quote:
Vivaladen schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 07:43:
[...]
zelfde verhaal met de Panther 1 & 2 en tiger waar ik ook veel mee speel (speel graag als sniper / TD) die tanks zijn ook niet gemaakt als brawler alhoewel veel mensen menen van wel, dodelijk op afstand maar van dichtbij is het zo voorbij met je..
Brawlen doe ik alleen met lagere tiers tot 6, of als ik zie dat een hvie agro heeft, dan wil ik er nog wel eens invliegen met mijn PII. Soms pakt het goed uit, soms ook niet. Het mooiste is als je de achterkant van een tank kan zien, dan gas erop en rammen. Zo wel eens met volle vaart 314 damage gedaan op een IS3 aan de achterkant.
Voor de rest gebruik ik de panter II ook als damage dealer op afstand, een soort van mage is het in WoW termen. Zie de laatste tijd dat ik veel damage doe in verhouding tot mijn health pool (2500 tot 3800 damage inv 1450HP), betekent dus dat ik van waarde ben voor mijn team.
Trouwens alweer maintenance?
Gisteren ook nog wel een redelijk pot in mijn Ferdi op Ensk. Ikke met een PZIV en een TigerP op de rechterflank (openveld, we starten in het open veld, niet bij het pleintje). Hun med rush m26, T59, m4, m4 PzIV kwam over rechts. PIV ging alleen naar mid rechtsboven en was al snel dood. Ik kon nog een shell jagen in de T59. Toen er geen support kwam ben ik in de achteruit naar de basis gereden, in de tussentijd hield de TP ze wat tegen, maar ook niet voor lang. Ik stond links van de spawn tegen de rij huizen en reed langzaam naar achter. PZIV stak de straat over, maar ik miste. M4 en nog een M4 staken ook over in mijn reload. M26 en T59 lieten even op zich wachten, ondertussen reed ik verder achteruit. Toen liet de M26 samen met 1 m4 zich zien. m26 kreeg een shell en vertrok weer. m4's deden lichte damage. Ik reed verder achteruit. Toen deed T59 een kiekaboo en die kreeg ook een shell. Ondertussen vroeg ik om help. M26 en T59 lieten zich niet zien en de m4's wel. Ze deden damage en bouncten. Ik one shotte ze een voor 1. M26 en T59 bleven over. Ik reed verder naar achteren totdat ik bij een heuveltje rubble kwam en mijn onderplaat kon verbergen. De m26 besloot te russen en kreeg nog een shell van me, maar ik dacht dat het over was. De t59 was te bang om met de m26 mee te rushen. Ik raakte de m26 in zijn rush en mijn opkomende team knalde hem net af toen hij langs mij af reed, ik draaide mee tijdens mijn reload. De T59 piekaboode en kreeg ook zijn laatste shell. Zo uiteindelijk toch een win, ondanks late hulp van mijn team, gelukkog waren hun meds niet al te snugger.
In mijn JT gisteren 2 IS4's, Lowe en IS3 afgehouden met KT en TigerP support. Ging ook wel lekker, wel doodgegaan, vergat net op het laatste te angelen en toen kwam de IS4 door mijn upperplate heen. Had wel de lowe, de Is3, de IS4 gekilled en de andere IS4 flink gedamaged. De rest van het team kon de tegenstander oprollen en toen ik net dood was, kwam ze helpen.
Gizzy wijzigde deze reactie 10-07-2012 10:43 (37%)