
Reacties: 6.576
Reg. datum: 30-12-2001

Firefox 14.0.1 onder Mac OS X.

Als ik op de back-knop druk kom ik weer terug op het overzicht van direct messages, en dan weer op de forward-knop is het tekstveld helemaal leeg.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Intentionally blank subtitle
Reacties: 2.219
Reg. datum: 31-08-2010

Erg vreemd. Hier onthoudt het netjes mijn post. Ik kom gewoon terug in de thread als ik op Back klik

Keertje opnieuw Firefox geïnstalleerd?

If you're having font problems I feel bad for you son, I got 99 fonts but Comic Sans ain't one

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012