Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'akkoord' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Als je op 'niet akkoord' klikt wordt je doorgestuurd naar een cookievrije versie van de website met minder functionaltieit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

[fp/bug] Debug informatie?

Pagina: 1

Acties:
Reacties: 415
Reg. datum: 27-03-2012

Bij het openen van de frontpage kreeg ik bovenaan de sourcecode debug informatie mee:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
'session:0c7ILRa-********************vYrk'array (
  '_id' => '0c7ILRa-********************vYrk',
  'uid' => 0,
  'ttl' => 2592000,
  'tte' => 1342700541,
  'ip' => '84.***.***.***',
  'ua' => 'Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1171.0 Safari/537.1',
  'devid' => 'google_chrome_2',
  'ctry' => 'NL',
  'hits' => 1,
)<!doctype html><!-- (c) 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. -->
<html lang="nl">
...

IP-adres en sessie-id zijn aangepast met sterretjes voor eigen bescherming.

Dit gebeurde in Chromium 21, enkele minuten geleden.

Allicht een print_r of var_dump ergens vergeten weg te halen?

Kees
Serveradmin / BOFH / DoC
Reacties: 14.421
Reg. datum: 12-06-1999

Ik kan het nergens reproduceren, kom je het vaker tegen?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Reacties: 415
Reg. datum: 27-03-2012

quote:
Kees schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:35:
Ik kan het nergens reproduceren, kom je het vaker tegen?
Slechts eenmalig. Ik was overigens niet ingelogd.
Reacties: 5.901
Reg. datum: 26-05-2006

Heeft dat niks te maken met die "Service Unavailable" meldingen bij verschillende mensen?

Hosted e-mail op basis van Zimbra? Klik hier! | Het avontuur van mijn blindedarmontsteking

Reacties: 2.588
Reg. datum: 12-01-2001

Lijkt me eerder op het geintje van een paar weken geleden waar bij een devver ergens iets was vergeten te sluiten in de code waardoor er iets teveel op het scherm verscheen.

Ik wacht op de .plan.. ;)

Touched by Chuck Norris

Kees
Serveradmin / BOFH / DoC

Gevonden en gefixt (var_export is zo lekker inconsistent).

En nee Muddy M. hier kreeg je alleen te zien wat je zelf al verstuurde, dus geen data van andere users etc :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Kees
Serveradmin / BOFH / DoC

quote:
DennusB schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:57:
Heeft dat niks te maken met die "Service Unavailable" meldingen bij verschillende mensen?
Dit is wel extra logging inderdaad, en mischien krijgen we daardoor meer inzicht in dat issue.

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012