No fear, no distractions. The ability to let anything that does not matter, truly slide.
[disabled]
En een mod DM'en: kan, maar je eigen TR's kunnen lezen is handiger.
No fear, no distractions. The ability to let anything that does not matter, truly slide.
Wiethoofds meuk en 'overige'
20-10 Must-have Custom CSS | 15-11 Candy colourless GoT | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen
Als jij twijfelt of je een TR hebt aangemaakt en er per ongeluk nog eentje aanmaakt, dan boeit dat voor mij niet heel erg dat je het dubbel doet.
Ik heb liever dubbele TR's ipv geen TR's
Daarnaast, zoals eerder gezegd, kan je zien dat het TR-icoon een status kleur heeft gekregen (rood=ongelezen, oranje=gelezen, groen=afgehandeld).
Voor het gemak hoeven er ook geen hele verhalen in de TR... Als een post niet door de beugel kan, dan is een post (quote) met eventueel wat steekwoorden al genoeg
Rita Ora vs Michael Sembello - Hot Maniac (Mashup) | Rihanna vs Prodigy - We Found Love Out Of Space
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu
Reg. datum: 22-03-2008
Beaches are for storming!
Ook daar is aan gedacht.quote:Fiber schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:41:
Op sommige andere fora heb je een meldknop per post, ipv per topic. Is daar wel eens over nagedacht? Lijkt mij persoonlijk handiger.
Klik maar voor de grap eens op de datum van een post als je in de topic-report pagina zit
Ik geef toe, het is lastig te vinden, en deze vraag komt elk jaar een paar keer terug, maar het zou misschien wel wat prominenter in beeld kunnen worden gebracht op de topic-report page, dan dat het 'verborgen' is achter de datum...
AW_Bos wijzigde deze reactie 18-06-2012 11:49 (30%)
Meer weten over het spoor en de treinen? Treinenweb
Meepraten over het spoor en de treinen? Treinenweb Forum
Chiri mo tsumori yamato nari.
Datum of op het iets grotere en duidelijkere knopje QUOTEquote:AW_Bos schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:47:
[...]
Ook daar is aan gedacht.
Klik maar voor de grap eens op de datum van een post als je in de topic-report pagina zit...
Ik geef toe, het is lastig te vinden, en deze vraag komt elk jaar een paar keer terug, maar het zou misschien wel wat prominenter in beeld kunnen worden gebracht op de topic-report page, dan dat het 'verborgen' is achter de datum...
Rita Ora vs Michael Sembello - Hot Maniac (Mashup) | Rihanna vs Prodigy - We Found Love Out Of Space
Thanks iig voor 't aanmaken van TR's
Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.