[video]-tag werkt niet geheel goed

Pagina: 1

Acties:
It's a kind of magic
Reacties: 10.439
Reg. datum: 17-04-2002

Ik heb eerder vandaag in een reactie de video-tag gebruikt. Om de een of andere reden gaat die niet geheel goed, een andere video, binnen dezelfde reactie gaat wél goed, alsmede url-tag, als ik de URL naar de video in de reactie zet, wordt de titel wel opgehaald en als tekst 'boven' de link gezet.

Een en ander is te zien op CptChaos in "Le Mans (series) 2012". Kunnen jullie eens kijken wat er aan de hand is? :)

CptChaos wijzigde deze reactie 17-06-2012 13:03 (4%)

[ Spotweb ][ BF3 topic ][ GoTLike ]

crisp
Devver / Moderator Devschuur®
Let me hammer you today
Reacties: 40.325
Reg. datum: 24-02-2000

?&v=NJylUpzQ-iQ

haal die & daar eens uit ;)

Crisp's blog minitracker:
Dè oplossing voor het reiskosten probleem
About the cube again

It's a kind of magic
Reacties: 10.439
Reg. datum: 17-04-2002

Ach, inderdaad, heb ik zitten slapen dus! Heb de & er uit gehaalt, hij werkt nu inderdaad :)

[ Spotweb ][ BF3 topic ][ GoTLike ]

Reacties: 123
Reg. datum: 23-01-2010

De video-tag faalt ook voor video's op flickr.com. De bbcode die je via het knopje share van flickr kunt laten genereren, wordt verbatim weergegeven in plaats van geïnterpreteerd, en biedt dus ook geen soelaas.
Is het mogelijk ondersteuning te bieden voor het inbedden van filmpjes op flickr?

flickr | LinkedIn

crisp
Let me hammer you today

flickr is ook niet een ondersteunde video-provider op dit moment. Ik kan trouwens nergens vinden wat de embedcode is van flickr...

About the cube again

Misha
Online Product Manager
Intentionally blank subtitle
Reacties: 2.232
Reg. datum: 31-08-2010

Onder share kun je dat vinden... hier staat nog wat info erover: http://www.steves-digicam...ickr-video-in-a-blog.html

If you're having font problems I feel bad for you son, I got 99 fonts but Comic Sans ain't one

RUIN MY TUNE ( o Y o )
Reacties: 34.030
Reg. datum: 08-06-2000

De grap is dat ik het ook niet kan vinden :)

Moet je een account hebben voordat je kan sharen? Makkelijkste is dan een link hier neerplempen waar die share-optie staat.

Rita Ora vs Michael Sembello - Hot Maniac (Mashup) | Rihanna vs Prodigy - We Found Love Out Of Space
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu

Ik heb mezelf even uitgelogd en zie nog steeds het share-knopje op deze URI:
http://www.flickr.com/pho.../in/set-72157623434243388
De knopjes om te kiezen tussen html en bbcode staan echter alleen bij foto's.

Verkapte kijk-mij-eens-gave-sprongen-maken-post

flickr | LinkedIn

crisp
Let me hammer you today

hmmz, als die photo_secret in de embed code verplicht is dan ben ik bang dat dat een no-go is aangezien we dan niet die code kunnen genereren vanuit de url zelf...

About the cube again

Zou het niet haalbaar zijn om de bbcode die flickr genereert voor een video te herkennen en weer te geven als ingebedde video?

Als tweakers naar eigen inzicht [flash]-tags kunnen toepassen, worden ze misschien iets te creatief

flickr | LinkedIn

crisp
Let me hammer you today

quote:
arnold_m schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:58:
Zou het niet haalbaar zijn om de bbcode die flickr genereert voor een video te herkennen en weer te geven als ingebedde video?
Dan moeten we daar een aparte parser voor gaan schrijven, en daar zit ik niet echt op te wachten :P Bij de meeste video-providers is het geen enkel probleem om aan de hand van de gewone URL zelf de embedcode samen te stellen; het is jammer dat sommige anderen daar minder goed over nadenken...
quote:
Als tweakers naar eigen inzicht [flash]-tags kunnen toepassen, worden ze misschien iets te creatief
dan kunnen we net zo goed plain HTML en javascript gaan toestaan als we toch niet meer over security hoeven na te denken... :P

About the cube again

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012