E-mails komen nog op oude adres aan

Pagina: 1

Acties:
Prins Carnaval
Reacties: 368
Reg. datum: 25-04-2006

Ik heb onlangs mijn e-mail adres veranderd, echter ontvang ik alle pricewatch e-mails e.d. nog steeds op mijn oude adres. Moet dit apart veranderd worden?

When the sky is bright, we dance to infinity!

Dirk
Moderator TMF / T.net PowerMod
Reacties: 8.788
Reg. datum: 29-11-2004

Alleen de nieuwsbrief kan voor zover ik weet naar een ander adres gestuurd worden, alle andere mail gaat voor zover ik weet gewoon naar het emailadres in je profiel. Wat hier dan fout gaat mogen de devvers vertellen.
Of is je nieuwe mailadres toevallig een forwarder naar het oude adres?

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

crisp
Devver / Moderator DevschuurŽ
Let me hammer you today
Reacties: 40.336
Reg. datum: 24-02-2000

Dat is een bekende issue; de job die verantwoordelijk is voor het versturen van notificaties is een langlopend proces. Deze maakt echter gebruik van een manager met interne caching-behaviour voor het ophalen van gebruikers-data waardoor dit soms verouderde data kan zijn.

Hier is dus al een ticket voor; hopelijk wordt dit in 7.0 ook meegenomen :)

Crisp's blog minitracker:
Dč oplossing voor het reiskosten probleem
About the cube again

Prins Carnaval
Reacties: 368
Reg. datum: 25-04-2006

quote:
crisp schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:06:
Dat is een bekende issue; de job die verantwoordelijk is voor het versturen van notificaties is een langlopend proces. Deze maakt echter gebruik van een manager met interne caching-behaviour voor het ophalen van gebruikers-data waardoor dit soms verouderde data kan zijn.

Hier is dus al een ticket voor; hopelijk wordt dit in 7.0 ook meegenomen :)
Oké, ik vind het verder geen big issue, ik probeer alleen m'n mail beter te ordenen. Ik maak wel even een regel aan :)

Bedankt!

When the sky is bright, we dance to infinity!

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012