[v&a/feat] Abonneren op verkopers.

Pagina: 1

Acties:
Reacties: 517
Reg. datum: 31-07-2002

Ik zou mij graag willen abonneren op vraag en aanbod verkopers, sommige hebben vaak leuke aanbiedingen maar regelmatig vis ik achter het net omdat ik de advertenties te laat zie.

Een geautomatiseerd mailtje zou perfect zijn als ze een advertentie plaatsen.

Ik weet dat het misschien een beetje overbodige luxe is maar niet geschoten is altijd mis.
AFX Ghey Edition by HlpDsK
Reacties: 20.788
Reg. datum: 05-02-2002

Pak de V&A RSS (http://tweakers.net/feeds/va.xml) en gebruik een RSS lezer die automatisch een email stuurt naar jouw emailadres.

LinkedIn | Twitter Feel free to follow. | Tweakers Gallery

quote:
Outerspace schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:29:
Pak de V&A RSS (http://tweakers.net/feeds/va.xml) en gebruik een RSS lezer die automatisch een email stuurt naar jouw emailadres.
Dit is vrij nieuw voor mij, voordat ik mij erin verdiep kan ik bij de RSS lezer instellen dat ie een mail stuurt als een bepaalde user iets te koop aanbiedt?

Liever zie ik gewoon een optie ingebakken in tweakers natuurlijk, ik heb geen idee wat voor druk dat op de mailserver zou leggen, misschien een limiet van 3 verkopers anders loopt het misschien uit de hand. In mijn geval gaat het maar over 1 verkoper dus aan zo'n limiet zou ik mij niet storen.
AFX Ghey Edition by HlpDsK
Reacties: 20.788
Reg. datum: 05-02-2002

quote:
FunkySmell schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Dit is vrij nieuw voor mij, voordat ik mij erin verdiep kan ik bij de RSS lezer instellen dat ie een mail stuurt als een bepaalde user iets te koop aanbiedt?
Bij elke verandering aan de pagina (nieuwe advertentie) wordt jij op de hoogte gebracht.
quote:
Liever zie ik gewoon een optie ingebakken in tweakers natuurlijk, ik heb geen idee wat voor druk dat op de mailserver zou leggen, misschien een limiet van 3 verkopers anders loopt het misschien uit de hand. In mijn geval gaat het maar over 1 verkoper dus aan zo'n limiet zou ik mij niet storen.
vziw niet mogelijk, maar een devver kan jou van een beter antwoord voorzien :)

LinkedIn | Twitter Feel free to follow. | Tweakers Gallery

RUIN MY TUNE ( o Y o )
Reacties: 34.026
Reg. datum: 08-06-2000

quote:
FunkySmell schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Wat voor e-mailprogramma gebruik je op dit moment? Outlook, GMail?

Rita Ora vs Michael Sembello - Hot Maniac (Mashup) | Rihanna vs Prodigy - We Found Love Out Of Space
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu

samo
Moderator Internetmarketing
yo/wassup
Reacties: 3.960
Reg. datum: 19-06-2003

Anders kan je kijken naar het geniale [ur=http://ifttt.com]IfThisThanThat[/url], waar je een RSS-feed en een emailaccount kan instellen, en deze koppelen.

Bekend van cmns.nl | Tweakers Internetmarketing | @ArneCoomans

quote:
BtM909 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:57:
[...]

Wat voor e-mailprogramma gebruik je op dit moment? Outlook, GMail?
Hotmail online.

IfThisThanThat,

Ziet er interessant/handig uit, zodra ik tijd heb verdiep ik mij erin.

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012